-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Μειωση ταχυτητας; Ακομα και αν ειναι αληθεια αυτο, δεν βαζει σε μεγαλυτερο κινδυνο τη ζωη των οδηγων;
Με τα σημερινά μονοθέσια η ζωή των οδηγών ελάχιστα κινδυνεύει. Απλά αυτή ήταν η επίσημη δικαιολογία της FIA για τις αλλάγες. Ήθελαν να μειώσουν την ταχύτητα γιατι τα μονοθέσια είχαν γίνει πολύ γρήγορα.
Δεν μπορώ να φανταστώ ένα αρκετά ασφαλές μονοθέσιο που θα προστατεύσει τον πιλότο του αν στα φρένα από 300χαω πριν τη στροφή χάσει από αστοχία υλικού τα πίσω του ελαστικά και φύγει ευθεία για τον τοίχο... Τώρα, τις υπόλοιπες μ@λ@κίες της FIA τις ακούω βερεσέ. Άμα ήθελαν να τα κάνουν πιο αργά, ας τους μείωναν τον κυβισμό, την αεροδυναμική πρόσφυση και όλα τα άλλα που πραγματικά τα κάνουν πιο γρήγορα. Δεν είδα εγώ να τρέχουν πιο αργά φέτος με το ένα σετ ελαστικών. Αντίθετα, είδα ένα σκασμένο λάστιχο στους 2 πρώτους αγώνες... Το ότι υποστηρίζω τον πιλότο που είχε την ατυχία δεν μειώνει την αντικειμενικότητά μου ελπίζω.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πρωτη λυση ηταν το γυρισμα σε κοινο λαστιχο για ολους (δεν ηταν δυνατο, ολοι ξερουμε γιατι) και δευτερη ηταν να αναγκασουν τους λαστιχαδες σε ποιο σκληρα (και αρα με λιγοτερο grip) λαστιχα.Σοβαρά τώρα Κωνσταντίνε και μεταξύ μας, πιστεύεις ότι ο λόγος ήταν η ασφάλεια ή το γεγονός ότι ορισμένα GP (πχ Ουγγαρίας) θα μπορούσαν να τελειώνουν πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια των χορηγών; Και εν πάση περιπτώσει, είδες μείωση στο ρυθμό περιστροφής; Εγώ νομίζω όχι...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Άμα ήθελαν να τα κάνουν πιο αργά, ας τους μείωναν τον κυβισμό, την αεροδυναμική πρόσφυση και όλα τα άλλα που πραγματικά τα κάνουν πιο γρήγορα.Υπομονη,ο καιρος γαρ εγγυς...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Πρωτη λυση ηταν το γυρισμα σε κοινο λαστιχο για ολους (δεν ηταν δυνατο, ολοι ξερουμε γιατι) και δευτερη ηταν να αναγκασουν τους λαστιχαδες σε ποιο σκληρα (και αρα με λιγοτερο grip) λαστιχα.
Σοβαρά τώρα Κωνσταντίνε και μεταξύ μας, πιστεύεις ότι ο λόγος ήταν η ασφάλεια ή το γεγονός ότι ορισμένα GP (πχ Ουγγαρίας) θα μπορούσαν να τελειώνουν πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια των χορηγών; Και εν πάση περιπτώσει, είδες μείωση στο ρυθμό περιστροφής; Εγώ νομίζω όχι...
-
Υπαρχει ενα σοβαροτατο επιχειρημα οτι χωρις αλλαγες ο ρυθμος περιστροφης θα επεφτε σε εξωφρενικα επιπεδα ενω τωρα τουλαχιστον συγκρατηθηκε. Δε νομιζω Νασο οτι πρεπει να ειμαστε τις ιντριγκας, αυτο που εγραψα για τις δυο εξοδους που χτυπησαν το καμπανακι ειναι πολυ πιο σοβαρο και αρκετα αληθινο. Τωρα για το αν οι αλλαγες στους κανονισμους ηταν οι καταλληλες, πρεπει να θυμομαστε οτι αποτελουν προιον συμβιβασμου, σε καμια περιπτωση δεν ηταν ξερη αποφαση της FIA. Και οπως ειναι γνωστο οτι σχεδιαζεται απο επιτροπη, τυπικα ειναι μαπα. Θεωρω οτι η κατασταση αυτη θα διατηρηθει οσο χρειαζεται για να εξαντληθουν τα συμβολαια με τους λαστιχαδες και μετα θα γινει το αυτονοητο, μια και για παντα.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Δεν μπορώ να φανταστώ ένα αρκετά ασφαλές μονοθέσιο που θα προστατεύσει τον πιλότο του αν στα φρένα από 300χαω πριν τη στροφή χάσει από αστοχία υλικού τα πίσω του ελαστικά και φύγει ευθεία για τον τοίχο... Τώρα, τις υπόλοιπες μ@λ@κίες της FIA τις ακούω βερεσέ. Άμα ήθελαν να τα κάνουν πιο αργά, ας τους μείωναν τον κυβισμό, την αεροδυναμική πρόσφυση και όλα τα άλλα που πραγματικά τα κάνουν πιο γρήγορα. Δεν είδα εγώ να τρέχουν πιο αργά φέτος με το ένα σετ ελαστικών. Αντίθετα, είδα ένα σκασμένο λάστιχο στους 2 πρώτους αγώνες... Το ότι υποστηρίζω τον πιλότο που είχε την ατυχία δεν μειώνει την αντικειμενικότητά μου ελπίζω.Μα μείωσαν και την αεροδυναμική πρόσφυση και τον κυβισμό (από του χρόνου). Και μην ξεχνάς ότι η εξέλιξη στα ελαστικά είναι πιο αποδοτική σε χρόνο περιστροφής και απο την αεροδυναμική και από τον κινητήρα. Όσον αφορά την ασφάλεια των μονοθεσίων, ακόμα και στην περίπτωση που περιγράφεις νομίζω ότι η ζωή των πιλότων δεν κινδυνεύει.
Και τέλος ο ρυθμός περιστροφής όντως μειώθηκε. Τα μονοθέσια είναι περίπου ένα sec πιο αργά και με δεδομένο ότι κάθε χρόνο βελτιώνονται περίπου δύο sec, πέτυχαν μια μείωση της τάξης των τρίων sec. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δε νομιζω Νασο οτι πρεπει να ειμαστε τις ιντριγκας, αυτο που εγραψα για τις δυο εξοδους που χτυπησαν το καμπανακι ειναι πολυ πιο σοβαρο και αρκετα αληθινο.Σε αυτο που λες συμφωνω και γω. Ειδικα η περιπτωση του Ραλφ ηταν πολυ ανησυχητικη. Το προβλημα ομως εδω ηταν οτι η πιστα της Ινδιαναπολις ειναι ακαταλληλη για Φ1 αρα ηταν μαλλον ατυχες παραδειγμα (οχι δικο σου της ΦΙΑ).
-
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
Το προβλημα ομως εδω ηταν οτι η πιστα της Ινδιαναπολις ειναι ακαταλληλη για Φ1Απο ποτε?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το προβλημα ομως εδω ηταν οτι η πιστα της Ινδιαναπολις ειναι ακαταλληλη για Φ1
Απο ποτε?
Ανεκαθεν. Εαν θυμαμαι καλα καμια αλλη πιστα δεν εχει τοιχο πανω σε στροφη 290κμ/ω. Δεν ειναι σχεδιασμενα για αγωνες σε οβαλ πιστες τα αυτοκινητα. Τα δε μονοθεσια του IRL/CART εχουν αλλες προδιαγραφες ασφαλειας...
-
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
Τα δε μονοθεσια του IRL/CART εχουν αλλες προδιαγραφες ασφαλειας...Οχι καλυτερες παντως και οι ταχυτητες στους αγωνες τους ειναι μεγαλυτερες. Η πιστα της F1 στο Indy σαφως δε θεωρειται οβαλ, μονο χρησιμοποιει μια στροφη απο το οβαλ. Οσο για καμπες με πολλα χιλιομετρα και τοιχο, για θυμησου λιγο το τελευταιο κομματι στο Spa αλλα και μια συγκεκριμενη στροφη της Σουζουκα ας πουμε
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τα δε μονοθεσια του IRL/CART εχουν αλλες προδιαγραφες ασφαλειας...
Οχι καλυτερες παντως και οι ταχυτητες στους αγωνες τους ειναι μεγαλυτερες. Η πιστα της F1 στο Indy σαφως δε θεωρειται οβαλ, μονο χρησιμοποιει μια στροφη απο το οβαλ. Οσο για καμπες με πολλα χιλιομετρα και τοιχο, για θυμησου λιγο το τελευταιο κομματι στο Spa αλλα και μια συγκεκριμενη στροφη της Σουζουκα ας πουμε
Ακριβως επειδη τα CART τρεχουν ως επι το πλειστον σε οβαλ πιστες οι προδιαγραφες ασφαλειας ως προς τη προσκρουση σε τοιχο ειναι καλλιτερες απο ενα αυτοκινητο Φ1. Δεν εχω νουμερα μπροστα μου οποτε εαν δε με πιστευεις θα πρεπει να το κοιταξεις εαν εχεις το χρονο. Οσο για το Σπα δεν νομιζω οτι υπαρχει τοιχος σε εξοδο στροφης 290 χμ/ω. Συν τοις αλλοις η ταση στις καινουργιες και οχι μονο πιστες ειναι η προβλεψη ολο και μεγαλυτερων χωρων διαφυγης κατι που η συγκεκριμενη στροφη δεν πληρει. Να μην ξεχναμε οτι η Ιμολα 'ευνουχιστηκε' μετα το ατυχημα του Σεννα...
-
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
Ακριβως επειδη τα CART τρεχουν ως επι το πλειστον σε οβαλ πιστες οι προδιαγραφες ασφαλειας ως προς τη προσκρουση σε τοιχο ειναι καλλιτερες απο ενα αυτοκινητο Φ1. Δεν εχω νουμερα μπροστα μου οποτε εαν δε με πιστευεις θα πρεπει να το κοιταξεις εαν εχεις το χρονο.Ετρεχαν για την ακριβεια, πλεον εχουν μονο 2 οβαλ στο προγραμμα τους. Για νουμερα ακομη και αν ψαξεις δε θα τα βρεις γιατι πολυ απλα τα μονοθεσια της Lola δεν περνουν επισημα crash test. Οσο για το Spa και Suzuka δοκιμασε τη Blanchimont και την 130R με τα υποκριτικα τους run off.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ακριβως επειδη τα CART τρεχουν ως επι το πλειστον σε οβαλ πιστες οι προδιαγραφες ασφαλειας ως προς τη προσκρουση σε τοιχο ειναι καλλιτερες απο ενα αυτοκινητο Φ1. Δεν εχω νουμερα μπροστα μου οποτε εαν δε με πιστευεις θα πρεπει να το κοιταξεις εαν εχεις το χρονο.
Ετρεχαν για την ακριβεια, πλεον εχουν μονο 2 οβαλ στο προγραμμα τους. Για νουμερα ακομη και αν ψαξεις δε θα τα βρεις γιατι πολυ απλα τα μονοθεσια της Lola δεν περνουν επισημα crash test. Οσο για το Spa και Suzuka δοκιμασε τη Blanchimont και την 130R με τα υποκριτικα τους run off.
Υποκριτικα μπορει. Αλλα αλλο 250χλμ και εξοδος σε μια (εστω) μικρη αμμοπαγιδα και αλλο 360χλμ και προσκρουση σε τοιχο... Οσο για το υποκριτικο επιφυλασσομαι μιας και δεν θυμαμαι ακριβως ποσο μεγαλες ειναι οι αμμοπαγιδες.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ακριβως επειδη τα CART τρεχουν ως επι το πλειστον σε οβαλ πιστες οι προδιαγραφες ασφαλειας ως προς τη προσκρουση σε τοιχο ειναι καλλιτερες απο ενα αυτοκινητο Φ1. Δεν εχω νουμερα μπροστα μου οποτε εαν δε με πιστευεις θα πρεπει να το κοιταξεις εαν εχεις το χρονο.
Ετρεχαν για την ακριβεια, πλεον εχουν μονο 2 οβαλ στο προγραμμα τους. Για νουμερα ακομη και αν ψαξεις δε θα τα βρεις γιατι πολυ απλα τα μονοθεσια της Lola δεν περνουν επισημα crash test. Οσο για το Spa και Suzuka δοκιμασε τη Blanchimont και την 130R με τα υποκριτικα τους run off.
Υποκριτικά πραγματικά! Στην Blanchimont είχε αν θυμάμαι καλά το ατύχημα του ο Burti μετά απο σύγκρουση με τον Ιrvine, και στην 130R ο McNish έσπασε τον τοίχο. Ευτυχώς χτύπησε με το πίσω μέρος γιατί αλλιώς δεν φαντάζομαι τι μπορεί να είχε γίνει...
Για το οβάλ δεν νομίζω ότι είναι 360 τα χιλιόμετρα, 350 έχουν στο τέλος της ευθείας.
-
Η Bridgestone ζητησε συγνωμη για τη μεχρι τωρα μετρια αποδοση της Φερραρι.
Παντως μεχρι τωρα, ο κανονισμος αυτος δειχνει να 'χτυπαει' απευθειας τους Ιταλους. Μονο η Φερραρι εχει υποφερει οσο κανενας αλλος. Ρε μπας και θελουν να τους βγαλουν απο το συναγωνισμο και βρηκαν αυτο τον τροπο; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
. Μονο η Φερραρι εχει υποφερει οσο κανενας αλλος. Ρε μπας και θελουν να τους βγαλουν απο το συναγωνισμο και βρηκαν αυτο τον τροπο;λες ?
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
. Μονο η Φερραρι εχει υποφερει οσο κανενας αλλος. Ρε μπας και θελουν να τους βγαλουν απο το συναγωνισμο και βρηκαν αυτο τον τροπο;
λες ?
Χωρις να βλεπω τι γινεται στο Μπαχρεϊν ξερω οτι ΜΣ εγκατελειψε. Αλλα οπως και να εχει, ειναι συμπτωση που η Φερραρι υποφερει τοσο πολυ απο τον κανονισμο, που ζηταει συγνωμη η εταιρια ελαστικων που συνεργαζεται. Τωρα βεβαια, το γιατι δεν εχουν προβλημα και αλλες ομαδες ειναι αλλη ιστορια.
-
ç Öåññáñé åßíáé ãéá êëÜìáôá áí óõíå÷ßóåé Ýôóé
Περι ελαστικων