Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΙΔΙΑ!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΦΙΔΙΑ!
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 31 / 32
    Περί αυτοκίνησης
    4
    626
    2695
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ratanplan last edited by

      a) Το αστρακι πηγενε αεροπορια. Το σουμπαρου-ελληνικη πατεντα-κλαψε με μανα κλαψε με. Το περναγανε καμια φορα και 1400ρια ατμοσφαιρα

      @ Vartan. Eχω κανει 1ωρα και 30 λεπτα απο την πλατεια του Βενετη στην Ηλιουπολη μεσω ΑΟ (ΑΟ τοτε δεν πηγαινα πανω απο +40 χλμ απο το οριο λογω πολλων ποντων) ως την εξοδο της τριπολης. Μετα την διχαλα Τριπολης-Πατρας πηγαινα συνεχεια 170-200...αυτο εγινε Σαββατο πριν τον τεχνικο ελενχο ενος ραλι σπριντ αχλαδοκαμπου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkyr last edited by

        το ανηφορικό κομμάτι κόρινθος - τρίπολης είναι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          italakias last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ratanplan last edited by

            Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
            το ανηφορικό κομμάτι κόρινθος - τρίπολης είναι

            Θελει πολυ στομαχι σε καποια κοματια εκει αν εισαι με Ν/Α πρεπει να πιεστεις για να μην αφησεις! Να προσπαθεις να δεις λιιιιιιγο πιο μπροστα στις παρατεταμενες μην περασεις σουβλακι τπτ αργοσχολους που εχουν πιασει και τις 2 λωριδες. Θελω να το κανω βραδι, με ον μπορντ καμερα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              στα πολύ ανηφορικά κομμάτια το 106 μου σταματούσε στα 170, χρησιμοποιούσα όλον το δρόμο και δεν σήκωνα πουθενα. Όντως έχει μια στροφή πάνω από 110 μοίρες, που θέλει πολύ προσοχή, με έσωσαν οι πολλές λωρίδες και τα semi .Τώρα με το πλοίο V50, θέλει περισσότερη προσοχή λόγο αδράνειας, αλλά το βοηθάει ο βαρύς σφόνδυλος, η εξαιρετική πίσω ανάρτηση και το ESP αν το παραξηλώσεις !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                στα πολύ ανηφορικά κομμάτια το 106 μου σταματούσε στα 170, χρησιμοποιούσα όλον το δρόμο και δεν σήκωνα πουθενα. Όντως έχει μια στροφή πάνω από 110 μοίρες, που θέλει πολύ προσοχή, με έσωσαν οι πολλές λωρίδες και τα semi .Τώρα με το πλοίο V50, θέλει περισσότερη προσοχή λόγο αδράνειας, αλλά το βοηθάει ο βαρύς σφόνδυλος, η εξαιρετική πίσω ανάρτηση και το ESP αν το παραξηλώσεις !!!

                Τις κεραιες λες;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  after last edited by

                  Δεν ξερω τι τυποι ειναι αυτοι που σας τα ειπαν, αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θεωρειτΕ οτι οι ιπποι εχουν το πρωτο ρολο στις στροφες?
                  Πλιζ μην ξανακουσω κατι τετοιο

                  Τυπος μου περιεγραφε οτι ενας φιλος του εχει βαλει νιτρο το οποιο ενεργοποιειται με ''αποτομο'' πατημα του γκαζιου και οχι με καποιο μπουτον
                  Αυτο το συστημα δε δουλευει επειτα απο μετατροπη στον μαμα εγκεφαλο....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    στα πολύ ανηφορικά κομμάτια το 106 μου σταματούσε στα 170, χρησιμοποιούσα όλον το δρόμο και δεν σήκωνα πουθενα. Όντως έχει μια στροφή πάνω από 110 μοίρες, που θέλει πολύ προσοχή, με έσωσαν οι πολλές λωρίδες και τα semi .Τώρα με το πλοίο V50, θέλει περισσότερη προσοχή λόγο αδράνειας, αλλά το βοηθάει ο βαρύς σφόνδυλος, η εξαιρετική πίσω ανάρτηση και το ESP αν το παραξηλώσεις !!!

                    Τις κεραιες λες;

                    H στροφή καθώς πας για Αρτεμίσιο από Κόρινθο, είναι κοντά σχετικά στην σήραγγα είναι δεξιά και αν θυμάμαι καλά έχει συρματοπλέγματα για τα βράχια, επίσης έχει τουλάχιστον 3 λωρίδες κυκλοφορίας.
                    είναι αρκετά επικίνδυνη γιατί οι προηγούμενες καμπές είναι αρκετά ανοιχτές, με αποτέλεσμα να μπορείς να μαζέψεις αρκετά χαω στην είσοδο, ενώ αφού μπεις, βλέπεις ότι δεν είναι και τόσο ανοιχτή, όπως οι προηγούμενες.

                    μάλλον αυτή πρέπει να είναι ....
                    http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.6 ... 7&t=h&z=15

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Αν λες την στροφη αναμεσα στα δυο Ε65 λεμε την ιδια(αν κανεις ζουμ ιν βγαινει και αλλο Ε65 ακριβως πανω στην στροφη),οι εγκαταστασεις που βλεπεις διπλα στον δρομο ειναι οι κεραιες κινητης τηλεφωνιας.Αρκετα επικινδυνη στροφη ,εχουν φυγει πολλα αμαξια,και εγω ελαφρως πριν πολλα χρονια .Τωρα απο οτι εχω καταλαβει ομως αυτη η στροφη κοβεται απο την καινουργια χαραξη με τα τουνελ που φτιαχνουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        αυτή λέμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                          το ανηφορικό κομμάτι κόρινθος - τρίπολης είναι

                          Θελει πολυ στομαχι σε καποια κοματια εκει αν εισαι με Ν/Α πρεπει να πιεστεις για να μην αφησεις! Να προσπαθεις να δεις λιιιιιιγο πιο μπροστα στις παρατεταμενες μην περασεις σουβλακι τπτ αργοσχολους που εχουν πιασει και τις 2 λωριδες. Θελω να το κανω βραδι, με ον μπορντ καμερα

                          Μη κανεις μαλακιες οταν εγω ανεβαινω προς την αθηνα μονο..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pjathan last edited by

                            Γνωστός μου τη προηγούμενη εβδομάδα είχε πάει στην Πάτρα και όταν γύρισε ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:

                            Εγώ:Που πήγαινες το πρωί;
                            Αυτός:Πάτρα,είχα μια θεία μου στο νοσοκομείο στο Ρίο.
                            Εγώ:Είχε κίνηση ο δρόμος;
                            Αυτός:Όχι μωρέ σε..........20 λεπτά ήμουν εκεί. (πόοοοοσο;)
                            Εγώ:20 λεπτά; Με 200 πήγαινες σε αυτό τον δρόμο; (Αυτοκίνητο Toyota Celica 1.6 sti).
                            Αυτός:Όχι ρε,εντάξει το πάτησα λίγο παραπάνω από το συνηθισμένο.
                            Εγώ:Μου κάνει εντύπωση,σίγουρα έκανες μόνο 20 λεπτά,είναι 100 χιλιόμετρα;
                            Αυτός: Ναι ρε σου λέω,άντε το πολύ 25 να έκανα.

                            Εσείς τι λέτε; Μιλάμε για την Πύργου-Πατρών,η οποία πέρα από επικίνδυνη έχει και φανάρια σε 6 διασταυρώσεις,από Πύργο μέχρι Πάτρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Ο χρήστης After έγραψε:
                              Δεν ξερω τι τυποι ειναι αυτοι που σας τα ειπαν, αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θεωρειτΕ οτι οι ιπποι εχουν το πρωτο ρολο στις στροφες?
                              Πλιζ μην ξανακουσω κατι τετοιο

                              Τυπος μου περιεγραφε οτι ενας φιλος του εχει βαλει νιτρο το οποιο ενεργοποιειται με ''αποτομο'' πατημα του γκαζιου και οχι με καποιο μπουτον
                              Αυτο το συστημα δε δουλευει επειτα απο μετατροπη στον μαμα εγκεφαλο....

                              Εχει εντονη ανηφορια εκει, οποτε θες αρκετη δυναμη για να διατηρησεις ταχυτητα.

                              Αυτο το συστημα δουλευει χρονια τωρα που λες...μαλλον ηταν τρομπας αυτος που του εβαλε το νιτρο. Οι εγκαταστασεις νιτρο εχουν 2 επιλογες ή κουμπι που πατας με το χερι ή κουμπι πισω απο το γκαζι το οποιο ενεργοποιειται οταν το πατας τερμα. η και τα 2.

                              ρε νονε τι φοβασαι? εχει διαζωμα εκει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                Δεν ξερω τι τυποι ειναι αυτοι που σας τα ειπαν, αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θεωρειτΕ οτι οι ιπποι εχουν το πρωτο ρολο στις στροφες?
                                Πλιζ μην ξανακουσω κατι τετοιο

                                Τυπος μου περιεγραφε οτι ενας φιλος του εχει βαλει νιτρο το οποιο ενεργοποιειται με ''αποτομο'' πατημα του γκαζιου και οχι με καποιο μπουτον
                                Αυτο το συστημα δε δουλευει επειτα απο μετατροπη στον μαμα εγκεφαλο....

                                Εχει εντονη ανηφορια εκει, οποτε θες αρκετη δυναμη για να διατηρησεις ταχυτητα.

                                Αυτο το συστημα δουλευει χρονια τωρα που λες...μαλλον ηταν τρομπας αυτος που του εβαλε το νιτρο. Οι εγκαταστασεις νιτρο εχουν 2 επιλογες ή κουμπι που πατας με το χερι ή κουμπι πισω απο το γκαζι το οποιο ενεργοποιειται οταν το πατας τερμα. η και τα 2.

                                ρε νονε τι φοβασαι? εχει διαζωμα εκει

                                Διαζωμα εχει σε λιγα κομματια κυριωας στο αιγιο που εχει και τη μεγαλη ευθεια..εκει εχω δει 180+ με το zx Ετσι οπως το εγραψες καταλαβα οτι σε ολη τη διαδρομη πηγαινες με τοσα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Ποιο Αιγιο ρε, απο την διχαλα Τριπολης-Πατρας ερχομενος απο κορινθο, μεχρι την εξοδο για Τριπολη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης pjathan έγραψε:
                                    Γνωστός μου τη προηγούμενη εβδομάδα είχε πάει στην Πάτρα και όταν γύρισε ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:

                                    Εγώ:Που πήγαινες το πρωί;
                                    Αυτός:Πάτρα,είχα μια θεία μου στο νοσοκομείο στο Ρίο.
                                    Εγώ:Είχε κίνηση ο δρόμος;
                                    Αυτός:Όχι μωρέ σε..........20 λεπτά ήμουν εκεί. (πόοοοοσο;)
                                    Εγώ:20 λεπτά; Με 200 πήγαινες σε αυτό τον δρόμο; (Αυτοκίνητο Toyota Celica 1.6 sti).
                                    Αυτός:Όχι ρε,εντάξει το πάτησα λίγο παραπάνω από το συνηθισμένο.
                                    Εγώ:Μου κάνει εντύπωση,σίγουρα έκανες μόνο 20 λεπτά,είναι 100 χιλιόμετρα;
                                    Αυτός: Ναι ρε σου λέω,άντε το πολύ 25 να έκανα.

                                    Εσείς τι λέτε; Μιλάμε για την Πύργου-Πατρών,η οποία πέρα από επικίνδυνη έχει και φανάρια σε 6 διασταυρώσεις,από Πύργο μέχρι Πάτρα.

                                    ειναι πολυ ευκολο:

                                    20' για 100χλμ: 300χαω μεση ταχυτητα
                                    25' για 100χλμ: 240χαω μεση ταχυτητα

                                    αρα απολυτως εφικτα νουμερα αν οδηγεις F1 σε αδειο δρομο ή αν εισαι με ελικοπτερο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kingstonian last edited by

                                      το ζωντανευω γιατι δεν ξερω που αλλου να το βαλω...

                                      ειναι δυνατο για ενα οποιοδοιποτε κοινο αυτοκινητο οικογενειακο να κινηθει με ασφαλεια στις δυο ροδες πλαγιως σαν Ντιουκς για 4-5 χιλιομετρα και να στριβει με ελιγμους στην κινηση μια ΕΟ;;

                                      οχι τιποτε αλλο, αλλα θελω να το ακουσω και απο εσας γιατι θα με πανε στο μουρλοκομειο...

                                      σαν απαντηση μου εδειξαν αυτο..

                                      Youtube Video

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Υπάρχουν επαγγελματίες κασκαντέρ που μπορούν κάνουν τέτοια κόλπα. Δεν είναι κάτι το ασυνήθιστο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vaggos111 last edited by

                                          το εκανε και το schwarzenegger σε μια ταινια που το επαιζε αρχαριος οδηγος. γινεται με καποιο τροπο
                                          αλλα ποσα χλμ μπορει να κινηθει και να στριψει δεν ξερω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            Με ελευθερα διαφορικα, οχι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 31 / 32
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr