-
Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Έχει ακόμη αν και φυσικά ο Γερμανός είναι πάρα πολύ κοντά. Για τη Scuderia δε ξέρω αλλά νομίζω πως η Merc θα το κυνηγήσει (συνεχίσει την εξέλιξη) και πιστεύω οτι μπορούμε να τους κοντραρουμε (..και τις Κυριακές). Σήμερα κάναμε μια μετριότατη εμφάνιση και ανυπομονώ να δω τις δηλώσεις της ομάδας, αλλα πιστεύω οτι από την Monza κιόλας θα είμαστε πολύ κοντά τους.Δεν καταλαβες. Και μπροστα τους να βγεις τιτλο δεν βλεπεις φετο. Πρεπει να βγει μπροστα τους και η Λοτους και η Φερραρι ----> 5-6ος και κατω ο seb σε καθε αγωνα απο δω και περα-----> καλα κρασα.
Τρέχει κι άλλη RBR στην πίστα εδώ και 3 χρονια ξέρεις.
Ελα ρε greo τωρα..
Ένα αυτό και ένα ακόμα: Όλοι αυτοί που αναφέρεις κατά καιρους είχαν το καλύτερο μονοθεσιο και κατάφεραν πολυυυυυυυυυ λιγότερα.
Μην εχεις καμια αμφιβολια οτι τις χρονιες που ειχαν το καλυτερο μονοθεσιο καταφεραν αυτο που μπορουσαν:πηραν τιτλο.Οπως και ο seb επειδη 4 χρονιες ΣΕΡΙ εχει το καλυτερο μονοθεσιο παιρνει τιτλο.Απλα τα πραγματα. -
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
η φαση με τον hamilton οπου τον προσπερναει κ στη συνεχεια καταφερνει να κρατηθει μπροστα του παροτι ο Lewis ειχε DRS ηταν απο τα highlight του σημερα.Κωμικη η φαση, ο Hamilton να πηγαινει ανοικτα στην La Source και να κανει αργη επιταχυνση δηθεν 'γλιστρησε', 'κακη προσφυση εκτος γραμμης' κλπ για να παρει αυτος αντι ο Alonso το DRS και τελικα να μην μπορει να τον περασει πισω με το βοηθημα στην μεγαλη ευθεια.
-
γκρεο ας αρκεστούμε στο ότι είναι o καλύτερος συνδυασμός οδηγού,ομάδας,μονοθέσιου και ας αφήσουμε τις πλειοδοσιες.Και o Μάσα ίδιο μονοθέσιο με τον ισπανο έχει,αλλά δεν αποδίδει το ίδιο.Πάντως δεδομένου ότι στη ferrari εκτός από προβλήματαοργάνωσης δεν διαθέτουν πλέον και το τόσο υψηλό προϋπολογισμό όσο η rbr και ενδεχομένως και η ΜΒ,αν δεν έρθουν τα πάνω κάτω του χρόνου με τους κανονισμούς , δεν βλέπω τρόπο να μην τσεπώσει o γερμανός και τα πρωταθλήματα του 14 και 15,ευκολότερα η δυσκολότερα. Τα αξίζει βάσει απόδοσης ,το momentum τον ευνοεί και έχει και την κεκτημένη ταχύτητα του πολυπρωταθλητη.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Περα από Αλόνσους και Φερραρι κλπ κλπ κλπ, υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί ότι ο Φέτελ είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο σπορ αυτή τη στιγμή;
Εγώ και αυτό γιατι έχει το καλύτερο μονοθέσιο, κοινώς δεν έχει ανταγωνιστές. Όταν θα αποκτήσουν και οι Αλόνσο, Κιμι, Χάμιλτον κάνουμε τη σύγκριση.
Μόνο και μόνο επειδή ο αγώνας δεν εχει κουβέντα: Τρέχει κι άλλη RBR στην πίστα εδώ και 3 χρονια ξέρεις. Ένα αυτό και ένα ακόμα: Όλοι αυτοί που αναφέρεις κατά καιρους είχαν το καλύτερο μονοθεσιο και κατάφεραν πολυυυυυυυυυ λιγότερα.
O Alonso είχε καταφέρει πολύ λιγότερα όταν για 2 χρόνια η Renault πετούσε?? Ο Button όταν του δωσε διαστημόπλοιο η Brawn?? Ο Χάμιλτον με τη Μακλαρεν? Ο Κίμι με μία μέτρια Ferrari??
Κανείς δεν έιπε ότι ο Φεττελ δεν είναι οδηγάρα αλλά αυτές οι υπερβολές του στυλ ''ότι καλύτερο'' τη στιγμή που δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνιστής μόνο ένα πιτσιρίκι θα τα λεγε... -
Βασικα νομιζω οτι ζουμε σε μια εποχη με παρα πολλους απιστευτα γρηγορους πιλοτους. Η διαφορα που κανει τωρα ο Vettel εχει να κανει περισσοτερο με το γεγονος οτι ειναι παντα συγκεντρωμενος 100% και σε δοκιμαστικα και σε αγωνα. Λογικο και η ψυχολογια του να ειναι στα υψη 4 συνεχομενα ακομα αμουστακος δεν ειναι κ λιγα.
Alonso k Hamilton δεν πανε πισω βεβαια. Νομιζω οτι ειδικα αυτοι οι δυο περσι και φετος εχουν σκυλιασει με το γεγονος οτι ο Vettel σαρωνει pole, νικες και τιτλους. Κι εχουν κανει απιστευτες χρονιες περσι (κ ο Hamilton ηταν φοβερος περσι παρολο που ο Alonso κερδισε τις εντυπωσεις) αλλα και φετος ειναι εκπληκτικοι.
Δε νομιζω οτι ο Vettel εχει κατι νε ζηλεψει. Μιλαμε για εναν πιλοτο που 2 στα 3 team radio ειναι να κοψει ρυθμο γιατι παει πολυ γρηγορα (αβιαστα ερχεται στο νου ο Σμεντλεϊ να ζηταει επιμονα να ανεβασει ρυθμο ο Massa) και προσωπικα πολυ θα χαιρομουν να παει στη Ferrari μια μερα που ο Alonso θα φυγει.
Για τον αγωνα τα ειπατε ολα. Το πρωταθλημα φαινεται να κριθηκε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ψιτ κύριος. Ο Σούμι πήρε 5 συνεχόμενα με την Ferrari και η ίδια η Ferrari πήρε 6 συνεχόμενα. Με τον Γερμανό δεν είχες πρόβλημα; Ο Ισπανός είναι το θέμα;
H φεραρι ειναι το θεμα για εμενα.
Τότε είσαι πολύ πικραμένος μιας και είναι η πιο επιτυχημένη και ιστορική ομάδα στην ιστορία της αυτοκίνησης (και όχι μόνο της F1).
Δεν ξερω τι γινεται γενικα στην αυτοκινηση αλλα στην F1 που παρακολουθω το σκορ λεει 87 εμεις, 31 εσεις.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Ψιτ κύριος. Ο Σούμι πήρε 5 συνεχόμενα με την Ferrari και η ίδια η Ferrari πήρε 6 συνεχόμενα. Με τον Γερμανό δεν είχες πρόβλημα; Ο Ισπανός είναι το θέμα;
H φεραρι ειναι το θεμα για εμενα.
Τότε είσαι πολύ πικραμένος μιας και είναι η πιο επιτυχημένη και ιστορική ομάδα στην ιστορία της αυτοκίνησης (και όχι μόνο της F1).
Δεν ξερω τι γινεται γενικα στην αυτοκινηση αλλα στην F1 που παρακολουθω το σκορ λεει 87 εμεις, 31 εσεις.
Το καταλαβαίνεις ότι είσαι απλά γελοίος όταν υποστηρίζεις όλο τον υπόλοιπο κόσμο απέναντι στον ποιο ισχυρό παίχτη. Σαν να λες ότι η Ρωσία ναι μεν κατέχει το 1/4 της έκτασης της ξηράς όλου του πλανήτη, αλλά όλες οι άλλες 150 χώρες μαζί έχουν τα 3/4 οπότε κερδάνε!!! Απλά τραγικός!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ψιτ κύριος. Ο Σούμι πήρε 5 συνεχόμενα με την Ferrari και η ίδια η Ferrari πήρε 6 συνεχόμενα. Με τον Γερμανό δεν είχες πρόβλημα; Ο Ισπανός είναι το θέμα;
H φεραρι ειναι το θεμα για εμενα.
Τότε είσαι πολύ πικραμένος μιας και είναι η πιο επιτυχημένη και ιστορική ομάδα στην ιστορία της αυτοκίνησης (και όχι μόνο της F1).
Δεν ξερω τι γινεται γενικα στην αυτοκινηση αλλα στην F1 που παρακολουθω το σκορ λεει 87 εμεις, 31 εσεις.
Το καταλαβαίνεις ότι είσαι απλά γελοίος όταν υποστηρίζεις όλο τον υπόλοιπο κόσμο απέναντι στον ποιο ισχυρό παίχτη. Σαν να λες ότι η Ρωσία ναι μεν κατέχει το 1/4 της έκτασης της ξηράς όλου του πλανήτη, αλλά όλες οι άλλες 150 χώρες μαζί έχουν τα 3/4 οπότε κερδάνε!!! Απλά τραγικός!!!
Απλα σιχαινομαι τη φεραρι. Να ξερεις οτι παιρνω πολυ μεγαλη χαρα βλεποντας την να τρωει συνεχως σφαλιαρες τα τελευταια χρονια.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Περα από Αλόνσους και Φερραρι κλπ κλπ κλπ, υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί ότι ο Φέτελ είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο σπορ αυτή τη στιγμή;
Μονο τα φαν μποις της φεραρι και του αλονσο δεν το παραδεχονται αυτο. Αν στη θεση του φετελ ηταν ο αλονσο και επαιρνε 4 σερι πρωταθληματα με τη φεραρι θα μας τα καναν νταουλια.
ttc, όλα έχουν τα όριά τους! Μόνο υποστηρικτής της Ferrari και του Ισπανού δεν είμαι! Δε θα δεχτώ τέτοιες συκοφαντίες!
Και το τονίζω ξανά, ο Vettel δεν είναι οτι καλύτερο υπάρχει στην F1, ούτε καν το πλησιάζει. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
γκρεο ας αρκεστούμε στο ότι είναι o καλύτερος συνδυασμός οδηγού,ομάδας,μονοθέσιου και ας αφήσουμε τις πλειοδοσιες.Και o Μάσα ίδιο μονοθέσιο με τον ισπανο έχει,αλλά δεν αποδίδει το ίδιο.Πάντως δεδομένου ότι στη ferrari εκτός από προβλήματαοργάνωσης δεν διαθέτουν πλέον και το τόσο υψηλό προϋπολογισμό όσο η rbr και ενδεχομένως και η ΜΒ,αν δεν έρθουν τα πάνω κάτω του χρόνου με τους κανονισμούς , δεν βλέπω τρόπο να μην τσεπώσει o γερμανός και τα πρωταθλήματα του 14 και 15,ευκολότερα η δυσκολότερα. Τα αξίζει βάσει απόδοσης ,το momentum τον ευνοεί και έχει και την κεκτημένη ταχύτητα του πολυπρωταθλητη.Η Ferrari υπολείπεται σε πόρους από την RBR?
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
γκρεο ας αρκεστούμε στο ότι είναι o καλύτερος συνδυασμός οδηγού,ομάδας,μονοθέσιου και ας αφήσουμε τις πλειοδοσιες.Και o Μάσα ίδιο μονοθέσιο με τον ισπανο έχει,αλλά δεν αποδίδει το ίδιο.Πάντως δεδομένου ότι στη ferrari εκτός από προβλήματαοργάνωσης δεν διαθέτουν πλέον και το τόσο υψηλό προϋπολογισμό όσο η rbr και ενδεχομένως και η ΜΒ,αν δεν έρθουν τα πάνω κάτω του χρόνου με τους κανονισμούς , δεν βλέπω τρόπο να μην τσεπώσει o γερμανός και τα πρωταθλήματα του 14 και 15,ευκολότερα η δυσκολότερα. Τα αξίζει βάσει απόδοσης ,το momentum τον ευνοεί και έχει και την κεκτημένη ταχύτητα του πολυπρωταθλητη.Εντάξει, βασικά ένα resource της λείπει και ακούει στο όνομα Adrian Newey.
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Και το τονίζω ξανά, ο Vettel δεν είναι οτι καλύτερο υπάρχει στην F1, ούτε καν το πλησιάζει.
Eνταξει και συ τωρα μην ισοπεδωνεις.
ΦΥΣΙΚΑ και ο ΣΒ ανηκει στην τοπ 3αδα αυτη την στιγμη, απλα ειναι εντελως υποκριμενικο (και αναλογα τα κριτηρια του καθενος φια το τι σημαινει μεγαλος οδηγος) το να πεις 1ος ο Σεμπ, 2ος ο Λουης, 3ος ο Aλο.
Η διαφωνια μου με τον greo εγκειται σε αυτο ακριβως, οτι παρουσιασε την αποψη του ως γεγονος ενω ξερουμε πολυ καλα οτι καθενας τους εχει τα τρωτα και τα ατου του.
Πχ για μενα η κινηση του Αλο σημερα στην αποπειρα προσπερασματος απο τον Λουη-αν και εχω την εντυπωση οτι πηγε να την κανει χωρις drs- ΔΕΝ γινεται απο κανεναν αλλον οδηγο του γκριντ (ποσο μαλλον οταν μιλαμε για πρωταθλητες -ειδικα σε τετοιες περιπτωσεις ειναι χτυπητη η αδυναμια του Σεμπ).
Ισως ειναι και το μονο που αξιζει να κρατηθει απο το Βελγιο του 13. -
H SHELL μπορεί να προσπάθησε να κρατήσει τα τηλεοπτικά πλάνα μακριά από τα μηνύματά των ακτιβιστών της GREENPEACE, οι φωτογραφίες όμως κάνουν το γύρο του κόσμου μέσω του internet!
-
Και για να ανέβουν εκεί,πέταξαν με αλεξίπτωτα από αεροσκάφος το οποίο έκαψε τόσα κάυσιμα...
Ουρακοτάγκοι. -
Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Η Ferrari υπολείπεται σε πόρους από την RBR?
To οτι υπολειπεται σε budget της RBR ειναι κοινο μυστικο.Το θεμα ειναι μην βρεθει καποια στιγμη πισω και απο την MB...η οποια δειχνει οτι δεν αστειευεται.
Η gestione sportiva εχει απο τα μεγαλυτερα budgets του grid, αλλα εδω και αρκετα χρονια οχι το μεγαλυτερο,παρα το οτι εχει τα περισσοτερα εσοδα απο χορηγιες και τον κοινο κορβανα απο ολες τις ομαδες...ενω απο πισω της διαθετει και εναν αυτοκινητιστικο ομιλο
http://www.forbes.com/sites/chrissmith/ ... able-team/Εντάξει, βασικά ένα resource της λείπει και ακούει στο όνομα Adrian Newey.
Βασικα της λειπουν τα financial resources για να προσλαβει περισσοτερους μηχανικους και αναλυτες δεδομενων, καθως οι υπαρχοντες δεν επαρκουν και οι αναβαθμισεις ερχονται με καθυστερηση. Στα 'σφιχτα' οικονομικα δεδομενα μπορουμε να αποδωσουμε και τις καθυστερησεις στην ολοκληρωση των εργασιων στην αεροδυναμικη σηραγγα του Maranello και στην αντικατασταση του απηρχαιωμενου προσομοιωτη.
Διαβαζα σε ενα αρθρο (δεν θυμαμαι που) οτι ενα μεγαλο προβλημα της Ferrari ειναι η ανοργανωσια και ο πανικος που επικρατει στην εξελιξη του μονοθεσιου, καθως οι υπευθυνοι φοβουνται να αναλαβουν ευθυνες ρισκαροντας, με την εννοια οτι ενω οι ανταγωνιστες αν 'ανακαλυψουν' κατι που δειχνει ελπιδοφορο στο simulator, επιμενουν σε αυτη την κατευθυνση, ακομα και αν τα πρωτα δειγματα στην πιστα δεν δινουν τα επιθυμητα αποτελεσματα,ενω απ' την αλλη στο Μaranello, στο πρωτο αρνητικο αποτελεσμα της δοκιμης στην πιστα, εγκαταλειπουν την προσπαθεια και αρχιζουν να ψαχνουν απο την αρχη............
-
Alba το άρθρο που παρέθεσες λέει ακριβώς το αντίθετα με όσα υποστηρίζεις. Το budget της Scuderia για το 2012 ήταν (βάσει του άρθρου πάντα) 260 εκατομμύρια δολλάρια, 55 εκατομμύρια παραπάνω από της RBR. Αυτό βέβαια είναι κοινή γνώση.
-
Φυσικα γιατι ειναι απλα reported budget numbers και οχι τα πραγματικα χρηματα που δαπανωνται και που δεν μπορουν να ελεγχθουν λογω του ογκου των εργαζομενων και των προμηθευτων που εμπλεκονται στην f1 και του κολπου παρενθετων εταιρειων (και φυσικα στο budget δεν περιλαμβανονται οι μισθοι των οδηγων).
http://www.hindustantimes.com/motor-spo ... 68466.aspx
Βασει των ανακοινωσιμων (αλλα οχι και πραγματικων αριθμων) η Ferrari ειναι στην κορυφη.
π.χ. budget 2011
1] Ferrari: €440m (Ιδιο απο το 2008, €300m το 2012)
2] McLaren: €320m ( €5m λιγοτερα απο το 2010, €285m το 2012)
3] Red Bull: €285m (€40m περισσoτερα απο το 2010,ιδια το 2012)
4] Mercedes: €225m (€40m περισσοτερα απο το 2010, ιδια το 2012)
5] Renault: €185m ( €40m λιγοτερα απο το 2010)
6] Williams: €140m (€40m λιγοτερα απο το 2010,ιδια το 2012)
7] Force India: €135m (€10m περισσοτερα απο το 2010, €130m το 2012)
8] Sauber: €125m (€50m περισσοτερα απο το 2010, ιδια για το 2012)
=] Toro Rosso: €125m (€15m περισσοτερα απο το 2010, €140m το 2012)
10] Team Lotus: €120m (€20m περισσοτερα απο το 2010, €150m το 2012)
11] Virgin: €66m (€20m περισσοτερα απο το 2010, €85m το 2012)
12] Hispania: €55m (€17m περισσοτερα απο το 2010, €70m το 2012) -
Μολις ειδα σε incar τον Alonso να περνα τον Hamilton απο την La Source και μετα. Κρατησε το KERS του γεματο μεχρι και το τελος της ευθειας κι εκει στις τελικες το ξοδεψε ολο για να κρατηθει μπροστα στο φρεναρισμα. Σχετικα πρωτοτυπο, συνηθως το χρησιμοποιουν στην επιταχυνση. Πολυ ωραια μαχη.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Περα από Αλόνσους και Φερραρι κλπ κλπ κλπ, υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί ότι ο Φέτελ είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο σπορ αυτή τη στιγμή;
Εγώ και αυτό γιατι έχει το καλύτερο μονοθέσιο, κοινώς δεν έχει ανταγωνιστές. Όταν θα αποκτήσουν και οι Αλόνσο, Κιμι, Χάμιλτον κάνουμε τη σύγκριση.
Μόνο και μόνο επειδή ο αγώνας δεν εχει κουβέντα: Τρέχει κι άλλη RBR στην πίστα εδώ και 3 χρονια ξέρεις. Ένα αυτό και ένα ακόμα: Όλοι αυτοί που αναφέρεις κατά καιρους είχαν το καλύτερο μονοθεσιο και κατάφεραν πολυυυυυυυυυ λιγότερα.
O Alonso είχε καταφέρει πολύ λιγότερα όταν για 2 χρόνια η Renault πετούσε?? Ο Button όταν του δωσε διαστημόπλοιο η Brawn?? Ο Χάμιλτον με τη Μακλαρεν? Ο Κίμι με μία μέτρια Ferrari??
Κανείς δεν έιπε ότι ο Φεττελ δεν είναι οδηγάρα αλλά αυτές οι υπερβολές του στυλ ''ότι καλύτερο'' τη στιγμή που δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνιστής μόνο ένα πιτσιρίκι θα τα λεγε...Δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνιστής επειδή ο Φέτελ εχει διαλύσει τον ανταγωνισμό. Ο Webber μια χαρά μάχες δίνει και μια χαρά παλεύει. Αρέσει ή όχι, αυτή τη στιγμή ο Φέτελ και ο Αλόνσο είναι οι οδηγοί που δύσκολα θα τους βρεις κάποια αδυναμία και ο Φετελ έχει και τον αερα του γγ.
Αλμπα αν του χρόνου οι θέσεις στη Φ1 έβγαιναν με draft υπήρχε ομάδα που δε θα τον επέλεγε στο Νο1; Δε νομίζω. Ειδικά σήμερα έκανε απίστευτη οδήγηση. Ρυθμός, λάστιχα, προσπέρασμα, όλα.
-
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
Και το τονίζω ξανά, ο Vettel δεν είναι οτι καλύτερο υπάρχει στην F1, ούτε καν το πλησιάζει.
Eνταξει και συ τωρα μην ισοπεδωνεις.
ΦΥΣΙΚΑ και ο ΣΒ ανηκει στην τοπ 3αδα αυτη την στιγμη, απλα ειναι εντελως υποκριμενικο (και αναλογα τα κριτηρια του καθενος φια το τι σημαινει μεγαλος οδηγος) το να πεις 1ος ο Σεμπ, 2ος ο Λουης, 3ος ο Aλο.
Η διαφωνια μου με τον greo εγκειται σε αυτο ακριβως, οτι παρουσιασε την αποψη του ως γεγονος ενω ξερουμε πολυ καλα οτι καθενας τους εχει τα τρωτα και τα ατου του.
Πχ για μενα η κινηση του Αλο σημερα στην αποπειρα προσπερασματος απο τον Λουη-αν και εχω την εντυπωση οτι πηγε να την κανει χωρις drs- ΔΕΝ γινεται απο κανεναν αλλον οδηγο του γκριντ (ποσο μαλλον οταν μιλαμε για πρωταθλητες -ειδικα σε τετοιες περιπτωσεις ειναι χτυπητη η αδυναμια του Σεμπ).
Ισως ειναι και το μονο που αξιζει να κρατηθει απο το Βελγιο του 13.Δεν ισοπεδώνω τίποτα, προσπαθώ όσο μπορώ να κυριολεκτώ. Ακόμη και σε εποχή Σουμι με πολύ χαμηλό ανταγωνισμό σε σχέση με αυτό που έχουμε στις ημέρες μας, μια τέτοια δηλώσει θα ήταν το ίδιο άστοχη. Δε γίνεται να λέμε οτι ένας οδηγός είναι ο top, είναι τελείως λόγια του αέρα, λίγο πιο πρόχειρα και από τις περσινές προβλέψεις των Βρετανών για το μέλλον του Hamilton.
2013 - Shell Belgian Grand Prix