Aug 12, 2013, 4:45 PM

Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

Μπορείς να ορίσεις τον χρόνο που ψεκάζουν ταυτόχρονα και τα 2 συστήματα σε 1 δευτ. ή και παραπάνω ώστε να προλάβει να σηκώσει πίεση η σβηστή αντλία βενζίνης (δεν χρειάζεται καν αυτοματισμός - τα περισσότερα κιτ έχουν καλώδιο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί γι αυτή τη δουλειά - δεν το έχουν για την αντλία αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί).

Αναρωτιέμαι όμως αν υπερθερμαίνεται η βενζίνη που βρίσκεται πάνω από τον κινητήρα και δεν κυκλοφορεί. Ίσως να είναι καλύτερα να δουλεύει συνέχεια η αντλία βενζίνης - έτσι κι αλλιώς οι αντλίες αντέχουν πάρα πολλά χρόνια συνεχούς λειτουργίας.

μια ερωτηση με καποια δεδομενα που δεν ειναι απιθανο να συμβουν.
εισαι στα τελειωματα του υγραεριου, ο εγκαταστατης εχει βαλει την πολυβαλβιδα στην μπροστινη μερια, βρησκεσε σε ανηφορα και κανεις προσπεραση (μαστραντωνη και οαταν πας χαλαρα και για οικονομια μπορεις να κανεις προσπεραση χωρις να εισαι αναγκασμενος να γυρνας συνεχεια με το χερι τα δυο καυσιμα) απο την κληση του οχηματος και την επιταχυνση η πολυβαλβιδα μενει ακαριαια απο υγραεριο, που ο χρονος ενα ή και παραπανω δευτερολεπτα για να δουλεψουν τα δυο καυσιμα μαζι?
στα αυτοκινητα που δεν εχουν επιστροφη της βενζινας απο την μπεκιερα πιστευω οτι απο θερμοκρασια η βενζινα κανει φυσαλιδες στην μπεκιερα ειδικα τις ζεστες ημερες.


Ηλία μου, όταν δεν έχουμε την αρχική ή την μέση πίεση του αεριού, αντίστοιχα χάνουμε κάποια πράγματα. Στην βενζίνα δεν συμβαίνει για την απόδοση, έστω και εάν αυτή είναι στην θέση της ρεζέρβας. Βεβαία παίζει ρόλο και το σύστημα του κιτ αεριού.
Στο αυτοκίνητο φίλε μου δεν έχουμε θερμαστή όπως στης ατμομηχανές!!!!. Έτσι το γυρίζω τα καύσιμα δεν είναι για ένα ταξίδι, λογική διεργασία!. Άλο να το κάνουμε μια δυο φορές, απλά φουλάρουμε!.......
Η κλισμένη βενζίνα, δεν κάνει ποτέ φυσαλίδες.
Με σταθερό το γκάζι και ποριά, δοκίμασε να κάνεις την αλλαγή, και να μας πεις τι παρατήρησες.
Α.