-
Αφορμή γι αυτό το thread υπήρξε το παρακάτω:
Τις προάλλες ανακαλύψαμε ότι ο πάροχος GSM μιας γραμμής κινητής τηλεφωνίας που έχουμε στην οικογένεια, στην οποία οι χρεώσεις ήταν αισθητά αυξημένες τους τελευταίους μήνες, είχε ενεργοποιήσει από μόνος του ένα πακέτο 3G internet με χρέωση 10 ευρώ το μήνα για όγκο δεδομένων 300MB. Στο μεταξύ από το συγκεκριμένο κινητό, δεν υπήρξε ποτέ χρήση internet μέσω 3G, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τα στοιχεία που έχει ο πάροχος στη διάθεσή του.
Μάθαμε το ονοματεπώνυμο του ατόμου (κυρίας) που φαίνεται στο σύστημα ότι ενεργοποίησε την εν λόγω υπηρεσία, και έγινε άμεσα το αντίστοιχο επίσημο παράπονο (=αμφισβήτηση χρέωσης) σε υποκατάστημα του παρόχου. Σήμερα πήραν τηλέφωνο να μας πουν ότι πράγματι φαίνεται ότι δεν υπήρξε ποτέ χρήση data μέσω 3G, ότι είναι λίγο 'ιστορία' να βρουν 'πώς' (με ποιανού την έγκριση -- προφορική προφανώς αφού ποτέ δεν υπογράψαμε κάποιο έγγραφο και ποτέ δε ζητήσαμε να προστεθεί 3G internet στο συγκεκριμένο νούμερο) έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αυτή, και ότι ως ένδειξη καλής πίστης (...) θα γίνει πίστωση της διαφοράς που προκύπτει από το 'λάθος' (...) στους επόμενους λογαριασμούς.
Και διερωτώμαι:
- Το λογικό δεν είναι να έχουν άμεση πρόσβαση στα recordings με την τηλεφωνική (αν έτσι έχει γίνει) έγκριση ενεργοποίησης για την κάθε υπηρεσία, ώστε να φαίνεται ΑΜΕΣΑ αν τη ζήτησε ή όχι ο πελάτης? Στο κάτω-κάτω, οι ίδιοι πρέπει να μπορούν να το αποδείξουν, και σιγά το χώρο που πιάνουν ως ψηφιακά αρχεία.
- Η κυρία αυτή που ενεργοποίησε την υπηρεσία, τι ακριβώς σκεφτόταν και πόση... αύξηση θα πρέπει να της δώσουν?!
- Μήπως το έχουν πάγια τακτική να κάνουν τέτοια κόλπα (κι αν το ψυλλιαστείς απλά σου λένε ένα 'συγνώμη' και επιστρέφουν τα όσα σου έχουν φάει, ενώ αν όχι... 'κρίμα'!)?..
Στο μεταξύ κοιτούσα χρεώσεις με μετατροπή του συμβολαίου σε 'καρτοκινητό'.
'5 ευρώ = 200 λεπτά ομιλίας προς όλους' βλέπω. 'Ενδιαφέρον', σκέφτομαι, μέχρι που μαθαίνω ποια είναι η παγίδα (ε, τι άλλο είναι?): Ελάχιστη χρέωση τα ...3 λεπτά! Δηλαδή τα '200 λεπτά' (που με αυτά προσωπικά βγάζω όλο το μήνα) είναι το πολύ 66 κλήσεις και μπορεί να μην είναι ούτε 100 δευτερόλεπτα αν το μόνο που λες κάθε φορά στον άλλο είναι δυο-τρεις λέξεις (θα μου πεις κάνε 'αναπάντητη', ή στείλε SMS... ΟΚ, παίζει κι αυτό σε κάποιες περιπτώσεις, άλλο όμως είναι το θέμα!).Φυσικά, τους παίρνει να τα κάνουν.
Πείτε τα δικά σας, αν έχετε, να δούμε τι θα δούμε. -
Αφορμή γι αυτό το thread υπήρξε το παρακάτω:
Τις προάλλες ανακαλύψαμε ότι ο πάροχος GSM μιας γραμμής κινητής τηλεφωνίας που έχουμε στην οικογένεια, στην οποία οι χρεώσεις ήταν αισθητά αυξημένες τους τελευταίους μήνες, είχε ενεργοποιήσει από μόνος του ένα πακέτο 3G internet με χρέωση 10 ευρώ το μήνα για όγκο δεδομένων 300MB. Στο μεταξύ από το συγκεκριμένο κινητό, δεν υπήρξε ποτέ χρήση internet μέσω 3G, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τα στοιχεία που έχει ο πάροχος στη διάθεσή του.
Μάθαμε το ονοματεπώνυμο του ατόμου (κυρίας) που φαίνεται στο σύστημα ότι ενεργοποίησε την εν λόγω υπηρεσία, και έγινε άμεσα το αντίστοιχο επίσημο παράπονο (=αμφισβήτηση χρέωσης) σε υποκατάστημα του παρόχου. Σήμερα πήραν τηλέφωνο να μας πουν ότι πράγματι φαίνεται ότι δεν υπήρξε ποτέ χρήση data μέσω 3G, ότι είναι λίγο 'ιστορία' να βρουν 'πώς' (με ποιανού την έγκριση -- προφορική προφανώς αφού ποτέ δεν υπογράψαμε κάποιο έγγραφο και ποτέ δε ζητήσαμε να προστεθεί 3G internet στο συγκεκριμένο νούμερο) έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αυτή, και ότι ως ένδειξη καλής πίστης (...) θα γίνει πίστωση της διαφοράς που προκύπτει από το 'λάθος' (...) στους επόμενους λογαριασμούς.
Και διερωτώμαι:
- Το λογικό δεν είναι να έχουν άμεση πρόσβαση στα recordings με την τηλεφωνική (αν έτσι έχει γίνει) έγκριση ενεργοποίησης για την κάθε υπηρεσία, ώστε να φαίνεται ΑΜΕΣΑ αν τη ζήτησε ή όχι ο πελάτης? Στο κάτω-κάτω, οι ίδιοι πρέπει να μπορούν να το αποδείξουν, και σιγά το χώρο που πιάνουν ως ψηφιακά αρχεία.
- Η κυρία αυτή που ενεργοποίησε την υπηρεσία, τι ακριβώς σκεφτόταν και πόση... αύξηση θα πρέπει να της δώσουν?!
- Μήπως το έχουν πάγια τακτική να κάνουν τέτοια κόλπα (κι αν το ψυλλιαστείς απλά σου λένε ένα 'συγνώμη' και επιστρέφουν τα όσα σου έχουν φάει, ενώ αν όχι... 'κρίμα'!)?..
Στο μεταξύ κοιτούσα χρεώσεις με μετατροπή του συμβολαίου σε 'καρτοκινητό'.
'5 ευρώ = 200 λεπτά ομιλίας προς όλους' βλέπω. 'Ενδιαφέρον', σκέφτομαι, μέχρι που μαθαίνω ποια είναι η παγίδα (ε, τι άλλο είναι?): Ελάχιστη χρέωση τα ...3 λεπτά! Δηλαδή τα '200 λεπτά' (που με αυτά προσωπικά βγάζω όλο το μήνα) είναι το πολύ 66 κλήσεις και μπορεί να μην είναι ούτε 100 δευτερόλεπτα αν το μόνο που λες κάθε φορά στον άλλο είναι δυο-τρεις λέξεις (θα μου πεις κάνε 'αναπάντητη', ή στείλε SMS... ΟΚ, παίζει κι αυτό σε κάποιες περιπτώσεις, άλλο όμως είναι το θέμα!).Φυσικά, τους παίρνει να τα κάνουν.
Πείτε τα δικά σας, αν έχετε, να δούμε τι θα δούμε. -
Αφορμή γι αυτό το thread υπήρξε το παρακάτω:
Τις προάλλες ανακαλύψαμε ότι ο πάροχος GSM μιας γραμμής κινητής τηλεφωνίας που έχουμε στην οικογένεια, στην οποία οι χρεώσεις ήταν αισθητά αυξημένες τους τελευταίους μήνες, είχε ενεργοποιήσει από μόνος του ένα πακέτο 3G internet με χρέωση 10 ευρώ το μήνα για όγκο δεδομένων 300MB. Στο μεταξύ από το συγκεκριμένο κινητό, δεν υπήρξε ποτέ χρήση internet μέσω 3G, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τα στοιχεία που έχει ο πάροχος στη διάθεσή του.
Μάθαμε το ονοματεπώνυμο του ατόμου (κυρίας) που φαίνεται στο σύστημα ότι ενεργοποίησε την εν λόγω υπηρεσία, και έγινε άμεσα το αντίστοιχο επίσημο παράπονο (=αμφισβήτηση χρέωσης) σε υποκατάστημα του παρόχου. Σήμερα πήραν τηλέφωνο να μας πουν ότι πράγματι φαίνεται ότι δεν υπήρξε ποτέ χρήση data μέσω 3G, ότι είναι λίγο 'ιστορία' να βρουν 'πώς' (με ποιανού την έγκριση -- προφορική προφανώς αφού ποτέ δεν υπογράψαμε κάποιο έγγραφο και ποτέ δε ζητήσαμε να προστεθεί 3G internet στο συγκεκριμένο νούμερο) έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αυτή, και ότι ως ένδειξη καλής πίστης (...) θα γίνει πίστωση της διαφοράς που προκύπτει από το 'λάθος' (...) στους επόμενους λογαριασμούς.
Και διερωτώμαι:
- Το λογικό δεν είναι να έχουν άμεση πρόσβαση στα recordings με την τηλεφωνική (αν έτσι έχει γίνει) έγκριση ενεργοποίησης για την κάθε υπηρεσία, ώστε να φαίνεται ΑΜΕΣΑ αν τη ζήτησε ή όχι ο πελάτης? Στο κάτω-κάτω, οι ίδιοι πρέπει να μπορούν να το αποδείξουν, και σιγά το χώρο που πιάνουν ως ψηφιακά αρχεία.
- Η κυρία αυτή που ενεργοποίησε την υπηρεσία, τι ακριβώς σκεφτόταν και πόση... αύξηση θα πρέπει να της δώσουν?!
- Μήπως το έχουν πάγια τακτική να κάνουν τέτοια κόλπα (κι αν το ψυλλιαστείς απλά σου λένε ένα 'συγνώμη' και επιστρέφουν τα όσα σου έχουν φάει, ενώ αν όχι... 'κρίμα'!)?..
Στο μεταξύ κοιτούσα χρεώσεις με μετατροπή του συμβολαίου σε 'καρτοκινητό'.
'5 ευρώ = 200 λεπτά ομιλίας προς όλους' βλέπω. 'Ενδιαφέρον', σκέφτομαι, μέχρι που μαθαίνω ποια είναι η παγίδα (ε, τι άλλο είναι?): Ελάχιστη χρέωση τα ...3 λεπτά! Δηλαδή τα '200 λεπτά' (που με αυτά προσωπικά βγάζω όλο το μήνα) είναι το πολύ 66 κλήσεις και μπορεί να μην είναι ούτε 100 δευτερόλεπτα αν το μόνο που λες κάθε φορά στον άλλο είναι δυο-τρεις λέξεις (θα μου πεις κάνε 'αναπάντητη', ή στείλε SMS... ΟΚ, παίζει κι αυτό σε κάποιες περιπτώσεις, άλλο όμως είναι το θέμα!).Φυσικά, τους παίρνει να τα κάνουν.
Πείτε τα δικά σας, αν έχετε, να δούμε τι θα δούμε. -
για ολα αυτα που ανέφερες, για το γεγονος οτι στο συμβολαιο ο κωλος σου ειναι πληρως ακαλυπτως σε οτι μαλακια συμβει και μπορουν να σε στειλουν οτι μπιλετακι γουσταρουν χωρις να μπορεις να το αμφισβητησεις... γι αυτο ακριβως το γυρισα σε καρτοκινητο.
Καρτοκινητο το οποιο ειναι αρκετα ποιο φτηνο αρκει να ξερεις τους ορους του παιχνιδιου, οπως πχ οι 3 λεπτες ελαχιστες κλησεις... που αν δεν σε προβληματιζουν θα εισαι πολυ καλυτερα.
-
Χάλι μαυρο είναι και τα καρτοκινητα. Χίλιες φορες συμβόλαιο με εναν γρήγορο έλεγχο σε κάθε λογαριασμό.
send from me
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
Χάλι μαυρο είναι και τα καρτοκινητα. Χίλιες φορες συμβόλαιο με εναν γρήγορο έλεγχο σε κάθε λογαριασμό.send from me
ωραια... κανεις ελεγχο, βλεπεις εξτρα χρεωσεις ομιλιας ειτε επειδη το κινητο δεν τερματισε μια κληση, ειτε γιατι μπηκε στο ιντερνετ, ειτε για αλλο οποιοδηποτε αλλο αγνωστο λογο... ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ? Ειναι στην διακριτικη τους ευχαιρια να σου πουνε ΤΑ ΚΑΝΕΣ και επειδη κατα πασα πιθανοτητα δεν θα τρεχεις σε δικηγορους για 10-50-200 ευρω, θα τα πλερωκεις και θα πεις και ενα τραγουδι!
Για την ωρα παω να χαρω τα συντριπτικα φτηνοτερα data μου, απο το καρτοκινητο μου...
-
σχετικά είναι όλα κορσέ και στις περισσότερες περιπτώσεις που φωνάζει ο κόσμος απλά έχει άδικο και είναι απρόσεκτος
μαζί σου με τις κάρτες, αλλά με καλή τιμή το συμβόλαιο είναι προτιμότερο και πιο συμφέρον
-
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ειναι στην διακριτικη τους ευχαιρια να σου πουνε ΤΑ ΚΑΝΕΣ και επειδη κατα πασα πιθανοτητα δεν θα τρεχεις σε δικηγορους για 10-50-200 ευρω, θα τα πλερωκεις και θα πεις και ενα τραγουδι!καθόλου στη διακριτική τους ευχέρεια δεν είναι.
όλες οι χρήσεις καταγεγραμμένες είναι, ζητάνε ένα report, βλέπουν τι έχει γίνει ακριβώς και πράττουν αναλόγως.Δεν υπάρχει κάποια φιλοσοφία να σου πούνε ότι με το ζόρι τα κάνες. Είναι αστεία τα ποσά για να κάνουν κάτι τέτοιο. Εν αντιθέσει, αν δεις την ευκολία με την οποία απλώς διαγράφουν χρεώσεις για Χ/Ψ λόγους
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Ειναι στην διακριτικη τους ευχαιρια να σου πουνε ΤΑ ΚΑΝΕΣ και επειδη κατα πασα πιθανοτητα δεν θα τρεχεις σε δικηγορους για 10-50-200 ευρω, θα τα πλερωκεις και θα πεις και ενα τραγουδι!
καθόλου στη διακριτική τους ευχέρεια δεν είναι.
όλες οι χρήσεις καταγεγραμμένες είναι, ζητάνε ένα report, βλέπουν τι έχει γίνει ακριβώς και πράττουν αναλόγως.Δεν υπάρχει κάποια φιλοσοφία να σου πούνε ότι με το ζόρι τα κάνες. Είναι αστεία τα ποσά για να κάνουν κάτι τέτοιο. Εν αντιθέσει, αν δεις την ευκολία με την οποία απλώς διαγράφουν χρεώσεις για Χ/Ψ λόγους
ακριβώς.... το report το δίνει η ΕΤΑΙΡΙΑ. Η εταιρία δεν ειναι καμιά ανεξάρτητη αρχή και δεν έχεις τρόπο ευκολο εσυ να ισχυριστείς το αντιθετο απο αυτο που μπορεί να σου πουνε...
Να σημειώσω απλά πως στα δικά μου μάτια τουλάχιστον οι εταιρίες ΔΕΝ ειναι παναγίες, οπότε δεν ειμαι υποχρεωμένος να φαω αυτο που θα μου πλασάρουν.
-
Οι Mobile Operators και οι Internet Service Providers δεν ζουν από μικροαπατεωνιές και ψεύτικες χρεώσεις στον μικρομεσαίο καταναλωτή που πληρώνει το 500 λεπτά ομιλίας με 20 ευρώ ή δε ξέρω τι πάγιό του ή βάζει κάρτα μια φορά το μήνα.
Όταν γίνονται λάθη στα (δαιδαλώδη) billing συστήματα είναι είτε από αδυναμίες του συστήματος είτε από λάθος του χειριστή που καμιά φορά βρίσκει και τον μπελά του όταν ο πελάτης χρεώνεται μαλακίες αντί το ποσό για την υπηρεσία που θέλει.
Η αυτόματη τάση για κουτοπονηριά και σκέψεις 'προσπαθούν να μου φορτώσουν κερατιάτικα για να βγάλουν λεφτά' είναι απόρροια της ελληνικής νοοτροπίας και φυσικά του τρόμου που είχε προκαλέσει ο ΟΤΕ μέχρι το 2000 με τις απίστευτες χρεώσεις που έβαζε όπως γούσταρε, επειδή ήταν μονοπώλιο.Δε τα βγάζω απ το μυαλό μου τα παραπάνω μιας και έχω μπει σχεδόν σε όλες τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στη χώρα*
(*βέβαια εδώ είναι ίντερνετς, θα μπορούσα να ισχυριστώ και ότι είμαι ο πάπας)
-
kapami και λάθη γίνονται και πουστίτσες γίνονται και όλα γίνονται
απλά αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι τις περισσότερες φορές αυτοί που βγαίνουν και φωνάζουν έχουν κάνει συνήθως τη μαλακία
αλλά μη μου λες ότι δε γίνονται και διάφορα.. και όχι απαραίτητα πράγματα που έχουν να κάνουν με τα αυτοματοποιημένα συστήματα και τις αδυναμίες τους, αλλά και πράγματα που γίνονται από υπαλλήλους που έχουν πάρει συγκεκριμένες εντολές και παραπλανούν το κόσμο
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Στο μεταξύ κοιτούσα χρεώσεις με μετατροπή του συμβολαίου σε 'καρτοκινητό'.
'5 ευρώ = 200 λεπτά ομιλίας προς όλους' βλέπω. 'Ενδιαφέρον', σκέφτομαι, μέχρι που μαθαίνω ποια είναι η παγίδα (ε, τι άλλο είναι?): Ελάχιστη χρέωση τα ...3 λεπτά! Δηλαδή τα '200 λεπτά' (που με αυτά προσωπικά βγάζω όλο το μήνα) είναι το πολύ 66 κλήσεις και μπορεί να μην είναι ούτε 100 δευτερόλεπτα αν το μόνο που λες κάθε φορά στον άλλο είναι δυο-τρεις λέξεις (θα μου πεις κάνε 'αναπάντητη', ή στείλε SMS... ΟΚ, παίζει κι αυτό σε κάποιες περιπτώσεις, άλλο όμως είναι το θέμα!).Φυσικά, τους παίρνει να τα κάνουν.
Πείτε τα δικά σας, αν έχετε, να δούμε τι θα δούμε.nidosan φυσικά και είναι 66 κλήσεις με 5 ευρώ, πού το βρίσκεις το κακό ?
κάτσε και μέτρησε σε πολλά συμβόλαια και δες ότι αυτά που πληρώνουν είναι περισσότερα
με 20-25 ευρώ στη κάρτα είσαι άρχοντας, με 25 ευρώ σε συμβόλαιο είσαι σκατάς , οπότε πού καταλήγουμε;
ότι τα συμβόλαια είναι ακριβά και παρέχουν πράγματα που πολύ συχνά δεν ενδιαφέρουν και δε χρησιμοποιούνται
είναι ωραίο να λές 'έχω 1500 λεπτά' , αλλά πόσα από αυτά χρησιμοποιείς?
όταν έκανα τους υπολογισμούς μου και αποφάσισα να πάω σε κάρτα, αποφάσισα ότι με αυτό το ποσό που δε θα ήταν τόσο κάθε μήνα ήμουν μια χαρά, δεν ήθελα άλλο το συμβόλαιο
όταν με πήραν να με τουμπάρουν για να μείνω σε συμβόλαιο μου έλεγαν:
-δε θα έχεις τις ίδιες παροχές
-δε μου χρειάζονται, θέλω να πληρώνω μέχρι 20 και όταν έχω
-μα μιλάτε 6-7 ώρες μ.ο το μήνα
-μιλάω γιατί τα έχω και μπορώ
-μα θα έχετε 3 λεπτά κλησή
-θα μιλάω από viber, με 5 ευρώ έχω ένα gb και μιλάω όσο γουστάρω
-θελετε το τάδε κουραδοσυμβόλαιο με 20 ευρώ;
-οχι!
-θελετε καρτοσυμβόλαιο που είναι σα κάρτα, αλλά δε χρειάζετε να βάζετε συνέχεια κάρτα
-όχι θέλω να βάζω μόνος μου όση θέλω , όταν έχω. θέλετε να με γλιτώσετε από το κόπο να πηγαίνω στο ψιλικατζίδικο; μου αρέσει να πηγαίνω για τη βόλτα
-θέλετε το τάδε...?
-όχι , θέλω πολύ ίντερνετ!
-........
-.......
-θέλετε στα 33 ευρώ 1000 λεπτά και 1GB?
-όχι, δε θέλω να δίνω πάνω από 20αρικο, δεν έχω λεφτά
-....
-....
-μόλις βρήκαμε ότι ισχύει μια έκπτωση 10 ευρώ το μήνα για εσάς μόνο, χωρίς επιδότηση και δέσμευση, 1000', 1GB στα 23€
-οκ θα κάνω την υπέρβαση να περάσω τα 20και ναι με 1000' λεπτά κάθομαι και μιλάω με τις ώρες, πήρα προχθές τον angel και μιλούσαμε κάνα 2ωρο σερί, γιατί έτσι!
αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε θα τη πάλευα με 400' λεπτά με 10€ και ας είχα 3λεπτη ελάχιστη χρέωση, απλά δε θα έπιανα τη κουβέντα για άσχετα
και για αυτά τα άσχετα δε θα πλήρωνα ποτέ το συμβολαιό μου στα 50€ που είναι η τιμή καταλόγου τουτα συμβόλαια είναι μούφες, μόνο με γερή έκπτωση έχει νόημα μια τέτοια δέσμευση
και βασικά χωρίς καμιά δέσμευση, εγώ ούτε επιδότηση παίρνω πλέον για να μπορώ να το κόψω όποτε θέλω
αν με τσαντίσουν ποτέ με περίπτωση ανάλογη της δικής σου, έφυγα άμεσα
οπότε τότε θα δούμε αν θα κάτσουν να με ακούσουν ή όχι -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Οι Mobile Operators και οι Internet Service Providers δεν ζουν από μικροαπατεωνιές και ψεύτικες χρεώσεις στον μικρομεσαίο καταναλωτή που πληρώνει το 500 λεπτά ομιλίας με 20 ευρώ ή δε ξέρω τι πάγιό του ή βάζει κάρτα μια φορά το μήνα.
Όταν γίνονται λάθη στα (δαιδαλώδη) billing συστήματα είναι είτε από αδυναμίες του συστήματος είτε από λάθος του χειριστή που καμιά φορά βρίσκει και τον μπελά του όταν ο πελάτης χρεώνεται μαλακίες αντί το ποσό για την υπηρεσία που θέλει.
Η αυτόματη τάση για κουτοπονηριά και σκέψεις 'προσπαθούν να μου φορτώσουν κερατιάτικα για να βγάλουν λεφτά' είναι απόρροια της ελληνικής νοοτροπίας και φυσικά του τρόμου που είχε προκαλέσει ο ΟΤΕ μέχρι το 2000 με τις απίστευτες χρεώσεις που έβαζε όπως γούσταρε, επειδή ήταν μονοπώλιο.Δε τα βγάζω απ το μυαλό μου τα παραπάνω μιας και έχω μπει σχεδόν σε όλες τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στη χώρα*
(*βέβαια εδώ είναι ίντερνετς, θα μπορούσα να ισχυριστώ και ότι είμαι ο πάπας)
ακριβώς αυτό
το report το δίνει η ΕΤΑΙΡΙΑ. Η εταιρία δεν ειναι καμιά ανεξάρτητη αρχή και δεν έχεις τρόπο ευκολο εσυ να ισχυριστείς το αντιθετο απο αυτο που μπορεί να σου πουνε... Να σημειώσω απλά πως στα δικά μου μάτια τουλάχιστον οι εταιρίες ΔΕΝ ειναι παναγίες, οπότε δεν ειμαι υποχρεωμένος να φαω αυτο που θα μου πλασάρουν.
η διαδικασία βασικά είναι πολύ απλή. Διαμαρτύρεσαι, δίνεται μια εντολή να αναζητηθούν οι καταγραφές για το Χ πελάτη, κάποιος άνθρωπος κοιτάζει αναλυτικά τι έχει γίνει, αν έχει γίνει μλκία τη διορθώνουν, αν όχι τπτ.
Περισσότερο τους ενδιαφέρει αν υπάρχει όντως 'συστεμικό' πρόβλημα (το πλέον σύνηθες, aka bug) για να το διορθώσουν ή αν ήταν κάποιο τυχαίο σφάλμα (π.χ. data corruption, αν και αυτά συνήθως οδηγούν σε αυτόματη διαγραφή της χρέωσης) παρά να κάτσουν να κάνουν κατσιβελιά μη τυχόν και αυξήσουν 0.0000000001% το τζίρο τους. -
Exω δουλεψει σε εταιρεια τηλεφωνιας.
Αυτο που περιγραφεται στο αρχικο ποστ, αποκλειεεται να ειναι αποτελεσμα του management, οι εταιρειες δεν ζουν απο αυτο, και δε κανουν τετοιου τυπου 'λαθη' επιτηδες.
Αυτο που θα μπορουσε να συμβει (και εχω δει αντιστοιχα να συμβαινουν) ειναι λογω μπονους πωλησεων, πωλητες να βαζουν πακετα σε ατομα που δεν το εχουν παραγγειλει.
Πχ. Αν η εν λογω κυρια ειχε να παρει μπονους 200 ευρω αν πωλουσε 100 3G πακετα και στη ληξη της προθεσμιας ειχε πωλησει 99 πακετα, μπορει να φορτωσε ενα σε ενα κακομοιρη που δε το παρηγγειλε ωστε να τσιμπησει το 200ευρω.
True story.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
το report το δίνει η ΕΤΑΙΡΙΑ. Η εταιρία δεν ειναι καμιά ανεξάρτητη αρχή και δεν έχεις τρόπο ευκολο εσυ να ισχυριστείς το αντιθετο απο αυτο που μπορεί να σου πουνε... Να σημειώσω απλά πως στα δικά μου μάτια τουλάχιστον οι εταιρίες ΔΕΝ ειναι παναγίες, οπότε δεν ειμαι υποχρεωμένος να φαω αυτο που θα μου πλασάρουν.
η διαδικασία βασικά είναι πολύ απλή. Διαμαρτύρεσαι, δίνεται μια εντολή να αναζητηθούν οι καταγραφές για το Χ πελάτη, κάποιος άνθρωπος κοιτάζει αναλυτικά τι έχει γίνει, αν έχει γίνει μλκία τη διορθώνουν, αν όχι τπτ.
Περισσότερο τους ενδιαφέρει αν υπάρχει όντως 'συστεμικό' πρόβλημα (το πλέον σύνηθες, aka bug) για να το διορθώσουν ή αν ήταν κάποιο τυχαίο σφάλμα (π.χ. data corruption, αν και αυτά συνήθως οδηγούν σε αυτόματη διαγραφή της χρέωσης) παρά να κάτσουν να κάνουν κατσιβελιά μη τυχόν και αυξήσουν 0.0000000001% το τζίρο τους.Ο λογος τους, δεν ειναι αρκετα καλός για μένα για να υπογράψω συμβόλαιο μαζί τους! Θα μπορουσα να τους εμπιστευτω και να υπογράψω συμβόλαιο μονο αν πχ υπηρχε ορος του τύπου 'οταν φτάσω 50€ στον λογαριασμό να μπει προσωρινη φραγη' χωρις κανενα ψιλο γράμμα. Κατα ενα περιεργο τρόπο, ενω κάτι τετοιο υπάρχει σε αλλες χώρες χρόνια τώρα... εδω ΔΕΝ!
Ναι μεν οπως ειπατε δεν ειναι ψιλικατζηδες ή μικροαπατεωνες, αλλα απο τα λάθη που δεν παρατηρει ο χρήστης και απο τα λάθη λογο αγνοιας χρήστη υποπτευομαι πως κάθε χρόνο βγάζουν καλο μπαξίσι...
-
Πέρυσι αγόρασα ένα stick internet on the go της Cosmote. To stick είναι το Χ221L one touch της Αlcatel. Φέτος θέλησα να το χρησιμοποιήσω σε νέο λαπτοπ με windows 8 και διαπιστωσα ότι δεν το αναγνώριζε. Τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι το μοντέλο αυτό δεν είναι συμβατο με windοws 8, αλλά δεν είχαν να μου προτείνουν κάποια λύση. Πήγα στο Γερμανό, ο υπάλληλος αφού μου είπε ότι το συγκεκριμένο stick είναι ακόμη και τώρα το μοναδικό που δίνει η Cosmote με το πακέτο internet on the go προσπάθησε να επικοινωνήσει με την εταιρεία στον αριθμό εξυπηρέτησης πελατών που παίρνουμε όλοι!!! Δεν υπάρχει ειδική γραμμή για τα καταστήματα!!! Αφού περίμενε μισή ώρα στη αναμονή μου είπε καλύτερα να τηλεφωνήσω μόνος μου το βράδυ που έχει λιγότερη κίνηση. Πήρα όντως πάλι βράδυ όπου μία ανάγωγη υπάλληλος μου είπε να πάω σε άλλο Γερμανό και να αγοράσω συμβατό στικ!!! ¨Οταν την ρώτησα ποιο μοντέλο πουλάνε που να είναι συμβατό δεν μου απάντησε και μου είπε ότι θα με πάρουν από την τεχνική υποστήριξη. Δεν με πήραν ποτέ!!!! Μερικές μέρες μετά έστειλα γραπτό ερώτημα από την φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της Cosmote με πάλι δεν πήρα καμία απάντηση.
Αυτά από την μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.......
-
Άντε πάλι από την αρχή. Αν Ο πραγματικός σου φόβος είναι να μην ξεπεράσεις ένα Χ ποσό, βάλε καρτοσυμβολαιο η βάλε να σε ειδοποιούν όταν φτάσεις το 80%. Η βάλε κ την επίσημη εφαρμογή που βλέπεις ανά πάσα στιγμή πόσα λεπτά/sms/mb έχεις ακόμη. Είναι τόσο απλό.
Δυστυχώς το συμβόλαιο είναι ακόμη απαραίτητο σε όσους μιλάνε πολύ. Για όλους τους άλλους μια χαρά είναι η κάρτα.
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
Άντε πάλι από την αρχή. Αν Ο πραγματικός σου φόβος είναι να μην ξεπεράσεις ένα Χ ποσό, βάλε καρτοσυμβολαιο η βάλε να σε ειδοποιούν όταν φτάσεις το 80%. Η βάλε κ την επίσημη εφαρμογή που βλέπεις ανά πάσα στιγμή πόσα λεπτά/sms/mb έχεις ακόμη. Είναι τόσο απλό.Δυστυχώς το συμβόλαιο είναι ακόμη απαραίτητο σε όσους μιλάνε πολύ. Για όλους τους άλλους μια χαρά είναι η κάρτα.
-
ο πραγματικός μου φοβος ειναι οτι μπορουν να μου στειλουν οτι γουστάρουν και να με σέρνουν ακομα και στα δικαστήρια, ενώ εγώ δεν έχω κανενα καλο αποδεικτικό στοιχείο εναντίων τους. Ειναι ο δικος τους λόγος και μόνο...
-
Τόσα χρόνια χρήστης κινητης τηλεφωνιας ροζουλη, θα επρεπε να ξέρεις ποσο γελοιο ειναι το σύστημα του 80% χρήσης...
-
Η επίσημη εφαρμογή ΣΥΝΗΘΩΣ δείχνει 'ανα πάσα στιγμη'... αν καταλαβαινεις πάλι τι λεμε...
Τα πράγματα δεν ειναι καθόλου απλά, και τα συμβόλαια χρησιμευουν σε ελάχιστους ανθρώπους, μιας και τα καρτοκινητα ήδη δίνουν παραπάνω απο το φυσιολογικό χρονο ομιλίας. Επίσης τα συμβόλαια εχουν πανάκριβα και αστεία data... και ευτυχώς που υπάρχουν τα καρτοκινητά για αυτούς που ζητουν το κάτι παραπάνω.
-
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
αλλα απο τα λάθη που δεν παρατηρει ο χρήστης και απο τα λάθη λογο αγνοιας χρήστη υποπτευομαι πως κάθε χρόνο βγάζουν καλο μπαξίσι...τα λεφτά που χάνουν κάθε χρόνο από λάθη που καταλήγουν σε διαγραφή ή ανικανότητα χρέωσης (bugs, τυχαία, έκτακτες περιπτώσεις κλπ) είναι πολλές πολλές τάξεις μεγέθους περισσότερα από αυτά που κερδίζουν για τους ίδιους λόγους.
"Κόλπα" από παρόχους κινητής τηλεφωνίας