-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Προσωπικά μου αρέσει να πηγαίνω στο Αγ. Όρος για την πεζοπορία, την φύση, την ησυχία και την θέα από το μπαλκόνι του μεσαιωνικού κτιρίου το ξημέρωμα με τον ελληνικό καφέ στο χέρι, ενώ δεν συμμετέχω στους εκκλησιασμούς κλπ εκεί, δεν μπορώ όμως να κρύψω τον θαυμασμό μου και την απορία μου για αρκετούς ανθρώπους που γνώρισα εκεί και ιδιαίτερα αλλοδαπούς οι οποίοι παράτησαν πατρίδες, καριέρες στις επιστήμες κλπ για να βρεθούν έγκλειστοι, μεγαλύτερη ακόμα εντύπωση προκαλεί η συμπεριφορά τους. Αν μη τι άλλο είναι απορίας άξιο το γιατί συμβαίνει αυτό, και δεν συμβαίνει τώρα αλλά για μια χιλιετία περίπου. Πολύ καλή προπαγάνδα? πλύση εγκεφάλου? όντως υπάρχει κάτι? η νεκροψία θα δείξει.
+1
Καλη η φυση και η πεζοπορια, κλπ. και το ξημερωμα με τον καφε, αλλα τα βρισκεις και αλλου.
Εγω θα βαλω μεσα και το αρχιτεκτονικο ενδιαφερον, τις τοιχογραφιες οπως και το κομματι των ψαλμων (στη μουσικη του πλευρα, αυτα που λενε 'οι στιχοι' ειναι θεμα γουστου).
Αλλα προσωπικα θεωρω το να μη συμμετεχεις στους εκκλησιασμους και το προγραμμα των μονων, ειναι μιση δουλεια κατα τη γνωμη μου. Σα να πας σε στρατοπεδο και να μη σηκωθεις το πρωι με τους υπολοιπους για εκπαιδευση. Αν δεν ακολουθησεις το προγραμμα, δεν παιρνεις χαμπαρι τι γινεται εκει.Σαφώς και ακολούθησα το πρόγραμμα την πρώτη φορά που πήγα, αλλά από την άλλη σε κάτι μοναστήρια-επιχειρήσεις τύπου Βατοπέδι που έβλεπα τον ηγούμενο με την τζιπαρα Land Rover με κυπριακές πινακίδες δεν μου έκανε καρδιά. Το μηχάνημα με τον ελληνικό καφέ και το μπαλκονάκι για τους 'καπνιστές' ήταν το στέκι μου.
Πολύ πιο μεγάλη σημασία είχαν κάτι παππούδες που έμεναν μέσα στο δάσος μόνοι τους και κερνούσαν λουκουμάκια και κουβέντα, έβλεπες ότι υπάρχουν πολλές οπτικές γωνίες στην ζωή.
Σε ότι αφορά κειμήλια και ιστορία γενικότερα ναι είναι ένας παράδεισος,π.χ η μισοκαμένη μονή του Αγ. Ανδρέα με την ρώσικη αρχιτεκτονική της εκκλησίας (λευκό μάρμαρο με επίχρυσο στολισμό), κάτι βιβλιοθήκες διαμάντια κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Προσωπικά μου αρέσει να πηγαίνω στο Αγ. Όρος για την πεζοπορία, την φύση, την ησυχία και την θέα από το μπαλκόνι του μεσαιωνικού κτιρίου το ξημέρωμα με τον ελληνικό καφέ στο χέρι, ενώ δεν συμμετέχω στους εκκλησιασμούς κλπ εκεί, δεν μπορώ όμως να κρύψω τον θαυμασμό μου και την απορία μου για αρκετούς ανθρώπους που γνώρισα εκεί και ιδιαίτερα αλλοδαπούς οι οποίοι παράτησαν πατρίδες, καριέρες στις επιστήμες κλπ για να βρεθούν έγκλειστοι, μεγαλύτερη ακόμα εντύπωση προκαλεί η συμπεριφορά τους. Αν μη τι άλλο είναι απορίας άξιο το γιατί συμβαίνει αυτό, και δεν συμβαίνει τώρα αλλά για μια χιλιετία περίπου. Πολύ καλή προπαγάνδα? πλύση εγκεφάλου? όντως υπάρχει κάτι? η νεκροψία θα δείξει.
+1
Καλη η φυση και η πεζοπορια, κλπ. και το ξημερωμα με τον καφε, αλλα τα βρισκεις και αλλου.
Εγω θα βαλω μεσα και το αρχιτεκτονικο ενδιαφερον, τις τοιχογραφιες οπως και το κομματι των ψαλμων (στη μουσικη του πλευρα, αυτα που λενε 'οι στιχοι' ειναι θεμα γουστου).
Αλλα προσωπικα θεωρω το να μη συμμετεχεις στους εκκλησιασμους και το προγραμμα των μονων, ειναι μιση δουλεια κατα τη γνωμη μου. Σα να πας σε στρατοπεδο και να μη σηκωθεις το πρωι με τους υπολοιπους για εκπαιδευση. Αν δεν ακολουθησεις το προγραμμα, δεν παιρνεις χαμπαρι τι γινεται εκει.Σαφώς και ακολούθησα το πρόγραμμα την πρώτη φορά που πήγα, αλλά από την άλλη σε κάτι μοναστήρια-επιχειρήσεις τύπου Βατοπέδι που έβλεπα τον ηγούμενο με την τζιπαρα Land Rover με κυπριακές πινακίδες δεν μου έκανε καρδιά. Το μηχάνημα με τον ελληνικό καφέ και το μπαλκονάκι για τους 'καπνιστές' ήταν το στέκι μου.
Πολύ πιο μεγάλη σημασία είχαν κάτι παππούδες που έμεναν μέσα στο δάσος μόνοι τους και κερνούσαν λουκουμάκια και κουβέντα, έβλεπες ότι υπάρχουν πολλές οπτικές γωνίες στην ζωή.
Σε ότι αφορά κειμήλια και ιστορία γενικότερα ναι είναι ένας παράδεισος,π.χ η μισοκαμένη μονή του Αγ. Ανδρέα με την ρώσικη αρχιτεκτονική της εκκλησίας (λευκό μάρμαρο με επίχρυσο στολισμό), κάτι βιβλιοθήκες διαμάντια κλπ κλπ.
+1
Δεν εχω παει στο Βατοπαιδι και δεν θελω να παω για αυτο το λογο. Οτι πει και η παρεα βεβαια. -
Έρευνα: Οι πιστοί είναι λιγότερο έξυπνοι από τους άθεους
http://news247.gr/eidiseis/epistimi/ere ... 68952.html
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Έρευνα: Οι πιστοί είναι λιγότερο έξυπνοι από τους άθεουςhttp://news247.gr/eidiseis/epistimi/ere ... 68952.html
Βουλωμένο γράμμα διάβασαν στο πανεπιστήμιο.
-
Και τις φράσεις αν αναλύσουμε ώς πιστοί έστω, βγάζουμε παραγματικα συμπεράσματα......
Π.χ. ...ευλόγησε τον γάμο(την τελετή..) ευ+ λόγησε=είπε, σκέφτηκε κάτι καλό ,καλό ήταν αυτό που σηνέβαινε, κακό δέν ήταν. Δέν είπε κάντε το όοολοι έτσι! Ιδιότροπα.
...προσευχή=ευχή πρός
...μεταννοείστε=νοήστε μετά = ξανασκεφτείτε το......
? -
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Έρευνα: Οι πιστοί είναι λιγότερο έξυπνοι από τους άθεουςhttp://news247.gr/eidiseis/epistimi/ere ... 68952.html
Το ξερα ότι πρέπει να είσαι χαζός για να κάνεις Phd στο ΜΙΤ
Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος Χατζηνικολάου γεννήθηκε στις 13 Απριλίου 1954 στη Θεσσαλονίκη.
Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Μετά την συμπλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων, συνέχισε τις σπουδές του στο Harvard και το M.I.T. (Η.Π.Α.), όπου και έλαβε μεταπτυχιακούς τίτλους (Master) και διδακτορικό (Ph.D). Εργάστηκε ως ερευνητής και επιστημονικός συνεργάτης στο Αγγειολογικό εργαστήριο του New England Deaconess Hospital (Η.Π.Α.). Παράλληλα διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης της Διαστημικής Εταιρείας των Ηνωμένων Πολιτείων (NASA) και της εταιρείας Arthur D. Little. Δίδαξε στα Πανεπιστήμια του Harvard και του M.I.T., στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης και στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε Θεολογία στην Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού στη Βοστώνη των Ηνωμένων Πολιτειών και ανακηρύχθηκε διδάκτορας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.κι έχει κι άλλους
Ο Αρχιεπίσκοπος Τιράνων, Δυρραχίου και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος (Γιαννουλάτος του Γερασίμου) γεννήθηκε στις 4 Νοεμβρίου 1929 στον Πειραιά. Υπήρξε προηγουμένως επίσκοπος Ανδρούσης, καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και γενικός Διευθυντής της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Σπουδές
Aπολυτήριο Γυμνασίου (1947, με άριστα 19.9/11). Πτυχίο Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (1952, με άριστα 9,53). Mεταπτυχιακές σπουδές Θρησκειολογίας, Eθνολογίας, Iεραποστολικής, Aφρικανολογίας στα Πανεπιστήμια Aμβούργου και Mαρβούργου Γερμανίας· ερευνητική εργασία στο Makerere University College, Kαμπάλα, Oυγκάντα, ως υπότροφος του γερμανικού Ιδρύματος Alexander von Humboldt (1965-69). Διδάκτωρ της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (1970, ομόφωνα άριστα). Στη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας (1952-54) φοίτησε στις Σχολές Εφέδρων Αξιωματικών Σύρου και Διαβιβάσεων Χαϊδαρίου (και στις δύο πρώτευσε και έγινε αρχηγός Σχολής). Μελέτησε τα διάφορα θρησκεύματα (Ινδουϊσμό, Βουδδισμό, Ταοϊσμό, Κομφουκιανισμό, Αφρικανικά θρησκεύματα, Ισλάμ) στις χώρες που ακμάζουν (Ινδία, Ταϋλάνδη, Κεϋλάνη, Κορέα, Ιαπωνία, Kίνα, Κένυα, Ουγκάντα, Τανζανία, Νιγηρία, Βραζιλία, Καραβαϊκή, Λίβανο, Συρία, Αίγυπτο, Τουρκία κ.α.)
Σπουδή ξένων γλωσσώνΓαλλικής, Γερμανικής, Αγγλικής· Μελέτη λατινικής, Ισπανικής, Ιταλικής, Ρωσικής, Σουαχίλι, Αλβανικής.
Επιστημονική σταδιοδρομίαΕντολή διδασκαλίας νεοελληνικής γλώσσας και φιλολογίας - Πανεπιστήμιο Μαρβούργου Γερμανίας (1966-69). Οργάνωση και διεύθυνση του «Κέντρου Iεραποστολικών Σπουδών» στο Πανεπιστήμιο Αθηνών (1971-76). Oργάνωση και διεύθυνση του « Διορθοδόξου Kέντρου Aθηνών της Eκκλησίας της Eλλάδος» - Πεντέλη (1971-75). Έκτακτος Kαθηγητής της Iστορίας των Θρησκευμάτων του Παν/μίου Aθηνών (1972-76). Tακτικός Kαθηγητής (1976-97). Oμότιμος Kαθηγητής (1997 εξ.). Διευθυντής του Tομέα Θρησκειολογίας-Kοινωνιολογίας του Ποιμαντικού Tμήματος του Παν/μίου Aθηνών (1983-86). Kοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής του Παν/μίου Aθηνών και Συγκλητικός (1983-86). Αντιπρόεδρος Εφορείας Πανεπιστημιακής Λέσχης (1978-79, 1983-86). Πρόεδρος της «Επιτροπής Συμπαραστάσεως Kυπριακού Aγώνος» του Πανεπιστημίου Aθηνών (1975-84). Mέλος της Eπιτροπής Eρευνών του Πανεπιστημίου Aθηνών (1986-90) και του Δ.Σ. του Kέντρου Mεσογειακών και Aραβικών Σπουδών (1978-82). Aντεπιστέλλον μέλος της Aκαδημίας Aθηνών (1993-2005). Eπίτιμος διδάκτωρ Θεολογίας: της Θεολογικής Σχολής του Τιμίου Σταυρού, Brookline , Ma. H.Π.A. (1989)· του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1995)· του St. Vladimir's Theological Seminary (2003). Eπίτιμο μέλος της Θεολογικής Aκαδημίας Mόσχας (1998). Εταίρος της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης (2001). Δἠπλωμα π. Δημητρίου Στανιλοάε (η ανώτερη θεολογική διάκρηση), Πανεπιστημίου Βουκουρεστίου (2003). Επίτιμος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Κραϊόβας (2006). Eπίτιμος διδάκτωρ Φιλοσοφίας: του Tμήματος Iστορίας και Aρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Iωαννίνων (1996)· του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Aθηνών (1996)· του Tμήματος Πολιτικής Eπιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης της Σχολής των Nομικών, Oικονομικών και Πολιτικών Eπιστημών του Πανεπιστημίου Aθηνών και όλων των Tμημάτων της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Aθηνών (1998)· του Tμήματος Διεθνών και Eυρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς (2001), του Tμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Kρήτης (2002). Των Τμημάτων Φυσικής, Ιατρικής, Δημοτικής Εκπαιδεύσεως και Πολιτικών μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών (2004). Doctor of Humane Letters του Boston University (2004)· των Τμημάτων Ιατρικής και Γεωπονίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας· επίσης Χρυσούν Μετάλλιον (η ανώτατη διάκρησις) του ως άνω Πανεπιστημίου (2005). Του Τμήματος Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου (2007). Του Πανεπιστημίου Κορυτσάς (2008). Του Τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας καθώς και εκείνου της Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού των Παρευξείνιων Λαών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (2009).
-
Ενταξει, αλλα ουτε ο Γιαννουλατος ουτε ο αλλος απο τα Μεσογεια ειναι ο μεσος πιστος. Ουτε φυσικα ο μεσος επισκοπος.
Ειδικα ο πρωτος ειναι η πιο λαμπρη (και σπανια) εξαιρεση που θα μπορουσε να βρει καποιος. -
Τετοιο βιογραφικό σπάνιο οχι αλλά ούτε και συχνό.
Στα προαπαιτούμενα εκλογής Μητροπολίτη ή Επισκόπου κλπ τα δύο πτυχία πανεπιστημίου (1 οπωσδήποτε Θεολογία ). Στο ΜΙΤ σπούδασαν αρκετοί πάντως. Εγώ προσωπικά ξέρω τρεις.Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Η μόρφωση έχει μικρή σχέση με την νοημοσύνη. Το γράφει και στο άρθρο άλλωστε:
'Παράγοντες όπως το φύλο ή το μορφωτικό επίπεδο δεν φαίνεται να παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στη σχέση μεταξύ νοημοσύνης και πίστης, ενώ το επίπεδο της τελευταίας σε έναν άνθρωπο τείνει να αυξάνει με το πέρασμα του χρόνου.
Σύμφωνα με την μελέτη, οι θρησκευτικές πίστεις φαίνονται παράλογες, αντιεπιστημονικές και αναπόδεικτες σε πολλούς έξυπνους ανθρώπους, με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να αποστασιοποιούνται από τη θρησκεία. Ακόμα, οι ερευνητές επεσήμαναν ότι οι πιο έξυπνοι άνθρωποι συνήθως δίνουν μεγαλύτερη σημασία στον αυτοέλεγχο της προσωπικής ζωής τους, κάτι που τους απομακρύνει από τις πεποιθήσεις περί Θεού.' -
Γιατί πιάσατε τους ιερωμένους ? αυτούς αφορά η έρευνα ή τον μέσο πιστό ? Η αναφορά στα βιογραφικά των πράγματι σπουδαίων αυτών ιεραρχών ( που μακάρι να είχαμε μόνο τέτοιους και όχι εμπόρους στην εκκλησία ) είναι μελάνι για να θολώσουν τα νερά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η μόρφωση έχει μικρή σχέση με την νοημοσύνη. Το γράφει και στο άρθρο άλλωστε:'Παράγοντες όπως το φύλο ή το μορφωτικό επίπεδο δεν φαίνεται να παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στη σχέση μεταξύ νοημοσύνης και πίστης, ενώ το επίπεδο της τελευταίας σε έναν άνθρωπο τείνει να αυξάνει με το πέρασμα του χρόνου.
Σύμφωνα με την μελέτη, οι θρησκευτικές πίστεις φαίνονται παράλογες, αντιεπιστημονικές και αναπόδεικτες σε πολλούς έξυπνους ανθρώπους, με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να αποστασιοποιούνται από τη θρησκεία. Ακόμα, οι ερευνητές επεσήμαναν ότι οι πιο έξυπνοι άνθρωποι συνήθως δίνουν μεγαλύτερη σημασία στον αυτοέλεγχο της προσωπικής ζωής τους, κάτι που τους απομακρύνει από τις πεποιθήσεις περί Θεού.'Άρα οι κομμουνιστές που είναι άθεοι είναι όλοι τους ξυράφια !!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η μόρφωση έχει μικρή σχέση με την νοημοσύνη. Το γράφει και στο άρθρο άλλωστε:'Παράγοντες όπως το φύλο ή το μορφωτικό επίπεδο δεν φαίνεται να παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στη σχέση μεταξύ νοημοσύνης και πίστης, ενώ το επίπεδο της τελευταίας σε έναν άνθρωπο τείνει να αυξάνει με το πέρασμα του χρόνου.
Σύμφωνα με την μελέτη, οι θρησκευτικές πίστεις φαίνονται παράλογες, αντιεπιστημονικές και αναπόδεικτες σε πολλούς έξυπνους ανθρώπους, με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να αποστασιοποιούνται από τη θρησκεία. Ακόμα, οι ερευνητές επεσήμαναν ότι οι πιο έξυπνοι άνθρωποι συνήθως δίνουν μεγαλύτερη σημασία στον αυτοέλεγχο της προσωπικής ζωής τους, κάτι που τους απομακρύνει από τις πεποιθήσεις περί Θεού.'Δεν μπορεί κάποιος απλά με μόρφωση να γίνει επιστημονικός συνεργάτης της NASA.
Γιατί πιάσατε τους ιερωμένους ? αυτούς αφορά η έρευνα ή τον μέσο πιστό ? Η αναφορά στα βιογραφικά των πράγματι σπουδαίων αυτών ιεραρχών ( που μακάρι να είχαμε μόνο τέτοιους και όχι εμπόρους στην εκκλησία ) είναι μελάνι για να θολώσουν τα νερά.
Γιατί αυτοί είναι γνωστά παραδείγματα που καταρρίπτουν την έρευνα, δεν μπορώ να αναφέρω τον ιερέα της ενορίας μου ούτε τον Βέλγο επιστήμονα που έγινε μοναχός στο Α.Όρος γιατί απλά δεν τους ξέρει κανείς.
Συμφωνώ πάντως στο ότι όσο πιο χαμηλό το IQ τόσο πιο φανατισμένος ο πιστός.
-
Μερικές εξαιρέσεις δεν καταρρίπτουν τίποτα. Για τον μέσο όρο μιλάει η έρευνα, πάντα θα υπάρχουν και διαφορετικές περιπτώσεις.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μερικές εξαιρέσεις δεν καταρρίπτουν τίποτα. Για τον μέσο όρο μιλάει η έρευνα, πάντα θα υπάρχουν και διαφορετικές περιπτώσεις.Ε δεν χρειάζεται και έρευνα για τον μέσο όρο, ο μέσος ψηφοφόρος είναι χαζός, ο μέσος συνάδελφος, ο μέσος γιατρός και πάει λέγοντας....ακόμα και να έχουν αρκετό IQ άλλωστε συμφέρει την άρχουσα τάξη να είναι σε καταστολή.
-
Η έρευνα αφορά τον μέσο πιστό ή μη θρησκευόμενο, ή αδιάφορο ή όπως θέλετε πείτε τον, δεν αφορά ούτε τον άθεο επιστήμονα, ούτε τον ιερωμένο επιστήμονα, ούτε το χαμηλό IQ του μη θρησκευόμενου, στηρίζεται σε τυποποιημένες ερωτοαπαντήσεις και σε μέσους όρους, μην πιάνουμε τα άκρα ένθεν και ένθεν γιατί τότε την καταργούμε, αν δεν την πιστεύουμε ας το πούμε να τελειώνουμε, αν αρχίσουμε να αναφέρουμε έναν-έναν ονομαστικά με το βιογραφικό του δεν θα ξεμπλέξουμε ποτέ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Γιατί πιάσατε τους ιερωμένους ? αυτούς αφορά η έρευνα ή τον μέσο πιστό ? Η αναφορά στα βιογραφικά των πράγματι σπουδαίων αυτών ιεραρχών ( που μακάρι να είχαμε μόνο τέτοιους και όχι εμπόρους στην εκκλησία ) είναι μελάνι για να θολώσουν τα νερά.H αναφορά στους ιερωμένους και στο μορφωτικό τους επίπεδο δεν έχει να κάνει με την έρευνα και τα δείγματα της αλλά με το συμπέρασμα της. Κακώς την συνδέσατε με αυτήν.
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Γιατί πιάσατε τους ιερωμένους ? αυτούς αφορά η έρευνα ή τον μέσο πιστό ? Η αναφορά στα βιογραφικά των πράγματι σπουδαίων αυτών ιεραρχών ( που μακάρι να είχαμε μόνο τέτοιους και όχι εμπόρους στην εκκλησία ) είναι μελάνι για να θολώσουν τα νερά.
H αναφορά στους ιερωμένους και στο μορφωτικό τους επίπεδο δεν έχει να κάνει με την έρευνα και τα δείγματα της αλλά με το συμπέρασμα της. Κακώς την συνδέσατε με αυτήν.
Sent from my MT27i using Tapatalk
Ακριβώς
Η έρευνα λέει ότι οι πιστοί έχουν χαμηλότερη διανοητική ικανότητα από τους μη πιστούς, τότε οι κατεξοχήν πιστοί ιερωμένοι πως έχουν τέτοια βιογραφικά?
-
Καλά το αν είναι πιστοί οι ανώτεροι ιεαράρχες ή απλά καριερίστες ρασοφόροι σηκώνει μεγάλη συζήτηση...
-
Δύο επιτύμβιες στήλες σε μια μικρή πόλη στην Ολλανδία δεν μπορεί παρά να προσελκύσουν την προσοχή του κοινού. Ο λόγος; Ο τοίχος που χωρίζει τους δύο τάφους αλλά και τα χέρια που ενώνονται στην κορυφή των μνημάτων! Όσο κι αν η εικόνα προκαλεί εντύπωση, η συγκινητική ιστορία που κρύβεται πίσω της όχι μόνο επεξηγεί τα πάντα αλλά υπερτονίζει και μια μεγάλη αγάπη που υπάρχει ακόμα και μετά θάνατον. Πιο συγκεκριμένα, ένας γάμος που έγινε το 19ο αιώνα (το 1840 για την ακρίβεια) στην Ολλανδία μεταξύ ενός προτεστάντη, του J.C.P.H Aeffderson, και μιας καθολικής, της JWC Van Gorkum προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και ένα μεγάλο σκάνδαλο.
Ο λόγος; Η θρησκευτική διαμάχη καθολικών και προτεσταντών που είχε χωρίσει τους ανθρώπους, τα κτήρια, τις δραστηριότητες σε δύο στρατόπεδα. Εκκλησίες, καταστήματα και δημόσιοι χώροι διαχωρίζονταν ανάλογα με τις θρησκευτικές και πολιτικές πεποιθήσεις των ανθρώπων, κι αυτό μέχρι πριν και 40 χρόνια. Η διαφορές του ζευγαριού ήταν όχι μόνο θρησκευτικές αλλά και κοινωνικές, αφού προερχόταν από διαφορετικές τάξεις. Ωστόσο, παρόλα τα ταμπού στην ολλανδική κοινωνία του 19ου αιώνα, ο γάμος του ζευγαριού κράτησε για 40 χρόνια και έληξε με το θάνατο του συνταγματάρχη.
Οκτώ χρόνια αργότερα, όταν η σύζυγός του απεβίωσε, η επιθυμία της ήταν να ταφεί δίπλα στον σύζυγό της. Ο νόμος, όμως, αλλά και οι προκαταλήψεις δεν το επέτρεψαν και έτσι ένας τοίχος χώριζε τα δύο μνήματα. Ωστόσο, οι συγγενείς της γυναίκας σκέφτηκαν να τη φέρουν κοντά με τον συνταγματάρχη χρησιμοποιώντας τη γλυπτική δημιουργικότητα. Έτσι τα μνήματα υψώθηκαν αρκετά και το χέρι της συζύγου απλώθηκε για να πιάσεια υτό του άντρα της στην άλλη πλευρά του τοίχου. Ούτε η κοινωνία, ούτε τα θρησκευτικά ταμπού, ούτε οι κοινωνικοί διαχωρισμοί, ούτε ο θάνατος, ούτε ένας τοίχος με τούβλα ήταν αρκετά για να τους χωρίσουν…
http://gr.news.yahoo.com/ούτε-ο-θάνατος-δεν-τους-χώρισε----063509379.html
Religion: Dividing people
-
Αύξηση στον τουρισμό τους είχαν? Αυτό έχει σημασία..
Sent from my MT27i
Περί εκκλησίας [#3]