Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 208
    • 209
    • 210
    • 211
    • 212
    • 450
    • 451
    • 210 / 451
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9007
    251026
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexeft last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Άρα, το άρθρο υπονοεί ότι με το εργοστασιακό φίλτρο δεν υπάρχει (μετρήσιμη) φθορά λόγω σκόνης.

      Το γράφημα δείχνει φθορά σε όλες τις συγκεντρώσεις σκόνης. Δε διευκρινίζει όμως από που προέρχεται αυτή η φθορά και σε τι ποσοστό.

      Edit: παρατηρώντας το καλύτερα βέβαια, βλέπω ότι η φθορά πάει σχεδόν εντελώς παράλληλα με τη συγκέντρωση της σκόνης. Εύκολο νομίζω είναι να υποθέσω ότι πολύ μεγάλο μέρος της φθοράς οφείλεται στη σκόνη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

        Αμφιβάλλω αν ο alexeft ξέρει γιατί έβαλε το γράφημα.

        Δε σου έχω δώσει το δικαίωμα να μου μιλάς έτσι.

        (α) Δεν χρειάζομαι την άδειά σου καθώς (β) το συγκεκριμένο σχόλιο ούτε ειρωνικό ούτε προσβλητικό ήταν καθώς από ότι φαίνεται (γ) όντως δεν έχεις καταλάβει τι σχέση έχει το γράφημα με αυτά που λέμε.

        Γιατί μειώνεται το πιρίτιο τελικά μετά τις 1500 ώρες;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης alexeft έγραψε:

          Άρα, το άρθρο υπονοεί ότι με το εργοστασιακό φίλτρο δεν υπάρχει (μετρήσιμη) φθορά λόγω σκόνης.

          Το γράφημα δείχνει φθορά σε όλες τις συγκεντρώσεις σκόνης. Δε διευκρινίζει όμως από που προέρχεται αυτή η φθορά και σε τι ποσοστό.

          Edit: παρατηρώντας το καλύτερα βέβαια, βλέπω ότι η φθορά πάει σχεδόν εντελώς παράλληλα με τη συγκέντρωση της σκόνης. Εύκολο νομίζω είναι να υποθέσω ότι πολύ μεγάλο μέρος της φθοράς οφείλεται στη σκόνη.

          Eγώ πάντως δεν κατάλαβα που κολλάει αυτό το γράφημα αλλά και όσα λέει το 'άρθρο' με το σχόλιο μου περι overkill. Αν μου εξηγούσες πως τα συνδέεις θα το εκτιμούσα πολύ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            alexeft πρώτα από όλα ευχαριστούμε για την προσφορά σου!
            Σχετικά με την εικόνα, προφανώς εισάγουν βρώμα με κάποιον τρόπο στο κύκλωμα λίπανσης μιμούμενοι βλάβη/κακό φίλτρο αέρα ή απλά σκονισμένο περιβάλλον η οποία μετά πέφτει, προφανώς με τις αλλαγές λαδιού. Τα επίπεδα σκόνης 60ppm βέβαια δεν είναι πολύ μεγάλα και άνετα μπορούμε να τα δούμε στην Ελλάδα και ακριβώς εδώ έχουμε θέμα.
            Προσωπικά δεν πίστευα ότι ένα μέσο διψήφιο νούμερο silicon μπορούσε να κάνει τόση ζημιά!
            Αν το συνδυάσεις με το γεγονός ότι κατά την αλλαγή φίλτρου αέρα φαίνεται πως μπαίνει αρκετή βρώμα αλλά και ότι το ίδιο το φίλτρο δε φιλτράρει τόσο καλά στην αρχή της ζωής του, κάτι κερδίζεις με το να κάνεις αλλαγή φίλτρου αέρα λίγο πριν αλλάξεις τα λάδια. Πρακτικά διαφορά μπορεί να δουν ταξιτζήδες που το μοτέρ τους ίσως να μην τα παίξει στο 1.000.000χλμ. αλλά να κρατήσει όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος ή κάποιος με αμάξι που του πίνει το αίμα* και θέλει να το κρατήσει 300.000+χλμ.

            *το πάει τέρμα γκάζι/κόφτες σε κάθε ευκαιρία

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
              alexeft πρώτα από όλα ευχαριστούμε για την προσφορά σου!
              Σχετικά με την εικόνα, προφανώς εισάγουν βρώμα με κάποιον τρόπο στο κύκλωμα λίπανσης μιμούμενοι βλάβη/κακό φίλτρο αέρα ή απλά σκονισμένο περιβάλλον η οποία μετά πέφτει, προφανώς με τις αλλαγές λαδιού. Τα επίπεδα σκόνης 60ppm βέβαια δεν είναι πολύ μεγάλα και άνετα μπορούμε να τα δούμε στην Ελλάδα και ακριβώς εδώ έχουμε θέμα.
              Προσωπικά δεν πίστευα ότι ένα μέσο διψήφιο νούμερο silicon μπορούσε να κάνει τόση ζημιά!
              Αν το συνδυάσεις με το γεγονός ότι κατά την αλλαγή φίλτρου αέρα φαίνεται πως μπαίνει αρκετή βρώμα αλλά και ότι το ίδιο το φίλτρο δε φιλτράρει τόσο καλά στην αρχή της ζωής του, κάτι κερδίζεις με το να κάνεις αλλαγή φίλτρου αέρα λίγο πριν αλλάξεις τα λάδια. Πρακτικά διαφορά μπορεί να δουν ταξιτζήδες που το μοτέρ τους ίσως να μην τα παίξει στο 1.000.000χλμ. αλλά να κρατήσει όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος ή κάποιος με αμάξι που του πίνει το αίμα* και θέλει να το κρατήσει 300.000+χλμ.

              *το πάει τέρμα γκάζι/κόφτες σε κάθε ευκαιρία

              Δεν είναι και τόσο δυσνόητο ή άσχετο λοιπόν αυτό που έγραψα. Ευχαριστώ φίλε μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dmitspan last edited by

                πού μπορώ να βρω Σαββατιάτικα BP 5000 5w30 ??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                  πού μπορώ να βρω Σαββατιάτικα BP 5000 5w30 ??

                  Πρατήρια καυσίμων ΒΡ ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dmitspan last edited by

                    σωστό, αλλά μη τα έχουν 150% πάνω. στο συνεργείο τις προάλλες έδωσα 48 για το 4lt

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                      πού μπορώ να βρω Σαββατιάτικα BP 5000 5w30 ??

                      Πετάξου Praktiker.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        Όντως,το praktiker το έχει και στην ίδια τιμή!Περίπου 50...Μήν πας BP...θα φάς μια 70άρα στο κεφάλι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dmitspan last edited by

                          Δε βρήκα στο praktiker ούτε σε 5 bp που πέρασα. Συγκεκριμένα τα 5000Μ 5 30 θέλω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theosalas last edited by

                            Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                            Δε βρήκα στο praktiker ούτε σε 5 bp που πέρασα. Συγκεκριμένα τα 5000Μ 5 30 θέλω

                            Το θέλεις λόγω dexos2; Αν ναι πάρε τα γνήσια GM 5w-30 dexos2. 30-35 ευρώ και καθάρισες....
                            Τα παρακάτω στοιχεία τα βρήκα στο oil-club.ru με τη βοήθεια ενός φίλου που ξέρει ρώσικα.

                                                                             GM     Motul    Motul   Motul        LiquiMoly
                            	                                 Dexos2  Dexos2  X-clean  LL-04       4600/4200 
                                                                          5W-30   5W-30   5W-40   5W-40       5W-30			
                            

                            Visc. @40,°C 65.65 68.11 86.43 86.04 67.27/69.36
                            Visc.@100,°C 11.61 11.74 13.84 13.83 11.40/11.93
                            Visc. index 173 169 164 165 171 / 170
                            K.visc.(CCS) @–30°C, cP 5791 6304 - - 6209 /5806
                            FP,°C 230 232 214 220 229 / 232
                            PP,°C -38 -38 - - -34 / -38
                            TBN 7.04 7.23 5.99* 5.98* 7.14/6.28
                            Ash, % 0.83 0.80 - - 0.79/0.76
                            NOACK - - 9.43 8.20 - Calcium 1951 2166 1909 1896 2188/1504
                            Magnesium 8 6 6 6 7/ 5
                            Boron 1 2 71 70 7/ 3
                            Zinc 889 1057 998 996 1034/862
                            Phosphorus 830 973 813 811 933/796

                            *TBN is measured as per ASTM D4739 that gives value about 15% less than ASTM-D2896.

                            edit: Σόρυ δεν μπορώ να το φτιάξω πιο ευπαρουσίαστο. Απλά ήθελα να δεις ότι είναι πάνω κάτω ίδια χημεία και παρόμοια νούμερα σε Pour Point, Flash Point

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dmitspan last edited by

                              ευχαριστώ πολύ αλλά με βάζεις σε λεπτομέρειες που δε γνωρίζω είπαμε στο συνεργειο να ξεκινήσουμε θεραπεία με αυτά τα λάδια που τα εγκρίνει και η νταιχατσου και θέλω να χω συμπλήρωμα γιατί ακόμα πινει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Tα dexos2 της GM 5-30 κανουν οντως 30 ευρω τα 5 λιτρα παρακαλω..

                                Να ρωτησω και γω..τα 10-40 της GM καλυπτουν προδιαγραφες VW ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theosalas last edited by

                                  Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                  ευχαριστώ πολύ αλλά με βάζεις σε λεπτομέρειες που δε γνωρίζω είπαμε στο συνεργειο να ξεκινήσουμε θεραπεία με αυτά τα λάδια που τα εγκρίνει και η νταιχατσου και θέλω να χω συμπλήρωμα γιατί ακόμα πινει

                                  Αφού δε χρειάζεσαι dexos 2 και είναι για cuore μπορείς να συμπληρώσεις με όποιο 5-30 σου αρέσει. Όταν έρθει η αλλαγή βρες ένα πιο εμπορεύσιμο λάδι.
                                  Αλήθεια γιατί πίνει; Παραμελημένο; Οδηγάς με τέρμα γκάζι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    theosalas last edited by

                                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                                    Tα dexos2 της GM 5-30 κανουν οντως 30 ευρω τα 5 λιτρα παρακαλω..

                                    Να ρωτησω και γω..τα 10-40 της GM καλυπτουν προδιαγραφες VW ?

                                    Κοίτα εγώ εδώ και καιρό που τα κοίταγα τα 5-30 θα σου πω ότι σε αγγλικά φόρουμ bmw λένε τα βάζουν γιατί είναι φτηνά ll-04 approved και δεν έχουν παρατηρήσει διαφορές...
                                    Τα 10-40 βλέπω vw500 vw505. Τσέκαρε και εσύ πάντως τι παίζει.
                                    Εγώ θα τα έπαιρνα τα 5-30 αλλά βρήκα 5lt shell helix ultra extra στα 44 ευρώ και 4lt shell helix 5-40 στα 35 ευρώ και πήρα από 2 να έχουμε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • mesastou
                                      mesastou last edited by

                                      συμφωνω για μαμα ή 1 σταδιο φορεστερ το 10-40 είναι ότι πρέπει. το 15-50 εχει το κακο το χειμωνα να αργει πολυ να ζεσταθει και δεν πρόκειτε ενα φορεστερ των 210-220 αλογων να χρειαστει τόσο υψηλό ιξώδες.

                                      για τα περι πίστας, ενημερωτικά και μόνο χωρις παρεξήγηση, το μεγαλύτερο ζόρι που τρώει το μοτερ και θέλει πολύ καλό λάδι δεν είναι το να πατάς τερμα γκαζι αλλά όταν στεγνώνει το μοτέρ απο πλευρικά G και κάποιοι κύλινδροι μένου στεγνοί για μερικά δευτερόλεπτα (ειδικά στις παρατεταμένες στροφές) και εκεί χρειάζεται να έχεις πολυ καλό φιλμ για να προστατέψεις τον κύλινδρο.

                                      Για να στεγνώσει ο κύλινδρος όμως θα πρέπει να γυρίζει κάποιο αυτόκινητο απο 1.35 και κάτω ώστε να δημιουργηθούν οι ανάλογες πλευρικές δυνάμεις.

                                      Εκεί φαίνεται ποιο λάδι αξίζει και ποιο όχι

                                      από http://www.scooby.gr/forum/showthread.p ... 36&page=77

                                      μου φαίνεται τουλάχιστον περίεργο αυτό , δηλαδή από τα πλευρικά G να μειώνεται η λίπανση τόσο που προστασία να προσφέρει μόνο το φιλμ!

                                      Κάποτε διαβάζοντας περισσότερο, εδώ http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics και αλλού είχα βγάλει συμπέρασμα πόσες γυρίζει το λάδι μέσα στον κινητήρα ανά λεπτό. Τώρα δεν θυμάμαι πόσες φορές το κάνει (που αυξάνει φυσικά με τις στροφές) και πως είχα καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα. Γνωρίζει κανείς;

                                      mouths are for eating, noses for breathing.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestis-d last edited by

                                        Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:

                                        Εγώ θα τα έπαιρνα τα 5-30 αλλά βρήκα 5lt shell helix ultra extra στα 44 ευρώ και 4lt shell helix 5-40 στα 35 ευρώ και πήρα από 2 να έχουμε.

                                        Που τα βρηκες???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          theosalas last edited by

                                          Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                          Εγώ θα τα έπαιρνα τα 5-30 αλλά βρήκα 5lt shell helix ultra extra στα 44 ευρώ και 4lt shell helix 5-40 στα 35 ευρώ και πήρα από 2 να έχουμε.

                                          Που τα βρηκες???

                                          Στο siderisoil.gr. Το 5-30 γράφει DEEO894287. 01/2013 made in eu. Το 5-40 δεν το έχω μπροστά μου να σου δώσω αριθμό παρτίδας αλλά ήταν του 2013 και made in turkey το ίδιο με τα βενζινάδικα που τα έχουν 21.90/λίτρο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theosalas last edited by

                                            Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                                            συμφωνω για μαμα ή 1 σταδιο φορεστερ το 10-40 είναι ότι πρέπει. το 15-50 εχει το κακο το χειμωνα να αργει πολυ να ζεσταθει και δεν πρόκειτε ενα φορεστερ των 210-220 αλογων να χρειαστει τόσο υψηλό ιξώδες.

                                            για τα περι πίστας, ενημερωτικά και μόνο χωρις παρεξήγηση, το μεγαλύτερο ζόρι που τρώει το μοτερ και θέλει πολύ καλό λάδι δεν είναι το να πατάς τερμα γκαζι αλλά όταν στεγνώνει το μοτέρ απο πλευρικά G και κάποιοι κύλινδροι μένου στεγνοί για μερικά δευτερόλεπτα (ειδικά στις παρατεταμένες στροφές) και εκεί χρειάζεται να έχεις πολυ καλό φιλμ για να προστατέψεις τον κύλινδρο.

                                            Για να στεγνώσει ο κύλινδρος όμως θα πρέπει να γυρίζει κάποιο αυτόκινητο απο 1.35 και κάτω ώστε να δημιουργηθούν οι ανάλογες πλευρικές δυνάμεις.

                                            Εκεί φαίνεται ποιο λάδι αξίζει και ποιο όχι

                                            από http://www.scooby.gr/forum/showthread.p ... 36&page=77

                                            μου φαίνεται τουλάχιστον περίεργο αυτό , δηλαδή από τα πλευρικά G να μειώνεται η λίπανση τόσο που προστασία να προσφέρει μόνο το φιλμ!

                                            Κάποτε διαβάζοντας περισσότερο, εδώ http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics και αλλού είχα βγάλει συμπέρασμα πόσες γυρίζει το λάδι μέσα στον κινητήρα ανά λεπτό. Τώρα δεν θυμάμαι πόσες φορές το κάνει (που αυξάνει φυσικά με τις στροφές) και πως είχα καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα. Γνωρίζει κανείς;

                                            Επίσης υπάρχει ένα ωραίο βιντεάκι στο YouTube '2009 Porsche engine oil sump test rig'
                                            Αν θες ποσταρε το εγώ δεν έχω καλή σύνδεση κι όλη την ώρα με πετάει έξω. Καλό τεστ λίπανσης....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 450
                                            • 451
                                            • 210 / 451
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr