Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 323
    • 324
    • 325
    • 326
    • 327
    • 355
    • 356
    • 325 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    7111
    87310
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ήταν καταπληκτική ατάκα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Youtube Video

        Τάπα την πάει ο Μιχαλιός!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          O γνωστος Γερμανος 'Getawayer', δοκιμαζει και λεει τις εντυπωσεις του για την νεα Cayman S:
          (σε χειροκινητη εκδοση, οπου και κανει μια αναφορα για αυτο vs PDK...δικος μου ανθρωπος ειναι αυτος... )

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim8 last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
            ...και ενα μικρο teaser (oχι επισημο...) για την 'ξεφουσκωτη'...

            Youtube Video

            P.S ...βλεπουμε βεβαιως μετα λυπης οτι δεν φοραει μπλοκε, καθοτι καπνιζει εντονα τον εσωτερικο πισω τροχο, και αρα, -κατα την απολυτη αποψη του dim8 και αλλων φιλων του- αυτοματως σημαινει οτι θα εχει και αυτη κουσουρια, δεν θα στριβει αρκετα καλα, και θα ειναι αργη στις στροφες, συγκριτικα με τον ανταγωνισμο...

            Κικιζα μην διαστρεβλωνεις τα λεγομενα μου,και μην μπερδευεις την 996ττ με την Εχιζ.Αλλο πουτσα αλλο βουρτσα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bill-z4 last edited by

              Τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι .........δεν έχουμε κουτάλι!
              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3965065/
              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3966953/
              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3880569/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                ...Κικιζα μην διαστρεβλωνεις τα λεγομενα μου,και μην μπερδευεις την 996ττ με την Εχιζ.Αλλο πουτσα αλλο βουρτσα.

                ...αφου σταθηκες επανηλλειμενα στο καπνισμα του πισω εσωτερικου τροχου, το ειδα και στο video και σε θυμηθηκα, τι να λεμε τωρα? Οσο για την συγκριση, εδω δεν πειραζει ε, ειναι 'Lotus' το εργαλειο, και ας ειναι πισωκινητη, στην Porsche επειδη εχει ιδιαιτεροτητες/θελει προσαρμογη στα οδικα της χαρακτηριστικα, παροτι 4κινητη, 'ειναι γεματη κουσουρια'...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dim8 last edited by

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                  ...Κικιζα μην διαστρεβλωνεις τα λεγομενα μου,και μην μπερδευεις την 996ττ με την Εχιζ.Αλλο πουτσα αλλο βουρτσα.

                  ...αφου σταθηκες επανηλλειμενα στο καπνισμα του πισω εσωτερικου τροχου, το ειδα και στο video και σε θυμηθηκα, τι να λεμε τωρα? Οσο για την συγκριση, εδω δεν πειραζει ε, ειναι 'Lotus' το εργαλειο, και ας ειναι πισωκινητη, στην Porsche επειδη εχει ιδιαιτεροτητες/θελει προσαρμογη στα οδικα της χαρακτηριστικα, παροτι 4κινητη, 'ειναι γεματη κουσουρια'...

                  πολυ σωστα.Ειδες? κατι εμαθες με εκεινη τη συζητηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                    ...Κικιζα μην διαστρεβλωνεις τα λεγομενα μου,και μην μπερδευεις την 996ττ με την Εχιζ.Αλλο πουτσα αλλο βουρτσα.

                    ...αφου σταθηκες επανηλλειμενα στο καπνισμα του πισω εσωτερικου τροχου, το ειδα και στο video και σε θυμηθηκα, τι να λεμε τωρα? Οσο για την συγκριση, εδω δεν πειραζει ε, ειναι 'Lotus' το εργαλειο, και ας ειναι πισωκινητη, στην Porsche επειδη εχει ιδιαιτεροτητες/θελει προσαρμογη στα οδικα της χαρακτηριστικα, παροτι 4κινητη, 'ειναι γεματη κουσουρια'...

                    πολυ σωστα.Ειδες? κατι εμαθες με εκεινη τη συζητηση.

                    ...εμαθα ουσιαστικα για εσενα, και τους ισχυρισμους σου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dim8 last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      ...Κικιζα μην διαστρεβλωνεις τα λεγομενα μου,και μην μπερδευεις την 996ττ με την Εχιζ.Αλλο πουτσα αλλο βουρτσα.

                      ...αφου σταθηκες επανηλλειμενα στο καπνισμα του πισω εσωτερικου τροχου, το ειδα και στο video και σε θυμηθηκα, τι να λεμε τωρα? Οσο για την συγκριση, εδω δεν πειραζει ε, ειναι 'Lotus' το εργαλειο, και ας ειναι πισωκινητη, στην Porsche επειδη εχει ιδιαιτεροτητες/θελει προσαρμογη στα οδικα της χαρακτηριστικα, παροτι 4κινητη, 'ειναι γεματη κουσουρια'...

                      πολυ σωστα.Ειδες? κατι εμαθες με εκεινη τη συζητηση.

                      ...εμαθα ουσιαστικα για εσενα, και τους ισχυρισμους σου...

                      και μαζι οτι η 996ττ δεν ειναι σωστη οπως μας ελεγες μετα απο την δοκιμη που εκανες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                        ...Κικιζα μην διαστρεβλωνεις τα λεγομενα μου,και μην μπερδευεις την 996ττ με την Εχιζ.Αλλο πουτσα αλλο βουρτσα.

                        ...αφου σταθηκες επανηλλειμενα στο καπνισμα του πισω εσωτερικου τροχου, το ειδα και στο video και σε θυμηθηκα, τι να λεμε τωρα? Οσο για την συγκριση, εδω δεν πειραζει ε, ειναι 'Lotus' το εργαλειο, και ας ειναι πισωκινητη, στην Porsche επειδη εχει ιδιαιτεροτητες/θελει προσαρμογη στα οδικα της χαρακτηριστικα, παροτι 4κινητη, 'ειναι γεματη κουσουρια'...

                        πολυ σωστα.Ειδες? κατι εμαθες με εκεινη τη συζητηση.

                        ...εμαθα ουσιαστικα για εσενα, και τους ισχυρισμους σου...

                        και μαζι οτι η 996ττ δεν ειναι σωστη οπως μας ελεγες μετα απο την δοκιμη που εκανες.

                        ...σωστοτατη και ταχυτατη ειναι, και αποδεδειγμενα ταχυτερη απο τις -κατα τα αλλα ικανοτατες και τρομερο value for money- Ιαπωνικες φτερουγες της εποχης.
                        Το 'προβλημα' ειναι οτι εσυ -και οι διαφοροι φιλοι σου?, κατοχοι ή μη- εχετε 'καλομαθει' με την τρομακτικη ευκολια των ενεργων διαφορικων που εχουν τα τελευταια ειδικα evo, και οι 911, η 996ΤΤ επι του προκειμενου σας φανηκε 'γεματη κουσουρια' επειδη δεν ειχες/ειχατε τον χρονο, την ορεξη, ή τελος παντων καποιο αγωνιζομενο (ξενο κατα προτιμηση, οχι καποιον 'δικο μας' Ελληνα 'αγωνιαρη', επιτυχημενο σε Ελληνικο πρωταθλημα...) , να σας δειξει ΠΩΣ μπορει να παει απιστευτα γρηγορα, χωρις να χρειαζονται oι γνωσεις-εμπειρια ενος...Walter Rohrl...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Γρηγόρη πραγματικά είσαι εκνευριστικός και καταλήγεις προσβλητικός. Από 996ΤΤ δεν ξέρω τίποτα (εκτός από ένα γνωστό που έχει ακόμα μία και την έχει πληρώσει άλλη μια φορά σε βλάβες μεταξύ των οποίων αντικατάσταση κινητήρα ) αλλά μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι οι άνθρωποι στους οποίους αναφέρεται ο dim8

                          (α) έχουν την οικονομική δυνατότητα να έχουν ό,τι αυτοκίνητο θέλουν (δεν έχουν μόνο Porsche αλλά και άλλα καλούδια πχ. Μ5 V10) και άρα μιλάνε ως κάτοχοι πολλά χρόνια και όχι ως οδηγοί+συνοδηγοί για 10 χλμ. συνολικά
                          (β) ό,τι έχω ΔΕΙ να οδηγάνε, από Evo ως μονοθέσιο, το πάνε ΤΑΠΑ και συμμετέχουν και σε αγώνες με διακρίσεις
                          (γ) τα περί 'συνήθειας' στα διαφορικά του Evo είναι απλά μπούρδες (με το συμπάθειο) αν ήταν έτσι θα έκανα και γω 24 άντε 25 στις Σέρρες, δεν κάνω όμως δεν πα να μου δώσεις Evo 800, όχι 500 ίππων, δεν πάνε μόνα τους τα Evo όπως νομίζουν οι άσχετοι με το αυτοκίνητο (μεταξύ των οποίων και συ, με το συμπάθειο ξανά), μόνα τους πάνε στο 80% (πχ. σε δημόσιο δρόμο, όπου ξεφτυλίζουν οτιδήποτε άλλο κινείται αντίστοιχα με 80%) αλλά αν πας για το 90-100% (δηλ. σε πίστα ή έστω σε κλειστό δρόμο) θέλουν μαγκιά οδηγική (που εγώ πχ. δε διαθέτω) και σίγουρα δεν σου επιβάλλουν τρόπο οδήγησης, που να μην μπορείς να τον αλλάξεις δηλ. για όνομα, δεν οδήγησαν (μεταξύ άλλων και) Evo και ξέμαθαν να οδηγούν διότι αυτό μας λες (και το άλλο που μας λες, αν το κατάλαβες, είναι ότι οι 911 είναι δύστροπα αυτοκίνητα, που δεν μπορεί να τα πάει ο πάσα ένας, δηλ. πρακτικά συμφωνείς με τον dim8, που λέει ότι έχουν αλλοπρόσαλλη και ανάξια της φήμης τους, ως τα φιλικότερα super cars, οδική συμπεριφορά)

                          Πραγματικά δηλαδή, οδήγησες μια 996ΤΤ για 10 χλμ. με ζωντανό ESP δεξιά και προσπαθώντας να drift-άρεις με 2α και θεωρείς ότι έχεις καλύτερη άποψη για το αυτοκίνητο από αποδεδειγμένα χεράδες (γιατί όταν λες τη συνηθισμένη σου έκφραση 'δημοσιογράφοι, που έχουν οδηγήσει τα πάντα, και οδηγοί αγώνων ξέρουν καλύτερα', για αυτό ακριβώς μιλάμε, για ανθρώπους που έχουν οδηγήσει (και μάλιστα ως κάτοχοι και όχι ευκαιριακά) τα πάντα και έχουν κερδίσει αγώνες) ε τι να πω, θέλεις reality check.

                          Δέξου ρε γαμώτο καμιά φορά ότι μπορεί να κάνεις και λάθος

                          Και ένα τελευταίο: το να μη βάζει η Porsche μπλοκέ διαφορικό ακόμα και στα ισχυρότερα μοντέλα της και σε κάποια μάλιστα, αν δεν κάνω λάθος, ούτε κατόπιν παραγγελίας, είναι απαράδεκτο (το ίδιο ισχύει και για τη BMW έχεις πχ. 335 και δεν σου δίνει καν option για μπλοκέ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Νομιζω πως πλεον η Πορσε εχει στα εξτρα το μπλοκε σε πολλα μοντελα. Σε μερικα και στανταρ μαλιστα. Αυτη που δεν βαζει μπλοκε και ειναι να απορεις ειναι η ΜακΛαρεν...

                            Sent from my Neo V using Tapatalk.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              ΟΚ πάσο

                              Σε ποιά είναι standard ? Cayman R ΟΚ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Και στις 911 GT.

                                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bill-z4 last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Νομιζω πως πλεον η Πορσε εχει στα εξτρα το μπλοκε σε πολλα μοντελα. Σε μερικα και στανταρ μαλιστα. Αυτη που δεν βαζει μπλοκε και ειναι να απορεις ειναι η ΜακΛαρεν...

                                  Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                  Μετά και τις τελευταίες αποκαλύψεις δεν θέλω να ξανακούσω για Πόρσε και Μακλάρεν, και για Πενβε επίσης,
                                  μόνον για Σουμπαρού θέλω να ακούω........αλλά δεν βλέπεται ρε παιδάκι μου,δεν βλέπεται!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d-jet last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Και ένα τελευταίο: το να μη βάζει η Porsche μπλοκέ διαφορικό ακόμα και στα ισχυρότερα μοντέλα της και σε κάποια μάλιστα, αν δεν κάνω λάθος, ούτε κατόπιν παραγγελίας, είναι απαράδεκτο (το ίδιο ισχύει και για τη BMW έχεις πχ. 335 και δεν σου δίνει καν option για μπλοκέ).

                                    Εξακολουθώ να μην μπορώ να καταλάβω τι δουλειά έχει το μπλοκέ να είναι στάνταρ σε ένα αυτοκίνητο που, υπο κανονικές συνθήκες, δε θα πατήσει ΠΟΤΕ (στατιστικά ούτε ένα στα 10) τις ρόδες του σε πίστα με αξιώσεις, θα το οδηγούν από χεράδες μέχρι γιαγιάδες, σε καλή άσφαλτο μέχρι πάγο;
                                    Λες να μην ξέρει η Πόρσε οτι το πελατολόγιό της (ειδικά στα ισχυρότερα μοντέλα) αποτελείται κυρίως από τροφαντούς κυρίους 55 και άνω που δε θέλουν και πολύ καρδιοχτύπι γιατί θα πάθουν ανακοπή; Θα ρίσκαρε ποτέ να πάνε να τσακιστούνε όλοι αυτοί με την ακραία συμπεριφορά ενός τέτοιου διαφορικού σε συνθήκες δρόμου; (και μη μου πείς ότι δεν είναι ακραία, πίσω μηχανή, πίσω κίνηση με μπλοκέ και 400 ίππους στο δρόμο).

                                    Οι καινούργιες σειρές είναι διαθέσιμες, αν δεν κάνω λάθος και με LSD. Στις παλιότερες σειρές (996 986) υπήρχε κάποιο θέμα με το PSM που δεν μπορούσε να συνεργαστεί σωστά με κάποια διαφορικά. Στις ακόμη παλαιότερες σειρές, φυσικά και υπήρχε δυνατότητα τοποθέτησης LSD, τόσο εργοαστασικά όσο και από πληθώρα ανεξάρτητων κατασκευαστών στη μισή τιμή. Ενδεικτικά αναφέρω πως όλα τα 911 με typ915 και G50/ΧX κιβώτια είχαν LSD option, αλλά και σαραβαλάκια όπως τα 924/44/68, 928 ακόμα και το 914, ξεκινώντας από τη μαγική ισχύ των 80 ίππων, είχαν στα option LSD (M220) - απλά ελάχιστοι τα αγόραζαν διότι ήταν πολύ ακριβά (και άχρηστα στις περισσότερες περιπτώσεις για αυτούς).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Για διάβασε πιο προσεκτικά, έγραψα 'το να μην προσφέρει ... ούτε κατόπιν παραγγελίας' σημαίνει ΟΧΙ ΣΤΑΝΤΑΡ αλλά να υπάρχει τουλάχιστον σαν option. Υπάρχει μπλοκέ σαν option πλην μοντέλων 'R' και 'GT' ? (αν υπάρχει τότε είμαι άκυρος, κανένα πρόβλημα)

                                      EDIT: Δοκίμασα στον configurator και υπάρχει μπλοκέ με το PTV για την Cayman αλλά δε βρήκα μπλοκέ option για την 911 C4S, μπορεί και να μου ξέφυγε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Για διάβασε πιο προσεκτικά, έγραψα 'το να μην προσφέρει ... ούτε κατόπιν παραγγελίας' σημαίνει ΟΧΙ ΣΤΑΝΤΑΡ αλλά να υπάρχει τουλάχιστον σαν option. Υπάρχει μπλοκέ σαν option πλην μοντέλων 'R' και 'GT' ? (αν υπάρχει τότε είμαι άκυρος, κανένα πρόβλημα)

                                        Το option λέγεται Ρ17 στα 997 και πάει πακέτο με σπορ ανάρτηση που είναι και λίγο πιο χαμηλή.
                                        Στην 991 νομίζω μπαίνει στο option PTV ( Torque Vectoring) στις απλές και στάνταρ στις S.
                                        Μπορεί να σου λέω και βλακείες, ωστόσο, το Coyot είναι πιο ενήμερο.... Αν μας ακούει...

                                        Νάσσο, με συγχωρείς αλλά διαβάζοντας προσεκτικά το κείμενό σου καταλαβαίνει κανείς 'γιατί δεν το βάζει στάνταρ στα ισχυρότερα και σε κάποια δεν το έχει ούτε σαν επιλογή¨.

                                        EDIT: OK... μάλλον έτσι είναι- πάει πακέτο με το PTV

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mikegr last edited by

                                          βασιλιας παντως ο διτουρμπινος οσο αφορα την αποδοση

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyot last edited by

                                            Στις 997 υπήρχε ως οψιόν για όλες, αρκεί να είχαν 19άρες ζάντες (δηλαδή μόνο θέμα στην απλή Καρρέρα που είχε 18άρες, κι αυτό εύκολα θεραπευόταν βεβαίως, με οψιόν 19άρες)

                                            Για την ακρίβεια, στις 997.1 πηγαινε πακέτο με τη χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση (-20μμ σε σχέση με την απλή, -10μμ σε σχέση με την S) που, σημειωτέον, δεν είχε αμορτισέρ PASM, αλλά κλασικά.
                                            Στις 997.2 αποσυνδέθηκε και μπορούσε να παραγγελθεί ανεξαρτήτως της χαμηλωμένης ανάρτησης (που, για πρώτη φορά είχε πια αμορτισέρ PASM).
                                            'Εμπαινε και σε συνδυασμό με PDK, συνδυασμός που απ' ό,τι καταλαβαίνω αντιμετώπισε παιδικές ασθένειες (σιωπηρή ανάκληση - στην περίπτωσή μου μου άλλαξαν κιβώτιο χωρίς να έχω άλλο πρόβλημα πλην κάτι λαμπακίων που τα ειχα θεωρήσει false alarm και ελλάττωμα του λογισμικού).

                                            Στην προηγούμενη γενιά Καϋμάν, τη facelift όμως, έμπαινε ως οψιόν σε όλες (απλή και S), αρκεί να είχαν 18άρες και άνω ζάντες (πιο πριν δεν δινόταν ούτε ως οψιόν- αυτό θα θυμάται ο Ναςς).

                                            Στις 991 είναι STANDARD στις S με χειροκίνητο (και υποθέτω οψιόν στις απλές με χειροκίνητο), ενώ στις PDKάτες S είναι standard το PTV, αλλά μηχανικό μπλοκέ ΔΕΝ μπαίνει, προς ώρας τουλάχιστον (υποθέτω ότι σε κάποια μελλοντική 991 Carrera GTS θα γίνει χρήση τεχνογνωσίας απ' την 991 GT3 και θα συνδυασθεί PDK με μηχανικό μπλοκέ).

                                            Είναι ενδιαφέρον ότι το μαμά μπλοκέ της Πόρσε δουλεύει περισσότερο στο 'άσε' παρά στο 'πάτα', πράγμα που ενισχύει ακόμη περισσότερο την ευχέρεια (και υποχρέωση ) του οδηγού να μπαίνει φρεναριστός στις στροφές χωρίς φόβο υπερστροφής αδράνειας

                                            Edit: Στις τετρακίνητες 997, απλές και Σ, το μπλοκέ ήταν ΣΤΑΝΤΑΡ. Υποθέτω το ίδιο και στις 991, αναλόγως κιβωτίου (μηχανικό ή 'ηλεκτρονικό')

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 325 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr