Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    συμβατικό μοτερ σε rx8
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. συμβατικό μοτερ σε rx8
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    17
    4557
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannakhc last edited by

      Καλησπέρα, εδώ και κάτι μέρες μου έχει κυλήσει μια ιδέα
      Το Mazda rx8 το θεωρώ από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αλλά χωρίς να θέλω να το κατακρίνω το μοτερ του δεν είναι αυτό που ταιριάζει σε εμένα για την ακρίβεια δεν με μοιάζουν τόσο οι επιδόσεις όσο η αξιοπιστία και η κατανάλωση οπότε σκέφτηκα την αλλαγή μοτερ με κάποιο άλλο μοτερ 130 έως το πολύ 200 άλογων είναι εφικτό κάτι τέτοιο?και πρακτικά και νομικά? Και πόσο κοστίζει περίπου μια τέτοια αλλαγή?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        giannakhc last edited by

        Καλησπέρα, εδώ και κάτι μέρες μου έχει κυλήσει μια ιδέα
        Το Mazda rx8 το θεωρώ από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αλλά χωρίς να θέλω να το κατακρίνω το μοτερ του δεν είναι αυτό που ταιριάζει σε εμένα για την ακρίβεια δεν με μοιάζουν τόσο οι επιδόσεις όσο η αξιοπιστία και η κατανάλωση οπότε σκέφτηκα την αλλαγή μοτερ με κάποιο άλλο μοτερ 130 έως το πολύ 200 άλογων είναι εφικτό κάτι τέτοιο?και πρακτικά και νομικά? Και πόσο κοστίζει περίπου μια τέτοια αλλαγή?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannakhc last edited by

          Καλησπέρα, εδώ και κάτι μέρες μου έχει κυλήσει μια ιδέα
          Το Mazda rx8 το θεωρώ από τα ωραιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αλλά χωρίς να θέλω να το κατακρίνω το μοτερ του δεν είναι αυτό που ταιριάζει σε εμένα για την ακρίβεια δεν με μοιάζουν τόσο οι επιδόσεις όσο η αξιοπιστία και η κατανάλωση οπότε σκέφτηκα την αλλαγή μοτερ με κάποιο άλλο μοτερ 130 έως το πολύ 200 άλογων είναι εφικτό κάτι τέτοιο?και πρακτικά και νομικά? Και πόσο κοστίζει περίπου μια τέτοια αλλαγή?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonid last edited by

            Άλλο 130 και άλλο 200 άλογα, μέρα με τη νύχτα.
            Εξάλου και το RX8 αν δε κάνω λάθος λέει 240 άλογα, αλλά είδικά τα πρώτα μοντέλα ήταν γύρω στα 180 άλογα, και μάλιστα έιχε γίνει μεγάλο θέμα με πολλουύ ιδιοκτήτες παντού. 'Ομως και τα μετέπειτα όυτε στο ονειρό τους από ότι ξέρω δεν έβλεπαν τα 240 από μετρήσεις που είχαν γίνει σε διάφορα δυναμόμετρα αυστηρά και μη. Στο τροχό κάτω από 200 άλογα ήταν και αυτά ( τα απείραχτα εννοώ ).
            Άρα λοιπόν αν έως τα 200 άλογα είσαι εντάξει, τότε δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα, που έτσι και αλλιώς αυτό που λες είναι κάπως........

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              greek last edited by

              Γίνεται μεν αλλά αντιμετωπίζεις 2-3 βασικά προβλήματα.....

              1. Κόστος. Για να μείνεις πχ κοντά στην Mazda θα πρέπει να διαλέξεις ένα μοτέρ της εταιρείας , κοινώς κάτι απο της σειρά ΜΡ με τα πολλά άλογα. Αυτό συνεπάγεται κόστος πάνω απο 3-4 χιλιάρικα χαλαρα για μοτέρ συν ότι άλλο χρειάζεται για τα περιφερειακά. Αν βρεθεί κάποιο συνεργείο να στο κάνει θα θέλει άλλα τόσα , ίσως και παραπάνω άρα χαλαρά περνάς 7 8 χιλιάρικα. Τα έχεις?

              2. Πες οτι τα έχεις , ότι βρίσκεις και συνεργείο να σου κάνει την μετατροπή , αν γίνεται. Για να γίνει νόμιμο θα πρέπει να το δηλώσεις στο υπουργείο. Το θέμα είναι ότι επειδή δεν έχει ξαναγίνει τέτοια μετατροπή θα είσαι μάλλον ο πρώτος άρα θα θες και υπογραφή μηχανολόγου που να πιστοποιιεί την βιωσιμότητα του οχήματος και να σου δώσει τεκμηρίωση για αυτό. Όπως καταλαβαίνεις είναι λοιπόν επιπλέον κόστος τόσο για τον μηχανολόγο όσο και για τα παράβολα συν το τρέξιμο απο τμήμα σε τμήμα και τρέχα γύρευε , είδικά τώρα με τις λευκές απεργείες.

              Γενικά καλύτερα βρες τρόπο να το κάνεις να κάιει βιοκάυσιμο με το δικό του μοτέρ παρα να αλλάξεις κινητήρα. Φτηνότερα θα σου έρθει.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 2
                21-quadra last edited by

                Μη σφάξεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, πούλα το και βρές κάτι άλλο που να σου αρέσει, άλλωστε ξέρεις τι θα σου κοστίσει μια τέτοια μετατροπή ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • G
                  giannakhc last edited by

                  Η αληθα ειναι πως τα ειχα σκευτι καπωε διαφορετικα τα πραγματα
                  καταρχην δεν ειμαι κατοχος rx8 αλλα οπωε εχουν τα πραγματα πιστευω με 3000 4000 βρισκω καποιο η με σπασμενο μοτερ η ετοιμο οποτρ σκευτομουν καποια αλλαγη κινητηρα αλλα οχι της mazda σκευτομουν κατι σε toyota πχ μοτερ απο starlet turbo
                  που ειναι γυρω στα 150 αλογακαι τουε βρισκεις αρκετα φθηνα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    costaslio last edited by

                    Ο χρήστης giannakhc έγραψε:
                    Η αληθα ειναι πως τα ειχα σκευτι καπωε διαφορετικα τα πραγματα
                    καταρχην δεν ειμαι κατοχος rx8 αλλα οπωε εχουν τα πραγματα πιστευω με 3000 4000 βρισκω καποιο η με σπασμενο μοτερ η ετοιμο οποτρ σκευτομουν καποια αλλαγη κινητηρα αλλα οχι της mazda σκευτομουν κατι σε toyota πχ μοτερ απο starlet turbo
                    που ειναι γυρω στα 150 αλογακαι τουε βρισκεις αρκετα φθηνα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Δεν είναι μόνο τα αλογα που μετρανε.. αλλο το οχημα 900 κιλων και αλλο 1400...
                      Και το πιο βασικο χωράει αλλος κινητηρας εκει που ειναι τωρινος που ειναι πολυ μικρος?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        black92s last edited by

                        Εδώ δει σε rx8 κινητήρα από mx5 τούρμπο. Βέβαια ήταν μέσω ίντερνετ δεν το είδα από κοντά. Αλλά είναι τρομερή εγχείρηση. Όχι ξύλωκά ταμπλό, όχι ηλεκτρολόγος για άλλη πλεξούδα όχι εγκέφαλος, όχι τυχόν βάσεις η κόψε ραψε για να κάτσει σωστά η μηχανή. Και όλα αυτά για ΑΝ θα παίξει σωστά. Από εμένα αν θέλεις γνώμη όχι.

                        Στάλθηκε από το ST25i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          οι βανκελ ειναι καταπληκτικα μοτερ που στροφαρουν πολυ ψηλα (εχουν και αρκετα μειονεκτηματα βεβαια) ειναι κριμα να χαλασεις τον χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου, δεν παντρευεσε την Σιντι Κροφορτ για να την κανεις νοικοκυρα για γκομενα την θελεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                            οι βανκελ ειναι καταπληκτικα μοτερ που στροφαρουν πολυ ψηλα (εχουν και αρκετα μειονεκτηματα βεβαια) ειναι κριμα να χαλασεις τον χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου, δεν παντρευεσε την Σιντι Κροφορτ για να την κανεις νοικοκυρα για γκομενα την θελεις.

                            Σωστό σε βρίσκω, και μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              giteart last edited by

                              φιλε giannakhc.

                              Απο οτι λες θες να αλλαξεις το μαμα μοτερ του rx8 γιατι σε προβληματιζει η αξιοπιστια του και η καταναλωση.

                              Σκεψου το λιγο ακομα με αυτα που θα σου πω για δεδομενα. οτι αξιοπιστια δεθα εχεις παλι 100% με ενα αλλο μεταχειρισμενο μοτερ πουσαρισμενο για ιπποδυναμη. χωρια θα τρεξεις πολλες μερες η μηνες για να το κανεις ολο αυτο. κ ο χρονος ειναι χρημα. και μετα μεταπωλητικη αξια κοντα στο μηδεν.

                              Επισης ποσα χρονια θα κανεις να αποσβεσεις τα 6χιλιαρικα πχ που θα σου παει η μετατροπη απο τη λιγοτερη βενζινη που θα καει? με προχειρους υπολογισμους μου θες πολυ περισσοτερο καιρο απο οτι θα κρατησεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
                              Γιατι οι κ@υ&*ς φευγουν κ θα θες κατι πιο ολοκληρωμενο σιγα σιγα οσο ωριμαζεις.

                              Ναι να κανεις το κεφι σου αλλα ρε παιδι μου εχεις ακουσει πως στροφαρει ο βανκελ εκει ψηλα στις 8000+στροφες?
                              ονειρο... κριμα να τον κατακρεουργησεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                chemic last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                οι βανκελ ειναι καταπληκτικα μοτερ που στροφαρουν πολυ ψηλα (εχουν και αρκετα μειονεκτηματα βεβαια) ειναι κριμα να χαλασεις τον χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου, δεν παντρευεσε την Σιντι Κροφορτ για να την κανεις νοικοκυρα για γκομενα την θελεις.

                                ναι αλλά αν την παντρευτεις κ δεν μπορείς να σκας κανά 2χιλιαρο το μήνα για τα λουσα της, θα την κάνεις νοικοκυρά ή θα την χωρίσεις κ θα πάρεις τη χοντρή του κάτω οροφου ?
                                επί του θέματος, για να μην έχει τσουλήσει η λύση της μεταμοσχευσης μοτερ κ οι εκατοντάδες κάτοχοι του rx8 τα σκοτώνουν, σημαινει ότι δεν συμφερει/δεν αξιζει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  ναι αλλά αν την παντρευτεις κ δεν μπορείς να σκας κανά 2χιλιαρο το μήνα για τα λουσα της, θα την κάνεις νοικοκυρά ή θα την χωρίσεις κ θα πάρεις τη χοντρή του κάτω οροφου ?
                                  επί του θέματος, για να μην έχει τσουλήσει η λύση της μεταμοσχευσης μοτερ κ οι εκατοντάδες κάτοχοι του rx8 τα σκοτώνουν, σημαινει ότι δεν συμφερει/δεν αξιζει[/quote]

                                  την πας σε ενα ερημονησι.
                                  παλι off βγηκα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                    οι βανκελ ειναι καταπληκτικα μοτερ που στροφαρουν πολυ ψηλα (εχουν και αρκετα μειονεκτηματα βεβαια) ειναι κριμα να χαλασεις τον χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου, δεν παντρευεσε την Σιντι Κροφορτ για να την κανεις νοικοκυρα για γκομενα την θελεις.

                                    Η σιντι κροφορτ, που ειναι πανεμορφη, σου εφτιαχνε ομως και μουσακα εκει να σε εβλεπα αν θα ξεκολλαγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • bassstarlet
                                      bassstarlet last edited by

                                      Ποιό μαλακισμένο είπε πως «το αυτοκίνητο είναι προέκταση του πέους»;
                                      Ντροπή του..

                                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nasos-abt last edited by

                                        εχει ακουστει μαλιστα για MPS μοτερ σε 8αρι,αλλα απλως εχει ακουστει...δεν το εχουμε δει ,οποτε,απλως το αναφερω σαν ιδεα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr