-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
τα ps3 τα φοραγα σε 225/40/18...δεν τα ξαναβαζω και δωρο να μου τα κανουν...σε 1,5 χρονο και 22.000κμ ειχε φτασει το πελμα στο δεικτη φθορας. στην βροχη ηταν μετρια. το μονο που μ αρεσε ηταν που δεν πλαναρανε. εβαλα τα assymetric 2 και ησυχασα. τα pe2 ειναι οντως καλα..
Δεν μπορεί να είναι τόσο χάλια, μπορεί στην δική σου διάσταση και αυτοκίνητο να μη ταίριαξαν
Ωραία. Έχετε ψιλοκαταφερει να μη θέλω να τα δω τα PS3 καν για αστείο.
Εγώ τον Οκτώβριο που θα αλλάξω τα λάστιχα στο Mazda θα είναι από τα 1-2 που θα κοιτάξω
Ίσα-ίσα Μπάμπη.....έχω ακούσει από κάποιους με τη διάσταση μας,πως δεν συνεργάζονται σωστά.Να μου πείς βέβαια...άν δε τα δοκιμάσεις.......από αμάξι σε αμάξι υπάρχει διαφορά.....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα 002 ειναι πιο tοuring απο τα 050 αλλα οχι και απο τα Εξαλτο.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Τα exalto σε λιγο θα ειναι προδιαγραφων F1 ετσι οπως το παμε...
-
Γίνεσαι υπερβολικός. κανείς μας δεν είπε κάτι τέτοιο. Απλά είναι τέτοια η ομοιογένειά του, που το κάνει περιζήτητο. Τώρα που καταργήθηκε, απλώς R.I.P. Ουσιαστικά ή εξώφθαλμα ελαττώματα εγώ προσωπικά στα 116Κ χλμ που τα περπατάω, δεν αντελήφθην. Ούτε με πούλησαν ακόμα και σε ακραίες συνθήκες κυνηγιού ή φρεναρίσματος πανικού.
Για να μην αναφέρω δε το πολιτισμικό σοκ που βίωσα από τη μετάβασή από τα Energy E3A 185/60/R15 (μόλις 16Κ χλμ τα υπέφερα και τα ΠΕΤΑΞΑ αφάγωτα, τόσο γτπκ) στην πρώτη μου τετράδα PE2.Να το θέσω αλλιώς. Στη διάστασή μου, 195/50/R15 εν προκειμένω, προκαλώ κάποιον να μου αναφέρει λοιπόν ένα πιο ομοιογενές ελαστικό, πολιτικό εννοείται, όχι semi κλπ. Άντε ντε.
Και πάλι σας παρακαλώ, από ιδία πείρα, όχι άκουσα ότι, μυρίστηκα ότι, κλπ... -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Γίνεσαι υπερβολικός. κανείς μας δεν είπε κάτι τέτοιο. Απλά είναι τέτοια η ομοιογένειά του, που το κάνει περιζήτητο. Τώρα που καταργήθηκε, απλώς R.I.P. Ουσιαστικά ή εξώφθαλμα ελαττώματα εγώ προσωπικά στα 116Κ χλμ που τα περπατάω, δεν αντελήφθην. Ούτε με πούλησαν ακόμα και σε ακραίες συνθήκες κυνηγιού ή φρεναρίσματος πανικού.
Για να μην αναφέρω δε το πολιτισμικό σοκ που βίωσα από τη μετάβασή από τα Energy E3A 185/60/R15 (μόλις 16Κ χλμ τα υπέφερα και τα ΠΕΤΑΞΑ αφάγωτα, τόσο γτπκ) στην πρώτη μου τετράδα PE2.Να το θέσω αλλιώς. Στη διάστασή μου, 195/50/R15 εν προκειμένω, προκαλώ κάποιον να μου αναφέρει λοιπόν ένα πιο ομοιογενές ελαστικό, πολιτικό εννοείται, όχι semi κλπ. Άντε ντε.
Και πάλι σας παρακαλώ, από ιδία πείρα, όχι άκουσα ότι, μυρίστηκα ότι, κλπ...Και σε 205/55/16 την ίδια αίσθηση έχει
-
+1
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Να το θέσω αλλιώς. Στη διάστασή μου, 195/50/R15 εν προκειμένω, προκαλώ κάποιον να μου αναφέρει λοιπόν ένα πιο ομοιογενές ελαστικό, πολιτικό εννοείται, όχι semi κλπ. Άντε ντε.
Και πάλι σας παρακαλώ, από ιδία πείρα, όχι άκουσα ότι, μυρίστηκα ότι, κλπ...Να αλλαξεις διασταση...
Το ποσο all-around ηταν σε αυτα που εκαναν τα PE2 με σαφη σπορ χαρακτηριστικα δεν αμφισβητειται.
Απλα δε βγαινει πλεον τετοιο ελαστικο. -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Γίνεσαι υπερβολικός. κανείς μας δεν είπε κάτι τέτοιο. Απλά είναι τέτοια η ομοιογένειά του, που το κάνει περιζήτητο. Τώρα που καταργήθηκε, απλώς R.I.P. Ουσιαστικά ή εξώφθαλμα ελαττώματα εγώ προσωπικά στα 116Κ χλμ που τα περπατάω, δεν αντελήφθην. Ούτε με πούλησαν ακόμα και σε ακραίες συνθήκες κυνηγιού ή φρεναρίσματος πανικού.
Για να μην αναφέρω δε το πολιτισμικό σοκ που βίωσα από τη μετάβασή από τα Energy E3A 185/60/R15 (μόλις 16Κ χλμ τα υπέφερα και τα ΠΕΤΑΞΑ αφάγωτα, τόσο γτπκ) στην πρώτη μου τετράδα PE2.Να το θέσω αλλιώς. Στη διάστασή μου, 195/50/R15 εν προκειμένω, προκαλώ κάποιον να μου αναφέρει λοιπόν ένα πιο ομοιογενές ελαστικό, πολιτικό εννοείται, όχι semi κλπ. Άντε ντε.
Και πάλι σας παρακαλώ, από ιδία πείρα, όχι άκουσα ότι, μυρίστηκα ότι, κλπ...Εγω λεω να τα δοκιμασεις τα PS3, δεν εχεις κ κανενα evo ωστε να τα 'λιωσεις'! Απο οσα εχω διαβασει, τα συγκεκριμενα εγιναν πιο 'σοφτ' σε σχεση με τα αντιστοιχα 2, για τα οποια βγηκαν τα supersport ως αντικαταστατες, οποτε δε νομιζω να ξενερωσεις τοσο πολυ με τα συγκεκριμενα Για μενα βαλτα, αν σου αρεσουν, βρηκες λαστιχο για τα επομενα χρονια, αν παλι οχι, ασφαλης θα εισαι σε ολες τις συνθηκες και σε 3 χρονακια ψαχνεσαι για κατι αλλο εχοντας αποκλεισει τα συγκεκριμενα
-
ριξτε και μια ματια για τα goodyear efficient grip performance...καλες κριτικες ησυχα και οικολογικα...τα ps3 δεν βγαζουν πανω απο 25.000κμ...
-
Χαίρομαι που αποδεχτήκαμε όλοι κάποια facts, άλλα αρνητικά άλλα θετικά, ώστε να γίνει κατανοητό ότι η αλήθεια τις περισσότερες φορές βρίσκεται στη μέση.
Θα το τρενάρω λίγο ακόμα, μάλλον να φύγει το καλοκαίρι. Ευθύμη, αυτά που γράφεις, έχω κι εγώ στο μυαλό μου. Όμως είναι και η υπόνοια του πισωγυρίσματος το οποίο -εγωΐστικά - αν μπορώ να αποφύγω θα το κάνω (από PE2 --> σε PS3 ).
Από την άλλη, τα διάφορα πάνσκληρα σε γόμα (που αποκουτσουρεύουν καθώς γερνάν) ελαστικά της Bridge, επίσης με κωλώνουν, ψιλοθαύοντας και τα Adrenalin στο σκεπτικό μου.
Τογιο, Γιοκο έχουν απορριφθεί, ενώ και οι Πιρελογκουντγίαρ δε φαίνονται να έχουν κάτι αξιόλογα σπορτίφ (οκ, ομοιογενές ήθελα να πω) και **κυρίως **μη οικολογικό στις γκάμες των, σε 195/50/R15.
-
Για 205/50-17 σε Citroen C4 Coupe με 110 άλογα τι λάστιχο προτείνετε και πόσο περίπου κοστίζουν;
Το αυτοκίνητο δεν οδηγείται από πεζοδρομιοφάγο αλλά τα Continental που φοράει τώρα μάλλον παραήταν μαλακά (το ένα πέταξε βυζί) για την οδηγό. -
παιδια θα σας ξενερωσω λιγο αλλα εχω ενα προβλημα με ενα παλιο σκουτερ πιατζιο
αυτο φοραει λαστιχα απο την μανα του 2,25-16 .
τωρα ομως δεν μπορω να βρω κατι σαν αυτο , αντιθετα υπαρχουν 100/90, 90/80,80/80, και ενταξει 16 ειναι η διαμετρος της ζαντας το 2,25 η 2 1/4 που γραφουν τι ειναι? και αντιστοιχα τι ειναι τα 80/80 ασ πουμε .
ταιριαζει καποιο απο αυτα με τους νεους κωδικους?
ευχαριστω -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Χαίρομαι που αποδεχτήκαμε όλοι κάποια facts, άλλα αρνητικά άλλα θετικά, ώστε να γίνει κατανοητό ότι η αλήθεια τις περισσότερες φορές βρίσκεται στη μέση.Θα το τρενάρω λίγο ακόμα, μάλλον να φύγει το καλοκαίρι. Ευθύμη, αυτά που γράφεις, έχω κι εγώ στο μυαλό μου. Όμως είναι και η υπόνοια του πισωγυρίσματος το οποίο -εγωΐστικά - αν μπορώ να αποφύγω θα το κάνω (από PE2 --> σε PS3 ).
Από την άλλη, τα διάφορα πάνσκληρα σε γόμα (που αποκουτσουρεύουν καθώς γερνάν) ελαστικά της Bridge, επίσης με κωλώνουν, ψιλοθαύοντας και τα Adrenalin στο σκεπτικό μου.
Τογιο, Γιοκο έχουν απορριφθεί, ενώ και οι Πιρελογκουντγίαρ δε φαίνονται να έχουν κάτι αξιόλογα σπορτίφ (οκ, ομοιογενές ήθελα να πω) και **κυρίως **μη οικολογικό στις γκάμες των, σε 195/50/R15.
Ποιά Bridge ακριβώς έχεις φορέσει;....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Χαίρομαι που αποδεχτήκαμε όλοι κάποια facts, άλλα αρνητικά άλλα θετικά, ώστε να γίνει κατανοητό ότι η αλήθεια τις περισσότερες φορές βρίσκεται στη μέση.
Θα το τρενάρω λίγο ακόμα, μάλλον να φύγει το καλοκαίρι. Ευθύμη, αυτά που γράφεις, έχω κι εγώ στο μυαλό μου. Όμως είναι και η υπόνοια του πισωγυρίσματος το οποίο -εγωΐστικά - αν μπορώ να αποφύγω θα το κάνω (από PE2 --> σε PS3 ).
Από την άλλη, τα διάφορα πάνσκληρα σε γόμα (που αποκουτσουρεύουν καθώς γερνάν) ελαστικά της Bridge, επίσης με κωλώνουν, ψιλοθαύοντας και τα Adrenalin στο σκεπτικό μου.
Τογιο, Γιοκο έχουν απορριφθεί, ενώ και οι Πιρελογκουντγίαρ δε φαίνονται να έχουν κάτι αξιόλογα σπορτίφ (οκ, ομοιογενές ήθελα να πω) και **κυρίως **μη οικολογικό στις γκάμες των, σε 195/50/R15.
Ποιά Bridge ακριβώς έχεις φορέσει;....
Διαφωνεις μ αυτα που λεει για τα Bridge?
-
Ρωτάω,πιο μοντέλο έχει φορέσει.....Όσο για το 002,ίσως να το δοκιμάσω στην επόμενη...ο μόνος ενδοιασμός φυσικά,είναι με το βρεγμένο τί γίνεται.. .. είδωμεν...πιστεύω πως αξίζει η δοκιμή.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ρωτάω,πιο μοντέλο έχει φορέσει.....Όσο για το 002,ίσως να το δοκιμάσω στην επόμενη...ο μόνος ενδοιασμός φυσικά,είναι με το βρεγμένο τί γίνεται.. .. είδωμεν...πιστεύω πως αξίζει η δοκιμή.Mια χαρα λαστιχο ειναι, απλα ισως το παρουσιαζαν πιο σπορ απο το 050Α αλλα τελικα δεν ειναι... Ειναι πιο touring με λιγοτερα περιθωρια...
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Για 205/50-17 σε Citroen C4 Coupe με 110 άλογα τι λάστιχο προτείνετε και πόσο περίπου κοστίζουν;
Το αυτοκίνητο δεν οδηγείται από πεζοδρομιοφάγο αλλά τα Continental που φοράει τώρα μάλλον παραήταν μαλακά (το ένα πέταξε βυζί) για την οδηγό.Λογικά, αυτό θα φόραγε Μισελέν Εξάλτο 2 από τη μάνα του - by the way και λόγω της συζήτησης που γίνεται, εξαιρετικό λάστιχο, τουλάχιστον στο Σιτροέν C4 1600 που είχα και εγώ.
Δυστυχώς φίλε μου, η διάσταση αυτή είναι ακριβή, ό,τι και να διαλέξεις. Αν σε ενδιαφέρει να βγουν χιλιόμετρα, νομίζω κάτι σε Bridgestone θα ικανοποιήσει.Γενικά για τη συζήτηση Μισελέν Εξάλτο 2 vs PS3: εμπειρία έχω από το πρώτο και το βρήκα εξαιρετικό λάστιχο. Για το δεύτερο, έχω διαβάσει και έχω δει και σε βίντεο ότι είναι υπερβολικά μαλακό, ιδίως το πλαϊνό του. Νομίζω ότι απ' όταν βγήκαν οι νέοι δείκτες / ετικέτες της ΕΕ για τα λάστιχα, όπου ο καταναλωτής μπορεί να συγκρίνει άμεσα δύο οποιαδήποτε λάστιχα, βάλθηκαν οι κατασκευαστές να τα μαλακώσουν, ίσως για να μειώσουν τον θόρυβο.
Προσωπικά, έχω βάλει στο Γκολφ από το περασμένο φθινόπωρο τα Dunlop Sport Maxx RT σε 205/55/16 με δείκτη ταχύτητας Υ ( αλλά σε αυτόν βγαίνουν μόνο) και το βρίσκω απλά κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό ! Φοβερό κράτημα, πολύ καλή αίσθηση, ελάχιστος θόρυβος στον αυτοκινητόδρομο (τουλάχιστον σε σχέση με τις Τουράτζες που είχα πριν) και καλή φθορά, παρ' ότι πολλές φορές δεν τα προσέχω ιδιαίτερα μέσα στην πόλη (είναι ιδιαίτερα εύκολο να σπινιάρεις ξεκινώντας βιαστικά με καμιά 30ρια κιλά ροπή..). Σημειωτέον ότι και αυτό το λάστιχο συγκαταλέγεται στα νέας κοπής μαλακά-και-σπορ, όπως το PS3.
-
Μετα απο πολλεεεεεεςςςςς ωρες διαβασματος κατεληξα στα Dunlop Sport Maxx RT. Σε ξενα forum και συκριτικα λένε τα καλυτερα.
Τ α εχει φορεσει κανεις να πει εντυπωσεις?
Με ενδιαφερει η δεικτης φθορας τους. Αν ειναι μετα απο 15,000 χλμ να θελουν αλλαγμα σαν τα ps3 που ειχα τοτε κλαφτα χαραλαμπε
-
Ο χρήστης veider έγραψε:
Μετα απο πολλεεεεεεςςςςς ωρες διαβασματος κατεληξα στα Dunlop Sport Maxx RT. Σε ξενα forum και συκριτικα λένε τα καλυτερα.Τ α εχει φορεσει κανεις να πει εντυπωσεις?
Με ενδιαφερει η δεικτης φθορας τους. Αν ειναι μετα απο 15,000 χλμ να θελουν αλλαγμα σαν τα ps3 που ειχα τοτε κλαφτα χαραλαμπε
Ρίξε μια ματιά στο αμέσως προηγούμενο πόστ ...
-
το είδα το προηγουμενο ποστ και ευχαριστώ για την απαντηση bathan.
Kai να σκεφτεις πως τα Dunlop γενικα δεν τα ειχα σε υποληψη (γενικα εβαζα michelin kai continental), αλλα διαβαζω πολυ καλα λογια για τα συγκεκριμενα και μαλλον θα τα προτιμισω.
Απλα ελεγα αν και καποιος αλλος εχει δοκιμασει τα Dunlop Sport Maxx RT. -
Ο χρήστης veider έγραψε:
Αν ειναι μετα απο 15,000 χλμ να θελουν αλλαγμα σαν τα ps3 που ειχα τοτε κλαφτα χαραλαμπεΜαζεύτηκαν όλοι οι καμμένοι απ τα κωλοps3...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]