Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κυκλοφορία στην Ελλάδα με ξένες πινακιδες
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κυκλοφορία στην Ελλάδα με ξένες πινακιδες
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 15 / 20
    Περί αυτοκίνησης
    1
    400
    7214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      titsataki last edited by

      Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
      Αν αφήσω αυτοκίνητο με γερμανικές πινακίδες στην Ελλάδα, συγγενής πρώτου βαθμού μπορεί να το οδηγεί χωρίς πρόβλημα από την αστυνομία, σωστά?
      Αν το αφήσω για 1-2 χρόνια πως γίνεται να μου πουν ότι το αυτοκίνητο είναι καιρό Ελλάδα? Τα καταγράφουν όταν τα σταματούν ή το σενάριο αυτό είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας?

      Πρέπει εσύ να αποδείξεις ότι κυκλοφορείς λιγότερο από 6μήνες. Κάτι τέτοιο θυμάμαι να αναφέρουν στο φορουμ...

      Δεν ξερω ποσο ισχυει αυτος ο συνδεσμος:

      http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_pl ... isimop.htm

      Αλλα φαινεται οτι πρεπει να τους αποδειξεις οτι εισαι εκτος της χωρα πανω απο 180 μερες (6μηνες) αν το χρησιμοποιησες εξι μηνες.

      Τους δειχνεις το διαβατηριο με τις σφραγινδες εξοδου/εισοδου ισως.

      Τωρα αν το κανεις ενα μηνα εδω και ενα μηνα εκει ισως να ειναι πιο πολυπλοκο. Επισης δεν ξερω πως γινεται να στο σφραγισουν. Πρεπει να το πας στα τελωνεια; Οποτε τι γινεται ποιος ξερει το παιρνουν για βολτα αμα δεν εισαι εκει;

      Νικος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Για μεγάλα διαστήματα που το αυτοκίνητο το αφήνεις μπορείς να τους φωνάξεις να στο σφραγίσουν εκεί που το έχεις φυλαγμένο. Δεν ξέρω πως γίνεται η διαδικασία ούτε πόσο κοστίζει αλλά θυμάμαι στο γκαράζ κάποιος να έχει μια σφραγισμένη Mercedes που την χρησιμοποιούσε μερικούς μήνες που ερχόταν στην Ελλάδα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          avel last edited by

          Στο gsis.gr υπάρχει αυτή η ανακοίνωση: ( http://www.gsis.gr/ggps/works/prosklise ... _final.pdf )

          Το Υπουργείο Οικονομικών (ΥΠΟΙΚ) ενδιαφέρεται να εγκαταστήσει Συστήματα Αυτόματης Καταγραφής Διερχόμενων Οχημάτων στα συνοριακά τελωνεία της χώρας και βρίσκεται σε φάση διερεύνησης σχετικών συστημάτων και λύσεων.
          Τα συστήματα θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον τα εξής χαρακτηριστικά:
           Καταγραφή και αναγνώριση στοιχείων διερχόμενων οχημάτων (επιβατικών, φορτηγών, βυτιοφόρων, λεωφορείων κλπ)
          (snip)

          Αραγε κοιτάνε να το χρησιμοποιήσουν με σκοπό να αποδεικνύνουν την παραμονή οχημάτων με βουλγάρικες λ.χ. πινακίδες για πάνω από 6 μήνες ανά έτος;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iroc last edited by

            ακυρο-σχετικο!....ο πατέρας της κοπέλας μου (αλλοδαπός)εχει αυτοκίνητο με ελληνικές πινακίδες και τώρα βρισκετε 8μηνες + γερμανια για δουλειά, κυκλοφορεί κανονικότατα εκεί και ασφάλεια του ανανεώνετε ως έχει (ιντεραμερικαν δεν ξέρω αν παίζει ρολο). ΓΙΑΤΙ να μην γίνετε και το αντίθετο!? θεωρώ οτι εσχατος μπορεί δικαστικώς να υπάρξει λύση για το αντίθετο !!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              peterpan last edited by

              Ο χρήστης iROC έγραψε:
              ακυρο-σχετικο!....ο πατέρας της κοπέλας μου (αλλοδαπός)εχει αυτοκίνητο με ελληνικές πινακίδες και τώρα βρισκετε 8μηνες + γερμανια για δουλειά, κυκλοφορεί κανονικότατα εκεί και ασφάλεια του ανανεώνετε ως έχει (ιντεραμερικαν δεν ξέρω αν παίζει ρολο). ΓΙΑΤΙ να μην γίνετε και το αντίθετο!? θεωρώ οτι εσχατος μπορεί δικαστικώς να υπάρξει λύση για το αντίθετο !!

              Όλα μια χαρά είναι, κανένα πρόβλημα. Και εγώ το ίδιο έκανα με αυτοκίνητο που το είχα 1,5 χρόνο.
              Το πρόβλημα είναι το ΚΤΕΟ κυρίως... δε γίνεται να το περάσει ΚΤΕΟ αν λήξει...
              Βέβαια εμένα με σταμάτησαν με ληγμένο εδώ κ 1,5 χρόνο ΚΤΕΟ κ δε μου είπαν κάτι.
              Και στην Ελλάδα δε γίνεται να σου πουν κάτι αν κυκλοφορείς με ξένες πινακίδες. Το TÜV είναι πάλι το πρόβλημα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sv2 last edited by

                Το θέμα με τα αυτοκίνητα που φέρουν βουλγάρικες πινακίδες και κυκλοφορούν στην Ελλάδα έχει απασχολήσει σημαντικά τόσο τους ιδιοκτήτες όσο και τα αρμόδια Υπουργεία. Οι μεν, γιατί θέλουν να μειώσουν με κάθε τρόπο το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου τους, οι δε, γιατί προσπαθούν να επιβάλουν όσο το δυνατόν περισσότερους φόρους και να γεμίσουν με χρήμα τα κρατικά ταμεία.

                Φόροι και... 400.000 καταθέσεις

                Τι ήταν όμως αυτό που ώθησε χιλιάδες ιδιοκτήτες στην κίνηση να συστήσουν μια εταιρεία στη γειτονική χώρα και με αυτό τον τρόπο να κυκλοφορούν ένα αυτοκίνητο ακόμα και στην Ελλάδα πληρώνοντας σχεδόν στο 1/3 του κόστους (τέλη & ασφάλειες) από ότι στη χώρα μας; Όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου τρία χρόνια όταν και μαζικά, χιλιάδες ιδιοκτήτες άρχισαν να καταθέτουν τις πινακίδες από τα αυτοκίνητά τους. Αυτό έγινε διότι το κράτος αποφάσισε να αλλάξει τη φορολογία σε πολλούς τομείς. Η αρχή έγινε με τα τέλη κυκλοφορίας που ξεπέρασαν ακόμα και το 100%, συνεχίστηκε με τα τσουχτερά τεκμήρια και η τελειωτική…. σφαλιάρα, επήρθε με την αύξηση στην τιμή των καυσίμων. Επιπλέον κάποιοι επινόησαν (τουλάχιστον για μια χρονιά) την έκτακτη εισφορά σε όσους είχαν αποκτήσει αυτοκίνητα πάνω από 2.000 κ.εκ. οι οποίοι όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι τα απέκτησαν γιατί τους είχε δοθεί το δικαίωμα με φοροαπαλλαγές που είχε δώσει το ίδιο το κράτος. Με την αβεβαιότητα και με το σκεπτικό «όσοι έχουν αυτοκίνητο τους… πετσοκόβουμε» περισσότεροι από 400.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναγκάστηκαν να καταθέσουν πινακίδες.

                Νόμιμη η κίνηση σύμφωνα με τους Βούλγαρους δικηγόρους

                Άλλοι πάλι, σκέφτηκαν πως δεν είναι σωστό να πληρώνουν όλα αυτά τα ποσά και έψαξαν να βρουν λύση και συγκεκριμένα στη Βουλγαρία. Θα θυμάστε πως με σχετικό άρθρο της zougla.gr, το οποίο δημοσιεύσαμε πέρυσι τον Ιούνιο, κάναμε γνωστό το πόσο εύκολο είναι να αλλάξει ένας Έλληνας πολίτης τις πινακίδες από το όχημά του και από ελληνικές να τις μετατρέψει σε βουλγάρικες, γλυτώνοντας έτσι μεγάλα ποσά ετησίως. Για το λόγο αυτό το ΣΔΟΕ ξεκίνησε πριν από μήνες «σαφάρι» και κυρίως σε πόλεις της Βορείου Ελλάδος για να διαπιστώσει τι ακριβώς συμβαίνει. Τα πράγματα όμως φαίνεται να παίρνουν άλλη τροπή αφού η κίνηση αυτή, δηλαδή η μετατροπή πινακίδων από ελληνικά σε βουλγάρικα «νούμερα», είναι νόμιμη.

                Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο δικηγορικός σύλλογος της Βουλγαρίας ο οποίος στην επίσημη του ιστοσελίδα «διαφημίζει» και μάλιστα στην ελληνική γλώσσα, το θέμα που απασχολεί εκατομμύρια οδηγούς. Μάλιστα οι δικηγόροι της γειτονικής χώρας προτρέπουν τους Έλληνες να έρθουν σε επαφή μαζί τους για περεταίρω λεπτομέρειες προκειμένου να μην πληρώνουν υψηλούς φόρους.

                Οδηγίες στα ελληνικά (!) έχει η επίσημη ιστοσελίδα του Δικηγορικού Συλλόγου της Βουλγαρίας

                «Στη Βουλγαρία δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας, πληρώνετε φόρο μόνο στους δήμους. Αυτό εξαρτάται από την ισχύ του κινητήρα και είναι μεταξύ 25 και 75 ευρώ ανά έτος» αναφέρει χαρακτηριστικά η ιστοσελίδα ενώ για την κόστος της ασφάλειας του αυτοκινήτου υπάρχουν και παραδείγματα, τονίζοντας μάλιστα, πως η ισχύς της καλύπτει όλες της χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης άρα και την Βουλγαρία που είναι μέλος της. Όπως θα διαβάσετε χαρακτηριστικά, οι δικηγόροι της Βουλγαρίας εξηγούν και τον τρόπο που μπορεί ο καθένας που ζει στην Ελλάδα, να αλλάξει τις πινακίδες του αυτοκινήτου του. Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να δημιουργήσει μία εταιρεία στην οποία θα ανήκει και το αυτοκίνητο. Όλα μπορούν να γίνουν πολύ γρήγορα και με πολύ απλό τρόπο, γεγονός που έχει ήδη ωθήσει χιλιάδες συμπατριώτες μας στην λύση που έρχεται από την Βουλγαρία.

                Το θέμα αναμένεται να πάρει ανεξέλεγκτες καταστάσεις, κυρίως τους επόμενους δύο μήνες, οπότε και θα ξεκινήσουν τα εισπράττονται τα τέλη κυκλοφορίας ενώ χιλιάδες θα μπουν σε σκέψεις για να καταθέσουν τις πινακίδες. Από την άλλη μεριά, ο ιδιοκτήτες με αυτοκίνητα που φέρουν πινακίδες από την γειτονική χώρα ξεκαθαρίζουν πως θα φτάσουν το θέμα στα άκρα αν συνεχίσουν να δέχονται «πιέσεις» αφού όπως λένε οτιδήποτε έχουν κάνει το έχουν κάνει νόμιμα.

                Σε κάθε περίπτωση, θεωρείται αδιανόητο, οι ίδιοι οι Έλληνες να αναγκάζονται να αλλάξουν… χώρα ενώ την ίδια ώρα κάποιοι άλλοι «κλαίνε» την περιουσία τους γιατί πολύ απλά, αυτή τη στιγμή λόγω υπέρογκων φόρων σε αυτοκίνητα άνω των 2.000 κε.κ., αυτά δεν έχουν σχεδόν καμία αξία.

                http://www.zougla.gr/automoto/article/n ... -pinakides

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mikegr last edited by

                  Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
                  Δηλαδη μια υποτιθεμενη λυση σε οσους μπορουν να συντηρουν ενα καλο αυτοκινητο αλλα δεν γουσταρουν να πληρωνουν κερατιατικα, ειναι να μην παντρευονται ελληνιδες ??

                  Aκριβως. Παντρευεσαι μια Βουλγαρα. Τωρα αμα το παρει και εξαφανιστει συν τα λεφτα που θα εχεις ξοδεψει γι αυτην, μαλλον θα μπεις μεσα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panakk87 last edited by

                    καλημερα σε ολους !

                    θα με ενδιεφερε μια ενημερωση σχετικα με τον εκτελωνισμο μεταχειρισμενου στην βουλγαρια ,δεν με αποσχολουν τοσο τα τελη κυκλοφοριας γιατι τα αμαξια που με ενδιαφερουν ειναι απο 1400-1600 κυβικα .Το θεμα ειναι να γλιτωσω το 45% της αντικειμενικης αξιας του αυτοκινητου που ζηταει το τελωνειο για αυτοκινητα πριν το 2009.
                    Μπορει να βοηθησει κανεις ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsouffff last edited by

                      Ο χρήστης panakk87 έγραψε:
                      καλημερα σε ολους !

                      θα με ενδιεφερε μια ενημερωση σχετικα με τον εκτελωνισμο μεταχειρισμενου στην βουλγαρια ,δεν με αποσχολουν τοσο τα τελη κυκλοφοριας γιατι τα αμαξια που με ενδιαφερουν ειναι απο 1400-1600 κυβικα .Το θεμα ειναι να γλιτωσω το 45% της αντικειμενικης αξιας του αυτοκινητου που ζηταει το τελωνειο για αυτοκινητα πριν το 2009.
                      Μπορει να βοηθησει κανεις ?

                      Εκτελωνισμό στην Βουλγαρία, ή από την Βουλγαρία;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panakk87 last edited by

                        Εννοω να αγορασω ενα μτχ απο γερμανια ή ιταλια, να παω εγω ο ιδιος να το παραλαβω και αντι να το περασω απο τελωνειο στην ελλαδα και να πληρωσω το αστρονομικο ποσο του 45% επι της αξιας του (λογω euro 4 ) ,να παω πρωτα βουλγαρια να το εκτελωνισω εκει αν ειναι χαμηλοτερο το κοστοςκαι μετα να γυρισω ελλαδα και να το κυκλοφορω με εεληνικες πινακιδες..

                        παιζει να γινει κατι τετοιο ή do i miss something ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης panakk87 έγραψε:
                          Εννοω να αγορασω ενα μτχ απο γερμανια ή ιταλια, να παω εγω ο ιδιος να το παραλαβω και αντι να το περασω απο τελωνειο στην ελλαδα και να πληρωσω το αστρονομικο ποσο του 45% επι της αξιας του (λογω euro 4 ) ,να παω πρωτα βουλγαρια να το εκτελωνισω εκει αν ειναι χαμηλοτερο το κοστοςκαι μετα να γυρισω ελλαδα και να το κυκλοφορω με εεληνικες πινακιδες..

                          παιζει να γινει κατι τετοιο ή do i miss something ?

                          Δεν θα πρεπει να το εκτελωνίσεις και Ελλάδα για να έχεις ελληνικές πινακίδες;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Δεν έχει σχέση από που θα έρθει, ούτε τι πινακίδες φόραγε πριν. Για να αποκτήσει ελληνικές θα πρέπει να εκτελωνιστεί στην Ελλάδα και το αστρονομικό ποσό το ξέρεις....
                            Μήπως εννοείς να το κυκλοφορείς με βουλγαρικές πινακίδες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              titsataki last edited by

                              τι γινεται αν το αυτοκινητο ειναι πιο καινουργιο; Μετα το 2009; ειναι πιο λιγο απο το 45%? Ισως να αξιζει να παρεις κατι πιο καινουργιο και να μην κοστισει τοσο πολυ στην εκτελωνιση.

                              Νικος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panakk87 last edited by

                                εννοω να το εκτελωνισεις βουλγαρια μονο μια φορα και οχι στην ελλαδα ,σκεπτομενος οτι στην βουλγαρια το τελωνειο δεν παιζει να εχει τοσο υψηλους δασμους και μετα να το φερεις ελλαδα και να εισαι με βουλγαρικες πινακιδες προσωρινα και μετα να βγαλεις ελληνκες ...Δηλαδη για να βαλω ελληνικες πινακιδες πρεπει να εκτελωνιστει οπως και ναχει στην ελλαδα?δεν γνωριζω καθολου ,ενα σεναριο ειπα .

                                τωρα γιαυτο που ρωταει ο φιλος πιο κατω οι εκτελωνιστες μου ειπαν οτι για euro 5 μοντελα πληρωνεις 20% της αξιας που του δινουν εδω στην ελλαδα και οχι απο εκει που το πηρες .

                                δηλαδη για 1400 κυβικα περιπου 1100-1500
                                και για 1600 2000- 2500 ευρω

                                για περισσοτερα κυβικα δεν ρωτησα .Το θεμα ειναι οτι τα euro 5 τα δινουν αρκετα ακριβα,ειναι δυσκολο να βρεις καλο deal ..αλλα ψαξτο αν θες μπορει και να βρεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης panakk87 έγραψε:
                                  Δηλαδη για να βαλω ελληνικες πινακιδες πρεπει να εκτελωνιστει οπως και ναχει στην ελλαδα?δεν γνωριζω καθολου ,ενα σεναριο ειπα .

                                  Nαι .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    afakhs last edited by

                                    Οι γονείς μου ειναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού (Γερμανια) ! Θα ήθελα να ρωτήσω άμα γνωρίζει κάποιος εάν μπορώ να οδηγώ εδώ στην Ελλάδα(Αθήνα)) αυτοκινητο με γερμανικες πινακίδες , δηλωμένο και ασφαλισμένο στον πατέρα μου ? και ποιες ενέργειες να κάνω ώστε να είμαι ´´καλυμμενος ´´; Μια απλή εξουσιοδότηση αρκεί ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Πρέπει νομίζω και εσύ να καλύπτεις τη συνθήκη, να είσαι μόνιμος κάτοικος εξωτερικού. Και βέβαια συνεχίζουν να ισχύουν οι όποιοι χρονικοί ή άλλοι περιορισμοί πχ 6 μήνες το χρόνο κλπ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        djalma last edited by

                                        Αν, αγορασμένο αυτοκίνητο από Ελλάδα, αλλάξει πινακίδες και βάλει εξωτερικού αλλά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θελήσει να ξαναβάλει ελληνικές, θα υποστεί κυρώσεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          catalyst last edited by

                                          Δε θα υποστεί κυρώσεις, αφού αυτό δεν είναι κάτι παράνομο.
                                          Για να πάρει ξανά ελληνικές πινακίδες θα πρέπει να εκτελωνιστεί ξανά στην Ελλάδα, μετά να περάσει κτεο και μετά από τη διεύθυνση μεταφορών για να ταξινομηθεί. Η διαδικασία ειναι ίδια με αυτή που ακολουθείται για την εισαγωγή μεταχειρισμένου. Η διαφορά είναι ότι αν είχε παλιότερα ελληνικές πινακίδες, και έχουν περάσει λιγότερα από 8 χρόνια από τότε που πήρε ξένες πινακίδες, τότε δεν ξαναπληρώνει τέλος ταξινόμησης.
                                          Λεπτομέρειες στο σχετικό ΦΕΚ: 1837, τευχος Β, 12 Σεπτεμβρίου 2007.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            djalma last edited by

                                            Όταν είπα για κυρώσεις ήθελα να πω ουσιαστικά αυτό με τα τέλη ταξινόμησης. Το λογικό είναι να μην ξαναπληρώνονται τέλη ή δασμοί εφόσον έχει αγοραστεί το αυτοκίνητο από Ελλάδα αλλά στο παράλογο κράτος που ζούμε καλό θα είνα να ψάχνουμε τα πάντα. Ευχαριστώ για την απάντηση!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 15 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr