-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Κάτι τέτοιο ισχύει. Και όσο παλιώνουν μειώνονται οι διδακτικές (μέχρι και κάτω από 20) και αυξάνουν οι άλλες των διοικητικών καθηκόντων.αυτά τα διοικητικά καθήκοντα τι περιλαμβάνουν άραγε?
-
πλακα μας κανετε νομιζω. Πριν 2-3 μηνες λεγαμε ακριβως τα ιδια πραγματα. Ο kacey τοτε συμμετειχε ενεργα στο κραξιμο των καθηγητων και τωρα ρωταει ποιο ειναι το ωραριο των καθηγητων. Προφανως δεν ειχε μπει στον κοπο τοτε να κοιταξει κανα δυο σελιδες πιο πισω, ειδε κραξιμο κατα δημοσιων και μπηκε.
οσο αφορα τα περι ιδιωτικων να προσθεσω οτι η φιλη που δουλευει στο γαλλικο παιρνει περισσοτερα λεφτα απ οτι θα επαιρνε ως πρωτοδιοριζομενη στο δημοσιο.
-
Ναι, γιατι τα παιρνει επι 14.
-
Να γίνουν επί 12 γρήγορα.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
πλακα μας κανετε νομιζω. Πριν 2-3 μηνες λεγαμε ακριβως τα ιδια πραγματα. Ο kacey τοτε συμμετειχε ενεργα στο κραξιμο των καθηγητων και τωρα ρωταει ποιο ειναι το ωραριο των καθηγητων. Προφανως δεν ειχε μπει στον κοπο τοτε να κοιταξει κανα δυο σελιδες πιο πισω, ειδε κραξιμο κατα δημοσιων και μπηκε.οσο αφορα τα περι ιδιωτικων να προσθεσω οτι η φιλη που δουλευει στο γαλλικο παιρνει περισσοτερα λεφτα απ οτι θα παιρνει ως πρωτοδιοριζομενη στο δημοσιο.
κ τωρα για να κραξω ρωταω ποιο το ωραριο, μη βιαζεσαι...
Κ περα απο τη πλακα, μια χαρα εκραζα: οι καθηγητες καθονται τρεις+ μηνες το χρονο κ πληρωνονται για ολοκληρο. Επεσε το επιχειρημα οτι 'ο μισθος ειναι ετησιος, μην τον σκεφτεσαι δια 14' κλπ κλπ στο οποιο απαντησα 'οκ, αλλα μη μου ζητατε εξισωση μισθου (ειτε τον υπολογιζεις ετησιο ειτε μηνιαιο) με αυτους που εργαζονται 11 μηνες οταν εργαζεστε 8,5-9' κ εκει υπηρχε το αλλο επιχειρημα για να δικαιολογησει την ισοτητα μισθων με ανισοτητα χρονου εργασιας:
οτι μπορει να εργαζομαστε μονο τοσους αλλα α) 'παιρνουμε πολλη εργασια για το σπιτι' (λες κ αλλοι κλαδοι οχι, μονο εσεις το κανετε...) κ β) 'για δοκιμασε να δουλευεις με παιδακια να δεις ποσο δυσκολο ειναι οποτε δικαιολογουμαστε για 3 μηνες πληρωμενο καθισιο' (τι να πει κ ο οικοδομος να΄ούμε, μπροστα στα τρομοκρατικα παιδακια....).
Για το θεμα της καρτας λοιπον: δεν νομιζετε οτι αφου ο εκπαιδευτικος πρεπει να ειναι Χ ωρες στο σχολειο, πρεπει να ελεγχεται οτι οντως ειναι? Καποιος ειπε οτι αν λειψει ο εκπαιδευτικος θα το παρουν χαμπαρι πολλοι. Ναι, αν λειψει διδακτικη ωρα τοτε αντε τη δευτερη φορα που θα το κανει, αν οχι τη πρωτη, θα γινει θεμα. Αν λειπει ομως εξωδιδακτικες ωρες, για τις οποιες πληρωνεται κ πρεπει να ειναι εντος, ποιος θα το παρει χαμπαρι?
-
επι 10, γιατι 2 μηνες διακοπευει
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Δεν ξερω την διαδικασια, αλλα υποψιαζομαι οτι μπορει να παρει αδεια απο υπηρεσιακο συμβουλιο και να ασκησει νομιμα τετοια επαγγελματικη δραστηριοτηταΚαι που διάβαζα πως ένας δ.υ δεν μπορεί να ασκήσει άλλο επάγγελμα. Ο μόνος που ξέρω ότι μπορεί είναι ο στρατιωτικός γιατρός που μπορεί να χει και δικό του γραφείο.
-
καταρχήν δεν κράζουμε κανέναν. γνώμες παραθέτουμε..
όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς , πιστεύω ότι επιτελούν σημαντικό έργο ..
Όμως , γιατί πάντα υπάρχει και η άλλη άποψη , από την μια η κακομαθημένη (από τους γονείς) σημερινή μαθητική νεολαία , οι χαμηλοί μισθοί , η έλλειψη πραγματικού ελέγχου όσον αφορά την παρουσία των εκπαιδευτικών στις διδακτικές ώρες , η εξασφάλιση πρόσθετου μισθού μέσω των ιδιαίτερων μαθημάτων και άλλα πολλά , τους έχουν κάνει κάπου να τα γράψουν και αυτοί στα καλαμπαλίκια τους..
το ότι κάθονται 3 μήνες το χρόνο αλλά πληρώνονται δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.. ούτε μπορεί να ισοσκελισθεί με το ότι είναι χαμηλοί οι μισθοί τους οπότε καλά κάνουν ας πληρώνονται..
και του πυροσβέστη , και του ΕΚΑΒίτη και του ιατρού του ΕΣΥ και του αστυνομικού που κάνουν εφημερίες και βάρδιες ατέλειωτες νυχτερινά και αργίες και Πάσχα κ Χριστούγεννα και Σαββατοκύριακα ,που είναι χαμηλοί οι μισθοι δηλαδή τι πρέπει να πουν (και χωρίς δικαίωμα απεργίας , χωρίς καταλήψεις , χωρίς.....)
αν συμφωνήσουμε λοιπόν ότι πλέον οι μισθοί όλων των Δ.Υ είναι χαμηλοί , η υπηρεσιακή ζωή των εκπαιδευτικών σε σχέση με τους υπολοίπους είναι η καλύτερη.. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
...η εξασφάλιση πρόσθετου μισθού μέσω των ιδιαίτερων μαθημάτων...Εσυ θα εμπιστευοσουν το παιδι σου να κανει ιδιαιτερα σε καποιον που τα δινει ολα στο σχολειο η σε καποιο ξυστη;
-
μην ρωτάς εμένα , δεν είμαι γώ το θέμα , αλλά αφού ρωτάς σου απαντώ ότι μακάρι το παιδί μου να μην χρειαστεί ιδιαίτερα μαθήματα ποτέ του ..Αν όμως χρειαστεί , θα προτιμήσω έναν εκπαιδευτικό ο οποίος θα έχει εμπειρία , μεταδοτικότητα και θα με εμπνεύσει ότι μπορεί να βοηθήσει το παιδί μου..
Το αν αυτός τα πρωινά εργάζεται σε δημόσιο σχολείο ή σε γαλλικό κολλέγιο ή στο deere δεν θα με απασχολήσει.. -
@giannik1977
α. Ο εκπαιδευτικός ελέγχεται αν είναι παρών στο διδακτικό του ωράριο. Και από το διευθυντή, και από τους συναδέλφους και (το σημαντικότερο) από τα παιδιά.
β. Στη δημόσια εκπαίδευση έχουμε 87.000 καθηγητές & 68.000 δασκάλους περίπου, 175 και πλέον ειδικοτήτων.
Πόσες ειδικότητες πιστεύεις πως μπορούν να 'βγάλουν μισθό' από τα ιδιαίτερα; Να πούμε χοντρά-χοντρά πως οι πιασάρικες ειδικότητες είναι αυτές των φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών, χημικών, ξενόγλωσσων άντε και των πληροφορικών; Τι ποσοστό επί του συνόλου των διορισμένων εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων αυτών πιστεύεις πως 'βγάλουν μισθό' από τα ιδιαίτερα (διότι ιδιαίτερα κάνουν και οι 'αδιόριστοι' εκπαιδευτικοί); Και αν το κάνουμε αναγωγή στο σύνολο των διορισμένων εκπαιδευτικών τι ποσοστό προκύπτει; -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
μην ρωτάς εμένα , δεν είμαι γώ το θέμα , αλλά αφού ρωτάς σου απαντώ ότι μακάρι το παιδί μου να μην χρειαστεί ιδιαίτερα μαθήματα ποτέ του ..Αν όμως χρειαστεί , θα προτιμήσω έναν εκπαιδευτικό ο οποίος θα έχει εμπειρία , μεταδοτικότητα και θα με εμπνεύσει ότι μπορεί να βοηθήσει το παιδί μου..
Το αν αυτός τα πρωινά εργάζεται σε δημόσιο σχολείο ή σε γαλλικό κολλέγιο ή στο deere δεν θα με απασχολήσει..Και αυτος ο καθηγητης θα ειναι καποιος που αποδεδειγμενα θα ειναι ξυστης στο σχολειο η που θα ειναι εργατικος και ολα τα παιδια θα λενε καλα λογια γι αυτον; ειναι πολυ ξεκαθαρο το ερωτημα μου.
-
σου απάντησα νομίζω..
όταν κάποιος είναι ξύστης στο σχολείο μπορεί να το κάνει για τους λόγους που έγραψα στο προηγούμενο ποστ μου ή επειδή ξέρει ότι το απόγευμα έχει 5 ιδιαίτερα τα οποία minimoum θα του αποφέρουν 15 ευρώ /ώρα..
από την άλλη ο εργατικός και συμπαθητικός προς τα παιδιά ασφαλώς κ θα προτιμηθεί γιατί νομίζω ότι θα έχει περισσότερες πιθανότητες να με εμπνέυσει..( το ότι τον συμπαθούν τα παιδιά δεν σημαίνει βέβαια κ αυτόματα ότι είναι καλός δάσκαλος , αλλά τουλάχιστον θα έχει θετική αύρα..) -
Επομενως αυτος που θελει να βγαλει κανα χαρτζηλικι (πολυκατοικιες κατ αλλους) το απογευμα τι τον συμφερει; να ειναι ξυστης στο σχολειο η να ειναι αποδοτικος στη δουλεια του;
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
μην ρωτάς εμένα , δεν είμαι γώ το θέμα , αλλά αφού ρωτάς σου απαντώ ότι μακάρι το παιδί μου να μην χρειαστεί ιδιαίτερα μαθήματα ποτέ του ..Αν όμως χρειαστεί , θα προτιμήσω έναν εκπαιδευτικό ο οποίος θα έχει εμπειρία , μεταδοτικότητα και θα με εμπνεύσει ότι μπορεί να βοηθήσει το παιδί μου..
Το αν αυτός τα πρωινά εργάζεται σε δημόσιο σχολείο ή σε γαλλικό κολλέγιο ή στο deere δεν θα με απασχολήσει..Και αυτος ο καθηγητης θα ειναι καποιος που αποδεδειγμενα θα ειναι ξυστης στο σχολειο η που θα ειναι εργατικος και ολα τα παιδια θα λενε καλα λογια γι αυτον; ειναι πολυ ξεκαθαρο το ερωτημα μου.
H πιθανότητα να είναι επίτηδες ξύστης ώστε να αναγκάσει τα παιδιά να κάνουν ιδιαίτερα/φροντιστήριο παίζει ?
(Δεν είναι ανάγκη να κάνουν σε αυτόν, αφού είναι ξύστης θα πάνε σε άλλον, σε αυτόν θα έρθουν τα παιδιά ενός άλλου ξύστη καθηγητή )
Με άλλα λόγια, αν κάποιος είναι τόσο παπάρας, που να κάνει ιδιαίτερα το βράδυ, θεωρώ εξίσου πιθανό, ως παπάρας που είναι, να παραμελεί επίτηδες την πρωινή του διδασκαλία.
Εννοείται ότι αναφέρομαι στους ελάχιστους τέτοιους παπάρες, που, όπως συμβαίνει συνήθως, βγάζουν κακό όνομα για όλους τους σωστούς συναδέλφους τους -
Δεν νομιζω να ειναι τοσο οργανωμενο το εγκλημα. Απλα αναφερομαι με βαση τη δικη μου εμπειρια που με οσους καθηγητες εκανα μαθημα ηταν αριστοι στα καθηκοντα τους και στο σχολειο που ηταν απ οσο ειχα ακουσει απο αλλα παιδια της ηλικιας μου και οχι μονο.
Απλα μου φαινεται αλλοκοτο να επιλεξει καποιος γονιος καποιον που ειναι ξυστης για ιδιαιτερο μαθημα.
Προφανως και δεν προσπαθω να πεισω κανεναν για τιποτα απλα το συλλογισμο που προσπαθω να εκφρασω.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Δεν νομιζω να ειναι τοσο οργανωμενο το εγκλημα. Απλα αναφερομαι με βαση τη δικη μου εμπειρια που με οσους καθηγητες εκανα μαθημα ηταν αριστοι στα καθηκοντα τους και στο σχολειο που ηταν απ οσο ειχα ακουσει απο αλλα παιδια της ηλικιας μου και οχι μονο.Απλα μου φαινεται αλλοκοτο να επιλεξει καποιος γονιος καποιον που ειναι ξυστης για ιδιαιτερο μαθημα.
Προφανως και δεν προσπαθω να πεισω κανεναν για τιποτα απλα το συλλογισμο που προσπαθω να εκφρασω.
Βασικά δεν υπάρχει στανταρ πρακτική, μπορεί ένας ξύστης να έχει 'καλό όνομα' στην πιάτσα και από στόμα σε στόμα να προτείνεται σε γονείς. Κανείς μα κανείς δεν δίνει σημασία στις επιδόσεις τους στο σχολείο σε αυτές τις περιπτώσεις.
Βασικά λειτουργεί λίγο σαν ελεύθερη αγορά, παίζει ρόλο η τιμή, η φήμη, το brandname και πολλά άλλα
-
Ε το brandname το χτιζεις πιο ευκολα στο σχολειο που πηγαινουν 300 μαθητες παρα στο ιδιαιτερο αυτο υποστηριζω εγω.
-
Ο χρήστης http έγραψε:
Δωρεάν κοινωνικό φροντιστήριο θα λειτουργήσει και φέτος, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο στη Θεσσαλονίκη.Στο φροντιστήριο θα παρέχονται μαθήματα κατεύθυνσης Β' και Γ' Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014.
Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν στις 9 Σεπτεμβρίου.
Οι μαθητές της Β' Λυκείου διδάσκονται: Έκθεση, Αρχαία Ελληνικά και Μαθηματικά. Οι μαθητές της Γ' Λυκείου διδάσκονται: Έκθεση, Φυσική, Νέα Λογοτεχνία, Μαθηματικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Λατινικά, Βιολογία, ΑΟΔΕ, ΑΟΘ.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για αιτήσεις στο γραφείο της εφορευτικής επιτροπής του Βαφοπούλειου Πνευματικού Κέντρου από τις 19 Αυγούστου. (Πληροφορίες στο τηλέφωνο: 2310 - 416606)
ξύστες δάσκαλοι
-
Αν δεν ήταν ξυστες δεν θα χρειαζόταν φροντιστήριο.
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....