Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota yaris D4D vs Renault Clio dci
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota yaris D4D vs Renault Clio dci
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    49
    1471
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mark last edited by

      Σαφώς και δε μπορείς να γενικεύσεις. Αλλά έχει διαφορά όταν κάτι ήταν 'προβληματικό' στο παρελθόν και το φτιάξανε και ξέρεις πως πλέον δεν υπάρχει το παραμικρό θέμα. Όπως και το εργοστάσιο της toyota στη γαλλία. Στην αρχή είχε ορισμένα δείγματα πως δεν ήταν τόσο προσεγμένα, μέχρι που αλλάξανε διοίκηση και φέρανε ιάπωνες, και τα κάνανε όπως πρέπει. Αλλά γενικά δεν ξέρω. Ίσως να είναι και ψυχολογικό, αλλά δε θα μου άρεσε καθόλου το τούρκικο. Και ξεκαθαρίζω πως μιλάω κυρίως από όσα έχω ακούσει για toyota(πολλά) και όχι τόσο για τα renault(ένα περιστατικό). Βέβαια αυτό το ένα ίσως να είναι σημαντικό γιατί υπήρχε η ευκαιρία να συγκρίνει με ένα παλιότερο, σε αντίθεση με κάποιον που αγόραζε κατευθείαν ένα τούρκικο και δεν είχε μέτρο σύγκρισης. Θα ρωτήσω όμως το φίλο μου και αν μάθω κάτι περισσότερο θα σου πω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        steliosss94 last edited by

        Ο χρήστης Mark έγραψε:
        Καλημέρα. Όταν λέω απόσυρση, δεν εννοώ να έχεις εσύ κάποιο παλιό. Συνήθως έχουν πάρει οι αντιπροσωπείες από ανθρώπους που θέλανε να τα ξεφορτωθούν, αντί 300-400€ τα οποία τα δίνεις εσύ μετά ώστε να επωφεληθείς από την έκπτωση λόγω απόσυρσης(νομίζω 900 μείον αυτά που έδωσες, άρα 500-600 καθαρό όφελος). Μέχρι τώρα ήξερα πως το κάνανε αυτό. Πολλές φορές στο λέγανε χωρίς να το ζητήσεις. Στην δικιά μου περίπτωση, έβγαινε 15500€ με όλα τα έξοδα(πινακίδες, κόστος για το αποσυρόμενο, κλπ) και πιέσαμε για κάτι καλύτερο και αφού πήρε έγκριση από τον προϊστάμενό του ο πωλητής μας το έκανε 15000. Έκδοση active, λευκό χωρίς navi.

        edit : Πέρνα μια βόλτα από αντιπροσωπείες και να μην έχεις ως δεδομένο μόνο την τιμή καταλόγου. Μπορεί να παίζουν χίλια δυο ενδεχόμενα χάρη στα οποία ενδεχομένως να κόψουν αρκετά τις τιμές από αυτές που βλέπεις. Π.χ. μπορεί να τρέχει κάποια έκπτωση αυτό το διάστημα, μπορεί να θέλουν να πουλήσουν αυτοκίνητα για να πιάσουν κάποιο στόχο και να ρίχνουν τις τιμές. Μου έχει τύχει στο παρελθόν να αγοράσουμε αυτοκίνητο για τον αδερφό μου, που ο έμπορος για να πιάσει στόχο είχε βγάλει πινακίδες και το πήραμε ένα μήνα μετά με 1,5 χιλιάρικο έκπτωση.

        Πέρυσι πήρε ο πατέρας μου το καινούργιο hilux και το πήρε και ο ξάδελφός μου και λέμε στον πωλητή αν πάρουμε 2 hilux να μας κάνει καμία καλύτερη προσφορά και είπε ότι δε μπορεί να κάνει κάτι...
        Τώρα θα κάνει?

        Θα πάμε αύριο-μεθαύριο και από τις 2 εταιρίες φυσικά και θα ρωτήσουμε...

        Edit:Ξέχασα να ρωτήσω πριν.
        Umaga γιατί ευτυχώς που δεν έχει start/stop το yaris?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • U
          umaga last edited by

          Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:

          Edit:Ξέχασα να ρωτήσω πριν.
          Umaga γιατί ευτυχώς που δεν έχει start/stop το yaris?

          διοτι, ας πουμε οτι πηγαινεις πατημενος,η τουρμπινα κατακοκκινη απο τη θερμοκρασια...
          σταματας σε διοδια ή φαναρι πχ... μπαπ σβηνει...

          οταν η τουρμπινα ειναι πολυ ζεστη και σταματησουμε και σβησουμε αμεσως τη μηχανη, η αποτομη αλλαγη της θερμοκρασιας προκαλει ρωγμες στην τουρμπινα

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            sinanai last edited by

            Άμα σου κόβει ελάχιστα, βέβαια, απενεργοποιείς το s/s στο ταξίδι π.χ.

            Επιστήμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • U
              umaga last edited by

              Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
              Άμα σου κόβει ελάχιστα, βέβαια, απενεργοποιείς το s/s στο ταξίδι π.χ.

              Επιστήμη.

              εσενα που σου κοβει πολυ γιατι δεν λες απλα οτι 'το σταρτ/στοπ ειναι απενεργοποιησιμο';

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                sinanai last edited by

                Εννοείται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • S
                  samatistas last edited by

                  Νομίζω αρκετά γενικευμένο και περί τούρμπο και περί S&S.
                  Στο Clio ΙV έχει αρκετές περιπτώσεις που το S&S δεν χρησιμοποιείται ακόμη και αν είναι ενεργοποιημένο, ακριβώς για λόγους ασφαλείας. Πχ αν το A/c είναι σε χρήση δεν μπαίνει S&S κ.α. τέτοιες περιπτώσεις. Για τους επιφυλακτίκους απλά απενεργοποίηση από το μενού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • E
                    eftapsixos last edited by

                    Φίλε μου για μένα το Clio είναι μακράν καλύτερο! Δεν πληρώνει τέλη, έχει εξαιρετική κατανάλωση (βάσει μετρήσεων) , μόλις παραλάβω το δικό μου θα ενημερώσω σχετικά...
                    Η έκδοση dynamic είναι αρκετά πλούσια και δεν νομίζω ότι λείπει κάτι. Οσον αφορά την ασφάλεια, ρίξε μια ματιά στο site euroncap.
                    Τέλος, η τιμή με απόσυρση, μεταλλικό χρώμα, με το κλειδί στο χέρι πέφτει κάτω από 16.400€, και με καλά παζάρια όπως τα δικά μου , μπορείς να το χτύπησεις στα 16.000€. (Μιλάμε πάντα για το 1.5 dci dynamic)

                    Για το yaris δυστυχώς δεν έχω γνώμη, μιας και το απέρριψα διότι πληρώνει τέλη καθώς επίσης το θεωρώ υπερβολικά υπερτιμημενο. Ας μας ενημερώσουν οι φίλοι όμως ´η αν ξέρεις εσύ αφού λογικά θα το έχεις ψάξει, τους εξοπλισμούς του yaris και τις τιμές τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dasimo last edited by

                      επειδη σε καποιο παραπανω ποστ μου μπορει να ημουν εριστικος και δεν το θελω αυτο ας ειμαι πιο ξεκαθαρος.

                      1. Δεν υπαρχει θεμα το Κλιο να ειναι χειροτερο στο φρενάρισμα, το ESP και την παθητικη ασφαλεια απο το Γιαρις μονο και μονο επειδη εχει ταμπουρα και ΜΟΝΟ 4 αερόσακους.

                      2. Δεν υπαρχει θεμα το Γιαρις να ειναι χειροτερο απο οποιοδηποτε αυτοκίνητο της κατηγοριας του- μαζι και του Κλιο- στο φρεναρισμα, ESP η παθητικη ασφάλεια.

                      3. Συμφωνα λοιπον με την αντιμεταθετικη ιδιοτητα Κλιο=Γιαρις και Γιαρις=Κλιο. Αν το Κλιο σου αρεσει αισθητικα περισοοτερο απο το Γιαρις τοτε Κλιο>Γιαρις , αν το Γιαρις σου αρεσει περισσοτερο απο το Κλιο τοτε Γιαρι>Κλιο.

                      Εμενα η συγχρονη τετραγωνισμενη μορφη του Γιαρις δεν μου γεμιχει το ματι και δεν μου αρέσει, το προηγουμενο Γιαρις και την πρωτη γενια τα λάτρευα. Αντιθετα το νεο Κλιο οπως και το προηγουμενο τα λατρευω, αρα για εμενα Κλιο>Γιαρις!

                      Εχουμε 3 Ρενω στην οικογενεια και δεν εχουν κανει ουτε τσικ απο το 2004 και ειναι ακομη σαν καινούργια, απο την αλλη μια φιλη εχει Γιαρις πρωτης γενιας που μετα απο 240 χιλιαδες χιλιομετρα δεν εχει αλλάξει-λέει- τακάκια( αλλα μενει στο Ναύπλιο).

                      Εχω την εντυπωση οτι στον χρονο ΙΣΩΣ το Γιαρις>Κλιο, αλλα ακομη και αν ισχυει το αποτελεσμα θα ειναι μαλλον οριακό!

                      Καλη Αποφαση, οδηγάμε, γυρναμε αντιπροσωπείες, παιρνουμε προσφορες, παμε και εκει που νομιζουμε οτι ειναι ακριβα ιατι εχουν πλεον ξεβρακωθει όλοι! Αν βεβαια ψαχνεις την ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ευκαιρια και να χαμογελας σαν χαζος τζάμπα, καπου επεσε το ματι μου για Punto 1.3 MJT στα 9,900 .

                      Αν με ρωτας , εγω σημερα οσα λεφτά και αν έχω η δεν εχω , αυτο θα έπαιρνα! Ο λογος ειναι οτι στην χειροτερη θα εχεις το 90% των αυτοκινητων παραπανω στο περιπου 60% της τιμής. Και μην ξεχνας οτι η Φιατ ξερει ένα, δυο πραγματα και απο ντίζελ και απο μικρο αυτοκινητο που μπορει ομως σαν Πουντο που ειναι να κανει και το μεγάλο!

                      Παρακαλειτε ο Mod αν το λινκ μου θεωρειτε διαφημιση να το βγαλει : http://www.sfakianakis.gr/op/fiat-146.h ... el&make=28

                      Καλη απόφαση!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tasos96 last edited by

                        Διευκρίνιση 1η: Την χώρα προέλευσης σε κάθε Clio (ιδιαίτερα για τα 3 και 4) μπορείς να την διακρίνεις από την σφραγίδα στο τζάμι. Το Τούρκικο γράφει ''Duracam'' και το Ευρωπαϊκό νομίζω Saint Gobain.

                        Διευκρίνιση 2η: Τη στιγμή αυτή, με το χάος που επικρατεί στην αγορά πρακτικά καμία εταιρεία δεν πουλάει στις τιμές καταλόγου. Δες αγγελίες από αντιπροσώπους στο car.gr, είναι ό,τι πιο πρόσφατο από θέμα τιμών και ό,τι πιο κοντινό στην πραγματικότητα.
                        http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass=

                        Από μένα Clio. Πολύ πιο όμορφο, με καλύτερο στήσιμο και οδική συμπεριφορά (αν και δεν διαφέρουν πολύ), ενώ η Renault στα καινούρια της μοντέλα δεν έχει θέματα αξιοπιστίας. Αν το 5αρι σασμάν είναι μακρύ, δεν νομίζω να τίθεται θέμα για 6αρι. Συν ότι η ροπή των 23 κιλών κάνει δουλειά και έτσι το αμάξι ''γεμίζει'' ωραία στο πάτημα του γκαζιού.
                        Και το Rio 1.4 CRDI θα μπορούσα να σου προτείνω. Ένα αμάξι αντίστοιχο του Yaris, με εμφάνιση και στήσιμο ανάμεσα στα δύο που κοιτάς, και σε καλύτερη τιμή (14.000).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          focusman91 last edited by

                          Απο την αγγελια του Τασου96.

                          Τώρα νέα υπηρεσία από την Katakis Autogroup. Σε όσους διαμένουν σε ακτίνα μεγαλύτερη των 100 χιλ. από Θεσσαλονίκη ή Κοζάνη και επιλέξουν ένα αυτοκίνητο από την γκάμα των καινούργιων η μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μας, παρέχουμε δωρεάν έως και 2 διανυκτερεύσεις σε αυτές τις πόλεις. Έτσι θα έχετε την άνεση χρόνου να διαλέξετε το ιδανικό αυτοκίνητο από την πολύ μεγάλη γκάμα μας, χωρίς να σκέφτεστε την οικονομική επιβάρυνση.

                          Πρωτη φορα βλεπω τετοια προσφορα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mark last edited by

                            Εγώ πιστεύω πως το αντίθετο είναι καλό. Δηλαδή από το να υπάρχει 5άρι μακρύ, καλύτερα 6άρι με κοντές τις πρώτες και μακριά 6η για ταξίδι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως αν θυμάμαι καλά, οι σχέσεις είναι παρόμοιες στα 2 μοντέλα, τουλάχιστον οι πρώτες. Το yaris έχει λίγο καλύτερες επιταχύνσεις από ότι θυμάμαι, αν και έχει 21 kgr.m ροπή. Να'ναι το βάρος; Δεν ξέρω. Πάντως είχα οδηγήσει και Clio 3 στην έκδοση με τα 105 άλογα και 6άρι, και παρά του ότι ήταν αρκετά δυνατό, είχε το σκαλοπατάκι του ακόμα και στην 1η. Το yaris έχει το καλό πως δεν έχεις θέμα στο ξεκίνημα με 1η. Θα δεις lag μόνο αν στρίψεις σε ανηφόρα με αρκετά μικρή ταχύτητα και 2α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              steliosss94 last edited by

                              Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                              Στο Clio λόγω κυβισμού σου κόβουν στην απόσυρση έχεις δεν έχεις εως -1.430 euro από την τιμή που βλέπεις. Στο Yaris μπορούν να σου κόψουν εως 960 euro.

                              Για το Clio που γνωρίζω από ενδιαφερόμενο φίλο είναι: 16.990 -1.220 (μπορεί να στο κάνει και 1.430 που είναι το max στο κυβισμό) =15.770 + 420 χρώμα + 150 πινακίδες/λοιπά έξοδα = 16.340 απαζάρευτο. Με λίγο παζάρι το φέρνεις κοντά στα 16. Χωρίς μεταλλικό είσαι κάτω από τα 16 ήδη.

                              Και αυτό που λέει ο Mark. Πέρνα από αντιπροσωπείες. Και αν είσαι Αθήνα σε περισσότερες από μία για κάθε εταιρεία. Μπορεί να βρεις αποκλίσεις ακόμη και σε αντιπροσωπείες της ίδιας εταιρείας.

                              Όπως τα λες...
                              Πήγαμε στην toyota σήμερα.Στην renault δε πήγαμε σήμερα, θα πάμε άλλη μέρα.Κλείσαμε test drive στο yaris την Δευτέρα.
                              Η active έκδοση από τα 16.330 το κατέβασε με απόσυρη (χωρίς να έχουμε) στα 15.400 περίπου...χωρίς μεταλλικό χρώμα.
                              Η μλκια είναι ότι το άσπρο είναι +100.Ενώ πριν 2 μήνες είπε ότι ήταν στα 0 ευρώ...
                              Επειδή υπάρχει ζήτηση πήγε στα 100 ευρώ??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Για απλή οδήγηση δεν ενδιαφέρει αν έχει ταμπούρα πίσω ή δισκόφρενα. Το εξάρι στα πετρέλαια είναι σοβαρό συν, μέχρι που υπάρχει και μέλος το οποίο έμπαινε να γράψει ποστ μόνο και μόνο γι' αυτό το πράμα, χάθηκε τελευταία, το εμπεδώσαμε μάλλον.
                                Δε λέει τίποτα ότι έχει 4 αερόσακκους ενώ ένα άλλο 14, το αποτέλεσμα μετράει. Επίσης το Γιάρις ντίζελ δεν είναι υπερτιμημένο, είναι ένα απόλυτα σύγχρονο αυτοκίνητο από τη μεγαλύτερη αντιπροσωπεία, πρώτο συνήθως στις πωλήσεις και με την πιο εύκολη/γλήγορη/ακριβότερη μεταπώληση από ΌΛΑ τα τουτού της αγοράς απασσών των κατηγοριών. Όλο και κάτι μετράνε κι αυτά στην πιάτσα, πόσο θα έπρεπε να έχει δηλαδής το μπλου τσιπ?
                                Γενικά, επειδή οι απαιτήσεις δεν φαίνονται να είναι τίποτα το ιδιαίτερο, και τα δύο σου κάνουν Α-ΝΕ-ΤΩΣ και υπερυψούνται μάλιστα, διάλεξε αυτό που σου κάνει περισσότερο κλικ συνολικά σαν πρόταση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  steliosss94 last edited by

                                  Για αρχάριο οδηγό (με ό,τι αυτό συνεπάγεται από θέματα ζημιών,καλή οδήγηση,ασφάλεια κτλπ), ποιο θα ήταν καλύτερο?
                                  Πάλι clio λέτε ε?
                                  Βγαίνει και πιο φτηνό...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mark last edited by

                                    Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:

                                    Η μλκια είναι ότι το άσπρο είναι +100.Ενώ πριν 2 μήνες είπε ότι ήταν στα 0 ευρώ...
                                    Επειδή υπάρχει ζήτηση πήγε στα 100 ευρώ??

                                    Έλεος....
                                    Πραγματικά αδικαιολόγητοι αν είναι αυτός ο λόγος. Και μάλιστα σε μια εταιρεία που μέχρι πριν λίγα χρόνια έδινε δωρεάν και το μεταλλικό.

                                    Για αρχάριο οδηγό (με ό,τι αυτό συνεπάγεται από θέματα ζημιών,καλή οδήγηση,ασφάλεια κτλπ), ποιο θα ήταν καλύτερο?
                                    Πάλι clio λέτε ε?
                                    Βγαίνει και πιο φτηνό...

                                    Για τους λόγους που αναφέρεις μάλλον το καλύτερο είναι κανένα από τα 2. Ένα φθηνό μεταχειρισμένο μέχρι να έρθει η εμπειρία και να μην σε απασχολεί πολύ για θέματα ζημιών κλπ. Από εκεί και πέρα δεν παίζει ρόλο αν αποφάσισες να πάρεις καινούριο. Όποιο από τα 2 σου αρέσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cyberguy last edited by

                                      θα επαναλαβω αυτο που ειχα γραψει στην αρχη του ποστ, αυτοκινητο του 2013 με ταμπουρα πισω ειναι απαγορευτικο. ναι μεν σε φρεναρισμα σε απολυτη ευθεια δεν θα εχει μεγάλη διαφορα αλλα σε ενδεχομενη απωλεια προσφυσης σε στροφη τα πισω δισκοφρενα σε συνδυασμό με συστημα ευσταθειας κάνουν τρομερή διαφορά.

                                      εαν ειχε το clio πισω δισκοφρενα και 15 παραπάνω αλογα για μένα θα ήταν η καλύτερη επιλογή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
                                        θαυτοκινητο του 2013 με ταμπουρα πισω ειναι απαγορευτικο. ναι μεν σε φρεναρισμα σε απολυτη ευθεια δεν θα εχει μεγάλη διαφορα αλλα σε ενδεχομενη απωλεια προσφυσης σε στροφη τα πισω δισκοφρενα σε συνδυασμό με συστημα ευσταθειας κάνουν τρομερή διαφορά.

                                        Το σύστημα ευστάθειας μπαίνει και σε αυτοκίνητα δίχως δισκόφρενα.

                                        Τι ακριβώς ρόλο θα παίξουν τα ταμπούρα αντί δισκοφρένων σε μια στροφή?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          efthymis last edited by

                                          Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
                                          εαν ειχε το clio πισω δισκοφρενα και 15 παραπάνω αλογα για μένα θα ήταν η καλύτερη επιλογή.

                                          Αυτο το κλιο υπαρχει και ειναι οντως η καλυτερη επιλογη, αλλα θα το βρεις εδω! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3696311/ Για μενα το πιο ολοκληρωμενο μικρο ντιζελ ακομα και τωρα. Σε απολυτως καινουρια το γιαρις υπερτερει. Εγω θα επαιρνα το μτχ κλιο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            steliosss94 last edited by

                                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                            Δε λέει τίποτα ότι έχει 4 αερόσακκους ενώ ένα άλλο 14, το αποτέλεσμα μετράει.

                                            Είσαι σίγουρος?
                                            Αν τη φας από το πλάι πιο πολύ ασφάλεια έχει το yaris παρά το κλιο για τους πίσω επιβάτες...
                                            Ακόμαι και σε τούμπα, χτύπα ξύλο.

                                            Η μλκια είναι ότι το άσπρο είναι +100.Ενώ πριν 2 μήνες είπε ότι ήταν στα 0 ευρώ...
                                            Επειδή υπάρχει ζήτηση πήγε στα 100 ευρώ??

                                            Έλεος....
                                            Πραγματικά αδικαιολόγητοι αν είναι αυτός ο λόγος. Και μάλιστα σε μια εταιρεία που μέχρι πριν λίγα χρόνια έδινε δωρεάν και το μεταλλικό.

                                            Όχι ρε!Ρωτάω.Δεν μας είπε κάτι τέτοιο ο άνθρωπος.Εγώ αναρωτιέμαι...

                                            15.450 είναι το yaris με το κλειδί στο χέρι έκδοση active (χωρίς μεταλλικό χρώμα και +100 ευρώ για άσπρο).
                                            Δευτέρα θα έχουμε και τιμή για το κλιο.

                                            Υ.Γ.Να πω ότι για το hilux που είπα σε προηγούμενο ποστ είχαμε αυτοκίνητο για απόσυρση καθώς και μας χάρισε 2 δώρα από τα αξεσουαρ (roll bar και κάλυμμα για την καρότσα).
                                            Φέτος άλλαξε ο πωλητής εκεί...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr