-
Θα ήθελα να αγοράσω ένα σετ ζαντολάστιχα ειδικά για την πίστα για μια Toyota Celica TS 192hp. Τι διαστάσεις προτείνετε για ζάντες και λάστιχα? Υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο δίνεται από τον κατασκευαστή με 16άρες ζάντες.
Καθαρά Τεχνικό το θέμα[kouk]
-
Θα ήθελα να αγοράσω ένα σετ ζαντολάστιχα ειδικά για την πίστα για μια Toyota Celica TS 192hp. Τι διαστάσεις προτείνετε για ζάντες και λάστιχα? Υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο δίνεται από τον κατασκευαστή με 16άρες ζάντες.
Καθαρά Τεχνικό το θέμα[kouk]
-
Θα ήθελα να αγοράσω ένα σετ ζαντολάστιχα ειδικά για την πίστα για μια Toyota Celica TS 192hp. Τι διαστάσεις προτείνετε για ζάντες και λάστιχα? Υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο δίνεται από τον κατασκευαστή με 16άρες ζάντες.
Καθαρά Τεχνικό το θέμα[kouk]
-
Γνώμη μου:
Ψάξε ποιές είναι οι φτηνότερες διαστάσεις ελαστικών,καί προτίμησέ τις.
Εγώ έχω καταλήξει στά 195/50-15,καί η τετράδα μού στοιχίζει περίπου 230 ευρώ (Re-720).
Μέ ότι διάσταση ζάντας αποφασίσεις να συνεχίσεις,ψάξε τό φτηνότερο (ανά διάσταση,όχι ανα μάρκα) ελαστικό.
Καλές σβούρες!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ψάξε ποιές είναι οι φτηνότερες διαστάσεις ελαστικών,καί προτίμησέ τις.
Εγώ έχω καταλήξει στά 195/50-15,καί η τετράδα μού στοιχίζει περίπου 230 ευρώ (Re-720).
Μέ ότι διάσταση ζάντας αποφασίσεις να συνεχίσεις,ψάξε τό φτηνότερο (ανά διάσταση,όχι ανα μάρκα) ελαστικό.
Καλές σβούρες!!!Ρώτησα για τις δαστάσεις της ζάντας, γιατί πολύ απλά δεν ξέρω κατά πόσο θα βολεύουν το αυτοκίνητο στην πίστα.
Επίσης προβληματίζομαι και για το τι ελαστικό θα ήταν καλύτερο να επιλέξω.
Άλλος ένας παράγοντας -εξίσου σημαντικός πάντως- είναι και τα φρένα... -
Ελαστικά,καλύτερα θά ήταν κάποια 'σλίκ' μέ 'σκληρή' γόμα μάλλον.
Αλλά,είναι ακριβά.
Πρίν φτάσεις σέ αυτήν τήν κατηγορία ελαστικών,καλύτερα νά μάθεις πρώτα τήν πίστα,μέ κάποια φτηνότερα λάστιχα δρόμου (προτείνω τά Re-720),η ακόμα καί μιά τετράδα μεταχειρισμένα.
Μόλις βρείς τίς γραμμές,καί άν θελήσεις να γράψεις χρόνους,τότε προχώρα στά 'σλίκ'
Φρένα:ευχαριστημένος έμεινα μέ τα τακάκια τής Roeschl (Fast road τύπος,καί όχι Racing) μέ τούς ''μαμά' δίσκους,ενώ μέ τά Ferrodo DS2500 πού έχω τώρα,όχι.
Υγρά φρένων.Μέ τα DOT 5 καί 5.1 πού είχα,έμεινα ευχαριστημένος.
Σήμερα έβαλα τά ATE Super Blue Racing,θά τα δοκιμάσω μεθαύριο,καί θα σού πώ εντυπώσεις.
Θεωρούνται πάντως ώς κορυφαία. -
Φίλε HUNTER, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ξέρεις πήγα Μέγαρα και ξανακόλλησα το μικρόβιο της πίστας...
Όποιος άλλος θέλει, μπορεί να καταθέσει τις εμπειρίες του...
-
Επισης, μια καλη και οικονομικη λυση ειναι τα λαστιχα Μarangoni zeta linea.
Αυτον τον καιρο ψαχνω χωρις να εχω βρει κατι ακομα, για αναγομωμενα ελαστικα slick, ή ημισλικ.
Αν βρω κατι σε καλη τιμη, θα το γραψω εδω.
Προς το παρον εχω βρει χωματινα:
http://www.fedima.gr -
Για την TS .... 205/50/16
Οπως έγραψε ο Hunter μπορείς να βρεις ένα σετ μεταχειρισμένα ζαντολάστιχα (ότι μάρκα και κατάσταση να είναι τα λάστιχα) και με αυτά να μπεις για αρχή.Μετά υπάρχουν λύσεις .... για competition λάστιχα πολλές ... πχ
Hankook ..... φθηνά
Κumho ..... λίγο πιο ακριβά
Υokohama ..... το ίδιο
Bridgestone ..... το ίδιο
Michelin ..... ακριβαίνουν τα πράγματα
Pirelli ........ το ίδιοΣτο http://www.demon-tweeks.co.uk όπως και στο http://www.rallynuts.com
μπορείς να παραγγείλεις αγωνιστικά λάστιχα φθηνά , όπως τα Colway η τα Maxsport , που μαζί με τα μεταφορικά έρχονται πολύ φθηνά. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Υγρά φρένων.Μέ τα DOT 5 καί 5.1 πού είχα,έμεινα ευχαριστημένος.Τα DOT5 δεν είναι συμβατά με τα συστήματα που έχουν 3 ή 4. Ετοιμάσου να βγάλεις μεγάλες ποσότητες 'μαύρης λάσπης' από το σύστημα φρένων μέχρι να χαλάσουν σιγά-σιγά όλα. Δεν καθαρίζει καθόλου εύκολα.
Για να βάλεις DOT 5 σε ένα σύστημα φρένων που είχε DOT 4 (ή το αντίθετο) πρέπει πρώτα να ξεπλύνεις καλά από το υγρό φρένων όλο το εσωτερικό κύκλωμα με 'brake system flush', να το φυσήξεις με αέρα και μετά να προχωρήσεις στην αλλαγή.
-
Για ψάξτε για Matador.
http://www.matador.sk/index.cfm?LanguageID=en
Greece
EL.V.E.
Anatolikis Romilias str, PO332
57009 Kalochori - Thessaloniki
Greece
http://www.elve.gr
info@elve.gr or elvesa@otenet.gr
Tel: +30 2310 754326
Fax: +30 2310 754325 -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υγρά φρένων.Μέ τα DOT 5 καί 5.1 πού είχα,έμεινα ευχαριστημένος.
Τα DOT5 δεν είναι συμβατά με τα συστήματα που έχουν 3 ή 4. Ετοιμάσου να βγάλεις μεγάλες ποσότητες 'μαύρης λάσπης' από το σύστημα φρένων μέχρι να χαλάσουν σιγά-σιγά όλα. Δεν καθαρίζει καθόλου εύκολα.
Για να βάλεις DOT 5 σε ένα σύστημα φρένων που είχε DOT 4 (ή το αντίθετο) πρέπει πρώτα να ξεπλύνεις καλά από το υγρό φρένων όλο το εσωτερικό κύκλωμα με 'brake system flush', να το φυσήξεις με αέρα και μετά να προχωρήσεις στην αλλαγή.
Ετσι εξηγείτε έ;
Ναί,είχα μαυρίλες πολλές όταν τα είχα βγάλει τά 5άρια Λεωνίδα,πρίν καμμιά πενταετία αυτό.
Από τότε έχω αλλάξει τρείς φορές υγρά φρένων,χωρίς να το ξεπλύνω τό σύστημα.Μαυρίλα δέν ξαναείδα όμως. -
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Για ψάξτε για Matador.http://www.matador.sk/index.cfm?LanguageID=en
Greece
EL.V.E.
Anatolikis Romilias str, PO332
57009 Kalochori - Thessaloniki
Greece
http://www.elve.gr
info@elve.gr or elvesa@otenet.gr
Tel: +30 2310 754326
Fax: +30 2310 754325Αρη,τά φέρνει γνωστός μου,καί μάλλον θα τα δοκιμάσω καί αυτά.
Εμπειρία έχεις καθόλου από τα συγκεκριμένα; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ναί,είχα μαυρίλες πολλές όταν τα είχα βγάλει τά 5άρια Λεωνίδα,πρίν καμμιά πενταετία αυτό.
Από τότε έχω αλλάξει τρείς φορές υγρά φρένων,χωρίς να το ξεπλύνω τό σύστημα.Μαυρίλα δέν ξαναείδα όμως.Όταν ανακατεύεις DOT 4 με 5 (όχι με 5.1 - είναι συμβατό) δημιουργείται ένα μείγμα που καταστρέφει όλα τα λαστιχάκια στο σύστημα των φρένων. Από εκεί είναι η μαυρίλα, φαίνεται αλλάζεις συχνά υγρά φρένων (καλό) και έτσι δεν πρόλαβαν να λιώσουν όλα τα λαστιχάκια.
-
Μπορείτε να μου ξεκαθαρίσετε τη διαφορά που έχω από παλαιότερα αντιληφθεί ότι υπάρχει μεταξύ DOT 5 και 5.1? Ποια είναι συμβατά με τα 4 και ποια όχι? Ποια χαλάνε τα κοινά λαστιχάκια?
-
Συμβατά μεταξύ τους υγρά φρένων DOT 2, 3, 4, 5.1
Ούτε τα παραπάνω ούτε το DOT 5 χαλάει τα λαστιχάκια. Το μείγμα του DOT3 με το DOT5 καταστρέφει τα λαστιχάκια. Καθαρό το DOT 5 είναι πολύ καλό και δεν απορροφά ποτέ υγρασία. Για αλλαγή από το ένα υγρό στο άλλο το σύστημα πρέπει να ξεπλένεται καλά με κάποιο brake system flush (ή φθηνό οινόπνευμα) και να στεγνώνεται με αέρα. -
Λεωνίδα,γιά τα Super Blue Racing τής ATE,έχεις ακούσει τίποτα γιά τήν συμβατότητά τους;
-
Πάντως εγώ έχω αρκετό καιρό υγρά Dot 5 (όχι 5.1) της OMP στην Αλίκη και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Βέβαια έχω μεταλλικά σωληνάκια αλλά δε νομίζω τα σωληνάκια να είναι τα μοναδικά λαστιχένια μέρη του κυκλώματος πέδησης.
-
Ρίχνε πού καί πού καμιά ματιά στό χρώμα τών υγρών Κώστα.
Αν τα δείς να μαυρίσουν,άλλαξέ τα.
Λαστιχάκια υπάρχουν καί στήν αντλία. -
Ανδρέα , τα Super Blue Racing της ATE είναι απολύτως συμβατά με DOT4
Tα χρησιμοποιώ στη Lancia και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Χαρακτηριστικά , όταν μέτρησα το σημείο βρασμού τους (με μηχάνημα της ΑΤΕ που ζεσταίνει ένα δείγμα και μετράει ηλεκτρονικά τη θερμοκρασία βρασμού) .... έβρασαν στους 300+ C° ενώ οι προδιαγραφές τους είναι στους 280 C°
Και αυτό μετά από 10 μήνες και 2 επισκέψεις στα Μέγαρα [/list]
Ζάντες & Λάστιχα για πίστα