Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζάντες & Λάστιχα για πίστα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζάντες & Λάστιχα για πίστα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    24
    188
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lybe last edited by

      Θα ήθελα να αγοράσω ένα σετ ζαντολάστιχα ειδικά για την πίστα για μια Toyota Celica TS 192hp. Τι διαστάσεις προτείνετε για ζάντες και λάστιχα? Υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο δίνεται από τον κατασκευαστή με 16άρες ζάντες.

      Καθαρά Τεχνικό το θέμα[kouk]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lybe last edited by

        Θα ήθελα να αγοράσω ένα σετ ζαντολάστιχα ειδικά για την πίστα για μια Toyota Celica TS 192hp. Τι διαστάσεις προτείνετε για ζάντες και λάστιχα? Υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο δίνεται από τον κατασκευαστή με 16άρες ζάντες.

        Καθαρά Τεχνικό το θέμα[kouk]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lybe last edited by

          Θα ήθελα να αγοράσω ένα σετ ζαντολάστιχα ειδικά για την πίστα για μια Toyota Celica TS 192hp. Τι διαστάσεις προτείνετε για ζάντες και λάστιχα? Υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο δίνεται από τον κατασκευαστή με 16άρες ζάντες.

          Καθαρά Τεχνικό το θέμα[kouk]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Γνώμη μου:
            Ψάξε ποιές είναι οι φτηνότερες διαστάσεις ελαστικών,καί προτίμησέ τις.
            Εγώ έχω καταλήξει στά 195/50-15,καί η τετράδα μού στοιχίζει περίπου 230 ευρώ (Re-720).
            Μέ ότι διάσταση ζάντας αποφασίσεις να συνεχίσεις,ψάξε τό φτηνότερο (ανά διάσταση,όχι ανα μάρκα) ελαστικό.
            Καλές σβούρες!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lybe last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Ψάξε ποιές είναι οι φτηνότερες διαστάσεις ελαστικών,καί προτίμησέ τις.
              Εγώ έχω καταλήξει στά 195/50-15,καί η τετράδα μού στοιχίζει περίπου 230 ευρώ (Re-720).
              Μέ ότι διάσταση ζάντας αποφασίσεις να συνεχίσεις,ψάξε τό φτηνότερο (ανά διάσταση,όχι ανα μάρκα) ελαστικό.
              Καλές σβούρες!!!

              Ρώτησα για τις δαστάσεις της ζάντας, γιατί πολύ απλά δεν ξέρω κατά πόσο θα βολεύουν το αυτοκίνητο στην πίστα.
              Επίσης προβληματίζομαι και για το τι ελαστικό θα ήταν καλύτερο να επιλέξω.
              Άλλος ένας παράγοντας -εξίσου σημαντικός πάντως- είναι και τα φρένα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ελαστικά,καλύτερα θά ήταν κάποια 'σλίκ' μέ 'σκληρή' γόμα μάλλον.
                Αλλά,είναι ακριβά.
                Πρίν φτάσεις σέ αυτήν τήν κατηγορία ελαστικών,καλύτερα νά μάθεις πρώτα τήν πίστα,μέ κάποια φτηνότερα λάστιχα δρόμου (προτείνω τά Re-720),η ακόμα καί μιά τετράδα μεταχειρισμένα.
                Μόλις βρείς τίς γραμμές,καί άν θελήσεις να γράψεις χρόνους,τότε προχώρα στά 'σλίκ'
                Φρένα:ευχαριστημένος έμεινα μέ τα τακάκια τής Roeschl (Fast road τύπος,καί όχι Racing) μέ τούς ''μαμά' δίσκους,ενώ μέ τά Ferrodo DS2500 πού έχω τώρα,όχι.
                Υγρά φρένων.Μέ τα DOT 5 καί 5.1 πού είχα,έμεινα ευχαριστημένος.
                Σήμερα έβαλα τά ATE Super Blue Racing,θά τα δοκιμάσω μεθαύριο,καί θα σού πώ εντυπώσεις.
                Θεωρούνται πάντως ώς κορυφαία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lybe last edited by

                  Φίλε HUNTER, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ξέρεις πήγα Μέγαρα και ξανακόλλησα το μικρόβιο της πίστας...

                  Όποιος άλλος θέλει, μπορεί να καταθέσει τις εμπειρίες του...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Επισης, μια καλη και οικονομικη λυση ειναι τα λαστιχα Μarangoni zeta linea.
                    Αυτον τον καιρο ψαχνω χωρις να εχω βρει κατι ακομα, για αναγομωμενα ελαστικα slick, ή ημισλικ.
                    Αν βρω κατι σε καλη τιμη, θα το γραψω εδω.
                    Προς το παρον εχω βρει χωματινα:
                    http://www.fedima.gr

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Για την TS .... 205/50/16
                      Οπως έγραψε ο Hunter μπορείς να βρεις ένα σετ μεταχειρισμένα ζαντολάστιχα (ότι μάρκα και κατάσταση να είναι τα λάστιχα) και με αυτά να μπεις για αρχή.

                      Μετά υπάρχουν λύσεις .... για competition λάστιχα πολλές ... πχ
                      Hankook ..... φθηνά
                      Κumho ..... λίγο πιο ακριβά
                      Υokohama ..... το ίδιο
                      Bridgestone ..... το ίδιο
                      Michelin ..... ακριβαίνουν τα πράγματα
                      Pirelli ........ το ίδιο

                      Στο http://www.demon-tweeks.co.uk όπως και στο http://www.rallynuts.com
                      μπορείς να παραγγείλεις αγωνιστικά λάστιχα φθηνά , όπως τα Colway η τα Maxsport , που μαζί με τα μεταφορικά έρχονται πολύ φθηνά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                        Υγρά φρένων.Μέ τα DOT 5 καί 5.1 πού είχα,έμεινα ευχαριστημένος.

                        Τα DOT5 δεν είναι συμβατά με τα συστήματα που έχουν 3 ή 4. Ετοιμάσου να βγάλεις μεγάλες ποσότητες 'μαύρης λάσπης' από το σύστημα φρένων μέχρι να χαλάσουν σιγά-σιγά όλα. Δεν καθαρίζει καθόλου εύκολα.

                        Για να βάλεις DOT 5 σε ένα σύστημα φρένων που είχε DOT 4 (ή το αντίθετο) πρέπει πρώτα να ξεπλύνεις καλά από το υγρό φρένων όλο το εσωτερικό κύκλωμα με 'brake system flush', να το φυσήξεις με αέρα και μετά να προχωρήσεις στην αλλαγή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          castor last edited by

                          Για ψάξτε για Matador.

                          http://www.matador.sk/index.cfm?LanguageID=en

                          Greece
                          EL.V.E.
                          Anatolikis Romilias str, PO332
                          57009 Kalochori - Thessaloniki
                          Greece
                          http://www.elve.gr
                          info@elve.gr or elvesa@otenet.gr
                          Tel: +30 2310 754326
                          Fax: +30 2310 754325

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            Υγρά φρένων.Μέ τα DOT 5 καί 5.1 πού είχα,έμεινα ευχαριστημένος.

                            Τα DOT5 δεν είναι συμβατά με τα συστήματα που έχουν 3 ή 4. Ετοιμάσου να βγάλεις μεγάλες ποσότητες 'μαύρης λάσπης' από το σύστημα φρένων μέχρι να χαλάσουν σιγά-σιγά όλα. Δεν καθαρίζει καθόλου εύκολα.

                            Για να βάλεις DOT 5 σε ένα σύστημα φρένων που είχε DOT 4 (ή το αντίθετο) πρέπει πρώτα να ξεπλύνεις καλά από το υγρό φρένων όλο το εσωτερικό κύκλωμα με 'brake system flush', να το φυσήξεις με αέρα και μετά να προχωρήσεις στην αλλαγή.

                            Ετσι εξηγείτε έ;
                            Ναί,είχα μαυρίλες πολλές όταν τα είχα βγάλει τά 5άρια Λεωνίδα,πρίν καμμιά πενταετία αυτό.
                            Από τότε έχω αλλάξει τρείς φορές υγρά φρένων,χωρίς να το ξεπλύνω τό σύστημα.Μαυρίλα δέν ξαναείδα όμως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης Castor έγραψε:
                              Για ψάξτε για Matador.

                              http://www.matador.sk/index.cfm?LanguageID=en

                              Greece
                              EL.V.E.
                              Anatolikis Romilias str, PO332
                              57009 Kalochori - Thessaloniki
                              Greece
                              http://www.elve.gr
                              info@elve.gr or elvesa@otenet.gr
                              Tel: +30 2310 754326
                              Fax: +30 2310 754325

                              Αρη,τά φέρνει γνωστός μου,καί μάλλον θα τα δοκιμάσω καί αυτά.
                              Εμπειρία έχεις καθόλου από τα συγκεκριμένα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                Ναί,είχα μαυρίλες πολλές όταν τα είχα βγάλει τά 5άρια Λεωνίδα,πρίν καμμιά πενταετία αυτό.
                                Από τότε έχω αλλάξει τρείς φορές υγρά φρένων,χωρίς να το ξεπλύνω τό σύστημα.Μαυρίλα δέν ξαναείδα όμως.

                                Όταν ανακατεύεις DOT 4 με 5 (όχι με 5.1 - είναι συμβατό) δημιουργείται ένα μείγμα που καταστρέφει όλα τα λαστιχάκια στο σύστημα των φρένων. Από εκεί είναι η μαυρίλα, φαίνεται αλλάζεις συχνά υγρά φρένων (καλό) και έτσι δεν πρόλαβαν να λιώσουν όλα τα λαστιχάκια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Μπορείτε να μου ξεκαθαρίσετε τη διαφορά που έχω από παλαιότερα αντιληφθεί ότι υπάρχει μεταξύ DOT 5 και 5.1? Ποια είναι συμβατά με τα 4 και ποια όχι? Ποια χαλάνε τα κοινά λαστιχάκια?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Συμβατά μεταξύ τους υγρά φρένων DOT 2, 3, 4, 5.1
                                    Ούτε τα παραπάνω ούτε το DOT 5 χαλάει τα λαστιχάκια. Το μείγμα του DOT3 με το DOT5 καταστρέφει τα λαστιχάκια. Καθαρό το DOT 5 είναι πολύ καλό και δεν απορροφά ποτέ υγρασία. Για αλλαγή από το ένα υγρό στο άλλο το σύστημα πρέπει να ξεπλένεται καλά με κάποιο brake system flush (ή φθηνό οινόπνευμα) και να στεγνώνεται με αέρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Λεωνίδα,γιά τα Super Blue Racing τής ATE,έχεις ακούσει τίποτα γιά τήν συμβατότητά τους;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Πάντως εγώ έχω αρκετό καιρό υγρά Dot 5 (όχι 5.1) της OMP στην Αλίκη και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Βέβαια έχω μεταλλικά σωληνάκια αλλά δε νομίζω τα σωληνάκια να είναι τα μοναδικά λαστιχένια μέρη του κυκλώματος πέδησης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ρίχνε πού καί πού καμιά ματιά στό χρώμα τών υγρών Κώστα.
                                          Αν τα δείς να μαυρίσουν,άλλαξέ τα.
                                          Λαστιχάκια υπάρχουν καί στήν αντλία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ανδρέα , τα Super Blue Racing της ATE είναι απολύτως συμβατά με DOT4
                                            Tα χρησιμοποιώ στη Lancia και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Χαρακτηριστικά , όταν μέτρησα το σημείο βρασμού τους (με μηχάνημα της ΑΤΕ που ζεσταίνει ένα δείγμα και μετράει ηλεκτρονικά τη θερμοκρασία βρασμού) .... έβρασαν στους 300+ C° ενώ οι προδιαγραφές τους είναι στους 280 C°
                                            Και αυτό μετά από 10 μήνες και 2 επισκέψεις στα Μέγαρα [/list]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr