-
Καλησπέρα,
έχω ενα Νissan Sunny 1.4 SLX καρμπυρατέρ.
Το αυτοκίνητο είναι τελείως 'μαμά' και θέλω να το βελτιώσω λιγάκι.Εγώ θα σας παρουσιάσω κάποιες λύσεις που μου πρότειναν (σχετικοί ή ασχετοι επί του θέματος):
1)ο κινητήρας που έχω δεν παίρνει βελτίωση, όπότε η καλύτερη λύση είναι αλλαγή του και η τοποθέτηση του 2 λιτρου.
(άλλα για να επιβεβαιωθείς ότι ο κινητήρας είναι καλός, πρέπει να τον ανοίξεις)
2)Διπλά καρμπυρατέρ τις Weber. (όμως αυτό είναι γκαζιά και πεντοχίλιαρο ή 15 ευρώ)
3)Τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και κάποιου άγραφου εγκεφάλου, ώστε να κάνει σωστά την διαχείριση του όλου συστήματος. (αν βέβαια ισχύουν αυτά)Κάπου διάβασα ότι αν βάλεις ένα καρμπυρατέρ π.χ. Weber για χρήση δρόμου (γιατί υπάρχουν για χρήση street racing & dragster), θα υπάρξει κάποια βελτίωση και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα, όπως θα παρουσιαστεί και μια βελτίωση στην κατανάλωση.
Ξέρετε αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τι θα μου προτείνατε,ξέρετε κάποια μαγαζιά που ασχολούνται πλέον με καρμπυρατέρ και την βελτίωση τους;
Το αμάξι δεν τό χρησιμοποιώ ούτε για κόντρες, ούτε για τίποτα παρεμφερής σκοπούς.
Την βελτίωση θέλω να την κάνω απλώς για να υπάρχει κάποια περισσότερη δύναμη όταν χρειαστεί, βλέπε προσπέραση.Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε και συγνώμη αν σας κούρασα...
-
Καλησπέρα,
έχω ενα Νissan Sunny 1.4 SLX καρμπυρατέρ.
Το αυτοκίνητο είναι τελείως 'μαμά' και θέλω να το βελτιώσω λιγάκι.Εγώ θα σας παρουσιάσω κάποιες λύσεις που μου πρότειναν (σχετικοί ή ασχετοι επί του θέματος):
1)ο κινητήρας που έχω δεν παίρνει βελτίωση, όπότε η καλύτερη λύση είναι αλλαγή του και η τοποθέτηση του 2 λιτρου.
(άλλα για να επιβεβαιωθείς ότι ο κινητήρας είναι καλός, πρέπει να τον ανοίξεις)
2)Διπλά καρμπυρατέρ τις Weber. (όμως αυτό είναι γκαζιά και πεντοχίλιαρο ή 15 ευρώ)
3)Τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και κάποιου άγραφου εγκεφάλου, ώστε να κάνει σωστά την διαχείριση του όλου συστήματος. (αν βέβαια ισχύουν αυτά)Κάπου διάβασα ότι αν βάλεις ένα καρμπυρατέρ π.χ. Weber για χρήση δρόμου (γιατί υπάρχουν για χρήση street racing & dragster), θα υπάρξει κάποια βελτίωση και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα, όπως θα παρουσιαστεί και μια βελτίωση στην κατανάλωση.
Ξέρετε αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τι θα μου προτείνατε,ξέρετε κάποια μαγαζιά που ασχολούνται πλέον με καρμπυρατέρ και την βελτίωση τους;
Το αμάξι δεν τό χρησιμοποιώ ούτε για κόντρες, ούτε για τίποτα παρεμφερής σκοπούς.
Την βελτίωση θέλω να την κάνω απλώς για να υπάρχει κάποια περισσότερη δύναμη όταν χρειαστεί, βλέπε προσπέραση.Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε και συγνώμη αν σας κούρασα...
-
Καλησπέρα,
έχω ενα Νissan Sunny 1.4 SLX καρμπυρατέρ.
Το αυτοκίνητο είναι τελείως 'μαμά' και θέλω να το βελτιώσω λιγάκι.Εγώ θα σας παρουσιάσω κάποιες λύσεις που μου πρότειναν (σχετικοί ή ασχετοι επί του θέματος):
1)ο κινητήρας που έχω δεν παίρνει βελτίωση, όπότε η καλύτερη λύση είναι αλλαγή του και η τοποθέτηση του 2 λιτρου.
(άλλα για να επιβεβαιωθείς ότι ο κινητήρας είναι καλός, πρέπει να τον ανοίξεις)
2)Διπλά καρμπυρατέρ τις Weber. (όμως αυτό είναι γκαζιά και πεντοχίλιαρο ή 15 ευρώ)
3)Τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και κάποιου άγραφου εγκεφάλου, ώστε να κάνει σωστά την διαχείριση του όλου συστήματος. (αν βέβαια ισχύουν αυτά)Κάπου διάβασα ότι αν βάλεις ένα καρμπυρατέρ π.χ. Weber για χρήση δρόμου (γιατί υπάρχουν για χρήση street racing & dragster), θα υπάρξει κάποια βελτίωση και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα, όπως θα παρουσιαστεί και μια βελτίωση στην κατανάλωση.
Ξέρετε αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τι θα μου προτείνατε,ξέρετε κάποια μαγαζιά που ασχολούνται πλέον με καρμπυρατέρ και την βελτίωση τους;
Το αμάξι δεν τό χρησιμοποιώ ούτε για κόντρες, ούτε για τίποτα παρεμφερής σκοπούς.
Την βελτίωση θέλω να την κάνω απλώς για να υπάρχει κάποια περισσότερη δύναμη όταν χρειαστεί, βλέπε προσπέραση.Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε και συγνώμη αν σας κούρασα...
-
Αυτό για την κατανάλωση μη το σκέφτεσαι καν. Με τπτ διπλά weber η οικονομία πάει περίπατο και αν το πατάς και λιγάκι άστα-βράστα.
Καρμπυρατέρ και εγκέφαλος; Μάλλον τα μπέρδεψες λίγο.
Το βασικό για να αρχίσεις να ψάχνεις για βελτίωση είναι: 1) πόσα έχεις σκοπό να ξοδέψεις και 2) με πόσα άλογα πιστεύεις θα είσαι ικανοποιημένος.
-
Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο, μία είναι η λύση. Κατευθείαν μετατροπή σε 1600 με κόστος περίπου 1200 ευρώ (μαζί με περαστικά κλπ) και έχεις άλλο αυτοκίνητο.
Καλού κακού βάλε και μεγαλύτερο ψυγείο, αυτό που έχουν τα αυτόματα και εχεις αμάξι για άλλα 10 χρόνια. -
Το πρόβλημα είναι ότι με τις νέες μηχανές, δεν ξέρεις την χρήση που του έχει κάνει ο άλλος, αλλά και ούτε τα πραγματικά του χιλιόμετρα.
Για αυτό προσπαθώ να εξαντλήσω το θέμα της βελτίωσης της συγκεκριμένης μηχανής που έχω,γιατί ξέρω πως έχει χρησιμοποιηθεί και πως έχει συντηρηθεί.
-
εδώ θα ενδιαφερθώ κι εγώ, αφού είμαι κάτοχος ενός καρμπυρατερίσιου 12V Civic και θέλω να μειώσω την κατανάλωση επειδή είναι τρελλή!
-
Μήπως ξέρουμε κανένα συνεργείο που ασχολείτε με την βελτίωση Nissan ή γιαπωνέζικων γενικότερα;
Θα αρχίσω να κοιτάω για μηχανές, γιατί με τα καρμπυρατέρ με κάτι ξένα άρθρα που διάβασα δεν ενθουσιάστικα από την άποψη ότι χρειάζονται συνεχώς ρύθμιση για την αναλογία αέρα-καυσίμου ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
Η πρόταση αυτή που μου πρότεινες kospapad έχεις ρωτήσει κάπου ή εμπειρικά το λές;
-
Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
Μήπως ξέρουμε κανένα συνεργείο που ασχολείτε με την βελτίωση Nissan ή γιαπωνέζικων γενικότερα;Θα αρχίσω να κοιτάω για μηχανές, γιατί με τα καρμπυρατέρ με κάτι ξένα άρθρα που διάβασα δεν ενθουσιάστικα από την άποψη ότι χρειάζονται συνεχώς ρύθμιση για την αναλογία αέρα-καυσίμου ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
Η πρόταση αυτή που μου πρότεινες kospapad έχεις ρωτήσει κάπου ή εμπειρικά το λές;
Ξέχνα τα όλα, πούλησε το και πάρε ένα δίλιτρο που είναι τσάμπα.
εκτός και αν κάνεις αυτό δίλιτρο. -
Και εγώ προς εκεί τείνω στο 2.0L που απ'ότι ξέρω και κουμπώνει η μηχανή κατ' ευθείαν πάνω και δεν θα χρειασθεί και τίποτα άλλο, εκτός σίγουρα από κάποια βελτίωση στα φρένα.
-
Την λύση που σου πρότεινα την έχω ήδη κάνει στο δικό μου αμάξι, έχουμε το ίδιο.. Η αλλαγή έγινε γιατί η 1400 με 150.000 χλμ εσπασε από θερμοκρασία, ελαττωμα χύτευσης φημολογείται, και έβαλα 1600 που αγόρασε μηχανικός εμπιστοσύνης από τροπέτο που αποσυναρμολόγησε ο ίδιος. Το τροπέτο ήταν εισαγώμενο από Ιαπωνία με 46.000 ?? και εκτός από το μπλοκ, όλα τα άλλα πετάχτηκαν (καρπυρατερ, εξατμιση κα)
Η επιτυχία ήταν απόλυτη και κυρίως πάλι μαμα!!!
Για φρένα αναρτήσεις κλπ δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί είναι ίδια και στο 1600
Το ψυγείο στο πρότεινα γιατί εγώ καηκα και φυσάω το γιαούρτι.
Με μετατροπές και κάθε μαστρομήτσο, θα τρέχεις χωρίς εξασφαλισμένα αποτελέσματα και μπορεί να ταλαιπωρήσεις τον κινητήρα σου χειρότερα με φτωχά μείγματα, λύσιμο δέσιμο κλπ... -
Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
Καλησπέρα,
έχω ενα Νissan Sunny 1.4 SLX καρμπυρατέρ.
Το αυτοκίνητο είναι τελείως 'μαμά' και θέλω να το βελτιώσω λιγάκι.Εγώ θα σας παρουσιάσω κάποιες λύσεις που μου πρότειναν (σχετικοί ή ασχετοι επί του θέματος):
1)ο κινητήρας που έχω δεν παίρνει βελτίωση, όπότε η καλύτερη λύση είναι αλλαγή του και η τοποθέτηση του 2 λιτρου.
(άλλα για να επιβεβαιωθείς ότι ο κινητήρας είναι καλός, πρέπει να τον ανοίξεις)
2)Διπλά καρμπυρατέρ τις Weber. (όμως αυτό είναι γκαζιά και πεντοχίλιαρο ή 15 ευρώ)
3)Τοποθέτηση μεγαλύτερου καρμπυρατέρ και κάποιου άγραφου εγκεφάλου, ώστε να κάνει σωστά την διαχείριση του όλου συστήματος. (αν βέβαια ισχύουν αυτά)Κάπου διάβασα ότι αν βάλεις ένα καρμπυρατέρ π.χ. Weber για χρήση δρόμου (γιατί υπάρχουν για χρήση street racing & dragster), θα υπάρξει κάποια βελτίωση και στην επιτάχυνση και στην τελική ταχύτητα, όπως θα παρουσιαστεί και μια βελτίωση στην κατανάλωση.
Ξέρετε αν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τι θα μου προτείνατε,ξέρετε κάποια μαγαζιά που ασχολούνται πλέον με καρμπυρατέρ και την βελτίωση τους;
Το αμάξι δεν τό χρησιμοποιώ ούτε για κόντρες, ούτε για τίποτα παρεμφερής σκοπούς.
Την βελτίωση θέλω να την κάνω απλώς για να υπάρχει κάποια περισσότερη δύναμη όταν χρειαστεί, βλέπε προσπέραση.Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων για το χρόνο που μου διαθέσατε και συγνώμη αν σας κούρασα...
[list:n7k4bhpw]Bαλε τ 16αρα με το κοκινο καπακι (120ps) .Aν θες λεπτομερειες στειλε μου pm[/list:u:n7k4bhpw]
Βελτίωση κινητήρα - Καρμπυρατέρ