-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Όλοι tweet στον Θεοχάρη !
@htheoharisSent from my HTC Desire S using Tapatalk 4 Beta
Μήπως εννοείς ΦΟΛΟΟΥ?
Καλα πρώτα follow και μετα χέσιμο!εγώ μόλις τον εκραξα!να το βρασω το tweeter
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 4 Beta
-
Ντίμη εχεις κλειστοφοβία για να καταλάβεις πόσο απαραίτητο είναι το γκάμπριο;
Κανονικά όχι απλά δεν έπρεπε να πληρώνουμε φόρους, αλλά έπρεπε να μας τα δίνει ο ΕΟΠΥΥ με συνταγή. -
Επειδή τελικά υπάρχουν πάρα πολλοί ηλίθιοι εδώ μέσα και στο παρελθόν είχα σταματήσει να ασχολούμαι, αλλά είπα τώρα τελευταία να δηλώσω ξανά συμμετοχή, δυστυχώς εσφαλμένα όπως αποδεικνύεται...
Ρε μάγκες, όπως λέει και ο φίλος εδώ:
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μαζί σου, άδικο το μέτρο, αλλά όταν είχες επιλογή για 1800, 2000 και 2500 και πηγές και πήρες το 2500, επειδή έτσι γουσταρες και μπορούσες (όπως τελικά ειπες κι όχι για λόγους ασφαλείας και λοιπά να είχαμε να λεγαμε...γιατί δεν πιστεύω ούτε ότι τα 1800 η 2000 έγιναν ξαφνικά ανασφαλή, ουτε ότι γίναμε Αμερική όπου τα κυβικά κάτω από 2500-3000 είναι για την πλέμπα αλλά ούτε έχουμε και την τιμή βενζίνης εκείνων για να κυκλοφορούν τα τόσα κυβικά τους), ήξερες ότι παίζεις με τη φωτιά σε αυτό το κράτος. Κι όμως το έκανες. Ε οκ, έκανες το γούστο σου, επαιξες κι εχασες τελικά..δέξου το! Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!
Ωπ μισό, εδώ είσαι φάουλ.
Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν είναι καζίνο. Πριν 5 χρόνια απόκτησα το τρίλιτρο 325 μου. Δεν το έκλεψα, δεν το ζητιάνεψα, δεν το κέρδισα στο Λουτράκι. Το αγόρασα. Και παρόλο που το Ελληνικό κράτος μου επέβαλε σχεδόν €25.000 επιπλέον σε φόρους στην τιμή του, επέλεξα να τα δώσω για να έχω το δικαίωμα να το κυκλοφορώ στην Ελλάδα.
Όχι γιατί το χρειαζόμουν, όχι γιατί ήταν πιο ασφαλές. Απλά και μόνο επειδή το γούσταρα, επειδή τότε είχα τα χρήματα. Επειδή έκανα το κέφι μου, επειδή μου άρεσε να έχω ένα καλό αυτοκίνητο και έβλεπα ότι μπορώ να το συντηρήσω άνετα ακόμα και αν τριπλασιαζόντουσαν οι φόροι για αυτό. Είχα τα χρήματα και το αγόρασα και δεν χρειάζεται να δικαιολογούμαι σε κανέναν.
5 Χρόνια μετά, το Ελληνικό κράτος ΕΞΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ το ποσό που απαιτεί κάθε χρόνο ενώ σχεδόν τριπλασιάζει την τιμή της βενζίνης. Και μου βάζει φόρο πολυτελείας στα τεκμήρια που εν μια νυκτί αποφάσισε ΜΕΤΑ την αγορά του. Παράλληλα, κάνει αδύνατη την πώληση του σε ένα λογικό ποσό επί της τιμής αγοράς, όπως θα περίμενε κανείς σε οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή χώρα.
Όλα αυτά χωρίς να με ρωτάει αν έχω ακόμα την δουλειά μου, τα εισοδήματα μου, την υγεία μου, αν εξακολουθώ να πληρώνω δάνεια για το αυτοκίνητο ή για άλλες υποχρεώσεις. Για όσους χαιρέκακα χασκογελούν σκεπτόμενοι ότι τώρα εξισωνόμαστε όλοι προς τα κάτω να επισημάνουμε ότι η φορολογία θα γίνεται ολοένα πιο πιεστική στα χαμηλότερης αξίας αυτοκίνητα και τις μηχανές μόλις το τοπίο ξεκαθαρίσει από τα μεγάλα που είτε θα πουληθούν έξω, είτε θα σκουριάζουν χωρίς πινακίδες (ή με ξένες πινακίδες) στις πυλωτές.
Δίκαιο; Δεν νομίζω. Λογικό; Ούτε κατά διάνοια. Απλά αναπόφευκτο όσο επιμένουμε να κρατάμε το αβάσταχτο βάρος που δεν μας αφήνει να επιπλεύσουμε.
Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!
Τι λογική είναι αυτή; Αν αύριο βάλει το κράτος τεκμήρια σε όσους έχουν επίπεδες τηλεοράσεις, smartphones, εξοχικά και ποδήλατα, θα αναρωτιόμαστε αν όσοι δεν αγόρασαν τέτοια ήταν βλάκες; Η επιλογή καταναλωτικών αγαθών δεν μπορεί να είναι απόδειξη πλουτισμού χρόνια μετά την αγορά, ειδικά όταν το πραγματικό κόστος κατοχής τους δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα τεκμήρια πλούτου που ορίζει η κυβέρνηση.
Εκείνη την εποχή, 2007 συγκεκριμένα, ΔΕΝ υπήρχε κρίση και φόροι. Και γιατί να μην εμπιστευόμασταν το κράτος; Καταλαβαίνουμε τι σημαίνει κράτος; Οι άνθρωποι που επένδυαν τα λεφτά τους σε ομόλογα ελληνικού δημοσίου, αντί για καταθέσεις σε τράπεζες, δεν εμπιστεύονταν το κράτος; Πρέπει τώρα να απολογηθούμε γιατί πήραμε ένα γρήγορο πολυμορφικό, όχι για επίδειξη πλούτου, αλλά γιατί θέλαμε πολυμορφικό, και αφού μπορούσαμε να το πάρουμε και γρήγορο, γιατί όχι; Ούτε τεκμήρια υπήρχαν, ούτε φόροι, τα τέλη κυκλοφορίας μπορούσαμε να τα πληρώνουμε άνετα, με τους κανόνες λοιπόν του τότε μια χαρα οικονομική αγορά ήταν.
Αν τώρα ο καθένας θέλει να κυκλοφορεί τα παιδιά του με 2cv ή ότι άλλο δικαίωμά του. Εγώ διατηρώ το δικαίωμα για μένα να θέλω ένα μεγάλο αυτοκίνητο για τα παιδιά μου, και εφόσον μπορούσα να το πάρω και κάλυπτα τις ΤΟΤΕ δαπάνες του με άνεση, γιατί όχι;
ΑΥΤΟ που θέλουμε να πούμε όλοι εμείς, είναι ότι τα αυτοκίνητα αυτά ΔΕΝ είναι πολυτελή, ούτε αποτελούν απόδειξη ή επίδειξη πλούτου. Επίδειξη πλούτου αποτελούν τα Merc & Audi των 1800 κυβικών κλπ. και των 50.000 €, που δεν πληρώνουν μία. ΑΥΤΟ που θέλουμε να πούμε είναι ότι φορολογούν αγρίως τους ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ και άλλους της μεσαίας τάξης, αντί να φορολογούν τους πραγματικούς πλούσιους! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ από αυτό;
Δείτε εδώ http://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_size-to=<3000&gearbox_type=&significant_damage=®istration-from=>2006&make=126&category=&engine_power-to=&engine_size-from=>2250&mileage-from=&fuel_type=&rg=&doors=&price-to=&euroclass=&exterior_color=&price-from=&variant=®istration-to=<2008&engine_power-from=&hi=&offer_type=sale&mileage-to=&modified=&number_plate_ending=&so=pr&drive_type=&model=193&or=a πόσο τιμάται το αυτοκίνητό μου. Από 7.500 ξεκινάει! Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα δεν το παίρνουν καν! Ούτε 3000 δεν πιστεύω ότι θα μπορούσα να το πουλήσω! Και το κράτος μου ζητάει κάθε χρόνο 2.000 σε τέλη και φόρους πολυτελείας, και άλλα τόσα σε φόρο από τεκμήρια!
Αν όλα αυτά δεν είναι ΚΛΟΠΗ, τι είναι; Και έρχεστε και μου λέτε 'γιατί το πήρες, ας πρόσεχες, πλήρωνε' και άλλα ωραία. Τι να πει κανείς για τέτοια κομπλεξικά μυαλά.
Αυτά και τέλος από μένα. Συνεχίστε να ζείτε στην συμπλεγματική νοοτροπία σας, μέχρι να βάλει φόρους... ύπαρξης και στα 1.000 κυβικά και τότε να δω τι θα λέτε. Δεν πρόκειται να απαντήσω σε κανένα άλλο σχόλιο προς εμένα.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ντίμη εχεις κλειστοφοβία για να καταλάβεις πόσο απαραίτητο είναι το γκάμπριο;
Κανονικά όχι απλά δεν έπρεπε να πληρώνουμε φόρους, αλλά έπρεπε να μας τα δίνει ο ΕΟΠΥΥ με συνταγή.το γαμπρηλικι πρεπει να πλερωνετε._
-
Μ'αυτά και μ'αυτά το κράτος θα χάσει του χρόνου έναν αιμοδότη Τον κερδίζει η Βουλγαρία
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Μ'αυτά και μ'αυτά το κράτος θα χάσει του χρόνου έναν αιμοδότη Τον κερδίζει η Βουλγαρίατου χρονου θα βαλει αναδρομικο χαρατσι για 2009-2013
-
Για το 2013 θα το γλιτώσουμε το μισό τουλάχιστον Τι βλάκες άνθρωποι μας κυβερνάνε!
-
Ρεαλιστικά θα πω ειναι άδικο.
Γιατι ρε φίλε κρατος γιατι μας μειώσεις το τεκμήριο μετα την 5ετια?
Η cls amg που έχουμε έχει τεκμήριο euro 49,000 (καλώς τα τα παιδιά καλώς τα 9-0)
Και ευτυχώς τώρα που περάσαμε πενταετία πέσαμε στα 35,000 χιλιαρικα
Θεωρητικά θα πεις όντως ξοδευεις λιγότερα πλέον για το αμάξι οπότε πλήρωσε 3,000 λιγότερα.
Ελα όμως που μετα την πενταετία έχουμε μείνει απο κιβώτιο, airmatic κλπ κλπ.
Κανονικα το τεκμήριο μετα την πενταετία πρέπει να αυξάνεται!Να δείτε κάτι φωτιτσες και κάτι ολικες απο μεικτή το προσεχές διάστημα.
Θα ειναι 2012 και 2013 μαζί? άρα επι 2?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Για το 2013 θα το γλιτώσουμε το μισό τουλάχιστον Τι βλάκες άνθρωποι ψηφίζουν!FIFY
-
Σόρρυ, αυτό εννοούσα!
-
Απο 1/1/2012 που πρωτοκατέθεσα πινακίδες της Merc, δεν τις έχω παραλάβει.
Όμως, παρά τις εξελίξεις και το αβέβαιο μέλλον σε τέλη-φορολόγηση, το 2014 θα τις παραλάβω και θα κυκλοφορήσω. Δεν έχει πλέον νόημα, στο κάτω-κάτω, τη διαφορά του κόστους απο τέλη-φόρο πολ και ασφάλειες που 'ωφελήθηκα' στη 2ετία, αν την επιμερίσω στα επόμενα 3-4 χρόνια, την έχω βγάλει. Άλλωστε μπήκα και στη 10ετία παλαιότητας.
Το κράτος δεν παλεύεται, θα βρεί τα έσοδα παντοιοτρόπως.
'Χρόνια κρατάει αυτή η κολόνια' και αλλαγή πολιτικής στα ΙΧ δεν είδαμε
Οτι καταλαβαίνει και κατά το πώς δύναται ο καθένας λοιπόν, ας κάνει .... -
Προτεινόμενο ανάγνωσμα για όποιον θέλει να καταλάβει καλύτερα μεταξύ άλλων και πώς δουλεύει το μυαλό αυτών που αποφασίζουν εδώ και χρόνια πώς θα μας ληστέψουν με βάση κάποιο χαρακτηριστικό του ΙΧ που αγοράσαμε κάποτε:
-
Το κράτος βάζει φόρους σε ότι έχει data
data εχει για τα κυβικά και πότε το αγόρασες
Ειναι προφανές αυτό.
Αν είχε data καταχωρημένα για την τιμή που το πήρες μπορείς να έβαζε και σε αυτό
Απλά πράγματα. Μπορώ να γράψω query? ΝΑΙ, έ τότε βάλε χαράτσι -
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Επειδή τελικά υπάρχουν πάρα πολλοί ηλίθιοι εδώ μέσα και στο παρελθόν είχα σταματήσει να ασχολούμαι, αλλά είπα τώρα τελευταία να δηλώσω ξανά συμμετοχή, δυστυχώς εσφαλμένα όπως αποδεικνύεται.......Πρέπει τώρα να απολογηθούμε γιατί πήραμε ένα γρήγορο πολυμορφικό, όχι για επίδειξη πλούτου, αλλά γιατί θέλαμε πολυμορφικό, και αφού μπορούσαμε να το πάρουμε και γρήγορο, γιατί όχι; Ούτε τεκμήρια υπήρχαν, ούτε φόροι, τα τέλη κυκλοφορίας μπορούσαμε να τα πληρώνουμε άνετα, με τους κανόνες λοιπόν του τότε μια χαρα οικονομική αγορά ήταν.
Αν τώρα ο καθένας θέλει να κυκλοφορεί τα παιδιά του με 2cv ή ότι άλλο δικαίωμά του. Εγώ διατηρώ το δικαίωμα για μένα να θέλω ένα μεγάλο αυτοκίνητο για τα παιδιά μου, και εφόσον μπορούσα να το πάρω και κάλυπτα τις ΤΟΤΕ δαπάνες του με άνεση, γιατί όχι;
ΑΥΤΟ που θέλουμε να πούμε όλοι εμείς, είναι ότι τα αυτοκίνητα αυτά ΔΕΝ είναι πολυτελή, ούτε αποτελούν απόδειξη ή επίδειξη πλούτου. Επίδειξη πλούτου αποτελούν τα Merc & Audi των 1800 κυβικών κλπ. και των 50.000 €, που δεν πληρώνουν μία. ΑΥΤΟ που θέλουμε να πούμε είναι ότι φορολογούν αγρίως τους ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ και άλλους της μεσαίας τάξης, αντί να φορολογούν τους πραγματικούς πλούσιους! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ από αυτό;...
Σε κάνω quote φίλε μου γιατί δεν θέλω να απαντήσω στις ηλιθιότητες που γράφουν μερικοί, και η δική σου τοποθέτηση με καλύπτει. Δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα έφτανε στο σημείο κάποιος να μου πει 'όχι δεν φταίει αυτός που σε πυροβόλησε, εσύ φταις που μπήκες μπροστά στη σφαίρα'
Και μερικά πρακτικά ζητήματα, γιατί προφανώς όσοι γράφουν εδώ μέσα δεν ξέρουν τι λένε. Όχι δεν μπορείς να βάλεις 3 isofix καθίσματα σε 5θέσιο sedan/hatchback, παρά μόνο σε ειδικά διαμορφωμένα 5/7θέσια πολυμορφικά ή SUV. Όχι δεν χωράει μωρουδιακή μπανιέρα σε κανενός sedan το πορτμπαγκάζ (μεσαίου και μεγάλου) λόγω εταζέρας (εξαίρεση το σύστημα του Octavia που σηκώνει το πίσω τζάμι). Ναι κάλλιστα μπορείς να προσπεράσεις και με 200 άλογα, τα 300 είναι δικό μου καπέλο και γούστο, το οποίο όμως δεν κοστίζει τίποτα και σε κανέναν να τα έχω. Όχι δεν χωράνε τα πράγματα μιας πενταμελούς οικογένειας (ειδικά αν έχουν ακόμα μωρά) σε ένα κανονικό sedan όταν πας διακοπές (διακοπές ? τι είναι αυτό ?) και αναγκάζεσαι να καταφύγεις σε λύσεις μπαγκαζιέρας, trailer κλπ. Όχι δεν το πήρα -μόνο- για να κρατάω ασφαλή την οικογένειά μου, το πήρα για να χωράμε άνετα, να μπορώ να κάνω ταξίδι σαν άνθρωπος, να έχω την 4κίνηση γιατί την χρειάζομαι, και να κάνω ΚΑΙ το γούστο μου.
Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι καλά μας κάνουν και μας γ@#$@#ε με ένα ηλίθιο φορολογικό σύστημα ?
Σε λίγο θα απολογηθούμε γιατί μας αρέσει το παγωτό σοκολάτα...
-
εγω παντως οταν εψαχνα αυτοκινητο το 2008, ήθελα να ειναι 4κινητο (οχι απαραιτητα SUV) και πετρελαιοκινητο.
το μονο που δεν ηταν διλιτρο και πανω ηταν το GrandVitara με 1900 κυβικα, αλλα παρωχημενο κινητηρα κια πολυ υψηλους ρυπους.
Τοτε ηταν και εντονη η φημολογια οτι θα φορολογουνται τα αυτοκινητα βάσει ρύπων... -
Και για να μην νομίσει κανένας ότι είμαι κανένας παρανοϊκός με την ασφάλεια ή τα μεγάλα αυτοκίνητα, ανήκω σε αυτή τη γενιά
http://www.jenny.gr/my-generation/
Απλώς θέλω το καλύτερο για τα δικά μου παιδιά, το οποίο αναγκαστικά σημαίνει συγκεκριμένες επιλογές στο αυτοκίνητό μου, τι να κάνουμε δηλαδή...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
εγω παντως οταν εψαχνα αυτοκινητο το 2008, ήθελα να ειναι 4κινητο (οχι απαραιτητα SUV) και πετρελαιοκινητο.το μονο που δεν ηταν διλιτρο και πανω ηταν το GrandVitara με 1900 κυβικα, αλλα παρωχημενο κινητηρα κια πολυ υψηλους ρυπους.
Τοτε ηταν και εντονη η φημολογια οτι θα φορολογουνται τα αυτοκινητα βάσει ρύπων...Εγώ όταν είχα αποφασίσει ότι θα πάρω το Α4 και κοίταζα τα του κινητήρα έκανα υπολογισμούς πόσο οικονομικότερος ήταν ο καινούριος τότε 2λιτρος TFSI από τον παλιότερο 1.8 που είχε λιγότερα άλογα και μεγαλύτερη κατανάλωση!
-
Ρε παιδια τι καθεστε και κανετε ,απολογειστε για τις επιλογές σας ? , για όνομα του Θεου ,αυτοί οι Τυχαρπαστοι που μας κυβερνουσαν και κυβερνουν θελουν πολυ ξυλο ,ασε που δεν πετυχαινουν και τους στοχους και μ'αυτα και με τ'αλλα θα καταθεσουν και αλλοι 50-60Κ απο τους 100Κ εναπομειναντες τις πινακιδες και εκει να δεις κλαμαααα οι ηλίθιοι...
-
the greek story
ολοι οι αλλοι ειναι ηλιθιοι
μονο εμεις ειμαστε σωστοι και εξυπνοι -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Όχι δεν το πήρα -μόνο- για να κρατάω ασφαλή την οικογένειά μου, το πήρα για να χωράμε άνετα, να μπορώ να κάνω ταξίδι σαν άνθρωπος, να έχω την 4κίνηση γιατί την χρειάζομαι, και να κάνω ΚΑΙ το γούστο μου.Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι καλά μας κάνουν και μας γ@#$@#ε με ένα ηλίθιο φορολογικό σύστημα ?
Εγώ το παραπάνω το δέχομαι και όχι δε θα έπρεπε να σε γαμάει (τόσο) το φορολογικό.
Αυτό που δεν δεχόμουν πριν είναι ότι κάποιος παίρνει πολλά κυβικά μόνο για ασφάλεια και όποιος δεν έχει τη δυνατότητα να πάρει SUV υψηλού κυβισμού δε φροντίζει για την ασφάλεια των παιδιών του.
Τέλη κυκλοφορίας