Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 251
    • 252
    • 253
    • 254
    • 255
    • 499
    • 500
    • 253 / 500
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    95
    9989
    289600
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      +1

      Όλες οι πιέσεις που χρησιμοποιούμε είναι σχετικές πιέσεις, δηλαδή + την ατμοσφαιρική πίεση.

      Μόνο η VAG (χάριν εντυπωσιασμού) ανακοινώνει απόλυτες πιέσεις για τους υπερσυμπιεζόμενους κινητήρες της.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Ο χρήστης harlek έγραψε:
        Τί είν' αυτά που λέτε! Φυσικά και σημαίνει 0,9+ατμοσφαιρική.

        Αυτο ρε γαμωτο μου φαινεται πιο λογικο και εμενα.

        Αρχισα να το ψυλλιαζομαι οτι κατι τετοιο συμβαινει απο εδω:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Radiator_(engine_cooling)#Coolant_pressure
        Το κυκλωμα ψυξης ειναι υπο πιεση

        http://en.wikipedia.org/wiki/Bar_(uni ... e_pressure
        Σε πολλες περιπτωσεις το νουμερο που μετραται εκφραζει την πιεση, περαν της ατμοσφαιρικης.

        0,9 bar ειναι περιπου 800μ υψομετρο. Οποτε, αν το αυτοκινητο κινειται σε λιγοτερο υψομετρο (ως συνηθως στην Ελλαδα πχ) , το κυκλωμα ψυξης ειναι σε υποπιεση συνεχως και η βαλβιδα στο ψυγειο που παει στο δοχειο εκτονωσης ειναι ανοιχτη συνεχεια???

        Το μιγμα αντιψυκτικου και νερου ανεβαζει τη θερμοκρασια βρασμου κατα λιγους σχετικα βαθμους, το χρειαζομαστε για τις αντισκωριακες και λιπαντικες ιδιοτητες, οπως βεβαια και για το οτι κατεβαζει το σημειο πηξεως σημαντικα. Αυτο ειναι σιγουρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harlek last edited by

          Η τάπα έχει ενα ελατήριο που την κρατάει κλειστή μέχρι κάποια συγκεκριμένη διαφορά πίεσης μεταξύ του μέσα (πίεση κυκλώματος ψύξης) και του έξω (ατμοσφαιρική πίεση). Αυτή η διαφορά (π.χ. +0,9) αναφέρεται πάνω της.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            **0,9 bar ειναι περιπου 800μ υψομετρο. Οποτε, αν το αυτοκινητο κινειται σε λιγοτερο υψομετρο (ως συνηθως στην Ελλαδα πχ) , το κυκλωμα ψυξης ειναι σε υποπιεση συνεχως και η βαλβιδα στο ψυγειο που παει στο δοχειο εκτονωσης ειναι ανοιχτη συνεχεια??? **

            Tι λες μωρέ ?
            Τι σχέση έχει η υψομετρική διαφορά σε ένα υγρό που κυκλοφορεί με αντλία και πιέζεται και ανεβάζει πίεση λόγω διαστολής του από τη θερμοκρασία όντας σε κλειστό κύκλωμα.

            Δηλαδή σε ένα υποβρύχιο υπό κατάδυση ένα κύκλωμα ψύξης ( και έχει πολλά ) τι πίεση θα έπρεπε να έχει ?

            Στο αυτοκίνητο ότι πίεση αναφέρεται σε κυκλοφορούντα υγρά και αέρια είναι θετική, δηλαδή + την ατμοσφαιρική, εκτός την υποπίεση της εισαγωγής, αλλά ακόμα και εκεί στα τούρμπο έχουμε από υποπίεση σε πίεση όταν λειτουργεί η τουρμπίνα και σηκώνει πίεση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              Όταν έχουμε υποπίεση έχουμε σε μικρότερη θερμοκρασία βρασμό. Αυτό γίνετε στην παστερίωση, σκοτώνεις κάποιους οργανισμούς, μα δεν καταστρέφεις τα θρεπτικά του στοιχεία.
              Στο αυτοκίνητο η αναγραφόμενη ένδειξη είναι πλέον της ατμοσφαιρικής. Αναπτυσσομένη πίεση λόγο θερμοκρασίας και κυκλοφορίας της τρόμπας, όπως ορθά ανέφερε ο 21, τότε αποφεύγεις τον βρασμό, όπως στην χύτρα πιέσεως!.
              Όταν λοιπόν από αγνεία ανοίξεις την τάπα ζεστό, τότε πέφτει η πίεση και αρχίζει ο έντονος βρασμός.
              Α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                **0,9 bar ειναι περιπου 800μ υψομετρο. Οποτε, αν το αυτοκινητο κινειται σε λιγοτερο υψομετρο (ως συνηθως στην Ελλαδα πχ) , το κυκλωμα ψυξης ειναι σε υποπιεση συνεχως και η βαλβιδα στο ψυγειο που παει στο δοχειο εκτονωσης ειναι ανοιχτη συνεχεια??? **

                Tι λες μωρέ ?
                Τι σχέση έχει η υψομετρική διαφορά σε ένα υγρό που κυκλοφορεί με αντλία και πιέζεται και ανεβάζει πίεση λόγω διαστολής του από τη θερμοκρασία όντας σε κλειστό κύκλωμα.

                Δηλαδή σε ένα υποβρύχιο υπό κατάδυση ένα κύκλωμα ψύξης ( και έχει πολλά ) τι πίεση θα έπρεπε να έχει ?

                Στο αυτοκίνητο ότι πίεση αναφέρεται σε κυκλοφορούντα υγρά και αέρια είναι θετική, δηλαδή + την ατμοσφαιρική, εκτός την υποπίεση της εισαγωγής, αλλά ακόμα και εκεί στα τούρμπο έχουμε από υποπίεση σε πίεση όταν λειτουργεί η τουρμπίνα και σηκώνει πίεση.

                Μενω στην τελευταια παραγραφο.

                Τωρα για τα παραπανω, προσπαθουσανα σκεφτω τι μπορει να συμβαινει αν το 0,9 ειναι τελικα ΧΩΡΙΣ την ατμοσφαιρικη πιεση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                  **0,9 bar ειναι περιπου 800μ υψομετρο. Οποτε, αν το αυτοκινητο κινειται σε λιγοτερο υψομετρο (ως συνηθως στην Ελλαδα πχ) , το κυκλωμα ψυξης ειναι σε υποπιεση συνεχως και η βαλβιδα στο ψυγειο που παει στο δοχειο εκτονωσης ειναι ανοιχτη συνεχεια??? **

                  Tι λες μωρέ ?
                  Τι σχέση έχει η υψομετρική διαφορά σε ένα υγρό που κυκλοφορεί με αντλία και πιέζεται και ανεβάζει πίεση λόγω διαστολής του από τη θερμοκρασία όντας σε κλειστό κύκλωμα.

                  Δηλαδή σε ένα υποβρύχιο υπό κατάδυση ένα κύκλωμα ψύξης ( και έχει πολλά ) τι πίεση θα έπρεπε να έχει ?

                  Στο αυτοκίνητο ότι πίεση αναφέρεται σε κυκλοφορούντα υγρά και αέρια είναι θετική, δηλαδή + την ατμοσφαιρική, εκτός την υποπίεση της εισαγωγής, αλλά ακόμα και εκεί στα τούρμπο έχουμε από υποπίεση σε πίεση όταν λειτουργεί η τουρμπίνα και σηκώνει πίεση.

                  Μενω στην τελευταια παραγραφο.

                  Τωρα για τα παραπανω, προσπαθουσανα σκεφτω τι μπορει να συμβαινει αν το 0,9 ειναι τελικα ΧΩΡΙΣ την ατμοσφαιρικη πιεση.


                  Μελέτησε αυτά που έγραψα, και θα σε πίσω για την αλήθεια που είναι μια και μοναδική!.
                  Και συμβουλή: μόνον ίδιες τάπες που βάζει σαν πρώτη τοποθέτηση ο κατασκευαστής. Το κάνει γνωρίζοντας την κατασκευή του, για να υπάρχει εκτόνωση της πίεσης, προστατεύοντας την!.
                  Και οπωσδήποτε οι τάπες είναι αναλώσιμο υλικό!.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                    Όταν έχουμε υποπίεση έχουμε σε μικρότερη θερμοκρασία βρασμό. Αυτό γίνετε στην παστερίωση...

                    Α.

                    Αυτό είναι λάθος κυρ Αντώνη. Η θερμοκρασία σκοτώνει τα μικρόβια, όχι ο βρασμός. Η παστερίωση γίνεται με θέρμανση στους 72 βαθμούς για 16-20 δευτερόλεπτα ή στους 60 βαθμούς για 30 λεπτά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      σε αυτοκινητα με ταπα 0.9 αμα ηταν + την ατμοσφαιρικη θα επρεπε να εχουμε στο κυκλωμα ψυξεως εως 1.9 bar, νομιζετε οτι τα κολλαρα νερου αντεχουν τετοια πιεση? σαν συγκριση τα ελαστικα εχουν 2.2 bar συνηθως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Να κάνω κι εγώ την ερωτησούλα μου. Είδα κάποιον σήμερα σταματημένο στην άκρη να προσπαθεί να βάλει νερό στο ψυγείο του αυτοκινήτου του. Η μηχανή ήταν τόσο ζεστή που μόλις ακουμπούσε το νερό, αυτό πετάγοταν με βία πάνω.

                        Του είπα να περιμένει ένα μισάωρο να κρυώσει λίγο η μηχανή και μετά να βάλει νερό, για να μη σπάσει το μπλοκ ή την κεφαλή. Φυσικά, μετά άμεσα στο συνεργείο.

                        Σωστό; Λάθος;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                          σε αυτοκινητα με ταπα 0.9 αμα ηταν + την ατμοσφαιρικη θα επρεπε να εχουμε στο κυκλωμα ψυξεως εως 1.9 bar, νομιζετε οτι τα κολλαρα νερου αντεχουν τετοια πιεση? σαν συγκριση τα ελαστικα εχουν 2.2 bar συνηθως.

                          Αν είχαμε 0,9 όμως μέσα στο κύκλωμα, θα είχαμε κενό. Το νερό θα έβραζε σε πιο χαμηλή θερμοκρασία.
                          Σίγουρα είναι 1,9 μέσα στο κύκλωμα.

                          Τα κολάρα δε σκάνε γιατί αυτό που βλέπουν είναι η διαφορά πίεσης μέσα και έξω που είναι 0,9.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            «Τωρα για τα παραπανω, προσπαθουσανα σκεφτω τι μπορει να συμβαινει αν το 0,9 ειναι τελικα ΧΩΡΙΣ την ατμοσφαιρικη πιεση»


                            Τότε το σύστημα ψύξης της μηχανής θα έβραζε στους 78ο !. ( κατά το μαθηματικό τύπο)
                            Δεν θα ήταν σύστημα ψύξεις μα Παστεριοτήρας μετά φίλτρου γάλακτος και καταγραφικού θερμοκρασίας .... Βατερλό για την μηχανή!!!!!!.....
                            Από εξωτερικά η τάπα εκτονώνει. Στο κέντρο εκτονώνει αντίστροφα, εξομαλύνει εξωτερική με εσωτερική πίεση περίπου, για να ευρίσκετε σε ετοιμότητα λειτουργίας, μετά την ψύξει, προστατεύοντας τα καινούργια ψυγεία, που ενόσω αντέχουν στην πίεση, δεν αντέχουν στην υποπίεση διότι δεν είναι κολλητά μα εκτονούμενα!.
                            Α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                              σε αυτοκινητα με ταπα 0.9 αμα ηταν + την ατμοσφαιρικη θα επρεπε να εχουμε στο κυκλωμα ψυξεως εως 1.9 bar, νομιζετε οτι τα κολλαρα νερου αντεχουν τετοια πιεση? σαν συγκριση τα ελαστικα εχουν 2.2 bar συνηθως.

                              Αν είχαμε 0,9 όμως μέσα στο κύκλωμα, θα είχαμε κενό. Το νερό θα έβραζε σε πιο χαμηλή θερμοκρασία.
                              Σίγουρα είναι 1,9 μέσα στο κύκλωμα.

                              Τα κολάρα δε σκάνε γιατί αυτό που βλέπουν είναι η διαφορά πίεσης μέσα και έξω που είναι 0,9.


                              Αγόρι μου πάντα ορθά ομιλείς!!!!. Μα σε έναν που δεν ξέρει, πρέπει με κόπο και υπομονή, να του δώσουμε να καταλάβει!.....
                              Η διαρκής μάθηση, είναι το Α και το Ω της εθνικής προόδου, και όσοι ξέρουμε σίγουρα κάτι, να μην το βαστάμε για τον εαυτό μας.
                              Φιλικά
                              Αντώνης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim8 last edited by

                                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                Και συμβουλή: μόνον ίδιες τάπες που βάζει σαν πρώτη τοποθέτηση ο κατασκευαστής. Το κάνει γνωρίζοντας την κατασκευή του, για να υπάρχει εκτόνωση της πίεσης, προστατεύοντας την!.
                                Α.

                                πολλοι επισημοι βελτιωτες προσφερουν ταπες ψυγειου που ανοιγουν σε μεγαλυτερη πιεση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  κυριοι αυριο θα βαλω πιεσομετρο στην θεση της ταπας και θα σας ενημερωσω, συγνωμη που ειμαι δυσπιστος αλλα νομιζω οτι 1.9 bar ειναι παρα πολυ μεγαλο νουμερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                    Όταν έχουμε υποπίεση έχουμε σε μικρότερη θερμοκρασία βρασμό. Αυτό γίνετε στην παστερίωση...

                                    Α.

                                    Αυτό είναι λάθος κυρ Αντώνη. Η θερμοκρασία σκοτώνει τα μικρόβια, όχι ο βρασμός. Η παστερίωση γίνεται με θέρμανση στους 72 βαθμούς για 16-20 δευτερόλεπτα ή στους 60 βαθμούς για 30 λεπτά.


                                    73,3 για 15 δεύτερα ακριβώς. Μετά η C πάει περίπατο. Και πάλη σωστός είσαι!. Αποδέχομαι !.
                                    Όπου ξεκινάει ο βρασμός, σταματάει η αύξηση θερμοκρασίας, μέχρι τελικής εξάτμισης του υγρού!.
                                    Α.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                      Όπου ξεκινάει ο βρασμός, σταματάει η αύξηση θερμοκρασίας, μέχρι τελικής εξάτμισης του υγρού!.
                                      Α.

                                      Ερώτηση προς όλους (μας την έκανε ο δάσκαλος στο σχολείο): Που μαγειρεύεις πιο γρήγορα φασολάδα, δίπλα στη θάλασσα ή στην κορυφή του Ολύμπου; Αποκλείεται η χύτρα ταχύτητος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                        Και συμβουλή: μόνον ίδιες τάπες που βάζει σαν πρώτη τοποθέτηση ο κατασκευαστής. Το κάνει γνωρίζοντας την κατασκευή του, για να υπάρχει εκτόνωση της πίεσης, προστατεύοντας την!.
                                        Α.

                                        πολλοι επισημοι βελτιωτες προσφερουν ταπες ψυγειου που ανοιγουν σε μεγαλυτερη πιεση.


                                        Για να γλιτώνουν την εκροή σε εξτριμ περιπτώσεις. Σωστά!. Μα έχουν βάλει κατάλληλα κολάρα , με περισσότερα λινά.
                                        Α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harlek last edited by

                                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                          σε αυτοκινητα με ταπα 0.9 αμα ηταν + την ατμοσφαιρικη θα επρεπε να εχουμε στο κυκλωμα ψυξεως εως 1.9 bar, νομιζετε οτι τα κολλαρα νερου αντεχουν τετοια πιεση? σαν συγκριση τα ελαστικα εχουν 2.2 bar συνηθως.

                                          Και η πίεση των ελαστικών είναι σχετική. Όταν το πιεσόμετρο δείχνει 2.0bar, η απόλυτη πίεση του αέρα στο εσωτερικό του είναι 2+η ατμοσφαιρική=περίπου 3bar. Σκέψου πως στο σκασμένο λάστιχο το όργανο γράφει 0. Όμως μέσα του δεν επικρατεί κενό. Επικρατεί ατμοσφαιρική πίεση (~1bar).

                                          Άρα, μη συγκρίνεις το 1,9 του κυκλώματος ψύξης με το 2.0 των ελαστικών. Ή θα συγκρίνεις απόλυτες πιέσεις (1,9 με 3bar) ή τις σχετικές (ως προς την ατμοσφαιρική), δηλαδή 0,9 με 2bar.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                            Όπου ξεκινάει ο βρασμός, σταματάει η αύξηση θερμοκρασίας, μέχρι τελικής εξάτμισης του υγρού!.
                                            Α.

                                            Ερώτηση προς όλους (μας την έκανε ο δάσκαλος στο σχολείο): Που μαγειρεύεις πιο γρήγορα φασολάδα, δίπλα στη θάλασσα ή στην κορυφή του Ολύμπου; Αποκλείεται η χύτρα ταχύτητος.


                                            Δίπλα στη θάλασσα.
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 499
                                            • 500
                                            • 253 / 500
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr