-
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
:yikes:meta to 5,36 τα κυματα πρεπει να ειχαν γυρω στα 30 μετρα υψος.
αυτο το πλοιο πρεπει να ειναι γυρω στους 300.000?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
αυτο το πλοιο πρεπει να ειναι γυρω στους 300.000?
Μπορεί και λίγο μεγαλύτερο. Πολύ πιθανό κάτι παρόμοιο να έβλεπε το πλήρωμα του Derbyshire πριν βυθιστεί.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
αυτο το πλοιο πρεπει να ειναι γυρω στους 300.000?Οτιδηποτε απο 175000 εως 400000dwt. Σε αυτα τα μεγεθη συνηθως σχεδιαζονται ετσι ωστε να μπορουν να επιπλεουν και με 3 compartment flooded.
Θεωρουνται αβυθιστα επειδη χρειαζεται τεραστια ποσοτητα νερου για να βυθιστουν.Μπορεί και λίγο μεγαλύτερο. Πολύ πιθανό κάτι παρόμοιο να έβλεπε το πλήρωμα του Derbyshire πριν βυθιστεί.
To συγκεκριμενο ατυχημα αλλαξε κατα πολυ τους κανονισμους που εχουμε σημερα, και μαλιστα σε βαθμο που εγιναν μελετες/τροποποιησεις και στα υπαρχοντα πλοια (IACS Unified Requirements) . Επισης αλλαξε ο τροπος που γινετε το assessment της κατασκευης στους περιοδικους ελεγχους. Γι αυτο και ειναι καπως δυσκολο σημερα να συμβει κατι παρομοιο..
Παντως τα σχολια στο βιντεο ειναι αρκετα ακυρα...Για παραδειγμα δεν χρειαζεται να φτασεις στο λιμανι για να δεις οτι καποιο αμπαρι εχει παρει νερο..Μετα το Derbyshire, Fore Peak, Forecastle και ολα τα αμπαρια εχουν Water Ingress Sensors (SOLAS XII Regulation 12, IACS UR S24), με low level (0.5m) και high level (2.0m) alarm...
-
Eντυπωσιακο παντως το σχολιο του Αγγλου περι 'Flag of convinience ships'. Ισχυει οτι εκτος απο φορολογικα πλεονεκτηματα υπαρχουν και χαλαροι κανονες ασφαλειας?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Eντυπωσιακο παντως το σχολιο του Αγγλου περι 'Flag of convinience ships'. Ισχυει οτι εκτος απο φορολογικα πλεονεκτηματα υπαρχουν και χαλαροι κανονες ασφαλειας?Γι αυτο εγραψα οτι τα σχολια του ειναι ακυρα...Οι κανονες ασφαλειας καθοριζονται απο τον ΙΜΟ. Τιθενται σε ισχυ οταν συγκεκριμενο ποσοστο flag state με βαση και το συνολικο tonnage τους εγκρινουν και ενσωματωσουν τους κανονισμους αυτους στη νομοθεσια τους. Το ποσο αξιοπλοο ειναι ενα καραβι κρινεται κυριως απο τους περιοδικους ελεγχους της κλασης της οποιας ανηκει και τα διαφορα Port State Controls.
Οι σημαιες λοιπον με βαση τις επιδοσεις των πλοιων που φερουν τη σημαια τους στα Port State Controls κατατασσονται σε Black, Grey και White listed. Για παραδειγμα εδω λιστα του 2011 του ParisMOU. Βλεπουμε οτι σημαιες οχι τοσο ευκαιρειακες, οπως Ελβετια, USA ειναι Grey Listed και αντιθετα ο Παναμας, Antigua and Barbuda, Liberia, Marshall Islands, Malta, Cyprus, που θεωρουνται κατ'εξοχην σημαιες ευκαιρειας, και εχουν προσελκυσει το μεγαλυτερο αριθμο πλοιον, ειναι White Listed.
Περαν των παραπανω, οι σημαιες διενεργουν ετησιους ελεγχους απευθειας (οχι δηλαδη μεσω της κλασης). Για παραδειγμα ομως η ελληνικη, στελνει κατι ασχετους τυπους για καφεδακι, κουβεντουλα και σφραγιδες, τους οποιους χρυσοπληρωνουμε και λεγονται προξενικοι λιμεναρχες, ενω αλλες σημαιες ευκαιρειας οπως πχ η Λιβερια, στελνουν συμβεβλημενες εταιρειες που εξειδικευονται σε επιθεωρησεις πλοιων.Σαν manager λοιπον αυτο που σε ενδιαφερει, ειναι να μην αντιμετωπιζεις προβληματα στα λιμανια, γιατι αν ενα πλοιο γινει detained ουσιαστικα βγαινεις offhire και δεν πληρωνεσαι το ναυλο, συν το οτι θα εχεις δυσκολιες να βρεις ναυλωτη εχοντας κακο ιστορικο (παρολο που τα φορτια ειναι ασφαλισμενα, κανεις δεν θελει να χασει το φορτιο του). Εχοντας μια white listed σημαια, και μια κλαση μελος του IACS (μελος γινεσαι βαση των επιδοσεων των πλοιων σου και ναι ο Ελληνικος νηογνωμονας δεν ειναι μελος!), εξασφαλιζεις να μην χαρακτηριζεσαι high risk οποτε και να εχεις, λιγοτερους ελεγχους. Εδω θα παρεις μια ιδεα για τα κριτηρια που καθοριζουν τους ελεγχους (RO = Recognized Organization = νηογνωμονας). Απο εκει και περα προφανως καθε εταιρεια εχει τα δικα της στανταρτ και τους δικους της στοχους, που κοθοριζονται απο το commitment και το budget που διαθετει το management, τον κοσμο που εχει πανω στα πλοια, και καθοριζει και τις επιδοσεις των πλοιων της στους διαφορους ελεγχους.
Παμε μια τωρα και στο φορολογικο/κοστος...Παγκοσμιως τα registry fees καθοριζονται απο την καθαρη χωρητικοτητα του πλοιου. Σαν κοστος η ακριβοτερη πχ Ελληνικη σημαια, ελαχιστα επιβαρυνει τα daily operational expenses σου. Εκει που σε σκιζει ομως ειναι σε service, το οποιο ειναι ανυπαρκτο, και σε χρεωσεις που μονο ως ελληνες θα μπορουσαμε να εφευρισκουμαι, οπως για παραδειγμα, 15% φορο εισοδηματος, εισφορες ΝΑΤ για τους αλλοδαπους ναυτικους. Αυτο κοστιζει μονο του γυρω στα 300-500USD/day.
Οταν λοιπον τα πλοια δεν βγαινουν, αλλοι κοβουν απο το maintenance, αλλοι απο τα πληρωματα (Minimum Safe Manning). Το να πληρωνεις αδικα κερατιατικα, οταν μαλιστα μπορεις να το αποφυγεις (ie αλλαζεις σημαια), ειναι αυτοκτονια! -
-
Φρεσκο πραμα απ το costa concordia
Την εβγαλε συναδελφος απ την εταιρια, μιας και το structural department ηταν αναμεμιγμενο στην σχεδιαση των γερανων -
Γι αυτο τι εχετε ακουσει?
-
-
-
https://www.facebook.com/photo.php?v=57 ... =3&theater
για οσους εχουν facebook αξιζει να δειτε αυτο το βιντεακι δεν θα ηθελα με τιποτα να ημουνα σε αυτο το καραβι.... -
Ο χρήστης Atel... έγραψε:
https://www.facebook.com/photo.php?v=574984479183944&set=vb.100000171901604&type=3&theater
για οσους εχουν facebook αξιζει να δειτε αυτο το βιντεακι δεν θα ηθελα με τιποτα να ημουνα σε αυτο το καραβι....Πρέπει να είναι από βλάβη ακυβέρνητο, αλλιώς θα το γύρναγε δεξιά κόντρα στον καιρό και δεν θα ζητούσε βοήθεια
( mayday - mayday ) -
Aπίστευτος καπετάνιος τσιμεντάδικου. και πιο απίστευτος καπετάνιος ρυμουλκού, μπράβο και στους δύο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
https://www.facebook.com/photo.php?v=574984479183944&set=vb.100000171901604&type=3&theater
για οσους εχουν facebook αξιζει να δειτε αυτο το βιντεακι δεν θα ηθελα με τιποτα να ημουνα σε αυτο το καραβι....Πρέπει να είναι από βλάβη ακυβέρνητο, αλλιώς θα το γύρναγε δεξιά κόντρα στον καιρό και δεν θα ζητούσε βοήθεια
( mayday - mayday )Το κόντρα στον καιρό δεν ενδείκνυται. Οι καπεταναίοι προτιμούν να τον βάζουν στο μάγουλο, η καταπρυμνα, το τελευταίο λανθασμένα. Στην περίπτωση πάντως φαίνεται όντως να μην έχει μηχανή. Κινέζικο φαίνεται...τι περιμένεις.
Aπίστευτος καπετάνιος τσιμεντάδικου. και πιο απίστευτος καπετάνιος ρυμουλκού, μπράβο και στους δύο.
Εδώ ή δεν πήρε τα ανάποδα και είχε δυνατό ρεύμα ή δεν έχει τιμόνι ή και τα δυο. Πάντως ο καπετάνιος συμβουλευτικό ρόλο θα είχε αφού το κουμάντο το έχει ο πιλότος, άσχετα αν στο τέλος ο καπετάνιος παίρνει όλη την ευθύνη.
-
Πως πάει αυτό με τον πιλότο ? Αυτός κάνεις όλους τους χειρισμούς αλλά ο καπετάνιος έχει την ευθύνη παρόλα αυτά ?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
https://www.facebook.com/photo.php?v=574984479183944&set=vb.100000171901604&type=3&theater
για οσους εχουν facebook αξιζει να δειτε αυτο το βιντεακι δεν θα ηθελα με τιποτα να ημουνα σε αυτο το καραβι....Πρέπει να είναι από βλάβη ακυβέρνητο, αλλιώς θα το γύρναγε δεξιά κόντρα στον καιρό και δεν θα ζητούσε βοήθεια
( mayday - mayday )Το κόντρα στον καιρό δεν ενδείκνυται. Οι καπεταναίοι προτιμούν να τον βάζουν στο μάγουλο, η καταπρυμνα, το τελευταίο λανθασμένα. Στην περίπτωση πάντως φαίνεται όντως να μην έχει μηχανή. Κινέζικο φαίνεται...τι περιμένεις.
Aπίστευτος καπετάνιος τσιμεντάδικου. και πιο απίστευτος καπετάνιος ρυμουλκού, μπράβο και στους δύο.
Εδώ ή δεν πήρε τα ανάποδα και είχε δυνατό ρεύμα ή δεν έχει τιμόνι ή και τα δυο. Πάντως ο καπετάνιος συμβουλευτικό ρόλο θα είχε αφού το κουμάντο το έχει ο πιλότος, άσχετα αν στο τέλος ο καπετάνιος παίρνει όλη την ευθύνη.
Στην περίπτωση του Κοντεϊνεράδικου δεν εννούσα τελείως κόντρα στον καιρό αλλά στη μάσκα, δευτερόπλευρα όπως λέμε.
Αν τον βάλεις στην πρύμνη ένα τέτοιο καιρό και την καβαλήσει ένας τόσο μεγάλος όγκος νερού, θα τα τσακίσει όλα εκεί και ίσως κάνει και ζημιά στο τιμονάκι, πάλι όπως λέμε ( το διαμέρισμα με τους μηχανισμούς του πηδαλίου )
-
Επίσης αν το βάλεις στην πρύμνη θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι δεν θα τελειώσει η θάλασσα πριν περάσει η καταιγίδα
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το κόντρα στον καιρό δεν ενδείκνυταιΓιατί ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πως πάει αυτό με τον πιλότο ? Αυτός κάνεις όλους τους χειρισμούς αλλά ο καπετάνιος έχει την ευθύνη παρόλα αυτά ?Σε όλες τις προσεγγισεις και σε πλοήγηση σε στενά, κανάλια κτλ παίρνεις πιλότο. Απο τη στιγμή που έχεις πάνω πιλότο αυτός έχει το γενικό πρόσταγμα και ο καπετάνιος απλά παρακολουθεί. Σε περίπτωση που γίνει η στραβη ο πιλότος δεν φέρει καμία ευθύνη εκτός απο το κανάλι του παναμα.
Φυσικά δεν ισχύει το παραπάνω για τα επιβατικά της γραμμής. Αν και ανκονα πχ ίσως έχετε προσέξει να έρχεται η πιλοτινα. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Πως πάει αυτό με τον πιλότο ? Αυτός κάνεις όλους τους χειρισμούς αλλά ο καπετάνιος έχει την ευθύνη παρόλα αυτά ?
Σε όλες τις προσεγγισεις και σε πλοήγηση σε στενά, κανάλια κτλ παίρνεις πιλότο. Απο τη στιγμή που έχεις πάνω πιλότο αυτός έχει το γενικό πρόσταγμα και ο καπετάνιος απλά παρακολουθεί. Σε περίπτωση που γίνει η στραβη ο πιλότος δεν φέρει καμία ευθύνη εκτός απο το κανάλι του παναμα.
Φυσικά δεν ισχύει το παραπάνω για τα επιβατικά της γραμμής. Αν και ανκονα πχ ίσως έχετε προσέξει να έρχεται η πιλοτινα.Αν όμως ενας καπετάνιος έχει μπει 20 φορές σε ένα λιμάνι, και ταυτόχρονα (προφανώς) γνωρίζει απ' έξω κι ανακατωτά τις δυνατότητες του βαποριού του, δεν είναι καταλληλότερος από έναν πιλότο;
Καραβολατρικό θέμα (συγχώνευση)