-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
προχτές στο Καρφουρ , είχε προσφορά 1+1 , όλα τα αποσμητικά Noxzema , πήγα 15.00 , μόνο τα ράφια βρήκα..
γενικά για αποσμητικό μασχάλης προτιμώ αυτά τα 2 γιατί ακριβώς δεν έχουν έντονη μυρωδιά αλλά πολύ απαλή , οπότε στο βάθος της μέρας σε συνδυασμό και με τον ιδρώτα δεν δημιουργούν ερηκτικό μείγμα..Σπάνια χρησιμοποιώ Μ.Μ.Μ , όμως όταν δίπλα στέκεται άνθρωπος , που από την μασχάλη του βγαίνουν φίδια , είμαι έτοιμος να πηδήξω από το παράθυρο.. ..
Μη σκεφτεσαι τον εαυτο σου μονο, πετα τον μασχαλιαρη απο το παραθυρο καλυτερα, θα ανακουφιστουν και οι υπολοιποι γυρω.
-
Δυστυχώς είμαι από τους άτυχους. Μένω σε μία κολοπεριοχή (μπουρδέλο εντελώς) και αναγκάζομαι να πηγαίνω σε αυτόν τον απατεώνα τον Μαρινόπουλο στην Χειμάρας. Τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ, είναι εντελώς μπακάλικα/ψιλικατζίδικα (κάτι Βερόπουλοι και κάτι Προμηθευτικές) και εκτός από τεράστια έλλειψη προϊόντων η συμπεριφορά πελατών και υπαλλήλων είναι απαράδεκτη.
Τέσπα. Το πρόβλημα με τον Μαρινόπουλο που πολλές φορές έχω ζήσει είναι η 'πονηρή' διάθεση προϊόντων που έχει περάσει η ημερομηνία λήξης τους ή είναι χρησιμοποιημένα!...
Προϊόντα όπως επώνυμα τυριά (π.χ. Όλυμπος), αλλαντικά, ψωμιά του τοστ, τυριά τύπου κρέμα, κατεψυγμένες τροφές τύπου pizza, σφολιατοειδή ή το κορυφαίο με εντομοκτόνα χρησιμοποιημένα, απορρυπαντικά το ίδιο κλπ...Και όλες τις φορές διαπίστωνα ότι με 'πονηρό' τρόπο είχαν καλυμμένη την ημερομηνία λήξης. Τελευταίο περιστατικό προχθές. Αλλαντικό πακέτο, είχε αυτοκόλλητο που είχε πάνω με ένα στυλό τον αριθμό '8' και κάλυπτε τα συστατικά και την ημερομηνία λήξης η οποία δεν φαινόταν καλά. Το πήρα είδηση όταν πλέον είχα ανοίξει την συσκευασία. Με το ζόρι βγήκε το αυτοκόλλητο και είδα ότι το αλλαντικό είχε λήξει από 13/6/2013 (και όχι τελικά 13/7/2013).
Σε φασαρία που είχα κάνει παλιότερα με γείωσαν εντελώς. Έκαναν ότι δεν καταλάβαιναν και οι τύπισσες στα τυριά/αλλαντικά το έπαιζαν 'μετανάστριες' και με παράτησαν να μιλάω μόνος μου.
Προσπαθώ πάντα να κοιτάω ημερομηνίες λήξης αλλά κάποιες φορές από την βιασύνη γιατί οι υποχρεώσεις τρέχουν, ξεχνιέμαι και απλά τα βάζω στο καλάθι...
Μπορεί κάποιος καταναλωτής να κάνει κάτι ή απλά κατεβάζουμε το κεφάλι και δεχόμαστε ότι μας 'σερβίρουν';
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Δυστυχώς είμαι από τους άτυχους. Μένω σε μία κολοπεριοχή (μπουρδέλο εντελώς) και αναγκάζομαι να πηγαίνω σε αυτόν τον απατεώνα τον Μαρινόπουλο στην Χειμάρας. Τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ, είναι εντελώς μπακάλικα/ψιλικατζίδικα (κάτι Βερόπουλοι και κάτι Προμηθευτικές) και εκτός από τεράστια έλλειψη προϊόντων η συμπεριφορά πελατών και υπαλλήλων είναι απαράδεκτη.Τέσπα. Το πρόβλημα με τον Μαρινόπουλο που πολλές φορές έχω ζήσει είναι η 'πονηρή' διάθεση προϊόντων που έχει περάσει η ημερομηνία λήξης τους ή είναι χρησιμοποιημένα!...
Προϊόντα όπως επώνυμα τυριά (π.χ. Όλυμπος), αλλαντικά, ψωμιά του τοστ, τυριά τύπου κρέμα, κατεψυγμένες τροφές τύπου pizza, σφολιατοειδή ή το κορυφαίο με εντομοκτόνα χρησιμοποιημένα, απορρυπαντικά το ίδιο κλπ...Και όλες τις φορές διαπίστωνα ότι με 'πονηρό' τρόπο είχαν καλυμμένη την ημερομηνία λήξης. Τελευταίο περιστατικό προχθές. Αλλαντικό πακέτο, είχε αυτοκόλλητο που είχε πάνω με ένα στυλό τον αριθμό '8' και κάλυπτε τα συστατικά και την ημερομηνία λήξης η οποία δεν φαινόταν καλά. Το πήρα είδηση όταν πλέον είχα ανοίξει την συσκευασία. Με το ζόρι βγήκε το αυτοκόλλητο και είδα ότι το αλλαντικό είχε λήξει από 13/6/2013 (και όχι τελικά 13/7/2013).
Σε φασαρία που είχα κάνει παλιότερα με γείωσαν εντελώς. Έκαναν ότι δεν καταλάβαιναν και οι τύπισσες στα τυριά/αλλαντικά το έπαιζαν 'μετανάστριες' και με παράτησαν να μιλάω μόνος μου.
Προσπαθώ πάντα να κοιτάω ημερομηνίες λήξης αλλά κάποιες φορές από την βιασύνη γιατί οι υποχρεώσεις τρέχουν, ξεχνιέμαι και απλά τα βάζω στο καλάθι...
Μπορεί κάποιος καταναλωτής να κάνει κάτι ή απλά κατεβάζουμε το κεφάλι και δεχόμαστε ότι μας 'σερβίρουν';
Χειμαρρας αν λες Μαρουσι,
Το μονο κοντινο δεν ειναι ενας Βεροπουλος τι σκατα ειναι στο τερμα της Αμαρουσιου Χαλανδριου και ακομα ενα στενο περαμεσα? Αλλα ειναι μικρο μπακαλικο οπως λες
Επισης παιζει και το αλλο Καρφουρ στο Αβενιου -
Σουπερμάρκετ ΜπαλάΣΚας στη στάση Μουσών του Τραμ.
Πέραν του ότι είναι φαρμακείο (δεν θα ξαναπάω με βεβαιότητα).....
Αγοράζω δύο πράγματα. Το ένα προϊόν ήταν μία συσκευασία σαν και αυτό
http://www.minervahorio.gr/el/product/voutiro-elafri-soft-horio/
το άλλο ένα σετ από γιαούρτι σταγγιστό της ΜΕΒΓΑΛ.
Τιμές στο ράφι για το πρώτο 1.54 και για το 2ο 1.25 (αν θυμάμαι καλά και θα εξηγήσω γιατί...). Πάω στο ταμείο και το βούτυρο βγάζει μία τιμή 3.56. Πληρώνω βρίζοντας ότι πάλι δεν είδα καλά. Αφήνω στην υπεύθυνο του καταστήματος τα προϊόντα και πάω στο ράφι. Επιβεβαιώνω την τιμή και την φωνάζω. Κοιτάει την τιμή. Πάει στο ταμείο .... 3.56€. Επιστρέφει το καρτελάκι εκεί. Μου δείχνει το διπλανό καρτελάκι. Τις δείχνω ότι το διπλανό καρτελάκι έχει άλλο προϊόν. Βγάζει το καρτελάκι και από κάτω αποκαλύπτεται το καρτελάκι με ακριβώς το προϊόν που πήρα αλλά με την τιμή του ταμείου. Με κοιτάει. Την κοιτάω. Παίρνει την απόδειξη και μου δίνει τα ρέστα κρατώντας μου την απόδειξη.
Μου δικαιολόγησε ότι πρέπει να κρατήσει την απόδειξη γιατί δεν μπορεί να αιτιολογήσει την τιμή. Έφυγα όχι όμως ευχαριστημένος για το όλο συμβάν. Προσωπικά δεν θα ξαναπατήσω στο μαγαζί αυτό ή σε κάποιο της αλυσίδας του παρόλο που έχει προϊόντα με ενδιαφέρον. Γιατί απλά ο τυπάς είναι ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Χειμαρρας αν λες Μαρουσι,
Το μονο κοντινο δεν ειναι ενας Βεροπουλος τι σκατα ειναι στο τερμα της Αμαρουσιου Χαλανδριου και ακομα ενα στενο περαμεσα? Αλλα ειναι μικρο μπακαλικο οπως λες
Επισης παιζει και το αλλο Καρφουρ στο ΑβενιουΒερόπουλος. Καλά το λες. Μπακάλικο εντελώς.
Το κορυφαίο με αυτό; Οι γέροι και οι γριές παίρνουν καλάθι το παρατάνε στο (ένα και μοναδικό) ταμείο και πηγαινοέρχονται το γεμίζουν και όποτε τελειώσουν χώνονται στην ουρά λέγοντας ότι είχαν αφήσει για λίγο το καλάθι γιατί ξέχασαν κάτι...Θες και άλλο; Αν υπάρξει πρόβλημα με τον barcode reader (που είναι συχνό) σηκώνεται η ταμίας φεύγει και πάει να βρει το προϊόν στο ράφι να δει το σωστό barcode και την τιμή...
Θες και άλλο; Το σούπερ μάρκετ ανοίγει στις 8.00 αλλά πολλά προϊόντα τα βάζουν στο ράφι μετά τις 8.30 και τα είδη αρτοποιίας μπορεί και καθόλου...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σουπερμάρκετ Μπαλάφας στη στάση Μουσών του Τραμ.
...Αυτό πάλι τι είναι; Με παραπέμπει στον ΣΥΡΙΖΑ...
Αγωνιστικές τιμές...και όχι ανταγωνιστικές... -
Παντως στο καρεφουρ αβενιου στην εξυπερετηση πελατων θα σου εδειναν τα λεφτα πισω αν εκανες παραπονο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σουπερμάρκετ Μπαλάφας στη στάση Μουσών του Τραμ.
...Αυτό πάλι τι είναι; Με παραπέμπει στον ΣΥΡΙΖΑ...
Αγωνιστικές τιμές...και όχι ανταγωνιστικές...ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ!!! (έκανα μαλακία το διορθώνω άμεσα)....
Είχα πάει για να βοηθήσω έναν φίλο που ψάχνει για σπίτι (λίγα μόλις τετράγωνα από την Ποσειδώνος σε μία περιοχή πολύ high class παρακαλώ... με κατοίκους ως πρόσφατα και την κόρη ή σύζυγο του Αγούδημου) και ήταν 8.00+ και έπρεπε να πάρω δύο πράγματα. Μαλακία μου που δεν περπάτησα λίγο παραπάνω για να πάω στον Σκλαβενίτη.....
ιδού και η θέση του εν λόγω SM... (που περισσότερο σε Sado M ταιριάζει και όχι στο SuperM...)
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Παντως στο καρεφουρ αβενιου στην εξυπερετηση πελατων θα σου εδειναν τα λεφτα πισω αν εκανες παραπονο.Έτσι τουλάχιστον αναφέρουν στην είσοδο... (πως το λένε... συμφωνία τιμής ραφιού και ταμείου... μόνον που οι τιμές εκεί είναι με ηλεκτρονικά καρτελάκια... και παίζει να αλλάξουν όση ώρα ψωνίζεις.... )
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Παντως στο καρεφουρ αβενιου στην εξυπερετηση πελατων θα σου εδειναν τα λεφτα πισω αν εκανες παραπονο.Έτσι τουλάχιστον αναφέρουν στην είσοδο... (πως το λένε... συμφωνία τιμής ραφιού και ταμείου... μόνον που οι τιμές εκεί είναι με ηλεκτρονικά καρτελάκια... και παίζει να αλλάξουν όση ώρα ψωνίζεις.... )
-
Έχει τύχει να πάρω πίσω χρήματα από το άβενιου (από ελαττωματικό ακριβό προϊόν), αλλά μετά από πολύ υπομονή, έλεγχο και απίστευτη βαβούρα στο σημείο εξυπηρέτησης πελατών. Πάνω από μία ώρα για να καταφέρω να βγάλω άκρη.
Κάποια στιγμή παραλίγο να τα βροντήξω και να φύγω από την τσαντίλα. -
α! και το τελευταίο (απαράδεκτο για μένα) στο άβενιου. Ο αυτόματος ταμίας. Όποιος είναι με καλάθι τον βάζουν στην διαδικασία να πάει στο αυτόματο ταμείο. Που σημαίνει ότι ο ίδιος κάνει και τον ταμία και πληρώνει σε αυτόματο μηχάνημα ή μηχάνημα πιστωτικών καρτών POS.
Όταν τους ρώτησα για τυχόν οποιοδήποτε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει, έκαναν τις κινέζες οι κυρίες των κανονικών ταμείων...
Και φυσικά προέκυψε πρόβλημα και άκρη δεν βγάλαμε... -
Τι πρόβλημα μπορει να προκύψει; Εγώ χρησιμοποιώ το αντιστοιχο του ΑΒ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
α! και το τελευταίο (απαράδεκτο για μένα) στο άβενιου. Ο αυτόματος ταμίας. Όποιος είναι με καλάθι τον βάζουν στην διαδικασία να πάει στο αυτόματο ταμείο. Που σημαίνει ότι ο ίδιος κάνει και τον ταμία και πληρώνει σε αυτόματο μηχάνημα ή μηχάνημα πιστωτικών καρτών POS.Όταν τους ρώτησα για τυχόν οποιοδήποτε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει, έκαναν τις κινέζες οι κυρίες των κανονικών ταμείων...
Και φυσικά προέκυψε πρόβλημα και άκρη δεν βγάλαμε...Όλα σε εσένα;
Σε κυνηγάει η γκαντεμιά; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Χειμαρρας αν λες Μαρουσι,
Το μονο κοντινο δεν ειναι ενας Βεροπουλος τι σκατα ειναι στο τερμα της Αμαρουσιου Χαλανδριου και ακομα ενα στενο περαμεσα? Αλλα ειναι μικρο μπακαλικο οπως λες
Επισης παιζει και το αλλο Καρφουρ στο ΑβενιουΒερόπουλος. Καλά το λες. Μπακάλικο εντελώς.
Το κορυφαίο με αυτό; Οι γέροι και οι γριές παίρνουν καλάθι το παρατάνε στο (ένα και μοναδικό) ταμείο και πηγαινοέρχονται το γεμίζουν και όποτε τελειώσουν χώνονται στην ουρά λέγοντας ότι είχαν αφήσει για λίγο το καλάθι γιατί ξέχασαν κάτι...Θες και άλλο; Αν υπάρξει πρόβλημα με τον barcode reader (που είναι συχνό) σηκώνεται η ταμίας φεύγει και πάει να βρει το προϊόν στο ράφι να δει το σωστό barcode και την τιμή...
Θες και άλλο; Το σούπερ μάρκετ ανοίγει στις 8.00 αλλά πολλά προϊόντα τα βάζουν στο ράφι μετά τις 8.30 και τα είδη αρτοποιίας μπορεί και καθόλου...
πηγαινα παντα πολυ περιεργες ωρες εκει, συνηθως τις 8 απογευμα, και παντα για συμπληρωμα των ψωνιων ή σε φαση 'ωχ ξεχασα'. Οι τιμες ηταν μεγαλουτσικες αλλα βολευε για αλλος λογους. Αντιστοιχα η Χειμαρρας βολευει γιατι παω για καφε σε κανα φιλο στην περιοχη, τσουπ περναω απο εκει.
Εχω ψωνισεικαι απο το Αβενιου πολλες φορες, αλλα δεν μου εχει τυχει κατι παραξενο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι πρόβλημα μπορει να προκύψει; Εγώ χρησιμοποιώ το αντιστοιχο του ΑΒ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.- Δεν λειτουργούσε το POS και τελικά χτύπησαν την κάρτα μου σε κανονικό ταμείο.
- Ο ανιχνευτής του barcode reader δεν διάβαζε όλα τα barcodes και τελικά κάποια πράγματα τα άφησα πίσω.
- Δεν είχε σακούλες.
- Όταν πήγα να φύγω βάρεσε ο συναγερμός που έδειχνε ότι κάτι δεν είχα πληρώσει. Και ξανά πίσω με τον σεκιουριτά για να βγάλουμε άκρη.
Αυτά το Σαββάτο το πρωί που μας πέρασε.
-
Τι λειτούργησε εν τέλει στο αυτόματο;;;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όλα σε εσένα;
Σε κυνηγάει η γκαντεμιά;ΝΑΙ. Δυστυχώς.
Θέλεις σημερινό περιστατικό; Σηκώθηκα να πάω στην δουλειά. Τρέχω να πάρω το σκούτερ γιατί είχα αργήσει και τι βλέπω;
Γάτα είχε κάνει κρεβάτι τη σέλα, είχε φέρει αποφάγια από κρέατα σαπισμένα και ψάρια και είχε κάνει εμετό πάνω στο σέλα. Μύγες, βρώμα και ένα σκούτερ χάλια.Πάντως αυτό τύχη δεν είναι...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τι λειτούργησε εν τέλει στο αυτόματο;;;... αυτό ψάχνω και εγώ ...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Παντως στο καρεφουρ αβενιου στην εξυπερετηση πελατων θα σου εδειναν τα λεφτα πισω αν εκανες παραπονο.
Έτσι τουλάχιστον αναφέρουν στην είσοδο... (πως το λένε... συμφωνία τιμής ραφιού και ταμείου... μόνον που οι τιμές εκεί είναι με ηλεκτρονικά καρτελάκια... και παίζει να αλλάξουν όση ώρα ψωνίζεις.... )
Εγω την αποδειξη κοιταω και μου δεινουν πισω οτι πληρωσα στην αποδειξη.
Σούπερμαρκετ