-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με πικουλίνο!
Το QR είναι το κορυφαίο περιοδικό στον κόσμο στις μετρήσεις! Δεύτερο βάζω το R&T. Το CAR είναι το κορυφαίο σαν ανάγνωσμα. Τα ιταλικά δεν μπορώ να τα κρίνω αναγνωστικά καθώς δεν γνωρίζω την γλώσσα.σαν αναγνωση ειναι πολυ ξυλινα και δεν εχουν το κατι παραπανω...αλλα στις μετρησεις δεν παιζονται ενω εχουν πλουσια τεχνικα θεματα και αναλυσεις μια και εχουν βαθυ υποβαθρο και μην ξεχνας το περιοδικο εχει δικη του πιστα.
Ο συνδυασμος αυτων των δυο ειναι κορυφαιος αν και σχετικα ακριβος,ενω αρνουμαι πεισματικα να αγορασω την εκδοση ipad του car και παιρνω το εντυπο.
-
Πάντα το έντυπο ρε συ! Έχει και κορυφαία ποιότητα φωτογραφίας που δεν μπορείς να εκτιμήσεις στην οθονούλα του παντ. Αν στο CAR βάλουν μετρήσεις θα γίνει με διαφορά το καλύτερο αγγλόφωνο περιοδικό στον κόσμο. Αλλά μάλλον από άποψη δεν το κάνουν.
-
Ευχαριστώ για τις ευχές για την αρχή στην Αγγλία. Είδα κι απόειδα ως μηχανικός η/υ εδώ, και είπα να κάνω αυτό που πάντα γούσταρα στα 29 μου έστω. Ξεκινάω μάστερ μηχατρονικής με σκοπό να δουλέψω πάνω σε αυτοκίνητα που πάντα λάτρευα. Απλά πρέπει να τελειώσω πρώτα από το φανταριλίκι που υπηρετώ στην Ξάνθη...
Επί του θέματος, το αγγλικό Car ήταν το πρώτο μου ξενόγλωσσο περιοδικό και ήταν τότε (1998) απίστευτο από κάθε άποψη. Έχω χρόνια να το πάρω όμως. Γενικά προβλέπω να μην ξέρω τι να διαλέξω εκεί, αυτά είναι τα καλά της ΑγγλίαςΣτάλθηκε από το HTC Desire μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
βρέθηκα στο χωριό μακρυά από πολιτισμό κτλ. ίντερνετ δλδ. πήρα μετά από χρόνια δύο περιοδικα. τους 4τ λόγω ντορου και το ντραιβ . μετά από σαχλοδιαβασμα ενός άρθρου και ξεφύλλισμα δε βλέπω διαφορά. πλην των φωτό που είναι πραγματικά 3Α. άχρωμες αγευστες και απρόσωπες. εντελω γτπ σε σχέση με του δραιβ .
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Ξεκινάω μάστερ μηχατρονικής με σκοπό να δουλέψω πάνω σε αυτοκίνητα που πάντα λάτρευα.Μην περιμένεις να γαμηθείς στο χρήμα ούτε να κάνεις αυτό που θες να δουλέψεις. Γενικά στην ευρώπη η αυτοκινητοβιομηχανια είναι ψιλοψόφια και έχει ήδη αρκετό προσωπικό για τέτοιες δουλειές.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ξεκινάω μάστερ μηχατρονικής με σκοπό να δουλέψω πάνω σε αυτοκίνητα που πάντα λάτρευα.
Μην περιμένεις να γαμηθείς στο χρήμα ούτε να κάνεις αυτό που θες να δουλέψεις. Γενικά στην ευρώπη η αυτοκινητοβιομηχανια είναι ψιλοψόφια και έχει ήδη αρκετό προσωπικό για τέτοιες δουλειές.
Υπαρχει και η Κινα.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ξεκινάω μάστερ μηχατρονικής με σκοπό να δουλέψω πάνω σε αυτοκίνητα που πάντα λάτρευα.
Μην περιμένεις να γαμηθείς στο χρήμα ούτε να κάνεις αυτό που θες να δουλέψεις. Γενικά στην ευρώπη η αυτοκινητοβιομηχανια είναι ψιλοψόφια και έχει ήδη αρκετό προσωπικό για τέτοιες δουλειές.
Υπαρχει και η Κινα.
Ναι αλλά και αυτή παράγει αρκετούς πτυχιούχους τοπικά και στέλνει αρκετούς σε ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Δεν είναι τόσο ρόδινα τα πράγματα και εκεί.
Για να βρείς δουλειά δεν θες γνώσεις. Άκρες θές στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.
-
Μη ξεχνας οτι στη Κινα δραστηροποιουνται σχεδον ολες οι Ευρωπαικες εταιρειες τοσο σε επιπεδο παραγωγης οσο και εξελιξης -σχεδιασμου.Αυτοι προσλαμβανουν παρα πολλους ευρωπαιους&αμερικανους.
Νομιζω οτι η εργασιακη εμπειρια σε συγκεκριμενο τομεα ειναι αρκετα σημαντικη.
Για τις 'ακρες' θα διαφωνησω.
Εχει τυχει να μαθω προσφατα πολλα για την αγορα εργασιας στο χωρο του αυτοκινητου στη Κινα και εχω σχηματισει διαφορετικη εικονα απο αυτη που περιγραφεις. -
Αυτό που μου μετέφεραν κινεζοι -γενικά οχι για το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανιας- ήταν οτι και εκεί υπάρχει αρκετή παραγωγή πτυχιούχων κλπ. Εχει καιρό βέβαια αυτό αλλα δεν νομίζω να βελτιωθήκαν τα πράγματα.
Για τις άκρες πιο πολύ προς τα εδω αναφερόμουν παρά στην απο ανατολή.
-
Αν και συνεχίζουμε το off topic δε θέλω να σκέφτομαι έτσι. Κάνω ουσιαστικά άλμα στο κενό με αυτή την απόφαση αφήνοντας τη βόλεψή μου εδώ για να κυνηγήσω το όνειρο. Λεφτά το ήξερα ότι δε θα βγάλω, αρκεί να μου αρέσει αυτό που κάνω. Απλά δε θέλω να σκέφτομαι αρνητικά πριν ακόμα πάω γιατί μου κόβονται τα φτερά. Αν είναι να σκέφτομαι δε θα βρω να κάνω τίποτα ας μείνω εδώ να ανοίξω καφετέρια με το κεφάλαιο που θα ξοδέψω για τις σπουδές... Απλά κλείνω τα μάτια και βουτάω στα βαθιά κι ότι γίνει.
Υ. Γ. Κίνα δε νομίζω να την πάλευα να δουλέψω. Αν όχι Ευρώπη ίσως Αμερική ναι. Αλλά Κίνα όχι. Και είναι και το έτερο ήμισυ που κάποια στιγμή θέλουμε να κάνουμε τη ζωή μας μαζί και πρέπει να συντονιστούμε στη χώρα διαμονής και εργασίας... Είναι δύσκολα μπροστά μου. Ίδωμεν γαμώ την κ@λοχώρα μου που την υπηρετώ κιόλας στο στρατό για να με διώξει...
Στάλθηκε από το HTC Desire μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Μη σκεφτεσαι αρνητικα.Υπαρχουν παρα πολλες εταιρειες που ασχολουνται με το αυτοκινητο παγκοσμιως.
Απλα σε ολα τα επιπεδα εκτος τα πολυ 'ψηλα' ποστα η εξειδικευση ειναι και εκει τεραστια.
Εχω ενα πολυ καλο φιλο που ειναι στο χωρο εδω και 10 χρονια περιπου και μαθαινω γενικα τι παιζει,οποτε αν εχεις καποια απορια μπορουμε να τα πουμε με pm. -
WANNABE MODERATOR....
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
WANNABE MODERATOR.... -
Μην ακούς τον jmarr γενικότερα. Σε ποιο Πανεπιστημίο ; Στείλε πμ για να μην είμαστε fftopic:
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μην ακούς τον jmarr γενικότερα. Σε ποιο Πανεπιστημίο ; Στείλε πμ για να μην είμαστε fftopic:Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Το quotάρω για future reference.
-
Κάνε οπώς νομίζεις.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Κάτι μου λέει ότι θα ξαναδιαβάσουμε πάλι κλισέ όπως: ο βασιλιάς επέστρεψε στο θρόνο του, και άλλα πολλά
-
who's the boss?
-
Χρειάζεται να διαβαστεί η δοκιμή; Απλά δείτε πόσο 'έξυπνα στημένη' είναι η φωτο εξωφύλλου.
-
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό