Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    EXALTO II VS POTENZA
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. EXALTO II VS POTENZA
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    44
    112
    170
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης manosk έγραψε:
      Έχεις φίλο με Astra H; Κι εγώ θα ήθελα να μάθω τιμή για τα Energy σ'αυτές τις διαστάσεις. Τα θεωρώ κορυφαία για την οικονομική κατηγορία και για κίνηση στην πόλη.

      Οχι τα έχει η C4 μου και θέλω να δω τι θα τραβήξω στο μέλλον εγώ κ η τσέπη μου

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης spiros έγραψε:
        Τελικα βρηκα τα exalto II στη δυνοταν χαμηλοτερη τιμη 415ε τοποθετημενα κομπλε.

        Οποιος ενδιαφερεται να του πω και το μαγαζι, pm

        Αν μπορείς να μου στείλεις έστω σε pm με διεύθυνση και όνομα να ξέρω που να υπολογίζω το καλοκαίρι που θα έρθω...
        Χρειάζομαι πλέον επειγόντως, σήμερα ξανάβαλα τα καλοκαιρινά μπρος πίσω, και είδα πως στην άκρη αυτά που ήταν μπροστινά είναι εντελώς σλικ... Καλοκαίρι Ελλάδα ΑΛΛΑΧΤΗΚΑΝ.

        Η τιμή που λες είναι για 205/55/16 W;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          το τηλ το εχω παραπανω, μιλαω για 195/55/15

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:
            το τηλ το εχω παραπανω, μιλαω για 195/55/15

            Οuch 415 ευρώ για 195/55/15....ωχ φαντάζομαι το δικό μου 205/55/16.
            Μάλλον θα πρέπει να τα προσέχω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              το τηλ το εχω παραπανω, μιλαω για 195/55/15

              Οuch 415 ευρώ για 195/55/15....ωχ φαντάζομαι το δικό μου 205/55/16.
              Μάλλον θα πρέπει να τα προσέχω...

              και να σκεφτεις οτι ο ιδιος τα 195/50/15 τα ειχε 280ε!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                το τηλ το εχω παραπανω, μιλαω για 195/55/15

                Οuch 415 ευρώ για 195/55/15....ωχ φαντάζομαι το δικό μου 205/55/16.
                Μάλλον θα πρέπει να τα προσέχω...

                και να σκεφτεις οτι ο ιδιος τα 195/50/15 τα ειχε 280ε!!!!

                ...ξέρω αυτό το -5 στο προφίλ τα κάνει όλα, έτσι μου είχε πει ένας λαστιχάς...θεωρούνται σπανιότερες εκδόσεις και άρα ακριβότερες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Συνήθως τα χαμηλοπρόφιλα είναι ακριβότερα!!
                  Πχ στο Ίμπιζα τα 185/60/14 είναι κάπου 30-50 ευρώ φτηνότερα από τα 185/55/14 κι ας είναι μεγαλύτερο λάστιχο σε υλικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    και εμενα παντως ολοι μου εχου πει οτι η συγκεκριμενη διασταση ειναι ακριβοτερη λογω σπανιοτητας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      και εμενα παντως ολοι μου εχου πει οτι η συγκεκριμενη διασταση ειναι ακριβοτερη λογω σπανιοτητας

                      Που τα κυνηγανε βρε παιδια αυτα τα λαστιχα που ειναι σπανια ;Ειναι απειλουμενο ειδος ;
                      Μιλαμε για προιον που φτιαχνεται σε καλουπια,πως μπορει να ειναι σπανιο;
                      Μαλλον οι εταιριες μας δουλευουν ψιλο γαζι .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giteytis-chronon last edited by

                        Παραθέτω παρακάτω τις εντυπώσεις μου χρονικά έπειτα από πρόσφατη αγορά των νέων Εξάλτο ΙΙ.
                        Επειδή έχω οδηγήσει τα 720 σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα σε κάθε είδος δρόμου και με κάθε στυλ οδήγησης, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά ανεπαρκή για οριακή απαιτητική οδήγηση σε ελληνικούς δρόμους!

                        Πρώτες εντυπώσεις:

                        'Πρόσφατα άλλαξα ελαστικά, πάνε 10 μέρες και 350 χλμ. Είχα πάνω τα τελευταία Eagle GS D3 195/50/15 και έβαλα τα νέα Pilot Exalto II στην ίδια διάσταση και πάντα με δείκτη V

                        To θέμα είναι, τα λάστιχα αυτά δεν ζεσταίνοντai με τίποτα! Τί εννοώ? Ακόμα και μετά από πολά 0-100 και γενικά υψηλές ταχύτητες σε ευθεία, αφού δεν πρόλαβα να τα στρίψω κόμα, παρατηρώ ότι τα πιάνω μετά και τα πίσω είναι παγωμένα, τα μπροστινά χλιαρά! Αυτό με κάνει να φοβάμαι και να μη θέλω να το πατήσω σε στροφές, φοβούμενος μη με στείλουν!
                        Από εκεί και πέρα το μόνο θετικό αποδεδειγμένα και ισάξιο με τα προηγούμενα F1,τα οποία ζεσταίνονταν για πλάκα με ίδια διάσταση και δείκτη, είναι ότι δεν ακούγονται στο όριο στις στροφές! Γενικά, βλέπω, ότι με 350χλμ ακόμα, δίνουν την αίσθηση ότι κάθε μέρα γίνονται καλύτερα.
                        Παράπονο από κράτημα δεν έχω, αφού μόνο σε ευθεία τα πίεσα. στο φρενάρισμα είναι χωρίς προβλήματα,το ABS δεν μπαίνει μεν αλλά ακόμα δεν τα έχω σκίσει για να δώ. Επίσης να σας πώ, τα έχω οδηγήσει τόσο καιρό μόνο σε βροχή, νύχτα και με κρύο.
                        μήπως το ελαστικό αυτό έχει κανένα στρώμα από το εργοστάσιο, το οποίο θέλει κανένα ειδικό στρώσιμο για να αποδώσει?

                        Μάλλον πρέπει να οφείλεται και στο προφίλ που ξεφεύγει από τα κλασσικά Yπροφίλ!
                        τα έχει τοποθετήσει κανείς?
                        γενικά πίστευα ότι θα είχαν μαλακότερη γόμα από τα F1 αλλά τελικά δείχνει σκληρότερη κατά πολύ!
                        Λάθος μου?
                        Το έχει φορέσει κανένας?
                        πιέσεις έχω τώρα που το πιέζω τελευταία το αμάξι και ετοιμάζομαι και για ταξίδι και θα το φορτώσω, 34 μπροστά και 30,5 πίσω μετον ημιάκαμπτο.
                        100+άλογα με βελτιωμένα ελατήρια και 1.4 16V'

                        Δεύτερες εντυπώσεις:

                        'Τελικά μάλλον έπρεπε τα λάστιχα να τα πατήσω αρκετά σκληρά για ναδείξουν τις ικανότητές τους.
                        Έκανα 2000+ χλμ στην εθνική με καταρρακτώδη βροχή και εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, έστριψα σε ορεινή δράμα με πολύ νερό και χαλίκι κάτω και το λάστιχο βεντούζαρε! Βέβαια δεν μπορώ να μιλήσω για εκείνη την εξαιρετική κατευθυντηκότητα που είχαν τα F1 μέσα στη στροφή αλλά είναι εξίσου αθόρυβα και όσο περνάει ο καιρός δεν σπινάρουν! στο νερό τα πάνε καλά, είναι αρκετά μαλακά ενώ δεν δείχνουν να έχουν χάσει μέρος του πέλματός τους στα πλαϊνά ή οπουδήποτε αλλού.

                        Επίσης ζεσταίνονται σχετικά ευκολότερα αλλά ακόμα απέχουν από τον χαρακτηρισμό 'εύκολο ζέσταμα'

                        Περισσότερα συμπεράσματα σε λίγες μέρες.

                        Στον πάγο παρατήρησα εξίσου φανερή έλλειψη ευστάθειας με τα F1 αλλά δεν το πίεσα πολύ!'

                        Τρίτες εντυπώσεις:

                        'Το ελαστικό εξακολουθεί και αργεί υπερβολικά να ζεσταθεί, χαρακτηριστικό παράδειγμα την περασμένη Κυριακή, μετά την κατεύθυνση από Μαραθώνα προς Αθήνα μπήκα στην Αττική Οδό και πήγαινα για κάνα 5λεπτο σε ευθείες και στροφές περιφερειακής Υμηττού με καμιά 160αριά μέγιστη ταχύτητα! Μισή ώρα μετά τη βόλτα μου και χωρίς να συναντήσω νερό κάτω , ο καιρός αν και κρύος είχε λιακάδα , σταμάτησα και έλεγξα τη θερμοκρασία ελαστικών. τα μπροστινά χλιαρά προς λίγο ζεστά, τα πίσω...σχεδόν παγωμένα! Μετά από αυτά το εμπιστεύομαι σε στροφές αν δεν μπεί η Άνοιξη?

                        Από εκεί και πέρα κοπανάει λογικά, δεν ακούγεται ποτέ και πουθενά, φρενάρει και ξεκινά πολύ καλά επίσης, καλύτερα από τα προηγούμενα Goodyear Eagle GS D3!

                        Επίσης στο βρεγμένο δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα αλλά οι δρόμοι μας με οποιοδήποτε ελαστικό σε σημείο συσσωρευμένου νερού λόγω..κακής ποιότητας οδοστρώματος, κάνουν το αυτοκίνητο και ψαρεύει επικίνδυνα με ταχύτητες 70 χλμ!
                        Αυτά '

                        τελευταίες εντυπώσεις:

                        Το ελαστικό αυτό παραμένει πάντα αθόρυβο σε όλες τις συνθήκες, πολύ καλό σε ελκτική πρόσφυση ακόμα και σε γλίτσα οδόστρωμα κατά τις εκκινήσεις, έχει βελτιωθί σχετικά η ικανότητα απόκτησης ιδανικής θερμοκρασίας αλλά εξακολουθεί και χρειάζεται πολλές μανούβρες με πολλά χλμ για να είσαι σίγουρος, ενώ τα πίσω παραμένουν στην καλύτερη περίπτωση χλιαρά! Πιέσεις ελαστικών και λόγω κατανομής βάρους στο δικό μου αμάξι 65% μπροστά και 35% πίσω έχω 33/27.

                        Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνομαι ανασφαλή την ουρά του αμαξιου΄μου, για προτοποθέτηση ούτε λόγως, ενώ ακόμα και με χειρόφρενο δεν γυρνάει, εφόσον του φέρεσαι γλυκά.

                        Ευθύβολο και καλό στο φρενάρισμα αλλά δεν με ενθουσιάζει μέσα στη στροφή. Υπόψη, φοράω Bilstein χοντρομπούκαλα με HR! Δεν είμαι μαμά!

                        Μετά από ένα ταξίδι πάνω από 600 χλμ το τριήμερο που μας πέρασε σε δρόμους και οδηγικούς ρυθμούς κάθε είδους, με βροχή, χιόνι,χιονόνερο,εθνική, πόλη,επαρχιακό, άπειρες στροφές και μάλιστα στο όριο, μπορώ να πώ πλέον, με τα νέα Exalto είμαι κατά τι περισσότερο ευχαριστημένος στο σύνολο απ'ότι με τα προηγούμενα Eagle F1 GS d3, πάντα σε διάσταση 195/50/15 V! To ελαστικό με ικανοποίησε και μάλιστα δεν έφυγα ούτε μία φορά από το δρόμο, ακόμα και με τιμονιές! Η κατευθυντηκότητά του μέσα στη στροφή αρκετά καλή, η άνεση στο δρόμο πολύ καλή για ελαστικό του είδους, δεν υπερθερμαίνεται, ζεσταίνεται πλέον ευκολότερα αλλά και πάλι όχι εύκολα, φρενάρει και επιταχύνει χωρίς μπλοκάρισμα ή σπινάρισμα επ'ουδενί, εφόσον ο δρόμος απλά είναι αξιοπρεπής, δεν χάνει εύκολα μέρος του αέρα που του βάζω, αν και εδώ τα πρωτεία κατέχει το προηγούμενο ελαστικό, στο οποίο αναφέρθηκα, η μετάβασή του από το στεγνό στο βρεγμένο και έπειτα στο στεγνό και μάλιστα μέσα σε αλλεπάλληλες στροφές με 0-3 βαθμούς στην Κατάρα Ιωαννίνων πολύ θετική, η μετατόπιση της ουράς ανύπαρκτη αν δεν το προκαλέσεις βίαια, και το μόνο που σε αφήνει αδιάφορο είναι η σχεδίαση του πέλματός του!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          ρε καρντασι εχεις σκεφτει μηπως οτι τα συγκεκριμενα λαστιχα ΔΕΝ κανουν για το αμαξι σου????
                          ανεπαρκη τα ποτεντζα σε γρηγορη οδηγηση???? are you sure??? σιγουρα εκανες μια γρηγορη διαδρομη???? ΕΑΝ καταφερες και τα ζεστανες , σε αφησαν ξεκρεμαστο???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • 3
                            307kias last edited by

                            ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ YOKOHAMA S DRIVE 205-60-15 STO 307 μου και ειμαι πολυ ευχαριστημενοσ τι ποτενζα τι πιλοτ.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dj-giorgio last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                              Συνήθως τα χαμηλοπρόφιλα είναι ακριβότερα!!
                              Πχ στο Ίμπιζα τα 185/60/14 είναι κάπου 30-50 ευρώ φτηνότερα από τα 185/55/14 κι ας είναι μεγαλύτερο λάστιχο σε υλικό.

                              αυτο που λες δεν ισχυει

                              γενικα τα ελαστικα που καταληγουν σε 5 ειναι ακριβοτερα απο αυτα σε 0.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                giteytis-chronon last edited by

                                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                ρε καρντασι εχεις σκεφτει μηπως οτι τα συγκεκριμενα λαστιχα ΔΕΝ κανουν για το αμαξι σου????
                                ανεπαρκη τα ποτεντζα σε γρηγορη οδηγηση???? are you sure??? σιγουρα εκανες μια γρηγορη διαδρομη???? ΕΑΝ καταφερες και τα ζεστανες , σε αφησαν ξεκρεμαστο???

                                καρντάσι...μετά από 7-8 στροφές τα 720 είχαν γίνει βούτυρο με δείκτη Η! τα νέα Εξάλτο θές καμιά 20αριά για να λιώσουν! Τα 720 είναι ψευδαίσθηση σπορ συμπεριφοράς! Απλά σκληρά πλαϊνά έχουν και είναι σχετικά ανθεκτικά!Τόση ανάλυση...και μάλιστα από έναν καθηγητή (!)...αυτό έχεις να πείς...καρτνάσι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Και πόσο γρήγορα την πήγαινε τη γκόλφω του ώστε τα 720 να γίνουν βούτυρο μετά από 7-8 στροφές; Εδώ με 190-200 να στρίβεις την Υλίκη και δεν ζορίζεται ένα καλό λάστιχο με δείκτη Η ή V.

                                  Άντε, πάλι φίδια μας λέει, όπως και ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης γητευτής χρόνων έγραψε:

                                    ρε καρντασι εχεις σκεφτει μηπως οτι τα συγκεκριμενα λαστιχα ΔΕΝ κανουν για το αμαξι σου????
                                    ανεπαρκη τα ποτεντζα σε γρηγορη οδηγηση???? are you sure??? σιγουρα εκανες μια γρηγορη διαδρομη???? ΕΑΝ καταφερες και τα ζεστανες , σε αφησαν ξεκρεμαστο???

                                    καρντάσι...μετά από 7-8 στροφές τα 720 είχαν γίνει βούτυρο με δείκτη Η! τα νέα Εξάλτο θές καμιά 20αριά για να λιώσουν! Τα 720 είναι ψευδαίσθηση σπορ συμπεριφοράς! Απλά σκληρά πλαϊνά έχουν και είναι σχετικά ανθεκτικά!Τόση ανάλυση...αυτό έχεις να πείς...καρτνάσι?

                                    σου στειλω τον hunter να στο αναλυσει καλυτερα......

                                    ενταξυ μαπα λαστιχο ειναι οπως τα λες.......μαζι σου, σορρυ δικο μου λαθος.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      kalamari last edited by

                                      Λοιπόν: Το Ibiza μου φορούσε από την μαμά του Pirelli P6000 185/55/R15V. Μπορώ να πώ ότι ο θεός ήταν μαζί μου όσο καιρό τα κράτησα.

                                      Μετά από αυτά έβαλα Exalto I σε διάσταση 195/50/15Η και είδα την υγειά μου. Πολλά χιλιόμετρα, καλή αντοχή σε γρήγορες στροφές. Όπως είπαν και προηγούμενοι, είναι προοδευτικό λάστιχο.

                                      Πρίν τα χριστούγεννα έβαλα Exalto II και μπορώ να πώ, ότι σε δύο φρεναράσματα, από πολλά χλμ, σε βρεγμένο Καρέα με έσωσαν κυριολεκτικά.

                                      Επίσης σε παγωμένους και λίγο χιονισμένους δρόμους στην Αυστρία και την Τσεχία - όπου είχα πάει σε συνέδριο καθηγητών - και με θερμοκρασίες στα -5, -7, συμπεριφέρθηκαν (με προσεκτικό γκάζι και τιμόνι) όπως θα ήθελα, Ουδέτερα.

                                      Οπότε ψηφίζω Exalto και μάλιστα την καινούργια γενιά μιας και έχω την εντύπωση ότι έχει κόψει και ο θόρυβος που έιχαν τα προυγούμενα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gtz last edited by

                                        Η Renault πάντως στο πρόσφατο press release όπου παρουσίασε τη Laguna II phase II,αναφέρει οτι για το μοντέλο 205GT (το οποίο θα είναι η σπόρ εκδοχή της νέας Laguna,με το μοτέρ του Μegane RS κουτσουρεμένο στα 205 άλογα) έχουν επιλεγεί απο το εργοστάσιο τα PIlot Exalto II.
                                        Αυτό και μόνο σημαίνει πολλά για το λάστιχο,αφού οι γάλλοι το εμπιστεύθηκαν για ένα αυτοκίνητο 1,5 τόνου 200+ ίππων με σπορτίβικη συμπεριφορά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          apav last edited by

                                          Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                                          Η Renault πάντως στο πρόσφατο press release όπου παρουσίασε τη Laguna II phase II,αναφέρει οτι για το μοντέλο 205GT (το οποίο θα είναι η σπόρ εκδοχή της νέας Laguna,με το μοτέρ του Μegane RS κουτσουρεμένο στα 205 άλογα) έχουν επιλεγεί απο το εργοστάσιο τα PIlot Exalto II.
                                          Αυτό και μόνο σημαίνει πολλά για το λάστιχο,αφού οι γάλλοι το εμπιστεύθηκαν για ένα αυτοκίνητο 1,5 τόνου 200+ ίππων με σπορτίβικη συμπεριφορά...

                                          Μπορεί ένα ελαστικό να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο σε αμάξωμα 1500 κιλών και 200 ίππων, και σε αμάξωμα 1000 κιλών και 100 ίππων; Αφού η δομή και ο σχεδιασμός είναι ο ίδιος, όπως και η σκληρότητα της γόμας. Μήπως γίνονται οι απαραίτητοι περιορισμοί σε ολόκληρη την σειρά, για να ικανοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερο ανάγκες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dracumel last edited by

                                            Θέλω να ρωτήσω κάτι, γιατί σχεδόν το ελαστικό της bridgestone το έχουμε βγάλει 'άχρηστο'.

                                            Παραθέτω το εξής το Peugeot 307 έχει στην μπροστά κολόνα ένα ταμπελάκι που αναφέρει τις διαστάσεις των ελαστικών, την πίεση και τις προτεινόμενες μάρκες (Bridgestone, Goodyear, Continental, Dunlop) και την σειρά του ελαστικού.
                                            Εργοστασιακά φοράει σε 15άρες Bridgestone turanza.

                                            1)Εγώ σε αυτό το αμάξι όταν θα πρέπει να αλλάξω λάστιχα τι θα πάω να βάλω, δεν θα πάω να βάλω τα λάστιχα που μου ρποτείνει ο κατασκευαστής;
                                            2)Αν θα βάλω Bridgestone θα πάω να βάλω τα potenza;
                                            Όχι βέβαια θα πάω να βάλω τα Τuranza!

                                            Μήπως πρέπει να καταλάβουμε ότι το κάθε λάστιχο έχει διαφορετικές κατηγορίες που απευθύνεται και δεν κάνει για όλα τα αμάξια;
                                            Και μήπως όλοι μας πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν έχουμε αυτοκίνητα αγωνιστικά επιπέδου;

                                            Δεν ανέφερε κανείς 1ον) ότι τα λάστιχα που χρησιμοποιούμε θέλουν αλλαγή κανονικά κάθε 1 χρόνο, γιατί οι θερμοκρασίες (κυρίως ζέστη, και τα τελευταία 2-3 χρόνια χιόνι-πάγο) καταστρέφουν τα ελαστικά, η λακούβες ή κακής ποιότητας οδόστρωμα που έχουμε.
                                            2)δεν είδα κανένα να λέει ότι ναι μεν τα michelen είναι πολύ καλά, αλλά επειδή έχουν πολύ μαλακή γόμα αρχίζουν και γλιστράνε πιο γρήγορα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr