-
Mα δεν έχει γίνει καμμία εξαγορά, οι εταιρίες αυτές ανήκουν στα συγκεκριμένα γκρούπ πάνω από 20 χρόνια και δεν πρόκειται κατά τα φαινόμενα να αλλάξουν, είναι διαφορετικά γκρούπ οι ZF και η Schaeffler, άλλη εταιρία η sachs άλλη εταιρία η Luk, η sachs είναι γνωστή ατην Ελλάδα από τη 10ετία του ΄50 που έφτιαχνε τα μηχανάκια sachs, τέλος της 10ετίας του 70΄όταν άρχισε η Ιαπωνία να πέρνει όλη την παγκόσμια αγορά στα χέρια της και τα Ευρωπαϊκά μηχανάκια να πεθαίνουν, η sachs έκανε στροφή και από τότε είναι προσανατολισμένη στο automotive φτιάχνοντας συμπλέκτες, αμορτισέρ, και άλλα εξαρτήματα αυτοκινήτου, η Luk είναι προσανατολισμένη στους βιομηχανικούς συμπλέκτες και λιγότερο στο automotive και δε φτιάχνει τίποτα άλλο, άλλωστε το πλήρες όνομα της είναι Luk kupplung.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Mα δεν έχει γίνει καμμία εξαγορά, οι εταιρίες αυτές ανήκουν στα συγκεκριμένα γκρούπ πάνω από 20 χρόνια και δεν πρόκειται κατά τα φαινόμενα να αλλάξουν, είναι διαφορετικά γκρούπ οι ZF και η Schaeffler, άλλη εταιρία η sachs άλλη εταιρία η Luk, η sachs είναι γνωστή ατην Ελλάδα από τη 10ετία του ΄50 που έφτιαχνε τα μηχανάκια sachs, τέλος της 10ετίας του 70΄όταν άρχισε η Ιαπωνία να πέρνει όλη την παγκόσμια αγορά στα χέρια της και τα Ευρωπαϊκά μηχανάκια να πεθαίνουν, η sachs έκανε στροφή και από τότε είναι προσανατολισμένη στο automotive φτιάχνοντας συμπλέκτες, αμορτισέρ, και άλλα εξαρτήματα αυτοκινήτου, η Luk είναι προσανατολισμένη στους βιομηχανικούς συμπλέκτες και λιγότερο στο automotive και δε φτιάχνει τίποτα άλλο, άλλωστε το πλήρες όνομα της είναι Luk kupplung.Ετσι πρεπει να ειναι οσο αφορα στις δυο εταιριες.
Λοιπον εγινε αλλαγη δισκο, πλατω, αντλια με κοστος 800 ευρω. Η αισθηση του συμπλεκτη σαφως ποιο ομαλη και αναλαφρη. Περιπου 30%.
-
Με γεια
Πως εφτασε 800?
Εβαλες κατι απο αυτα που λεγαμε εδω?
Μπκε αυτο που ελεγε ο μαστορας ?
πηγες στον ιδιο μαστορα?
πηγες σε αλλον?
Για πες -
Τα τρια που προανεφερα εβαλα σε Luk τα οποια τα προμηθευτηκε ο μαστορας. κοστος 570 και τα υπολοιπα εργατικα.
-
παναια'μ...
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
παναια'μ...αστα να πανε ενα πραγμα Οπου σε βρει φιλε . .
-
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=32324&start=4020
Το γνωστό χαρτόνι στο πίσω τζάμι το είχε και φίλος του πατέρα μου μετά από αλλαγή δίσκου πλατώ (1000-1200 έδωσε δε θυμάμαι)
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=32324&start=4020Το γνωστό χαρτόνι στο πίσω τζάμι το είχε και φίλος του πατέρα μου μετά από αλλαγή δίσκου πλατώ (1000-1200 έδωσε δε θυμάμαι)
Φιλε αν το πας σε εξουσιωδοτημενο εχει πετσωμα το πραγμα για να στο πω λαικα. Στο εξειδικευμενο μπαινει και λιγη βαζελινη.
Το θεμα μου εμενα δεν ειναι τα 800 αλλωστε αγοραζωντας ενα τετοιο αυτοκινητο ξερεις οτι θα εχει καποιες συγκεκριμενες απαιτησεις και ενα premium.
Ομως κε ρατιατικα δεν θελει να πληρωνει κανενας
-
Δυστυχώς η κατοχή αυτοκινήτου 1ης μάρκας 'τιμωρείται'. Λες και επειδή έχεις ένα αμάξι πρέπει να σε σκίζουν όλοι (συνεργεία-αντιπροσωπείες-κράτος). Σόρυ πάντως για τα οφτόπικ.
Καλές βόλτες!!! -
το κράτος δεν σκίζει με βάση αν είναι premium 'η όχι αλλά με βάση τα κυβικά. Επίσης όταν΄πάιρνεις ένα αυτοκίνητο αξίας 50, 60, ή 70 κ λογικό δεν είναι να είναι αντίστοιχα ακριβή η συντήρηση του;
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
το κράτος δεν σκίζει με βάση αν είναι premium 'η όχι αλλά με βάση τα κυβικά. Επίσης όταν΄πάιρνεις ένα αυτοκίνητο αξίας 50, 60, ή 70 κ λογικό δεν είναι να είναι αντίστοιχα ακριβή η συντήρηση του;Οχι φιλε μου απαραιτητα. Μερικα ανταλακτικα μπορει να ειναι ακριβοτερα αλλα ειτε αλλαξεις λαδια μπουζι ειτε δισκο πλατω σε φιατακι ειτε σε Mercedes ειναι το ιδιο. Γιατι σου χρεωνει διπλη εργασια? Επισης τα service ειναι πολυ ακριβοτερα με περιπου λιγο υψηλοτερα ανταλακτικα. Εκτος και βαζει μπουζι απο χρυσο και τιτανιο και δεν το ξερω. Η λαδια εξωτικα απο το τσιμπουκτου.
Επαναλαμβανω. Να πληρωσω οκ κανενα προβλημα. Την κοροιδια δεν ανεχωμαι
-
Ο χρήστης corden20000 έγραψε:
το κράτος δεν σκίζει με βάση αν είναι premium 'η όχι αλλά με βάση τα κυβικά. Επίσης όταν΄πάιρνεις ένα αυτοκίνητο αξίας 50, 60, ή 70 κ λογικό δεν είναι να είναι αντίστοιχα ακριβή η συντήρηση του;
Εκτος και βαζει μπουζι απο χρυσο και τιτανιο και δεν το ξερω. Η λαδια εξωτικα απο το τσιμπουκτου.Οχι φιλε μου απαραιτητα. Μερικα ανταλακτικα μπορει να ειναι ακριβοτερα Γιατι σου χρεωνει διπλη εργασια? Επισης τα αλλα ειτε αλλαξεις λαδια μπουζι ειτε δισκο πλατω σε φιατακι ειτε σε Mercedes ειναι το ιδιο.service ειναι πολυ ακριβοτερα με περιπου λιγο υψηλοτερα ανταλακτικα.
Επαναλαμβανω. Να πληρωσω οκ κανενα προβλημα. Την κοροιδια δεν ανεχωμαι
λαδια ιδια, δισκο πλατω ιδια, μπουζι ιδια, αν ολα ειναι ιδια τοτε γιατι υπαρχει αυτη η διαφορα τιμης απο το φιατακι στο μερσεντες, αφου ειναι ιδια?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
το κράτος δεν σκίζει με βάση αν είναι premium 'η όχι αλλά με βάση τα κυβικά. Επίσης όταν΄πάιρνεις ένα αυτοκίνητο αξίας 50, 60, ή 70 κ λογικό δεν είναι να είναι αντίστοιχα ακριβή η συντήρηση του;
Εκτος και βαζει μπουζι απο χρυσο και τιτανιο και δεν το ξερω. Η λαδια εξωτικα απο το τσιμπουκτου.Οχι φιλε μου απαραιτητα. Μερικα ανταλακτικα μπορει να ειναι ακριβοτερα Γιατι σου χρεωνει διπλη εργασια? Επισης τα αλλα ειτε αλλαξεις λαδια μπουζι ειτε δισκο πλατω σε φιατακι ειτε σε Mercedes ειναι το ιδιο.service ειναι πολυ ακριβοτερα με περιπου λιγο υψηλοτερα ανταλακτικα.
Επαναλαμβανω. Να πληρωσω οκ κανενα προβλημα. Την κοροιδια δεν ανεχωμαι
λαδια ιδια, δισκο πλατω ιδια, μπουζι ιδια, αν ολα ειναι ιδια τοτε γιατι υπαρχει αυτη η διαφορα τιμης απο το φιατακι στο μερσεντες, αφου ειναι ιδια?
Αυτο λεμε φιλε μου. Λαικιστι Πετσωμα. Ο δισκος και μερικα ανταλακτικα ειναι πιο ακριβα αλλα δεν δικαιολογουν τις διαφορες.
-
Corden
ποιον απο ολος τους συμπλεκτες που βρηκαμε εδω εβαλες? και σε ποια τιμη?
Αν εβαλες τον 'γαμαω' που ειχαν βρει κατι φιλοι, οντως η 500αρα ηταν στο προγραμμα, αλλα βρηκαμε και νορμαλ με 200κατι. Δε δικαιολογειται η 800αρου που πληρωσες, νομιζω. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Corden
ποιον απο ολος τους συμπλεκτες που βρηκαμε εδω εβαλες? και σε ποια τιμη?
Αν εβαλες τον 'γαμαω' που ειχαν βρει κατι φιλοι, οντως η 500αρα ηταν στο προγραμμα, αλλα βρηκαμε και νορμαλ με 200κατι. Δε δικαιολογειται η 800αρου που πληρωσες, νομιζω.Δισκο + πλατω Louk + mercedes αντλια
-
Ο χρήστης corden20000 έγραψε:
το κράτος δεν σκίζει με βάση αν είναι premium 'η όχι αλλά με βάση τα κυβικά. Επίσης όταν΄πάιρνεις ένα αυτοκίνητο αξίας 50, 60, ή 70 κ λογικό δεν είναι να είναι αντίστοιχα ακριβή η συντήρηση του;
Εκτος και βαζει μπουζι απο χρυσο και τιτανιο και δεν το ξερω. Η λαδια εξωτικα απο το τσιμπουκτου.Οχι φιλε μου απαραιτητα. Μερικα ανταλακτικα μπορει να ειναι ακριβοτερα Γιατι σου χρεωνει διπλη εργασια? Επισης τα αλλα ειτε αλλαξεις λαδια μπουζι ειτε δισκο πλατω σε φιατακι ειτε σε Mercedes ειναι το ιδιο.service ειναι πολυ ακριβοτερα με περιπου λιγο υψηλοτερα ανταλακτικα.
Επαναλαμβανω. Να πληρωσω οκ κανενα προβλημα. Την κοροιδια δεν ανεχωμαι
λαδια ιδια, δισκο πλατω ιδια, μπουζι ιδια, αν ολα ειναι ιδια τοτε γιατι υπαρχει αυτη η διαφορα τιμης απο το φιατακι στο μερσεντες, αφου ειναι ιδια?
Αυτο λεμε φιλε μου. Λαικιστι Πετσωμα. Ο δισκος και μερικα ανταλακτικα ειναι πιο ακριβα αλλα δεν δικαιολογουν τις διαφορες.
Αυτ'ο που δεν κατάλαβες όταν αγορασες αυτοκίνητο της κατηγορίας είναι ότι πλήρωσες στην τιμή και το RnD (έρευνα και ανάπτυξη) της εταιρείας , το κόστος του μαρκετινγκ αλλά και την υπεραξία του ονόματος. Για τους ίδιους λόγους πληρώνεις και πιο ακριβά το service. μπορεί τα μπουζί να είναι ίδια όπως λες και το κόστος κατασκευής γελοίο σε σχέση με αυτό που πληρώνεις αλλά περιλαμβάνει και όλα τα κόστη που σου ανέφερα. Σίγουρα σε καταλαβαίνω ότι τσούζει ο τιμοκατάλογος της Merc αλλά όταν έψαχνες για αυτοκίνητο το επέλεξες έναντι του Fiat γιατί εκτίμησες την ποιότητα του προϊόντος, εμπιστεύτηκες το όνομα της εταιρείας κλπ. Όλα αυτά έχουν ένα κόστος που η εταιρεία μετακυλήει και στο κόστος κτίσης και στο κόστος συντήρησης.
-
τι κοστος και κουραφεξαλα λετε?
το αμαξι κανει σημερα 11-12 χιλιαρικα και το προηγουμενο (σαν το δικο μου) 3-4....και θα δωσεις 800 για δισκοπλατο?πανω απο 300-400 μαξιμουμ δεν παει που να γινει η 2α παρουσια αποψε...και φυσικα εγω τοσα θα του εδινα του μαστορα
-
Πήραμε φόρα.... Αν δείτε καλύτερα τα ανταλλακτικά που έβαλε είναι περισσότερα (και ξεπερνάνε τα 500 ευρώ ακόμα κι αν τα πάρουμε εμείς από το διαδίκτυο) οπότε μιλάμε μόνο για τα εργατικά (για τα περισσότερα πράματα). Και ακόμα κι αν το κόστος των ανταλλακτικών είναι ίδιο με του φίατ αυτό δε σημαίνει ότι και τα εργατικά οφείλουν να είναι τα ίδια. Πχ σε κάποιο αυτοκίνητο άλλαζες δίσκο χωρίς να κατεβάσεις κιβώτιο ενώ σε άλλα για να βγει το κιβώτιο πρέπει να ζηλώσεις πολλά πράματα... δεν θα δώσεις τα ίδια εργατικά. Αν βέβαια θέλεις να πηγαίνεις κάπου που την έχουν δει υπερμηχανικοί της μερσεντές κλπ τότε είσαι άξιος της τύχης σου!
-
Πραγματι τα ανταλακτικα ειναι ποιο ακριβα και σαφως πληρωνεις τεχνογνωσια και R&D και σαφως το κοστολογιο μπαινει βαση την αρχικη αξια του οχηματος που εδω μιλαμε γυρω στα 60000.
Ομως εχουμε την εξης σταθερα. Μια εργασια συγκεκριμενη (ισως ειναι λαθος παραδειγμα ο δισκος που αλαξα) αποτιμαται βαση της δυσκολιας που εχει και οχι αν το αυτοκινητο κανει 6000 η 60000 η 600000000. Απο εκει και περα το μονο premium που εγω δικαιολογω ειναι λογω εξιδικευσης που πραγματι στην περιπτωση του δισκο πλατω υπαρχει και αρα ειναι ανοιχτο σε συζητηση (καθε οχημα εχει δικο του σεταρισμα)
Σε περιπτωση service ομως μιλαμε για φουμαρα. Υπολογισα το κοστος σε πρωτη υλη και ειναι 100-120 Ευρω. Εχωντας μια μικρη εμπειρια ξερω οτι μπορω να το κανω και μονος μου. Το κοστος που μου ζητησαν ειναι 250 Ευρω. Αυτο σε εξειδικευμενο και κατα πολλους τιμιο. Αν παω στην ΕΚΚΑ μιλαμε για πανω απο 350. Και ερωτω υπαρχει εδω καποια υπεραξια που θα επρεπε να πληρωσω? Το μονο που συμπερανα ειναι οτι το πλεοναζων ειναι που στο βαζουν στο χακαρισμενο συστημα της Mercedes και σου σβηνουν την ενδειξη.
Αλλαγη δισκο πλατω σε SLK 200.