-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
υπαρχει 1.4 fsi??
με 75 χασκι.........
Τα χάσκι ροπιάζουν καλά για αυτό και 75 χάσκι=90 άλογα. Experience speaking.
-
Υπήρχε και με 80 χωρίς fsi, αυτά ήταν τα ημίαιμα;
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Υπήρχε και με 80 χωρίς fsi, αυτά ήταν τα ημίαιμα;Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ικεα ήταν αυτά
-
Παίδες ερώτηση.Στα τελευταία χιλιόμετρα η μπροστα δεξιά αναρτηση κάνει σαν πορτα που τρίζει το άνοιγμα κλεισιμο και μάλιστα άσχημα
Τι μπορει να ειναι αυτό το πραγμα?
Golf 4 με 75 καθαρόαιμα απλα για υπενθύμιση -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Παίδες ερώτηση.Στα τελευταία χιλιόμετρα η μπροστα δεξιά αναρτηση κάνει σαν πορτα που τρίζει το άνοιγμα κλεισιμο και μάλιστα άσχημα
Τι μπορει να ειναι αυτό το πραγμα?
Golf 4 με 75 καθαρόαιμα απλα για υπενθύμισηκαποιος ελλαστικος συνδεσμος προφανος...το ιδιο ειχε παθει ενας θειος μου σε μεγγαν 1 όποτε δεν είναι το δικό σου μόνο 'μπουρουχι'
-
Ναι το έχω ακουσει και σε άλλα αμάξια αυτο.Απλά με ξένιζε γενικώς
Μπουρούχι ειναι γι αλλους λογους αλλα μη τους ξαναναλυσω τωρα
iRoc σ' ευχαριστω πολυ
Ελπιζω βεβαια αυτο το πραγμα να μη θελει μια περιουσία για να αλλαχθει -
χαιρεται,
βρηκα το golf mk6, 2010, 1.6 tdi, 105hp, s/w, 150,000 km, 13000 euro, απο Γερμανια, με το κλειδι στο χερι.
Τι λετε για οικογενειακο που το χρειαζομαι? Βγαζει προβληματα, ή ειναι αξιοπιστο?ευχαριστω
-
Κοιτάμε αυτό ως αντικαταστάτη του 500:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3528224/
Πως είναι η τιμή του? Σαν πολύ φθηνό δεν είναι με τόσα λίγα χιλιόμετρα? Παίζει κάτι λέτε?
-
Ε τα χλμ στα μεταχειρισμενα σχετικα ειναι Φανταζομαι δεν υπαρχει ζητημα παρκαρισματος?? Γιατι απο τα 3,5 στα 4,3 μετρα ειναι αρκετη η διαφορα... Παντως η τιμη δεν ειναι κ τοσο χαμηλη, φθηνη εκδοση ειναι, και υπαρχουν και φθηνοτερα. Αν το εχει δε κ κανα μηνα ισως την εχει χαμηλωσει μπας κ φυγει...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ε τα χλμ στα μεταχειρισμενα σχετικα ειναι Φανταζομαι δεν υπαρχει ζητημα παρκαρισματος?? Γιατι απο τα 3,5 στα 4,3 μετρα ειναι αρκετη η διαφορα... Παντως η τιμη δεν ειναι κ τοσο χαμηλη, φθηνη εκδοση ειναι, και υπαρχουν και φθηνοτερα. Αν το εχει δε κ κανα μηνα ισως την εχει χαμηλωσει μπας κ φυγει...Υπάρχουν φθηνότερα 6άρια?
Θα πάμε να το δούμε αύριο.
-
Φθηνότερα όντως δεν υπάρχουν 6άρια. Όμως προσωπικά θα σου έλεγα να δεις comfortline και αν μπορείς και highline. Δες αν μπορείς ένα τέτοιο, μπες μέσα και θα καταλάβεις γιατί στο λέω. Παραείναι γυμνά τα trendline. Για μένα αν μπορείς να διαθέσεις λίγα παραπάνω ευρώ, ανέβα εξοπλιστική έκδοση
edit: Αν μπορούσες να παζαρέψεις ένα σαν αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3813941/
ή αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3780960/Καθίσματα, επενδύσεις στις πόρτες και στο ταμπλό, δερμάτινο τιμόνι-λεβιές κλπ και εξοπλιστικά στοιχεία δίνουν ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Φθηνότερα όντως δεν υπάρχουν 6άρια. Όμως προσωπικά θα σου έλεγα να δεις comfortline και αν μπορείς και highline. Δες αν μπορείς ένα τέτοιο, μπες μέσα και θα καταλάβεις γιατί στο λέω. Παραείναι γυμνά τα trendline. Για μένα αν μπορείς να διαθέσεις λίγα παραπάνω ευρώ, ανέβα εξοπλιστική έκδοσηedit: Αν μπορούσες να παζαρέψεις ένα σαν αυτό : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3813941/
ή αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3780960/Καθίσματα, επενδύσεις στις πόρτες και στο ταμπλό, δερμάτινο τιμόνι-λεβιές κλπ και εξοπλιστικά στοιχεία δίνουν ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο
Ναι τα έχω δει αυτά, αλλά δεν μας ενδιαφέρει τόσο ο εξοπλισμός όσο να είναι σε καλή κατάσταση και με όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα. Τη σύζυγο δηλαδή δε τη νοιάζει να έχει ζάντες αλουμινίου κλπ, φτάνει να έχει τα βασικά δηλαδή a/c, ηλεκτρικά παράθυρα κλπ και επειδή θα πάει ανταλλαγή με το 500 συν διαφορά και ξεκινήσαμε από το 5άρι ώστε να δώσουμε ελάχιστη διαφορά, τα 11Κ είναι way over budget.
-
ΟΚ, πιο πολύ για τα καθίσματα και τα δερματινά τιμόνια κλπ το έλεγα, δίνουν μια άλλη αίσθηση κατ εμέ, αλλά αφού ειναι εκτός budget, οκ. Δείτε το φθηνό που μας έδειξες και περιμένουμε εντυπώσεις αύριο.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
ΟΚ, πιο πολύ για τα καθίσματα και τα δερματινά τιμόνια κλπ το έλεγα, δίνουν μια άλλη αίσθηση κατ εμέ, αλλά αφού ειναι εκτός budget, οκ. Δείτε το φθηνό που μας έδειξες και περιμένουμε εντυπώσεις αύριο.Ναι, μωρέ...δε τη νοιάζουν αυτά. Έχουμε αυτοκίνητο με εξοπλισμό.
Μετά παίζει κι αυτό, πιστεύω με ελάχιστη διαφορά με το 500:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3914741/ -
@koubeast: Ενταξει αφου εχει τα βασικα και 4 ηλ. παραθυρα, νομιζω οτι φθανει ο εξοπλισμος αφου υπαρχει αλλο αυτοκινητο για ταξιδια κλπ.
Φθηνοτερα εχω δει, -ισως οχι στα χλμ που ψαχνεις- αλλα το σημαντικο ειναι σε τι κατασταση βρισκεται και.. 'απο που κραταει η σκουφια του'. Με το καλο!
-
Νίκο, καλύτερα 122άρι και λόγω απλότητας κινητήρα και επειδή θα ναι και πιο οικονομικό εντός πόλης σίγουρα Ότι δείτε πάντως, βάλτε το κανα 2-3 φορές μπροστά να δείτε αν ακούγεται η καδένα στην εκκίνηση. Σε κάποια χρειάστηκε αλλαγή και αν πας αντιπροσωπεία και την αλλάξεις μόνος σου το κόστος θα είναι από 600++ ευρώ αν και (ειδικά στο 6άρι) σίγουρα θα σου κάλυπταν μέγάλο ή ολόκληρο μέρος του ποσού. Αν δεν ακούσεις τπτ περίεργο, είσαι μια χαρά
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
...να δείτε αν ακούγεται η καδένα στην εκκίνηση...Τι τύπου ήχο ψάχνω?
-
Αυτό που κάνει τα πρώτα δευτερόλεπτα μόλις το βάζει μπροστά και σταματάει. Μπορεί να το κάνει με μικρότερη ένταση αλλά αν το κανει θα πρέπει να αλλαχθεί η καδένα και μετά θα είναι ΟΚ Μη τρελαίνεσαι πάντως, το πιθανότερο είναι ότι θα είναι ΟΚ, απλά είπα να στο αναφέρω. Δε ξέρω μήπως έπαιζε και καμιά ανάκληση γι αυτό το θέμα
-
Καλά αυτόν τον ήχο μπορεί να στον κάνει και μια φορά στους 4-5 μήνες όπως το έκανε το δικό μου. Οπότε με 2-3 εκκινήσεις δεν πρόκειται να βγάλει συμπέρασμα. Το πρόβλημα είναι του γραναζιού του μεταβλητού χρονισμού που αργεί να περάσει λάδι στον μεταβλητό και κάνει αυτόν τον ήχο 1-2 σεκοντ μέχρι να ανέβει το λάδι. Πρόβλημα της καδένας θα θεωρούνταν αν κάνει αυτόν τον ήχο συνεχόμενα με τσεκ εντζιν και φόβο να πηδήξει δόντια και να γίνει χαμός. Υπάρχει στο γιουτουμπ και αυτό αλλά ειναι εξαιρετικά σπάνιο. Απλά αν πας για αλλαγή γραναζιου μετβλητού αλλάζει και η καδένα με τις γλίστρες τεντοτήρες κτλ με κόστος που δεν θυμάμαι τώρα πολύ απλά γιατί εγώ ακολούθησα ενα diy που βρήκα στο vw club και έχω λύσει (προσωρινα? θα δείξει) το θέμα: Καθάρισα το βαλβιδάκι που στέλνει λάδι στον μεταβλητό χρονισμό και από τότε έχει σταματήσει ο ήχος αυτός. Αν συνεχίσει να το κάνει τότε πας για γρανάζι καδένα και τα παρελκόμενα Περισσότερα στο παρακάτω λινκ:
http://www.vweos.gr/kunena/28-DIYs/61991-diy-katharismos-valvidas-ekkentroforou-gia-1-4-tsi-160hp
VW FORUM