Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα με φρενα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα με φρενα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    21
    1983
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      garufalloy last edited by

      χαιρετε κ συγχαρητηρια για το φορουμ σας...
      μιας κ ειμαι καινουριος αποφασισα να κανω ενα καινουριο θεμα και να διατυπωσω το προβλημα μου 1ον γιατι το φορουμ ειναι τεραστιο και 2ον γιατι μεσω της αναζητησης βρηκα καποια θεματα παρομοια με το προβλημα μου απλα θ ηθελα να μου απαντησει στοχευμενα οποιος μπορει στο δικο μου προβλημα...
      εν πασει περιπτωσει το προβλημα μου τωρα..
      προσφατα αγορασα ενα opel corsa b 1.0 μοντελο '99 με 63.000 πραγματικα χιλιομετρα τσεκαρισμενο.(1000€ )
      πριν κανα 2 μερες ανεβηκα πηλιο.καθως κατεβαινα λπν με περιπου 70-80 km/h και 3η στο κιβωτιο μετα απο 3-4 σκληρα σχετικα φρεναρισματα μου μυρισαν το φρενα (πιστευω φερμουιτ), η αισθηση του πενταλ εγινε πιο μαλακη και γενικα φρεναρε πιο δυσκολα (εκτος και αν πατουσες δευτερη φορα τα φρενα που βοηθουσε αρκετα -ισως εκανε καλυτερη συμπιεση ? ).σταματησα και δν ειχαν καπνισει τ φρενα...σημειωτεον οτι ειχα αλλαξει τ τακακια ενα μηνα πριν και πριν την αλλαγη δεν ειχα θεμα καθως κανω τακτικα τν διαδρομη με σχεδον την ιδια καταπονηση αλλα παρομοια αντιδραση απ τα τακακια(η οτι φταιει )δεν ειχα. τωρα τα συμπτωματα μετα απο 2 μερες μενουν τα ιδια εκτος της μυρωδιας καμμενου (δηλαδη φρεναρισμα πιο δυσκολο και αισθηση του πεταλ πιο μαλακη παραμενουν) συν οτι εχω την εντυπωση οτι το αμαξι δν 'ρολαρει' οπως πριν ... δλδ οτι κατι με φρεναρει...
      λετε ν φαγωθηκαν καινουρια τακακια με 3-4 καπως πιο αποτομα φρεναριματα σε μια μερα ? μηπως τιποτα δισκοπλακες ? γιατι με προβληματιζει οτι κατι με κραταει και οταν δεν παταω φρενο... οποιος μπορει να βοηθησει και να εκφρασει μια γνωμη παρακαλω να το κανει ...
      ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        garufalloy last edited by

        χαιρετε κ συγχαρητηρια για το φορουμ σας...
        μιας κ ειμαι καινουριος αποφασισα να κανω ενα καινουριο θεμα και να διατυπωσω το προβλημα μου 1ον γιατι το φορουμ ειναι τεραστιο και 2ον γιατι μεσω της αναζητησης βρηκα καποια θεματα παρομοια με το προβλημα μου απλα θ ηθελα να μου απαντησει στοχευμενα οποιος μπορει στο δικο μου προβλημα...
        εν πασει περιπτωσει το προβλημα μου τωρα..
        προσφατα αγορασα ενα opel corsa b 1.0 μοντελο '99 με 63.000 πραγματικα χιλιομετρα τσεκαρισμενο.(1000€ )
        πριν κανα 2 μερες ανεβηκα πηλιο.καθως κατεβαινα λπν με περιπου 70-80 km/h και 3η στο κιβωτιο μετα απο 3-4 σκληρα σχετικα φρεναρισματα μου μυρισαν το φρενα (πιστευω φερμουιτ), η αισθηση του πενταλ εγινε πιο μαλακη και γενικα φρεναρε πιο δυσκολα (εκτος και αν πατουσες δευτερη φορα τα φρενα που βοηθουσε αρκετα -ισως εκανε καλυτερη συμπιεση ? ).σταματησα και δν ειχαν καπνισει τ φρενα...σημειωτεον οτι ειχα αλλαξει τ τακακια ενα μηνα πριν και πριν την αλλαγη δεν ειχα θεμα καθως κανω τακτικα τν διαδρομη με σχεδον την ιδια καταπονηση αλλα παρομοια αντιδραση απ τα τακακια(η οτι φταιει )δεν ειχα. τωρα τα συμπτωματα μετα απο 2 μερες μενουν τα ιδια εκτος της μυρωδιας καμμενου (δηλαδη φρεναρισμα πιο δυσκολο και αισθηση του πεταλ πιο μαλακη παραμενουν) συν οτι εχω την εντυπωση οτι το αμαξι δν 'ρολαρει' οπως πριν ... δλδ οτι κατι με φρεναρει...
        λετε ν φαγωθηκαν καινουρια τακακια με 3-4 καπως πιο αποτομα φρεναριματα σε μια μερα ? μηπως τιποτα δισκοπλακες ? γιατι με προβληματιζει οτι κατι με κραταει και οταν δεν παταω φρενο... οποιος μπορει να βοηθησει και να εκφρασει μια γνωμη παρακαλω να το κανει ...
        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          garufalloy last edited by

          χαιρετε κ συγχαρητηρια για το φορουμ σας...
          μιας κ ειμαι καινουριος αποφασισα να κανω ενα καινουριο θεμα και να διατυπωσω το προβλημα μου 1ον γιατι το φορουμ ειναι τεραστιο και 2ον γιατι μεσω της αναζητησης βρηκα καποια θεματα παρομοια με το προβλημα μου απλα θ ηθελα να μου απαντησει στοχευμενα οποιος μπορει στο δικο μου προβλημα...
          εν πασει περιπτωσει το προβλημα μου τωρα..
          προσφατα αγορασα ενα opel corsa b 1.0 μοντελο '99 με 63.000 πραγματικα χιλιομετρα τσεκαρισμενο.(1000€ )
          πριν κανα 2 μερες ανεβηκα πηλιο.καθως κατεβαινα λπν με περιπου 70-80 km/h και 3η στο κιβωτιο μετα απο 3-4 σκληρα σχετικα φρεναρισματα μου μυρισαν το φρενα (πιστευω φερμουιτ), η αισθηση του πενταλ εγινε πιο μαλακη και γενικα φρεναρε πιο δυσκολα (εκτος και αν πατουσες δευτερη φορα τα φρενα που βοηθουσε αρκετα -ισως εκανε καλυτερη συμπιεση ? ).σταματησα και δν ειχαν καπνισει τ φρενα...σημειωτεον οτι ειχα αλλαξει τ τακακια ενα μηνα πριν και πριν την αλλαγη δεν ειχα θεμα καθως κανω τακτικα τν διαδρομη με σχεδον την ιδια καταπονηση αλλα παρομοια αντιδραση απ τα τακακια(η οτι φταιει )δεν ειχα. τωρα τα συμπτωματα μετα απο 2 μερες μενουν τα ιδια εκτος της μυρωδιας καμμενου (δηλαδη φρεναρισμα πιο δυσκολο και αισθηση του πεταλ πιο μαλακη παραμενουν) συν οτι εχω την εντυπωση οτι το αμαξι δν 'ρολαρει' οπως πριν ... δλδ οτι κατι με φρεναρει...
          λετε ν φαγωθηκαν καινουρια τακακια με 3-4 καπως πιο αποτομα φρεναριματα σε μια μερα ? μηπως τιποτα δισκοπλακες ? γιατι με προβληματιζει οτι κατι με κραταει και οταν δεν παταω φρενο... οποιος μπορει να βοηθησει και να εκφρασει μια γνωμη παρακαλω να το κανει ...
          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • U
            umaga last edited by

            μπας κι εχει κολλησει τιποτα στα ταμπουρα πισω;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Προτείνω έλεγχο-καθάρισμα-γρασσάρισμα γλιστρών στις δαγκάνες, αν δεν έγινε, καθάρισμα και έλεγχο ταμπούρων και αλλαγή υγρών φρένων, επίσης αν δεν έχει γίνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Το θέμα δεν είναι νέο, αν έψαχνες λίγο θα εύρισκες σελίδες επί σελίδων για τα φρένα και τα προβλήματα τους.

                Το έπαθε μετά από 3-4 σκληρά φρεναρίσματα όπως λέει, το να του έχουν βάλει τακάκια made i Νorth Πeristeri, ή να μην έχουν αλλαχτεί ποτέ τα υγρά και να έπαθε fade από συσσωρευμένη υγρασία χρόνων δεν παίζει δηλαδή ?

                Αφού λέει ο άνθρωπος ότι μαλάκωσε το πεντάλ και δεν νιώθει ότι υπάρχει συμπίεση, τι άλλο είναι από πρόβλημα στα υγρά ?

                Νέα υγρά και καλή εξαέρωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Όπως οι δύο προηγούμενοι.
                  Τα αρχικά συμπτώματα δείχνουν υγρά. Τα επόμενα πιθανό να έχουν να κάνουν με τις σιαγόνες.
                  Βασικά καλό είναι να πας να σου τσεκάρουν τα φρένα γενικά και καλό είναι να αλλάζεις πλήρως τα υγρά κάθε 2 χρόνια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    garufalloy last edited by

                    η αληθεια ειναι οτι τα υγρα των φρενων δεν ξερω ποτε εχουν αλαχτει τελευταια φορα γιατι το αμαξι ειναι απο δευτερο χερι και αποκτηθηκε προσφατα και κατα την αλλαγη τν τακακιων δεν ρωτησα ειναι η αληθεια αν αλλαχτηκε κ υγρο φρενων ...
                    παντως κ εμενα κατι μου λεει οτι λογω υψηλης θερμοκρασιας που αναπτυχθηκε κατα τα φρεναρισματα παμε για εξαερωση και αλλαγη υγρων φρενων.
                    γιατι η σταθμη των υγρων ειναι κανονικη... αν ηταν σιαγονες τακακια κτλ δεν θα επρεπε να εχει πεσει η σταθμη ?
                    για τα τουμπαρα που λεει ο φιλος παραπανω δεν νομιζω γιατι η μυρωδια ηταν απο μπροστα απ τα δισκοφρενα οποτε μου φανταζει καπως παραλογο λογω του φρεναρισματος κιολας ...
                    για σιαγονες που αναφερθηκε παραπανω σε τι πλαισια παιζει η τιμουλα παιζουμε ?

                    ευχαριστω πολυ για την βοηθεια παιδια γιατι η αληθεια ειναι οτι απο μηχανολογικα λιγα πραγματακια σκαμπαζω

                    οσο για το οτι υπαρχουν παρομοια θεματα στ φορουμ οπως ανεφερα και στην αρχη το γνωριζω μετα απο μια σχετικη αναζητηση που εκανα απλα ηθελα καποιος γνωστης του θεματος με τα δεδομενα του δικου μου προβληματος να μου πει γνωμη του γιατι μιας και ειμαι ασχετος οπως ειπα και πιο πριν ( ) θα μπορουσα καλλιστα να παρερμηνεψω τα 'σημαδια ' και να αποκτησω μια λαθος πρωτη εντυπωση του προβληματος ...

                    ευχαριστω και παλι,
                    Θανασης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Οι δαγκάνες μπορεί να θέλουν απλά καθάρισμα και γρασσάρισμα στις γλύστρες τους (τα σημεία πάνω στα οποία κινούνται).

                      Όπως και να έχει, πήγαινε σε ένα συνεργείο σύντομα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        garufalloy last edited by

                        Αυτο και θ γινει ...
                        Συνεργειο ολοταχως ....
                        ευχαριστω παρα πολυ παιδια ...
                        να στε καλα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tzavaras-dimitris last edited by

                          Ο χρήστης garufalloy έγραψε:
                          Αυτο και θ γινει ...
                          Συνεργειο ολοταχως ....

                          Το οτι το αυτοκινητο, δεν ρολαρει ελευθερα, σημαινει κολλημα. Εμπροσθια, η οπισθια φρενα.
                          Τα αιτια, αρκετα. Βουλωμενο μαρκουτσι, εμβολο δαγκανας, γλυστρες δαγκανας, και ισως και κυλινδρακι οπισθιο.
                          Μια πιθανη ακομα αιτια, οι ντιζες χειροφρενου. Ελενχος, για σκουριες, η φθορες.
                          Τα κακορυθμισμενα φρενα επισης, κολλανε.
                          Ενα γενικο σερβις στα φρενα, μαλλον ειναι απαραιτητο. Σιγουρα αλλαγη τα υγρα, και πιθανα καλυτερη ποιοτητα τακακια.
                          Τυχον πολυφθαρμενα εξαρτηματα, πεταμα χωρις δευτερη σκεψη.
                          Η ασφαλεια σου, πανω απο ολα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Οταν το αμαξι κατα την διαρκεια ενος δυνατου φρεναρισματος(οχι μπλοκαρισμα τροχων) τραβαει προς την αριστερη πλευρα τι σημαινει? Ποια δαγκανα πιανει λιγοτερο? Προσφατα εχει αλλαχτει αντλια φρενων λογο διαρροης αλλα το προβλημα δεν διορθωθηκε. Το συγκεκριμενο αμαξι περναει πολυ καιρο παρκαρισμενο. (Mitsubishi lancer '95)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Οταν το αμαξι κατα την διαρκεια ενος δυνατου φρεναρισματος(οχι μπλοκαρισμα τροχων) τραβαει προς την αριστερη πλευρα τι σημαινει? Ποια δαγκανα πιανει λιγοτερο? Προσφατα εχει αλλαχτει αντλια φρενων λογο διαρροης αλλα το προβλημα δεν διορθωθηκε. Το συγκεκριμενο αμαξι περναει πολυ καιρο παρκαρισμενο. (Mitsubishi lancer '95)

                              Γιατί να είναι από δαγκάνα και όχι από πίσω, από τα ταμπούρα ?

                              Αν τραβάει αριστερά πιάνει λιγότερο η δεξιά, μπορεί να κολλάει η δεξιά στυις γλύστρες της και να αργεί να ανταποκριθεί, αυτό το κλάσμα της καθυστέρησης είναι αρκετό για να τραβήξει δεξιά, όπως και να έχει χρειάζεται να πάει σε φρενά για γενικό ψάξιμο.

                              Μπορεί να είναι από λάστιχα ή από αμορτισέρ, ακόμα και από μπαλάκι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                Οταν το αμαξι κατα την διαρκεια ενος δυνατου φρεναρισματος(οχι μπλοκαρισμα τροχων) τραβαει προς την αριστερη πλευρα τι σημαινει? Ποια δαγκανα πιανει λιγοτερο? Προσφατα εχει αλλαχτει αντλια φρενων λογο διαρροης αλλα το προβλημα δεν διορθωθηκε. Το συγκεκριμενο αμαξι περναει πολυ καιρο παρκαρισμενο. (Mitsubishi lancer '95)

                                Γιατί να είναι από δαγκάνα και όχι από πίσω, από τα ταμπούρα ?

                                Αν τραβάει αριστερά πιάνει λιγότερο η δεξιά, μπορεί να κολλάει η δεξιά στυις γλύστρες της και να αργεί να ανταποκριθεί, αυτό το κλάσμα της καθυστέρησης είναι αρκετό για να τραβήξει δεξιά, όπως και να έχει χρειάζεται να πάει σε φρενά για γενικό ψάξιμο.

                                Μπορεί να είναι από λάστιχα ή από αμορτισέρ, ακόμα και από μπαλάκι.

                                Ειχε καποιο θεμα για μονοπλευρο φρεναρισμα μπροστα στο κτεο, και εγινε παρατηρηση, απλα τωρα που το οδηγησα το δα και στο δρομο. Αρα μαλλον θελει φρενά, το χει φαει η ακινησια. Απο μπροστα συστημα ειναι κομπλε, καθε 6 μηνες που αλλαζει λαδια το τσεκαρουμε και ειμαι παρον.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                                  Οταν το αμαξι κατα την διαρκεια ενος δυνατου φρεναρισματος(οχι μπλοκαρισμα τροχων) τραβαει προς την αριστερη πλευρα τι σημαινει? Ποια δαγκανα πιανει λιγοτερο? Προσφατα εχει αλλαχτει αντλια φρενων λογο διαρροης αλλα το προβλημα δεν διορθωθηκε. Το συγκεκριμενο αμαξι περναει πολυ καιρο παρκαρισμενο. (Mitsubishi lancer '95)

                                  Μπορεί να φρενάρει περισσότερο αριστερά ή να φρενάρει λιγότερο δεξιά. Ή και άλλα.
                                  Δεν έχω δηλαδή να προσθέσω κάτι απλά να πω κι εγώ να πας σε φρενά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 106s16
                                    106s16 last edited by

                                    Για την σπογγόδη αίσθηση του πεντάλ ή τα υγρά έχουν πολύ υγρασία ή υπάρχει εσωτερική διαρροή στα λαστιχάκια της αντλίας (τρόμπα) ή και τα μαρκούτστια λαστιχάρουν σαν χρησιμοποιημένα προφυλακτικά λόγω ηλικίας- φθοράς.
                                    Για το ''φρενάρισμα'' τροχού μυρωδιά ή κολλησε κάποιο έμβολο δαγκάνας ή ταμπούρου και δεν κάνει επαναφορά στο άσε μάλλον από φθαρμένα λαστιχάκια ή την άκουσε κάποιος δίσκος, αυτό το βρίσκεις εύκολα σηκώνοντας με τον γρύλο και γυρίζοντας με το χέρι έναν έναν τους τροχούς (ξεκίνα από εμπρός-τους πίσω χωρίς χειρόφρενο - με καλο τακάρισμα/σφήνες), έλενξε και τις ντίζες του χειροφρένου αλλά μάλλον δεν είναι αυτές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      run_like_hell last edited by

                                      Για τον φίλο που άνοιξε το θέμα να αναφέρω ότι το χιλιάρι κορσα Β αν δεν κάνω λάθος από το εργοστάσιο φορούσε απλούς και όχι αεριζόμενους δίσκους με ότι αυτό σημαίνει για την αντοχή τους στα δυνατά φρεναρίσματα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
                                        Για τον φίλο που άνοιξε το θέμα να αναφέρω ότι το χιλιάρι κορσα Β αν δεν κάνω λάθος από το εργοστάσιο φορούσε απλούς και όχι αεριζόμενους δίσκους με ότι αυτό σημαίνει για την αντοχή τους στα δυνατά φρεναρίσματα....

                                        οταν ενα αυτοκινητο τραβαει κατα το φρεναρισμα οι αιτιες μπορει να ειναι πολλες..... απο προβλημα στα φρενα, συνεμπλοκ μπροστινων κυριως ψαλιδιων, μπαλακια ψαλιδιων, αμορτισερ εως και διαφορετικη φθορα των ελαστικων που υπαρχουν στον ιδιο αξονα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sta81 last edited by

                                          Γειά σας παιδιά,έχω Yaris 01' μοντέλο 1000cc, με δισκόφρενα μπροστα και ταμπούρα πίσω. Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα οτι όταν είναι παρκαρισμένο πολύ ώρα και πατήσω το πεταλ των φρένων,χωρις να ανάψω την μηχανή, ειναι αμέσως σκληρό. Πιο παλιά (κανένα χρόνο) για να γίνει έτσι χρειάζοταν πατημα 3 φορές και σκλήραινε σταδιακά. Το αυτοκίνητο όταν είναι αναμμένο φρενάρει μια χαρά. Μπορείτε να καταλάβετε τί μπορεί να φταίει; Τον Δεκέμβριο έκανα σερβις, άλλαξα κ υγρά φρένων. Η στάθμη είναι εντάξει,το είδα σήμερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Ο χρήστης sta81 έγραψε:
                                            Γειά σας παιδιά,έχω Yaris 01' μοντέλο 1000cc, με δισκόφρενα μπροστα και ταμπούρα πίσω. Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα οτι όταν είναι παρκαρισμένο πολύ ώρα και πατήσω το πεταλ των φρένων,χωρις να ανάψω την μηχανή, ειναι αμέσως σκληρό. Πιο παλιά (κανένα χρόνο) για να γίνει έτσι χρειάζοταν πατημα 3 φορές και σκλήραινε σταδιακά. Το αυτοκίνητο όταν είναι αναμμένο φρενάρει μια χαρά. Μπορείτε να καταλάβετε τί μπορεί να φταίει; Τον Δεκέμβριο έκανα σερβις, άλλαξα κ υγρά φρένων. Η στάθμη είναι εντάξει,το είδα σήμερα.

                                            με το σεβρο ψαξου, τον σωληνα απο την πολλαπλη εισαγωγης και τους συνδεσμους μεχρι το σεβρο ή με την ανεπιστροφη βαλβιδα που εχει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr