Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απεργία στα Αθηναϊκά ΜΜΜ.
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Απεργία στα Αθηναϊκά ΜΜΜ.
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 17 / 20
    Αντίλογος
    53
    396
    951
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      octavia699 last edited by

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Πολλοί ξεχνούν ότι σε ένα αμάξι δεν είναι μόνο βενζίνη το έξοδο.

      Προσωπικά, στη δουλειά πλέον πάω μόνο με ΜΜΜ, κι ας κάνω 10 λεπτά παραπάνω χοντρικά.
      Περπατάω ένα 15λεπτο αντί να κάθομαι στο μποτιλιάρισμα και δεν κουνάω το αμάξι μες στην πόλη

      Ελα κανε τα και στην Αθηνα αυτα... να δουμε ποσα λεπτα παραπανω θα κανεις.
      Μου μαθατε ολοι τωρα τα ΜΜΜ

      Είναι ανάλογα από που μέχρι που θες να πας. Κάποιες διαδρομές αν και μεγάλες γίνονται γρήγορα με ΜΜΜ ενώ άλλες όχι. όσο επεκτείνεται το μετρό και μετατρέπονται σε τροφοδοτικές οι περισσότερες λεωφορειακές γραμμές τα πράγματα βελτιώνονται. Απλά μερικές φορές υπάρχει τεράστια αναμονή σε στάσεις και μεγάλη διάρκεια διαδρομής λόγω βλακείας του ΟΑΣΑ.
      Παράδειγμα με δύο γραμμές:
      Γ16 Πλ. Κουμουνδούρου - Ασπρόπυργος (συχνότητα: 20 λεπτά)
      866 Μετρό Αιγάλεω - Ασπρόπυργος (συχνότητα: 35 λεπτά)
      Κοινώς λόγω της χάλια συχνότητας που έχει η γραμμή που πάει στο μετρό (από Ιερά οδό) ο κόσμος προτιμάει αυτό που φτάνει στο κέντρο (από Αθηνών) και φυσικά θα κάνει περισσότερη ώρα να φτάσει ενώ αν πήγαινε στο μετρό από ένα σημείο και μετά θα ήταν σαφώς γρηγορότερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kacey last edited by

        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
        Πολλοί ξεχνούν ότι σε ένα αμάξι δεν είναι μόνο βενζίνη το έξοδο.

        Προσωπικά, στη δουλειά πλέον πάω μόνο με ΜΜΜ, κι ας κάνω 10 λεπτά παραπάνω χοντρικά.
        Περπατάω ένα 15λεπτο αντί να κάθομαι στο μποτιλιάρισμα και δεν κουνάω το αμάξι μες στην πόλη

        Στη Νορβηγια ολα αυτα...Χαιρω πολυ: 5 χρονια στην Αγγλια, δεν διανοηθηκα να αγορασω ενα αυτοκινητο (με 50 λιρες παρακαλω...) γιατι μπορουσα να χρησιμοποιησω τα ΜΜΜ κ να κανω μια λογικη κ γρηγορη (= efficient/αποτελεσματικη) διαδρομη, για να παω οπου θελω. Κ εκει ημουν φοιτητης = ηθελα να πηγαινω σε 1002 μερη για να κανω 1002 πραγματα.

        Στην Ελλαδα, οντας υπαλληλος (= ιδια διαδρομη, ιδιες ωρες της ημερας), δεν διανοηθηκα να αφησω το αυτοκινητο κ να χρησιμοποιησω ΜΜΜ. Γιατι πολυ απλα δεν γινεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Ρε παιδες, αυτο που σχολιασα κυριως ειναι ΠΩΣ πολλοι υπολογιζουν και συγκρινουν λανθασμενα το κοστος μετακινησης με το αμαξι.
          Κι εγω οταν θελω να βγω εκτος εδρας πολλες φορες παιρνω το αμαξι για με την συγκοινωνιαθα εκανα 10 ωρες, αλλα οπου βολευουν τα ΜΜΕ τα προτιμω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mjacob last edited by

            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
            αλλα οπου βολευουν τα ΜΜΕ τα προτιμω.

            με το MEGA των 8 έχω παρατηρήσει ότι φτάνω τουλάχιστον 25 λεπτά αργότερα.
            Με το ΣΚΑΙ είμαι πάντα στην ώρα
            Με STAR δε το συζητάμε, μέχρι να τελειώσουν οι διαφημίσεις έχει περάσει το ωράριο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rx8_drifter last edited by

              όχι πως έχεις άδικο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Ο χρήστης mjacob έγραψε:

                αλλα οπου βολευουν τα ΜΜΕ τα προτιμω.

                με το MEGA των 8 έχω παρατηρήσει ότι φτάνω τουλάχιστον 25 λεπτά αργότερα.
                Με το ΣΚΑΙ είμαι πάντα στην ώρα
                Με STAR δε το συζητάμε, μέχρι να τελειώσουν οι διαφημίσεις έχει περάσει το ωράριο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                  .
                  Κι εγω οταν θελω να βγω εκτος εδρας πολλες φορες παιρνω το αμαξι για με την συγκοινωνιαθα εκανα 10 ωρες, αλλα οπου βολευουν τα ΜΜΜ τα προτιμω.

                  Αυτο ακριβως σου απαντησα εγω: οποιαδηποτε συγκριση με οποιαδηποτε (θεωρω, εγω μονο στην Αγγλια εχω ζησει για να ξερω απο πρωτο χερι, αλλα δεν νομιζω να πεφτω εξω) δυτικοευρωπαικη χωρα ειναι αστεια, γιατι ακριβως τα ελληνικα ΜΜΜ δεν βολευουν σχεδον πουθενα κ η ταλαιπωρια ειναι εγγυημενη. Εξαιρουνται τα μεσα σταθερης τροχιας (οχι τραμ, οσα εχουν δικια τους ξεχωριστη = τρενο/μετρο) κ αυτο μονο οταν οι προορισμοι σου ειναι αρκετα κοντα* σε σταθμους.

                  *Αν πχ εμενα νεο φαληρο κ δουλευα συνταγμα/κηφισια, θα επαιρνα το τρενο. αλλα μεχρι εκει. η πρωην μου μενει μοσχατο *αλλα στην αλλη πλευρα απο το σταθμο κ δουλευει αμπελοκηπους κ για να ειναι στις 7μιση στη δουλεια της με ΜΜΜ ξεκινουσε απο τις 6...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannik1977 last edited by

                    τωρα εισαι ελευθερος;;
                    εχω μια ξαδερφη..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      liostemi last edited by

                      ...κι επειδή καλό είναι να τα λέμε όλα, χτες στο σταθμό 'Αγία Σκέπη' του τραμ, το μηχανάκι που εκδίδει εισιτήρια μου έφαγε 1,40€ και επειδή το θεώρησα στιγμιαίο μπλοκάρισμα, προσπάθησα ξανά με 5ευρο(!), που επίσης μου το έφαγε!!!
                      ...αυτό όμως που μ' έκανε θηρίο, δεν ήταν τα 6,40€ που μου έφαγε, αλλά η αγωνία που είχα μηπως μπεί κάνας ελεγκτής στο τραμ και με κάνει ρόμπα αφού τελικά μπήκα χωρίς εισιτήριο φυσικά!..
                      ...άει σιχτίρ!..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kacey last edited by

                        Αληθεια, τι θα μπορουσες να κανεις εκεινη τη στιγμη για τα λεφτα που εχασες? Υπαρχει καποια διαδικασια?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          224-v last edited by

                          ισως ενα τηλεφωνο καπου οτι το μηχανημα δεν δουλευει?? και φυσικα να ζητησεις τα λεφτα πισω... οταν το ανοιξουν για να παρουν τα λεφτα θα πρεπει να περισσευουν ισως και περισσωτερα μιας και δεν θα ησουν ο μονος που του τα κρατησε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            geo-f1 last edited by

                            Μόνο από την μπροστινή πόρτα θα μπαίνουν στα λεωφορεία από 1η Ιουλίου οι επιβάτες σε μία προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μεταφοράς.

                            Με ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών τονίζει ότι από τη Δευτέρα θα εφαρμοστεί το μέτρο της υποχρεωτικής επιβίβασης των επιβατών από την μπροστινή πόρτα με επίδειξη εισιτηρίου ή κάρτας στον οδηγό αρχικά σε επιλεγμένες γραμμές.

                            Στη συνέχεια το μέτρο θα εφαρμοστεί και στις υπόλοιπες γραμμές του δικτύου.

                            Τα λεωφορεία των γραμμών αυτών θα φέρουν ειδική σήμανση στις θύρες και στη φωτεινή επιγραφή τους, ώστε να γίνονται αντιληπτά από τους επιβάτες.

                            Οι γραμμές στις οποίες θα εφαρμοστεί το μέτρο είναι οι εξής:

                            24 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ
                            
                            25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΜΕΤΡΟ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ
                            
                            025 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΠΡΟΦ.ΔΑΝΙΗΛ
                            
                            026 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
                            
                            027 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-ΟΡΦΕΩΣ
                            
                            054 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
                            
                            060 ΜΟΥΣΕΙΟ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ
                            
                            100 ΠΛ.ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ-ΚΟΛΩΝΑΚΙ-ΑΓΟΡΑ
                            
                            209 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ
                            
                            227 ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΑΓ.ΑΡΤΕΜΙΟΣ
                            
                            602 Ν.ΙΩΝΙΑ-ΚΑΛΟΓΡΕΖΑ-ΣΤ.ΠΑΝΟΡΜΟΥ
                            
                            651 ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Α
                            
                            653 ΨΥΧΙΚΟ-ΠΑΝΟΡΜΟΥ Β
                            
                            859 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ
                            
                            114 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΚΑΒΟΥΡΙ-ΒΟΥΛ/ΓΜΕΝΗ(μέσω ΜΑΡΙΝΑΣ)
                            
                            116 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ-ΚΙΤΣΙ
                            
                            120 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ(ΠΗΓ/ΚΙΑ)-ΠΡΟΑΣΤ.ΣΤ.ΚΟΡΩΠΙΟΥ
                            
                            124 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΑΓ.ΤΡΙΑΔΑ-ΑΓ.ΤΡΥΦΩΝΑΣ
                            
                            125 ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΠΑΙΑΝΙΑ-ΒΑΡΚΙΖΑ
                            
                            128 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
                            
                            149 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΗ-ΒΑΡΚΙΖΑ
                            
                            162 ΒΟΥΛΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ(ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ)
                            
                            163 ΒΟΥΛΑ-ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ
                            
                            170 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΑΡΚΙΖΑ-ΒΑΡΗ
                            
                            202 ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
                            
                            205 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
                            
                            207 ΓΛΥΦΑΔΑ-ΤΕΡΨΙΘΕΑ
                            
                            212 ΣΤ.ΔΑΦΝΗ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΒΥΡΩΝΑΣ-ΚΑΡΕΑΣ
                            
                            247 ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ(μέσω Λ.ΑΛΙΜΟΥ)
                            
                            301 ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΘΟΥΣΑΣ
                            
                            307 ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ-ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ
                            
                            322 ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΒΡΑΥΡΩΝΑ
                            
                            323 ΒΡΑΥΡΩΝΑ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
                            
                            324 ΑΝΘΟΥΣΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ-ΚΑΝΤΖΑ
                            
                            330 ΚΟΡΩΠΙ-ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ
                            
                            404 ΣΤ.ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑΣ-ΣΤ.ΧΑΛΑΝΔΡΙ
                            
                            501 ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ Α
                            
                            522 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΑΔΑΜΕΣ Α
                            
                            523 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΑΔΑΜΕΣ Β
                            
                            524 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ
                            
                            526 ΣΤ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΚΕΦΑΛΑΡΙ
                            
                            527 ΠΕΥΚΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ Β
                            
                            530 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΜΕΛΙΣΣΙΑ-Ν.ΠΕΝΤΕΛΗ
                            
                            541 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΣΤ.ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
                            
                            543 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΝΟΣ.ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
                            
                            560 ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-ΜΟΡΤΕΡΟ-Ν.ΕΡΥΘΡΑΙΑ
                            
                            604 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν.ΙΩΝΙΑ
                            
                            605 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ
                            
                            640 ΤΟΠΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
                            
                            642 ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΑΓ.ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ-ΠΕΥΚΗ
                            
                            819 ΠΕΡΑΜΑ-ΝΕΚΡ.ΣΧΙΣΤΟΥ
                            

                            Καλη αρχη!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Ναι μεν, αλλα...

                              Το προβλημα ειναι αν ο οδηγος δεν δει καρτα η εισητηριο τι θα κανει?
                              Θα τα βαλει με τον οποιοδηποτε καφρο? Μαλλον θα τον γραψει για να μην εχει σκοτουρες ή ακομα χειροτερα θα πει το γνωστο Ελληνικο 'δικα μου ειναι?'.
                              Η λυση ειναι μπαρες που ανοιγουν με εισητηριο η κατι αλλο τελος παντων.

                              για να βαλουν το μετρο αυτο σε τιποτα Ζεφυρια ή Μενιδι να δεις οδηγους μαχαιρωμενους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Smog forces Paris to offer free public transport
                                Paris and several French cities make public transport free to tackle toxic smog at 'dangerous' levels due to unseasonably warm and still weather and cool nights

                                All public transport in Paris and several other French cities will be free this weekend in an attempt to reduce the number of cars on the road and improve what has been described as “dangerously” poor air quality.
                                Nearly three-quarters of France is under maximum alert in what the European Environment Agency says is the worst air pollution since 2007.
                                The metro, buses and trains are free from today until Sunday night in the entire Paris region, as well as the cities of Caen, Grenoble, Reims and Rouen.
                                Velib' rental bikes and the car-sharing Autolib' scheme are also free of charge.
                                Meteorologists say unusually warm, windless days followed by cool nights have prevented the pollution from dispersing.

                                Jean-Paul Huchon, head of the organisation that oversees transport in the Paris area, said the toxic air posed 'significant risks to the health of residents”.
                                A strong prevalence of “particulate matter”, particles with a diameter of less than 10 microns, or PM10, was reported in Paris and at least 30 French départements.
                                These are the most monitored as the smaller and lighter a particle is, the longer it stays in the atmosphere and can remain suspended for weeks.
                                Particles less than 2.5 microns in diameter also pose the greatest health risk as they penetrate deep into the lungs and the blood system. They can also lead to asthma, allergies and respiratory diseases.
                                Alert levels in Paris are reached when the daily concentration of PM10 in the air surpasses 80 microns per cubic metre of air.
                                The decision to waive public transport fees comes days after an environmental group brought a complaint denouncing the 'inertia of the government' that it says has endangered lives.
                                Christophe Nadjdovski, Ecology candidate for mayor of Paris, said the current Socialist town hall had failed to impose sufficient measures, such as alternating car use, or obliging lorries to circumvent the city.
                                Environmental also groups blame successive governments for promoting the use of diesel vehicles – used by 67 per cent of French motorists – via tax breaks that are still in place.
                                The pollution woes of Paris pale into comparison with cities in China, India and Iran, according to World Health Organisation figures.
                                Ahwaz, in southwestern Iran, far outstrips infamously polluted cities like New Delhi or Beijing, with 372 parts per million of PM10. Beijing, by comparison, was on 121 parts per million, Paris on 38 and London on 29.
                                France, along with several other countries, risks a multimillion-euro fine from the European Commission for failing to rein in air pollution

                                http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... sport.html

                                Tροφή για σκέψη, γι αυτούς που η μόνη βελτιστοποίηση που μπορούν να κάνουν στην κεφάλα τους είναι αυτή του ισολογισμού μιας εταιρίας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  Το ότι στο Παρίσι τα ΜΜΜ προσφέρθηκαν δωρεάν για 2 μέρες ώστε να αντιμετωπιστεί μια οξεία περιβαλλοντική κρίση που προκλήθηκε λόγω ασυνήθιστων καιρικών συνθηκών ποια ακριβώς σχέση έχει με την Ελληνική πραγματικότητα και την επιτακτική ανάγκη να σταματήσουμε να αιμορραγούμε χρήματα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                    Ναι μεν, αλλα...

                                    Το προβλημα ειναι αν ο οδηγος δεν δει καρτα η εισητηριο τι θα κανει?
                                    Θα τα βαλει με τον οποιοδηποτε καφρο? Μαλλον θα τον γραψει για να μην εχει σκοτουρες ή ακομα χειροτερα θα πει το γνωστο Ελληνικο 'δικα μου ειναι?'.
                                    Η λυση ειναι μπαρες που ανοιγουν με εισητηριο η κατι αλλο τελος παντων.

                                    για να βαλουν το μετρο αυτο σε τιποτα Ζεφυρια ή Μενιδι να δεις οδηγους μαχαιρωμενους

                                    Ας βάλουν μπάρες όπου δε θα ανοίγουν αν δε χτυπάς το εισητήριο όπως έχουν σε κάποια σημεία στην αμερική και να μην ασχολείται καθόλου ο οδηγός και οι ελεγχτές για τους λαθρεπιβάτες

                                    αλλά βλέπεις θέλουν σε δουλειά να βρίσκονται μερικοί, να κλαίγονται για τη λαθρεπιβίβαση κτλ..

                                    πιστεύω ότι στη Νέα Υόρκη που εφαρμόζεται το συγκεκριμένο μέτρο έχουν χειρότερους τύπους από τα Ζεφύρια και Μενίδια

                                    το ίδιο φυσικά και σε μετρό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      liostemi last edited by

                                      ...άσε που οι 'τύποι' από Μενίδια και Ζεφύρια, μάλλον δεν μπαίνουν σε ΜΜΜ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rx8_drifter last edited by

                                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                        Το ότι στο Παρίσι τα ΜΜΜ προσφέρθηκαν δωρεάν για 2 μέρες ώστε να αντιμετωπιστεί μια οξεία περιβαλλοντική κρίση που προκλήθηκε λόγω ασυνήθιστων καιρικών συνθηκών ποια ακριβώς σχέση έχει με την Ελληνική πραγματικότητα και την επιτακτική ανάγκη να σταματήσουμε να αιμορραγούμε χρήματα;

                                        To σχόλιό μου είναι γενικότερο και έχει να κάνει με την επιτακτική ανάγκη για φτηνά ΜΜΜ στον πολίτη. Αυτό που σχολίασα είναι το πόσο μικρόνοη είναι η βελτιστοποίηση ενός συστήματος τόσο τοπικά και το πόσο χαζό είναι να μιλάς για ελλειματικά ΜΜΜ όταν η μαζική χρήση τους εχει τεράστιο όφελος στην κοινωνία μακροχρόνια που ισοσκελίζει αυτούς τους προϋπολογισμούς.

                                        Όταν λοιπόν σε λίγα χρόνια ως κοινωνία θα πληρώνεις δις για θεραπείες καρκίνων, εσύ βγαίνε να μου λές για το χαμόγελο του οδηγου των ιδιωτικών λεοφορείων, Διεγράφη προσβλητικό προσωπικό σχόλιο [Mod]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-lappas last edited by

                                          Αυτά που γράφεις είναι αυτονόητα. Αν δεν ήταν, θα τα είχαμε κλείσει και ο καθένας θα πήγαινε στην πόλη όπως μπορούσε.

                                          Από εκεί και πέρα, το να χρησιμοποιείς το παράδειγμα μιας έκτακτης περίπτωσης (σε μια χώρα με πολύ μικρότερα οικονομικά ζόρια) όπου αποφάσισαν να παρέχουν τα ΜΜΜ χωρίς κόμιστρο για δυο μέρες για να υπονοήσεις ότι οι ισολογισμοί των ΜΜΜ δεν έχουν καμιά σημασία γενικά... οκ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                            Ναι μεν, αλλα...

                                            Το προβλημα ειναι αν ο οδηγος δεν δει καρτα η εισητηριο τι θα κανει?
                                            Θα τα βαλει με τον οποιοδηποτε καφρο? Μαλλον θα τον γραψει για να μην εχει σκοτουρες ή ακομα χειροτερα θα πει το γνωστο Ελληνικο 'δικα μου ειναι?'.
                                            Η λυση ειναι μπαρες που ανοιγουν με εισητηριο η κατι αλλο τελος παντων.

                                            για να βαλουν το μετρο αυτο σε τιποτα Ζεφυρια ή Μενιδι να δεις οδηγους μαχαιρωμενους

                                            Ας βάλουν μπάρες όπου δε θα ανοίγουν αν δε χτυπάς το εισητήριο όπως έχουν σε κάποια σημεία στην αμερική και να μην ασχολείται καθόλου ο οδηγός και οι ελεγχτές για τους λαθρεπιβάτες

                                            αλλά βλέπεις θέλουν σε δουλειά να βρίσκονται μερικοί, να κλαίγονται για τη λαθρεπιβίβαση κτλ..

                                            πιστεύω ότι στη Νέα Υόρκη που εφαρμόζεται το συγκεκριμένο μέτρο έχουν χειρότερους τύπους από τα Ζεφύρια και Μενίδια

                                            το ίδιο φυσικά και σε μετρό

                                            Το ιδιο λεω και το εχω πει και παραπανω.

                                            ...άσε που οι 'τύποι' από Μενίδια και Ζεφύρια, μάλλον δεν μπαίνουν σε ΜΜΜ...

                                            Μια διευκρινιση: Στα Ζεφυρια κλπ, το προβλημα δεν εννοω οτι θα ειναι με τις μπαρες, εννοω οτι θα ειναι αμα πει τιποτα ο οδηγος.
                                            Οι πελατες των 'τυπων' μπαινουν στα ΜΜΜ και δεν χτυπανε οχι εισητηριο, ουτε παλαμακια. Αντε πες στον τελειωμενο που ζητιανευει ή κανει πιπες για 5€ και μετα τρεχει με το λεωφορειο να αγορασει εμπορευμα, να χτυπησει εισιτηριο ή να σου δειξει καρτα. LOLEN

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 17 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr