-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Στο νέο Panda βάζεις βενζίνη μόνο με το χωνάκι???γιατι το λες αυτο;;;;
-
150.000 χλμ, 8 χρονια το αμάξι. Έχει νόημα να αλλάξω τα υγρά της υποβοήθησης; Με ρούφηγμα από το δοχείο και αντικατάσταση έχει βάση ή είναι τσαπατσούλικη δουλειά;
-
Ναι και ναι, οπωσδηποτε.
Κι θα κανεις δυο-τρια ρουφηγματα, αφου γυρισεις το τιμονι lock to lock
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ναι και ναι, οπωσδηποτε.Κι θα κανεις δυο-τρια ρουφηγματα, αφου γυρισεις το τιμονι lock to lock
Για εξηγησε παραπανω τη διαδικασια και γιατι , γιατι το δικο μου ειναι 13 χρονια χωρις αλλαγη.
ΥΓ εδω που πρεπει να πεις λεπτομερειες εισαι λακωνικος, στον Αντιλογο κελαηδας
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο νέο Panda βάζεις βενζίνη μόνο με το χωνάκι???
Εμεινε και βάζεις με μπιτονι;Σε όλα όσα έχουν το πορτάκι θες χωνί.
Το αναφέρω γιατί σε καινούργια Panda έχει στο 'πορτ παγκάζ' μαζί με τη ρεζέρβα ένα διάφανο σακουλάκι που έχει μέσα ένα λευκό πλαστικό χωνί. μήπως είναι για την περίπτωση που μείνεις από βενζίνη και αναγκαστείς να βάλει με μπιτόνι και επειδή έχει μια βαλβίδα ασφαλείας στο ρεζερβουάρ που δεν επιτρέπει να βάζεις από ένα μπιτόνι άρα σου δίνουν και ένα χωνί?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ναι και ναι, οπωσδηποτε.
Κι θα κανεις δυο-τρια ρουφηγματα, αφου γυρισεις το τιμονι lock to lock
Για εξηγησε παραπανω τη διαδικασια και γιατι , γιατι το δικο μου ειναι 13 χρονια χωρις αλλαγη.
ΥΓ εδω που πρεπει να πεις λεπτομερειες εισαι λακωνικος, στον Αντιλογο κελαηδας
Ρουφάς, προσθέτεις καινούριο υγρό, γυρνάς τιμόνι ώστε να κυκλοφορήσει το υγρό, επαναλβάνεις. Σκοπός αυτού να ξεπλύνεις όσο περισσότερο γίνεται το κύκλωμα. Στο τέλος, 2-3 τερματίσματα για να φύγει τυχόν αέρας.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Στο νέο Panda βάζεις βενζίνη μόνο με το χωνάκι???
Εμεινε και βάζεις με μπιτονι;Σε όλα όσα έχουν το πορτάκι θες χωνί.
Το αναφέρω γιατί σε καινούργια Panda έχει στο 'πορτ παγκάζ' μαζί με τη ρεζέρβα ένα διάφανο σακουλάκι που έχει μέσα ένα λευκό πλαστικό χωνί. μήπως είναι για την περίπτωση που μείνεις από βενζίνη και αναγκαστείς να βάλει με μπιτόνι και επειδή έχει μια βαλβίδα ασφαλείας στο ρεζερβουάρ που δεν επιτρέπει να βάζεις από ένα μπιτόνι άρα σου δίνουν και ένα χωνί?
Είναι απο τα νέα χωρίς τάπα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι και ναι, οπωσδηποτε.
Κι θα κανεις δυο-τρια ρουφηγματα, αφου γυρισεις το τιμονι lock to lock
Για εξηγησε παραπανω τη διαδικασια και γιατι , γιατι το δικο μου ειναι 13 χρονια χωρις αλλαγη.
ΥΓ εδω που πρεπει να πεις λεπτομερειες εισαι λακωνικος, στον Αντιλογο κελαηδας
Ρουφάς, προσθέτεις καινούριο υγρό, γυρνάς τιμόνι ώστε να κυκλοφορήσει το υγρό, επαναλβάνεις. Σκοπός αυτού να ξεπλύνεις όσο περισσότερο γίνεται το κύκλωμα. Στο τέλος, 2-3 τερματίσματα για να φύγει τυχόν αέρας.
ΟΚ. Αρα με αυτο τον τροπο μειωνεις οσο γινεται την περιεκτικοτητα σε παλιο υγρο, απλα χαλας καμποσο καινουριο στα 2-3 refill. Υπαρχει αλλος τροπος αληθεια, ας πουμε 'επιστημονικοτερος'?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο νέο Panda βάζεις βενζίνη μόνο με το χωνάκι???
Εμεινε και βάζεις με μπιτονι;Σε όλα όσα έχουν το πορτάκι θες χωνί.
Το αναφέρω γιατί σε καινούργια Panda έχει στο 'πορτ παγκάζ' μαζί με τη ρεζέρβα ένα διάφανο σακουλάκι που έχει μέσα ένα λευκό πλαστικό χωνί. μήπως είναι για την περίπτωση που μείνεις από βενζίνη και αναγκαστείς να βάλει με μπιτόνι και επειδή έχει μια βαλβίδα ασφαλείας στο ρεζερβουάρ που δεν επιτρέπει να βάζεις από ένα μπιτόνι άρα σου δίνουν και ένα χωνί?
Είναι απο τα νέα χωρίς τάπα;
Ναι απλά ανοίγεις το πορτάκι, δεν ξεβιδώνεις/ξεκλειδώνεις τίποτα.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ναι και ναι, οπωσδηποτε.
Κι θα κανεις δυο-τρια ρουφηγματα, αφου γυρισεις το τιμονι lock to lock
Για εξηγησε παραπανω τη διαδικασια και γιατι , γιατι το δικο μου ειναι 13 χρονια χωρις αλλαγη.
ΥΓ εδω που πρεπει να πεις λεπτομερειες εισαι λακωνικος, στον Αντιλογο κελαηδας
Ρουφάς, προσθέτεις καινούριο υγρό, γυρνάς τιμόνι ώστε να κυκλοφορήσει το υγρό, επαναλβάνεις. Σκοπός αυτού να ξεπλύνεις όσο περισσότερο γίνεται το κύκλωμα. Στο τέλος, 2-3 τερματίσματα για να φύγει τυχόν αέρας.
ΟΚ. Αρα με αυτο τον τροπο μειωνεις οσο γινεται την περιεκτικοτητα σε παλιο υγρο, απλα χαλας καμποσο καινουριο στα 2-3 refill. Υπαρχει αλλος τροπος αληθεια, ας πουμε 'επιστημονικοτερος'?
Ναι...
Υπάρχει, ξεκούμπωμα κολάρων/σωλήνα κλπ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
150.000 χλμ, 8 χρονια το αμάξι. Έχει νόημα να αλλάξω τα υγρά της υποβοήθησης; Με ρούφηγμα από το δοχείο και αντικατάσταση έχει βάση ή είναι τσαπατσούλικη δουλειά;Άλλαξε όσο υγρό έχει το ρεζερβουάρ.
Γέμισε με καλό συνθετικό και ξανά σε 5 χρόνια.Δεν χρειάζεται να βάζεις μπρος και να στρίβεις για να το αλλάξεις όλο.
Ξοδεύεις λεφτά και μπορεί να λερωθείς με τα λάδια.Αν αλλάζεις όσο έχει το ρεζερβουάρ κάθε 5 χρόνια, το υγρό θα είναι σαν καινούριο.
(το παλιό λάδι δεν είναι χαλασμένο)Αυτοί που ξεβιδώνουν σωλήνες πάνε γυρεύοντας να χαλάσουν την αντλία.
Δεν χρειάζεται να δουλέψει η αντλία πολλά δευτερόλεπτα με αέρα για να πάθει ζημιά. -
Εκανα μια ερευνα στο νετ για λαδι υδραυλικου τιμονιου, με βαση αυτα που γραφει το manual. Το τι μπερδεμα υπαρχει δεν περιγραφεται.
Εφτασα σε ενα pdf με ενα TSB της ΚΙΑ στην Αυστραλια, που λεει 'Στα ακολουθα μοντελα υπενθυμιζουμε οτι το υδραυλικο τιμονι θελει λαδι Hyundai χχχχ και στα ακολουθα Hyundai ψψψψ. Το λαδι xxxx δεν εισαγεται στην Αυστραλια, οποτε χρησιμοποιήστε λαδι Dexron-IΙ για αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων'
Ζαλιστηκα. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εκανα μια ερευνα στο νετ για λαδι υδραυλικου τιμονιου, με βαση αυτα που γραφει το manual. Το τι μπερδεμα υπαρχει δεν περιγραφεται.
Εφτασα σε ενα pdf με ενα TSB της ΚΙΑ στην Αυστραλια, που λεει 'Στα ακολουθα μοντελα υπενθυμιζουμε οτι το υδραυλικο τιμονι θελει λαδι Hyundai χχχχ και στα ακολουθα Hyundai ψψψψ. Το λαδι xxxx δεν εισαγεται στην Αυστραλια, οποτε χρησιμοποιήστε λαδι Dexron-IΙ για αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων'
Ζαλιστηκα.ναι,συνηθως βαζουν το ιδιο με του αυτοματου κιβωτιου,κοκκινο χρωμα.........αλλα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα αν βαλεις απλο οπως των ελαιοπιεστρων!
-
Λάδι για υδραυλικό τιμόνι Civic EG.
Μη βάζετε ATF σ' αυτά τα Civic.
Έχει σωστό λάδι ο Λαμπριανίδης (trade-wind).
Ο Σαρακάκης έβαζε ΛΑΘΟΣ λάδια και όλα τα τιμόνια χαλάσανε και στάζανε.Ενώ μέσα στο βιβλίο γράφει ότι το τιμόνι θα καταστραφεί με ATF, στην τελευταία σελίδα ο Σαρακάκης συνιστούσε να βάζεις ATF.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εκανα μια ερευνα στο νετ για λαδι υδραυλικου τιμονιου, με βαση αυτα που γραφει το manual. Το τι μπερδεμα υπαρχει δεν περιγραφεται.
Εφτασα σε ενα pdf με ενα TSB της ΚΙΑ στην Αυστραλια, που λεει 'Στα ακολουθα μοντελα υπενθυμιζουμε οτι το υδραυλικο τιμονι θελει λαδι Hyundai χχχχ και στα ακολουθα Hyundai ψψψψ. Το λαδι xxxx δεν εισαγεται στην Αυστραλια, οποτε χρησιμοποιήστε λαδι Dexron-IΙ για αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων'
Ζαλιστηκα.ναι,συνηθως βαζουν το ιδιο με του αυτοματου κιβωτιου,κοκκινο χρωμα.........αλλα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα αν βαλεις απλο οπως των ελαιοπιεστρων!
των ποιών? ??
@leonp
ειδικά για τα honda το λεγανε και στα φορα που εψαχνα πριν. -
To Dexron είναι εμπορική ονομασία του λαδιού για τα αυτόματα κιβώτια, το δημιούργησε η GM to 1968, όλα τα λάδια του είδους που πληρούν τις προδοαγραφές αυτές ( υπάρχουν αρκετές, όλες της GM ) Dexron, Dexron-II, Dexron-IID, Dexron-IIE, Dexron-III Dexron-VI, όποιος και αν τα φτιάχνει λέγονται Dextron γιατό το 2006 έληξαν οι πατέντες της GM
-
ΔΕΝ πρέπει να ξεκουμπώσεις κολάρα κλπ και να αδειάσεις το σύστημα εντελώς, γιατί κινδυνεύεις να πάρεις την τρόμπα στο χέρι.
1 μπουκάλι ΑΤF κανει σκάρτο 10αρικο, αν κάνεις 2-3 ρουφήγματα το έχεις ανανεώσει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό.
Το έκανα για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια και τα λάδια βγήκαν καταμαυρα
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ρε panosft........που ησουν οταν το παλικαρι ζηταγε βοηθεια;;;;ε;;;;; -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εκανα μια ερευνα στο νετ για λαδι υδραυλικου τιμονιου, με βαση αυτα που γραφει το manual. Το τι μπερδεμα υπαρχει δεν περιγραφεται.
Εφτασα σε ενα pdf με ενα TSB της ΚΙΑ στην Αυστραλια, που λεει 'Στα ακολουθα μοντελα υπενθυμιζουμε οτι το υδραυλικο τιμονι θελει λαδι Hyundai χχχχ και στα ακολουθα Hyundai ψψψψ. Το λαδι xxxx δεν εισαγεται στην Αυστραλια, οποτε χρησιμοποιήστε λαδι Dexron-IΙ για αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων'
Ζαλιστηκα.ναι,συνηθως βαζουν το ιδιο με του αυτοματου κιβωτιου,κοκκινο χρωμα.........αλλα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα αν βαλεις απλο οπως των ελαιοπιεστρων!
των ποιών? ??
@leonp
ειδικά για τα honda το λεγανε και στα φορα που εψαχνα πριν.υδραυλικα εμβολα (μπουκαλες) οπως εχουν οι εκσκαφεις πχ......
-
Σε καμια περίπτωση.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........