-
Το berlingo είναι αστέρι !!!!
-
Citroen
-
Καποιο από τα 3 (berlingo, Partner, Kangoo) έχει δίσκους πίσω που τα άλλα 2 δεν έχουν αλλά δεν θυμάμαι ποιο...
egw pantws tha dialega κανγκού....
-
Στη δουλειά οδηγώ ένα Berlingo προ facelift με αιρ κοντίσιον και όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά. 1400 άρι βέβαια. Απλά σβέλτο και ελαστικό, γενικά καλό και δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, εκτός του ότι είχε ξεκολλήσει ξαφνικά ένα καλώδιο κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού με αποτέλεσμα να αναβοσβήνει η ένδειξη του αερόσακου, κάτι που φτιάχτηκε. Επιφυλάσομαι για Fiat και Renault γιατί δεν έχω ακούσει κάτι θετικό ,ούτε αρνητικό. Αν Berlingo τότε 1600 και γιατί όχι και Multitop αν θες ( η έκδοση με την πανοραμική οροφή)
-
ti doulia kanis lekko kai ti baros vazeis mesa?
ego pou eimi udravlikos tha anteksei to varos? -
Ο χρήστης euro2004 έγραψε:
ti doulia kanis lekko kai ti baros vazeis mesa?
ego pou eimi udravlikos tha anteksei to varos?To Βerlingo μπορεί να φορτωθεί εώς και 580 κιλά.
Βγαίνει μόνο σε 1,4 και 1,9dieselΠερισσότερα θα βρεις εδώ
-
Γιατί δέν ψάχνεις κάποιο πού να έχει φύλλα σούστας πίσω;
Αυτά αντέχουν σέ μεγάλο βάρος.
Πόσα κιλά θά φορτώνεις; -
Ένας φίλος έχει για το μαγαζί του (κάνουν μεταφορές εμπορευμάτων) το berligo ο΄μως με τον diesel κινητήρα και από τι μου λέει που και που είναι αρκετά ικανοποιημένος. Του κάνει εντύπωση (είναι φανατικός της Honda) πως δεν παρουσιασε κάποιο πρόβλημα. Έχει 100.000 χλμ. Κι εμένα μου κάνει εντύπωση! Ταξιδέψαμε μάλιστα και μια φορά μαζί Θεσ/νίκη-Σέρρες και πήγαινε αρκετά καλά. Cd player και A/C είχε βέβαια... Δεν ξέρω κατα πόσο βοήθησα...
-
Berlingo και απο μένα, γνωρίζω οτι είναι πάρα πολύ αξιόπιστα και η Citroen έχει πολύ καλά χρηματοδοτικά. Η 5ετής εγγύηση για επαγγελματικό δεν μου λέει και πολλά γιατί συνήθως σε μια διετία έχεις κάνει 100000 χλμ και είσαι ήδη εκτός.
-
Citroen
-
Για να μιλάμε σοβαρά τώρα, χωρίς να χάνουμε το χρόνο μας με μαλακίες:
Και οι δυο εταιρείες βγάζουν μοτέρ που αντέχουν στα βασανιστήρια και δύσκολα βγάζουν προβλήματα. Η Peugeot μάλιστα, της οποίας τα μοτέρ φοράνε οι Citroen εδώ και πολλά χρόνια, ανέκαθεν φημιζόταν για τις αξιόπιστες μηχανές της. Προβλήματα λοιπόν μην περιμένεις να σου παρουσιαστούν για πλάκα.
-
Ο χρήστης euro2004 έγραψε:
ti doulia kanis lekko kai ti baros vazeis mesa?
ego pou eimi udravlikos tha anteksei to varos?Αγαπητέ φίλε κουβαλάω υφάσματα, ρέλια. Το βάρος χοντρικά τελείως το υπολογίζω στα 500 κιλά το ανώτερο. Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα
-
Το Doblo 1,9D που οδήγησα βγάζει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια 17,7km/L. Έχει πολύ έξυπνες λύσεις για μικροαντικείμενα στην καμπίνα.
Από αξιοπιστία είναι μια χαρά και μην ακούς βλακείες. Ενδεικτικά έχει ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ περιστροφική αντλία καυσίμου χωρίς πολύπλοκα μέρη. O ίδιος επιχειρηματίας έχει και ένα Jumper που θέλει να το ξεφορτωθεί γιατί δεν ήταν ευχαριστημένος ούτε από το αυτοκίνητο ούτε από τα service και φανοποιείο της αντιπροσωπείας.
Επίσης να πω ότι στη Θεσσαλονίκη πιο πολλά Doblo βλέπεις παρά Citroen και πολύ λιγότερα Renault.
Το θέμα δεν είναι τι θα πει ο καθένας εδω μέσα αλλά εσύ να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου και να επιλέξεις. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Επίσης να πω ότι στη Θεσσαλονίκη πιο πολλά Doblo βλέπεις παρά Citroen και πολύ λιγότερα Renault.
Εδώ γίνεται το αντίθετο, βρωμάει ο τόπος από τους Γάλλους κυρίως Βerlingo και Kangoo.
Το θέμα δεν είναι τι θα πει ο καθένας εδω μέσα αλλά εσύ να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου και να επιλέξεις.
Aκριβώς πήγαινε να τα δεις από κοντά.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Το Doblo 1,9D που οδήγησα βγάζει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια 17,7km/L. Έχει πολύ έξυπνες λύσεις για μικροαντικείμενα στην καμπίνα.
Από αξιοπιστία είναι μια χαρά και μην ακούς βλακείες. Ενδεικτικά έχει **ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ περιστροφική αντλία **καυσίμου χωρίς πολύπλοκα μέρη. O ίδιος επιχειρηματίας έχει και ένα Jumper που θέλει να το ξεφορτωθεί γιατί δεν ήταν ευχαριστημένος ούτε από το αυτοκίνητο ούτε από τα service και φανοποιείο της αντιπροσωπείας.
Επίσης να πω ότι στη Θεσσαλονίκη πιο πολλά Doblo βλέπεις παρά Citroen και πολύ λιγότερα Renault.
Το θέμα δεν είναι τι θα πει ο καθένας εδω μέσα αλλά εσύ να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου και να επιλέξεις.Δεν είναι και τόσο συμβατική, EPIC Ph III είναι και μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσε να την επισκευάσει κανείς -εγγυημένα- στην Ελλάδα. Να μην αναφέρω τι ιστορίες υπήρξαν με μερικά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Από αυτά τα αυτοκίνητα μεταφορών δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι η γνωστή αξιοπιστία των μηχανικών μερών σε Fiat & Citroen παραμένει... (στην 'αξιοπιστία' γελάμε )
Από καμιά άλλη χώρα δεν υπάρχει τίποτα?
Είναι για γέλια;
Γιατί γνωρίζεις επ' αυτού ή διατυπώνεις αυτά που έχεις μάθει από πιτσιρικάς;Οπως λέει και ο Σπύρος καταντάει κουραστική αυτή η ατάκα σου σε κάθε τόπικ.
Εχεις μείνει στην εποχή του Κολοκοτρώνη...προχώρα λίγο και θα δεις ότι τα πράγματα εξελλίσονται...Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!
ΥΓ Για την εποχή του Κολοκοτρώνη δεν ξέρω τι γινόταν, βάσει του θέματος με την ηλικία των μελών του φόρουμ πάντως, όλο και κάποιος θα βρεθεί να μας πει
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!
Χμμμμ
Θελεις να σου αναφέρω προβλήματα «γερμανικών» αυτοκινήτων...;
Εχεις κολλήσει στις ταμπέλες... -
Και κάτι άλλο που μάλλον ΑΓΝΟΕΙΣ:
ΑΛΛΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΛΛΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ!
Για αυτό και τα Hyundai πλέον είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα Μercedes.
Oχι ποιοτικότερα, πρόσεχε τον όρο! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!
Χμμμμ
Θελεις να σου αναφέρω προβλήματα «γερμανικών» αυτοκινήτων...;
Εχεις κολλήσει στις ταμπέλες...Πρώτος εγώ θα σου αναφέρω προβλήματα για τα γερμανικά, αλλά εσύ δεν έχεις ακούσει ΚΑΝΕΝΑΝ που να έχει πρόβλημα με ιταλικό? Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά...
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!
Χμμμμ
Θελεις να σου αναφέρω προβλήματα «γερμανικών» αυτοκινήτων...;
Εχεις κολλήσει στις ταμπέλες...Πρώτος εγώ θα σου αναφέρω προβλήματα για τα γερμανικά, αλλά εσύ δεν έχεις ακούσει ΚΑΝΕΝΑΝ που να έχει πρόβλημα με ιταλικό? Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά...
Αυτό σε τιμά γιατί δεν δείχνει «κολλημένο» άνθρωπο.
Εγώ έχω γαλλικό (C4 και Saxo VTS πριν) o πατέρας μου Αlfa από 20 χρονών (τώρα την 166) και η αδελφή μου κάποτε Golf IV 1,4.Στα γαλλικά δεν αντιμετώπισα προβλήματα πλην μιας τσιμούχας στροφάλου που άλλαξα στο 6ετές Saxo μου.
Στα ιταλικά, παλιά άστα βράστα.Από την 147/156 και μετά ΤΕΡΑΣΤΙΑ βελτίωση.
Το Golf-άκι το οποίο πήραμε για να ΜΗΝ τρέχουμε στα συνεργεία...ελέω αδελφής ...τραγικά τα πράγματα!
Εκαιγε 1 λιτρο λάδι στα 3-4000 χλμ, παράθυρα κ γρύλοι, κιβώτιο που δεν έλεγε να πάρει την όπισθεν, ξέφτισμα των πλαστικών του εσωτερικού, το Α/C που δεν άνοιγε κ.α.
Δεν λέω ότι όλα τα Golf είναι αναξιόπιστα αλλά ο γερμανικός μύθος καταρρίπτεται ...και από ακριβότερα μοντέλα όπως τα Mercedes.Tι θέλω να πω:
Το αμάξι είναι λαχείο...τέρμα η χώρα προέλευσης!
esy ti tha dialeges?