Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    esy ti tha dialeges?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. esy ti tha dialeges?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    49
    140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-1970 last edited by

      Το berlingo είναι αστέρι !!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        obelix last edited by

        Citroen

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          cmarin last edited by

          Καποιο από τα 3 (berlingo, Partner, Kangoo) έχει δίσκους πίσω που τα άλλα 2 δεν έχουν αλλά δεν θυμάμαι ποιο...

          egw pantws tha dialega κανγκού....

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lekkos last edited by

            Στη δουλειά οδηγώ ένα Berlingo προ facelift με αιρ κοντίσιον και όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρικά. 1400 άρι βέβαια. Απλά σβέλτο και ελαστικό, γενικά καλό και δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, εκτός του ότι είχε ξεκολλήσει ξαφνικά ένα καλώδιο κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού με αποτέλεσμα να αναβοσβήνει η ένδειξη του αερόσακου, κάτι που φτιάχτηκε. Επιφυλάσομαι για Fiat και Renault γιατί δεν έχω ακούσει κάτι θετικό ,ούτε αρνητικό. Αν Berlingo τότε 1600 και γιατί όχι και Multitop αν θες ( η έκδοση με την πανοραμική οροφή)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              euro2004 last edited by

              ti doulia kanis lekko kai ti baros vazeis mesa?
              ego pou eimi udravlikos tha anteksei to varos?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης euro2004 έγραψε:
                ti doulia kanis lekko kai ti baros vazeis mesa?
                ego pou eimi udravlikos tha anteksei to varos?

                To Βerlingo μπορεί να φορτωθεί εώς και 580 κιλά.
                Βγαίνει μόνο σε 1,4 και 1,9diesel

                Περισσότερα θα βρεις εδώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hunter last edited by

                  Γιατί δέν ψάχνεις κάποιο πού να έχει φύλλα σούστας πίσω;
                  Αυτά αντέχουν σέ μεγάλο βάρος.
                  Πόσα κιλά θά φορτώνεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alpan last edited by

                    Ένας φίλος έχει για το μαγαζί του (κάνουν μεταφορές εμπορευμάτων) το berligo ο΄μως με τον diesel κινητήρα και από τι μου λέει που και που είναι αρκετά ικανοποιημένος. Του κάνει εντύπωση (είναι φανατικός της Honda) πως δεν παρουσιασε κάποιο πρόβλημα. Έχει 100.000 χλμ. Κι εμένα μου κάνει εντύπωση! Ταξιδέψαμε μάλιστα και μια φορά μαζί Θεσ/νίκη-Σέρρες και πήγαινε αρκετά καλά. Cd player και A/C είχε βέβαια... Δεν ξέρω κατα πόσο βοήθησα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Berlingo και απο μένα, γνωρίζω οτι είναι πάρα πολύ αξιόπιστα και η Citroen έχει πολύ καλά χρηματοδοτικά. Η 5ετής εγγύηση για επαγγελματικό δεν μου λέει και πολλά γιατί συνήθως σε μια διετία έχεις κάνει 100000 χλμ και είσαι ήδη εκτός.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gskarmou last edited by

                        Citroen

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Για να μιλάμε σοβαρά τώρα, χωρίς να χάνουμε το χρόνο μας με μαλακίες:

                          Και οι δυο εταιρείες βγάζουν μοτέρ που αντέχουν στα βασανιστήρια και δύσκολα βγάζουν προβλήματα. Η Peugeot μάλιστα, της οποίας τα μοτέρ φοράνε οι Citroen εδώ και πολλά χρόνια, ανέκαθεν φημιζόταν για τις αξιόπιστες μηχανές της. Προβλήματα λοιπόν μην περιμένεις να σου παρουσιαστούν για πλάκα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lekkos last edited by

                            Ο χρήστης euro2004 έγραψε:
                            ti doulia kanis lekko kai ti baros vazeis mesa?
                            ego pou eimi udravlikos tha anteksei to varos?

                            Αγαπητέ φίλε κουβαλάω υφάσματα, ρέλια. Το βάρος χοντρικά τελείως το υπολογίζω στα 500 κιλά το ανώτερο. Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              puntofato last edited by

                              Το Doblo 1,9D που οδήγησα βγάζει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια 17,7km/L. Έχει πολύ έξυπνες λύσεις για μικροαντικείμενα στην καμπίνα.
                              Από αξιοπιστία είναι μια χαρά και μην ακούς βλακείες. Ενδεικτικά έχει ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ περιστροφική αντλία καυσίμου χωρίς πολύπλοκα μέρη. O ίδιος επιχειρηματίας έχει και ένα Jumper που θέλει να το ξεφορτωθεί γιατί δεν ήταν ευχαριστημένος ούτε από το αυτοκίνητο ούτε από τα service και φανοποιείο της αντιπροσωπείας.
                              Επίσης να πω ότι στη Θεσσαλονίκη πιο πολλά Doblo βλέπεις παρά Citroen και πολύ λιγότερα Renault.
                              Το θέμα δεν είναι τι θα πει ο καθένας εδω μέσα αλλά εσύ να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου και να επιλέξεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης Puntofato έγραψε:

                                Επίσης να πω ότι στη Θεσσαλονίκη πιο πολλά Doblo βλέπεις παρά Citroen και πολύ λιγότερα Renault.

                                Εδώ γίνεται το αντίθετο, βρωμάει ο τόπος από τους Γάλλους κυρίως Βerlingo και Kangoo.

                                Το θέμα δεν είναι τι θα πει ο καθένας εδω μέσα αλλά εσύ να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου και να επιλέξεις.

                                Aκριβώς πήγαινε να τα δεις από κοντά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                  Το Doblo 1,9D που οδήγησα βγάζει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια 17,7km/L. Έχει πολύ έξυπνες λύσεις για μικροαντικείμενα στην καμπίνα.
                                  Από αξιοπιστία είναι μια χαρά και μην ακούς βλακείες. Ενδεικτικά έχει **ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ περιστροφική αντλία **καυσίμου χωρίς πολύπλοκα μέρη. O ίδιος επιχειρηματίας έχει και ένα Jumper που θέλει να το ξεφορτωθεί γιατί δεν ήταν ευχαριστημένος ούτε από το αυτοκίνητο ούτε από τα service και φανοποιείο της αντιπροσωπείας.
                                  Επίσης να πω ότι στη Θεσσαλονίκη πιο πολλά Doblo βλέπεις παρά Citroen και πολύ λιγότερα Renault.
                                  Το θέμα δεν είναι τι θα πει ο καθένας εδω μέσα αλλά εσύ να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου και να επιλέξεις.

                                  Δεν είναι και τόσο συμβατική, EPIC Ph III είναι και μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσε να την επισκευάσει κανείς -εγγυημένα- στην Ελλάδα. Να μην αναφέρω τι ιστορίες υπήρξαν με μερικά αυτοκίνητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sirbasil last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                    Από αυτά τα αυτοκίνητα μεταφορών δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι η γνωστή αξιοπιστία των μηχανικών μερών σε Fiat & Citroen παραμένει... (στην 'αξιοπιστία' γελάμε )

                                    Από καμιά άλλη χώρα δεν υπάρχει τίποτα?

                                    Είναι για γέλια;
                                    Γιατί γνωρίζεις επ' αυτού ή διατυπώνεις αυτά που έχεις μάθει από πιτσιρικάς;

                                    Οπως λέει και ο Σπύρος καταντάει κουραστική αυτή η ατάκα σου σε κάθε τόπικ.
                                    Εχεις μείνει στην εποχή του Κολοκοτρώνη...προχώρα λίγο και θα δεις ότι τα πράγματα εξελλίσονται...

                                    Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!

                                    ΥΓ Για την εποχή του Κολοκοτρώνη δεν ξέρω τι γινόταν, βάσει του θέματος με την ηλικία των μελών του φόρουμ πάντως, όλο και κάποιος θα βρεθεί να μας πει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης sirbasil έγραψε:

                                      Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!

                                      Χμμμμ
                                      Θελεις να σου αναφέρω προβλήματα «γερμανικών» αυτοκινήτων...;
                                      Εχεις κολλήσει στις ταμπέλες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Και κάτι άλλο που μάλλον ΑΓΝΟΕΙΣ:

                                        ΑΛΛΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΛΛΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ!

                                        Για αυτό και τα Hyundai πλέον είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα Μercedes.
                                        Oχι ποιοτικότερα, πρόσεχε τον όρο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sirbasil last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!

                                          Χμμμμ
                                          Θελεις να σου αναφέρω προβλήματα «γερμανικών» αυτοκινήτων...;
                                          Εχεις κολλήσει στις ταμπέλες...

                                          Πρώτος εγώ θα σου αναφέρω προβλήματα για τα γερμανικά, αλλά εσύ δεν έχεις ακούσει ΚΑΝΕΝΑΝ που να έχει πρόβλημα με ιταλικό? Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης sirbasil έγραψε:

                                            Σίγουρα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα, αλλά μην μου πεις τώρα ότι θα εξισώσουμε την αξιοπιστία των ιταλικών και των γαλλικών με τα ιαπωνικά και τα γερμανικά!

                                            Χμμμμ
                                            Θελεις να σου αναφέρω προβλήματα «γερμανικών» αυτοκινήτων...;
                                            Εχεις κολλήσει στις ταμπέλες...

                                            Πρώτος εγώ θα σου αναφέρω προβλήματα για τα γερμανικά, αλλά εσύ δεν έχεις ακούσει ΚΑΝΕΝΑΝ που να έχει πρόβλημα με ιταλικό? Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά...

                                            Αυτό σε τιμά γιατί δεν δείχνει «κολλημένο» άνθρωπο.
                                            Εγώ έχω γαλλικό (C4 και Saxo VTS πριν) o πατέρας μου Αlfa από 20 χρονών (τώρα την 166) και η αδελφή μου κάποτε Golf IV 1,4.

                                            Στα γαλλικά δεν αντιμετώπισα προβλήματα πλην μιας τσιμούχας στροφάλου που άλλαξα στο 6ετές Saxo μου.
                                            Στα ιταλικά, παλιά άστα βράστα.Από την 147/156 και μετά ΤΕΡΑΣΤΙΑ βελτίωση.
                                            Το Golf-άκι το οποίο πήραμε για να ΜΗΝ τρέχουμε στα συνεργεία...ελέω αδελφής ...τραγικά τα πράγματα!
                                            Εκαιγε 1 λιτρο λάδι στα 3-4000 χλμ, παράθυρα κ γρύλοι, κιβώτιο που δεν έλεγε να πάρει την όπισθεν, ξέφτισμα των πλαστικών του εσωτερικού, το Α/C που δεν άνοιγε κ.α.
                                            Δεν λέω ότι όλα τα Golf είναι αναξιόπιστα αλλά ο γερμανικός μύθος καταρρίπτεται ...και από ακριβότερα μοντέλα όπως τα Mercedes.

                                            Tι θέλω να πω:
                                            Το αμάξι είναι λαχείο...τέρμα η χώρα προέλευσης!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr