-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
προσεχτε αυτη η εγγυηση αλλαζει συντομα και γινεται, ενας χρονος και σε ενα μονο λαστιχο απο την τετραδα.
Eμπόριο ελαστικών;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
προσεχτε αυτη η εγγυηση αλλαζει συντομα και γινεται, ενας χρονος και σε ενα μονο λαστιχο απο την τετραδα.
Eμπόριο ελαστικών;
οχι λαστιχας συνεργειο εχω, μεχρι το σαββατο 15/6 θα ισχυει η παλια εγγυηση, οποιος εχει καταληξει να βαλει pirelli ας βιαστει ειναι κριμα για λιγες μερες να χασει αυτο το προνομιο.
-
Λοιπόν, αφού έχω...σβαρνίσει πλαγιολισθαίνοντας όλο το οδικό δίκτυο των Νοτίων Προαστίων και υπολοίπου Αττικής, πριν στουκάρω, πήρα την απόφαση ν' αλλάξω τα λάστιχα στην 120i.
Πλέον γλιστράει σταθερά τόσο εμπρός (υποστρέφοντας), όσο και πίσω (με το γκάζι), οπότε είπα πως αρκετά έπαιξα... Φυσικά, θα στενοχωρηθώ λίγο που δεν θα γλιστράει παντού και πάντα, αλλά πρέπει να χάσω λίγη διασκέδαση για να κερδίσω σε ασφάλεια.Το Σάββατο θα πάω να βάλω τα Dunlop Sport MAXX RT σε 225/40/18 , στον Φωκά. Κόστος 550€ η τετράδα, όταν ακόμη και ο Κυριαζής, μου τα έδινε 600€ και δεν είχε και ετοιμοπαράδοτα. Γενικώς υπάρχει έλλειψη.
Τα μόνα άλλα που έπαιζαν ήταν τα Goodyear Assymetric2, απλώς είπα να δοκιμάσω και τα Dunlop γιατί έχω ακούσει πολυ καλά λόγια σχεδόν από παντού.
Σκέφτηκα και τα Pzero , τα καινούρια τα σκέτα (ούτε Nero, ούτε Rosso), από τα Rosso που φοράω τώρα είμαι ευχαριστημένος, αλλά η έλλειψη σοβαρού rim protection, επέδρασε ανασταλτικά. To κόστος είναι παρόμοιο, λίγο ακριβότερα τα Pirelli, αλλά δεν τα κοίταξα αναλυτικά.Τα Dunlop και τα Goodyear έχουν το μεγαλύτερο rim protection που βρήκα (έχουν την ένδειξη MFS).
Άλλες μάρκες δεν κοίταξα, γιατί θεωρώ την εγγύηση εκ των ων ουκ άνευ, τέτοιες εποχές. Οι μόνες που δίνουν είναι η Pirelli και η Goodyear/Dunlop.Θα κάνω update για τις υπόλοιπες εντυπώσεις μόλις τα βάλω. Η τιμή και το λάστιχο, θεωρώ πως είναι πολύ καλά.
-
Σε ένα αυτοκίνητο της οικογένειας που καθόταν καιρό νιώθω ένα ελαφρύ τρέμουλο στο τιμόνι επειδή προφανώς παραμορφώθηκαν τα ελαστικά στο σημείο που πατούσαν. Έκανα μερικές βόλτες αλλά βελτιώθηκε πολύ λίγο η κατάσταση. Σε τέτοιες περιπτώσεις πηγαίνουν για αλλάγή; Για την ιστορία τα ελαστικά είναι RE050A σε 235/45R17 με αρκετό ψωμί ακόμη.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Σε ένα αυτοκίνητο της οικογένειας που καθόταν καιρό νιώθω ένα ελαφρύ τρέμουλο στο τιμόνι επειδή προφανώς παραμορφώθηκαν τα ελαστικά στο σημείο που πατούσαν. Έκανα μερικές βόλτες αλλά βελτιώθηκε πολύ λίγο η κατάσταση. Σε τέτοιες περιπτώσεις πηγαίνουν για αλλάγή; Για την ιστορία τα ελαστικά είναι RE050A σε 235/45R17 με αρκετό ψωμί ακόμη.Ημ.παρ/γής;......Άν είναι τριών ετών στείλτα!!!!Αλλιώς,ξεκίνα με μία ζυγοστάθμιση και βλέπεις......
υγ.σε Volvo; -
Είναι τεσσάρων ετών και κάτι ψιλά αλλά σε γκαράζ και με μόνο 19000km. Σε καλή κατάσταση είναι το πέλμα ακόμη. Μμμ, δεν το κόβω να χρειάζεται ζυγοστάθμιση αλλά μάλλον θα το τσεκάρω
υγ Μοντέο.
-
Ο χρήστης Λαμπρος bren έγραψε:
ναι,παιδια ψαχνω πιο πολυ για ασφαλτο και ελαχιστα για χωμα,παντως θα κοιταξω τιμες για τα ER300 που προτεινει ο φιλος παραπανω για την περιπτωση μου...Τα φοράω σε 205/55/16 kai ισχύει ότι έγραψε παραπάνω ο φίλος. Εμένα κάνουν και θόρυβο γιατί σε λίγο καιρό θα θέλουν αυτά αλλαγή (εγώ δε θέλω λόγω τσέπης).
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
..Πάρα πολύ καλή επιλογή φαίνονται...
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Είναι τεσσάρων ετών και κάτι ψιλά αλλά σε γκαράζ και με μόνο 19000km. Σε καλή κατάσταση είναι το πέλμα ακόμη. Μμμ, δεν το κόβω να χρειάζεται ζυγοστάθμιση αλλά μάλλον θα το τσεκάρωυγ Μοντέο.
Άν δεν έχουν ξεραθεί(χλωμό το βλέπω).....τι να πώ,πρέπει να τα περπατήσεις να δείς....
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Είναι τεσσάρων ετών και κάτι ψιλά αλλά σε γκαράζ και με μόνο 19000km. Σε καλή κατάσταση είναι το πέλμα ακόμη. Μμμ, δεν το κόβω να χρειάζεται ζυγοστάθμιση αλλά μάλλον θα το τσεκάρωυγ Μοντέο.
Ετσι... 235 λαστιχο σε οικογενειακο αυτοκινητο... Ποσο μαλλον 050Α που ειναι το αντιθετο της ανεσης και της οικονομιας...
Δε πανε καλα οι εταιριες... -
Ο χρήστης georgemark έγραψε:
Καλησπέρα , κάτοχος lancia ypsilon 1200(80) με μαμά διάσταση 195/55/15 85H , από μαμά φόραγε τα premium contact ,κατόπιν του έβαλα τα premium contact 2 και μετά από 40.000χλμ είμαι σε αναζήτηση νέων ελαστικών , διαπίστωσα μετά από σύντομη έρευνα αγοράς ότι τα ελαστικά έχουν ακριβύνει , τα pc2 τα έιχα βάλει με 330 πριν από 3 1/2 χρόνια και τώρα για επώνυμο ελαστικό θέλω περίπου 380-420 . Η χρήση είναι 80% εντός Αθήνας και το υπόλοιπο εθνική , γενικά ήπια οδήγηση . Σε δεύτερες μάρκες έχω δει τα barum bravuris 2 (330 €) αλλά και τα nokian line (340€) , ειδικά τα nokian σε test από ανεξάρτητους φορείς (π.χ adac) κατατάσσονται μέσα στην πρώτη 8άδα αλλά δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρονται στους ελληνικούς χάλια δρόμους . Ποια η γνώμη σας ? ΕυχαριστώΚαλημέρα σε όλους , κανείς;
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Είναι τεσσάρων ετών και κάτι ψιλά αλλά σε γκαράζ και με μόνο 19000km. Σε καλή κατάσταση είναι το πέλμα ακόμη. Μμμ, δεν το κόβω να χρειάζεται ζυγοστάθμιση αλλά μάλλον θα το τσεκάρω
υγ Μοντέο.
Ετσι... 235 λαστιχο σε οικογενειακο αυτοκινητο... Ποσο μαλλον 050Α που ειναι το αντιθετο της ανεσης και της οικονομιας...
Δε πανε καλα οι εταιριες...Όντως, με 235 έβγαινε. Αν δεν κάνω λάθος πλέον το δίνουν με 205/50R17. Και μάλλον είναι η πιο σωστή επιλογή για αλλαγή.
-
Kαποιοι βλεπουν την Κολετσα...
Εγω βλεπω :Μichelin Energy Saver E3B
Dunlop SP sport 01
Uniroyal Rain expert 10ετιας
το πισω παιζει να ναι Goodyear Duragrip -
Ξερει κανενας το βαρος της αλουμινο-ζαντας BORBET TYPE A, R15 7 ιντσες φαρδος?....
Περιεργο αλλα ουτε η ιδια η ΜΠΟΡΜΠΕΤ τα εχει στη σελιδα της τα βαρη...και το σχεδιο αυτο το εχει μονο σε 16 ιντσες.
http://www.borbet.de/en/products/rims/b ... ?history=2ΡΩΤΑΩ διοτι θελω να αγορασω αυτες http://www.car.gr/parts/photos/3581048/ ' ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ,ΓΙΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΙΝΑΙ 4X98, (OFFSET:30),7Χ15(ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ).-100 ΕΥΡΩ'...οπως το περιγραφει ο ιδιοκτητης
λετε να ειναι οι 15-αρες του πωλητη μαιμου η καταργημενο καρε?
τα ζαντονια προοριζονται για barchetta moy.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Kαποιοι βλεπουν την Κολετσα...
Εγω βλεπω :Μichelin Energy Saver E3B
Dunlop SP sport 01
Uniroyal Rain expert 10ετιας
το πισω παιζει να ναι Goodyear DuragripGay detected.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Dunlop SP sport 01
ER 300 θά'λεγα.....
edit:όχι.....έχεις δίκιο,μπορεί το πέλμα να μπερδεύει,αλλά στη γωνία του πλαινού,είναι ξεκάθαρο....!!!!
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Ξερει κανενας το βαρος της αλουμινο-ζαντας BORBET TYPE A, R15 7 ιντσες φαρδος?....
Περιεργο αλλα ουτε η ιδια η ΜΠΟΡΜΠΕΤ τα εχει στη σελιδα της τα βαρη...και το σχεδιο αυτο το εχει μονο σε 16 ιντσες.
http://www.borbet.de/en/products/rims/b ... ?history=2ΡΩΤΑΩ διοτι θελω να αγορασω αυτες http://www.car.gr/parts/photos/3581048/ ' ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ,ΓΙΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΙΝΑΙ 4X98, (OFFSET:30),7Χ15(ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ).-100 ΕΥΡΩ'...οπως το περιγραφει ο ιδιοκτητης
λετε να ειναι οι 15-αρες του πωλητη μαιμου η καταργημενο καρε?
τα ζαντονια προοριζονται για barchetta moy.
Πρέπει να είναι γύρω στα 8 - 8.5kg, έψαξα και εγώ και δεν βρήκα τίποτα γιατί είναι πολύ παληό το μοντέλο, το φόρεσαν πολλά αυτοκίνητα, και πολύ οι BMW Ε 30
http://www.tirerack.com/upgrade_garage/ ... chined+Lip
-
οπαaaaa...βρηκα αυτο για **BORBET μαιμου ** ζαντες
θα στειλω το λινκ της αγγελιας του πωλητη, στην BORBET να γνωμοδοτησει.....'ψυλλοι σταυτια μου μπηηηηκανε βρε πωπωπω'...& αντιγραφω το κειμενο για οσους βαριουνται να ανοιξουν το λινκ απο πανω.
BEWARE OF REPLICA TYPE A WHEELS
April 11, 2013 admin
Borbet UK would like to alert it’s customers to a number of replica Borbet A wheels on the market. It is dealing with the problem but are unable to offer any warranty or advise on faulty paint work and polishing of these wheels, please contact the person or organisation that sold you the wheels or your credit card company if you do not receive an adequate response. These wheels are not genuine products and are not sold with a 2 year Borbet warranty. It is very common that the replica wheels in question are of poor quality, in sizes that are not made by Borbet and it is also common that the centre caps quality is poor and the silver colour does not match the wheel colour. Borbet is unable to resolve any issues for customers who purchased these wheels.
How to tell a fake wheel: The fake, replica wheels are sold in sizes including 15″ which are not made by Borbet(who only produce a 7.5×16″ and 9.0×16″), poor quality plastic centre caps with a poor quality Borbet logo caps or where the logo cap is not already attached to the large centre cap, the colour of the paint on the cap may not match the wheel colour, wheels may appear of a poor quality with wheel specifications stamped in the back of the wheel. Where the replica wheels are produced cheaply in China, and there is no approval process to consider wheels will be considerably cheaper than original Borbet products made in Germany.
Remember if it’s a new 15″ wheel , it’s a replica, not the genuine article. If you are unsure, please contact us with a website link for confirmation.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
ER 300 θά'λεγα.....
edit:όχι.....έχεις δίκιο,μπορεί το πέλμα να μπερδεύει,αλλά στη γωνία του πλαινού,είναι ξεκάθαρο....!!!!
+1 εκανα ακριβως την ιδια σκεψη... εχουν ιδια χαραξη αλλα το πλαινο τα λεει ολα!
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
τα ζαντονια προοριζονται για barchetta moy.
Ασχημες και αταιριαστες ως σχεδιο για την βαρκουλα,γνώμη μου.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]