-
Μπαταρία είναι και έλειψη ρεύματος......
-
Ο χρήστης mikeA3 έγραψε:
Γεια σας παιδιά,Όσες φορές έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με το αυτοκίνητο και έτυχε να κάνω αναζήτηση στο ίντερνετ έπεφτα πάνω στο site αυτό και ω του θαύματος έλυνα τα προβλήματά μου. Οπότε αποφάσισα να γραφτώ και εγώ!
Στο θέμα μας τώρα.
Έχω ένα Audi A3 '98 1.6 (8L1). Πριν λίγο καιρό έμεινα από μπαταρία φυσιολογικά και την άλλαξα με μια μεταχειρισμένη ίδιας ισχύος γιατί είμαι στριμωγμένος οικονομικά και την πήρα τσάμπα.
Αν μπορώ να θυμηθώ καλά από εκείνο το σημείο και μετά παρατηρούσα κάποια ζόρια στο άνοιγμα γκαζιού. Πήγαινα με 50 και 3η και πάταγα γκάζι για να επιταχύνω και ένιωθα σαν να είχαν φύγει 50 από τα 110 άλογα που έχει. Αυτό ήταν στιγμιαίο και μετά άρπαζε. Κατάφερα να το παρατηρήσω γιατί το αμάξι αυτό έχει νεύρο και φαίνεται η διαφορά όταν δεν τραβάει.
Μετά από αυτό παρατήρησα το εξής. Πλησιάζα με νεκρά μια διασταύρωση και μέχρι να φτάσω στο STOP έσβηνε.
Επειδή δεν γνωρίζω πολλά μηχανικά θεώρησα πως το μπούκωσα λόγω οικονομικής οδήγησης (70-80 χλμ με 5η) και το ζόρισα για να το ξεμπουκώσω.
Και φτάνω στο τελευταίο συμβάν. Βάζω μπροστά κατεβαίνω την κατηφόρα στο σπίτι μου και όταν πάω να την ανέβω δεν τράβαγε. Μέχρι που έσβησε. Το βάζω σε ίσιο δρόμο, το βάζω μπροστά και το ακούω παίζουν οι στροφες μεταξύ 100 (!) και 300 και σβήνει μετά από λίγο. Πάω να πατήσω γκάζι να το προλάβω πριν σβήσει και πατώντας το γκάζι σβήνει αμέσως.
Έφτασα δηλαδή στο σημείο που βάζω μπροστά, ανεβαίνουν οι στροφές, πέφτουν στις 100-300 ρετάρει και σβήνει.
Δίσκος-πλατώ δεν είναι σίγουρα γιατί δεν έχω κάνει ούτε 10.000χλμ και οι αλλαγές μου είναι αρκετά γρήγορες.
Στο ΚΤΕΟ όταν πέρασα μου είπε ότι ο αισθητήρας Λ είναι καμμένος γι αυτό έχω και μεγάλη κατανάλωση. (πριν 3 μήνες το έμαθα αυτό)
Γνωρίζω επίσης ότι εδώ και 1,5 χρόνο ο καταλύτης έχει σπασμένα διαφράγματα.Τι παίζει τώρα? Είναι κάποιο από τα προβλήματα που γνώριζα και απλά τα έφτυσε??
Παίζει να τα έπαιξε η τρόμπα βενζίνης? Φταίει η μπαταρία που είναι μεταχειρισμένη ??(ίδια ισχύς με τη μαμά)
Τι μπορώ να κάνω σε πρώτη φάση πριν ψάξω συνεργείο (γιατί δεν έχω μία) ?? Πάει το μυαλό σας κάπου??Υ.Γ: Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά είπα να γίνω περιγραφικός και να πω ότι ξέρω για να βοηθήσω στο τι μπορεί να έχει αν ξέρει κάποιος! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
ρεταρισμα ειναι?
-
Καλησπέρα εχω το ιδιο αυτοκινητο και αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα. δοκιμασα ολα τα παραπανω, αλλαγη / φορτιση μπαταριας, ελεγχος γειώσεων σασι και πολων μπαταριας αλλα και αισθητηρα ψυκτικου υγρου και φυσικα γεμισμα με super αμολυβδη.
τελικα αφου γυρισα 3 συνεργεια , η διαγνωση εβγαλε αισθητηρα στροφων. (φωτοκυτταρο). επειδη το κοστος ειναι υψηλο 120 ευρω δοκιμασε ενα αλλ μεταχειρισμενο για να δεις αν αλλαζει συμπεριφορα το αυτοκινητο.
σε εμενα εσβηνε σε φαναρια και κατηφόρες και μετα ρεταρε και μυριζε σαν μπουκωμενο.Στο συνεργειο μου ελεγαν πως δεν βγαζει λαθος στο διαγνωστικο.
Καλή επιτυχια
-
Χαιρετώ παίδες όλο χαρά!
1ον γιατί αυτές τις μέρες έκανα κάποια μεροκάματα και τσίμπησα 150 ευρωπουλάκια και 2ον γιατί βρήκα τη ζημιά η οποία μου κόστισε μόλις 50 ευρώ!
Τελικά το πρόβλημα δεν ήταν ηλεκτρικό. Ήταν η αντλία καυσίμου. Η διαδικασία διάγνωσης ήταν η εξής: (την παραθέτω γιατί ήταν επεισοδιακή και με μεγάλες δόσεις τύχης)
Είχα διαβάσει κάπου εδώ μέσα ένα άλλο θέμα για πρόβλημα στο ρελαντί και κάποιος είχε προτείνει να καθαριστεί η πεταλούδα γιατί στα VAG μαζεύει μαυρίλα.
Είπα λοιπόν να κάνω έναν έλεγχο να δω μήπως παίζει τίποτα από εκεί. Πεντακάθαρο. Όπως είχα βγάλει το κολάρο του φίλτρου λεω στον πατέρα μου δεν βάζουμε μπροστά μηπως δεν παίρνει αρκετό αέρα. Δοκιμάσαμε και έκανε τα ίδια αλλά με μία πολύ μικρή αισθητή διαφορά. Βγάζω (χωρίς κανένα σοβαρό επιχείρημα) τη φύσα που πάει πάνω στην πεταλούδα (αυτόματο τσοκ??) και βλέπουμε ότι παίρνει τα πάνω του!
Όλο χαρά που το βρήκα μόνος μου, βγάζω προστατευτικά καπάκια, λύνω πολλαπλή, λύνω και την πεταλούδα ολόκληρη από πάνω. Τρέχω στο ίντερνετ να δω τιμή και παθαίνω ΑΜΟΚ: 400 ευρώ!!! Μου κόβονται τα γόνατα.
Με τα πολλά αποφασίζω την επόμενη μέρα να πεταχτώ σε ένα συνεργείο να ρωτήσω. Μου λέει το παλικάρι όταν ανοίγεις το διακόπτη έχεις ακούσει έναν θόρυβο σαν να φορτώνει κάτι και ένα τσακ στο τέλος?? Του λέω ναι. Και μου λέει τώρα που έμεινε κάνει τον ίδιο θόρυβο?? Και προς μεγάλη μου έκπληξη θυμάμαι πως το είχα παρατηρήσει όταν έκανα τις δοκιμές. Του λέω πως είναι πολύ βραχνός ο θόρυβος και έχει διαφορά από πρίν και μου λέει αντλία βενζίνης.
Και εδώ το καλό: Πόσο πάει μεγάλε? Μου λέει από 80-150 το εξάρτημα και 70 τα εργατικά μου. Του λέω και πως θα γίνει να έρθει το αυτοκίνητο εδώ? Και μου λέει ή έρχομαι και το κοτσάρω εγώ ή έρχομαι εκεί και το φτιάχνω. Αλλά θα πληρωθώ εκτός έδρας άρα τα εργατικά 150. Οκ, ευχαριστώ, όταν μαζέψω τα λεφτά θα στο φέρω.
Κάθεται λοιπόν και κάνω κάποια μεροκάματα οπότε πετάγομαι Αγρίνιο σε έναν γνωστό μου με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και του ζητάω μια καλή μεταχειρισμένη αντλία, μου δίνει την καλύτερη που έχει (τον εμπιστεύομαι) του δίνω 50 ευρά και έληξε το θέμα εκεί.
ΥΓ.: Έμαθα να αλλάζω μόνος μου αντλία βενζίνης και επίσης όσο είχα κατεβάσει πολλαπλή κλπ άλλαξα και μόνος μου φλάντζα στο καπάκι που έχανε λάδια (και που σε συνεργείο που είχα ρωτήσει μου ζήτησαν 80 ευρώ και μία μέρα το αυτοκίνητο εκεί).
Οπότε αν θέλετε να φτιάξω έναν οδηγό για κάποιο από τα 2 δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κάνω!
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις όλων σας!
-
Μπράβο, μάθε τέχνη κι άστηνε, ωραίος.
-
Ο χρήστης mikeA3 έγραψε:
Χαιρετώ παίδες όλο χαρά!1ον γιατί αυτές τις μέρες έκανα κάποια μεροκάματα και τσίμπησα 150 ευρωπουλάκια και 2ον γιατί βρήκα τη ζημιά η οποία μου κόστισε μόλις 50 ευρώ!
Τελικά το πρόβλημα δεν ήταν ηλεκτρικό. Ήταν η αντλία καυσίμου. Η διαδικασία διάγνωσης ήταν η εξής: (την παραθέτω γιατί ήταν επεισοδιακή και με μεγάλες δόσεις τύχης)
Είχα διαβάσει κάπου εδώ μέσα ένα άλλο θέμα για πρόβλημα στο ρελαντί και κάποιος είχε προτείνει να καθαριστεί η πεταλούδα γιατί στα VAG μαζεύει μαυρίλα.
Είπα λοιπόν να κάνω έναν έλεγχο να δω μήπως παίζει τίποτα από εκεί. Πεντακάθαρο. Όπως είχα βγάλει το κολάρο του φίλτρου λεω στον πατέρα μου δεν βάζουμε μπροστά μηπως δεν παίρνει αρκετό αέρα. Δοκιμάσαμε και έκανε τα ίδια αλλά με μία πολύ μικρή αισθητή διαφορά. Βγάζω (χωρίς κανένα σοβαρό επιχείρημα) τη φύσα που πάει πάνω στην πεταλούδα (αυτόματο τσοκ??) και βλέπουμε ότι παίρνει τα πάνω του!
Όλο χαρά που το βρήκα μόνος μου, βγάζω προστατευτικά καπάκια, λύνω πολλαπλή, λύνω και την πεταλούδα ολόκληρη από πάνω. Τρέχω στο ίντερνετ να δω τιμή και παθαίνω ΑΜΟΚ: 400 ευρώ!!! Μου κόβονται τα γόνατα.
Με τα πολλά αποφασίζω την επόμενη μέρα να πεταχτώ σε ένα συνεργείο να ρωτήσω. Μου λέει το παλικάρι όταν ανοίγεις το διακόπτη έχεις ακούσει έναν θόρυβο σαν να φορτώνει κάτι και ένα τσακ στο τέλος?? Του λέω ναι. Και μου λέει τώρα που έμεινε κάνει τον ίδιο θόρυβο?? Και προς μεγάλη μου έκπληξη θυμάμαι πως το είχα παρατηρήσει όταν έκανα τις δοκιμές. Του λέω πως είναι πολύ βραχνός ο θόρυβος και έχει διαφορά από πρίν και μου λέει αντλία βενζίνης.
Και εδώ το καλό: Πόσο πάει μεγάλε? Μου λέει από 80-150 το εξάρτημα και 70 τα εργατικά μου. Του λέω και πως θα γίνει να έρθει το αυτοκίνητο εδώ? Και μου λέει ή έρχομαι και το κοτσάρω εγώ ή έρχομαι εκεί και το φτιάχνω. Αλλά θα πληρωθώ εκτός έδρας άρα τα εργατικά 150. Οκ, ευχαριστώ, όταν μαζέψω τα λεφτά θα στο φέρω.
Κάθεται λοιπόν και κάνω κάποια μεροκάματα οπότε πετάγομαι Αγρίνιο σε έναν γνωστό μου με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και του ζητάω μια καλή μεταχειρισμένη αντλία, μου δίνει την καλύτερη που έχει (τον εμπιστεύομαι) του δίνω 50 ευρά και έληξε το θέμα εκεί.
ΥΓ.: Έμαθα να αλλάζω μόνος μου αντλία βενζίνης και επίσης όσο είχα κατεβάσει πολλαπλή κλπ άλλαξα και μόνος μου φλάντζα στο καπάκι που έχανε λάδια (και που σε συνεργείο που είχα ρωτήσει μου ζήτησαν 80 ευρώ και μία μέρα το αυτοκίνητο εκεί).
Οπότε αν θέλετε να φτιάξω έναν οδηγό για κάποιο από τα 2 δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κάνω!
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις όλων σας!
Ωραιος...
Αμα δε βαριεσαι φτιαξε ενα οδηγο και βαλτον εδω http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=51473 -
Ο χρήστης mikeA3 έγραψε:
Επειδή δεν γνωρίζω πολλά μηχανικά θεώρησα πως το μπούκωσα λόγω οικονομικής οδήγησης (70-80 χλμ με 5η) και το ζόρισα για να το ξεμπουκώσω.
ΥΓ.: Έμαθα να αλλάζω μόνος μου αντλία βενζίνης και επίσης όσο είχα κατεβάσει πολλαπλή κλπ άλλαξα και μόνος μου φλάντζα στο καπάκι που έχανε λάδια (και που σε συνεργείο που είχα ρωτήσει μου ζήτησαν 80 ευρώ και μία μέρα το αυτοκίνητο εκεί).Οπότε αν θέλετε να φτιάξω έναν οδηγό για κάποιο από τα 2 δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κάνω!
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις όλων σας!
εδω αναφερεις στο πρωτο post πως δεν γνωριζεις πολλα απο μηχανικα, ποτε κατεβασες ρεζερβουαρ & αλλαξες αντλια βενζινης αλλα και φλατζα στο ψευτοκαπακο δεν μπορω να καταλαβω!
την επομενη φορα ξερεις σειρα εχουν οι ιμαντες χρονισμου αλλα εκει χρειαζεται αεροκλειδο(για τη βιδα του στροφαλου) και να κλειδωσεις τους εκκεντροφορους!
Βάζω μπροστά, ρετάρει και σβήνει (Audi A3 8L1)