-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
φαντασου τι θα γινοταν αν επλενες κ τη μηχανη
καλυτερα μην το πλενεις...
τωρα αν θα πω για τα καταπληκτικα ευρωπαικα αυτοκινητα θα βγει ο 21 quadra και θα μου την πει παλι.
και καλα θα κανει...
Αν διαβάσεις τις οδηγίες θα δεις οτι κάπου σου λέει οτι μετά απο ξεσκισμα (οχι βέβαια με αυτόν τον λογοτεχνικό τροπο) ειναι πιθανό να αναβοσβησει το λαμπάκι του λαδιού και οτι ειναι φυσιολογικό.Οχι σαν άλλους που προφανώς δεν έχουν προβλήματα με πλυσιματα αλλα καίνε ενα σκασμό λάδια επειδή ειναι ποιοτικά
ποιος καιει πιο πολλα λαδια απο τον ιταλο?
Εσυ εισαι μηχανικος δλδ με συνεργειο και ρωτας στ αληθεια να μαθεις και δε ξερεις κιολας...μαιστα
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
φαντασου τι θα γινοταν αν επλενες κ τη μηχανη
καλυτερα μην το πλενεις...
τωρα αν θα πω για τα καταπληκτικα ευρωπαικα αυτοκινητα θα βγει ο 21 quadra και θα μου την πει παλι.
Ντέν έκει ευρωπαικό καρντιά μου, έκει μόνο 6 Γκαλλικά
-
Εσυ εισαι μηχανικος δλδ με συνεργειο και ρωτας στ αληθεια να μαθεις και δε ξερεις κιολας...μαιστα[/quote]
oooo yes.
τωρα αν θα πω για τα καταπληκτικα ευρωπαικα αυτοκινητα θα βγει ο 21 quadra και θα μου την πει παλι. [/quote]
Ντέν έκει ευρωπαικό καρντιά μου, έκει μόνο 6 Γκαλλικά [/quote]
πες μου τωρα οτι ανακαλυψαν νεα ηπειρο.
-
Ε να στο πω εγω να το μαθεις.. τα vag...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ε να στο πω εγω να το μαθεις.. τα vag...μαζι σου και εγω διαλεξε πιο ειναι το κορυφαιο και θα συμφωνησω μαζι σου, αυτα ειναι τα καλα αυτοκινητα για τα συνεργεια αυτα μας συντηρουνε τα μαγαζια μας τοσα χρονια, αν περιμεναμε απο τον ιαπωνα (που εισαι φιλε 21 quadra) δεν θα υπηρχαν ουτε τα μισα σημερα, το μονο κακο ή καλο για εμας, ειναι οτι και ο κιτρινιαρης εχει αρχισει και τα σκατευει τα τελευταια χρονια.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ε να στο πω εγω να το μαθεις.. τα vag...
μαζι σου και εγω διαλεξε πιο ειναι το κορυφαιο και θα συμφωνησω μαζι σου, αυτα ειναι τα καλα αυτοκινητα για τα συνεργεια αυτα μας συντηρουνε τα μαγαζια μας τοσα χρονια, αν περιμεναμε απο τον ιαπωνα (που εισαι φιλε 21 quadra) δεν θα υπηρχαν ουτε τα μισα σημερα, το μονο κακο ή καλο για εμας, ειναι οτι και ο κιτρινιαρης εχει αρχισει και τα σκατευει τα τελευταια χρονια.
Πάντως αν πράγματι είσαι επισκευαστής και δη ιδιοκτήτης συνεργειου και τύχαινε στο μαγαζί σου να ακούσω αυτά που λες...ούτε την ζάντα δεν θα σε άφηνα να ξεβιδώσεις απο την Romeo μου...οπότε τυχερός είσαι που έχουν αρχίσει να τα σκατεύουν οι κιτρινιάρηδες...
Παρεμπιπτόντως, αυτά που ακούω ότι παθαίνουν τα Ιταλικά απο εσάς...δεν τα έχω δει ούτε σε εφιάλτη μετά απο γερό φαγοπότι...και έχω αλλάξει πάνω απο 35... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
...και έχω αλλάξει πάνω απο 35...Γι' αυτό σου φαίνεται ότι είναι γερά... ούτε να βραχούν δεν προλαβαίνουν!
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Ε να στο πω εγω να το μαθεις.. τα vag...
μαζι σου και εγω διαλεξε πιο ειναι το κορυφαιο και θα συμφωνησω μαζι σου, αυτα ειναι τα καλα αυτοκινητα για τα συνεργεια αυτα μας συντηρουνε τα μαγαζια μας τοσα χρονια, αν περιμεναμε απο τον ιαπωνα (που εισαι φιλε 21 quadra) δεν θα υπηρχαν ουτε τα μισα σημερα, το μονο κακο ή καλο για εμας, ειναι οτι και ο κιτρινιαρης εχει αρχισει και τα σκατευει τα τελευταια χρονια.
Πάντως αν πράγματι είσαι επισκευαστής και δη ιδιοκτήτης συνεργειου και τύχαινε στο μαγαζί σου να ακούσω αυτά που λες...ούτε την ζάντα δεν θα σε άφηνα να ξεβιδώσεις απο την Romeo μου...οπότε τυχερός είσαι που έχουν αρχίσει να τα σκατεύουν οι κιτρινιάρηδες...
Παρεμπιπτόντως, αυτά που ακούω ότι παθαίνουν τα Ιταλικά απο εσάς...δεν τα έχω δει ούτε σε εφιάλτη μετά απο γερό φαγοπότι...και έχω αλλάξει πάνω απο 35...δεν σου αρεσει η αληθεια? θα προτιμουσες να σου λενε ψεματα? τα ιταλικα κατα κυριο λογο ειναι τα ζημιαρικα και το ζημιαρικο συντηρει το συνεργειο, εκτος αν νομιζεις οτι στο λεξικο αν ψαξεις την λεξη αξιοπιστια ο ορισμος που δεινει ειναι 'δες alfa romeo'
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
δεν σου αρεσει η αληθεια? θα προτιμουσες να σου λενε ψεματα? τα ιταλικα κατα κυριο λογο ειναι τα ζημιαρικα και το ζημιαρικο συντηρει το συνεργειο, εκτος αν νομιζεις οτι στο λεξικο αν ψαξεις την λεξη αξιοπιστια ο ορισμος που δεινει ειναι 'δες alfa romeo'ΟΚ Μάλλον δεν κατάλαβες...
Την αλήθεια την ξέρω. Ξέρω τα μικροπροβλήματα (καμμιά φορά σπαστικά, αλλά μικρά) Δεν με ενοχλούν γιατί εδώ και 35 χρόνια που έχω δίπλωμα, πολλές φορές μου έχουν συγχωρήσει τα λάθη μου. Εποχές που κάποια άλλα δεν τα συγχώρησαν σε φίλους μου. Να το χέσω αν η καλωδίωση είναι καλοβαλμένη και στην πρώτη στροφούλα που θα αφαιρεθώ, δεν με σώσει η ανάρτηση, τα φρένα, το ζύγισμα ή ό,τι άλλο δημιουργεί το αποτέλεσμα της ενεργητικής ασφάλειας...
Αυτά όμως είναι συζήτηση καφενείου, στην οποία μπορούμε να διαφωνούμε όλοι για πάντα...Το ότι 'δεν θα εμπιστευόμουν ούτε την αντικατάσταση ζάντας' σε μηχανικό που θα έλεγε αυτά που λές σημαίνει:
Όταν ακούς κάποιον να κατηγορεί το προϊόν που κάποιος άλλος επέλεξε (και σίγουρα θα είχε τους λόγους του) δεν του το εμπιστεύεσαι γιατί ήδη έχει δημιουργήσει άλλοθι για όποιο λάθος κάνει, άρα δεν είναι σίγουρος για την δουλειά που προσφέρει...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ
Θα πει: 'Ελα μωρέ, Ιταλικό είναι, τι περιμένεις...έσφιξα λίγο παραπάνω το μπουλόνι και έσπασε... Και μιλάω για την απλή δουλειά της αντικατάστασης τροχού...
Ξέρεις πόσες φορές τα έχω ακούσει?Κατάλαβες το πνεύμα μου? Δεν είχα πρόθεση να σε θίξω γιατί έχεις αντίθετη άποψη απο εμένα...ήθελα να σου δώσω έναν λόγο ο οποίος θα μπορόυσε να σου στοιχίσει σε πελατεία...και είναι πολύ κουτό να κάνεις καφενείο το επάγγελμα σου...
Αν δεν είχες δηλώσει μηχανικός δεν θα έμπαινα στον κόπο καν...Θεώρησε το σαν συμβουλή και θα σε παραπέμψω να δεις τα ποστ του 'Antonis team' τα οποία μπορεί να είναι ανορθόγραφα και ασύντακτα πολλές φορές, δεν έχει δείξει όμως την προτίμηση ή την απαίχθεια του σε κάποια σχολή. Μπορεί να έχει αναφέρει σημεία που πονάνε συγκεκριμένα μοντέλα ή μάρκες, αλλά έχει δείξει ότι γνωρίζει την λύση ή έχει την διάθεση και την γνώση για να την βρει...
Εσύ αν δεν ήσουν μηχανικός και είχες ένα Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο (συμπεριλαμβανομένου και Γαλλικού) σε ποιόν απο τους δύο θα πήγαινες για ένα απο τα χιλιάδες προβλήματα?
Στον Αντώνη ή στον Ηλία?Φιλικά!
-
Ξέρεις πόσες χιλιάδες φορές έχω ακούσει τη φράση, έλασ μωρέ, Renault είναι τι περιμένεις ? καί ξέρεις πόσες φορές είναι καλύτερα στο πάτημα τους στο δρόμο τα Ρενουδάκια από τα περισσότερα αυτοκίνητα ασχέτως μάρκας, κυβικών και χρημάτων ?
Άσε, δε βρίσκεις άκρη, για να δείς τι είμαστε έμπα στον ( Διάλογο ) εκεί που λέει για την ΕΡΤ, 55 σελίδες από προχτές και καμμία γνώμη δεν είναι ίδια, εκατό άτομα, εκατό γνώμες, εκατό λύσεις σε ένα πρόβλημα, αυτοί είμαστε, μην περιμένεις σύμπνοια απόψεων για τα αυτοκινητάκια. Πάντα τα δικά μας είναι τα καλύτερα και των άλλων τα χειρότερα και δεν αναγνωρίζουμε τίποτα στους άλλους, οι άλλοι, οι απέναντί μας δηλαδή, κάνουν όλα τα λάθη, εμείς ποτέ.
-
Αμ το ξέρω...
Έχω κάνει κάτι ταξιδάκια όνειρο με ένα Super 5 που του έβαλα έναν κινητήρα 1,4 απο 9 ...Το πρώτο μου αυτοκίνητο (το 1979) ήταν ένα Fiat Siata Torino 1,5 ts του 1963 . Κάποια στιγμή άκουγα έναν θόρυβο μπροστά και προσπαθούσα να τον εντοπίσω...δεν δυνάμωνε όμως με τις στροφές για να είναι μπιέλα και δεν σώπαινε με τις στροφές για να είναι καδένα...
Είχαν μαζευτεί όλοι οι μηχανικοί της πιάτσας...Διαγνώσεις?
-Καδένα είναι μωρέ...εκεί πάσχουν τα Ιταλικά.
-Μην το συζητάτε μπιέλα είναι...τι περιμένεις απο Ιταλικά? (λες ότι τα υπόλοιπα δεν χτυπάνε μπιέλες χωρίς λάδια...)Τελικά είχε σπάσει η βάση του δυναμό και το βρήκε ένας φρενάς που δεν του κόλλαγαν οι απαντήσεις...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Αμ το ξέρω...
Έχω κάνει κάτι ταξιδάκια όνειρο με ένα Super 5 που του έβαλα έναν κινητήρα 1,4 απο 9 ...Το πρώτο μου αυτοκίνητο (το 1979) ήταν ένα Fiat Siata Torino 1,5 ts του 1963 . Κάποια στιγμή άκουγα έναν θόρυβο μπροστά και προσπαθούσα να τον εντοπίσω...δεν δυνάμωνε όμως με τις στροφές για να είναι μπιέλα και δεν σώπαινε με τις στροφές για να είναι καδένα...
Είχαν μαζευτεί όλοι οι μηχανικοί της πιάτσας...Διαγνώσεις?
-Καδένα είναι μωρέ...εκεί πάσχουν τα Ιταλικά.
-Μην το συζητάτε μπιέλα είναι...τι περιμένεις απο Ιταλικά? (λες ότι τα υπόλοιπα δεν χτυπάνε μπιέλες χωρίς λάδια...)Τελικά είχε σπάσει η βάση του δυναμό και το βρήκε ένας φρενάς που δεν του κόλλαγαν οι απαντήσεις...
Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας και της εικονικής πραγματικότητας οι επισκευαστές οχημάτων γίνανε μηχανικοί, και οι θαμώνες του καφενείου και της καφετέριας εξπέρ σε όλα τα θέματα που αφορούν τα αυτοκίνητα, αυτοί που μέχρι προχθές αγόραζαν αυτοκίνητα κλωτσώντας τα λάστιχα στις εκθέσεις.
-
Πάντως εγω απορώ ,πως ειναι δυνατόν να λειτουργούν σε αυτη την χώρα τόσα πολλα συνεργεία ενώ οι πωλήσεις ιταλικών δεν ειναι ουτε κατα προσέγγιση όσων των γερμανικών.εκτος και αν οι έχοντες άποψη παραπάνω οτι τα ιταλικά χαλάνε μόνο και γνωστές απόψεις μπανανίας,θέλουν να μας πουν οτι ο καθε ιδιοκτήτης ιταλικού εχει και το προσωπικό του συνεργείο.Ημαρτον με τη βλακεία.
παρεμπιπτόντως τα dsg & 1,2 tsi ιταλικά ειναι;
Οσο για το πραγματικό θέμα του άνθρωπου που άνοιξε εδω για εμένα και επειδη δεν είχα διαβάσει καλα ο θέμα πιστεύω οτι ειναι ταο ρεύμα που δίνει το αλτερνειτορ οταν σβήνει η μηχανή και στιγμιαία δίνει στο κύκλωμα τόσο ώστε να φτάσει για να ανάψει η ένδειξη λαδιού αφου είδη εχει πέσει η πίεση στο κύκλωμα λιπανσης -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ξέρεις πόσες χιλιάδες φορές έχω ακούσει τη φράση, έλασ μωρέ, Renault είναι τι περιμένεις ? καί ξέρεις πόσες φορές είναι καλύτερα στο πάτημα τους στο δρόμο τα Ρενουδάκια από τα περισσότερα αυτοκίνητα ασχέτως μάρκας, κυβικών και χρημάτων ?Άσε, δε βρίσκεις άκρη, για να δείς τι είμαστε έμπα στον ( Διάλογο ) εκεί που λέει για την ΕΡΤ, 55 σελίδες από προχτές και καμμία γνώμη δεν είναι ίδια, εκατό άτομα, εκατό γνώμες, εκατό λύσεις σε ένα πρόβλημα, αυτοί είμαστε, μην περιμένεις σύμπνοια απόψεων για τα αυτοκινητάκια. Πάντα τα δικά μας είναι τα καλύτερα και των άλλων τα χειρότερα και δεν αναγνωρίζουμε τίποτα στους άλλους, οι άλλοι, οι απέναντί μας δηλαδή, κάνουν όλα τα λάθη, εμείς ποτέ.
δεν σου αρεσει η αληθεια? θα προτιμουσες να σου λενε ψεματα? τα ιταλικα κατα κυριο λογο ειναι τα ζημιαρικα και το ζημιαρικο συντηρει το συνεργειο, εκτος αν νομιζεις οτι στο λεξικο αν ψαξεις την λεξη αξιοπιστια ο ορισμος που δεινει ειναι 'δες alfa romeo'
ΟΚ Μάλλον δεν κατάλαβες...
Την αλήθεια την ξέρω. Ξέρω τα μικροπροβλήματα (καμμιά φορά σπαστικά, αλλά μικρά) Δεν με ενοχλούν γιατί εδώ και 35 χρόνια που έχω δίπλωμα, πολλές φορές μου έχουν συγχωρήσει τα λάθη μου. Εποχές που κάποια άλλα δεν τα συγχώρησαν σε φίλους μου. Να το χέσω αν η καλωδίωση είναι καλοβαλμένη και στην πρώτη στροφούλα που θα αφαιρεθώ, δεν με σώσει η ανάρτηση, τα φρένα, το ζύγισμα ή ό,τι άλλο δημιουργεί το αποτέλεσμα της ενεργητικής ασφάλειας...
Αυτά όμως είναι συζήτηση καφενείου, στην οποία μπορούμε να διαφωνούμε όλοι για πάντα...Το ότι 'δεν θα εμπιστευόμουν ούτε την αντικατάσταση ζάντας' σε μηχανικό που θα έλεγε αυτά που λές σημαίνει:
Όταν ακούς κάποιον να κατηγορεί το προϊόν που κάποιος άλλος επέλεξε (και σίγουρα θα είχε τους λόγους του) δεν του το εμπιστεύεσαι γιατί ήδη έχει δημιουργήσει άλλοθι για όποιο λάθος κάνει, άρα δεν είναι σίγουρος για την δουλειά που προσφέρει...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ
Θα πει: 'Ελα μωρέ, Ιταλικό είναι, τι περιμένεις...έσφιξα λίγο παραπάνω το μπουλόνι και έσπασε... Και μιλάω για την απλή δουλειά της αντικατάστασης τροχού...
Ξέρεις πόσες φορές τα έχω ακούσει?Κατάλαβες το πνεύμα μου? Δεν είχα πρόθεση να σε θίξω γιατί έχεις αντίθετη άποψη απο εμένα...ήθελα να σου δώσω έναν λόγο ο οποίος θα μπορόυσε να σου στοιχίσει σε πελατεία...και είναι πολύ κουτό να κάνεις καφενείο το επάγγελμα σου...
Αν δεν είχες δηλώσει μηχανικός δεν θα έμπαινα στον κόπο καν...Θεώρησε το σαν συμβουλή και θα σε παραπέμψω να δεις τα ποστ του 'Antonis team' τα οποία μπορεί να είναι ανορθόγραφα και ασύντακτα πολλές φορές, δεν έχει δείξει όμως την προτίμηση ή την απαίχθεια του σε κάποια σχολή. Μπορεί να έχει αναφέρει σημεία που πονάνε συγκεκριμένα μοντέλα ή μάρκες, αλλά έχει δείξει ότι γνωρίζει την λύση ή έχει την διάθεση και την γνώση για να την βρει...
Εσύ αν δεν ήσουν μηχανικός και είχες ένα Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο (συμπεριλαμβανομένου και Γαλλικού) σε ποιόν απο τους δύο θα πήγαινες για ένα απο τα χιλιάδες προβλήματα?
Στον Αντώνη ή στον Ηλία?Φιλικά!
κυριοι ο καθε ανθρωπος εχει διαφορετικα κριτηρια για το καθε θεμα(εσυ φιλε 21 θελεις το καλο περπατημα στον δρομο, εγω θελω την χαμηλη καταναλωση, αλλος θελει τα γκαζια), λογικο ειναι να υπαρχουν πολλες διαφορετικες αποψεις και ολοι απο την σκοπια τους να εχουν δικιο.
φιλε tsargy δεν θιχτηκα, σαν ανθρωπος και εγω εχω προτιμηση σε καποια σχολη αυτο δεν νομιζω να ειναι κακο, ενα 'κακο' αυτοκινητο ποτε δεν μπορει να δωσει αλλοθι σε καποια κακη εργασια. -
Ηλία, κατά την προσωπική μου άποψη, οι κινητήρες ( μόνο και αυστηρά οι κινητήρες, χωρίς την μετάδοση ) των Ιαπωνικών μικρομεσαίων δεν είναι στην ποιότητα των Ευρωπαϊκών ( ειδικά της 10ετίας ΄90 ) αυτό που έσωζε τους Ιάπωνες ( μέχρι που τα Ευρωπαϊκά τους εργοστάσια άρχισαν να χρησιμοποιούν Ευρωπαϊκά περιφερειακά ) ήταν η πολύ υψηλή ποιότητα των περιφερειακών τους εξαρτημάτων ( ηλεκτρικά, καλώδια, φύσες, διακόπτες, πλαστικά, ταμπλώ, γρύλλοι παραθύρων, συστήματα μετάδοσης, καρμπυρατέρ, ψεκασμοί, μπουζί, κλπ ) τα οποία πράγμαται είχαν ποιότητα για σεμινάριο. Στους περιφερειακούς κατασκευαστές ωφείλεται και η άποψη ότι τα Ιαπωνικά είναι αθάνατα, πάντα κατά τη γνώμη μου.
Όσον αφορά τώρα το περπάτημα στο δρόμο, ( κράτημα - άνεση ) επέτρεψε μου να πω ότι ούτε κατά διάνοια δεν πλησίαζαν τους Ευρωπαίους και ειδικά τους Γάλλους.
Γιατί άλλο η ποιότητα της κατασκευής και άλλο η δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το πάντρεμα αυτό είναι δύσκολο, το συνταντάμε σε αυτοκίνητα της μεγαλύτερης κατηγορίας που δεν νομίζω ότι μας αφορούν εδώ.Το να φτιάξεις ένα supercar, ένα αγωνιστικό, ακόμα και μια F1, είναι απείρως ευκολότερο από το να φτιάξεις ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, στην 1η περίπτωση έχεις πολύ ξεκάθαρο στόχο, το όχημα προορίζεται μόνο για ένα σκοπό και είναι ευκολότερο να τον επιτύχεις, από το να φτιάξεις το μικρομεσαίο που θα πρέπει να τα κάνει όλα σε ικανοποιητικό αν όχι στον υπερθετικό βαθμό.
Εδώ χρειάζονται άπειροι συμβιβασμοί, χωροταξικοί, κοστολογικοί, σχεδιαστικοί, γνώση της πολιτιστικής κουλτούρας των αγορών που απευθύνεται, πρέπει να είναι ικανοποιημένος ο αγρότης που θα το φορτώνει με ζαρζαβατικά, όσο και ο τυπάκος που πάει κάθε μέρα στο γραφείο του και το σκίζει το σαββατοκύριακο, ο φοιτητής, η νοικοκυρά, κλπ, και όλοι αυτοί να είναι διασκπρπισμένοι στα 4 σημεία του ορίζοντα ανά τον πλανήτη, με εκατοντάδες διαφορετικές προδιαγραφές και νόμους, να είναι εύκολο στο service αν πηγαίνει σε όχι ανεπτυγμένες αγορές, να μην απαιτούνται ειδικά εργαλεία από τα συνεργεία, να έχει ανεπτυγμένο επισκευαστικό δίκτυο και ΄λλες πολλές λεπτομέρειες.
Καταλήγοντας γιατί η συζήτηση είναι πολύ μεγάλη, θα πω ότι τίποτα δεν είναι απόλυτο, καλείται ο καταναλωτής να αποφασίσει τι ακριβώς χρειάζεται, αν το γνωρίζει επακριβώς, θα είναι περισσότερο ικανοποιημένος από αυτόν που αγόρασε ένα αυτοκίνητο για το σχήμα του, ή γιατί του το πρότεινε ο γαμπρός του που είχε όμως διαφορετικές ανάγκες και ίσως εμπεριστατωμένη άποψη για τα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ηλία, κατά την προσωπική μου άποψη, οι κινητήρες ( μόνο και αυστηρά οι κινητήρες, χωρίς την μετάδοση ) των Ιαπωνικών μικρομεσαίων δεν είναι στην ποιότητα των Ευρωπαϊκών ( ειδικά της 10ετίας ΄90 ) αυτό που έσωζε τους Ιάπωνες ( μέχρι που τα Ευρωπαϊκά τους εργοστάσια άρχισαν να χρησιμοποιούν Ευρωπαϊκά περιφερειακά ) ήταν η πολύ υψηλή ποιότητα των περιφερειακών τους εξαρτημάτων ( ηλεκτρικά, καλώδια, φύσες, διακόπτες, πλαστικά, ταμπλώ, γρύλλοι παραθύρων, συστήματα μετάδοσης, καρμπυρατέρ, ψεκασμοί, μπουζί, κλπ ) τα οποία πράγμαται είχαν ποιότητα για σεμινάριο. Στους περιφερειακούς κατασκευαστές ωφείλεται και η άποψη ότι τα Ιαπωνικά είναι αθάνατα, πάντα κατά τη γνώμη μου.Όσον αφορά τώρα το περπάτημα στο δρόμο, ( κράτημα - άνεση ) επέτρεψε μου να πω ότι ούτε κατά διάνοια δεν πλησίαζαν τους Ευρωπαίους και ειδικά τους Γάλλους.
Γιατί άλλο η ποιότητα της κατασκευής και άλλο η δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το πάντρεμα αυτό είναι δύσκολο, το συνταντάμε σε αυτοκίνητα της μεγαλύτερης κατηγορίας που δεν νομίζω ότι μας αφορούν εδώ.Το να φτιάξεις ένα supercar, ένα αγωνιστικό, ακόμα και μια F1, είναι απείρως ευκολότερο από το να φτιάξεις ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, στην 1η περίπτωση έχεις πολύ ξεκάθαρο στόχο, το όχημα προορίζεται μόνο για ένα σκοπό και είναι ευκολότερο να τον επιτύχεις, από το να φτιάξεις το μικρομεσαίο που θα πρέπει να τα κάνει όλα σε ικανοποιητικό αν όχι στον υπερθετικό βαθμό.
Εδώ χρειάζονται άπειροι συμβιβασμοί, χωροταξικοί, κοστολογικοί, σχεδιαστικοί, γνώση της πολιτιστικής κουλτούρας των αγορών που απευθύνεται, πρέπει να είναι ικανοποιημένος ο αγρότης που θα το φορτώνει με ζαρζαβατικά, όσο και ο τυπάκος που πάει κάθε μέρα στο γραφείο του και το σκίζει το σαββατοκύριακο, ο φοιτητής, η νοικοκυρά, κλπ, και όλοι αυτοί να είναι διασκπρπισμένοι στα 4 σημεία του ορίζοντα ανά τον πλανήτη, με εκατοντάδες διαφορετικές προδιαγραφές και νόμους, να είναι εύκολο στο service αν πηγαίνει σε όχι ανεπτυγμένες αγορές, να μην απαιτούνται ειδικά εργαλεία από τα συνεργεία, να έχει ανεπτυγμένο επισκευαστικό δίκτυο και ΄λλες πολλές λεπτομέρειες.
Καταλήγοντας γιατί η συζήτηση είναι πολύ μεγάλη, θα πω ότι τίποτα δεν είναι απόλυτο, καλείται ο καταναλωτής να αποφασίσει τι ακριβώς χρειάζεται, αν το γνωρίζει επακριβώς, θα είναι περισσότερο ικανοποιημένος από αυτόν που αγόρασε ένα αυτοκίνητο για το σχήμα του, ή γιατί του το πρότεινε ο γαμπρός του που είχε όμως διαφορετικές ανάγκες και ίσως εμπεριστατωμένη άποψη για τα αυτοκίνητα.
θελω να σου κανω μια ερωτηση, ζουμε στα χρονια της κλοπης της τεχνογνωσιας, ειναι δυσκολο ο ευρωπαιος να κλεψει τα καλα του ιαπωνα και ο ιαπωνας να κλεψει τα καλα του ευρωπαιου? τοσες συνεργασιες κανουν μεταξυ τους γιατι δεν αποφασιζουν να φτιαξουν το 'τελειο' αυτοκινητο?
συμφωνω οτι η καθε σχολη (ιταλικη, γαλλικη, γερμανικη, ιαπωνικη, κ.α.) εχει τα δικα της πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα ειναι τυχαιο αραγε ή εσκεμμενο? -
Δεν είναι δύσκολο η μεταφορά της τεχνογνωσίας, το δύσκολο είναι να πετύχεις ποιοτικό προϊόν στο χαμηλότερο κοστολόγιο, εκεί παίζεται το παιγνίδι με την ποιότητα των περιφερειακών, στις καλές πρώτες ύλες, στον ποιοτικό έλεγχο, στον μεγάλο αριθμό παραγωγής.
Όσον αφορά τώρα το θέμα του κρατήματος, εκεί υπάρχουν καλά φυλαγμένα μυστικά και συνταγές που δεν έχουν πρόσβαση εύκολα, η τεχνογνωσία του στησίματος του αυτοκινήτου προέρχεται μόνο μέσα από τη συνεχή συμμετοχή στους αγώνες, όσες δοκιμές και να κάνει το εργοστάσιο, όσο τέλεια εργαστήρια, μηχανήματα και επιστήμονες διαθέτει, δεν μπορεί να φτάσει στο επίπεδο της γνώσης που αποκομίζει από τη συμμετοχή στους αγώνες, οι προσομοιώσεις δεν μπορούν να φτάσουν την πραγματικότητα.
Μετά είναι και η σχεδίαση, αν η βάση είναι σωστή σχεδιαστικά μπορεί να φτάσει σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο εξέλιξης, αν δεν είναι, ότι και να γίνει μετά δεν θα είναι ίδιο το αποτέλεσμα.
Παράδειγμα, πολλά αυτοκίνητα ειδικά την περασμένη 10ετία είχαν υστερούντες βραχίονες πίσω, σε πόσα από αυτά ήταν σωστά στηριγμένοι ? σε πολύ ελάχιστα. Πόσοι ήξεραν ότι αν στηρίζονται επάνω από την νοητή γραμμή των κέντρων των τροχών προσέφεραν κατά το φρενάρισμα χαρακτηριστικά αντιβύθισης ? ακόμα λιγότεροι.
Όταν το αντιλήφθηκαν κάποια στιγμή και τα υπόλοιπα εργοστάσια και αντέγραψαν ( μετά από ψάξιμο σε αυτοκίνητα που αγόρασαν και ξήλωσαν ) οι άλλοι είχαν εφαρμόσει καινούργια μέθοδο πηγαίνοντας παρακάτω και πάλι είχαν το επάνω χέρι.
Δες τι έγινε με τις μπροστινές αναρτήσεις των Peugeot 406, Renault Clio 3 RS / Megane RS 225, Ford Focus RS, και πολύ πρόσφατα με τα Opel Astra OPC. Προηγήθηκε η Peugeot ακολούθησαν οι υπόλοιποι. όλα τα ίδια μοιάζουν στην αρχή λειτουργίας τους αλλά διαφορετικά εφαρμοσμένα για λόγους κόστους, αντιγραφής, νομικών κωλυμάτων για πατέντες κλπ. Όλα δουλεύουν όμως καλύτερα από τα απλά γόνατα.
Οι Ιάπωνες έμειναν και επέμεναν στα ακριβώτερα τους μοντέλα στους πολλαπλούς συνδέσμους ( και καλά έκαναν ) σημαντική βελτίωση και αυτή. Αντιγραφές υπάρχουν στα όρια του να μην είναι πιστή αντιγραφή, ο τροχός δεν ξαναανακαλύπτεται από κανέναν, και κανείς δεν θέλει να το ξανακάνει, αν ψάξεις στο βάθος των πρώτων χρόνων της αυτοκίνησης θα ανακαλύψεις άπειρες πατέντες ποιυ έχουν λήξει και τις ξέθαψαν, άπειρες επίσης εφαρμογές που τότε δεν μπόρεσαν να εφαρμοστούν λόγω των απλών εργαλειομηχανών, υλικών κλπ, σήμερα που όλα γίνονται, πολλά έρχονται στην επιφάνεια, πλασάρονται σαν νέες ιδέες και μοσχοπουλάνε, το μάρκετινγκ καλά κρατεί.
Οι αγώνες και μόνο αυτοί εξελίσουν το είδος, κάποιοι κατασκευαστές βέβαια τα καταφέρνουν καλύτερα σε ορισμένους τομείς, κάποιοι άλλοι σε διαφορετικούς, και δεν πρέπει να αγνοούμε και την κουλτούρα που έχει κάθε κατασκευαστής, τη δική του σχολή που λέμε αλλιώς, με πιο τρανταχτό παράδειγμα διαφοροποίησης αυτό της Citroen τα προηγούμενα χρόνια που έφτασε να την οδηγήσει στο κλείσιμο, μετά έγινε PSA και άλλαξε ρότα.
Πόσοι γνωρίζεται ότι τα προηγούμενα χρόνια η Fiat εξέλιξε για λογαριαμό του Group το καλύτερο σύστημα διαχείρισης Α! υλών, αποθηκών, παραγωγής, και γενικής διαχείρησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, αυτό που σήμερα λέμε Logistics, το οποίο ήταν τόσο επιτυχημένο που το πούλησε σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία ?
Βλέπεις εκεί μέσα, στις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν παράγονται μόνο αυτοκίνητα, παράγωνται νέες ιδές, νέα υλικά, συστήματα διαχείρησης και χιλιάδες άλλα θαυμαστά πράγματα, όσα όμως δισεκατομμύρια και αν ξοδεύονται, το καλό κράτημα παραμένει Γαλλική υπόθεση, και δεν εννοώ στην πίστα, μιλάω στους καθημερινούς δρόμους όπου το ομαλό οδόστρωμα το διαδέχεται ένα άγρια σκαμμένος δρόμος, μια λακκούβα εκεί που δεν έπρεπε, μια ανάποδη κλίση σε μια στροφή, ένα νεροφάγωμα, κλπ διάφορες χαριτωμένες, πλην όμως θανατηφόρες παγίδες, εκεί η Γάλλοι δεν παίζονται, το γαιτί δεν το ξέρω απλά το υποπτεύομαι.
-
Θα συμφωνήσω φέρνοντας το παράδειγμα της Toyota στην Formula 1. Δεν ξεκίνησε έξυπνα σαν την Honda, φτιάχνοντας κινητήρες και κερδίζοντας με αυτούς την αποδοχή και την διαφήμιση, αλλά ήθελε με την μία να φθάσει τα επίπεδα Ferrari, δηλαδή ολοκληρωμένη κατασκευή πλαισίου και κινητήρα.
Αυτό είναι τρανή απόδειξη ότι δεν υπάρχουν λεφτά να αγοράσεις όοολη την τεχνογνωσία, πάντα υπάρχουν κάποια μυστικά που δεν πουλιούνται με τίποτα και είναι απαραίτητη η τριβή και η εμπειρία.
Συμφωνώ για όλα αυτά που λέει για τους Γάλλους ο Quadra, άλλωστε ένα Γαλλικό αυτοκίνητο μπορεί να είναι η δεύτερη μου επιλογή, αν δεν υπάρχει κάτι Ιταλικό που να με ικανοποιεί. Απορούσαν όλοι που εβαλα την ανηψιά μου το 2004 να πάρει το Clio των 100 ίππων και της έβαλα σαν δεύτερη επολογή το Punto... Νόμιζαν ότι αρρώστησα...Καθίστε και προσέξτε αυτοκίνητα της δεκαετίας του 60 και αρχές 70. Θα δείτε πως η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι λίγο πιο μπροστά απο τον πίσω άξονα σε όλα τα Ιταλικά και τα Γαλλικά αυτοκίνητα...Κάντε το ίδιο και σε Ιαπωνικά. Στην καλύτερη περίπτωση βρίσκεται λίγο πίσω απο τον άξονα...
Αυτό σημαίνει ότι όταν το αυτοκίνητο κινείται με 4 ή 5 άτομα είναι πισώβαρο με την ανάλογη επίπτωση στο σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα. Ενώ αντίστοιχα το Ευρωπαϊκό είναι ισορροπημένο ακόμα και με επιβάτες.
Πολύ μικρός αυτό μελετούσα, γιατί μου είχε κανει εντύπωση η έντονη καμάρα της πίσω πόρτας στα Ιαπωνικά, κάτι που δεν υπήρχε στα άλλα. Τότε λοιπόν είχα καταλήξει στο παιδιάστικο συμπέρασμα ότι οι Ιάπωνες πρώτα σχεδίαζαν το απ'έξω και μετά προσπαθούσαν να χωρέσουν τα υπόλοιπα (μηχανικά, επιβάτες) , ενώ οι Ευρωπαίοι πρώτα τοποθετούσαν τα εσωτερικά (κινητήρα, επιβάτες) και μετά έφτιαχναν το εξωτερικό αμάξωμα...
Κατόπιν μάθαμε ότι Χρόοοοονια και ζαμάνια πριν η Alfa Romeo είχε μία ζυγαριά σε καθέναν απο τους 4 τροχούς και φρόντιζε ώστε να υπάρχει ίση κατανομή βάρους μπρός, πίσω, αριστερά, δεξιά...
αυτά... -
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:offtopicviii:Τώρα που το λες σαν να έχεις δίκιο, χαμπάρι δεν πήρα
Λαμπάκι λαδιών κινητήρα