-
Αφήστε τη ζάντα.
Το χρώμα είναι το θέμα.Άτιμε στρατέ...
-
ευκαιριάρα, ναι
-
Δλδ σου περασε απο το μυαλο ειναι ξαναβαμμενο σε μη εργοστασιακο χρωμα, στουκαρισμενο,εισαγωγης και ισως και με γυρισμενα χιλιομετρα?
δε νομιζω.. -
λαβαμε για το αουρις της οικογενειας επιστολη να παει για ελεγχο, καποιο καλωδιο σε εναν διακοπτη των ηλεκτρικων παραθυρων μπορει να κανει κανα τσαφ λεει και κατι τετοια. Δε ξερω αν εχει ξαναμπει, εχετε το υπ οψιν σας!
-
-
Είδε η οδήγησε κανείς το νέο rav?
Αυτό το αναπηδησεις του πίσω άξονα σε εγκαρσιες ειναι λόγω πίσω αναρτησεων? -
Όχι ακόμα, ψιλολογικό αν κοιτάξεις τις εκθέσεις Toyota με τι αυτοκίνητα γεμίζουν.
Οι αναπηδήσεις που λες, είναι απο review του αυτοκινήτου? Πολλαπλών συνδέσμων έχει πίσω
αν δεν κάνω λάθος, προτεραιότητα στην άνεση, τι 'μαγεία' έκαναν πάλι οι Toyoταίοι? -
Σούπρα υπερτούμπανο 20 ετών με 900+ αλόγατα, 3,5 φορές πάνω από το μαμίσιο.
http://www.autoblog.com/2013/06/08/watch-this-video-diary-of-a-900-hp-toyota-supra-build/
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Σούπρα υπερτούμπανο 20 ετών με 900+ αλόγατα, 3,5 φορές πάνω από το μαμίσιο.http://www.autoblog.com/2013/06/08/watch-this-video-diary-of-a-900-hp-toyota-supra-build/
Θα έπρεπε να το δείχνουν υποχρεωτικά στους επίδοξους απανταχού tuners χωρίς όρια.
-
Το πρώτο rav κάποιο περιοδικό το έβγαλε ολική μετα απο ατύχημα.
Είδα σήμερα ένα στην αντιπροσωπεία.
Ωραίο και επιβλητικό.
Πολυ ευρύχωρο με ικανοποιητικό χώρο για τον πίσω επιβάτη πίσω απο μένα που είμαι 193.
Μεγάλος χώρος αποσκευών.Θα το ήθελα πιο πολυτελές καθώς κάτι πλαστικά στα πλάγια και στο πάνω μέρος του ταμπλό ειναι λίγο classic τζαπονι.
Και η ξενερα....
Δεν προβλέπεται ηλιοροφη και δεν έχει ή δεν το φέρνουν με εργοστασιακα xenon.
Δηλαδή έλεος.Αρκετό ενδιαφέρον απο πελάτες που κάνουν downsizing. Δερματα εδω, αν και το υφασμα εδειχνε αρκετα καλο. Και δεν καταλαβα τι θα παιζει με χαρτες GPS. Παραδόσεις Σεπτέμβριο.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
...
Δεν προβλέπεται ηλιοροφη και δεν έχει ή δεν το φέρνουν με εργοστασιακα xenon.Αυτά εδώ , αλλού όλα οκ.
http://www.westerntoyota.com.au/new-car ... n/1588732/
Με ενδιαφέρει αυτό πάντως, γιατί ο Τίμιος Γιάννης εκανε θετικότατα σχόλια :
Toyota has built in ‘torque vectoring’ to divide the drive between front and rear.
Normally, the RAV-4 is front wheel drive. But as the steering angle sensor detects that you are entering a corner, drive is initially split 90% front and 10% rear, tightening up the steering. Mid-way through the corner, drive is split 50/50. Then, as you come out of the corner, torque gradually vectors back to the front.
This doesn’t merely make the steering much sharper and more positive, it transforms the driving experience into a pleasant one. And that’s despite the fact that our four-wheel drive car was on the same 225/65 R17 tyres as the two-wheel drive RAV-4, which it won’t be on in the UK. It will be on 235/55 R18s over here, so they will make it sharper still without ruining the ride quality.
http://www.honestjohn.co.uk/road-tests/ ... road-test/
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
...
Δεν προβλέπεται ηλιοροφη και δεν έχει ή δεν το φέρνουν με εργοστασιακα xenon.Αυτά εδώ , αλλού όλα οκ.
http://www.westerntoyota.com.au/new-car ... n/1588732/
Με ενδιαφέρει αυτό πάντως, γιατί ο Τίμιος Γιάννης εκανε θετικότατα σχόλια :
Toyota has built in ‘torque vectoring’ to divide the drive between front and rear.
Normally, the RAV-4 is front wheel drive. But as the steering angle sensor detects that you are entering a corner, drive is initially split 90% front and 10% rear, tightening up the steering. Mid-way through the corner, drive is split 50/50. Then, as you come out of the corner, torque gradually vectors back to the front.
This doesn’t merely make the steering much sharper and more positive, it transforms the driving experience into a pleasant one. And that’s despite the fact that our four-wheel drive car was on the same 225/65 R17 tyres as the two-wheel drive RAV-4, which it won’t be on in the UK. It will be on 235/55 R18s over here, so they will make it sharper still without ruining the ride quality.
http://www.honestjohn.co.uk/road-tests/ ... road-test/
Εγώ θεωρώ ξεφτίλα για την Toyota να μην φέρνει το αμάξι με δέρμα, ηλιοροφη, xenon.
Δέρμα σου λέει στην γνωστή ελληνική εταιρεία.
Xenon βάζουμε εδώ!
Πάλι καλά που δεν μου είπαν πριονι για ηλιοροφη.Καταλήγω ότι ειναι πανάκριβο σε αυτά τα επίπεδα εξοπλισμού.
-
Εγω ειδα ενα μαυρο των 4τροχων στο Φλοισβο χθες.
Οκ της γυναικας της ψιλαρεσε,αλλα η καταναλωση παιζει γυρω στο 10 ,αυτοματο βγαινει μονo me CVT.
Γενικοτερα οι επιδοσεις δεν ειναι και οτι καλυτερο.
Το εχει δοκιμη το Drive και δεν ενθουσιαστηκαν...Μαλλον μετριο.
Βεβαια αν για καποιο περιεργο λογο ενθυσιαστει η γυναικα...
Το Kuga μου αρεσει πολυ ποερισσοτερο... -
Δοκιμή: Νέο Toyota RAV4 2.0 D-4D
http://www.drive.gr/site/index.php/el/t ... v4-20-d-4d
-
Γνωρίζει κάποιος την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ σε Corolla Sedan 2005 1.4??
-
Αν θυμάμαι καλά 55 λίτρα.
edit : Σίγουρα 55 τελικά.
-
Παιδια μια ερωτηση...
Yaris 2010 βενζινη, τι λαδι φοραει?
-
Για τον 1.3 : 5W-30
Για τον 1.33 : 0W-20
Για τον 1.8 : 0W-20
Αν και στις εδώ αντιπροσωπείες, θα δεις τα πάντα (απο 0-20 μέχρι 10-30 και 5-40).
Κοινώς, ακόμα και στο βιβλίο της Toyota δείχνει ότι μπορεί να τα χειριστεί όλα απλά κάνει την
καλύτερη σύσταση αναλόγως θερμοκρασίας και οικονομίας. -
1.3 ειναι ή 1.33...
Θελουν τιποτα προδιαγραφες?
Η Τουοτα τι μαρκα βαζει? -
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
1.3 ειναι ή 1.33...Θελουν τιποτα προδιαγραφες?
Η Τουοτα τι μαρκα βαζει?-Αν το αγόρασες απο Φλεβάρη του '09 και μετά και είσαι 6τάχυτος ,είσαι 1.33.
-API SL ή SM ή ILSAC
-Η Τοyota βάζει τα δικά της. Παίζουν όμως Mobil, Eneos, AMSOIL και άλλα.
To mobil 1 έχει δείξει καλά δείγματα.
TOYOTA FORUM