-
Ευχαριστώ πολύ, Vespas!!!
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
ΥΓ: Αυτά με τους εσωτερικούς κωδικούς των μοντέλων μόνο εσείς οι μερσεντάκηδες (και δη οι παλαιοντολόγοι) τα καταλαβαίνετε.
Eυτυχώς δεν είμαι ο μόνος που δεν τα καταλαβαίνει.
Μια χαρά πανέυκολοι είναι οι εσωτερικοί κωδικοί και με λογική
Υπάρχει κάποιος πίνακας κάπου με όλους τους κωδικούς, ειδικά με τα παλαιότερα μοντέλα έχω πρόβλημα
http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Mercedes-Benz_vehicles_before_ww2
Πάτα next για να δεις και τα μεταπολεμικάΜετά θα περάσεις εξετάσεις άνευ βοήθειας σκονακίου (υπολογιστής, κλπ). Αλλίως η τιμωρία σου θα είναι βόλτα με λαδιέρες vag , θα ζήσεις εξτρίμ καταστάσεις
Έλεος ρε δάσκαλε, κι'άλλη τιμωρία! Σε λίγο θα με βάλεις και σε κανένα Reliant Robin
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα κουπέ είναι σίγουρα πολύ πιο άνετα, λόγω επιπλέον χώρου (μεταξόνιο)
Μου κανει εντυπωση αυτο! Δλδ αλλη πορτα θα ζηταγα για το cabrio και αλλη για το coupe?
όχι, η πόρτα είναι ίδια... δες εδώ το πάνελ πίσω από την πόρτα και πριν το τόξο του πίσω φτερού:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... %29_02.jpg
και δες και εδώ:
http://photo.netcarshow.com/Mercedes-Be ... oto_04.jpgΤα κουπέ έχουν κανονικό σαλόνι τετραθέσιο, ενώ οι sl έχουν κανένα ή 1 ή 2 καθίσματα για νάνους πίσω.
Εμένα, πάντως, μου φαίνεται κοντόχοντρη η ανοικτή... (αλεπού/αγουρίδες περίπτωση, βέβαια)
Συντηρητικοί 60άρηδες ήταν το κοινό και αν δεν είχε πεθάνει εκείνη η γενιά θα μπορούσε να πουλάει ως σήμερα
Καλά, ενώ κάτι φερράρι ή μαζεράτι στόχο έχουν στον 30άρη τον αυτοδημιούργητο!!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
ΥΓ: Αυτά με τους εσωτερικούς κωδικούς των μοντέλων μόνο εσείς οι μερσεντάκηδες (και δη οι παλαιοντολόγοι) τα καταλαβαίνετε.
Eυτυχώς δεν είμαι ο μόνος που δεν τα καταλαβαίνει.
Εσύ και ο άλλος που δεν τα καταλαβαίνει έχετε το ίδιο άβαταρ, τι να πούμε εμείς οι αρχαιολάγνοι;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Καλά, ενώ κάτι φερράρι ή μαζεράτι στόχο έχουν στον 30άρη τον αυτοδημιούργητο!!Good one mate! Όχι δεν έχουν τέτοιον στόχο. Αλλά τουλάχιστον έχουν στόχο τον γιο του 70άρη πλούσιου με την SL. Ο παππούς θα πάθαινε εγκεφαλικό έτσι κι αλλιώς μετά από 2-3 γκαζιές.
Εσύ και ο άλλος που δεν τα καταλαβαίνει έχετε το ίδιο άβαταρ, τι να πούμε εμείς οι αρχαιολάγνοι;
Ξέρω κι εγώ; Να περάσετε στον 21ο αιώνα ίσως;
Πάντως αν πεις σε 10 άτομα που ασχολούνται με το αυτοκίνητο τον κωδικό W109, οι 9 θα σε κοιτάνε σαν εξωγήινο. Αν τους πεις 'Americana' όμως, οι 8 θα καταλάβουν. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάντως αν πεις σε 10 άτομα που ασχολούνται με το αυτοκίνητο τον κωδικό W109, οι 9 θα σε κοιτάνε σαν εξωγήινο. Αν τους πεις 'Americana' όμως, οι 8 θα καταλάβουν.
Στην Ελλάδα και μόνο που είμαστε γνώστες των πάντων (και ΟΛΕΣ ήταν της βουγιούκλως)...
Άσε που, εκ πείρας, θα καταλάβουν την 111 κουπέ και όχι την 109/8 (που btw δεν είναι και όλες αμερικάνες, εδώ που τα λέμε).Θες να σε μπλέξω κιάλλο; Οι κουπε 111 που τις λένε αμερικάνες χωρίζονται σε Hochkuhler (προφυλακτήρας και ψυγείο της τετράπορτης 111) και Flachkuhler (προφυλακτήρας/μάπα της τετράπορτης 108). Οι 'αμερικάνες' (108/9), οι sl 280 113 και οι 114/5 λεγονται 280S/8, 280sl/8 αλλά αν πεις /8 σκέτο είναι μόνο οι 114/5 (που στο εξωτερικό είναι όλες οι 114/5 ενώ εδώ εννοούν μόνο τις 68-72)!
-
Ο χρήστης Silberpfeil έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ, Vespas!!!ΥΓ: Αυτά με τους εσωτερικούς κωδικούς των μοντέλων μόνο εσείς οι μερσεντάκηδες (και δη οι παλαιοντολόγοι) τα καταλαβαίνετε.
Eυτυχώς δεν είμαι ο μόνος που δεν τα καταλαβαίνει.
Μια χαρά πανέυκολοι είναι οι εσωτερικοί κωδικοί και με λογική
Υπάρχει κάποιος πίνακας κάπου με όλους τους κωδικούς, ειδικά με τα παλαιότερα μοντέλα έχω πρόβλημα
http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Mercedes-Benz_vehicles_before_ww2
Πάτα next για να δεις και τα μεταπολεμικάΜετά θα περάσεις εξετάσεις άνευ βοήθειας σκονακίου (υπολογιστής, κλπ). Αλλίως η τιμωρία σου θα είναι βόλτα με λαδιέρες vag , θα ζήσεις εξτρίμ καταστάσεις
Έλεος ρε δάσκαλε, κι'άλλη τιμωρία! Σε λίγο θα με βάλεις και σε κανένα Reliant Robin
Όχι δεν θέλω το κακό σου! Αλλά υπάρχουν κιάλλα
-
Ευτυχως που υπαρχει τo google και καθε φορα που βλεπω καποιο W μπαινω και το ψαχνω. Βεβαια ειναι βαβουρα αλλα τελος παντων...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Θες να σε μπλέξω κιάλλο; Οι κουπε 111 που τις λένε αμερικάνες χωρίζονται σε Hochkuhler (προφυλακτήρας και ψυγείο της τετράπορτης 111) και Flachkuhler (προφυλακτήρας/μάπα της τετράπορτης 108). Οι 'αμερικάνες' (108/9), οι sl 280 113 και οι 114/5 λεγονται 280S/8, 280sl/8 αλλά αν πεις /8 σκέτο είναι μόνο οι 114/5 (που στο εξωτερικό είναι όλες οι 114/5 ενώ εδώ εννοούν μόνο τις 68-72)!Όπερ έδει δείξαι... Μπέρδεμα ολυμπιακών διαστάσεων!!!
Κοίτα, η Μερκ έχει βγάλει μερικά καταπληκτικά αγωνιστικά πριν 70-50 χρόνια. Έχει βγάλει καταπληκτικές λίμο και ακόμα βγάζει. Αν ήμουν 60-70 ετών, S Class θα έπαιρνα. Επειδή όμως δεν είμαι ούτε καν 40, μια Maser QP ή μια Jag XJ θα έπαιρνα για εταιρικό. Για δε driver's cars δεν νομίζω πως πρέπει να αναφέρουμε καν το όνομα MB... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θες να σε μπλέξω κιάλλο; Οι κουπε 111 που τις λένε αμερικάνες χωρίζονται σε Hochkuhler (προφυλακτήρας και ψυγείο της τετράπορτης 111) και Flachkuhler (προφυλακτήρας/μάπα της τετράπορτης 108). Οι 'αμερικάνες' (108/9), οι sl 280 113 και οι 114/5 λεγονται 280S/8, 280sl/8 αλλά αν πεις /8 σκέτο είναι μόνο οι 114/5 (που στο εξωτερικό είναι όλες οι 114/5 ενώ εδώ εννοούν μόνο τις 68-72)!
Όπερ έδει δείξαι... Μπέρδεμα ολυμπιακών διαστάσεων!!!
Κοίτα, η Μερκ έχει βγάλει μερικά καταπληκτικά αγωνιστικά πριν 70-50 χρόνια. Έχει βγάλει καταπληκτικές λίμο και ακόμα βγάζει. Αν ήμουν 60-70 ετών, S Class θα έπαιρνα. Επειδή όμως δεν είμαι ούτε καν 40, μια Maser QP ή μια Jag XJ θα έπαιρνα για εταιρικό. Για δε driver's cars δεν νομίζω πως πρέπει να αναφέρουμε καν το όνομα MB...Πάρε Μερκ να δείς το φώς το αληθινό! Σου κάνω δώρο την SL που σ'αρέσει.
Σε μινιατούρα εννοείται
-
Μερκ θα πάρω μαζί με το εφάπαξ Θωμά. Ακόμα έχω καρδιά οπότε προτιμώ εξακύλινδρα βαβαρικά διαμάντια και τιμόνια ξυράφια...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μερκ θα πάρω μαζί με το εφάπαξ Θωμά. Ακόμα έχω καρδιά οπότε προτιμώ εξακύλινδρα βαβαρικά διαμάντια και τιμόνια ξυράφια...Ποιό εφάπαξ??
-
Το πιασες... Δεν έχω εφάπαξ άρα δεν θα πάρω Μερκ ποτέ!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το πιασες... Δεν έχω εφάπαξ άρα δεν θα πάρω Μερκ ποτέ!!!Θα το εκλάβω ώς κακόγουστο αστείο!
Θα πέσεις και εσύ και θα σε δω -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όπερ έδει δείξαι... Μπέρδεμα ολυμπιακών διαστάσεων!!!
Κοίτα, η Μερκ έχει βγάλει μερικά καταπληκτικά αγωνιστικά πριν 70-50 χρόνια. Έχει βγάλει καταπληκτικές λίμο και ακόμα βγάζει. Αν ήμουν 60-70 ετών, S Class θα έπαιρνα. Επειδή όμως δεν είμαι ούτε καν 40, μια Maser QP ή μια Jag XJ θα έπαιρνα για εταιρικό. Για δε driver's cars δεν νομίζω πως πρέπει να αναφέρουμε καν το όνομα MB...Ε πάρ'τη, ντε! (θέλω να πω ότι το βασικό πρόβλημα δεν είναι στην ηλικία!)
Εντελώς αγωνιστικά δεν έπαψε ποτέ να βγάζει (με αρκετά πιο ήπιους ρυθμούς μετά το ατύχημα του '55, ωστόσο), όπως τα W198, τα απίθανα W111 MC, τα κόκκινα και κίτρινα γουρούνια 6.8, οι rallye/safari και Μampe 450SLC, οι απίθανες C11 ή τα 190Ε και αργότερα τα F1, αλλά και driver's cars για το δρόμο φυσικά,(εκτός αν θεωρείς ότι όλα τα AMG_από 116 και δώθε_ ή τα SLR, SLS ή παλιότερα τα 190-16V κλπ δεν είναι driver's cars...) όχι όμως στα μικρά κυβικά και φυσικά όχι στα οικογενειακά που παραμένει Νο1 προτεραιότητα.
Ειδικά στα αγωνιστικά, ακόμα και αν δεν κατάφεραν ποτέ να γίνουν απολύτως ανταγωνιστικά (με αυτόματα κιβώτια, 5 μέτρα αμαξωμα και 1.5 τόνο) πάντοτε ήταν μια φαντασμαγορική συμμετοχή τα θηρία, ακόμα και σήμερα (και πολύ δημοφιλή σαν fun cars /trackday /X-cross cars έξω...). -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μερκ θα πάρω μαζί με το εφάπαξ Θωμά. Ακόμα έχω καρδιά οπότε προτιμώ εξακύλινδρα βαβαρικά διαμάντια και τιμόνια ξυράφια...τς τς τς....διαμάντια και ξυράφια... κλισέ λέμε... πρόσεχε μην κοπείς και κυκλοφοράς με τσιρότα μετά...
-
Συνονόματε αν μου πεις σε ποια κατηγορία είναι πιο driver's car μια ΜΒ, ορκίζομαι ότι στην επόμενη αγορά μου θα την πάρω.
Είναι καλύτερη η Α Class από μια Giulietta? Δε νομίζω.
Είναι καλύτερη η C Class από μια 3άρα; Δε νομίζω.
Είναι καλύτερη μια E Class από μια XF? Δε νομίζω.
Είναι καλύτερη μια S Class από μια Quattroporte? Εδώ και αν δεν νομίζω!
Να μην πάμε στα σπορ αυτοκίνητα... εκεί είναι άδικο για την Στουτγάρδη.ΥΓ: Μου αρέσει η ΜΒ των τελευταίων 10 ετών. Όπως και να έχει την προτιμώ 100 φορές σε σχέση με το VAG. Μόνο η BMW είναι ανώτερη για μένα στα μεσαία και τα μεσαία-μεγάλα. Αν πάμε πιο ψηλά τίποτα δεν πιάνει τους Ιταλούς και τους Άγγλους. Ειλικρινά θα έπαιρνες την σημερινή SL απέναντι στην σημερινή JK ή την σημερινή Granturismo? Βάζεις μπροστά τον ιταλικό V8 και 'τελειώνεις'. Στρίβεις την Τζαγκ και απλά νιώθεις!!!
ΥΓ: Κλισέ μεν... αλλά αν μου φέρεις Μερκ με τιμόνι ανάλογο της Ε92 θα σε κεράσω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Συνονόματε αν μου πεις σε ποια κατηγορία είναι πιο driver's car μια ΜΒ, ορκίζομαι ότι στην επόμενη αγορά μου θα την πάρω.
Είναι καλύτερη η Α Class από μια Giulietta? Δε νομίζω.
Είναι καλύτερη η C Class από μια 3άρα; Δε νομίζω.
Είναι καλύτερη μια E Class από μια XF? Δε νομίζω.
Είναι καλύτερη μια S Class από μια Quattroporte? Εδώ και αν δεν νομίζω!
Να μην πάμε στα σπορ αυτοκίνητα... εκεί είναι άδικο για την Στουτγάρδη.ΥΓ: Μου αρέσει η ΜΒ των τελευταίων 10 ετών. Όπως και να έχει την προτιμώ 100 φορές σε σχέση με το VAG. Μόνο η BMW είναι ανώτερη για μένα στα μεσαία και τα μεσαία-μεγάλα. Αν πάμε πιο ψηλά τίποτα δεν πιάνει τους Ιταλούς και τους Άγγλους. Ειλικρινά θα έπαιρνες την σημερινή SL απέναντι στην σημερινή JK ή την σημερινή Granturismo? Βάζεις μπροστά τον ιταλικό V8 και 'τελειώνεις'. Στρίβεις την Τζαγκ και απλά νιώθεις!!!
ΥΓ: Κλισέ μεν... αλλά αν μου φέρεις Μερκ με τιμόνι ανάλογο της Ε92 θα σε κεράσω.
Τι είναι το JK;
Κανένα από αυτά που γραφεις δεν φτιάχτηκε για driver's car, ευτυχώς! Τα οδηγούν και γυναίκες και μεγάλοι άνθρωποι και οι προτεραιότητες είναι προφανώς αλλού.Όλα τα AMG έχουν πολύ ενδιαφέρον αλλά και οι ειδικές σειρές (κάτι sls kai slr τι έχουν να ζηλέψουν από τα ιταλικά πια; ), ενώ στην ερώτησή σου, αν και είναι εντελώς θεωρητικό γιατί ούτε έχω το υπόβαθρο να πάρω/συντηρήσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο ούτε πιστεύω ότι στο μέλλον θα έχω, θα σου έλεγα πως αν επρόκειτο να κυκλοφορώ καθημερινά με ένα αυτοκίνητο αυτής της κλάσης (sl) χωρίς να με νοιάζει που θα χάσω ένα σκασμό λεφτά, τότε σίγουρα θα προτιμούσα το ΜΒ γιατί είμαι σίγουρος ότι θα μου προκαλούσε και το μικρότερο πονοκεφάλιασμα/χαρά factor από όλα τα άλλα (+ μεγάλο δίκτυο +διακριτικότητα + αξιοπιστία +ασφάλεια +ποιότητα και διάρκεια ζωής). Η jag φτιαχνει ωραία αυτοκίνητα (στη λογική που τα έφτιαχνε πριν 50 χρόνια) αλλά δεν έχει (δεν είναι δυνατόν να έχει) την υποστήριξη ενός κολοσσού που τα σκάει για την εξέλιξη του επόμενου με το που βλέπει το φώς ένα μοντέλο. Χώρια που σήμερα είναι ΤΑΤΑ, αύριο είναι ΚΑΚΑ και μεθάυριο..Παπά και πάπαλα και υποστήριξη και ανταλλακτικά και τα πάντα (το είδαμε μια φορά με το ονειρεμένο rover75, φτάνει πια).
Για να οδηγείς φερράρι δε, πρέπει να ανήκεις σε ειδική κατηγορία ανθρώπων που έχουν στομάχι από 316 ατσάλι και όρχεις από κέβλαρ με 5Gb χωρητικότητα για να γράφεις ό,τι σε ενοχλεί κάθε φορά που βγαίνεις από το γκαράζ. Δυστυχώς εγώ δεν έχω τέτοια...Μόνο η μαζεράτι με συγκινεί (κυρίως λόγω των παλιών, μέχρι και τα biturbo, που θεωρώ πολύ ξεχωριστά αυτοκίνητα) αλλά και αυτή πάει μαζί με τη Jag στα αγαπημένα μου αυτοκίνητα για τον καλό μου γείτονα.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
[
Τι είναι το JK;Μαγαζί στο Κολωνάκι. Δεξιά κάτω από την πλατεία όπως πάμε για Κουμπάρη
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Τι είναι το JK;Μαγαζί που λέει και ο Beams! XJ I meant to say.
Κανένα από αυτά που γραφεις δεν φτιάχτηκε για driver's car, ευτυχώς! Τα οδηγούν και γυναίκες και μεγάλοι άνθρωποι
Ε μην πάθουν και καμιά κολούμπρα ε;
κάτι sls kai slr τι έχουν να ζηλέψουν από τα ιταλικά πια;
Φωτιά θα πέσει, ειλικρινά! Δεν έχουν καμία σχέση!
Η jag φτιαχνει ωραία αυτοκίνητα
Φανταστικά αυτοκίνητα! Μια βόλτα και δεν θυμάσαι κανένα γερμανικό ταξί μετά!
Για να οδηγείς φερράρι δε, πρέπει να ανήκεις σε ειδική κατηγορία ανθρώπων που έχουν στομάχι από 316 ατσάλι και όρχεις από κέβλαρ με 5Gb χωρητικότητα για να γράφεις ό,τι σε ενοχλεί κάθε φορά που βγαίνεις από το γκαράζ. Δυστυχώς εγώ δεν έχω τέτοια...
Πρέπει επίσης να έχεις μυαλό Intel i7 και χέρια Κίμι ή Νάντο αν βγάλεις τα ηλεκτρονικά. Δεν είναι για όλους αυτά.
-
Αυτή η κουβέντα δεν βγάζει πουθενά.
MERCEDES-BENZ FORUM