-
Σε καταλαβαινω. Οι Αγγλοι ειναι συχνα υπεροπτες εναντι των ξενων. Τους εχει μεινει απο την Αυτοκρατορια τους. Οι Σκωτοι παλι οχι καθως εχουν δεχτει κι αυτοι την υπεροψια των κατακτητων τους.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Το λοιπό, για τ' αρκούδι έχω συγκεντρώσει τις εξής επιλογές (175/65R15):
Κατά άυξουσα τιμή:
- Pirelli P1 & Bridgestone B250 στα 240 ευρώ
- Hankook K425, Goodyear DuraGrip (με εγγύηση 1χρόνο/20.000χλμ) & Michelin Energy Saver στα 250 ευρώ
- Goodyear EfficientGrip & Michelin Energy Saver plus στα 270 ευρώ
Προσανατολίζομαι περισσότερο στα P1 & B250, όπως και στα Duragrip λόγω εγγύησης. Καμιά γνώμη;
Έβαλα τελικά τα DuraGrip. Εντυπώσεις εν καιρώ.
Μετά από 1000 περίπου χλμ, μπορώ να πω ότι μια χαρά λαστιχάκι είναι. Ήσυχο, άνετο, γρήγορο ζεσταματάκι. Έκανα και ένα Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα, που σε μερικά σημεία κινήθηκα λίγο πιο σβέλτα και δεν είχα κάποιο θέμα. Σαφώς καλύτερη αίσθηση απ' τα χειμερινά, που δεν τα 'χα πιέσει καθόλου, μεν, αλλά καταλάβαινες ότι σε ρυθμό ελάχιστα παραπάνω από 'νορμάλ' θα άρχιζες να έχεις θεματάκια.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Μετά από 1000 περίπου χλμ, μπορώ να πω ότι μια χαρά λαστιχάκι είναι. Ήσυχο, άνετο, γρήγορο ζεσταματάκι. Έκανα και ένα Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα, που σε μερικά σημεία κινήθηκα λίγο πιο σβέλτα και δεν είχα κάποιο θέμα. Σαφώς καλύτερη αίσθηση απ' τα χειμερινά, που δεν τα 'χα πιέσει καθόλου, μεν, αλλά καταλάβαινες ότι σε ρυθμό ελάχιστα παραπάνω από 'νορμάλ' θα άρχιζες να έχεις θεματάκια.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
αυτα που φοραει τωρα ειναι -98H-....δεν ξερω αν κανουν τα ER300....ξερεις κανεις για τα LATITUDE TOUR αν εχουν σκληρα πλαινα?
Oριστε υπαρχουν!
BRIDGESTONE
TURANZA ER 300
215/65 R16 98 HΒλεπω να κινουμαι προς τα ER300!!! Aν τα βρω διαθεσιμα και σε καλη τιμη , ελπιζω να μην με απογοητευσουν!!!
-
Ο χρήστης Λαμπρος bren έγραψε:
αυτα που φοραει τωρα ειναι -98H-....δεν ξερω αν κανουν τα ER300....ξερεις κανεις για τα LATITUDE TOUR αν εχουν σκληρα πλαινα?
Oριστε υπαρχουν!
BRIDGESTONE
TURANZA ER 300
215/65 R16 98 HΒλεπω να κινουμαι προς τα ER300!!! Aν τα βρω διαθεσιμα και σε καλη τιμη , ελπιζω να μην με απογοητευσουν!!!
Για τη δουλεια που τα θες ειναι μια χαρα...!
-
Eco-Bridge λοιπόν και μετά από 15-20000 χλμ στα σαγρέ οδοστρώματα της χώρας μας ατέλειωτο πατινάζ. Sucks!
-
Εντυπώσεις από Pzero Nero GT κανείς? Σε σχέση με τα παλιά Nero...
(η σχεδίαση του πέλματός τους, πάντως, που δεν έχει αλλάξει, με τις εγκοπές σε σχήμα φλόγας, μόνο μέσα από μελέτη & simulations δε φαίνεται να έχει προέλθει - όχι φυσικά ότι μπορούμε να τα κρίνουμε οπτικά)
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Εντυπώσεις από Pzero Nero GT κανείς? Σε σχέση με τα παλιά Nero...(η σχεδίαση του πέλματός τους, πάντως, που δεν έχει αλλάξει, με τις εγκοπές σε σχήμα φλόγας, μόνο μέσα από μελέτη & simulations δε φαίνεται να έχει προέλθει - όχι φυσικά ότι μπορούμε να τα κρίνουμε οπτικά)
έχω γράψει τα πρώτα 2000χλμ με δαύτα, δεν είχα πιο πριν Nero.
Ότι θελεις,ρώτα.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Eco-Bridge λοιπόν και μετά από 15-20000 χλμ στα σαγρέ οδοστρώματα της χώρας μας ατέλειωτο πατινάζ. Sucks!Αν κινεισαι σε επαρχιακους, δε προλαβαινουν να πιασουν κρουστα τα Bridgestone κι ειναι μια χαρα...
-
Καλησπέρα , κάτοχος lancia ypsilon 1200(80) με μαμά διάσταση 195/55/15 85H , από μαμά φόραγε τα premium contact ,κατόπιν του έβαλα τα premium contact 2 και μετά από 40.000χλμ είμαι σε αναζήτηση νέων ελαστικών , διαπίστωσα μετά από σύντομη έρευνα αγοράς ότι τα ελαστικά έχουν ακριβύνει , τα pc2 τα έιχα βάλει με 330 πριν από 3 1/2 χρόνια και τώρα για επώνυμο ελαστικό θέλω περίπου 380-420 . Η χρήση είναι 80% εντός Αθήνας και το υπόλοιπο εθνική , γενικά ήπια οδήγηση . Σε δεύτερες μάρκες έχω δει τα barum bravuris 2 (330 €) αλλά και τα nokian line (340€) , ειδικά τα nokian σε test από ανεξάρτητους φορείς (π.χ adac) κατατάσσονται μέσα στην πρώτη 8άδα αλλά δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρονται στους ελληνικούς χάλια δρόμους . Ποια η γνώμη σας ? Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα και από μένα και καλώς σας βρήκα..σήμερα επέστρεψα από σέρβις στο kia pro'ceed μου. Εκεί μου έγινε επισήμανση από τον τεχνικό σύμβουλο για ΑΜΕΣΗ αλλαγή ελαστικών που έπρεπε όπως είπε χαρακτηριστικά να είχα κάνει απο 'χτες' καθώς μπορεί ανα πάσα στιγμή να σκάσουν (ήξερα ότι είμαι για αλλαγή αλλά τόσο χάλια δεν το περίμενα).. 60 χιλ χλμ και 5 χρόνια είναι όντως πάρα πολλά..Επειδή λοιπόν το θέμα είναι άμεσο και επειδή λεφτά δεν υπάρχουν θέλω την συμβουλή-βοήθεια σας για την όσο καλύτερη επιλογή ελαστικών..Τα μαμίσια που φορούσε ήταν τα michelin energy με διάσταση 205/55/R16 91V..
Σήμερα που έκανα μια μικρή έρευνα αγοράς έχω 2 υπόψιν:
α. Τα ίδια που φοράω και τώρα ήτοι michelin energy saved+ με διαφορά ότι έχουν δείκτη 91Η αντί του 91V που φορούσε.
β. Pirelli από την αντιπροσωπεία της ΚΙΑ (δεν ήξεραν να μου πουν ακριβές μοντέλο γιατί δεν τους είχαν στείλει ακόμη το φυλλάδιο) με 2 χρόνια εγγύηση σε περίπτωση που υπάρξει ου μη γένοιτο κλατάρισμα λόγω λάθους κατασκευαστή..(απο ότι μου είπαν αυτό το δίνει μόνο η Pirelli)
Και τα 2 έχουν την ίδια τιμή οπότε αυτό δεν είναι κριτήριο αγοράς..(360 για την ακρίβεια)..
Αν μπορείτε λοιπόν προτείνεται μου ποιό από τα 2 ή αν έχετε υπόψιν σας κάτι άλλο καλύτερο..
Τέλος όσον αφορά τα michelin παίζει μεγάλο ρόλο η αλλαγή του δείκτη από V που του φορούσε ο κατασκευαστής σε H ή είναι αμελητέα??
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα.. -
Μάλλον υπερβολικά στα είπε ο τεχνικός γιατί θέλει να σου πουλήσει λάστιχα. Άλλο έχει μειωθεί το πέλμα και άλλο είναι έτοιμα να σκάσουν που σημαίνει ότι έχουν γίνει σλικ και φαίνονται τα λινά τους!!!
Πρέπει να μας πεις το μοντέλο της Πιρέλλι για να πάρεις απόψεις, αλλά μάλλον είναι το P6. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλλον υπερβολικά στα είπε ο τεχνικός γιατί θέλει να σου πουλήσει λάστιχα. Άλλο έχει μειωθεί το πέλμα και άλλο είναι έτοιμα να σκάσουν που σημαίνει ότι έχουν γίνει σλικ και φαίνονται τα λινά τους!!!
Πρέπει να μας πεις το μοντέλο της Πιρέλλι για να πάρεις απόψεις, αλλά μάλλον είναι το P6.Ίσως να τα φούσκωσε λίγο το τεχνικός αν και είπε ότι στο εσωτερικό μέρος που δεν φαίνεται έχει σκασίματα ή κάτι τέτοιο δεν θυμάμαι..Όσον αφορά το μοντέλο της pirelli δεν το ξέρω δυστυχώς..οπότε μπορεί να γίνει σύγκριση μοντέλου michelin με άλλα ελαστικά..
-
Να επεκτείνεις την έρευνα αγοράς.... σε περισσότερα μαγαζιά, περισσότερες μάρκες και περισσότερα μοντέλα σε κάθε μάρκα!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Να επεκτείνεις την έρευνα αγοράς.... σε περισσότερα μαγαζιά, περισσότερες μάρκες και περισσότερα μοντέλα σε κάθε μάρκα!+ΠΟΛΛΑ
-
Το ξέρω ότι χρειάζεται έρευνα αγοράς απλά επειδή δεν σκαμπάζω από λάστιχα και ο καθένας έμπορος πλασάρει την μάρκα του γι αυτό ζήτησα μια γνώμη από σας που ξέρετε πέντε πράγματα παραπάνω..τέλος πάντων..
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Εντυπώσεις από Pzero Nero GT κανείς? Σε σχέση με τα παλιά Nero...
/quote]
έχω γράψει τα πρώτα 2000χλμ με δαύτα, δεν είχα πιο πριν Nero.Ότι θελεις,ρώτα.
Αν και νομιζω πως μαλλον δυακολα θα παρω τις απαντησεις που ψαχνω αν δεν ειχες και τα παλια Nero (ασε που ακομα κι αν τα ειχες ειναι δυσκολες τετοιες συγκρισεις - νεο, φρεσκο, με παλιο, οταν ηταν φρεσκο πριν κατι χρονια), αν θελεις γραψε γενικες εντυπωσεις οταν τα στρωσεις και τα συνηθισεις σε σχεση με αλλα που εχεις δοκιμασει στο αμαξι σου.
-
Μικρή ενημέρωση για τα Dunlop αυτά τα Ecological που δεν πιάνουν μία...
Γρήγορη διαδρομή εχθές προς Σούνιο και Λαύριο (και όταν λέμε γρήγορη ... όπως τις παλαιές καλές εποχές). Το λάστιχο απλά εξαιρετικό σε επίπεδα εφάμιλλα και καλύτερα του ES (όταν αυτό ήταν νέο). Σε ένα απότομο φρενάρισμα για να μην μετατρέψω σε χαλκομανία ένα γατάκι (στο προσφάτως ασφαλτοστρωμένο τμήμα του Σουνίου - Λαυρίου) μετά από κλειστή δεξιά και χωρίς ορατότητα (όπου μπήκα και λίγο πιο γρήγορα από αυτό που επιτρέπει ένα αμάξι 2.7 μέτρων μεταξονίου) το αμάξι φρέναρε άμεσα και χωρίς δράματα.
Έπιασα τον εαυτό μου να θέλω να το χώσω με τη μούρη σε κάθε στροφή και προσπαθούσα μάταια να δω ποια τα περιθώρια πρόσφυσης. Εν τέλει μάλλον είναι υψηλότερα από τα δικά μου. Και όλα αυτά χωρίς το VSA να δοκιμάσει να με επαναφέρει στη τάξη.... Το όλο θέμα είναι ότι μετά μου στοίχισε λίγο το όλο κομμάτι γιατί είχα ξεχάσει ένα μπουκάλι μπύρας στο πορτ-παγκάζ... και
Ικανοποιημένος. Ναι. Θα το πρότεινα σε κάποιον που έχει ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο χωρίς άλλες ανησυχίες. Ναι ανεπιφύλακτα!!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν και νομιζω πως μαλλον δυακολα θα παρω τις απαντησεις που ψαχνω αν δεν ειχες και τα παλια Nero (ασε που ακομα κι αν τα ειχες ειναι δυσκολες τετοιες συγκρισεις - νεο, φρεσκο, με παλιο, οταν ηταν φρεσκο πριν κατι χρονια), αν θελεις γραψε γενικες εντυπωσεις οταν τα στρωσεις και τα συνηθισεις σε σχεση με αλλα που εχεις δοκιμασει στο αμαξι σου.
Καταλαβαίνω.
Αυτοκίνητο : Fiesta Sport mk7
Previous :
Hankook S1 Evo
Michelin PS 3- Καλύτερο κράτημα σε στεγνό απο τα Michelin , χειρότερο απο τα Hankook (η σκληρότητα πλαινών στο μέσο των 2)
- Βροχή λίγο πιο κάτω απο Michelin, καλύτερα απο Hankook.
- Το καλύτερο φρενάρισμα so far.
- Θόρυβος στο μέσο όρο.
- Αργούν να ζεσταθούν λίγο, αλλά δουλεύουν καλά έκτοτε.Με καλό ζέσταμα φτάνει κοντά στο 90-95% των Hankook.
- Στην παράκαμψη του Πυργετού στον (@_#)(@_#)(@#* δρόμο που έχει, έσκασε ολίγον άσχημα και πόνεσε η ψυχή μου.
Το λάστιχο έστριβε τσιγάρο απο την άνεση στις κακουχίες.
Bonus : η εγγύηση της Pirelli για 18 μήνες ή 20.000 χλμ για αντικατάσταση σε περίπτωση θέματος
Ότι άλλο θέλεις, γράψε εδώ ή στείλε pm.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Αν και νομιζω πως μαλλον δυακολα θα παρω τις απαντησεις που ψαχνω αν δεν ειχες και τα παλια Nero (ασε που ακομα κι αν τα ειχες ειναι δυσκολες τετοιες συγκρισεις - νεο, φρεσκο, με παλιο, οταν ηταν φρεσκο πριν κατι χρονια), αν θελεις γραψε γενικες εντυπωσεις οταν τα στρωσεις και τα συνηθισεις σε σχεση με αλλα που εχεις δοκιμασει στο αμαξι σου.
Καταλαβαίνω.
Αυτοκίνητο : Fiesta Sport mk7
Previous :
Hankook S1 Evo
Michelin PS 3- Καλύτερο κράτημα σε στεγνό απο τα Michelin , χειρότερο απο τα Hankook (η σκληρότητα πλαινών στο μέσο των 2)
- Βροχή λίγο πιο κάτω απο Michelin, καλύτερα απο Hankook.
- Το καλύτερο φρενάρισμα so far.
- Θόρυβος στο μέσο όρο.
- Αργούν να ζεσταθούν λίγο, αλλά δουλεύουν καλά έκτοτε.Με καλό ζέσταμα φτάνει κοντά στο 90-95% των Hankook.
- Στην παράκαμψη του Πυργετού στον (@_#)(@_#)(@#* δρόμο που έχει, έσκασε ολίγον άσχημα και πόνεσε η ψυχή μου.
Το λάστιχο έστριβε τσιγάρο απο την άνεση στις κακουχίες.
Bonus : η εγγύηση της Pirelli για 18 μήνες ή 20.000 χλμ για αντικατάσταση σε περίπτωση θέματος
Ότι άλλο θέλεις, γράψε εδώ ή στείλε pm.
προσεχτε αυτη η εγγυηση αλλαζει συντομα και γινεται, ενας χρονος και σε ενα μονο λαστιχο απο την τετραδα.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]