Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 293
    • 294
    • 295
    • 296
    • 297
    • 305
    • 306
    • 295 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    63454
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-lappas last edited by

      Ενώ το 'πληρώστε όλοι οι μαλάκες πανάκριβα τέλη για να πηγαίνω εγώ στον αυτοκινητόδρομο τσάμπα' έχει ένα επίπεδο, πως να το κάνουμε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        Οχι. ΕΣΥ πλήρωνε πανάκριβα που είσαι και ποζεράς, εγώ πληρώνω λιγότερα από ότι πριν 5 χρόνια φερ'ειπείν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-lappas last edited by

          Το ποιος τελικά πληρώνει κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Κέρδισε ή έχασε το κράτος (οι πολίτες) από την παραχώρηση των διοδίων σε ιδιώτες;

          Κέρδισε ή έχασε το κράτος από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα;

          http://www.safedriver.gr/index.php?productID=140

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mjacob last edited by

            από μια άποψη όμως, πόσο διαφέρει η δική σου λογική που λέει αν μου βάλεις τέλη πάνω από κάποιο όριο που θεωρείς αποδεκτό, θα σταματήσεις να πληρώνεις, από τη λογική του άλλου που λέει ότι αν μου βάλεις διόδια πάνω από κάποιο όριο που θεωρεί αποδεκτό, θα σταματήσει να πληρώνει;

            Α ναι. Εσύ έχεις μια νόμιμη και ικανή εναλλακτική, ενώ αυτός όχι.
            Δλδ, πέραν του 'το νόμιμο είναι και ηθικό', δεν βλέπω και καμιά τεράστια ηθική απόσταση μεταξύ των δύο
            Η βάση της λογικής και των δύο είναι ότι βάζετε ένα όριο αποδεκτού κόστους, πάνω από το οποίο θα κάνετε αυτό που μπορείτε για να μην πληρώσετε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pipitopapaki last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              Εγώ πετάω τη μπάλα στην εξέδρα ή εσύ που κάνεις πως δε θυμάσαι ότι διόδια πληρώνεις όχι μόνο για να φτιαχτεί νέος αυτοκινητόδρομος αλλά και για να συντηρηθεί ?

              Οτι πληρώναμε 0.60 στο ΤΕΟ αλλά οι υπηρεσίες που λαμβάναμε ήταν τριτοκοσμικές ?

              μπορεις μηπως να μου εξηγησεις (ή καποιος αλλος) πως προκυπτει το ποσό που πρεπει να πληρωσουμε σε καθε σταθμο διοδιων? πχ γιατι στα διοδια Αφιδνων πληρωνουμε € 2,10 και οχι € 1,20? πως υπολογιζεται?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Ο χρήστης mjacob έγραψε:
                από μια άποψη όμως, πόσο διαφέρει η δική σου λογική που λέει αν μου βάλεις τέλη πάνω από κάποιο όριο που θεωρείς αποδεκτό, θα σταματήσεις να πληρώνεις, από τη λογική του άλλου που λέει ότι αν μου βάλεις διόδια πάνω από κάποιο όριο που θεωρεί αποδεκτό, θα σταματήσει να πληρώνει;

                Α ναι. Εσύ έχεις μια νόμιμη και ικανή εναλλακτική, ενώ αυτός όχι.
                Δλδ, πέραν του 'το νόμιμο είναι και ηθικό', δεν βλέπω και καμιά τεράστια ηθική απόσταση μεταξύ των δύο
                Η βάση της λογικής και των δύο είναι ότι βάζετε ένα όριο αποδεκτού κόστους, πάνω από το οποίο θα κάνετε αυτό που μπορείτε για να μην πληρώσετε.

                Φυσικά και έχει εναλλακτικές. Μπορεί να πάει από παράδρομους, οι οποίοι είναι καταγεγραμμένοι και γνωστοί σε όλους. Και αυτό ακριβώς του προτείνω για τις καθημερινές μετακινήσεις του. Μπορεί πάντα να παίρνει τους αυτοκινητόδρομους όταν βιάζεται, όταν κρίνει ότι δεν αξίζει η καθυστέρηση κλπ. Μπορεί να επιλέγει αυτός πότε θα πληρώσει και πότε όχι.

                Εγώ αντίθετα, δεν έχω εναλλακτική. Ουσιαστικά το κράτος έρχεται και μου λεει 'μου πλήρωσες €25.000 φόρους σε αυτό το αυτοκίνητο κατά την αγορά του και άλλα €8.000 φόρους στα 5 χρόνια που το έχεις μέχρι τώρα, σωστά; Ε, λοιπόν αποφασίζω ότι από του χρόνου δεν θα σου επιτρέπω να το κυκλοφορείς καθόλου. Ούτε μια μέρα. Ή θα καταθέσεις πινακίδες και θα το κλειδώσεις στο γκαράζ σου, ή θα σε αναγκάσω να το σκοτώσεις, ουσιαστικά χαρίζοντας το σε κάποιον που να αντέχει τους νέους φόρους που θα ρίξω πάνω του'.

                Και ξαναρωτάω. Το κράτος, ο φορολογούμενος (εσύ και εγώ), έχασε ή κέρδισε από την παραχώρηση των διοδίων σε ιδιώτες;
                Το κράτος, ο φορολογούμενος (εσύ και εγώ) κέρδισε ή έχασε από τους δυσβάσταχτους φόρους στα ήδη αγορασμένα αυτοκίνητα μεγάλων κυβικών;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nintza last edited by

                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                  από μια άποψη όμως, πόσο διαφέρει η δική σου λογική που λέει αν μου βάλεις τέλη πάνω από κάποιο όριο που θεωρείς αποδεκτό, θα σταματήσεις να πληρώνεις, από τη λογική του άλλου που λέει ότι αν μου βάλεις διόδια πάνω από κάποιο όριο που θεωρεί αποδεκτό, θα σταματήσει να πληρώνει;

                  Α ναι. Εσύ έχεις μια νόμιμη και ικανή εναλλακτική, ενώ αυτός όχι.
                  Δλδ, πέραν του 'το νόμιμο είναι και ηθικό', δεν βλέπω και καμιά τεράστια ηθική απόσταση μεταξύ των δύο
                  Η βάση της λογικής και των δύο είναι ότι βάζετε ένα όριο αποδεκτού κόστους, πάνω από το οποίο θα κάνετε αυτό που μπορείτε για να μην πληρώσετε.

                  Φυσικά και έχει εναλλακτικές. Μπορεί να πάει από παράδρομους, οι οποίοι είναι καταγεγραμμένοι και γνωστοί σε όλους. Και αυτό ακριβώς του προτείνω για τις καθημερινές μετακινήσεις του. Μπορεί πάντα να παίρνει τους αυτοκινητόδρομους όταν βιάζεται, όταν κρίνει ότι δεν αξίζει η καθυστέρηση κλπ. Μπορεί να επιλέγει αυτός πότε θα πληρώσει και πότε όχι.

                  Εγώ αντίθετα, δεν έχω εναλλακτική. Ουσιαστικά το κράτος έρχεται και μου λεει 'μου πλήρωσες €25.000 φόρους σε αυτό το αυτοκίνητο κατά την αγορά του και άλλα €8.000 φόρους στα 5 χρόνια που το έχεις μέχρι τώρα, σωστά; Ε, λοιπόν αποφασίζω ότι από του χρόνου δεν θα σου επιτρέπω να το κυκλοφορείς καθόλου. Ούτε μια μέρα. Ή θα καταθέσεις πινακίδες και θα το κλειδώσεις στο γκαράζ σου, ή θα σε αναγκάσω να το σκοτώσεις, ουσιαστικά χαρίζοντας το σε κάποιον που να αντέχει τους νέους φόρους που θα ρίξω πάνω του'.

                  Και ξαναρωτάω. Το κράτος, ο φορολογούμενος (εσύ και εγώ), έχασε ή κέρδισε από την παραχώρηση των διοδίων σε ιδιώτες;
                  Το κράτος, ο φορολογούμενος (εσύ και εγώ) κέρδισε ή έχασε από τους δυσβάσταχτους φόρους στα ήδη αγορασμένα αυτοκίνητα μεγάλων κυβικών;

                  να πας να παρεις glx,lada,zastava.(καταγεγραμμενα και υπαρκτα οχηματα για τις καθημερινες μετακινησεις οτι πρεπει)
                  φυσικα και εχεις εναλλακτικες.κανεις δε σε υποχρεωσε να παρεις 2.5 λιτρα αμαξι,εκτος κι αν βιαζεσαι,τοτε πλερωνε)
                  αυριο θα μπει εδω μεσα ο μητρογλου,και θα αρχισει να κλαιγεται επειδη πουλησε το glx και πηρε την 750,και πληρωνει πανακριβα τελη ενω θα πρεπε να πληρωνει οσο με το glx,με τη δικαιολογια οτι εχει πληρωσει πολλους φορους στη ζωη του.

                  κανεις δε σου απαγορευει να το μετακινεις,εισαι ελευθερος να το κρατησεις και να πλερωνεις η να το πουλησεις και να παρεις με τα ιδια λεφτα ενα ktm duke με akrapovic για να ριχνει γκομενακια στα λιμανακια-βουτα-καντινα.

                  οι νεοι φοροι μια χαρα ειναι,εκτος κι αν αυτο που απαιτεις ειναι να μη φορολογησει το 2μισαλιτρο αλλα το χιλιαρακι της ανεργης 20χρονης απεναντι γιατι εχει πληρωσει λιγοτερους φορους στη ζωη της απο σενα συνολικα.
                  βεβαια αν το σχεδιο σου ειναι να την μετακινεις εσυ οταν το πουλησει, για να τη ριξεις ,μπορω να πω οτι ειναι φανταστικο και πανεξυπνο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    @junior
                    το ξέρω ότι ήταν άσχετο το σχόλιο μου γι αυτό και προσπάθησα να το ξεκαθαρίσω εξ' αρχής.

                    @greo, Λάππας και σια
                    Μην κοροϊδευόμεθα. Τα τέλη έχουν ελάχιστη σχέση με το κόστος για τη συντήρηση των δρόμων αλλά περισσότερο είναι μια ακόμα μορφή φόρου.

                    Αφού λοιπόν είναι φόρος ας γίνει με αντικειμενικά κριτήρια, ήτοι αξία απόκτησης αυτοκινήτου και όχι κυβικά και μπούρδες και ας το ονομάσουν αλλιώς (πχ Μήτσο, κουλούρι, σαρανταποδαρούσα, whatever) γιατί η ονομασία τέλη προκαλεί άκυρα σχόλια τύπου 'Πληρώνουμε τέλη για τους δρόμους'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-lappas last edited by

                      Ο χρήστης nintza έγραψε:
                      αν το σχεδιο σου ειναι να την μετακινεις εσυ οταν το πουλησει, για να τη ριξεις ,μπορω να πω οτι ειναι φανταστικο και πανεξυπνο

                      Απαντάς μόνος σου στο σενάριο που έπλασες για εμένα με το μυαλό σου; Ειλικρινά όμως, την παλεύεις καθόλου;

                      Όταν εσύ επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις την Α.Ο ή την Γέφυρα μόνο όταν βιάζεσαι, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική. Όταν σήμερα μπορείς να πας από τον αυτοκινητόδρομο στη Θήβα και αύριο από παράδρομους, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική. Όταν επιλέγεις εσύ πότε και που θα πληρώσεις όπως κάνουν πάρα πολλοί συμφορουμίτες, αυτό ΕΙΝΑΙ εναλλακτική.

                      Όταν απαγορεύεις εντελώς σε κάποιον να κυκλοφορεί σε οποιονδήποτε δρόμο στην Ελλάδα με ένα αυτοκίνητο για το οποίο τον χρέωσες 2 & 3 φορές πάνω από την πραγματική του αξία, αυτό ΔΕΝ είναι εναλλακτική, γιατί -πέρα από ένα σημείο στο οποίο ήδη φτάσαμε- δεν έχει να στα πληρώσει. Μόνο στο μυαλό του nintza είναι λογικό. Ακόμα και ο ίδιος ο Βενιζέλος όταν έβαλε το πρώτο χαράτσι το παραδέχτηκε μιλώντας για 'αδήριτη Εθνική ανάγκη που μας αναγκάζει να πάρουμε άδικα μέτρα'.

                      Άλλωστε αυτό που λέω σε τόσα μηνύματα είναι μια πραγματικότητα από την οποία δεν μπορείς να ξεφύγεις. Αντίθετα από το νέο σύστημα διοδίων με το οποίο το κράτος ΚΕΡΔΙΖΕΙ χρήματα και υποδομές, οι επιπλέον φόροι στο αυτοκίνητο κόστισαν χρήματα στο κράτος. ΧΑΣΑΜΕ όλοι από αυτούς, δεν κερδίσαμε. Lose lose για όλους. Και για το κράτος (εσένα και εμένα) που έχασε εκατομμύρια €€ σε φόρους, και για τους χιλιάδες ιδιοκτήτες που αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν πινακίδες και να παροπλίσουν τα αυτοκίνητα τους. Και πίστεψε με, οι περισσότεροι τα αγόρασαν με κόπους και θυσίες.

                      Eddie, για αυτό το πράγμα υπάρχει η εφορία και ο καθένας πληρώνει ανάλογα με τα εισοδήματα του. Το ότι τα 'τέλη κυκλοφορίας' μόνο στην κυκλοφορία δεν πηγαίνουν είναι προφανές. Για αυτό και οι δρόμοι που είναι στην ευθύνη του κράτους είναι όπως είναι. Είναι καιρός όμως να σταματήσει η καραμέλα του 'αφού πληρώνω τέλη, γιατί να έχω και διόδια;'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                        Μην κοροϊδευόμεθα. Τα τέλη έχουν ελάχιστη σχέση με το κόστος για τη συντήρηση των δρόμων αλλά περισσότερο είναι μια ακόμα μορφή φόρου.

                        Εεπ, τα 'τέλη κυκλοφορίας' πάνε για γενικά έσοδα των δήμων, δηλ. πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και ο δήμος (ούτε καν ο δικός σου, εσύ μπορεί να κυκλοφορείς στο δήμο Πειραιά αλλά το κράτος δίνει αναλογικά περισσότερα χρήματα στο δήμο Αθηναίων), αντί να φτιάξει τις λακούβες, φτιάχνει παιδική χαρά. Είναι δικαιότερο αυτό από τα διόδια ? Εχει περισσότερο 'αντίκρυσμα', που έλεγε ο συμφορουμίτης παραπάνω ?

                        δεδομένου ότι ποσοστό 90% των εισπράξεων του Δημοσίου από τα τέλη κυκλοφορίας αποδίδεται στους οργανισμούς αυτούς. Στους ΟΤΑ β’ βαθμού, δηλαδή στις νομαρχίες, αποδίδεται το 10% των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.

                        http://ww2.e-tipos.com/newsitem?id=85043

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eddie_147 last edited by

                          nass μου αναφέρεις μια τυπική λεπτομέρεια της εξίσωσης που δεν αλλάζει όμως το ότι τα τέλη είναι μέρος του εισπραχτικού μηχανισμού.
                          Τα τελευταία χρόνια τα τέλη μπορεί και να έχουν διπλασιαστεί ανά περίπτωση.
                          Αυτό σημαίνει ότι έχουν διπλασιαστεί οι δαπάνες/ανάγκες των δήμων για έξοδα οδοποιίας;
                          Διπλασιάστηκαν για κάποιο παράξενο λόγο οι λακούβες;
                          Τα τρίλιτρα προκαλούν μεγαλύτερη φθορά απ' ότι τα 1.800 turbo;

                          Δε νομίζω Τάκη.

                          Το κράτος γιατί άλλωστε κάθε χρόνο υπολογίζει τη χασούρα του στα τέλη;
                          Κόφτηκε για το αν μπορεί ο δήμαρχος Γαστούνης να μπαζώσει μια λακούβα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Μα δε διαφωνώ μαζί σου, 'τέλη κυκλοφορίας' λέγονται αλλά είναι φόρος υπερ ΟΤΑ -οι οποίοι ΟΤΑ τα λεφτά αυτά μπορεί να τα κάνουν οτιδήποτε πλην οδικού δικτύου, από παιδικές χαρές έως διορισμούς

                            Τουλάχιστον τα διόδια όπως είναι σήμερα (όχι επί ΤΕΟ) ξέρεις ότι πάνε για νέους αυτοκινητόδρομους και συντήρηση των υπαρχόντων (και κέρδος των εργολάβων για να προλάβω το φίλο μας το junior gt ) δηλ. έχουν πολύ μεγαλύτερη ανταποδοτικότητα ή αντίκρυσμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-lappas last edited by

                              Και τι κάνει ο Έλληνας; Αντί να παραπονεθεί για αυτό, για το ότι πληρώνει εξωφρενικά χρήματα για ένα πράγμα (κυκλοφορία) αλλά πηγαίνουν σε οτιδήποτε άλλο, παραπονιέται για την μια περίπτωση στην οποία τα χρήματα του πηγαίνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙ σε αυτό που πληρώνει. Στην επέκταση, συντήρηση, εποπτεία και ασφάλεια των δρόμων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Σορυ nass αλλά αι ημέτεραι δυνάμεις αμύνονται του πατρίου εδάφους τελευταία...

                                Εγώ πάντως θα ήθελα να αλλάξουν ονομασία στα τέλη. Έτσι για το γαμώτο.

                                Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
                                μπορεις μηπως να μου εξηγησεις (ή καποιος αλλος) πως προκυπτει το ποσό που πρεπει να πληρωσουμε σε καθε σταθμο διοδιων? πχ γιατι στα διοδια Αφιδνων πληρωνουμε € 2,10 και οχι € 1,20? πως υπολογιζεται?

                                Χιλιόμετρα; Συχνότητα διέλευσης;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Με βάση τις προβλέψεις των πέντε συμβάσεων παραχώρησης που είχαν υπογραφεί εκείνη την εποχή, το κόστος των διοδίων στην Ελλάδα θα διαμορφωνόταν, όταν τελείωναν οι οδικοί άξονες, σε περίπου 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Οποιος υπολογίζει το κόστος που πληρώνουν οι οδηγοί για να ταξιδέψουν σήμερα από την Αθήνα προς αρκετές από τις μεγάλες πόλεις της χώρας θα διαπιστώσει ότι το κόστος των διοδίων είναι ήδη 4,5 έως 6 λεπτά το χιλιόμετρο και ας μην έχουν ολοκληρωθεί πλήρως οι νέοι δρόμοι. Η απάντηση βρίσκεται στο γεγονός ότι οι τιμές των συμβάσεων παραχώρησης είναι του 2003, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ, λένε οι γνωρίζοντες.

                                  http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/nea-odos/item/17508-αθήνα-θεσσαλονίκη-σε-45-ώρες-και-12-σταθμούς-διοδίων

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pipitopapaki last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Με βάση τις προβλέψεις των πέντε συμβάσεων παραχώρησης που είχαν υπογραφεί εκείνη την εποχή, το κόστος των διοδίων στην Ελλάδα θα διαμορφωνόταν, όταν τελείωναν οι οδικοί άξονες, σε περίπου 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Οποιος υπολογίζει το κόστος που πληρώνουν οι οδηγοί για να ταξιδέψουν σήμερα από την Αθήνα προς αρκετές από τις μεγάλες πόλεις της χώρας θα διαπιστώσει ότι το κόστος των διοδίων είναι ήδη 4,5 έως 6 λεπτά το χιλιόμετρο και ας μην έχουν ολοκληρωθεί πλήρως οι νέοι δρόμοι. Η απάντηση βρίσκεται στο γεγονός ότι οι τιμές των συμβάσεων παραχώρησης είναι του 2003, χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ, λένε οι γνωρίζοντες.

                                    http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/nea-odos/item/17508-αθήνα-θεσσαλονίκη-σε-45-ώρες-και-12-σταθμούς-διοδίων

                                    μηπως επισης γνωριζεις πως οριζεται, οτι τα διοδια θα μπουν στις Αφιδνες που απεχουν 35χλμ και οχι πχ στη Κηφισια που απεχουν 20χλμ (με κοστος διοδιων 0,06χ20χλμ=1,20€).

                                    Μηπως θα επρεπε να πληρωνω διαφορετικα διοδια εγω που μπαινω στο Ε75 απο την Μεταμορφωση σε σχεση με καποιον που μπαινει στον Πειραια? Αυτο θεωρω οτι θα ηταν το δικαιο. Πληρωνω οσο χρησιμοποιω...πως γινεται: ας βαλουν σε καθε εξοδο ενα 'διοδιο' οπου θα σου δινουν ενα χαρτακι και θα αποδεικνυει που μπηκες στον Ε75. Στο ταμειο στις Αφιδνες θα δινεις το χαρτακι και θα σε χρεωνει αναλογα....

                                    Θελετε και παραπανω? ποση ωρα κανατε κυριε την αποσταση Μετ/ση-Αφιδνες? 2 λεπτα? τρεχατε με ταχυτητα πανω απο το επιτρεπομενο οριο και τσιμπηστε και ενα κουστουμακι € 50...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Χρέωση ανά χιλιόμετρο... έχει συζητηθεί πολλάκις και είναι φυσικά το σωστό (με πλευρικά διόδια σε κάθε είσοδο/έξοδο)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        infinity last edited by

                                        Το σωστό είναι τα διόδια να βρίσκονται μακριά από εκεί που μένουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          geo-f1 last edited by

                                          Θα αυξηθει η κινηση ομως ετσι κατακορυφα.Ειδικα σε εισοδους απο Περιστερι,Αχαρνων κλπ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Δεν είναι αυτοκινητόδρομος εκεί, θα έχει μετωπικά διόδια πχ. στις Αφίδνες και μετά στα Μάλγαρα και σε όλο το υπόλοιπο πλευρικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 295 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr