-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
:offtopicviii: Αγαπητε νεαρε με το ψευδωνυμο APR.Ασε με να πιστευω οτι τουλαχιστον σε αυτο που αγαπαμε δεν χρειαζεται χειραγωγηση....ο καθενας τη βρισκει αλλιως.....
φιλακια ο παππους ( σου)...... -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Λιγότερα αυτοκίνητα - Διαφωνώ επίσης. Πάντα τα αυτοκίνητα κορυφής ήταν από 8 ως το πολύ 12. Όσα και φέτος. Αν εννοείς ότι λείπουν οι δεκάδες ΑΕ86 και τα ΕΡ82, ναι και εμένα μου λείπουν. Αλλά για αυτό δε φταίει το WRC.Για τα αυτοκίνητα έχω μία ένσταση:
46. Acropolis Rally 1999
1χ Marlboro Mitsubishi Ralliart Mitsubishi Lancer Evo VI A8 Μ
1χ Marlboro Mitsubishi Ralliart Mitsubishi Carisma GT Evo VI A8 Μ
2χ Toyota Castrol Team Toyota Corolla WRC A8 Μ
2χ Subaru World Rally Team Subaru Impreza S5 WRC '99 A8 M
2χ Ford Motor Co Ltd Ford Focus RS WRC '99 A8 M
2χ Seat Sport Seat Cordoba WRC A8 M
2χ Škoda Motorsport Škoda Octavia WRC A8 M
2χ Peugeot Esso Peugeot 206 WRC A8 MΣύνολο 14 εργοστασιακά αυτοκίνητα (αν και όχι όλα με τις ίδιες πιθανότητες νίκης), χόρταινε το μάτι...
47. Acropolis Rally 2000
1χ Marlboro Mitsubishi Ralliart Mitsubishi Lancer Evo VI A8 M
1χ Marlboro Mitsubishi Ralliart Mitsubishi Carisma GT Evo VI A8 M
2χ Subaru World Rally Team Subaru Impreza S6 WRC '00 A8 M
3χ Ford Motor Co Ltd Ford Focus RS WRC '00 A8 M
2χ Seat Sport Seat Cordoba WRC Evo2 A8 M
2χ Peugeot Esso Peugeot 206 WRC A8 M
2χ Škoda Motorsport Škoda Octavia WRC A8 M
2χ Hyundai Castrol WRT Hyundai Accent WRC A8 MΣύνολο 15 εργοστασιακά αυτοκίνητα...
-
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... APbS9Viw3M
τσ τσ τσ ... τι να μας πουν τα σημερινα wrc απο τεχνολογια , επειδη μπορουν να κινουντε ταχυτερα **κι απ'τα group B **ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ , μπορουν να εντυπωσιασουν τον ....νεοελληνα θεαταρα !
-
Aπό wrc.com
The protests, which were all dismissed by the event stewards, concerned Volkwsagen's practice of putting spare batteries on board its Polo World Rally Cars at overnight parc fermes, then removing them the following morning before leaving the Service Park.
@nass Για ποιό λόγο να γίνεται κάτι τέτοιο???????????????????? -
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Aπό wrc.com
The protests, which were all dismissed by the event stewards, concerned Volkwsagen's practice of putting spare batteries on board its Polo World Rally Cars at overnight parc fermes, then removing them the following morning before leaving the Service Park.
@nass Για ποιό λόγο να γίνεται κάτι τέτοιο????????????????????Θυμαμαι καποια εποχη στην ανασυγκροτηση των Δελφων καποιος δεν επαιρνε μπροστα το πρωι λογω αδειασματος της μπαταριας.....μου διαφευγει το ονομα.....
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
κάθε χρόνο λιγότεροι και χειρότεροι οδηγοί, κάθε χρόνο λιγότερα και χειρότερα αυτοκίνητα, κάθε χρόνο λιγότερες και χειρότερες ειδικές.
Πάμε ένα προς ένα:
Λιγότεροι οδηγοί για την κορυφή - Διαφωνώ, τις περισσότερες χρονιές δεν ήταν πάνω από 3 άτομα που διεκδικούσαν τη νίκη.Χειρότεροι οδηγοί - Διαφωνώ κάθετα. Οι σημερινοί οδηγοί κυνηγάνε και έχουν φτάσει σχεδόν το επίπεδο ενός ανθρώπου (Λοέμπ) που ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ Μακρέι, Σάινθ, Γκρόνχολμ, Μάκινεν, Σόλμπεργκ. Ναι, είναι βαριά κουβέντα, αλλά είναι αλήθεια. ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ όλους αυτούς τους οδηγούς-θρύλους. Και το έκανε με την πιο δύσκολη συνθήκη που υπάρχει, δηλαδή τα δύο μόνο περάσματα.
Λιγότερα αυτοκίνητα - Διαφωνώ επίσης. Πάντα τα αυτοκίνητα κορυφής ήταν από 8 ως το πολύ 12. Όσα και φέτος. Αν εννοείς ότι λείπουν οι δεκάδες ΑΕ86 και τα ΕΡ82, ναι και εμένα μου λείπουν. Αλλά για αυτό δε φταίει το WRC.
Χειρότερα αυτοκίνητα - Εδώ προφανώς υπερβάλεις. Το θέμα δε σηκώνει καν συζήτηση, όπως σωστά γράφει ο APR.
Λιγότερες ειδικές - Το μόνο που συμφωνώ.
Χειρότερες ειδικές - Προφανώς κάνεις πλάκα. Δηλαδή το Λουτράκι, τα Πίσια, οι Μυκήνες, η Ζήρια και το Κεφαλάρι είναι χειρότερες ειδικές από τον Ταρζάν, το Γαρδίκι, τη Μάνδρα, την Αγ. Σωτήρα, τον Πρόδρομο, την Οίτη, το τρελό σπαστήρι από Ζέλι-Ρεγγίνι, τη Δρυμαία κ.λπ., κ.λπ.;;;; Αυτό μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να ειπωθεί.
Όχι, δε μου λείπουν τα παλιότερα Ακρόπολις. Τα ευχαριστιόμουν πάρα πολύ, αλλά ευχαριστιέμαι εξίσου και τα σημερινά.
Λοιπόν πριν το Ακρόπολις ξέθαψα ένα πρόγραμμα του 05. Μια χρονιά που ήδη είχαν αρχίσει οι γκρίνιες για το ακρόπολις, ότι συρρικνώνεται, για την επιστροφή του στην Αθήνα κλπ.
Λοιπόν καμμιά τριανταριά wrcars μεταξύ των οποίων:
3 εργοστασιακά xsara με loeb, sainth και Duval νομίζω,
3 εργοστασιακά subaru με Solberg, Attkinson και Sarrazin,
2 εργοστασιακά evo με Galli και Ronanpera,
2 εργοστασιακά 307 με Gronholm, Martin,
2 εργοστασιακά skoda με Swartz και άλλον έναν που δεν θυμάμαι,
4 εργοστασιακά Focus με Gardemaister, Ηirvonen, H. Solberg
Μετράω 16 αυτοκίνητα έξι διαφορετικών εργοστασιακών ομάδων + άλλες τόσες περίπου ιδιωτικές ομάδες wrc.
Δε νομίζω ότι στα παραπάνω είναι κάνα ΑΕ86.
Τα αυτοκίνητα του τότε ήταν χειρότερα? Σε τι? Σε θέαμα? Γιατί αυτό είναι νομίζω που ενδιαφέρει έναν θεατή. Ή μήπως και ο ήχος δεν είναι μία αίσθηση που θέλεις να την ακούσει όταν πάς σε ένα event μηχανοκίνητου αθλητισμού?
Οδηγοί? τουλάχιστον έξι ή εφτά πρώτης σειράς που διεκδικούσαν τη νίκη (αν και για μένα δεν είναι αυτό το ζητούμενο στο Ακρόπολις), αρκετοί παγκόσμιοι πρωταθλητές και η συντριπτική τους πλειοψηφία πολύ θεαματικοί.
Όσο για τις ειδικές είχες 12 διαφορετικές αν θυμάμαι καλά, με Δροσοχώρι, Παύλιανη, Ρεγκίνι, Άμφισσα και τους οδηγούς εκτός από το να στρίβουν, να έχουν το νού τους να αποφεύγουν και τις πέτρες.
Τώρα για όποιον του αρέσουν τα οροπέδια με τα τεχνητά σικέιν, και οι άσφαλτοι, ας κάνουμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα, rallycross και θα δείτε ότι εκεί θα πάει το θέμα.
Αυτά και τέλος από εμένα, δεν αντιδικώ με κανέναν, σε όσους δεν αρέσουν τα κάρα με τα γιαπωνέζικα τσαφ, τσουφ ας πάνε να δούνε κάναν αγώνα σε κλειστό στάδιο με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. -
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Aπό wrc.com
The protests, which were all dismissed by the event stewards, concerned Volkwsagen's practice of putting spare batteries on board its Polo World Rally Cars at overnight parc fermes, then removing them the following morning before leaving the Service Park.
@nass Για ποιό λόγο να γίνεται κάτι τέτοιο????????????????????Θυμαμαι καποια εποχη στην ανασυγκροτηση των Δελφων καποιος δεν επαιρνε μπροστα το πρωι λογω αδειασματος της μπαταριας.....μου διαφευγει το ονομα.....
thanks
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Οδηγοί? τουλάχιστον έξι ή εφτά πρώτης σειράς που διεκδικούσαν τη νίκη (αν και για μένα δεν είναι αυτό το ζητούμενο στο Ακρόπολις)
Junior ΜΗΝ το πάρεις προσωπικά αλλά αυτό το ότι παλιά διεκδικούσαν 6ή 7 τη νίκη είναι ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ που την ακούω από πολύ κόσμο.Το 2005 λοιπόν .... Ο λέμπ ήταν υποψήφιος νικητής, ο σόλμπεργκ ήταν, ο γκρόνχολμ ΔΕΝ ήταν γιατί το 307 ήταν ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ειδικά στο ακρόπολις και αντικειμενικά όχι ότι πιο γρήγορο(ο γκρόνχολμ είχε δηλώσει ότι ποτέ δεν ένιωσε άνετα με αυτό το αμάξι)ο σάινθ ΔΕΝ ήταν αφού ήρθε μέχρι να συνέλθει-σοβαρευτει ο ντιβάλ.Αρα πραγματικά δε βλέπω πουθενά 6 ή 7 υποψηφίους.Αν θες σου κάνω και ανάλυση και για άλλες χρονιές.Η παρελθοντολαγνεία μου είναι ακατανόητη.Οσο γούσταρα τα παλιά ακρόπολις άλλο τόσο και ακόμα περισσότερο γουστάρω τα σημερινά και ακόμα περισσότερο.Η αποψή μου είναι ότι σε επίπεδο ταχύτητας τα πράγματα έχουν ξεφύγει.Εντυπωσιακότεροι από άποψη γωνιών οι παλιοί ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΌΤΕΡΟΙ από από άποψη ταχύτητας οι καινούριοι και εμένα προσωπικά η ταχύτητα με ενδιαφέρει και όχι το πόσο γλιστράει το άμάξι!
-
Oύτε ο μάρτιν μέχρι τότε είχε δείξει ότι θα μπορούσε με το πεζό να νικήσει!
-
@junior gt
Το 05 το Ακρόπολις είχε έδρα τη ΛαμίαTα περισσότερα από τα παράπονα σου δε σχετίζονται με το Ακρόπολις αλλά με το ίδιο το WRC, ούτε στη Φινλανδία τρέχουν 10 εργοστασιακές ομάδες με 20 οδηγούς ισοδύναμους με πισωκίνητα WRC 500 ίππων... Δε φταίει το Ακρόπολις αν η αγαπημένη σου ομάδα τα βρόντηξε οπότε για τι ακριβώς γκρινιάζεις ?
Ειδικά για τα αυτοκίνητα έχεις 100% άδικο, τα σημερινά είναι και ταχύτερα και θεαματικότερα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@junior gt
Το 05 το Ακρόπολις είχε έδρα τη ΛαμίαΕιδικά για τα αυτοκίνητα έχεις 100% άδικο, τα σημερινά είναι και ταχύτερα και θεαματικότερα.
Θεαματικοτερα... για ξανασκεψου το ........μια αναδρομη σε παλαιοτερους αγωνες ισως σου αλλαξει γνωμη οσο για ταχυτερα και εγω το πιστευω
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Youtube Videoτσ τσ τσ ... τι να μας πουν τα σημερινα wrc απο τεχνολογια , επειδη μπορουν να κινουντε ταχυτερα **κι απ'τα group B **ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ , μπορουν να εντυπωσιασουν τον ....νεοελληνα θεαταρα !
Μαστορα ξερεις κατι που να μην εχει εξελιχθει με τα χρονια;Γιατι λοιπον αναθεματιζεις τον νεοελληνα δηλαδη που εχει αλλη αντιληψη απο την δικη σου ;
-
Ο χρήστης georgeafe έγραψε:
@junior gt
Το 05 το Ακρόπολις είχε έδρα τη ΛαμίαΕιδικά για τα αυτοκίνητα έχεις 100% άδικο, τα σημερινά είναι και ταχύτερα και θεαματικότερα.
Θεαματικοτερα... για ξανασκεψου το ........μια αναδρομη σε παλαιοτερους αγωνες ισως σου αλλαξει γνωμη οσο για ταχυτερα και εγω το πιστευω
Βρήκες τώρα άνθρωπο να του προτείνεις αναδρομή.
Αλήθεια, τι το θεαματικότερο πιστεύεις ότι είχαν τα αυτοκίνητα τα παλιά τα χρόνια σε σχέση με τα σημερινά WRC?Η σημαντικότερη κατά την άποψή μου αλλαγή με τα χρόνια είναι ότι έτσι όπως φτιάχνονται & στήνονται τα σημερινά τέρατα (κι αυτό ισχύει και για F1) μπορεί να τα πάει αρκετά κοντά στο όριο και ο 'πιτσιρικάς' των 20 χρονών, που δε χρειάζεται να μπορεί να τα οδηγεί με το ένα χέρι, ν' αλλάζει ταχύτητες με μυτοτάκουνα, κλπ κλπ, και μπορεί να συγκεντρωθεί πιο εύκολα στο δρόμο, να σημαδεύει και να παίρνει τις γωνίες που θέλει.
Brave, new world.
-
Λοιπόν για εμένα προσωπικά ήταν ένα χορταστικό τριήμερο βλέποντας 11 wrc σε αρκετά υψηλό επίπεδο όλοι τους, με μοναδική εξαίρεση τον Al Quasimi. Στην κατηγορία WRC2 περίμενα να δω πιο ωραία περάσματα αλλά τελικά δεν είδα αυτό που περίμενα. Ωραία περάσματα από τα πιο πολλά Fiesta R2 και από τα Ελληνικά πληρώματα πολύ καλός ο Λευκαδίτης με το κόκκινο 206.
Τώρα για κάποιους που έχουν παράπονα με τον αριθμό των συμμετοχών και γενικότερα με τον νέο σχεδιασμό των αγώνων οι καιροί έχουν αλλάξει και πρέπει να συμβιβαστούμε με αυτό. Πριν λίγο έβλεπα τις συμμετοχές από το ράλλυ Σαρδηνίας με 14 wrc δηλαδή με ένα μόλις αμάξι παραπάνω από τον δικό μας αγώνα.
Όσο αναφορά το θέαμα των σημερινών wrc δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που δεν σας αρέσει σε μερικούς.
Αφού λοιπόν έφερε η κουβέντα την λέξη θέαμα πάρτε ένα βιντεάκι από εμένα από την Παρασκευή με πέρασμα του Hirvonen http://www.youtube.com/watch?v=PVdqUs9R94U.
Μέσα στην βδομάδα θα ανεβάσω τρελό πέρασμα του Ογιέρ από την power stage στο ίδιο σημείο. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
κάθε χρόνο λιγότεροι και χειρότεροι οδηγοί, κάθε χρόνο λιγότερα και χειρότερα αυτοκίνητα, κάθε χρόνο λιγότερες και χειρότερες ειδικές.
Πάμε ένα προς ένα:
Λιγότεροι οδηγοί για την κορυφή - Διαφωνώ, τις περισσότερες χρονιές δεν ήταν πάνω από 3 άτομα που διεκδικούσαν τη νίκη.Χειρότεροι οδηγοί - Διαφωνώ κάθετα. Οι σημερινοί οδηγοί κυνηγάνε και έχουν φτάσει σχεδόν το επίπεδο ενός ανθρώπου (Λοέμπ) που ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ Μακρέι, Σάινθ, Γκρόνχολμ, Μάκινεν, Σόλμπεργκ. Ναι, είναι βαριά κουβέντα, αλλά είναι αλήθεια. ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ όλους αυτούς τους οδηγούς-θρύλους. Και το έκανε με την πιο δύσκολη συνθήκη που υπάρχει, δηλαδή τα δύο μόνο περάσματα.
Δεν ειναι απλως βαρια κουβεντα...Ειναι ακυρη και λανθανουσα...Το οτι ο μικροσωμος με αριστη φυσικη κατασταση, Γαλλος γυμναστης εσπασε ρεκορ πρωταθληματων, σε μια εποχη που οι υπολοιποι διεκδικουντες τον τιτλο, υστερουσαν σε καθοριστικες λεπτομερειες -που κανουν την διαφορα- δεν σημαινει ουτε καν οτι μειωσε στο παραμικρο το παλμαρε του Sainz
η του Mcrae.
Ειναι και διαφορετικη η γενικοτερη φιλοσοφια του σπορ, ειναι πιο κοντα απο ποτε οι δυνατοτητες των περισσοτερων εργοστασιακων σε τεχνολογικο επιπεδο, και μενει η διαφορετικη στρατηγικη αλλα και το διαθεσιμο budget της εκαστοτε ομαδας, το επιπεδο συννενοησης αρχιμηχανικου-οδηγου, και φυσικα και καμποση τυχη, για να κανει την διαφορα ο οδηγος.Σημαντικο βεβαια ειναι οτι τοτε στην εποχη Sainz αλλα και Μcrae, ηταν αρκετα περισσοτεροι οι πραγματικοι διεκδικητες, ο ανταγωνισμος μεταξυ των οδηγων ηταν σε υψηλοτερο συγκριτικα επιπεδο.
Οταν εχεις πχ teamate τον Kankkunen, οταν εχεις αντιπαλους, Mcrae, Auriol, δεν ειναι ουτε καν ενδεικτικη η συγκριση που κανεις.
Να μην μιλησουμε για την προσφορα του (Sainz) σε επιπεδο εξελιξης αυτοκινητων, διαφορετικων κατασκευαστων,
οπου μεχρι και σημερα ειναι ακρως επιτυχημενη στην Volkswagen motorsport.Αλλες εποχες, αλλος ανταγωνισμος, αλλη η τεχνολογια-τεχνογνωσια στο σπορ. Μην τα μπερδευουμε και μην τα συγχεουμε...
Λιγότερα αυτοκίνητα - Διαφωνώ επίσης. Πάντα τα αυτοκίνητα κορυφής ήταν από 8 ως το πολύ 12. Όσα και φέτος. Αν εννοείς ότι λείπουν οι δεκάδες ΑΕ86 και τα ΕΡ82, ναι και εμένα μου λείπουν. Αλλά για αυτό δε φταίει το WRC.
Χειρότερα αυτοκίνητα - Εδώ προφανώς υπερβάλεις. Το θέμα δε σηκώνει καν συζήτηση, όπως σωστά γράφει ο APR.
Λιγότερες ειδικές - Το μόνο που συμφωνώ.
Χειρότερες ειδικές - Προφανώς κάνεις πλάκα. Δηλαδή το Λουτράκι, τα Πίσια, οι Μυκήνες, η Ζήρια και το Κεφαλάρι είναι χειρότερες ειδικές από τον Ταρζάν, το Γαρδίκι, τη Μάνδρα, την Αγ. Σωτήρα, τον Πρόδρομο, την Οίτη, το τρελό σπαστήρι από Ζέλι-Ρεγγίνι, τη Δρυμαία κ.λπ., κ.λπ.;;;; Αυτό μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να ειπωθεί.
Όχι, δε μου λείπουν τα παλιότερα Ακρόπολις. Τα ευχαριστιόμουν πάρα πολύ, αλλά ευχαριστιέμαι εξίσου και τα σημερινά.
Η ουσια ειναι αλλου...Ειναι πιο προβλεψιμο, λιγοτερο εντυπωσιακο το θεαμα...Οσοι ειχαν την αναλογη ηλικια και τυχη να προλαβουν τα GroupB στα γκρεμια των Ακροπολις, ξερουν οτι αυτο το θεαμα, οι ηχοι, οι γωνιες, τα ατελειωτα γκαζια που ειχαν, η αδρεναλινη μονο και μονο κοιτωντας τα, δεν προκειται να ξαναερθουν ποτε.
Ακομα και τα πρωτα GroupA ειχαν μεγαλυτερο ενδιαφερον, να παρακολουθεις απο κοντα.
Τωρα πλεον ειναι τοσο εξελιγμενες οι αναρτησεις και τα λαστιχα, που τα περασματα δειχνουν σχεδον...βαρετα και προβλεψιμα, και μονο το χωμα που πεταγεται, και οι υπαρκτες κλισεις των αναρτησεων προδιδουν απλως καλυτερη Μ.Ω.Τ
αλλα χωρις αυτο να ειναι παντα και εντονα αντιληπτο, λογω και των ισορροπημενων δυνατοτητων των συνολων (κινητηρας-πλαισιο-αναρτηση)P.S Τι να πουν και οι ακομα παλαιοτεροι που προλαβαν τα Group4, με τα 'τεζαρισμενα' escort στα 260-270ps να κροταλιζουν
αδιακοπα, και να μην ισιωνουν σχεδον πουθενα...Προσωπικα και μονο απο τα γνωστα Video που εχω δει ειτε με Vatanen, ειτε και με τον δικο μας τρελαμμενο Ιαβερη με το λευκο-μπλε escort της zita-hellas, με πιανει ανατριχιλα...Καμια σχεση το σημερα δυστυχως... -
Γλυκόπικρη γεύση το φετεινό Ακρόπολις για μένα...
Θέλετε επειδή μάχη δεν έγινε ποτέ λόγω προβλημάτων των (θεωρητικά) υποψηφίων για τη νίκη, θέλετε επειδή ο φετεινός αγαπημένος μου Novikov δεν κατάφερε να φυλαχτεί και να κάνει την έκπληξη, θέλετε επειδή έλειπαν οι προσωπικότητες του Λεμπ και του Πέτερ, θελετε επειδή μετα την πρόωρη εγκατάλειψη του Λάμπρου δεν υπήρχε Ελληνας να κρατήσει άξια τη σημαία?
Σίγουρα επειδή φάνηκε και με γυμνο μάτι ότι τα Polo έιναι (δυστυχώς) από άλλο πλανήτη...Για την ιστορία είδαμε Κινέτα Χ 2, Κλένια 1 και Κεφαλάρι 2 .
Κρατάω την ταχύτητα των Novikov και Mikelsen, τα ψυχομένα περάσματα των Fiesta R2, τον ταχύτατο και επιτέλους τερματίσαντα Kubica και τον ώριμο και σταθερό Neuville.
Να είμαστε καλά να είμαστε και του χρόνου στα βουνά!
-
Σκοπος των ραλλυ ειναι η εξελιξη και η δοκιμη αυτοκινητων.
Το 2010 ειχαμε φτασει στο υπερτατο off-road οπλο που ονομαζεται C4 WRC 2010, και δεν ειχε αντιπαλο πουθενα.
Τουλαχιστον τωρα τους αλλαξαν τους κανονισμους και τα πατωματα, και ΔΕΝ εχουν πια τοσες καινοτομιες οσο παλια.
Και παλι βλεπεις καλυτερο ανταγωνισμο απο παλια που ηταν Loeb και το χαος απο πισω.
Σταματηστε να γκρινιαζετε λοιπον, τα καινουργια wrc ειναι οντως πιο θεαματικα, λυσανε περισσοτερο, και σε πολλες ειδικες ειναι πιο γρηγορα απο τα παλια χρησιμοποιοντας τις μισες καινοτομιες. Να λετε κι ευχαριστω γιατι αυτα τα συστηματα σε 10 χρονια θα ειναι standard στο αυτοκινητο σας.Απο αποψη ανταγωνισμου φετος ηταν απο τα καλυτερα Ακροπολις, θα μπορουσε αν εβαζε ο διαολος το ποδαρι του να το παρουν 5-6 οδηγοι, που καραδοκουσαν ποτε θα γινει η μαλακια. Παντως η μονη μου ενσταση ειναι τα αγωνιστικα χιλιομετρα.
Αυτο που ειναι ξεφτιλα, ειναι να μιλαμε για Ακροπολις με 300 χλμ. Ειμαι 200% σιγουρος οτι αν τα χλμ ηταν 600 και 700 θα μιλουσαμε για αλλο αποτελεσμα σημερα, και για εναν εκπληκτικο αγωνα με 15 ανατροπες.
Αλλα δυστυχως η μοιρα επαιξε σκληρο παιχνιδι μονο σε 3 οδηγους στις πρωτες 3 κιολας ειδικες. -
Ο χρήστης georgeafe έγραψε:
τσ τσ τσ ... τι να μας πουν τα σημερινα wrc απο τεχνολογια , επειδη μπορουν να κινουντε ταχυτερα **κι απ'τα group B **ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ , μπορουν να εντυπωσιασουν τον ....νεοελληνα θεαταρα !
Μαστορα ξερεις κατι που να μην εχει εξελιχθει με τα χρονια;Γιατι λοιπον αναθεματιζεις τον νεοελληνα δηλαδη που εχει αλλη αντιληψη απο την δικη σου ;
Το μονο που ειναι η τεμπελια στην σκεψη , πολλων νεοελληνων φιλαρακο μου , που δεν εξελισεται αναλογα με τα μεσα που διαθετει ! περιοριζοντας την , ενω υπαρχουν προσοντα !
-
Copy-paste αυτά που έγραψα στην 'ομάδα' για το Ακρόπολις στο fb:
Ένα δυο πραγματάκια τώρα που τελείωσε το Ακρόπολις 2013 και είναι φρέσκιες οι παραστάσεις.
Πιο 'οικονομικό' το φετινό Ακρόπολις αλλά η γοητεία παρέμεινε.
Κόσμος λιγότερος• αναμενόμενο, αλλά η συγκεντρωτική χάραξη του αγώνα βοηθάει τον θεατή.
Ωραία σκέψη η μεγάλη πρώτη εταπ επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.
Δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί η νυχτερινή ετάπ γενικώς.
Το WRC χρειάζεται και άλλες εργοστασιακές ομάδες.
Ράλι Ακρόπολις 2013: Η αγωνιστική πλευρά