-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Από πότε πας ακρόπολις?
Από το 1987 που απέκτησα δίπλωμα. Πιο πριν μόνο από την ΕΡΤ.
Να αφήσουμε πίσω τις αναμνήσεις των εποχών με τους πιλότους θρύλους και να απολαύσουμε το τώρα.
Βαρέθηκα αυτή την ιστορία με τους οδηγούς θρύλους. Ναι, ήταν και παραμένουν θρύλοι και τους απολαύσαμε στην εποχή τους, ιδιαίτερα επειδή ήταν οι πρωτοπόροι. Όμως, ας πάψει αυτή η διαρκής υποτίμηση των ανθρώπων του σήμερα. Στο κάτω-κάτω όλοι ξεχνάνε κάτι: Τα περάσματα του Νοβίκοφ, του Λάτβαλα, του Χίρβονεν, του Οζιέ και μέχρι πέρυσι του Λεμπ γίνονται με δύο περάσματα στις αναγνωρίσεις και μάλιστα με όριο ταχύτητας που ελέγχεται αυστηρότατα. Όσοι έχουν τρέξει ξέρουν πολύ καλά τι σημαίνει αυτό. Τα παλαβά τις μετά-Σάινθ εποχής όπου καθιερώθηκαν οι δεκάδες δοκιμές δεν υπάρχουν πια. Ακόμα και προ-Σάινθ, πρέπει να πάει κανείς τόσο πίσω όσο το 1980 για να βρεθεί σε καταστάσεις όπου έκαναν μόνο δύο περάσματα. Και φυσικά άλλοι οι ρυθμοί ενός ΜK2 με Dunlop τριακονταετίας και άλλοι ενός σύγχρονου WRC όπου ένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν προλαβαίνει καν να δει τι γίνεται.
Στα γρήγορα σημεία που επιλέγω να κάθομαι, κάθε χρόνο τα περάσματα είναι όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο εντυπωσιακά. Ίσως φταίει ότι πλέον έχω εμπειρία και επιλέγω καλύτερα κομμάτια. Πιθανώς να παίζει ρόλο αυτό. Όμως για μένα έτσι είναι.Εν ολίγοις, μου άρεσε, το απόλαυσα και μετράω 364 και σήμερα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Βαρέθηκα αυτή την ιστορία με τους οδηγούς θρύλους. Ναι, ήταν και παραμένουν θρύλοι και τους απολαύσαμε στην εποχή τους, ιδιαίτερα επειδή ήταν οι πρωτοπόροι. Όμως, ας πάψει αυτή η διαρκής υποτίμηση των ανθρώπων του σήμερα. Στο κάτω-κάτω όλοι ξεχνάνε κάτι: Τα περάσματα του Νοβίκοφ, του Λάτβαλα, του Χίρβονεν, του Οζιέ και μέχρι πέρυσι του Λεμπ γίνονται με δύο περάσματα στις αναγνωρίσεις και μάλιστα με όριο ταχύτητας που ελέγχεται αυστηρότατα. Όσοι έχουν τρέξει ξέρουν πολύ καλά τι σημαίνει αυτό.
Δεν υποτιμώ καθόλου τους σημερινούς πρωτοκλασάτους οδηγούς , άλλωστε αυτοί είναι οι θρύλοι της εποχής και αξιοζήλευτες οι επιδόσεις τους .Απλά σαν θεατής ,μου τη δίνει που είναι μόνο 50 οι συμμετοχές από τις οποίες μόνο οι 10 πρώτοι παλεύουν για τη νικη αντί να είναι 130 και να αγωνίζονται οι 50 για κάτι παραπάνω από τον τερματισμό (ο οποίος δεν είναι και λίγο πράμα σε ένα Ακρόπολις)
Χαίρομαι που ευχαριστήθηκες, μακάρι κι εγώ να μπορούσα να παρακολουθήσω φέτος τον αγώνα κι ας γκρινιάζω για τον βρωμορίτσαρντς που έγιναν έτσι οι αγώνες
-
@scn αυτό που γνωρίζω σχετικά με τις αναγνωρίσεις είναι 2 περάσματα.Επειδή αναφέρεις αναγνωρίσεις μπορείς να μου πεις τι καθεστώς υπήρχε παλιότερα?δε μιλάω για δοκιμές.Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ξεκίνησα για Ακρόπολις όχι τόσο ζεστά. Επέλεξα να κλειστώ μέσα και και να δω μόνο 5 Ε.Δ. αλλά σε σημεία πολύ επιλεγμένα. Διάλεξα δύο κομμάτια 6ης, δύο κομμάτια 5ης και ένα κομμάτι 4ης αλλά πάρα πολύ δύσκολο. Όλα τα σημεία για πολλά άντερα.
Ε, οι τύποι μου έφτιαξαν τη διάθεση. Θέαμα κορυφαίο, αξέχαστο. Λάτβαλα, Νοβίκοφ, Οζιέ, Όστμπεργκ, Χίρβονεν έκαναν καταπληκτικά περάσματα που θέλουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπαλάκια για να γίνουν και ας λένε ότι θέλουν οι κριτικοί της πολυθρόνας που πάντα αναπολούν το παρελθόν. Ειδικά στην Κινέτα με 6η του Νοβίκοφ χωρίς αύριο, στο Γυμνό του Λάτβαλα (ο μόνος που δε σήκωσε καν πόδι με 5η σε πολύ κατηφορικό σημείο που μόλις χωράει το Πόλο όταν όλοι οι άλλοι φρέναραν) και στο Λουτράκι επίσης με 6η του Οζιέ χωρίς υποψία αφήματος (αυτός και ο Χίρβονεν μόνο), ήταν από αυτά που λες 'δε γίνονται'. Ο Μίκελσεν έκανε επίσης ένα κουφό πέρασμα, αλλά στα υπόλοιπα ήταν συγκρατημένος. Νεβίλ, Πρόκοπ ακούμπησαν ανάχωμα και μπαριέρα αντίστοιχα με 5η αλλά το έσωσαν (Ο Πρόκοπ ακόμα δε θα είχε φτάσει στον πάτο της χαράδρας αν δεν υπήρχε η μπαριέρα). Ο Σόρντο χλιαρός παντού. Καλύτερος του αναμενόμενου ο Αλ-Ατίγια. Εντυπωσιακά και 5-6 από τα τζούνιορ. Ιδιαίτερα ο ένας Φιλανδός και ο Σουηδός. Επίσης καλά κάποια από τα WRC2, αλλά περίμενα κάτι καλύτερο από τον Κούμπιτσα.
Και του χρόνου.Επέλεξες 5 ειδικές που ήταν Γυμνό, Κινέτα, Λουτράκι και άλλες δύο...
Που περίπου ήταν τα σημεία με 6η και 5η ταχύτητα; -
Ο χρήστης scn έγραψε:
[Να αφήσουμε πίσω τις αναμνήσεις των εποχών με τους πιλότους θρύλους και να απολαύσουμε το τώρα.
Βαρέθηκα αυτή την ιστορία με τους οδηγούς θρύλους. Ναι, ήταν και παραμένουν θρύλοι και τους απολαύσαμε στην εποχή τους, ιδιαίτερα επειδή ήταν οι πρωτοπόροι. Όμως, ας πάψει αυτή η διαρκής υποτίμηση των ανθρώπων του σήμερα. Στο κάτω-κάτω όλοι ξεχνάνε κάτι: Τα περάσματα του Νοβίκοφ, του Λάτβαλα, του Χίρβονεν, του Οζιέ και μέχρι πέρυσι του Λεμπ γίνονται με δύο περάσματα στις αναγνωρίσεις και μάλιστα με όριο ταχύτητας που ελέγχεται αυστηρότατα. Όσοι έχουν τρέξει ξέρουν πολύ καλά τι σημαίνει αυτό. Τα παλαβά τις μετά-Σάινθ εποχής όπου καθιερώθηκαν οι δεκάδες δοκιμές δεν υπάρχουν πια. Ακόμα και προ-Σάινθ, πρέπει να πάει κανείς τόσο πίσω όσο το 1980 για να βρεθεί σε καταστάσεις όπου έκαναν μόνο δύο περάσματα. Και φυσικά άλλοι οι ρυθμοί ενός ΜK2 με Dunlop τριακονταετίας και άλλοι ενός σύγχρονου WRC όπου ένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν προλαβαίνει καν να δει τι γίνεται.
Στα γρήγορα σημεία που επιλέγω να κάθομαι, κάθε χρόνο τα περάσματα είναι όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο εντυπωσιακά. Ίσως φταίει ότι πλέον έχω εμπειρία και επιλέγω καλύτερα κομμάτια. Πιθανώς να παίζει ρόλο αυτό. Όμως για μένα έτσι είναι.Εν ολίγοις, μου άρεσε, το απόλαυσα και μετράω 364 και σήμερα.
Έτσι είναι ο άνθρωπος. Αυτό που νοσταλγεί το εξυψώνει. Και στη μπάλα γίνεται, και στα νέα αυτοκίνητα και παντού. Πήγαινε σε ένα γήπεδο. 9 στους 10 άνω των 45 ετών θα γκρινιάζουν και θα λεν συνέχεια 'τι σαπάκια είναι αυτά; πού είναι οι παικταράδες που είχαμε το ΄82;'
Δεν είναι κακό ή καλό. Απλά έτσι είναι ο άνθρωπος.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
@scn αυτό που γνωρίζω σχετικά με τις αναγνωρίσεις είναι 2 περάσματα.Επειδή αναφέρεις αναγνωρίσεις μπορείς να μου πεις τι καθεστώς υπήρχε παλιότερα?δε μιλάω για δοκιμές.Ευχαριστώ.Ελεύθερες. Ο καθένας έκανε ό,τι ήθελε.
Επέλεξες 5 ειδικές που ήταν Γυμνό, Κινέτα, Λουτράκι και άλλες δύο...
Που περίπου ήταν τα σημεία με 6η και 5η ταχύτητα;Επέλεξα
- το 3ο χλμ της Κινέτας όπου είναι μια 6η δεξιά μεγάλης διάρκειας με άλμα στην είσοδο μετά από μεγάλη ευθεία. Είναι η πιο εντυπωσιακή στροφή σε όλο τον αγώνα και πηγαίνω σε αυτή κάθε χρόνο. Μόνο Χίρβονεν και Νοβίκοφ πέρασαν χωρίς άφημα, αλλά ο Νοβίκοφ την πέρασε όλη με το αυτοκίνητο κάθετα ενώ ο Χίρβονεν με μικρότερη γωνία και πολλές διορθώσεις. Ο Οζιέ έκανε 4 αφήματα, ενώ στο παρελθόν έχω δει μόνο τον Λοέμπ να περνάει και αυτός χωρίς άφημα. Ήμουν μαζί με το πολύ άλλους 15 θεατές.
- Γυμνό στην αρχή της κατηφόρας όπου υπάρχει χάσιμο με 4η αριστερή μείον, πολύ δύσκολο και αντρικό. Καλύτερο πέρασμα ο Χίρβονεν. Ήμουν με άλλους τρεις.
- Γυμνό 200 μ. μετά το προηγούμενο χάσιμο όπου η 4η έχει γίνει αριστερή με γεμάτη 5η σε δρόμο που μόλις χωράει το αυτοκίνητο. Εκεί ο Λάτβαλα έκανε το αναπάντεχο, αυτό που δεν πίστευα ποτέ ότι θα το δω: Πέρασε όπως ερχόταν, χωρίς άφημα. Ο δε Πρόκοπ σώθηκε αποκλειστικά και μόνο επειδή έχει μπει μπαριέρα και επειδή ο ίδιος είναι ΠΟΛΥ μάγκας και το μάζεψε αφού ακούμπησε στην μπαριέρα. Ήμουν μόνος μου.
- Λουτράκι στην κορυφογραμμή, 300 μ. μετά την κλασσική εντυπωσιακή διαρκείας με τους δεκάδες κατασκηνωτές (τώρα ήταν δεξιά) και πριν αρχίσουν τα κλειστά κομμάτια για τη διασταύρωση. Εκεί υπάρχει μια 5η αριστερή με μπαριέρα. Ήμουν μόνο με άλλους δύο.
- Λουτράκι, περίπου 500 μ. μετά την προαναφερθείσα στροφή, υπάρχει μια κατηφορική αριστερή 6ης σε δεξιά 6ης. Εκεί ο Οζιέ πέρασε χωρίς ίχνος αφήματος με γυρισμένο κάθετα το αυτοκίνητο επί 70-80 μ. Και ο Χίρβονεν πέρασε χωρίς άφημα, αλλά όχι τόσο θεαματικά και με περισσότερες διορθώσεις. Περάσματα από άλλο πλανήτη. Και εκεί ήμουν μόνος μου.
Οι υπόλοιποι θεατές πού ήταν;;;;;
-
Ευχαριστούμε πολύ scn!
Tags: { wrc | acropolis | ειδικές }
-
Το παίχτηκε με την ένσταση της Citroen και τι με τα Fiesta στα Junior?
-
Και μια διόρθωση σε κάτι που διάβασα πιο πριν. Η 4η σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι πιο κοντή από την 3η που έχουν τα περισσότερα ΙΧ. Δείτε κάποια incar με τηλεμετρία και θα καταλάβετε. Οι πρώτες 5 είναι πολύ κοντές και μόνο η 6η έχει κάμποσο περιθώριο.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το παίχτηκε με την ένσταση της Citroen και τι με τα Fiesta στα Junior?to polo ειναι οκ αλλα τα junior ειναι ΟΛΑ εκτος
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
@scn αυτό που γνωρίζω σχετικά με τις αναγνωρίσεις είναι 2 περάσματα.Επειδή αναφέρεις αναγνωρίσεις μπορείς να μου πεις τι καθεστώς υπήρχε παλιότερα?δε μιλάω για δοκιμές.Ευχαριστώ.
Ελεύθερες. Ο καθένας έκανε ό,τι ήθελε.
Επέλεξες 5 ειδικές που ήταν Γυμνό, Κινέτα, Λουτράκι και άλλες δύο...
Που περίπου ήταν τα σημεία με 6η και 5η ταχύτητα;Επέλεξα
- το 3ο χλμ της Κινέτας όπου είναι μια 6η δεξιά μεγάλης διάρκειας με άλμα στην είσοδο μετά από μεγάλη ευθεία. Είναι η πιο εντυπωσιακή στροφή σε όλο τον αγώνα και πηγαίνω σε αυτή κάθε χρόνο. Μόνο Χίρβονεν και Νοβίκοφ πέρασαν χωρίς άφημα, αλλά ο Νοβίκοφ την πέρασε όλη με το αυτοκίνητο κάθετα ενώ ο Χίρβονεν με μικρότερη γωνία και πολλές διορθώσεις. Ο Οζιέ έκανε 4 αφήματα, ενώ στο παρελθόν έχω δει μόνο τον Λοέμπ να περνάει και αυτός χωρίς άφημα. Ήμουν μαζί με το πολύ άλλους 15 θεατές.
- Γυμνό στην αρχή της κατηφόρας όπου υπάρχει χάσιμο με 4η αριστερή μείον, πολύ δύσκολο και αντρικό. Καλύτερο πέρασμα ο Χίρβονεν. Ήμουν με άλλους τρεις.
- Γυμνό 200 μ. μετά το προηγούμενο χάσιμο όπου η 4η έχει γίνει αριστερή με γεμάτη 5η σε δρόμο που μόλις χωράει το αυτοκίνητο. Εκεί ο Λάτβαλα έκανε το αναπάντεχο, αυτό που δεν πίστευα ποτέ ότι θα το δω: Πέρασε όπως ερχόταν, χωρίς άφημα. Ο δε Πρόκοπ σώθηκε αποκλειστικά και μόνο επειδή έχει μπει μπαριέρα και επειδή ο ίδιος είναι ΠΟΛΥ μάγκας και το μάζεψε αφού ακούμπησε στην μπαριέρα. Ήμουν μόνος μου.
- Λουτράκι στην κορυφογραμμή, 300 μ. μετά την κλασσική εντυπωσιακή διαρκείας με τους δεκάδες κατασκηνωτές (τώρα ήταν δεξιά) και πριν αρχίσουν τα κλειστά κομμάτια για τη διασταύρωση. Εκεί υπάρχει μια 5η αριστερή με μπαριέρα. Ήμουν μόνο με άλλους δύο.
- Λουτράκι, περίπου 500 μ. μετά την προαναφερθείσα στροφή, υπάρχει μια κατηφορική αριστερή 6ης σε δεξιά 6ης. Εκεί ο Οζιέ πέρασε χωρίς ίχνος αφήματος με γυρισμένο κάθετα το αυτοκίνητο επί 70-80 μ. Και ο Χίρβονεν πέρασε χωρίς άφημα, αλλά όχι τόσο θεαματικά και με περισσότερες διορθώσεις. Περάσματα από άλλο πλανήτη. Και εκεί ήμουν μόνος μου.
Οι υπόλοιποι θεατές πού ήταν;;;;;
τα εκτυπωνω απο τωρα για να μην τα ψαχνω του χρονου!
Eυχαριστουμε scn! -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Από πότε πας ακρόπολις?
Από το 1987 που απέκτησα δίπλωμα. Πιο πριν μόνο από την ΕΡΤ.
Κάτσε ρε σύντροφε πας από το 87 στο ακρόπολις και δεν αναπολείς το παρελθόν?
Δηλαδή κατά τη γνώμη σου το ακρόπολις δεν είναι κάθε χρόνο και πιο απαξιωμένο?
Από κάθε άποψη. Από άποψη οδηγών? Να θυμίσω ότι σε σχέση με πέρυσι μόνο λείπαν οι δύο κορυφαίοι? Λέμπ και Σόλμπεργκ?
Από άποψη ειδικών? Να θυμίσω ότι πέρυσι είχε Ελικώνα, Θήβα κλπ? Από άποψη αυτοκινήτων? Να θυμίσω ότι πέρυσι είχαμε τρείς εργοστασιακές ομάδες?
Και όλα αυτά σε ένα μόνο χρόνο.
Μας λες ότι πήγες ξενερωμένος όπως πήγαμε όλοι δηλαδή και επειδή έκανε ένα πέρασμα ο Λάτβαλα και άλλο ένα ο Νόβικοφ τα ξέχασες όλα?
Προς θεού δεν αμφισβητώ την ικανότητα και τα αρχίδια των φετινών οδηγών. Εξ'άλλου μη ξεχνάμε ότι είναι οι καλύτεροι του κόσμου. Παγκόσμιο πρωτάθλημα είναι. Όμως λέω ότι κάθε χρόνο το Ακρόπολις και γενικότερα το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ είναι και πιο απαξιωμένο (και άμα γουστάρετε συζητάμε τα αίτια σε άλλο τόπικ-αν και νομίζω έχουν συζητηθεί). Και πιο απαξιωμένο σημαίνει κάθε χρόνο λιγότεροι και χειρότεροι οδηγοί, κάθε χρόνο λιγότερα και χειρότερα αυτοκίνητα, κάθε χρόνο λιγότερες και χειρότερες ειδικές.
Και δεν είναι γκρίνια για την γκρίνια. Είναι μια πραγματική διαπίστωση που όποιος δεν τη βλέπει εθελοτυφλεί. Από εκεί και πέρα όσοι αντέχουν συνεχίζουν και παρακολουθούν, όσοι ξενερώνουν τελείως (και δεν τους ρίχνω άδικο) το κόβουν.
Άντε και του χρόνου μακάρι να είναι στο καλεντάρι γιατί πάλι εκεί θα είμαστε και ας έχει μόνο Λουτράκι 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, και τρέχουν μόνο άραβες με μόνο αραβικές ομάδες............ -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Και μια διόρθωση σε κάτι που διάβασα πιο πριν. Η 4η σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι πιο κοντή από την 3η που έχουν τα περισσότερα ΙΧ. Δείτε κάποια incar με τηλεμετρία και θα καταλάβετε. Οι πρώτες 5 είναι πολύ κοντές και μόνο η 6η έχει κάμποσο περιθώριο.Σε εκείνο το σημείο που ρώτησα στην προηγούμενη σελίδα, με τι σχέση στο κιβώτιο και πόσα χ/ω εκτιμάς να περνάνε;
-
To λιγοτεροι οδηγοι ...να το δεχτουμε , τα λιγοτερα αυτοκινητα επισης , τις λιγοτερες ειδικες βεβαιως , αλλα για τα υπολοιπα .............. μαλλον η εχεις παροπιδες η εισαι τοσο ασχετος με την τεχνολογια κι εχεις μεινει στα καρα με τα φουσκωτα φτερακια και τα τζαπανικα τσαφ τσουφ .....
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
............................................................................................
Οι υπόλοιποι θεατές πού ήταν;;;;;Εκει που διαλεξαν οι ιδιοι να πανε και να δουν αυτο που αρεσε σ'αυτους και οχι σε καποιον αλλον....
Εχω την εντυπωση οτι καπου το παραχοντρυνες.....Επειδη σε σενα αρεσουν οι τερματισμενες 5ες και 6ες θα πει οτι ολοι οι αλλοι ειναι,να το πω κομψα,μειωμενης αντιληψεως και πανε σε λαθος σημεια; Και σε ολα τα βιντεο και σε ολους τους αγωνες του WRC βλεπουμε το κοσμο μαζεμενο σε φουρκετες και εσακια και πολυ λιγους στις ευθειες σε σημεια που που εσυ εξυμνεις.....Θα πει οτι ολος αυτος ο κοσμος ειναι λαθος και σωστοι ειναι οι 100-200 -1000 που σε μιμουνται;
Οσον αφορα τις κρισεις σου σχετικα με τις αναφορες των παλαιοτερων για τους οδηγους της εποχης τους,οταν θα βλεπεις το 79ο Ακροπολις ,πραγμα που στο ευχομαι μεσα απο την καρδια μου,να δεις που ασυναισθητα θα αναπολεις τον Λεμπ και τον Λατβαλα.....
Ειναι οπως το ειπε και ενας φιλος προηγουμενως ,ανθρωπινο να νοσταλγει για τον απλο λογο οτι ετσι νοσταλγει και τα (χαμενα πια ) νιατα του..... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το παίχτηκε με την ένσταση της Citroen και τι με τα Fiesta στα Junior?Η Citroen έκανε ένσταση στη VW II (Mikkelsen) επειδή είχε στο πορτ-μπαγκαζ μια ασύνδετη μπαταρία. Βασίστηκαν σε κάποιο άρθρο του J που λέει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να έχει μόνο μία μπαταρία. Αλλά βέβαια υπάρχει ένα άλλο άρθρο που λέει ότι στο αυτοκίνητο επιτρέπεται να μεταφέρονται ανταλλακτικά. Οπότε επειδή δεν υπήρχε κάποιου είδους καλωδίωση στην εν λόγω μπαταρία και επειδή η VW είχε ζητήσει άδει από τη FIA για να το κάνει αυτό, η μπαταρία θεωρήθηκε νόμιμο ανταλλακτικό και η ένσταση απορρίφθηκε.
Στα Junior είχαμε ένα θεματάκι οι πολλαπλές εξαγωγής (χταπόδι) σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα (ελέγχθηκαν στην αρχή ο 1ος και ο 3ος και μετά οι αγωνοδίκες έδωσαν εντολή για έλεγχο όλων) ήταν εκτός προδιαγραφών δελτίου αναγνώρισης (και των ανοχών) και για την ακρίβεια μικρότερες Ενα ανταλλακτικό χταπόδι που ελέγχθηκε ήταν κανονικό Οπότε κάποιος στην M-Sport έκανε χοντρή μαλακία (παραδέχθηκαν ότι δεν έκαναν καθόλου QA/QC στα εν λόγω ανταλλακτικά, όπως τα έπαιρναν από τον προμηθευτή τα μοντάριζαν). Οι αγωνοδίκες επέλεξαν Σολωμόντεια λύση: απέκλεισαν όλα τα Junior από τη γενική κατάταξη του αγώνα αλλά δεν πείραξαν καθόλου τη δική τους κατάταξη και άρα οι βαθμοί τους ισχύουν. Και ανέφεραν την M-Sport στη FIA για περαιτέρω κυρώσεις.
Σε σχέση με το θεατή που τραυματίστηκε, ευτυχώς δεν ήταν κάτι σοβαρό και δεν έμεινε στο νοσοκομείο.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
............................................................................................
Οι υπόλοιποι θεατές πού ήταν;;;;;Εκει που διαλεξαν οι ιδιοι να πανε και να δουν αυτο που αρεσε σ'αυτους και οχι σε καποιον αλλον....
Εχω την εντυπωση οτι καπου το παραχοντρυνες.....Επειδη σε σενα αρεσουν οι τερματισμενες 5ες και 6ες θα πει οτι ολοι οι αλλοι ειναι,να το πω κομψα,μειωμενης αντιληψεως και πανε σε λαθος σημεια; Και σε ολα τα βιντεο και σε ολους τους αγωνες του WRC βλεπουμε το κοσμο μαζεμενο σε φουρκετες και εσακια και πολυ λιγους στις ευθειες σε σημεια που που εσυ εξυμνεις.....Θα πει οτι ολος αυτος ο κοσμος ειναι λαθος και σωστοι ειναι οι 100-200 -1000 που σε μιμουνται;
Οσον αφορα τις κρισεις σου σχετικα με τις αναφορες των παλαιοτερων για τους οδηγους της εποχης τους,οταν θα βλεπεις το 79ο Ακροπολις ,πραγμα που στο ευχομαι μεσα απο την καρδια μου,να δεις που ασυναισθητα θα αναπολεις τον Λεμπ και τον Λατβαλα.....
Ειναι οπως το ειπε και ενας φιλος προηγουμενως ,ανθρωπινο να νοσταλγει για τον απλο λογο οτι ετσι νοσταλγει και τα (χαμενα πια ) νιατα του.....Bρε παππου που εγινες και πολιτικαντης !
Δηλαδη επειδη παει ολος ο οχλος ο ασχετος στις φουρκετες θα πρεπει ο scn να τους χαιδεψει τα αυτακια για την μαλακια εκλογη που κανουν ?**Να μαθουν **, γιαυτο τα γραφει το παιδι (scn) , για ολους τους νεους που μπαινουν εδω και γραφουν , ωστε καποια στιγμη να εχει μια ποιοτητα ενα αποτελεσμα και το αναλογο η ολη τους προσπαθεια απ'αυτα που βλεπουν
Αυτοι που πανε για χαβαλε ....φυσικα στις φουρκετες θα πανε που μαζευοντε ολοι οι κλασικ φωσκολοι και γινεται το νταβαντουρι της αρκουδας
ΦΙΛΑΚΙΑ παππουου *.....
*παππους = ο αρχαιοτερος θεατης χωματινων αγωνων ....μετα τον Κατζουρη
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
@scn αυτό που γνωρίζω σχετικά με τις αναγνωρίσεις είναι 2 περάσματα.Επειδή αναφέρεις αναγνωρίσεις μπορείς να μου πεις τι καθεστώς υπήρχε παλιότερα?δε μιλάω για δοκιμές.Ευχαριστώ.
Ελεύθερες. Ο καθένας έκανε ό,τι ήθελε.
Επέλεξες 5 ειδικές που ήταν Γυμνό, Κινέτα, Λουτράκι και άλλες δύο...
Που περίπου ήταν τα σημεία με 6η και 5η ταχύτητα;Επέλεξα
- το 3ο χλμ της Κινέτας όπου είναι μια 6η δεξιά μεγάλης διάρκειας με άλμα στην είσοδο μετά από μεγάλη ευθεία. Είναι η πιο εντυπωσιακή στροφή σε όλο τον αγώνα και πηγαίνω σε αυτή κάθε χρόνο. Μόνο Χίρβονεν και Νοβίκοφ πέρασαν χωρίς άφημα, αλλά ο Νοβίκοφ την πέρασε όλη με το αυτοκίνητο κάθετα ενώ ο Χίρβονεν με μικρότερη γωνία και πολλές διορθώσεις. Ο Οζιέ έκανε 4 αφήματα, ενώ στο παρελθόν έχω δει μόνο τον Λοέμπ να περνάει και αυτός χωρίς άφημα. Ήμουν μαζί με το πολύ άλλους 15 θεατές.
- Γυμνό στην αρχή της κατηφόρας όπου υπάρχει χάσιμο με 4η αριστερή μείον, πολύ δύσκολο και αντρικό. Καλύτερο πέρασμα ο Χίρβονεν. Ήμουν με άλλους τρεις.
- Γυμνό 200 μ. μετά το προηγούμενο χάσιμο όπου η 4η έχει γίνει αριστερή με γεμάτη 5η σε δρόμο που μόλις χωράει το αυτοκίνητο. Εκεί ο Λάτβαλα έκανε το αναπάντεχο, αυτό που δεν πίστευα ποτέ ότι θα το δω: Πέρασε όπως ερχόταν, χωρίς άφημα. Ο δε Πρόκοπ σώθηκε αποκλειστικά και μόνο επειδή έχει μπει μπαριέρα και επειδή ο ίδιος είναι ΠΟΛΥ μάγκας και το μάζεψε αφού ακούμπησε στην μπαριέρα. Ήμουν μόνος μου.
- Λουτράκι στην κορυφογραμμή, 300 μ. μετά την κλασσική εντυπωσιακή διαρκείας με τους δεκάδες κατασκηνωτές (τώρα ήταν δεξιά) και πριν αρχίσουν τα κλειστά κομμάτια για τη διασταύρωση. Εκεί υπάρχει μια 5η αριστερή με μπαριέρα. Ήμουν μόνο με άλλους δύο.
- Λουτράκι, περίπου 500 μ. μετά την προαναφερθείσα στροφή, υπάρχει μια κατηφορική αριστερή 6ης σε δεξιά 6ης. Εκεί ο Οζιέ πέρασε χωρίς ίχνος αφήματος με γυρισμένο κάθετα το αυτοκίνητο επί 70-80 μ. Και ο Χίρβονεν πέρασε χωρίς άφημα, αλλά όχι τόσο θεαματικά και με περισσότερες διορθώσεις. Περάσματα από άλλο πλανήτη. Και εκεί ήμουν μόνος μου.
Οι υπόλοιποι θεατές πού ήταν;;;;;
άψογος!
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
κάθε χρόνο λιγότεροι και χειρότεροι οδηγοί, κάθε χρόνο λιγότερα και χειρότερα αυτοκίνητα, κάθε χρόνο λιγότερες και χειρότερες ειδικές.Πάμε ένα προς ένα:
Λιγότεροι οδηγοί για την κορυφή - Διαφωνώ, τις περισσότερες χρονιές δεν ήταν πάνω από 3 άτομα που διεκδικούσαν τη νίκη.Χειρότεροι οδηγοί - Διαφωνώ κάθετα. Οι σημερινοί οδηγοί κυνηγάνε και έχουν φτάσει σχεδόν το επίπεδο ενός ανθρώπου (Λοέμπ) που ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ Μακρέι, Σάινθ, Γκρόνχολμ, Μάκινεν, Σόλμπεργκ. Ναι, είναι βαριά κουβέντα, αλλά είναι αλήθεια. ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ όλους αυτούς τους οδηγούς-θρύλους. Και το έκανε με την πιο δύσκολη συνθήκη που υπάρχει, δηλαδή τα δύο μόνο περάσματα.
Λιγότερα αυτοκίνητα - Διαφωνώ επίσης. Πάντα τα αυτοκίνητα κορυφής ήταν από 8 ως το πολύ 12. Όσα και φέτος. Αν εννοείς ότι λείπουν οι δεκάδες ΑΕ86 και τα ΕΡ82, ναι και εμένα μου λείπουν. Αλλά για αυτό δε φταίει το WRC.
Χειρότερα αυτοκίνητα - Εδώ προφανώς υπερβάλεις. Το θέμα δε σηκώνει καν συζήτηση, όπως σωστά γράφει ο APR.
Λιγότερες ειδικές - Το μόνο που συμφωνώ.
Χειρότερες ειδικές - Προφανώς κάνεις πλάκα. Δηλαδή το Λουτράκι, τα Πίσια, οι Μυκήνες, η Ζήρια και το Κεφαλάρι είναι χειρότερες ειδικές από τον Ταρζάν, το Γαρδίκι, τη Μάνδρα, την Αγ. Σωτήρα, τον Πρόδρομο, την Οίτη, το τρελό σπαστήρι από Ζέλι-Ρεγγίνι, τη Δρυμαία κ.λπ., κ.λπ.;;;; Αυτό μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να ειπωθεί.
Όχι, δε μου λείπουν τα παλιότερα Ακρόπολις. Τα ευχαριστιόμουν πάρα πολύ, αλλά ευχαριστιέμαι εξίσου και τα σημερινά.
-
Αγαπητε νεαρε με το ψευδωνυμο APR.Ασε με να πιστευω οτι τουλαχιστον σε αυτο που αγαπαμε δεν χρειαζεται χειραγωγηση....ο καθενας τη βρισκει αλλιως.....
φιλακια ο παππους ( σου)......
Ράλι Ακρόπολις 2013: Η αγωνιστική πλευρά