-
Όπως έχω ξαναπεί η αξιοπιστία είναι κάτι σχετικό. Για μένα αξιόπιστο είναι το εξής: Honda civic 99 + καθημερινό σκίσιμο + 100.000 χλμ και ζητάει μόνο βενζίνη
Φίλος μου με Polo 99 δηλώνει :
-Το αυτοκίνητο μου είναι τρομερά αξιόπιστο!
-Δηλαδή?
-Μόνο μια φορά μου χάλασε το aircondition, άλλαξα συμπλέκτη στις 40.000, καμιά 10αριά λαμπάκια, 2-3 ασφάλειες, τα ηλεκτρικά παράθυρα κόλησαν μια φορά, η κρεμαγιέρα μια φορά έκανε θορυβο και το έβαλα μέσα και κάτι άλλα μικροπροβλήματα, κατά τα άλλα είμαι πολύ ευχαριστημένος! Κανένα σοβαρό πρόβλημα. Δεν με έχει αφήσει ποτέ! -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Βλεποντας τα μεχρι στιγμης αποτελεσματα της ψηφοφοριας, βλεπω οτι παρα τα τοσα προβληματα που εχουν παρουσιαστει στα αυτοκινητα μας (και που τα συζηταμε εδω), τελικα ολοι μας θεωρουμε οτι τα αμαξια μας ειναι αξιοπιστα.
Εξαρταται απο την βλαβη παντα... και εδω η πλειοψηφια των βλαβων που αναφερθηκαν ειναι 'ψιλικατζιδικες' (και μικρες σε αριθμο) η και πιθανως τυχαιες βλαβες (οπως η μπιελα της GT) Αναλογικα λοιπον με τα χιλιομετρα-χρονια και το ειδος της χρησης, μπορει κανεις να βγαλει συμπερασματα...
Αλλωστε δεν νομιζω κανεις να περιμενει να μην βγαλει τιποτα... μηχανηματα ειναι και καποτε κατι χαλαει Εφοσον ειναι σε λογικα πλαισια... no problem.
Καλα ολα αυτα που λες φιλε μου, αλλα πως ειναι δυνατον να εχει χυθει τοσο... πληκτρολογιο απο ανθρωπους που λενε οτι τα Γαλλικα ειναι χαλια, τα Ιταλικα ειναι χαλια, ασε πια αυτο το Golf τι του εχουμε χωσει κατα καιρους. Ολα αυτα τι συμπερασμα μπορει να εχουν; Κατα ενα ποσοστο, μεγαλο ή μικρο, την αξιοπιστια των αυτοκινητων θηγουν ή ανεβαζουν.
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Εννοείς εκείνο που'χαν πάει και τα'χαν σκίσει στα Μέγαρα για 24 ώρες; Και, αν ενθυμούμαι καλώς, το μόνο που είχε παρουσιάσει πρόβλημα ήταν...
Η Γκόλφω IV!!!
Κακίες...
Δες μετά από 5-7 χρόνια πώς καταντάει ένα ιταλικό... (σαν να το νοίκιαζες 15 χρόνια σε ταρίφα ) εκεί φαίνεται η αξιοπιστία
Το Ίμπιζα και το Γκολφ στα 4 χρόνια τους ήταν ήδη σε χειρότερη κατάσταση από ότι ήταν αντίστοιχα το Ούνο στα 6 και τα Τίπο στα 5... Και τα Ιταλικά ήταν του 90, ενώ τα άλλα 10 χρόνια νεώτερα σαν γενιές...
Μην πούμε για τιμές αγοράς τώρα και πικραθούμε, ε;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εννοείς εκείνο που'χαν πάει και τα'χαν σκίσει στα Μέγαρα για 24 ώρες; Και, αν ενθυμούμαι καλώς, το μόνο που είχε παρουσιάσει πρόβλημα ήταν...
Η Γκόλφω IV!!!
Κακίες...
Δες μετά από 5-7 χρόνια πώς καταντάει ένα ιταλικό... (σαν να το νοίκιαζες 15 χρόνια σε ταρίφα ) εκεί φαίνεται **η αξιοπιστία **8)
Λάθος, εκεί φαίνεται η ποιότητα. Η αξιοπιστία αφορά σε έκτακτες ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ βλάβες και ακινητοποιήσεις οχήματος.
**Το τρίξιμο πλαστικών/ταμπλό/καθισμάτων/ξεφλούδισμα πλαστικών ΔΕΝ είναι έλλειψη αξιοπιστίας. **
Εκτός αν θες ένα αυτοκίνητο να μην τρίζει και να μην παίρνει μπροστά (Mercedes, ειδικά ταξί )
ΟΚ, τότε το Γκολφ και το Ίμπιζα είναι εκτός από πιο αναξιόπιστα από τα Ούνο και Τιπο επιπλέον και χειρότερα ΠΟΙΟΤΙΚΑ!!
Να πάρει ξεφλουδισμένα πλαστικά ΠΟΤΕ δεν είδα σε Ιταλικό!!! Πλην του 132 του Πατέρα μου, που πολύ νωρίς διαλύθηκαν τα καλύμματα των καθισμάτων (δερματίνη μάλλον...), αλλά μιλάμε για αμάξι του 77-78!!!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Ε μά στά 10.000 χιλιόμετρα άν χτυπήσει μπιέλα,δέν νομίζω ότι είναι τό όριο ζωής του κινητήρα του αυτοκινήτου,έτσι δέν είναι;
Αν έλεγε γιά 100.000 χιλιόμετρα,τότε θά άλλαζε.Σιγουρα ναι... αλλα ειναι και ενα σοβαρό δειγμα αξιοπιστιας μιας εταιρειας.
Εμένα η corolla με άφησε στο δρόμο από δίσκο πλατό στα 100 (καλά διαβάζετε) χιλιόμετρα σημαίνει ότι η Toyota είναι συνολικά αναξιόπιστη σαν εταιρία ή ότι το μοντέλο είναι αναξιόπιστο?
Εκτός κι αν αυτά είναι τυχαία στα ιαπωνικά και κανόνας στα υπόλοιπα!Αστοχία υλικού.
Βέβαια αν ήταν Ιταλικό θα λέγαμε για αξιοπιστία - ανέκδοτο...
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Ε άμα δεν αντέχει η Alfa δέκα χρόνια τότε τι αξιόπιστη είναι, τη στιγμή που οι γιαπωνέζοι στα δέκα είναι καινούριοι ακόμα?!Είναι άτοπο να συγκρίνεις τους Γιαπωνέζους στην αξιοπιστία με οποιονδήποτε άλλον.
Όπως είναι άτοπο να συγκρίνεις τους γιαπωνέζους με οποιονδήποτε άλλον σε θέματα χώρων και εργονομίας, για τον αντίθετο λόγο.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
........
Για τις πρώτες Μ3 που έσπαγαν ποιος φταίει;Κάποια Ανώτερη Δύναμη που ζήλευε!!!
Πάλι στη Μερσεντές τα φόρτωσε η Μεμβέ τα προβλήματα, έ;
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Ειναι απαραδεκτο για τις εταιρειεςσ να μιλαμε για σπασμενους κινητηρες, οχι μονο για την αλφα αλλα και για lada ακομα.Και στα Κόρσα, Άστρα και Τίγκρα έσπαγε σχετικά συχνά η αλυσίδα του εκκεντροφορου στον 1400 και έπαιρνες τον κινητήρα στο χέρι και εκτός εγγυήσεως, αλλά δεν έγινε φασαρία...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ε άμα δεν αντέχει η Alfa δέκα χρόνια τότε τι αξιόπιστη είναι, τη στιγμή που οι γιαπωνέζοι στα δέκα είναι καινούριοι ακόμα?!
Είναι άτοπο να συγκρίνεις τους Γιαπωνέζους στην αξιοπιστία με οποιονδήποτε άλλον.
Όπως είναι άτοπο να συγκρίνεις τους γιαπωνέζους με οποιονδήποτε άλλον σε θέματα χώρων και εργονομίας, για τον αντίθετο λόγο.
To Jazz δεν είναι ευρύχωρο;
Στις μέρες μας τίποτα δεν είναι απόλυτο. Το μοναδικό ίσως που δεν υπάρχει είναι φτηνό γερμανικό
-
*Fiat Tipo 1.4 i.e. '92 120,000 χλμ
*
Κινητό πρόβλημα!
Συνέχιεα βλάβες σε ηλεκτρικά και μηχανικά.*Ford Mondeo 1.8 2002 110,000 χλμ * (γερμανικό θεωρείται αυτο; )
Αντλία βενζίνης 2 φορές (εγγύηση)
Κλιματισμός (εγγύηση)
*
Mitsubishi Colt 1.3 2005 4.000 χλμ*Κανένα πρόβλημα (αυτό έλειπε!!)
-
απο οτι βλεπω απο την ψηφοφορια τα αυτ/τα κατα 90% ειναι αξιοπιστα τοτε γιατι διαμαρτυρεστε βρε παιδια?μηπως λεω μηπως δεν λετε την αληθεια?
-
Ίσως θα ήτανε καλύτερα να έλεγε ο καθένας τι θεωρεί αναξιοπιστό αυτοκίνητο.
Έτσι όπως είναι τώρα άκρη δεν βγαίνει.
-
Εξαρτάται πώς την βλέπει κανείς την αναξιοπιστια. Για μένα αναξιόπιστο είναι ένα αυτοκίνητο που βγάζει συνέχεια βλάβες . Ακόμα χειρότερα ακριβές βλάβες. Αναξιόπιστο είναι ένα αυτοκίνητο που έχει γίνει κουδουνίστρα ενώ ο ιδιοκτήτης του το προσέχει. Αναξιόπιστο είναι και αυτό που τα πλαστικά του ξεφλουδίζουν τα παράθυρα του πέφτουν οι λάμπες του καίγονται αβέρτα και ο κατασκευαστής παρόλο που γνωρίζει το πρόβλημα δεν κάνει ( έστω και σιωπηλή ) ανάκληση του μοντέλου για να λύσει το πρόβλημα.
-
Γαλλικό ΝΑΙ (Saxo VTS) για αυτό και ξαναγόρασα γαλλικό (C4)
-
Τελικά το θέμα 'αξιοπιστία' είναι κάτι το υποκειμενικό
Για άλλους ένα αυτοκίνητο μπορεί να χαρακτηριστεί 'αξιόπιστο' όταν δεν τον έχει αφήσει στο δρόμο έχοντας όμως παρουσιάσει χίλια μύρια άλλα προβλήματα, ενώ για κάποιους άλλους πιό αυστηρούς το να καούν λαμπάκια από το ταμπλό ή στα εξωτερικά φώτα θεωρείται δείγμα 'αναξιοπιστίας'
-
Για μένα ένα αυτοκίνητο είναι αναξιόπιστο, αν σε κάνει να ασχολείσαι συνεχώς μαζί του. Εκτός από τις λάμπες, αν αυτά τα μικροπροβλήματα αρχίσουν και συμβαίνουν ανά σύντομα χρονικά διαστήματα, το αυτοκίνητο θεωρείται αναξιόπιστο.
Οπότε:
Το Κλιό, θεωρείται αξιόπιστο ως τώρα, αλλά τίθεται υπό επιτήρηση.
Το Λεόν, θεωρείται αξιόπιστο, αν και το διάστημα των 2 χρόνων είναι μικρό για να κριθεί ακόμα. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Σε 2.5 μήνες και 10.000 χλμ η ALFA GT μου βάρεσε μπιέλα (!!!!) και είναι εδώ και 2 βδομάδες στο συνεργείο. Αστοχία υλικού μου είπανε. Ατυχία το λέω εγω. Το αν είναι και αναξιοπιστο γενικά σαν μοντέλο....... ο χρόνος θα δείξει.
JTS ή TS???
JTS. Την 2λιτρη έχω.
Xρηστο, τι σου ειπαν στην αντιπρωσοπεια, θα επισκευασουν τον ιδιο κινητηρα ή θα στον αντικαταστησουν????
θα τον επισκευασουν.ζητησα αλλαγη αλλα δεν......Ισως επειδη δεν ηταν προχωρημενη η ζημια.ενα θορυβο ακουγα και πηγα στο συνεργειο.ο κινητηρας ανεβαζε κανονικα στροφες.αν το αφηνα λεει θα εσπαγε.
Τωρα δεν ξερω κατα ποσο φερεγγυες ειναι τετοιου ειδους επισκευες! Εχει καποιος καποια σχετικη εμπειρια? Θα επανελθει ο κινητηρας???? Θα αλλαχτουν απο μπιελες μεχρι στροφαλοφορος ελατηρια κτλ. ο μηχανικος λεει οτι θα 'ειναι καλυτερος απο πριν' θα καιει λεει λιγοτερα λαδια και καυσιμα.με δουλευει ή μπορει να υσχυει κατι τετοιο? -
Αν γίνει σωστά η επισκευή, μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να είναι απίστευτα καλό.
-
@xristos69 Αν γίνει σωστή δουλειά μην φοβάσαι τίποτα, άλλωστε έχεις τρία χρόνια εγγύηση, αν και δεν νομίζω να σου ξαναχρειαστεί...Θα έχεις ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο
-
Οχι ρε Χρήστο, γκαντεμιά!
Σε κυνηγά παντού...από το Χantia...Ελπίζω να το αποκαταστήσεις σύντομα...κοίτα να δεις στα καλα καθούμενα καινούρια αυτοκίνητο.
Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?