-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Σωστος δε το γνωριζα,ειχα την εντυπωση οτι απλα το μεγαλο προφιλ προστατευει απο τις υπερθερμανσεις του warmup εκκίνησης.
Στις φορμουλες απο την άλλη (f1 κλπ) τι εξυπηρετεί το μεγαλύτερο προφιλ?παροχη feedback στις μεγαλες ταχυτητες.
-
Δηλαδή στα πρωτότυπα του lemans που πιάνανε 400χλμ/ω με 18άρες και χαμηλό προφίλ δεν έχουν feedback στις μεγάλες ταχύτητες.
Στην F1 το μεγάλο προφίλ λειτουργεί σαν ανάρτηση.
-
Η ζάντα είναι υποχρεωτικά 13' (358mm με το lip)
http://www.formula1.com/inside_f1/rules ... 2/fia.htmlΟ χρήστης roman_k έγραψε:
Δηλαδή στα πρωτότυπα του lemans που πιάνανε 400χλμ/ω με 18άρες και χαμηλό προφίλ δεν έχουν feedback στις μεγάλες ταχύτητες.Στην F1 το μεγάλο προφίλ λειτουργεί σαν ανάρτηση.
yeah
Despite their size, a typical rear wheel and tyre weighs only around 10kg. F1 regs still mandate a 13in wheel, which necessitates a high-profile tyre, so about half the total suspension movement is in the tyre.
http://www.evo.co.uk/features/features/ ... ut_f1.html -
παίδες έχομε νηματακι περί περιποίησης του αμαξώματος;
θέλω να παραγγειλω μερικά πραγματάκια και βεβαια χωρίς τη βοήθεια σας... θα παραγγείλω κερί για εκκλησία
-
-
ντάνκεσον ντίνε
-
Μπορεί να μου στείλει κάποιος ή να μου πει που μπορώ να κατεβάσω εγχειρίδιο χρήσης (owners manual) για Seat Ibiza 1,4 με 85 άλογα, το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο θα δανειστώ για λίγες μέρες και θέλω να προετοιμαστώ;
-
Αν ξέρεις ισπανικά: http://ebookbrowse.com/manual-usuario-i ... d339765773
δε βλέπω όμως να καλύπτει τον κινητήρα των 85 ίππων (πρέπει να είναι το 6L f/l ενώ το manual αυτό είναι για το 6L). -
Σε ευχαριστώ, από το ολότελα καλή κι η παναγιώταινα! Μια άκρη θα την βγάλω.
Αν όμως κάποιος έχει τίποτα σε αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, ελληνικά θα τον προτιμήσω! -
Εχει κατσει κανεις να κανει projectακι εγκασταστασης aftermarket συστηματος GPS/DVD?
πχ
http://www.aliexpress.com/item/Special- ... 39687.htmlΑναρωτιεμαι ποσο δυσκολη ειναι η εγκατασταση και η πληρης συνδεση με ολα τα υπαρχοντα συστηματα (radio, bluetooth πχ) αλλα και οτι επιπλεον σηκωνει οπως TV, καμερα οπισθοπορειας
Στην πραγματικοτητα δεν μου λειπουν αυτα που προσφερει, αλλα θα ηταν ενα υπεροχο projectaki να περασει ο χειμωνας φετος
-
Σε ένα μεγάλο όχημα έχει διαφορά στο να μπει το μοτερ μπροστά ή πίσω?? Πχ σε ένα αστικό που το μοτέρ είναι πίσω και σπρώχνει και σε μια νταλίκα που το μοτέρ είναι μπροστά και τραβάει αλλάζει κάτι ως προς την απόδοση??
-
Αναλογα με το που ειναι η κινηση λογικα. Αν η κινηση ειναι πισω και ο κινητηρας εμπρος, λογω αποστασης θα υπαρχουν αρκετες απωλειες πιθανοτατα.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Αναλογα με το που ειναι η κινηση λογικα. Αν η κινηση ειναι πισω και ο κινητηρας εμπρος, λογω αποστασης θα υπαρχουν αρκετες απωλειες πιθανοτατα.Νταλίκες ή λεωφορεία με μπροστά κίνηση;
Στις νταλίκες η μηχανή είναι μπροστά και η κίνηση πίσω. Είναι και θέμα εκμετάλλευσης του χώρου φόρτωσης.Στα λεωφορεία δεν κόβει τόσο πολύ ο χώρος της μηχανής ,σε μια νταλίκα όμως; -
Στα λεωφορεια συνηθως ειναι πισω ο κινητηρας, ή οχι;
Στους τρακτορες η αποσταση ειναι πολυ μικροτερη ομως. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Στα λεωφορεια συνηθως ειναι πισω ο κινητηρας, ή οχι;
Στους τρακτορες η αποσταση ειναι πολυ μικροτερη ομως.Είναι γιατι απλά σηκώνονται λίγο τα τελευταία καθίσματα.Ασε που τα πιο πολλά έχουν αρκετά ψηλά όλα τα καθίσματα για να μένει αρκετός χώρος φόρτωσης.
Σκέψου σε μια νταλίκα να μην μπορείς να φορτώσεις απο την πίσω πόρτα γιατί καταλαμβάνει χώρο η μηχανη και τα ψυγεία. -
Μα ναι συμφωνω.
Οι απωλειες ομως ειναι σοβαρος λογος για την επιλογη σε τετοιες κατασκευες; Κι αν ναι ποσο; -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Μα ναι συμφωνω.
Οι απωλειες ομως ειναι σοβαρος λογος για την επιλογη σε τετοιες κατασκευες; Κι αν ναι ποσο;Απώλειες από τι;Απο την μεσαία τριβή;Τον άξονα που πάει στο διαφορικό;Πως ειναι το πίσω γκρουπ(ανάρτηση-διαφορικο) σε ενα φορτηγό και σε ενα λεωφορείο;Έχουν τα ίδια βάρη να αντιμετωπίσουν;
-
Οι λόγοι πρακτικότητας προέχουν σε αυτές τις εφαρμογές και ορίζουν την επιλογή. Δηλαδή που χωράει καλύτερα το φορτίο ή οι επιβάτες. Και στις δύο περιπτώσεις (τράκτορες, λεωφορεία) η πίσω κίνηση είναι μονόδρομος και ο κινητήρας είναι αρκετά κοντά. Μειονέκτημα έχουν τα φορτηγά που έχουν λίγο πιο μεγάλο μεταξόνιο.
Η αεροδυναμική πρέπει να παίζει μεγαλύτερο ρόλο από τη λίγο μεγαλύτερη απόσταση κινητήρα άξονα. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Στα λεωφορεια συνηθως ειναι πισω ο κινητηρας, ή οχι;
Στους τρακτορες η αποσταση ειναι πολυ μικροτερη ομως.Σα παλια λεωφορεια (κατι Scania, με αυτα που παει εκδρομη η Βουγιουκλακη στις ταινιες και παιζανε μεχρι πολυ αρχες '80) η μηχανη ηταν εμπρος, κατα μηκος, διπλα στον οδηγο, σε ενα κουτι υπερυψωμενο σαν υπερμεγεθες φερετρο.
Ενιοτε εβλεπες τον οδηγο και διπλα ενα συναδελφο του καβαλα στο κουτι, να εχει απλωσει μπροστα του το κολατσιο ψωμι τυρι ντοματα σε χαρτοπετσετα, και να τρωει.
-
Τότε λεωφορεία φορτηγά το ίδιο σασί είχαν και άλλαζε το αμάξωμα.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο