Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 488
    • 489
    • 243 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219308
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos20 last edited by

      Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
      Γεια σας,
      1.σκεφτομαι μεσα στη βδομαδα μιας και θα μπει το οχημα για υγρα φρενων να κανω και ενα καθαρισμο μπεκ.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν τα καθαρισω(με τη προυποθεση να γινει σωστη δουλεια) υπαρχει περιπτωση να 'χασει' καπου η λειτουργια του κινητηρα?
      2.Επισης γνωριζω οτι γινονται με 2 τροπους.Η με ειδικο υγρο ή με υπερηχους.Ποιο εχει καλυτερο αποτελεσμα?
      3.Επισης διαβασα οτι καθε φορα που βγαινουν τα μπεκ πρεπει να αλλαζονται καποια λαστιχακια που χουν πανω τους.Ξερετε πως το ζηταω σαν ανταλλακτικο και ποσο κυμαινονται οι τιμες?
      4.πρεπει να προσεξω κατι αλλο?
      5.Και κατι τελευταιο,ειναι καλο να κανω ενα προληπτικο καθαρισμο την PCV και την βαλβιδα EGR?
      εχει 140,000χλμ

      γνωριζει καποιος για τα υπολοιπα εκτος το 3?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Δυσκολο προβλημα που ζητει λυση...
        Ο ανεμιστηρας του συστηματος κλιματισμου ´τριζει´ σε χαμηλες ταχυτητες, σαν να εχει στεγνωσει το γρασσο και να ακουμπανε τα πλαστικα μεταξυ τους και κανουν αυτο το ´σκουηκ-σκουηκ´ (αλλα μολις τον βαλεις να γυριζει πιο γρηγορα σταματαει, και μετα μπορει να μην το κανει για καποια ωρα και στην αργη ταχυτητα). Παιζει αραγε κανενα κολπο για να λιπανθει (σε 206) χωρις κατεβασμα ταμπλω?

        Δεν ειναι και κατι το φοβερο βεβαια, καποιες φορες δεν το κανει καθολου μεχρι να ´νοιωσει´ εντονη επιταχυνση η επιβραδυνση...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:

          Γεια σας,
          1.σκεφτομαι μεσα στη βδομαδα μιας και θα μπει το οχημα για υγρα φρενων να κανω και ενα καθαρισμο μπεκ.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν τα καθαρισω(με τη προυποθεση να γινει σωστη δουλεια) υπαρχει περιπτωση να 'χασει' καπου η λειτουργια του κινητηρα?
          2.Επισης γνωριζω οτι γινονται με 2 τροπους.Η με ειδικο υγρο ή με υπερηχους.Ποιο εχει καλυτερο αποτελεσμα?
          3.Επισης διαβασα οτι καθε φορα που βγαινουν τα μπεκ πρεπει να αλλαζονται καποια λαστιχακια που χουν πανω τους.Ξερετε πως το ζηταω σαν ανταλλακτικο και ποσο κυμαινονται οι τιμες?
          4.πρεπει να προσεξω κατι αλλο?
          5.Και κατι τελευταιο,ειναι καλο να κανω ενα προληπτικο καθαρισμο την PCV και την βαλβιδα EGR?
          εχει 140,000χλμ

          γνωριζει καποιος για τα υπολοιπα εκτος το 3?


          1. Σε καμία περίπτωση, απλά θα ζωντανέψει!.
          2. Ιδικό υγρό+ υπέρηχοι, και συνδεδεμένα με καλώδια για να δουλεύουν. Μετά ανάποδη πλύση και έλεγχος λειτουργίας βεντάλιας και παροχής βάση πινάκων.
          3. Και σίγουρα δεν τα ζητάς εσύ, τα έχει ο συνάδελφος. Υπάρχουν και εσωτερικά φιλτράκια. Όλα ελέγχονται από τον μάστορα, και εάν χρήζουν αντικατάστασης αντικαθίστανται.
          4. Δεν υπάρχει κάτι να προσέξεις εσύ!. Μα κάτσε να χαζέψεις εάν κάνει την διαδικασία που περιέγραψα!. Το να χασάπη δόσμου κρέας (το αφήνω και φεύγω) μπορεί να σε οδηγήσει να πάρεις ‘κατμά’…..
          5. Δεν θα ήταν λάθος κίνηση.
            Α.
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonis-team last edited by

            Ο χρήστης nidosan έγραψε:
            Δυσκολο προβλημα που ζητει λυση...
            Ο ανεμιστηρας του συστηματος κλιματισμου ´τριζει´ σε χαμηλες ταχυτητες, σαν να εχει στεγνωσει το γρασσο και να ακουμπανε τα πλαστικα μεταξυ τους και κανουν αυτο το ´σκουηκ-σκουηκ´ (αλλα μολις τον βαλεις να γυριζει πιο γρηγορα σταματαει, και μετα μπορει να μην το κανει για καποια ωρα και στην αργη ταχυτητα). Παιζει αραγε κανενα κολπο για να λιπανθει (σε 206) χωρις κατεβασμα ταμπλω?

            Δεν ειναι και κατι το φοβερο βεβαια, καποιες φορες δεν το κανει καθολου μεχρι να ´νοιωσει´ εντονη επιταχυνση η επιβραδυνση...


            Ταμπλό δεν χρειάζεται να κατεβεί. Κάποια καπάκια πλαστικά από κάτω. Πρέπει να δουλέψεις ανάσκελα, με σπρέι γράσο σιλικόνης!.
            Εγώ δεν το έχω κάνει πότε!. Μα έχω έναν τιραμόλα στο μαγαζί!.
            Κάντο γρήγορα για να μην φαγωθούν τα κουζινετάκια.
            Α.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Ειναι βεβαιο οτι φτανεις στο μοτερ σε 206 ετσι οπως λες (με καπακια) Αντωνη?
              Αν ναι, τελεια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgos20 last edited by

                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                Γεια σας,
                1.σκεφτομαι μεσα στη βδομαδα μιας και θα μπει το οχημα για υγρα φρενων να κανω και ενα καθαρισμο μπεκ.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν τα καθαρισω(με τη προυποθεση να γινει σωστη δουλεια) υπαρχει περιπτωση να 'χασει' καπου η λειτουργια του κινητηρα?
                2.Επισης γνωριζω οτι γινονται με 2 τροπους.Η με ειδικο υγρο ή με υπερηχους.Ποιο εχει καλυτερο αποτελεσμα?
                3.Επισης διαβασα οτι καθε φορα που βγαινουν τα μπεκ πρεπει να αλλαζονται καποια λαστιχακια που χουν πανω τους.Ξερετε πως το ζηταω σαν ανταλλακτικο και ποσο κυμαινονται οι τιμες?
                4.πρεπει να προσεξω κατι αλλο?
                5.Και κατι τελευταιο,ειναι καλο να κανω ενα προληπτικο καθαρισμο την PCV και την βαλβιδα EGR?
                εχει 140,000χλμ

                γνωριζει καποιος για τα υπολοιπα εκτος το 3?


                1. Σε καμία περίπτωση, απλά θα ζωντανέψει!.
                2. Ιδικό υγρό+ υπέρηχοι, και συνδεδεμένα με καλώδια για να δουλεύουν. Μετά ανάποδη πλύση και έλεγχος λειτουργίας βεντάλιας και παροχής βάση πινάκων.
                3. Και σίγουρα δεν τα ζητάς εσύ, τα έχει ο συνάδελφος. Υπάρχουν και εσωτερικά φιλτράκια. Όλα ελέγχονται από τον μάστορα, και εάν χρήζουν αντικατάστασης αντικαθίστανται.
                4. Δεν υπάρχει κάτι να προσέξεις εσύ!. Μα κάτσε να χαζέψεις εάν κάνει την διαδικασία που περιέγραψα!. Το να χασάπη δόσμου κρέας (το αφήνω και φεύγω) μπορεί να σε οδηγήσει να πάρεις ‘κατμά’…..
                5. Δεν θα ήταν λάθος κίνηση.
                  Α.

                ευχαριστω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  costas-athan last edited by

                  Μία απορία που έχω εδώ και καιρό: Γιατί στη μέση, πίσω από την κονσόλα σε πολλά αυτοκίνητα το δάπεδο είναι ανυψωμένο; (Πράγμα το οποίο μάλιστα περιορίζει και το χώρο στα πόδια του μεσαίου επιβάτη.)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • rocsta
                    rocsta last edited by

                    Εκτός από τα πισωκίνητα που είναι προφανές, είναι για όσα έχουν και τετρακίνητες εκδόσεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Υπαρχει και σε πολλα αποκλειστικα προσθιοκινητα. Συνηθως παιρνουν καλωδιωσεις και σωληνωσεις απο μεσα.

                      Sent from my Neo V using Tapatalk.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        costas-athan last edited by

                        Ο χρήστης rocsta έγραψε:
                        Εκτός από τα πισωκίνητα που είναι προφανές, είναι για όσα έχουν και τετρακίνητες εκδόσεις

                        Για τον άξονα μετάδοσης κίνησης είναι δηλαδή; (Πάντως είχα την εντύπωση πως σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα έχουν υπερυψωμένο δάπεδο στη μέση και δεν έχουν όλα τετρακίνητες εκδόσεις.)

                        Υπαρχει και σε πολλα αποκλειστικα προσθιοκινητα. Συνηθως παιρνουν καλωδιωσεις και σωληνωσεις απο μεσα.

                        Sent from my Neo V using Tapatalk.

                        Αυτή την εντύπωση έχω κι εγώ. Οτι υπάρχει στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Το νέο Corolla για παράδειγμα είναι μια εξαίρεση με επίπεδο δάπεδο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Υπάρχουν παλαιότερα μοντέλα που είχαν κοινό πάτωμα οι προσθιοκίνητες εκδόσεις με τις τετρακίνητες, σπάνια μεν, αλλά υπήρχαν, επίσης αυτό συνέβαινε τα παλαιότερα χρόνια που οι καρότσες δεν ήταν τόσο δεμένες και το τούνελ τους έδινε μια έξτρα ενίσχυση.

                          Σήμερα με τους υπερυπολογιστές που μπορούν να κάνουν προσομείωση στα πάντα, δεν υπάρχουν αυτές οι ανάγκες των τούνελ μόνο για την ενίσχυση της καρότσας στην κάμψη περισσότερο και λιγότερο στην στρέψη, αλλά είναι απαραίτητο μόνο όταν περνάει κεντρικός άξονας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Υπαρχει και σε πολλα αποκλειστικα προσθιοκινητα. Συνηθως παιρνουν καλωδιωσεις και σωληνωσεις απο μεσα.

                            Sent from my Neo V using Tapatalk.

                            Kαι η εξατμιση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Με καταλύτες καζανάκια κλπ. Και σωληνώσεις φρένων και καυσίμου.
                              Πάντως θα έπρεπε να έχει μειωθεί το ύψος του τούνελ στα προσθιοκίνητα. Ίσως συμφέρει περισσότερο από το να ενισχύουν αλλιώς το αμάξωμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                Υπαρχει και σε πολλα αποκλειστικα προσθιοκινητα. Συνηθως παιρνουν καλωδιωσεις και σωληνωσεις απο μεσα.

                                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                Kαι η εξατμιση!

                                Μεσα στις σωληνωσεις κι αυτη. Χεχε.

                                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Είναι ένα κανάλι για πολλές χρήσης. Εξάτμιση άξονες, απολήξεις διαφορικού σασμάν, και σίγουρα το ‘δέσιμο’ ενός αυτοφερόμενου αμαξώματος που ήδη υπάρχει χωρίς κανέναν λόγο να παραβλεφθεί.
                                  Α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgos20 last edited by

                                    Γεια σας,
                                    Οταν επισκευαζεις εναν κινητηρα(με 130,000 στη πλατη του) αλλαζοντας τσιμουχακια,ελατηρια εμβολων,κουζινετα μπιελας,οδηγους βαλβιδων,
                                    θεωρειται οτι ο κινητηρας ξεκιναει απο τα 0 χιλιομετρα,δηλαδη θεωρειται 'καινουριος' ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Σε αυτά που πρέπει να αλλάξεις για να είναι 'καινούργιος' θα πρόσθετα και χιτώνια/κυλίνδρους, πιστόνια, μπιέλες.
                                      Καινούργιος ακριβώς δεν είναι αφού είναι πολλά μέταλλα που έχουν ζήσει αυτά τα 130000χλμ και έχουν φάει την ανάλογη καταπόνηση που δεν αλλάζεις. Βέβαια φροντίζεις να αλλάζεις αυτά που τρώνε το πιο πολύ ζόρι οπότε τα άλλα θεωρούνται ασφαλή...
                                      Αλλά αν αναφέρεσαι στην ανάγκη για στρώσιμο τότε αρκεί και μόνο να αλλάξεις χιτώνια/πιστόνια για να χρειαστεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
                                        Γεια σας,
                                        Οταν επισκευαζεις εναν κινητηρα(με 130,000 στη πλατη του) αλλαζοντας τσιμουχακια,ελατηρια εμβολων,κουζινετα μπιελας,οδηγους βαλβιδων,
                                        θεωρειται οτι ο κινητηρας ξεκιναει απο τα 0 χιλιομετρα,δηλαδη θεωρειται 'καινουριος' ?

                                        οχι γιατι οι κυλινδροι και τα εμβολα εχουν τις φθορες των 130000χιλ. και δεν εκανες κατι για αυτες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          Μια νορμάλ οδήγηση για 500 χιλιόμετρα, θα ήταν ιδανική μεταχείριση. Δεν είμαστε επάνω στο χέρι αυτού που τα έδεσε!.
                                          Α.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giorgos20 last edited by

                                            ευχαριστω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 243 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr