Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πανάθλια αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πανάθλια αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Περί αυτοκίνησης
    53
    185
    362
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      svlach last edited by

      Ο χρήστης TEMP έγραψε:

      Και ιδού τα μαλαισιανά Proton Impian που επίσης κυκλοφορούν (αυτή τη στιγμή που μιλάμε...) στην Αγγλία:

      (έχουν και site οι αθεόφοβοι... και ο τίτλος του site: Official Site for the Lotus inspired Proton Impian in the UK ) http://www.proton-impian.co.uk/index.html

      Μη γελάς καθόλου, οι φίλοι μας οι μαλαισιανοί της Proton έχουν αγοράσει το 80% της Lotus και επομένως μπορούν να είναι όσο inspired τους γουστάρει!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirbasil last edited by

        Ο χρήστης svlach έγραψε:

        Και ιδού τα μαλαισιανά Proton Impian που επίσης κυκλοφορούν (αυτή τη στιγμή που μιλάμε...) στην Αγγλία:

        (έχουν και site οι αθεόφοβοι... και ο τίτλος του site: Official Site for the Lotus inspired Proton Impian in the UK ) http://www.proton-impian.co.uk/index.html

        Μη γελάς καθόλου, οι φίλοι μας οι μαλαισιανοί της Proton έχουν αγοράσει το 80% της Lotus και επομένως μπορούν να είναι όσο inspired τους γουστάρει!

         Το σαγόνι μου χτύπησε πάτωμα...      
        

        Ντροπή! Σκέψου να σαι ο αρχισχεδιαστής της Lotus και να τους ακούς να λένε Lotus inspired και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα γιατί αυτοί είναι που σε συντηρούν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Noμίζω ότι δεν ανήκει πλέον η Lotus στην Proton.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            svlach last edited by

            Μπα, δεν θα τόλεγα, τουλάχιστον στην επίσημη ιστορία της Lotus αναφέρεται σαφώς ότι το 2002 αγόρασε και τις υπόλοιπες μετοχές και πλέον έχει το 100%

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              svlach last edited by

              Ακόμη ένα μνημείον αθλιότητος : Hindustan Contessa (Ινδία)

              προσοχή δεν είναι ρετρό - το μοντέλο παράγεται και πωλείται κανονικά αν και βασίζεται σε εγγλέζικο chrysler 30ετίας ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thymios last edited by

                Μακριά πάτε...Το τελευταίο Σκόρπιο το ξεχάσατε;Μαζί όλα τα VAG με κινητήρες 1.3/55 1.4/60 , 1.6/72 και 1.8/90!!!Και φυσικά τα αντίστοιχα...καθαρόαιμα Όπελ και Φορντ.
                Άλλο:205 CJ!Ακαμψία τσιχλόφουσκας!
                Τογιότα Πασέο γιατί ήταν ένα Στάρλετ που το βάλανε να κάνει το σπορ κ αυτό δεν ήθελε.
                Βασίλισσα όμως παραμένει η Αλφα ΑΡΝΑ!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirbasil last edited by

                  Μέχρι στιγμής το 'χρυσό βατόμουρο' μάλλον πηγαίνει στο Hindustan...!!!!

                  Μα τι αηδία είναι αυτή?!
                  Το χειρότερο είναι ότι πουλιέται in the year 2005...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Γιατί, το Helladistan είναι καλύτερο;

                    (Ίσως ναι, γιατί δεν βλέπεται. Είναι αόρατο!)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Αν δεν κάνω λάθος, το Hindustan Contessa πρέπει να βασίζεται στο Vauxhall VX4/90 των αρχών της δεκαετίας του '70, το οποίο ήταν αρκετά καλό εν συγκρίσει με τα ανταγωνιστικά του συμπατριωτάκια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirbasil last edited by

                        Ναι αλλά να πουλιέται σήμερα?!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Γιατί να μην πουλιέται; Φθηνό είναι, με μεγάλη προστιθέμενη αξία και ο Ινδικός λαός θέλει αυτό ακριβώς: τέσσερεις ρόδες και να τσουλάει από μόνο του. Αν είχαν καλύψει άλλες ανάγκες, θα ψάχνανε κι όλα αυτά που ξεψαχνίζουμε εμείς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirbasil last edited by

                            Εντάξει αλλά δεν παύει να είναι πανάθλιο!

                            Το ότι κάποιοι δεν έχουν λεφτά για κάτι καλύτερο, δε σημαίνει ότι δεν είναι πανάθλιο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Για την εποχή που κυκλοφόρησε, δεν ήταν καθόλου άθλιο. Αντίθετα μάλιστα, ήταν πολύ καλύτερο (σε κινητήρα και στήσιμο) από τη Ford Cortina Mk.III την οποίαν ανταγωνιζόταν (για κάτι Humber Sceptre και δε συμμαζεύεται δεν γίνεται καν λόγος). Έχανε μόνον από το πλαστικό του ταμπλώ, το οποίο έμοιαζε σαν πρόδρομος του πρώτου προσθιοκίνητου Kadett.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                svlach last edited by

                                Εντάξει την εποχή του. Σήμερα; Είναι λύση ανάγκης για ανθρώπους με περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες, απλώς. Όχι ότι είναι και της προκοπής εν έτει 2005...
                                Κι εδώ κάποτε περάσαμε ανάλογο στάδιο τη δεκαετία του 80, όταν τα Lada / Yugo / Dacia σάρωναν τις πωλήσεις - επειδή δεν έβγαιναν τα λεφτά για κάτι καλύτερο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Μιλαμε για την Ινδια οπου τα λεωφορεια εχουν πληροτητα 150% .
                                  Για να μην μιλησουμε για τα τρενα που πλησιαζουν το 200% .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexastrag last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                    το ωραίο είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν θα έχουν(/με) άδικο. Τόσο το Πάντα, όσο και το αδελφό Μαρμπέλλα ήταν τιμιότατες αγορές για την εποχή τους.

                                    δεν ξερω τι εχει στο μυαλο του κανεις οταν μιλαει για ''τιμια αγορα'' ομως οταν ενα τετρατροχο γινεται ετσι μετα απο τρακαρισμα απο πισω σε αστικο δρομο οπου οι ταχυτητες δεν ειναι και ιδιαιτερα μεγαλες μαλλον ειναι εξαιρετικα .........επικινδυνη αγορα.

                                    κατα την γνωμη μου τετοιες παρωδιες αυτοκινητων δεν θα επρεπε ποτε να ειχαν κυκλοφορησει στους δρομους.

                                    http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/secure/28347/334661

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                                      το ωραίο είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν θα έχουν(/με) άδικο. Τόσο το Πάντα, όσο και το αδελφό Μαρμπέλλα ήταν τιμιότατες αγορές για την εποχή τους.

                                      δεν ξερω τι εχει στο μυαλο του κανεις οταν μιλαει για ''τιμια αγορα'' ομως οταν ενα τετρατροχο γινεται ετσι μετα απο τρακαρισμα απο πισω σε αστικο δρομο οπου οι ταχυτητες δεν ειναι και ιδιαιτερα μεγαλες μαλλον ειναι εξαιρετικα .........επικινδυνη αγορα.

                                      κατα την γνωμη μου τετοιες παρωδιες αυτοκινητων δεν θα επρεπε ποτε να ειχαν κυκλοφορησει στους δρομους.

                                      http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/secure/28347/334661

                                      Μήπως έχει λεπτομέρειες πως ακριβως εγινε αυτό το τρακάρισμα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrios last edited by

                                        και το uno και τα cinquecento/seicento ετσι ακριβώς γίνονται.
                                        αφήστε που σπάνε και οι πλάτες των καθισμάτων αν σε τρακάρουν από πίσω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                                          το ωραίο είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση δεν θα έχουν(/με) άδικο. Τόσο το Πάντα, όσο και το αδελφό Μαρμπέλλα ήταν τιμιότατες αγορές για την εποχή τους.

                                          δεν ξερω τι εχει στο μυαλο του κανεις οταν μιλαει για ''τιμια αγορα'' ομως οταν ενα τετρατροχο γινεται ετσι μετα απο τρακαρισμα απο πισω σε αστικο δρομο οπου οι ταχυτητες δεν ειναι και ιδιαιτερα μεγαλες μαλλον ειναι εξαιρετικα .........επικινδυνη αγορα.

                                          κατα την γνωμη μου τετοιες παρωδιες αυτοκινητων δεν θα επρεπε ποτε να ειχαν κυκλοφορησει στους δρομους.

                                          http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/secure/28347/334661

                                          alex, τότε που κυκλοφόρησαν τα εν λόγω, ποιο μικρό αυτοκινητάκι πόλης είχε καλύτερη παθητική ασφάλεια? Από την αρχή είπα 'για την εποχή τους'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sirbasil last edited by

                                            Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                                            και το uno και τα cinquecento/seicento ετσι ακριβώς γίνονται.
                                            αφήστε που σπάνε και οι πλάτες των καθισμάτων αν σε τρακάρουν από πίσω

                                            Το Seicento (που συνεχίζει να κυκλοφορεί) έχει ΕΝΑ αστέρι στο Euro-NCAP!!!! (είχε δύο αλλά με τα νέα στανταρντς, τού αφαίρεσαν ένα...)

                                            Εγκληματικό για αυτοκίνητο που συνεχίζει να πουλιέται, τη στιγμή που πλέον τα τρία αστέρια θεωρούνται αποτυχία...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr