-
Ευχαριστώ για την απάντηση . Δοκίμασα να το γκαζώσω και με νεκρά, αλλά δεν τόλμησα να το βάλω στα κόκκινα. Λες να βάλω κανένα καθαριστικό στην βενζίνη;
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
@nikospappasΤο παρελαβες τελικα το πραματακι για ελεγχο OBD? Δουλευει? Εντυπωσεις?
Παρασκευη το παρελαβα, κατεβασα και το Torque απο το μαρκετ και μαλλον το ΣΚ θα δω τι ψαρια πιανει.
Παντως το λαμπακι δεν ξαναναψε απο τοτε.
Αν δεις εδω,
https://play.google.com/store/apps/deta ... 3JxdWUiXQ..
κανει 'παπαδες'. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
ειχα παει πριν κανα μηνα το κορολλα της γυναικας για λαδια, αλλα επειδη το παιδι στο πλυντηριο δεν ειχε το ειδικο εργαλειο ωστε να μπορεσει να ξεβιδωσει το φιλτρο, προσπαθησε με το χερι, με στουπι κλπ αλλα τιποτα το φιλτρο δεν εβγαινε.
Ετσι αφησα το παλιο και αλλαξα μονο λαδια.
Απο τοτε ομως παρατηρω μια ελαφρια διαρροη, σταζει λαδι στο γκαραζ το παρατηρησα.
πηγα το επλυνα απο κατω να δω μηπως ειναι απο τη βιδα του καρτερ ή απο τη φλατζα,(ειναι κολλητο ομως) οποτε διαπιστωσα πως η διαρροη ειναι απο την περιοχη του φιλτρου.
Υπαρχει περιπτωση να εχει γινει ζημια και αν ναι τι ζημια?
ΥΓ. Χτες πηγα και αλλαξα φιλτρο στο συνεργειο μηπως ειχε χαλαρωσει το παλαιο φιλτρο, αλλα η μικροδιαρροη συνεχιζεται.UPDATE
Εχοντας παει πλεον σε 4 διαφορετικους μηχανικους εχω ακουσει 4 διαφορετικες αποψεις!
1)ο 1ος ειπε η διαρροη ειναι απο φλατζα καρτερ και ειπε να αλλαξουμε φλατζα καρτερ.Μετα απο πλυσιμο της μηχανης ομως δεν διαπιστωθηκε απο μενα διαρροη απο το χωρο του καρτερ.
2) πηγα στον 2ο οπου μου ειπε αυτο με το φιλτρο λαδιου, αλλαξα φιλτρο αλλα τελικα διαρροη λογω φιλτρου λαδιου δεν διαπιστωθηκε.
3) πηγα και σε 3ο μηχανικο οπου διαπιστωσε οτι η διαρροη προερχεται πανω απο το φιλτρο λαδιου, αρα συνεπαγωγη οτι προκειται για φλατζα μπλοκ
4)ξαναπηγα στο λιπαντηριο με το παιδι που προσπαθησε να βγαλει το παλιο φιλτρο με το χερι και ο μηχανικος που εχουν εκει διαπιστωσε οτι η διαρροη μαλλον προερχεται απο το χωρο μεσα απο το πλαστικο καλυμμα του ιμαντα χρονισμου.
Τσιμουχα εκκεντροφορου λεει.Δεδομενου οτι θα αλλαξω συντομα ιμαντες λεω να ρισκαρω να δω τι γινεται σε αυτη την περιοχη, αλλα δεν ηξερα οτι υπαρχει τσιμουχα μια ή δυο?
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Το παρελαβες τελικα το πραματακι για ελεγχο OBD? Δουλευει? Εντυπωσεις?
Παρασκευη το παρελαβα, κατεβασα και το Torque απο το μαρκετ και μαλλον το ΣΚ θα δω τι ψαρια πιανει.
Παντως το λαμπακι δεν ξαναναψε απο τοτε.
Αν δεις εδω,
https://play.google.com/store/apps/deta ... 3JxdWUiXQ..
κανει 'παπαδες'.Τα εχω δει αυτα, εντυπωσεις real life απο 'καθημερινα' αυτοκινητα θελω. Αναμενω εντυπωσεις οταν εχεις χρονο
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
ειχα παει πριν κανα μηνα το κορολλα της γυναικας για λαδια, αλλα επειδη το παιδι στο πλυντηριο δεν ειχε το ειδικο εργαλειο ωστε να μπορεσει να ξεβιδωσει το φιλτρο, προσπαθησε με το χερι, με στουπι κλπ αλλα τιποτα το φιλτρο δεν εβγαινε.
Ετσι αφησα το παλιο και αλλαξα μονο λαδια.
Απο τοτε ομως παρατηρω μια ελαφρια διαρροη, σταζει λαδι στο γκαραζ το παρατηρησα.
πηγα το επλυνα απο κατω να δω μηπως ειναι απο τη βιδα του καρτερ ή απο τη φλατζα,(ειναι κολλητο ομως) οποτε διαπιστωσα πως η διαρροη ειναι απο την περιοχη του φιλτρου.
Υπαρχει περιπτωση να εχει γινει ζημια και αν ναι τι ζημια?
ΥΓ. Χτες πηγα και αλλαξα φιλτρο στο συνεργειο μηπως ειχε χαλαρωσει το παλαιο φιλτρο, αλλα η μικροδιαρροη συνεχιζεται.UPDATE
Εχοντας παει πλεον σε 4 διαφορετικους μηχανικους εχω ακουσει 4 διαφορετικες αποψεις!
1)ο 1ος ειπε η διαρροη ειναι απο φλατζα καρτερ και ειπε να αλλαξουμε φλατζα καρτερ.Μετα απο πλυσιμο της μηχανης ομως δεν διαπιστωθηκε απο μενα διαρροη απο το χωρο του καρτερ.
2) πηγα στον 2ο οπου μου ειπε αυτο με το φιλτρο λαδιου, αλλαξα φιλτρο αλλα τελικα διαρροη λογω φιλτρου λαδιου δεν διαπιστωθηκε.
3) πηγα και σε 3ο μηχανικο οπου διαπιστωσε οτι η διαρροη προερχεται πανω απο το φιλτρο λαδιου, αρα συνεπαγωγη οτι προκειται για φλατζα μπλοκ
4)ξαναπηγα στο λιπαντηριο με το παιδι που προσπαθησε να βγαλει το παλιο φιλτρο με το χερι και ο μηχανικος που εχουν εκει διαπιστωσε οτι η διαρροη μαλλον προερχεται απο το χωρο μεσα απο το πλαστικο καλυμμα του ιμαντα χρονισμου.
Τσιμουχα εκκεντροφορου λεει.Δεδομενου οτι θα αλλαξω συντομα ιμαντες λεω να ρισκαρω να δω τι γινεται σε αυτη την περιοχη, αλλα δεν ηξερα οτι υπαρχει τσιμουχα μια ή δυο?
τι διαρροή είχες πάνω κάτω σε ποσότητα ανά χρονικό διάστημα;
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Το παρελαβες τελικα το πραματακι για ελεγχο OBD? Δουλευει? Εντυπωσεις?
Παρασκευη το παρελαβα, κατεβασα και το Torque απο το μαρκετ και μαλλον το ΣΚ θα δω τι ψαρια πιανει.
Παντως το λαμπακι δεν ξαναναψε απο τοτε.
Αν δεις εδω,
https://play.google.com/store/apps/deta ... 3JxdWUiXQ..
κανει 'παπαδες'.Τα εχω δει αυτα, εντυπωσεις real life απο 'καθημερινα' αυτοκινητα θελω. Αναμενω εντυπωσεις οταν εχεις χρονο
Νομίζω έχω γράψει στο σχετικό θέμα.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
τι διαρροή είχες πάνω κάτω σε ποσότητα ανά χρονικό διάστημα;
Mια κηλιδα σε μεγεθος 2ευρω ανα ημερα.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
τι διαρροή είχες πάνω κάτω σε ποσότητα ανά χρονικό διάστημα;
Mια κηλιδα σε μεγεθος 2ευρω ανα ημερα.
Ξέχνα το, μα άλλαξε ιμάντες όπως εσύ είπες ότι πρέπει, και λιμένα θα το διαπιστώσει ο συνάδελφος.
Α. -
Φίλος που κοιτάει για αυτοκίνητο, με ρωτάει αν είναι ύποπτο αυτοκίνητο να έχει αλλάξει κοντέρ, αλλά αυτό να είναι κανονικά γραμμένο στο service book του αυτοκινήτου. Από την αντιπροσωπεία του είπανε πως όταν αλλάζει κοντέρ το αυτοκίνητο, του περνάνε κανονικά τα χιλιόμετρα που έχει κρατήσει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου. Μιλάμε για ceed του 2009.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Φίλος που κοιτάει για αυτοκίνητο, με ρωτάει αν είναι ύποπτο αυτοκίνητο να έχει αλλάξει κοντέρ, αλλά αυτό να είναι κανονικά γραμμένο στο service book του αυτοκινήτου. Από την αντιπροσωπεία του είπανε πως όταν αλλάζει κοντέρ το αυτοκίνητο, του περνάνε κανονικά τα χιλιόμετρα που έχει κρατήσει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου. Μιλάμε για ceed του 2009.
A.
-
Ευχαριστώ antonis-team!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
τι διαρροή είχες πάνω κάτω σε ποσότητα ανά χρονικό διάστημα;
Mια κηλιδα σε μεγεθος 2ευρω ανα ημερα.
Ξέχνα το, μα άλλαξε ιμάντες όπως εσύ είπες ότι πρέπει, και λιμένα θα το διαπιστώσει ο συνάδελφος.
Α.Thanks κυρ' Αντωνη!
-
Γεια σας,
1.σκεφτομαι μεσα στη βδομαδα μιας και θα μπει το οχημα για υγρα φρενων να κανω και ενα καθαρισμο μπεκ.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν τα καθαρισω(με τη προυποθεση να γινει σωστη δουλεια) υπαρχει περιπτωση να 'χασει' καπου η λειτουργια του κινητηρα?
2.Επισης γνωριζω οτι γινονται με 2 τροπους.Η με ειδικο υγρο ή με υπερηχους.Ποιο εχει καλυτερο αποτελεσμα?
3.Επισης διαβασα οτι καθε φορα που βγαινουν τα μπεκ πρεπει να αλλαζονται καποια λαστιχακια που χουν πανω τους.Ξερετε πως το ζηταω σαν ανταλλακτικο και ποσο κυμαινονται οι τιμες?
4.πρεπει να προσεξω κατι αλλο?
5.Και κατι τελευταιο,ειναι καλο να κανω ενα προληπτικο καθαρισμο την PCV και την βαλβιδα EGR?
εχει 140,000χλμ -
3.λεγονται o-rings
-
ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΙΜΠΡΕΖΑ AWD 1.5 ΜΥ 2008 85000 χλμ (το ατμοσφαιρικο, με κοντες σχεσεις), ολο μαμα.
μπορει να μοιαζει σαν αγγελια ο τιτλος αλλα αφορα τεχνικο θεματακι και τα εγραψα διοτι ισως εχουν σημασια τα χαρακτηριστικα.
Λοιπον στο θεμα=προβλημα=ερωτηση
πριν 2-3 μηνες εκανα επισκευη κρεμαγιερας λογω διαρροης υγρων.
'οταν τερματιζω το τιμονι ειτε αριστερα ειτε δεξια στα τελευταια **2 εκατοστα πριν τον τερματισμο **ακουγεται ενα 'γχιιιιι' ζωηρο συνεχομενο, μεχρι να φυγω απο την περιοχη τερματισμου, σα να ζοριζεται ενα μοτερ. Αντιλαμβανομαι οτι ισωσ ειναι το ηλεκτρικο μοτερακι που στελνει τα λαδια στην κρεμαγιερα. Ακουγεται και εξωτερικα αν εχει ησυχια, στα 4-5 μετρα. Ειτε εν στασει (ρελαντι), ειτε εν κινησει,...ο θοριβοσ υπαρχει.
1.Ειναι ομως φυσιολογικο να ακουγεται τοσο εντονα?...
2. ειναι χαρακτηρηστικο-ιδιαιτεροτητα του μοντελλου μου?...
3. μπας και μου χτυπαει καμπανακι το αμαξακι μου να το παω στον 'γιατρο?'...
4. ειναι επικινδυνο απο αποψη ασφαλειας (τιμονι ειναι αυτο)?
5. φταιει η μονιμη 4-κινηση η κοντες σχεσειςΟταν εκανα επισκευη κρεμαγιερας ο μαστορης μου ειπε οτι το μοτορακι αντλιας τιμονιου 'εχει αρπαξει'...ειναι δυνατον ηλεκτρικο μοτερ να αρπαξει?..νομιζω η δουλευει η δεν δουλευει, η καηκε η οχι, κατι σαν λαμπα (λεω μπουρδα...?)
σε αλλα αυτοκινητα δικα μου και φιλων μου ΔΕΕΕΝ τον εχω παρατηρησει αυτον τον θορυβο.
Σιγουρα θα παει στο συνεργειο, αλλα θα ηθελα γνωμη & απο εδω, τι μπορει να ειναι καθως και την σοβαροτητα, ωστε να μην μου λενε οτι θελουν στο συνεργειο (δηλ να παω ψιλοδιαβασμενος)
-
Τόσα χρόνια δεν το είχες προσέξει ότι κάνει θόρυβο το τιμόνι στο τέρμα;Γιατί θόρυβο όλα κάνουν στο τέρμα.
Ηλεκτρουδραυλικά υποβοηθούμενο ειναι το τιμόνι σου;
-
το συγκεκριμενο αμαξι το εχω 14 μηνες (μεταχ το πηρα με 60000 χλμ), αλλα το οδηγει κυριως η κυρια.
Το ξερω, μου εχουν πει απο παληα, οτι ολα τα υδραυλικα κανουν καποιο θορυβο στο τερμα και καλο ειναι να μην τα τερματιζω τακτικα οταν μπορω. Χθες το βραδυ ομως το ακουσε ενας φιλοσ (εχει C3) και ψιλοφρηκαρε απο την ενταση και μου εβαλε ψυλους.
Ο φιλος μου ειχε 10 χρονια φορεστερ ΜΥ 2003 και δεν ειχε παρατηρησει τοοοσο εντονο θορυβο στο δικο του αν και πιο παληο.
Στη σελιδα της η σουμπαρου λεει 'συσtημα διευθυνσης=κρεμαγιερα με ηλεκτρικη υποβοηθηση'.
Επειδη ομως, εχει και δοχειακι για υγρα υδραυλικου τιμονιου, πιστευω οτι δεν ειναι καθαρα ηλεκτρικο το τιμονι (οπως το c3 του φιλου), αλλα 'ηλεκτρουδραυλικο¨'
-
Λοιπον στο θεμα=προβλημα=ερωτηση = ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1.Ειναι ομως φυσιολογικο να ακουγεται τοσο εντονα?...OXI!
-
ειναι χαρακτηρηστικο-ιδιαιτεροτητα του μοντελλου μου?... OXI!
-
μπας και μου χτυπαει καμπανακι το αμαξακι μου να το παω στον 'γιατρο?'...NAI!
-
ειναι επικινδυνο απο αποψη ασφαλειας (τιμονι ειναι αυτο)?NAI!
-
φταιει η μονιμη 4-κινηση η κοντες σχεσεις OXI!
Α.
-
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
.Στη σελιδα της η σουμπαρου λεει 'συσtημα διευθυνσης=κρεμαγιερα με ηλεκτρικη υποβοηθηση'.
Επειδη ομως, εχει και δοχειακι για υγρα υδραυλικου τιμονιου, πιστευω οτι δεν ειναι καθαρα ηλεκτρικο το τιμονι (οπως το c3 του φιλου), αλλα '¨'
[size=150]ηλεκτρουδραυλικο[/size]
A. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
3.λεγονται o-rings
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........