-
Και εγω αυτο πιστευω δεν γινεται να ισχυει.
-
Αυτό το παλικάρι το αποτρέλαναν τα Βρετανικά media
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107669 -
Βλέπω Porsche Supercup και παρατήρησα αυτό στην έξοδο από του τούνελ, κατά την είσοδο στο σικέιν:
Θα αφήσουν αυτά τα τζέρσεϊ άραγε και για τη F1?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βλέπω Porsche Supercup και παρατήρησα αυτό στην έξοδο από του τούνελ, κατά την είσοδο στο σικέιν:Θα αφήσουν αυτά τα τζέρσεϊ άραγε και για τη F1?
Δε νομίζω. Πριν ο άλλος το πήρε σβάρνα
-
.... ζσβάρνα - ξεζσβάρνα .... εμένα και ΜΕ αρέσουν και θεωρώ ότι λύνουν ένα θεματάκι που είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσουμε
-
Συμφωνώ. Στην Φ1 αν το πάρεις σβάρνα, τα σπασες όλα. Οπότε θα έχουν τον νου τους και δεν θα κόβουν το εσάκι.
-
ναι αλλά στην F1 αν το πάρεις σβάρνα μπορεί να εκτοξευθεί και να πάει στο κεφάλι κανενός ή και στο δικό σου. Δεν είναι το ίδιο
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Συμφωνώ. Στην Φ1 αν το πάρεις σβάρνα, τα σπασες όλα. Οπότε θα έχουν τον νου τους και δεν θα κόβουν το εσάκι.Αν τα αφήσουν, βλέπω στα pit lane να τους τελειώνουν οι εμπρός αεροτομές και τερματίζει μόνο το safety car.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
ναι αλλά στην F1 αν το πάρεις σβάρνα μπορεί να εκτοξευθεί και να πάει στο κεφάλι κανενός ή και στο δικό σου. Δεν είναι το ίδιοAπλά καμία σχέση. Είναι δεμένα. Δηλ αν σκάσουν σε καμιά μπαριέρα μου λες κινδυνεύει κόσμος...NOT!
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Συμφωνώ. Στην Φ1 αν το πάρεις σβάρνα, τα σπασες όλα. Οπότε θα έχουν τον νου τους και δεν θα κόβουν το εσάκι.
Αν τα αφήσουν, βλέπω στα pit lane να τους τελειώνουν οι εμπρός αεροτομές και τερματίζει μόνο το safety car.
Ας γίνει έτσι. Σκοπός είναι ο οδηγός να μπορεί να πιέζει μέχρι εκείνο το σημείο που τον παίρνει.
Έλεος πια με τα τεράστια ασφάλτινα runoff
-
Αν μείνει εκεί κάτι, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να είναι σταθερά και να μη παρασύρονται γιατί αν κάποιο μονοθέσιο τα χτυπήσει θα μπούνε μέσα στη πίστα και ίσως γίνει ζημιά σε άλλα, που δε φταίνε.
Υπάρχει όμως ένα θέμα. Πως τα κρατάς σταθερά? Μόνο αν τα βιδώσεις. Γιατί αν βάλεις νερό στα τζέρσεϊ και τα σπάσει ένας, θα γίνει της πόπης εκεί. Θα τρέχουν για inters
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αν μείνει εκεί κάτι, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να είναι σταθερά και να μη παρασύρονται γιατί αν κάποιο μονοθέσιο τα χτυπήσει θα μπούνε μέσα στη πίστα και ίσως γίνει ζημιά σε άλλα, που δε φταίνε.Υπάρχει όμως ένα θέμα. Πως τα κρατάς σταθερά? Μόνο αν τα βιδώσεις. Γιατί αν βάλεις νερό στα τζέρσεϊ και τα σπάσει ένας, θα γίνει της πόπης εκεί. Θα τρέχουν για inters
Και το χειρότερο είναι πως, μετά τα χθεσινά, δεν έχουν inters
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βλέπω Porsche Supercup και παρατήρησα αυτό στην έξοδο από του τούνελ, κατά την είσοδο στο σικέιν:Θα αφήσουν αυτά τα τζέρσεϊ άραγε και για τη F1?
Τι ειδες στο supercup?Γιατι δεν ξυπνησα.Πως ηταν ο Οζιε?
-
Ο χρήστης Vaggelιs27 έγραψε:
Βλέπω Porsche Supercup και παρατήρησα αυτό στην έξοδο από του τούνελ, κατά την είσοδο στο σικέιν:
Θα αφήσουν αυτά τα τζέρσεϊ άραγε και για τη F1?
Τι ειδες στο supercup?Γιατι δεν ξυπνησα.Πως ηταν ο Οζιε?
Μέτριος. 13 Ogier, 16 Loeb.
-
Δεν βλέπω να μένουν αυτά τα πράγματα για την F1. Ένα αυτοκίνητο αν πέσει πάνω τους το πολύ πολύ να στραβώσει κανένα φτερό. Μια φόρμουλα όμως θα σπάσει φτερούγα, μύτη κλπ.
ΥΓ: Ωραία TV Νίκο. LCD LED?
-
Nίκο αυτά μπαίνουν κάθε χρονιά για να μην κόβουν τα porsche.
Bίντεο από το σικέιν της πισίνας το 2011: -
Δεν πρόκειται να μείνουν αυτά στην φ1.
-
Ε μα, λέω κι εγώ...
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Ωραία TV Νίκο. LCD LED?Που να τη δεις το βράδυ με το ambilight.
LCD όχι LED, 47άρα, ambilight.
Thx...
-
Απορία που έχω τόσα χρόνια. Μετά την στροφή του casino που κατηφορίζεις, στην αριστερή μεριά του δρόμου που είναι η αγωνιστική γραμμή, ο δρόμος έχει ένα εξόγκωμα, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να βγαίνουν δεξιά για να το αποφύγουν και μετά αριστερά πάλι για να πάρουν την σωστή γραμμή για την mirabeau. Γιατί δεν το φτιάχνουν αυτό το σημείο να πηγαίνουν ευθεία οι οδηγοί χωρίς να αναγκάζονται να κάνουν αυτό το σπάσιμο;
Στο 0:22 εννοώ
-
Αυτήν την απορία την έχω κι εγώ.
2013 - Grand Prix de Monaco