-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Mλκ να σου φέρω τη δική μου να της κοτσάρεις ένα τέτοιο? Έχει βαρεθεί η ψυχή μου το αερόψυκτο μονοκύλινδρο.Βάλε πετάλια να κάνεις το χρέπι σου υβριδικό...
Ντίνο, ωραία δουλειά! Έχω και μερικές τεχνικές ερωτήσεις για μετά.
-
Ούρτ ρε!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Plugin hybrid?Βάλτε και μια μικρή γεννήτρια για range extender.
Pure EV
Zorz, οπότε θες!
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Plugin hybrid?
Βάλτε και μια μικρή γεννήτρια για range extender.
Pure EV
Pure EV έχουν όλοι.
Φτιάξτε κάτι να ξεχωρίζετε.Βάλτε μια μικρή αφαιρούμενη γεννήτρια στη θέση του επιβάτη/μπαγκαζιέρας.
Όποτε θέλεις μεγάλα ταξίδια προσθέτεις το range extender, για μικρές διαδρομές δεν το κουβαλάς. -
Έχουμε μια μεγαλη για να φορτίζουμε την αγωνιστική στα pit, λες να την κοτσάρω στο μοτοσακό; Θα μπορούμε να κάνουμε και ανεφοδιασμό εν κινήση.
Αυτοί οι κινεζικοι ελεγκτές έχουν ΓΤΠ documentation ρε γμτ, τα σχεδιαγράμματά τους είναι ό,τι να'ναι.
-
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Έχει το μοτεurrrr ανεμιστήρα πάνω για ψυξη ή είναι υδρόψυκτο.Ελαιόψυκτο, η yasa λέει ότι το κύκλωμα ψύξης είναι απομονωμένο από το ηλεκτρικό μέρος αλλά σε περίπτωση διαρροής δεν λέει να γίνει σώμα το σασί οπότε και επιλέξαμε μη αγώγιμο υγρό.
-
οκ
Τι ηλεκτρονικά παίζουν για προστασία απο τυχόν ηλεκτροπληξία/βραχυκύκλωμα κλπ. (αν και δεν νομίζω να πολυχρειάζονται)
-
Στην αγωνιστική δεν έχουμε τίποτα το τρομερό. Απλά φροντίζουμε όλα να είναι μονωμένα σωστά, πολλαπλοί έλεγχοι για τυχόν συνέχεια σε κύκλωμα που δεν πρέπει να υπάρχει τέτοια κλπ κλπ. Λόγω του αριθμού των εγκεφάλων που χρησιμοποιούμε, υπάρχει canbus το οποίο αν δει σφάλμα (πολλά Α, surges/spikes κλπ) ανοίγει τα σχετικά κυκλώματα. Συνδέσμοι, κουτιά κλπ είναι IP-certified οπότε (θεωρητικά) δεν υπάρχει θέμα.
Οι μπαταρίες γενικά είναι αξιόπιστες, το σημαντικό είναι το cell balancing στην φόρτιση (περισσότερο) και στην εκφόρτιση (λιγότερο). Η φόρτιση γίνεται μεσω του ελεγκτή των μπαταριών. Κάθε μπαταρία έχει ξεχωριστά cells, τα οποία συνδέονται σε πλακέτα εντός της κάθε μπαταρίας και με την σειρά τους οι πλακέτες πάνε στον ελεγκτή. Ο ελεγκτής επικοινωνεί με τον κεντρικό εγκέφαλο.
Το σημαντικότερο που υπάρχει είναι ρελέδες με weld detect ώστε αν τύχει και κολλήσουν κλειστοί λόγω αστοχίας, θερμοκρασιών κλπ να ειδοποιηθεί ο οδηγός και να σβήσει τον γενικό είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα. Υπάρχει και master γενικός τύπου μανιτάρι ψηλά στο πίσω μέρος λόγω κανονισμών.
Επειδή δεν υπάρχει αντλία βενζίνης δεν γίνεται χρήση αισθητήρα γωνίας όπως επιβάλεται σε μερικές αγωνιστικές (από όσο ξέρω, τέτοιον έχει μια race-spec GSX-R που έχουμε στο εργαστήριο) ο οποίος να διακόπτει παροχή σε περίπτωση πεσίματος, δεν ξέρω όμως μήπως υπάρχει ενσωματωμένο κύκλωμα σε κάποιον από τους εγκεφάλους.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ρελέδες .Σφαλιάρα μέσα στα δόντια θα σε είχα ρίξει αν το ελεγες ετσι μπροστά μου
-
Καλή καρδιά
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Επειδή δεν υπάρχει αντλία βενζίνης δεν γίνεται χρήση αισθητήρα γωνίας όπως επιβάλεται σε μερικές αγωνιστικές (από όσο ξέρω, τέτοιον έχει μια race-spec GSX-R που έχουμε στο εργαστήριο) ο οποίος να διακόπτει παροχή σε περίπτωση πεσίματος, δεν ξέρω όμως μήπως υπάρχει ενσωματωμένο κύκλωμα σε κάποιον από τους εγκεφάλους.Αυτό είναι συνηθισμένο και στις πολιτικές μηχανές πλέον, αν πέσει η μηχανή κόβεται η ανάφλεξη και σταματάει η αντλία καυσίμου όπως λές.
-
Α οκ.
-
-
εκσπερματωσα !!!
MORE PHOTOSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!
-
Πρέπει να οδηγησω ένα τέτοιο στη ζωή μου να δω πως είναι σε σχέση με τα συνηθη supersport
Well done! -
Πέρασε τον τεχνικό έλεγχο χθες
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Παλήκαρε drdino! Συνέχισε να ανεβάζεις όσο παραπάνω υλικό μπορείς!
Θα δούμε δηλαδή και ηλεκτρική να κάνει αυτό ??
-
Πολύ πιθανό, το θέμα είναι ότι ο περιορισμός είναι οι μπαταρίες, τουλάχιστον στην δική μας μηχανή. Η motoczysz και η mugen δεν ξέρω τι μπαταρίες χρησιμοποιούν ακριβώς. Η πρώτη έχει 2 μηχανές με 2 αναβάτες, οι μηχανές τους πάνε τάπα. Η mugen έχει 2 μηχανές (1 η κανονική + μια εφεδρική με έναν αναβάτη, 4μιση εκκατομύρια λίρες προϋπολογισμό) και είναι εξίσου γρήγορες.
Χθες στα δοκιμαστικά είχαμε ένα θέμα με ένα από τα 120 cells των μπαταριών, έπεφτε χαμηλότερα η τάση του (έφτανε στα 2.8V) από τα υπόλοιπα και έμπαινε σε safe mode η μηχανή. Σήμερα κατεβάσαμε το όριο στα 2.7V από τα 2.9V που το είχαμε και όλα πήγαν καλά.
Το πέρασμα από την γραμμή τερματισμού, απλά ζητήσαμε από τον αναβάτη να μας κάνει έναν γύρω με μωτ 140-150 χλμ ώρα:
Φωτογραφίες κλπ θα ανεβάσω σε λίγο, προς το παρόν βρίσκομαι σπίτι μόνο για ύπνο, είναι φοβερή εμπειρία. Μήπως να τα μεταφέρω αυτά σε ένα καινούριο θέμα;
-
Έχετε σκεφτεί να αντικαταστήσετε τις μπαταρίες με υπερπυκνωτές? Οι boostcap είναι στα 2,7 volt, έχουν μέγεθος μπαταρίας C και η τιμή είναι 10-20 ευρώ για 300Farad άν θυμάμαι καλά.
ηλεκτρικη μοτοσυκλετα