-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
αφου βλεπω οτι ειμαστε αρκετοι , δεν μαζευομαστε πουθενα παραλιακα για καμμια βολτουλα;Εγώ προετοιμάζομαι για το Ble challenge αλλά αν είναι να κανονιστεί καμμιά βολτούλα, σε καμμιά παραλιακή, κάνα σουκού είμαι μέσα...
-
δωσε πληροφοριες για αυτο
-
http://brevetolatres.blogspot.gr/p/2o.html
Σχεδόν 100 χιλιομετράκια σε ψιλογνωστή διαδρομή.
-
Καλά, γιατί είναι ανάγκη να μπλέξει κάποιος με 5ευρα, δηλώσεις, γνήσια υπογραφής και να τρέχει να δώσει την αίτηση κάπου; Ποιος μπορεί να του απαγορεύσει να διανύσει την ίδια ακριβώς διαδρομή με τους υπόλοιπους; Θα υπάρχει κάποιο έπαθλο/αναμνηστικό;
-
Μήπως , για να είναι οι οργανωτές καλυμένοι σε θέματα υγείας (λόγω των πολλών χιλιομέτρων..)
-
δεν ξέρω αλλά μήπως κοντρόλ= και τροφοδοσία?
άρα δεν κουβαλάς πολλά πράγματα και πιθανό να έχεις ένα στοιχειώδες support.φαντάζομαι οτι εφόσον δεν έχουν κλειστή διαδρομή μπορεί ο καθένας να κάνει την ίδια.
αποφασίζεις αν δίνεις ή όχι το 5εύρω + διαδικαστικά, ανάλογα την αξία που θεωρείς οτι έχει η συμμετοχή σε κάτι οργανωμένο καθώς και στην ικανότητα των διοργανωτών να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις. -
Ο χρήστης nik16v έγραψε:
Ευρωπαϊκή Ημέρα Μελανώματος
27-31/5/2013
Δωρεάν εξέταση από δερματολόγους μετά από ραντεβού. Έχω πάει 2 χρονιές.Σσσσωραίος
Πάντως γιαούρτι για κάθε μέρα είναι λίγο μπελαλίδικο με τα λάδια και τα πασαλείματα. Είμαι από τα άτομα που πιστεύουν ότι τον εφευρέτης της ηλιοθεραπείας πρέπει να τον πετάξουν στη λίμνη με βαρίδια αλλά το γιαούρτωμα για ένα μισάωρο είναι λίγο του μάτς καθώς και σε βαρείς καύσωνες δεν έχω βάλει για κομμιούτερ καταστάσεις αντηλιακό.
Για μένα ο κανόνας είναι όταν χρησιμοποιείς το ποδήλατο για να κάνεις τις δουλειές σου δεν πρέπει να πολυχρησιμοποιείς εξοπλισμό, κολάν κρέμες και ότι μπορεί να κάνει την ζωή σου περίπλοκή. Κρανάκι μόνο, να το παίρνεις και να φεύγεις και να φτάνεις πιο γρήγορα από ότι με το αμάξι.
Πάντως την κυριακή στην - πολύ πεσμένη από πλήθος και κυρίως ένταση- πανελλήνια ποδηλατοπορεία, έβαλα γιαούρτι και το ευχαριστήθηκα αφου΄δεν κάηκα καθόλου στο γεμάτο τετράωρο που ήμουν στο δρόμο.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
δεν ξέρω αλλά μήπως κοντρόλ= και τροφοδοσία?
άρα δεν κουβαλάς πολλά πράγματα και πιθανό να έχεις ένα στοιχειώδες support.φαντάζομαι οτι εφόσον δεν έχουν κλειστή διαδρομή μπορεί ο καθένας να κάνει την ίδια.
αποφασίζεις αν δίνεις ή όχι το 5εύρω + διαδικαστικά, ανάλογα την αξία που θεωρείς οτι έχει η συμμετοχή σε κάτι οργανωμένο καθώς και στην ικανότητα των διοργανωτών να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις.Για τροφοδοσία δεν ξέρω αν θα υπάρχει κάτι.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ 100% μαζί σου.
Την διαδρομή μπορεί να την κάνει ο οποιοσδήποτε όποτε θελήσει, η αξία όμως είναι στην επίσημη συμμετοχή και στον τερματισμό (αν είναι εφικτό) σε κάτι ομαδικό και οργανωμένο, τηρώντας τους κανόνες που θέτουν οι διοργανωτές...Τώρα ούτε το 5ευρω, ούτε η υπεύθυνη δήλωση θεωρώ ότι είναι ικανά για να αποτρέψουν κάποιον από το να λάβει επίσημα μέρος.
-
Το 5ευρω δεν είναι, τουλάχιστον για όσους έχουν σκάσει χιλιάρικα για να κάνουν ποδήλατο. Αν όμως πρέπει να με τραβήξουν στο κέντρο της Αθήνας για τα διαδικαστικά (τη στιγμή που μένω 6 λεπτά ποδήλατο από την αφετηρία της διαδρομής), ε τότε...
Παρεμπιπτόντως, το όλο ερώτημα είναι άκρως ρητορικό, αφού εκείνη τη μέρα είμαι κλεισμένος και δεν πρόκειται να παρεβρεθώ, όπως και να έχει.
-
Μια συζήτηση που έγινε με πμ και συνεχίζεται ΕΔΩ
leftgalan έγραψε:
Η ποδηλασία ειναι παρεξηγημένο σπορ , διότι όλοι νομίζουν ότι ξέρουν ποδηλατο . Αυτο λόγω του ότι στις γειτονιές παλιότερα όλοι κάναμε ποδηλατο .
Ομως , για να μάθεις τι πραγματικά μπορείς να κανείς και να απολαύσεις μέσω της ποδηλασίας , χρειάζεται κάποιος που ΞΕΡΕΙ για να σου δείξει σιγα σιγά .
Πρεπει επίσης να ειναι υπομονετικος και να μην σου το παίζει μάγκας ... (Πχ έχω αντοχές κάνω άπειρα χιλιόμετρα κλπ )
Ειναι πίστεψε με παρα πολλά αυτά που πρεπει να μάθεις .... Εγώ θα ξεκινούσα απο ενα Καλο βιβλίο :
http://www.amazon.com/Big-Book-Bicyclin ... 1605292826Πες μου όμως μιλάμε για κούρσα , για mountain η απλα για ενα ποδηλατο trekking που ειναι ας πούμε 'ni carne , ni pescado ' ?
αυτο που περιμενω ειναι ενα απλο trekking.
ομως περα απ' αυτο δεν ειναι τιποτα αλλο δεδομενο. συμπεριλαμβανομενου του βασικοτερου: το ποσο θα κρατηθω στο σπορ.εισαγωγικα: ειχα εμπειρια απο πεζοπορια και πλεον, με τις ιδιες αφορμες (διαδρομη, φυσιολατρεια, νεες περιοχες), θελω να δω τι θα μου βγει με ποδηλατο. Διοτι μου ανοιγει δυνατοτητες που το ποδι δεν θα μπορουσε.
οποτε ειμαι στο ψαξιμο για τα πρωτα βηματα. αν το δοκιμασω και το αγαπησω θα ασχοληθω πιο σοβαρα. μεχρι τοτε θελω να με δοκιμασω.
το μονο που εχω κανει μεχρι τωρα ειναι αυτο -> http://goo.gl/maps/VwBwE
(στις αποτομες αναφορες πηγαινα ποδαρατα) -
leftgalan έγραψε:
Πολυ σωστή απόφαση να ξεκινήσεις με ενα trekking για να δεις αν σου αρέσει .
Βέβαια μόνος σου πάλι το λέω ότι δεν θα δεις κάποιο φως .
Τα βασικά ειναι τα εξής :
1ον ενα ποδηλατο στα μέτρα σου που να ειναι κάπως σαν ποδηλατο !!!
Εξηγούμαι : μην κοιτάξεις κάτω απο 450 ευρω . Δεν θα ειναι ποδηλατο αυτο που θα πάρεις και δε θα σε ΓΚΑΒΛΩΣΕΙ ποτε
2ον πρέπει να μάθεις να χρησιμοποιείς τις ταχύτητες επιτρέποντας στα πόδια σου να ΣΤΡΟΦΑΡΟΥΝ ενώ ταυτόχρονα το πάτημα να ειναι ΜΑΛΑΚΟ .
Το στροφαρισμα ειναι η πιο σημαντική συμβουλή . Δεν θα πρέπει να έχεις βαρύ πάτημα όταν κανείς πεταλι και να ζόριζεσαι δηλαδή για να γυρίσεις τα πόδια σου .
Τα πόδια σου πρέπει να κινούνται ΑΕΡΙΝΑ (οχι βέβαια σαν ξεχαρβαλωμενα). -
Επίσης κάποια στιγμή θα πρεπει να προχώρησεις και σε ενα επίσης ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ βήμα :
Να αγοράσεις clipless πεταλια και παπουτσια.
Οταν το πόδι ειναι 'δεμένο ' πάνω στο πέταλι , η ποδηλασία αποκτά άλλη διάσταση . Το Σωμα χαλαρώνει διότι έχει ενα σταθερό και ακλόνητο σημείο αναφοράς και το ποδηλατο γίνεται ΕΝΑ με τον ποδηλάτη .....( στα πολυ καλα ποδηλατα , δεν αισθάνεσαι καν ότι έχεις ποδηλατο κατω απ τα πόδια σου !!!)
Πολλές φορές νιώθεις ότι είσαι ξαπλωμένος στον αέρα , ελαφρά πάνω Απ το δρόμο και ότι ΠΕΤΑΣ !Μπορω να περιγράψω και αλλα στάδια αλλα θα ξεφύγουμε ...
Αυτά για αρχή egobrain !
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
leftgalan έγραψε:
Πολυ σωστή απόφαση να ξεκινήσεις με ενα trekking για να δεις αν σου αρέσει .Σωστό μεν αλλά επειδή αναφέρθηκε κάπου και η πεζοπορία τότε αν το μενού περιλαμβάνει πολύ βουνό και μονοπάτια θα ήταν καλό να ξεκινήσει με ένα mountain ποδήλατο.
(Που στην ουσία είναι σαν το trekking αλλά με ποιό κατάλληλα για βουνό λάστιχα και ποιό ανθεκτικό στις καταπονήσεις)
Διαφορετικά, αν μιλάμε για άσφαλτο τότε το παραπανίσιο βάρος της μπροστινής ανάρτησης από ένα trekking είναι περιτό.
Η καλύτερη λύση είναι ένα fitness ποδήλατο, με ξερό πηρούνι δηλαδή μπροστά που με ένα ζευγάρι ποιό φαρδιά λάστιχα θα μπορέσει να σε πάει σε πάρα πολλά μέρη...Η τιμή των 450€ που αναφέρθηκε νωρίτερα επίσης έχει νόημα. Απλά αν κάνει κάποιος μια βόλτα σε ένα ποδηλατάδικο μπορεί να κοιτάξει μόνο το μπροστινό πιρούνι με την ανάρτηση από πολλά ποδήλατα και θα καταλάβει αμέσως ποιό είναι το φθηνότερο και γιατί.
Δεν είμαι ενάντια στο trekking ποδήλατο, απλά θεωρήται απο πολλούς ως το κατεξοχήν εισαγωγικό στην ποδηλασία όχημα που όμως μετά από λίγο καιρό πουλιέται από τον κατασταλαγμένο πλέον ιδιοκτήτη του. -
Βασικά πωλείται μετά από λίγο καιρό γιατί ο ιδιοκτήτης του απλά βαρέθηκε να ποδηλατεί και δεν ήθελε να το βλέπει να σκουριάζει και να του πιάνει χώρο. Αυτοί που παίρνουν μετά από δεκαετίες ένα ποδήλατο 'εισαγωγικό', το κρατάνε 1 χρόνο, και μετά το πουλάνε για να πάρουν κάτι άλλο, αφενός περισσότερο εξειδικευμένο, αφεδύο πιο ακριβό, είναι πολυυυυυυυυυυύ λίγοι.
Και στο φινάλε καλά έκαναν και αγόρασαν ένα φθηνό 'εισαγωγικό'. Αν αγόραζαν ένα ακριβό με τα τριπλάσια λεφτά και μετά ανακάλυπταν ότι δεν τους ταιριάζει ή ότι απλά βαρέθηκαν (το πιθανότερο), δεν θα ήταν σε καλύτερη μοίρα. -
για το απαραιτητο εξοπλισμο εχουμε κατι; Κολαν/εσωρουχο πχ.
οπως φανηκε παραπανω ειμαι στη αρχη οποτε ας ειναι μονο τα απολυτως απαραιτητα. -
Ένα κράνος για αρχή θα έλεγα και όχι μόνο για την δική σου ασφάλεια αλλά για να σε παίρνουν πιο σοβαρά οι οδηγοί. Όσο ανεβάζεις χιλιόμετρα εξοπλίσου με κολάν κτλπ (ebay FTW).
-
Σωστός . Κράνος σίγουρα και επίσης ποδηλατικό κολλάν με μαξιλάρακια . Μην πάρεις όμως το πιο φτηνό ! Ούτε των 100€ .
Οσον αφορά την επιλογή του ποδηλάτου , ειναι αναγκαίο (κακό) να ξεκινήσεις με ενα ποδηλατο απλό και αν δεις ότι σου αρέσει να πας σε κατι καλυτερο .... Και αν δεις ότι το πράμα σοβαρευει , να πας για το βαρύ πυροβολικό ...
Ετσι θα δώσεις μεν περισσότερα χρήματα για ποδηλατα σε βάθος χρόνου αλλα θα καταλαβαίνεις σιγα σιγα και τις (τεράστιες) διάφορες μεταξύ τους .....Μια Ferrari στα χέρια ενός 18αρη αβγαλτου οδηγού ειναι κρίμα και παει χαραμι .
Ο φιλος μου Μακης ξεκίνησε με δικιά μου προτροπή .... Δεν άκουσε τις προτάσεις μου για αγορά ποδηλάτου .... Τελικά έφτασε αλλάζοντας 3 ποδηλατα σε κατι καλυτερο απο αυτο που του είχα προτείνει και κάθε φορά που βγαίνουμε βόλτα με ευγνώμονει που τον έβαλα σ αυτο το σπορ ....
Δεν μετάνιωσε όμως που άλλαξε τόσα ποδηλατα διότι έκανε σωστά την διαδρομή της εξέλιξης ..... -
Αρκετοί οδηγοί αυτοκινήτων μισούν τα ποδήλατα, ανάμεσα σε αυτούς και ο Jeremy Clarkson ο οποίος σε ένα παλαιότερο επεισόδιο του Top Gear είχε πει πως οι ποδηλάτες, επειδή δεν πληρώνουν φόρους, δεν πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κυκλοφορήσουν στους δημόσιους δρόμους.
Ακριβώς την ίδια άποψη φαίνεται πως είχε και μια Αγγλίδα, η Emma Way η οποία παρέσυρε με το αυτοκίνητό της ένα ποδηλάτη και στη συνέχεια τον εγκατέλειψε. Η Emma μάλιστα καυχήθηκε για το “κατόρθωμα” της στο Twitter αλλά για κακή της τύχη, και η τοπική αστυνομία χρησιμοποιούσε το Twitter.
Το περιστατικό συνέβη στη πόλη Norwich της Αγγλίας, με την Emma να παρασύρει ένα ποδηλάτη, τον 29-χρονο Toby Hockley, ο οποίος συμμετείχε σε έναν αγώνα 100 μιλίων. Ο ποδηλάτης βρέθηκε εκτός δρόμου, και σταμάτησε πάνω σε ένα δέντρο, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί σοβαρά.
Εσύ θα σταματούσες να δεις αν ο ποδηλάτης είναι καλά στην υγεία του, αλλά η Emma δεν το έκανε. Αντίθετα πάτησε το γκάζι και απομακρύνθηκε ενώ στη συνέχεια δημοσίευσε στο Twitter το “κατόρθωμα” της.
Ωστόσο αρκετοί χρήστες του Twitter είδαν το εριστικό tweet της Emma και το έστειλαν στον λογαριασμό του αστυνομικού τμήματος της πόλης Norwich. Και δεν έμειναν μόνο εκεί. Άρχισαν να ψάχνουν τα προφίλ της Emma και στα άλλα κοινωνικά δίκτυα (Facebook κ.τ.λ) και ανακάλυψαν μια φωτογραφία στην οποία πήγαινε με το αυτοκίνητο της με 153 χλμ/ώρα. Και αυτή στάλθηκε στην αστυνομία. Η Emma τρομοκρατημένη από την έκταση που άρχισε να παίρνει το θέμα, διέγραψε το προφίλ της το Twitter, αλλά το κακό είχε ήδη γίνει.
Σε ότι αφορά τον Toby Hockley, αυτός αρχικά δεν ήθελε να αναφέρει τίποτα, αφού δεν ήθελε η κοπέλα του να φοβάται για την ασφάλειά του όταν κυκλοφορεί με το ποδήλατό του, αλλά μόλις είδε την έκταση που πήρε το θέμα επικοινώνησε με την αστυνομία.
Το θέμα πήρε μεγάλη έκταση στην Αγγλία με την Emma να δίνει μια τηλεοπτική συνέντευξη στο ITV News και να δηλώνει πως δεν μισεί τα ποδήλατα, αφού και η ίδια ποδηλατεί. Στη συνέντευξη δήλωσε πως δεν σταμάτησε επειδή δεν κατάλαβε ότι χτύπησε τον ποδηλάτη. Η αρνητική δημοσιότητα μάλιστα, οδήγησε την Emma να πάρει αναγκαστική άδεια από την εργασία της μέχρι να λυθεί η υπόθεση.
Δηλώνει μετανιωμένη χαρακτηρίζοντας το tweet της “ηλίθιο” και ζητά συγνώμη γι’αυτό, επειδή λόγω αυτού έχει επηρεαστεί τόσο η προσωπική της ζωή όσο και η καριέρα της. Τι ηθικό δίδαγμα βγαίνει από την υπόθεση της Emma; Την επόμενη φορά που εσύ θέλεις να δημοσιεύσεις κάτι στο internet, σκέψου το δύο φορές.
& μαζί. Τι άλλο να πεις...
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Ένα κράνος για αρχή θα έλεγα και όχι μόνο για την δική σου ασφάλεια αλλά για να σε παίρνουν πιο σοβαρά οι οδηγοί. Όσο ανεβάζεις χιλιόμετρα εξοπλίσου με κολάν κτλπ (ebay FTW).Ε ...όχι άκριβως! Το καλό είναι να ΜΗΝ σε παίρνουν σοβαρά οι οδηγοί, για να μην σε περνάνε από νανομέτρα δίπλα σου.
Φυσικά όμως το κράνος είναι το μόνο πραγματικά αξεσουάρ για το ποδήλατο, καθώς τα φώτα για τους βολτάκηδες της μέρας είναι άχρηστα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αρκετοί οδηγοί αυτοκινήτων μισούν τα ποδήλατα, ανάμεσα σε αυτούς και ο Jeremy Clarkson ο οποίος σε ένα παλαιότερο επεισόδιο του Top Gear είχε πει πως οι ποδηλάτες, επειδή δεν πληρώνουν φόρους, δεν πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κυκλοφορήσουν στους δημόσιους δρόμους.
Αυτο το επιχείρημα είναι ότι πιο ηλίθιο έχω ακούσει. Ευτυχώς που δεν είπε να μπει 'τέλος κυκλοφορίας πεζών' όπου αναλόγως του βάρους σου να πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας για πεζοδρομία και να υπάρχουν κατηγορίες στα σιαμαία αναλόγως των ποδιών που έχουν Αλλά ο κλάρξον και το τοπ γκίαρ γενικότερα είναι για μένα η απόδειξη ότι είτε υπάρχει πολύς στόκος στην αγγλία είτε δεν πρέπει να κάνει ο λαζόπουλος εκπομπή εκεί...
Βέβαια και εμένα εάν με πλήρωναν αδρά τις ίδιες πίπες θα έλεγα...
Η ζωή...ποδήλατο!