-
Όταν τα λεφτά είναι πολλά και η ανάγκη επίδειξης μεγάλη, η αστυνομία του Ντουμπάι παίρνει και μια Βευρόν για να κάνουν παρέα μαζί της τα υπόλοιπα πανάκριβα μοντελάκια που επίσης έχει.
http://www.autoblog.com/2013/05/18/of-course-dubai-police-add-bugatti-veyron-to-fleet/
-
Και γιατί κάναν φωτοσόπ;
-
Καλά η ματαιοδοξία τους δεν έχει όρια.. Τελείως γελοίες καταστάσεις, ξοδεύονται τόσα λεφτά για πανάκριβα σπορ αυτοκίνητα ενώ θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν αυτά τα ποσά πχ για καλύτερη εκπαίδευση των αστυνομικών ή ακόμα και να δωθούν σε κοινωφελή ιδρύματα κτλ
Θα μπορούσαν να έπαιρναν panamera, M5, RS6.. όχι veyron, one 77, aventador, ff, sls, bentley, camaro...
-
Οι Βευρόν και τα τοιαύτα ως αστυνομικά δεν αποσκοπούν στην αποτροπή της τέλεσης ενός εγκλήματος ή στην αποτελεσματική καταδίωξη των δραστών τους, είναι αφελής όποιος πιστεύει κάτι τέτοιο. Εξυπηρετούν αποκλειστικά και μόνο στην διατήρηση του 'μύθου' του εμιράτου, της επίδειξης της χλιδής του και του πλούτου του. 'Φτηνή' προσέγγιση, αλλά θα περίμενε κανείς κάτι περισσότερο από ανθρώπους που κυκλοφορούν με μισό κιλό χρυσάφι επάνω τους στα καλά καθούμενα?
-
Τουλάχιστον αφελής..
Αφού για να σκεφτείς τα βολτάρουν σε πολυσύχναστα τουριστικά μέρη όπως το mall κ.α. ή τα έχουν και σαν εκθέματα σε τέτοιους χώρους. Είναι να απορεί κανείς.. -
Eσύ τα πλήρωσες? Όχι, άρα τι κλαίγεσαι, έχουν λεφτά και αγοράζουν.
Εδιτ
Πολύ καλό άρθρο
-
Απλά το θεωρώ γελοίο..
-
Για να δοθεί ακριβής απάντηση στο ερώτημα πρέπει να γνωρίσει κανείς τον Πίχ και την πολιτεία του, ίσως δε το ερώτημα θα έπρεπε να είναι, ποιός είναι ο κύριος Πίχ ? τότε πιστεύω ότι η απάντηση θαα ήταν πιο εύκολη, ας μου επιτραπεί να πω δυο λόγια για τον κύριο, από ότι θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
Ήταν εγγονός του Φέρντιναντ Πόρσε, του ιδρυτή της Πόρσε, μάνα του ήταν η Λουϊζα Πόρσε, κόρη του Φ.Πόρσε που παντρέυτηκε τον λογιστή του Αυστριακού τμήματος της πόρσε, τον Άντον Πίχ, άρα Φ. Πίχ είναι κατά 50% κληρονόμος της Πόρσε, ένα λοιπόν το κρατούμενο.
Γεννήθηκε στην Βιέννη της Αυστρίας και σπούδασε μηχανικός, το μάστερ του ήταν η βελτίωση κινητήρα της F1, δούλεψε στην Πόρσε από το το 1963- 1971 αναπτύσοντας την Πόρσε 906 και στα 27 χρόνια του ήταν ο υπεύθυνος μηχανικός του project της Porsche 917.
Το 1972 πήγε στην Audi και το 1975 σαν υπεύθυνος του τεχνολογικού της ήταν ο υπεύθυνος των Audi 80- 100, και το 1977 ήταν ο εμπνευστής του WRC ( World rally championship ) με αποτέλεσμα τη δημιουργία του Audi quattro.
Eίχε δημιουργήσει και μια μικρή τεχνική εταιρία στο διάστημα που μετακινήθηκε από την Porsche στην Audi που συνεργαζότανε με τις Audi και Mercedes και δημιούργησε τον 5κύλινδρο κινητήρα diesel της Mercedes.
Το 1993 μετακινήθηκε στη VW, μητρική εταιρία του VW Group και έγινε πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου αντικαθιστώντας τον Κάρλ Χάαν.Την εποχή εκείνη η VW είχε ακόμα 3 μήνες ζωής πριν την πτώχευση της, ήταν ο άνθρωπος που την έσωσε κυριολεκτικά, λέγεται ότι μόλις ανέλαβε έκλεισε σε μια αίθουσα τους 2.200 υπεύθυνους τμημάτων του VW group, κλείδωσε την πόρτα και είπε, όταν τελειώσουμε από εδώ μέσα οι μισοί θα πάτε σπίτι σας, ήταν δικτάτορας στη διοίκηση αλλά το αποτέλεσμα τον δικαίωσε, έκανε τη VW ένα παγκόσμιο γίγαντα.
Έκανε πολλά, το 2002 παραιτήθηκε από το συμβούλιο της Σκάνια και παρέσωσε τα ηνία στον πρώην της ΒΜW, τον Μπέρντ Πιτσεσρίντερ, στην διάρκεια της προεδρίας του στο γκρούπ έκανε επιθετικές αγορές, αρχικά ανέβασε το επίπεδο της Audi, μετά αγόρασε τις Lamborghini, Bugatti, Rolls-Royce και Bentley , και έστησε εργοστάσιο στην Αμερική φτοιάχνοντας εκεί το Beetle, το νέο σκαθάρι.
Είχε 12 παιδιά από 4 διαφορετικές γυναίκες, ανακηρύχθηκε από το περιοδικό Automobile Magazine σαν ο άνδρας του έτους 2011.
Ο άνθρωπος είναι μυθιστόρημα από μόνος του, ήταν τεράστιος, σαν ανέκδοτο λένε ότι όταν φτερνιζότανε ο Πίχ πάθαινε κρυολόγημα η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.Τώρα μπορείτε να απαντήσετε για το κίνητρο του, γιατί έφτιαξε την Veyron. Εγώ λέω από ματαιοδοξία, δεν του έφταναν όσα πάρα πολλά είχε κάνει, ήθελε στα στερνά του να αφήσει το στίγμα του με την Veyron, αρκεί να φέρεται στο νού σας τον ντόρο που είχε γίνει όταν ανακοίνωσε τις προδιαγραφές της.
Νομίζω πέθανε πέρσι τον Αύγουστο.
Tώρα αν κάποιοι θεωρούν γελοία την Veyron, είναι η άποψη τους, λαθεμένη θα έλεγα εγώ, αλλά ποιός είμαι εγώ να κρίνω ?
-
Πολύ ωραία όλα αυτά, μόνο που δεν πέθανε πέρσυ τον Αύγουστο
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Πολύ ωραία όλα αυτά, μόνο που δεν πέθανε πέρσυ τον ΑύγουστοΩραία, γράψε λάθος, εκεί είναι το πρόβλημα ?
Θα μπορούσες να πείς ότι ξέχασα και την αγορά της Ducati.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το 1972 πήγε στην Audi και το 1975 σαν υπεύθυνος του τεχνολογικού της ήταν ο υπεύθυνος των Audi 80- 100.......Αυτό συγκαταλέγεται στα κατορθώματά του;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το 1972 πήγε στην Audi και το 1975 σαν υπεύθυνος του τεχνολογικού της ήταν ο υπεύθυνος των Audi 80- 100.......
Αυτό συγκαταλέγεται στα κατορθώματά του;
όχι, στις αποτυχίες του, όπως και σε όλα τα άλλα , απέτυχε παταγωδώς, καταδίκασε τον όμιλο.
-
Επίσης απέτυχε να εξαγοράσει τελικά την RR.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το 1972 πήγε στην Audi και το 1975 σαν υπεύθυνος του τεχνολογικού της ήταν ο υπεύθυνος των Audi 80- 100.......
Αυτό συγκαταλέγεται στα κατορθώματά του;
όχι, στις αποτυχίες του, όπως και σε όλα τα άλλα , απέτυχε παταγωδώς, καταδίκασε τον όμιλο.
Δε ρώτησα αν απέτυχε παταγωδώς, ούτε αν καταδίκασε τον όμιλο, αυτά τα ξέρω. Ρώτησα αν τα 80 & 100 συγκαταλέγονται στα κατορθώματά του
-
Αν δείς τι έφτιαχνε τότε η Audi η οποία λίγα χρόνια πριν είχε αγοραστεί από την VW το 80 ήταν διαστημικό μπροστά στο πρώτο Audi που ήταν το 60, με καρότσα από την IFA / DKW, το 102, οπότε, ναί, για την εποχή του το 80 ήταν ένα κατόρθωμα, ήταν το 1ο αυτοκίνητο παγκοσμίως που έβαλε τα τζάμια στην ίδια επιφάνεια με τις λαμαρίνες χωρίς να προεξέχουν μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας, το 80 ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο με γαλβανισμένο όλο το αμάξωμα, στο 80 παρουσιάστηκε και το σύστημα Procon Ten, άσχετα αν στη συνέχεια με την εξέλιξη των υπολογιστών άλλαξε η σχεδίαση των αμαξωμάτων όσον αφορά την παθητική ασφάλεια, οπότε ναι, για εμένα είναι ένα από τα κατορθώματα του, το Audi 80, το λεγόμενο και αυγό, ήταν για την εποχή του ένα πάρα πολύ καλό και εξελιγμένο αυτοκίνητο, αν το βλέπεις και το συγκρίνεις με τα σημερινά αυτοκίνητα, είναι λάθος, κάθε τι πρέπει να το κρίνεις και να το συγκρίνεις με την εποχή του.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν δείς τι έφτιαχνε τότε η Audi η οποία λίγα χρόνια πριν είχε αγοραστεί από την VW το 80 ήταν διαστημικό μπροστά στο πρώτο Audi που ήταν το 60, με καρότσα από την IFA / DKW, το 102, οπότε, ναί, για την εποχή του το 80 ήταν ένα κατόρθωμα, ήταν το 1ο αυτοκίνητο παγκοσμίως που έβαλε τα τζάμια στην ίδια επιφάνεια με τις λαμαρίνες χωρίς να προεξέχουν μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας, το 80 ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο με γαλβανισμένο όλο το αμάξωμα, στο 80 παρουσιάστηκε και το σύστημα Procon Ten, άσχετα αν στη συνέχεια με την εξέλιξη των υπολογιστών άλλαξε η σχεδίαση των αμαξωμάτων όσον αφορά την παθητική ασφάλεια, οπότε ναι, για εμένα είναι ένα από τα κατορθώματα του, το Audi 80, το λεγόμενο και αυγό, ήταν για την εποχή του ένα πάρα πολύ καλό και εξελιγμένο αυτοκίνητο, αν το βλέπεις και το συγκρίνεις με τα σημερινά αυτοκίνητα, είναι λάθος, κάθε τι πρέπει να το κρίνεις και να το συγκρίνεις με την εποχή του.Έχεις μπερδέψει τις γενιές του Audi 80. Η πρώτη (αυτή που περιγράφει το μεταφρασμένο άρθρο της wikipedia στο αρχικό σου ποστ), δεν είχε τίποτα από όσα αναφέρεις για το αυγό.
-
Συγγνώμη, για αυτό μιλάτε:
Αν ναι, είναι από τα πιο απελπιστικά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν δείς τι έφτιαχνε τότε η Audi η οποία λίγα χρόνια πριν είχε αγοραστεί από την VW το 80 ήταν διαστημικό μπροστά στο πρώτο Audi που ήταν το 60, με καρότσα από την IFA / DKW, το 102, οπότε, ναί, για την εποχή του το 80 ήταν ένα κατόρθωμα, ήταν το 1ο αυτοκίνητο παγκοσμίως που έβαλε τα τζάμια στην ίδια επιφάνεια με τις λαμαρίνες χωρίς να προεξέχουν μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας, το 80 ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο με γαλβανισμένο όλο το αμάξωμα, στο 80 παρουσιάστηκε και το σύστημα Procon Ten, άσχετα αν στη συνέχεια με την εξέλιξη των υπολογιστών άλλαξε η σχεδίαση των αμαξωμάτων όσον αφορά την παθητική ασφάλεια, οπότε ναι, για εμένα είναι ένα από τα κατορθώματα του, το Audi 80, το λεγόμενο και αυγό, ήταν για την εποχή του ένα πάρα πολύ καλό και εξελιγμένο αυτοκίνητο, αν το βλέπεις και το συγκρίνεις με τα σημερινά αυτοκίνητα, είναι λάθος, κάθε τι πρέπει να το κρίνεις και να το συγκρίνεις με την εποχή του.
Έχεις μπερδέψει τις γενιές του Audi 80. Η πρώτη (αυτή που περιγράφει το μεταφρασμένο άρθρο της wikipedia στο αρχικό σου ποστ), δεν είχε τίποτα από όσα αναφέρεις για το αυγό.
Δεν έχω ανάγκη την μετάφραση της Wiki, έχω όλα τα τεύχη των 4τροχών, από το αυθεντικό Νο1, και έγραψα ότι θυμάμαι από κείμενα του Κ.Κ, δεν καταλαβαίνω την απορία σου, εγώ έκανα λάθος, αν έκανα, εσύ γιατί δεν μας τα λες ποιό σωστά να μάθουμε ? Τι δεν σου αρέσει στον Πίχ ? Επειδή είναι Γερμανός και μας έχουνε πηδήξει πολλές φορές ? μα δεν τους πάω ούτε εγώ, αλλά σαν μηχανικός δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια σε δημιουργίες σαν αυτές, και άλλες πολλές όχι μόνο των γερμανών.
Όσον αφορά λοιπόν τον Πίχ τον θεωρώ ότι έκανε τη διαφορά στην αυτοκινητοβιομηχανία, μας αρέσει, δεν μας αρέσει άφησε το στίγμα του.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το 1972 πήγε στην Audi και το 1975 σαν υπεύθυνος του τεχνολογικού της ήταν ο υπεύθυνος των Audi 80- 100.......
Αυτό συγκαταλέγεται στα κατορθώματά του;
όχι, στις αποτυχίες του, όπως και σε όλα τα άλλα , απέτυχε παταγωδώς, καταδίκασε τον όμιλο.
Δε ρώτησα αν απέτυχε παταγωδώς, ούτε αν καταδίκασε τον όμιλο, αυτά τα ξέρω. Ρώτησα αν τα 80 & 100 συγκαταλέγονται στα κατορθώματά του
Και κάτι άλλο, η ερώτηση σου δεν αφορούσε συγκεκριμένα το 80 Β3, ήταν γενικά για το 80, οπότε δεν έχω μπερδέψει εγώ τις γενιές.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν δείς τι έφτιαχνε τότε η Audi η οποία λίγα χρόνια πριν είχε αγοραστεί από την VW το 80 ήταν διαστημικό μπροστά στο πρώτο Audi που ήταν το 60, με καρότσα από την IFA / DKW, το 102, οπότε, ναί, για την εποχή του το 80 ήταν ένα κατόρθωμα, ήταν το 1ο αυτοκίνητο παγκοσμίως που έβαλε τα τζάμια στην ίδια επιφάνεια με τις λαμαρίνες χωρίς να προεξέχουν μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας, το 80 ήταν επίσης το πρώτο αυτοκίνητο με γαλβανισμένο όλο το αμάξωμα, στο 80 παρουσιάστηκε και το σύστημα Procon Ten, άσχετα αν στη συνέχεια με την εξέλιξη των υπολογιστών άλλαξε η σχεδίαση των αμαξωμάτων όσον αφορά την παθητική ασφάλεια, οπότε ναι, για εμένα είναι ένα από τα κατορθώματα του, το Audi 80, το λεγόμενο και αυγό, ήταν για την εποχή του ένα πάρα πολύ καλό και εξελιγμένο αυτοκίνητο, αν το βλέπεις και το συγκρίνεις με τα σημερινά αυτοκίνητα, είναι λάθος, κάθε τι πρέπει να το κρίνεις και να το συγκρίνεις με την εποχή του.
Έχεις μπερδέψει τις γενιές του Audi 80. Η πρώτη (αυτή που περιγράφει το μεταφρασμένο άρθρο της wikipedia στο αρχικό σου ποστ), δεν είχε τίποτα από όσα αναφέρεις για το αυγό.
Δεν έχω ανάγκη την μετάφραση της Wiki, έχω όλα τα τεύχη των 4τροχών, από το αυθεντικό Νο1, και έγραψα ότι θυμάμαι από κείμενα του Κ.Κ, δεν καταλαβαίνω την απορία σου, εγώ έκανα λάθος, αν έκανα, εσύ γιατί δεν μας τα λες ποιό σωστά να μάθουμε ? Τι δεν σου αρέσει στον Πίχ ? Επειδή είναι Γερμανός και μας έχουνε πηδήξει πολλές φορές ? μα δεν τους πάω ούτε εγώ, αλλά σαν μηχανικός δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια σε δημιουργίες σαν αυτές, και άλλες πολλές όχι μόνο των γερμανών.
Όσον αφορά λοιπόν τον Πίχ τον θεωρώ ότι έκανε τη διαφορά στην αυτοκινητοβιομηχανία, μας αρέσει, δεν μας αρέσει άφησε το στίγμα του.
Πάλι λόγια στο στόμα μου; με στενοχωρείς
Ποιος είπε ότι δε γουστάρω τον γερμαναρ... εεε... τον κ. Πιχ;
Δεν ξέρω σε ποια κείμενα του ΚΚ αναφέρεσαι, ούτε τι θυμάσαι από αυτά, ούτε σε ρώτησα.
Το μόνο που ρώτησα είναι αν θεωρούνται κατόρθωμα τα 80/100 πρώτης και δεύτερης γενιάς, δεν αναφέρθηκα σε κάτι άλλο.Και κάτι άλλο, η ερώτηση σου δεν αφορούσε συγκεκριμένα το 80 Β3, ήταν γενικά για το 80, οπότε δεν έχω μπερδέψει εγώ τις γενιές.
Η ερώτησή μου αφορούσε τα Β1 και Β2 βασικά (και το C2, αν μιλάμε για το 100), που ταιριάζουν με τις χρονολογίες που λες ότι δούλεψε πάνω τους ο Πιχ στην Audi. Μόνος σου το έγραψες:
'το 1975 ήταν υπεύθυνος για τα 80 & 100'
Άρα, έφτιαξε το facelift του Β1. Αν έφτασε ως το Β3 (1986), αυτό σημαίνει ότι μετά από δύο μοντέλα-κηδείες-με-ρόδες (Β1 & Β2), έφτασε στην αξιοπρέπεια του Β3 (που κι αυτό κηδεία ήταν, αλλά ας πούμε ότι ενσωμάτωσε ενδιαφέρουσες καινοτομίες).
WOW, μιλάμε για success story έτσι;
BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;