-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Η έλλειψη αζώτου και το ιξώδες του λαδιού έκαναν τη διαφορά που ανιχνεύεις, μη μπλέξεις με αλλαγές ελατηρίων προσπαθώντας να ταιριάξεις ελατήρια στον σημερινό χαρακτήρα των αμορτισέρ, δεν πρόκειται να βρείς άκρη και θα ξοδευτείς άδικα, η γνώμη μου είναι ή ξαναβάζεις καινούργια τα Β6 αζώτου. ή βάζεις τα μαμά της Merc, αλλιώς συμβιβάσου όπως είναι τώρα.πλεον στις ανακατασκευες των αμορτισερ βαζουν και αζωτο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Η έλλειψη αζώτου και το ιξώδες του λαδιού έκαναν τη διαφορά που ανιχνεύεις, μη μπλέξεις με αλλαγές ελατηρίων προσπαθώντας να ταιριάξεις ελατήρια στον σημερινό χαρακτήρα των αμορτισέρ, δεν πρόκειται να βρείς άκρη και θα ξοδευτείς άδικα, η γνώμη μου είναι ή ξαναβάζεις καινούργια τα Β6 αζώτου. ή βάζεις τα μαμά της Merc, αλλιώς συμβιβάσου όπως είναι τώρα.Μάλλον αυτό θα είναι, ... και θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Θα συμβιβαστώ προσωρινά με την τωρινή κατάσταση και μετά πάω για αλλαγή με καινούργια Β6.
Ερώτηση : όταν μιλάς για διαφορά ιξώδους εννοείς ότι τώρα έχουν πιο παχύρευστο λάδι από πριν; Θα βοηθούσε αλλαγή του λαδιού με άλλο πιο ρευστό;
ευχαριστώ Παναγιώτη και καλή Ανάσταση!@ Ηλιας Α
μπαίνει άζωτο και στα Β6; ή πρέπει να έχουν ειδική βαλβίδα για αυτό; -
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Η έλλειψη αζώτου και το ιξώδες του λαδιού έκαναν τη διαφορά που ανιχνεύεις, μη μπλέξεις με αλλαγές ελατηρίων προσπαθώντας να ταιριάξεις ελατήρια στον σημερινό χαρακτήρα των αμορτισέρ, δεν πρόκειται να βρείς άκρη και θα ξοδευτείς άδικα, η γνώμη μου είναι ή ξαναβάζεις καινούργια τα Β6 αζώτου. ή βάζεις τα μαμά της Merc, αλλιώς συμβιβάσου όπως είναι τώρα.
Μάλλον αυτό θα είναι, ... και θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Θα συμβιβαστώ προσωρινά με την τωρινή κατάσταση και μετά πάω για αλλαγή με καινούργια Β6.
Ερώτηση : όταν μιλάς για διαφορά ιξώδους εννοείς ότι τώρα έχουν πιο παχύρευστο λάδι από πριν; Θα βοηθούσε αλλαγή του λαδιού με άλλο πιο ρευστό;
ευχαριστώ Παναγιώτη και καλή Ανάσταση!@ Ηλιας Α
μπαίνει άζωτο και στα Β6; ή πρέπει να έχουν ειδική βαλβίδα για αυτό;Eυχαριστώ για τις ευχές Ξενοφών και ανταποδίδω. Το ιξώδες του λαδιού σαφώς και παίζει σοβαρό ρόλο, παληά που δεν υπήρχαν τα συνθετικά πολύτυπα λάδια στα αμορτισέρ των μοτοσυκλεττών κάναμε ανάμιξη μονότυπων λαδιών για αμορτισέρ μέχρι να πετύχουμε το ιξώδες που θέλαμε, πχ 50% λάδι Νο10 και 50% Νο 5 και είχαμε ιξώδες Νο 7.5. μίλα με τον άνθρωπο που τα ανακατασκεύασε, γνώμη μου είναι να βάλεις καινούργια.
Το άζωτο μπαίνει με ειδικό μηχάνημα που στεγανοποιεί το παξιμάδι με την τσιμούχα, αν το αμορτισέρ δεν είναι ανοιγόμενο πρέπει να γίνει νέα υποδοχή στο άνω μέρος αφού κοπεί με νέο μεγάλο παξιμάδι με ειδική τσιμούχα για το άζωτο και βέβαια να υπάρχει το κατάλληλο μηχάνημα. -
ευχαριστώ και πάλι. Θα τον ρωτήσω.
προς το παρόν :
Καλή Ανάσταση σε όλους! -
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
ΥΓεια σε όλους και καλό μήνα!
Θέλω να ρωτήσω γιατί κανείς δέν προωθεί τις αναρτήσεις OSRAV (http://www.osrav.it/PRO_104_eng.htm)?
Η Ιταλία δέν έχει δρόμους 'φιδίσιους' και με ποιότητα που ταιριάζει στον δικό μας ασφαλτοτάπητα?
Δηλαδή η Γερμανία (bilstein) και η Ολλανδία( Koni) έχει περισσότερες στροφές ή είναι πιό γειτονική χώρα?
Η μήπως ισχύει το ρητό: Ιταλικό είναι θα χαλάει. Μια μέρα σκεφτόμουν αυτό το ρητό...και παρατήρησα πόση ζημιά μπορεί να κάνει μια πληροφορία εάν διοχετευτεί τεχνιέντως στα ΜΜΕ (περιοδικά αυτοκινήτου) χωρίς να γίνει εμπεριστατωμένη μελέτη...
Παρά τα τις εποχής ,δέν έχω κάτι με τους Γερμανούς κλπ, αλλά θεωρώ ότι καλό είναι να προτειμάμε τον γείτονα(μιας και στα ίδια γεωγραφικά ύψη, βγάζουμε και ίδια γούστα ίσως).
Λέγαν φεριπείν ότι λίγο παλιότερα τα alfa romeo 'πάσχαν' στα ηλεκτρικά... Μπήκε στο μικροσκόπειο όμως το θέμα να φανεί ότι τα ηλεκτρικά που χαλούσαν ήταν bosh? Σίγουρα το αυτοκίνητο εκτός από γενικό σύνολο αποτελείται και από επιμέρους......
Κάτι άλλο. Ενα αυτοκίνητο που έχει χαμηλώσει ή έχει αλλάξει διάσταση ελαστικών, μπορεί να μπεί στην κλασικά ηλεκτρονική ευθυγράμηση ή πρέπει να μπεί στην άλλη.....την παλιά καλή? Η ηλεκτρονική μήπως έχει έτοιμη την συνταγή μόνο για τα 'μαμα' ύψη?
Ευχαριστώαπάντηση του 21 Quadra
Δεν έχει να κάνει με το πόσες στροφές έχει μια χώρα, αλλά με το τι θέλει να φτιάξει, πόσα θα διαθέση για έρευνα, αν θα έχει δυναμική συμμετοχή σε αγώνες κάθε είδους, αφού οι αγώνες βελτιώνουν το είδος κλπ.Η Osrav πέρασε από την Ελλάδα από 2-3 χέρια, δεν ευτύχησε να έχει μόνιμη και δυναμική παρουσία για λόγους που δεν γνωρίζω, αλλά εκ του αποτελέσματος κρίνοντας θεωρώ ότι ατύχησε και ότι η εμπορική της πορεία δεν είχε να κάνει με την ποιότητα της.
Μην ξεχνάς ότι δεν είναι κοινά αμορτισέρ απλής αντικατάστασης που με τον όγκο των πωλήσεων τους μπορούν να υποστηρίξουν και το κομμάτι των ειδικών αμορτισέρ με τις λίγες πωλήσεις και τα έξοδα διαφήμησης και προώθησης, sponsoring κλπ.
Έχουμε να κάνουμε με ειδικά αμορτισέρ σε μια μικρή αγορά με ισχυρό ανταγωνισμό εδραιωμένο για χρόνια, με άκρες στους αγωνιζόμενους, με πτωτική την τάση τόσο των αγώνων στην Ελλάδα λόγω της κρίσης αλλά και με την έλλειψη Ιταλικών αυτοκινήτων σε αυτούς, η Osrav στην Ελλάδα κινήθηκε την εποχή που υπήρχαν Ιταλικά αυτοκίνητα στους Ελληνικούς αγώνες, την εποχή των Lancia Integrale και Fiat Cinqucento - Seicento, ελπίζω να σου έλυσα την απορία.[/quote]
Επαναφέρω το θέμα γιατί μετά από μιά ευθυγράμηση που δέν έμεινα ευχαριστημένος (μέσα στη μεγάλη εβδομάδα) ,πήγα χθές αλλού και όλα καλά. ΑΛΛΑ....
Ερώτηση στον χθεσινό μάστορα: Μάστορα αυτά τα OSRAV γιατί δέν τα προωθεί κανείς? Κανείς δέν τα προτιμάει? τόσο πολύ δέν κονομάνε με αυτά??
Απάντηση μάστορα: καλά είναι αλλά δέν κρατάνε για πολύ....
Την ίδια ερώτηση την είχα κάνει στον άλλο μάστορα της ευθυγράμησης την μεγάλη βδομάδα.
Απάντηση:Είναι τα μόνα αμορτισέρ που δέν καλύπτονται με εγγύηση....
Ηθελα να ήξερα πόσο τί περιθώρια κέρδους έχει αυτό το αμορτησέρ σε σχέση με τα διαφημιζόμενα...
http://www.koni.gr/ell/categories/�%9 ... F%84%CE%B1http://www.osrav.it/PRO_105_eng.htm
διαφήμηση? ναι, γιατί άν εξαλειφθούν επειδή είναι μή διαφημηζόμενα και είναι εν τέλη καλύτερα...
-
Υ.γ. Ο Quadra μια χαρά μου έλυσε την απορία,απλώς βάζω ολοκληρωμένα όσο γίνεται, τη συζήτηση.
Είναι από τους τύπους που γουστάρω να διαβάζω! -
Έχει βάλει κανένας στο αμάξι του τα monroe reflex ?
http://www.monroe.com/products/Reflex/StrutsΉρθε ο καιρός για αμορτισέρ και σκέφτομαι να βάλω τα παραπάνω. (Hyundai accent 2003 104.000 χλμ )
Το αμάξι έχει καταντήσει βάρκα στη κυριολεξία. Οποιαδήποτε ανωμαλία στο οδόστρωμα το κάνει να κουνιέται περα δόθε . Στο φρενάρισμα βυθίζεται πολύ η μούρη συν ότι αν είμαι σταματημένος και περάσει κάποιος δίπλα μου έστω με μηχανάκι με μια ταχύτητα 60 χλμ το αμάξι κουνιέται. Αυτά τα προβλήματα τα έχω απο τα 80.000 χλμ . Μήπως να αλλάξω και τα ελατήρια; Φοβάμαι μήπως τα έχω καταστρέψει που έχω για τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα πεσμένα αμορτισέρ συν ότι το αμάξι φορτώνεται συχνά υπερβολικά (πράγματα φουλ σε καθίσματα πορτ παγκάζ 4 άτομα συν σχάρα φορτωμένη ) -
Νομιζω οτι το κουνημα απο τα μηχανακια και αλλα πιο βαρια οχηματα οταν περνουν με ταχυτητα διπλα σου και εισαι σταματημενος σε φαναρι, δε θα στρωσει. Τα υπολοιπα θα βελτιωθουν.
-
Ο χρήστης Dare-Devil έγραψε:
Έχει βάλει κανένας στο αμάξι του τα monroe reflex ?
http://www.monroe.com/products/Reflex/StrutsΉρθε ο καιρός για αμορτισέρ και σκέφτομαι να βάλω τα παραπάνω. (Hyundai accent 2003 104.000 χλμ )
Το αμάξι έχει καταντήσει βάρκα στη κυριολεξία. Οποιαδήποτε ανωμαλία στο οδόστρωμα το κάνει να κουνιέται περα δόθε . Στο φρενάρισμα βυθίζεται πολύ η μούρη συν ότι αν είμαι σταματημένος και περάσει κάποιος δίπλα μου έστω με μηχανάκι με μια ταχύτητα 60 χλμ το αμάξι κουνιέται. Αυτά τα προβλήματα τα έχω απο τα 80.000 χλμ . Μήπως να αλλάξω και τα ελατήρια; Φοβάμαι μήπως τα έχω καταστρέψει που έχω για τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα πεσμένα αμορτισέρ συν ότι το αμάξι φορτώνεται συχνά υπερβολικά (πράγματα φουλ σε καθίσματα πορτ παγκάζ 4 άτομα συν σχάρα φορτωμένη )Δεν ξερω ρε φιλε τι γινεται με αυτα τα MONROE. Μονο ο antonis team τα συστηνει εδω μεσα. Ολοι οι αλλοι μαστοροι εξω οταν ψαχνομουν και εγω, τα αποφευγουν σαν ο διαολος το λιβανι.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι θες ΑΜΕΣΑ καινουρια αμοριτσερ για την ασφαλεια σου. Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι τα ΚΥΒ τα μαυρα ειναι καλα στο δικο μου αμαξι(hyundai tucson) το οποιο μεταμορφωθηκε κυριολεκτικα προς το καλυτερο μετα απο 100.000 με τα μαμα. Κρατημα και ταυτοχρονα πολυ απορροφητικα .
Για τα μονροε λιγες πληροφοριες θα βρεις καθως στην ελλαδα λιγοι τα φορανε. Ισως ειναι και κορυφαια. -
-
συνέχεια από εδώ: viewtopic.php?f=6&t=2798&start=2070
Σήμερα έκανα service στην w211. Γενικός έλεγχος και μεταξύ άλλων αλλάχθηκε και το δεξί μπαλάκι της ανάρτησης μπροστά, το οποίο αρχισε να παρουσιάζει τζόγο. Μετά από αυτό το αυτοκίνητο συπεριφέρεται ηπιότερα στις ανωμαλίες και στις λακούβες. Παραμένει σφιχτό, αλλά μειώθηκε κάπως το κοπάνημα και το τρίξιμο. Θα το παρακολουθήσω για κάποιο διάστημα ακόμη. -
Στο 3άρι,ποιό θα 'συνεργάζεται' καλύτερα με τα μαμά ελατήρια;....το Koni sport ή το Bilstein sport(B6);
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Στο 3άρι,ποιό θα 'συνεργάζεται' καλύτερα με τα μαμά ελατήρια;....το Koni sport ή το Bilstein sport(B6);Ποια μαμά ελατήρια, τα απλά ή τα σπορ; Γιατί για τα σπορ δεν θέλεις sport B6 αλλά sprint B8.
-
Τα απλά είναι onyx...1600 είναι.
υγ.να μου πείς....και τα απλά στην ουσία sport είναι...!! -
Ακόμα και στο 1600 όταν το αγοράζεις επιλέγεις αν θέλεις σπορ ανάρτηση. Είναι λίγο το κόστος και έχει άλλες αντιστρεπτικές, ελατήρια και αμορτισέρ και είναι χαμηλωμένο. Για χαμηλωμένα προτιμάς Β8 και όχι Β6 που είναι για στάνταρ ύψος.
-
Οπότεεε.......Β7!!!!
-
Οnyx δε νομιζω οτι τα σπορ εργοστασιακα ελατηρια χαμηλωνουν 3 ποντους ωστε να θελουν Β8.
Συνηθως κατεβαζουν 1-1.5 ποντους ,οποτε παει σαφως σε Β6.
Τωρα εχοντας εμπειρια απο κονι σπορτ με χαμηλωμα και με μαμα ελατηριο και με Β8 με χαμηλωμα, σε διαφορετικα αυτοκινητα βεβαια μπορω να πω πως ο συνδυασμος κονι σπορτ με eibach ηταν κουραστικος ενω τα Β8 παλι με eibach πιο ανετα.
Απο κρατημα ικανοποιητικα και τα 2.
Με μαμα ελατηρια και κονι ο συνδυασμος δουλευε τελεια, οσο σπορτιφ επρεπε.
Συνεπως στο προτεινω.
Αν βεβαια πας σε Β6 καιτα να ειναι 40ρια ωστε να εχεις τη δυνατοτητα επισκευης μετεπειτα. -
Πιστεύω και με 50άρι,θα είναι ταμάμ......
S3,τον συνδυασμό μαμά ελατήρια με Koni sport,σε τι αμάξι τον δούλεψες; -
peugeot 206 1,6
-
Πόσο μετράει κάτι που είναι σε άλλο αυτοκίνητο; Άλλο αυτοκίνητο άλλο ζύγισμα, άλλα βάρη... τι κι αν είναι το εργοστασικό ελατήριο τι κι αν δεν είναι, το καθένα είναι για διαφορετικό αυτοκίνητο. Και το αμορτισέρ μπορεί να είναι ίδια σειρά αλλά δεν είναι το ίδιο... δύσκολο να αποφασίσει κανείς αν δεν το δοκιμάσει σε ίδιο αυτοκίνητο.
Κάτι για Β6 40 ή 50 που λέτε και δυνατότητα επισκευής τι είναι;; Έχει καμιά σχέση με το mono twin;;
Περί Αναρτήσεων