-
οχι δεν προκειται να βαλω μεγαλυτερη τουρμπινα. με φτανει αυτη.μετα θες και προγραμμα και αλλα διαφορα...
πριν καποιες μερες που ρωτησα μου ειπαν για υβριδιο. απο οτι καταλαβα αλλαζουν στην υπαρχουσα την φτερωτη με μεγαλυτερη...? γενικα δεν θελω να κανω βελτιωση καθως εκτος του οικονομικου, δεν μου χρειαζεται παραπανω ιπποδυναμη. -
απανταω σε αυτο: viewtopic.php?f=15&t=4910&p=2805021#p2805021
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
Πόσα χμ εχεις? Συνήθως στις πόσες χιλιαδες στροφές το δουλευεις το μοτερ? ΑΠο απόδοση εχει πεσει?
Για τουρμπο μου ακουγεται μπορεί και κάποιος ιμάνταςεχω 70.000χλμ, δεν εχω καμια πτωση αποδοσης. δεν το δουλευω ψηλα, και αυτος ειναι και απο τους λογους που καπνισε τις βαλβιδες.
-
Στα 70.000 βαλβίδες + καδένα + τουρμπίνα? Να το πουλήσω από τώρα καλύτερα πριν φτάσω εκεί
Πριν τον καθαρισθμό των βαλβίδων είχες παρατηρήσει καμία αλλαγή στις τιμές της κάρτας καυσαερίων? Πχ στους HC? Συγγνώμη για την ασχετη ερώτηση (για το τούρμπο) (όμως σχετική με τις βαλβίδες) αλλά έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί και εγώ έχω κάτι περίεργα σημάδια, αρρυθμιες,τκλ
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Στα 70.000 βαλβίδες + καδένα + τουρμπίνα? Να το πουλήσω από τώρα καλύτερα πριν φτάσω εκείΠριν τον καθαρισθμό των βαλβίδων είχες παρατηρήσει καμία αλλαγή στις τιμές της κάρτας καυσαερίων? Πχ στους HC? Συγγνώμη για την ασχετη ερώτηση (για το τούρμπο) (όμως σχετική με τις βαλβίδες) αλλά έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί και εγώ έχω κάτι περίεργα σημάδια, αρρυθμιες,τκλ
με βαση αυτα που διαβαζω και παθαινουν οι φιλοι μου, να το πουλησεις
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Στα 70.000 βαλβίδες + καδένα + τουρμπίνα? Να το πουλήσω από τώρα καλύτερα πριν φτάσω εκείΠριν τον καθαρισθμό των βαλβίδων είχες παρατηρήσει καμία αλλαγή στις τιμές της κάρτας καυσαερίων? Πχ στους HC? Συγγνώμη για την ασχετη ερώτηση (για το τούρμπο) (όμως σχετική με τις βαλβίδες) αλλά έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί και εγώ έχω κάτι περίεργα σημάδια, αρρυθμιες,τκλ
Aυτά τα προβλήματα των βαλβίδων στου κινητήρες του Group VW είναι προβλήματα των κινητήρων άμεσου ψεκασμού και δεν έχουν σχέση με το τούρμπο ή τον κομπρέσσορα και προέρχονται από τις ανακυκλώσεις στους αυλούς εισαγωγής, το πρόβλημα δε της καδένας προέρχεται από 2 αιτίες η 1η είναι η κακή της ποιότητα, και η 2η από το χαλαρό ελατήριο του εντατήρα. Αυτός δουλευει με 2 τρόπους, μηχανικά και υδραυλικά, υπάρχει το ελατήριο που τεντώνει μηχανικά την καδένα για τα πρώτα λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να ανέβει η πίεση του λαδιού, μετά από μερικές χιλιάδες χλμ που η καδένα έχει ελαφρώς ξεχειλώσει το ελατήριο δεν έχει την απαιτούμενη ένταση να την κρατήσει τεντωμένη και κροταλίζει για τα λίγα δευτερόλεπτα που μεσολαβούν μέχρι να ανέβει η πίεση στο λάδι. Άκουσα ότι τελευταία άλλαξαν τους εντατήρες βάζοντας ισχυρότερο ελατήριο.
Καλά θα έκαναν να έβαζαν και καλύτερης ποιότητας καδένα.
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
απανταω σε αυτο: viewtopic.php?f=15&t=4910&p=2805021#p2805021Πόσα χμ εχεις? Συνήθως στις πόσες χιλιαδες στροφές το δουλευεις το μοτερ? ΑΠο απόδοση εχει πεσει?
Για τουρμπο μου ακουγεται μπορεί και κάποιος ιμάνταςεχω 70.000χλμ, δεν εχω καμια πτωση αποδοσης. δεν το δουλευω ψηλα, και αυτος ειναι και απο τους λογους που καπνισε τις βαλβιδες.
Ριξε μια ματια εδω και προτεινω να διαβασεις το θρεντ απο την 1η σελιδα μεχρι τελευταια. http://www.sciroccoclub.gr/forum/viewto ... 9&start=30
Τουρμπινα δεν μου φαινεται να ειναι το προβλημα σου.Τελος θα προτεινα να πας και μια βολτα σε μια 'καλη' αντιπροσωπεια..
-
Αυτο ειναι αλλο πραγμα, δεν εχει σχεση με το τουρμπο, ειναι μια μικρη βαλβιδα που δινει λαδι για το μεταβλτο χρονισμο και κολλαει και κανει αυτο το κροταλισμα.
Επομενο επεισοδιο αν το αφησεις ειναι πηδηγμα δοντιου, αλλαγη καδενας, γραναζιων, γλιστρων, πιθανων βαλβιδων κλπ 1.000€, ευχαριστουμε που μας προτιμησατε. -
Λογικα ο φιλος μας ήθελε να απαντήσει στο θεμα VW Forum που γράφει ενα παλικάρι για κροτάλισμα στις πρωινές εκκινήσεις εκει έχω γράψει και εγω για τον καθαρισμό της βαλβίδας αυτης!
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Στα 70.000 βαλβίδες + καδένα + τουρμπίνα? Να το πουλήσω από τώρα καλύτερα πριν φτάσω εκείΠριν τον καθαρισθμό των βαλβίδων είχες παρατηρήσει καμία αλλαγή στις τιμές της κάρτας καυσαερίων? Πχ στους HC? Συγγνώμη για την ασχετη ερώτηση (για το τούρμπο) (όμως σχετική με τις βαλβίδες) αλλά έχω αρχίσει να ανησυχώ γιατί και εγώ έχω κάτι περίεργα σημάδια, αρρυθμιες,τκλ
Τα σημαδια πριν τον καθαρισμο, ηταν αρρυθμιες σε κρυα εκκινηση και αρκετα σκασιματα στην εξατμιση. οταν ηταν ζεστο καταλαβαινα ενα τρεμουλο οταν σταματουσα πχ σε καποιο φαναρι. δεν συγκρινα καυσαερια με παλιοτερες καρτες. επισης ειχα αυξημενη καταναλωση σε σκεση με το παρελθον (περιπου 2lt στα 100χλμ, δηλαδη απο μ.ο 8lt πηγα στα 9,5 με 10lt ). επισης υπηρχε και μειωση στην αποδοση που δεν ηταν τοση ωστε να το αντιληφθεις και με την καθημερινη χρηση δεν καταλαβαινεις τη διαφορα.
μετα τον καθαρισμο εχει πεσει η καταναλωση (οχι ομως στα αρχικα επιπεδα), αλλα η λειτουργια του κινητηρα ειναι οπως ηταν καινουργιο (αθορυβο και στο ρελαντι ειναι σαν να μην δουλευει).Την καδενα την αλλαξα 'προληπτικα' καθως χρεωθηκα μονο τα ανταλλακτικα. εκανε κατι περιεργα, και εφοσον ανοιχτηκε το μοτερ ηταν 'ευκαιρια' να αλλαχθει.
-
Ωραία ευχαριστώ. Προσωπικά παροδικές αρρυθμίες στο ρελαντί έχω ήδη από 10.000km.. Αλλά δεν είναι έντονες, απλά μερικές φορές νιώθω ένα μικρό τράνταγμα, ο κινητήρας όμως δεν ακούγεται. Δεν συμβαίνει βέβαια συχνά, ούτε είναι σε ενοχλητικό βαθμό. Έχω παρατηρήσει όμως ότι ένα καλό ξεκάπνισμα βοηθάει ώστε να σταματήσουν όταν το πιάνει... (Το κυκλοφορώ κατα 80% μέσα στην πόλη το χειμώνα)
Σε κρύα εκκινηση (με ζεστό καιρό) γίνεται λίγο χαμός, κανει σκασίματα σαν αγωνιστικό και νομίζεις ότι έχει πάρει μπρος κανένα αμάξι 30ετίας. Αλλά σε 30sec σταματά εντελώς και γίνεται εντελώς αθόρυβο. Γενικά στο cold start ψεκάζει υπερβολικά πλούσιο μίγμα, σε σημείο μερικές φορές να βγαίνει μαύρος καπνός από την εξάτμιση για 1-2sec (παρόλα αυτά η εξάτμιση είναι πεντακάθαρη). Δε ξέρω αν αυτό το κάνουν μόνο για να ζεσταθεί γρήγορα ο καταλύτης ή αν βοηθάει με κάποιον τρόπο τις βαλβίδες. Πάντως αυτό το έκανε από την πρώτη μέρα.
Στην κάρτα καυσαερίων της προηγούμενης χρονιάς (παρόλο που και τότε είχα μικρές αρρυθμίες) είχα μόλις ΗC 1ppm (και σε ρελαντί και σε ελεύθερη επιταχυνση). Τη φετινή χρονιά αυξήθηκε λίγο(δεν θυμαμαι ακριβώς νόυμερο), αλλά μπορεί να μην μετρησαν σωστά γιατί το αμάξι είχε μείνει ακίνητο πολύ ωρα και είχε κρυώσει. Υποθέτω ότι λόγω της αύξησης της κατανάλωσης θα ανεβαίνουν και οι HC, αλλά δε ξέρω σε τι βαθμό.
Γενικά είμαι προετοιμασμένος για τη στιγμή που θα πρέπει να καθαριστούν, ελπίζω βέβαια αυτή να έρθει κατά τις 100.000km και όχι νωρίτερα.
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Ωραία ευχαριστώ. Προσωπικά παροδικές αρρυθμίες στο ρελαντί έχω ήδη από 10.000km.. Αλλά δεν είναι έντονες, απλά μερικές φορές νιώθω ένα μικρό τράνταγμα, ο κινητήρας όμως δεν ακούγεται. Δεν συμβαίνει βέβαια συχνά, ούτε είναι σε ενοχλητικό βαθμό. Έχω παρατηρήσει όμως ότι ένα καλό ξεκάπνισμα βοηθάει ώστε να σταματήσουν όταν το πιάνει... (Το κυκλοφορώ κατα 80% μέσα στην πόλη το χειμώνα)Σε κρύα εκκινηση (με ζεστό καιρό) γίνεται λίγο χαμός, κανει σκασίματα σαν αγωνιστικό και νομίζεις ότι έχει πάρει μπρος κανένα αμάξι 30ετίας. Αλλά σε 30sec σταματά εντελώς και γίνεται εντελώς αθόρυβο. Γενικά στο cold start ψεκάζει υπερβολικά πλούσιο μίγμα, σε σημείο μερικές φορές να βγαίνει μαύρος καπνός από την εξάτμιση για 1-2sec (παρόλα αυτά η εξάτμιση είναι πεντακάθαρη). Δε ξέρω αν αυτό το κάνουν μόνο για να ζεσταθεί γρήγορα ο καταλύτης ή αν βοηθάει με κάποιον τρόπο τις βαλβίδες. Πάντως αυτό το έκανε από την πρώτη μέρα.
Στην κάρτα καυσαερίων της προηγούμενης χρονιάς (παρόλο που και τότε είχα μικρές αρρυθμίες) είχα μόλις ΗC 1ppm (και σε ρελαντί και σε ελεύθερη επιταχυνση). Τη φετινή χρονιά αυξήθηκε λίγο(δεν θυμαμαι ακριβώς νόυμερο), αλλά μπορεί να μην μετρησαν σωστά γιατί το αμάξι είχε μείνει ακίνητο πολύ ωρα και είχε κρυώσει. Υποθέτω ότι λόγω της αύξησης της κατανάλωσης θα ανεβαίνουν και οι HC, αλλά δε ξέρω σε τι βαθμό.
Γενικά είμαι προετοιμασμένος για τη στιγμή που θα πρέπει να καθαριστούν, ελπίζω βέβαια αυτή να έρθει κατά τις 100.000km και όχι νωρίτερα.
λυπαμαι που στο λεω (ειλικρινα ), αλλα ετσι ξεκινησε και σε μενα, ωσπου αναψε και το check engine.απωλειες συμπιεσης και ατελης καυσεις...μακαρι να υπηρχε λυση. μονο να το ξεκαπνιζεις οδηγωντας σε +4000 στροφες για αρκετα χλμ....
δυστυχως εμενα με βρηκανε ολα μαζι και ευχομαι να μην συμβει σε κανεναν... -
Και εμενα ετσι κανει απο την πρωτη μερα και ειναι φυσιολογικο! Όπως και ολα τα 1.4 tsi ετσι κανουν στο cold start ! Οπως και μικροmissfires στο ρελαντι που τα νιώθεις να σε χτυπανε στην πλατη σου !
-
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
Και εμενα ετσι κανει απο την πρωτη μερα και ειναι φυσιολογικο! Όπως και ολα τα 1.4 tsi ετσι κανουν στο cold start ! Οπως και μικροmissfires στο ρελαντι που τα νιώθεις να σε χτυπανε στην πλατη σου !και παλι λυπαμαι που στο λεω, αλλα μετα τον καθαρισμο, δεν εχω κανενα τρανταγμα και κανενα σκασιμο...οπως δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ τετοιο συμπτωμα μεχρι τα 30.000 με 35.000 χλμ. και επειδη λογω της χρησης συνηθιζεις, ειχε μπει ενας φιλος μου, που ειχα καιρο να τον δω, και μολις εβαλα μπροστα μου λεει ' ρε συ γιατι τρεμει το αμαξι..?? εχει προβλημα με το ρελαντι...?'..
και εγω ελεγα οτι ετσι ηταν παντα... -
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Στην κάρτα καυσαερίων της προηγούμενης χρονιάς (παρόλο που και τότε είχα μικρές αρρυθμίες) είχα μόλις ΗC 1ppm (και σε ρελαντί και σε ελεύθερη επιταχυνση). Τη φετινή χρονιά αυξήθηκε λίγο(δεν θυμαμαι ακριβώς νόυμερο), αλλά μπορεί να μην μετρησαν σωστά γιατί το αμάξι είχε μείνει ακίνητο πολύ ωρα και είχε κρυώσει. Υποθέτω ότι λόγω της αύξησης της κατανάλωσης θα ανεβαίνουν και οι HC, αλλά δε ξέρω σε τι βαθμό.απο την κουβεντα που ειχα με τους μηχανικους, μου ελεγαν οτι πολλα αμαξια δεν περνανε τον ελεγχο του ΚΤΕΟ για καυσαερια και ερχονται τρομοκρατημενοι οι πελατες (οχι μονο VW αλλα και BMW,Mini κ.α). τους λενε να κανουν καποια χλμ με 4000-5000 στροφες (πχ μεχρι τον Αγιο Στεφανο και πισω) και μετα τα αυτοκινητα περνανε το ΚΤΕΟ κανονικα.
Αν ισχυουν ολα αυτα, ενα καλο ξεμπουκωμα χρειαζεται... -
Εγώ τώρα έχω 35.000km και τα μικρά παροδικά τραντάγματα στο ρελαντι τα έχω από περίπου τις 10.000. Δεν είναι κάτι τραγικό βέβαια και δεν συμβαίνει συχνά... ακόμη τουλάχιστον...
Για το cold start αναφέρομαι σε αυτό τον ήχο http://www.youtube.com/watch?v=XyL2Eh5i5sA και νομίζω ότι έτσι έκανε από την πρώτη μέρα. Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι μερικές φορές όταν πάω να βάλω μπρος και είναι ζεστό δεν εκτελεί την κανονική περιστροφή της μίζας για να πάρει μπρος με τον κλασικό ήχο, αλλά πάει να γυρίσει, ακούγονται δυο μεταλλικά χτυπήματα (σαν προανάφλεξη?) και παίρνει... Αυτό πραγματικά δεν μου ακούγεται καλό όταν το κάνει...
Επίσης, μου έχει όντως τύχει μια φορά να βάλω μπροστά και να κάνει σαν να έχει καμμένο πολλαπλασιαστή. Ευτυχώς δεν το ξαναέκανε... Πάντως από ότι καταλαβαίνω όλα αυτά είναι μάλλον σημαδιά των επικαθίσεων μου μαζεύονται... Μπορεί να φεύγουν μερικές όταν το δουλεύω ψηλά οπότε να βελτιώνεται παροδικά, αλλά γενικά η κατασταση μάλλον θα χειροτερεύει... Με δεδομένο ότι κάνω 10k τον χρόνο, αν το βγάλει στις 100k θα είμαι ευχαριστημένος... (ελπίζω να το έχω αλλάξει μέχρι τότε )
-
Το πιθανότερο για τα μεταλλικά χτυπήματα να είναι ο ήχος από τα κλαπέτα που υπάρχουν ανάμεσα στην πολλαπλή εισαγωγής και στο καπάκι, είναι ένα μπλόκ αλουμινίου με άνα άξονα όπου επάνω του υπάρχουν 4 μεταλλικά κλαπέτα που οδηγούνται από την υποπίεση του κινητήρα και χτυπάνε όταν τερματίζουν ( εννίοτε και στραβώνουν ) και κοστίζει 350€ η αντικατάσταση τους, μου έχουν φέρει και έχω ισιώσει αρκετά ( κανείς δεν βάζει χέρι εκεί, όλοι κάνουν αντικατάσταση ) η έκπτωση βλέπεις που θα χάσουν αν τα επισκευάσουν, όχι ότι είναι κάτι εύκολο, αλλάδεν είναι και ακατόρθωτο.
Τα κλαπέτα υπάρχουν εκεί για την αλλαγή της πορείας του αέρα προς τον θάλαμο καύσης ανάλογα με το πόσο πατημένο είναι το πεντάλ του γκαζιού, στέλνει σε κατακόρυφο στροβιλισμό του αέρα στις χαμηλές/μεσαίες στροφές και κατευθύνει τον αέρα επάνω στο μπουζί ώστε όταν ψεκάσει το μπέκ το μίγμα που είναι φτωχό να μπορέσει να είναι κοντά στο μπουζί για να αναφλεγεί, όταν το γκάζι είναι πολύ πατημένο και το μίγμα είναι στοιχειομετρικό τότε τα κλαπέτα αλλάζουν θέση και ο στροβιλισμός μέσα στον χώρο καύσης γίνεται οριζόντιος όπως σε όλους τους μη άμεσου ψεκασμού κινητήρες χωρίς να υπάρχει η ανάγκη να γειτνιάζει το μίγμα με το μπουζί αφού γεμίζει όλος ο χώρος καύσης με μίγμα
( το μπέκ ψεκασμού σε αυτού του τύπου τους κινητήρες είναι πιεζοηλεκτρικού τύπου και είναι τοποθετημένο δίπλα στο μπουζί με λίγες μοίρες γωνία χωμένο μέσα στο χώρο καύσης σαν το μπουζί )
-
**21 Quadra **μηπως ξερεις σε τι φαση βρισκεται το κλαπετο που καθοριζει που θα παει ο αερας (τουρμπινα ή κομπρεσορας) κατα την διαδικασια της κρυας εκκινησης κινητηρα ?
-
Ανοιχτό, δεδομένου ότι όταν η πεταλούδα είναι κλειστή ή λίγο ανοιχτή η υποπίεση του κινητήρα είναι ισχυρή, και αφού θέλουμε το κλαπέτο τελείως ανοιχτό στο τέρμα γκάζι όπου η υποπίεση στους αυλούς είναι μηδενική, λογικά πρίν πάρει μπροστά ο κινητήρας είναι σε ανοιχτή θέση, αυτός είναι και ο λόγος που χτυπάει το κλαπέτο με την 1η μιζιά, γιατί η απότομη υποπίεση ενεργοποιεί τη φούσκα και αλλάζει τη θέση του κλαπέτου, και δεν έχει να κάνει αν ο κινητήρας ε΄θιναι ζεστός ή κρύος, τα κλαπέτα αυτά όπως εξήγησα είναι εκεί για άλλη δουλειά.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ανοιχτό, δεδομένου ότι όταν η πεταλούδα είναι κλειστή ή λίγο ανοιχτή η υποπίεση του κινητήρα είναι ισχυρή, και αφού θέλουμε το κλαπέτο τελείως ανοιχτό στο τέρμα γκάζι όπου η υποπίεση στους αυλούς είναι μηδενική, λογικά πρίν πάρει μπροστά ο κινητήρας είναι σε ανοιχτή θέση, αυτός είναι και ο λόγος που χτυπάει το κλαπέτο με την 1η μιζιά, γιατί η απότομη υποπίεση ενεργοποιεί τη φούσκα και αλλάζει τη θέση του κλαπέτου, και δεν έχει να κάνει αν ο κινητήρας ε΄θιναι ζεστός ή κρύος, τα κλαπέτα αυτά όπως εξήγησα είναι εκεί για άλλη δουλειά.δεν λεω για τα κλαπετα αυτα... ρωταω για το κλαπετο που υπαρχει και καθοριζει που θα κατευθυνθει ο αερας τουρμπινα ή κομπρεσσορας. ειναι αυτο που στις χαμηλες στροφες στελνει ολο τον αερα στον κομπρρεσορ και σιγα σιγα ανοιγει οσο ανεβαινουν οι στροφες και στελνει ολο τον αερα στη τουρμπινα.
-
Το cold start με ανεβασμένες στροφές, ρεταρισματα , και σκασιματα της εξατμισης ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ!!!
Αφου σε αυτες τις στροφές αντι να εχει καταναλωση 1λιτρο εχει 4.5λιτρα και ολο αυτο γινεται γιατι ψεκαζει πολυ καυσιμο για να ζεσταθει γρηγορα ο καταλητης . Το κανουν ολα ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ !
Τα missfires στο ρελαντι μεχρι 10 ειναι φυσιολογικα και κάποιες φορές τα νιωθεις σαν χτυπήματα στην πλάτη σου .
Αν θες να εχεις σωστο ρελαντι και απολυτως γραμμικο. Μειωνεις το διακενο στο 0.75! Η VW στην αρχη το ειχε 0.9 και πλεον εχει αλλαξει τα μπουζι τις στο 0.8 και ο τελευταιος κωδικος τα εχει μειωσει στο 0.75!Η Καπνα στις βαλβιδες ειναι λογικη στα αμεσου ψεκασμου αμαξια και οχι μονο στα 1.4 TSI ...
ΠΡΟΒΛΗΜΑ (?) ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ