-
Πατιναζ κανεις μετα απο λιγο καιρο...
Σκληρο ειναι, ανθεκτικο ειναι, στη βροχη καλυτερο απο P6 που ειχα παλια.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
...
Θα ελεγα εξισου καλο με το exalto2!
...Μακάρι δηλαδή, αλλά όπως και νά'χει βαριά κουβέντα για τον πρότερο -άθλιο- βίο ενός τουρανζοειδούς.
Ας ελπίσουμε μην κάνει καμμιά μακακία η Μισλέν και το καταργήσει, γιατί ψήνομαι να προβώ σε αγορά και 4ης τετράδας από δαύτο για το Swift μου.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Θα ελεγα εξισου καλο με το exalto2!
...Μακάρι δηλαδή, αλλά όπως και νά'χει βαριά κουβέντα για τον πρότερο -άθλιο- βίο ενός τουρανζοειδούς.
Ας ελπίσουμε μην κάνει καμμιά μακακία η Μισλέν και το καταργήσει, γιατί ψήνομαι να προβώ σε αγορά και 4ης τετράδας από δαύτο για το Swift μου.
Eνταξει εξισου καλο με τα exalto2 δεν ειναι.
Σε αντοχη, και σε αποδοση στο βρεγμενο μπορει να παιρνει το σκαλπ οποιουδηποτε ελαστικου εκει εξω, αλλα στο στεγνο και σε ανεση χανει πολυ. -
Αναφερθηκα οτι στο βρεγμενο το θεωρω εξισου καλο με τα εξαλτο!
-
Η διάσταση 185/60/14 φίλε κορόλα έχει πλέον τεράστιο πρόβλημα στο να βρεις κάτι αξιόλογο... παθώς!
Τα ER 300 δεν έχουν καθόλου (μα καθόλου) καλή φήμη για την απόδοσή τους (το αντίθετο ακριβώς από τα potenza)... Είναι απλά για πολλά χιλιόμετρα, αλλά κούτσουρο η γόμα...
Σε αυτή τη διάσταση τα ΝΟΚΙΑΝ LINE είναι μια ανεξερεύνητη και πολλά υποσχόμενη επιλογή...
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Τα ER 300 δεν έχουν καθόλου (μα καθόλου) καλή φήμη για την απόδοσή τους (το αντίθετο ακριβώς από τα potenza)... Είναι απλά για πολλά χιλιόμετρα, αλλά κούτσουρο η γόμα...
Μια χαρα ειναι τα ER300 απλα δε κανουν για τα σαπουνια της Ελλαδας. Σε σαπουνιασμενη στεγνη ασφαλτο δεν εχουν προσφυση.
Στο βρεγμενο ομως δε καταλαβαινουν χριστο οπου κι αν ειναι.
Το κουτσουρο πελμα και σκελετο, στους κωλοδρομους σαν θετικο θα το θεωρησω, ειδικα αν εισαι λιγο καφρουλης.Αναφερθηκα οτι στο βρεγμενο το θεωρω εξισου καλο με τα εξαλτο!
Στο βρεγμενο ειναι ανωτερο απο το 95% των ελαστικων που κυκλοφορουν...
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Η διάσταση 185/60/14 φίλε κορόλα έχει πλέον τεράστιο πρόβλημα στο να βρεις κάτι αξιόλογο... παθώς!Τα ER 300 δεν έχουν καθόλου (μα καθόλου) καλή φήμη για την απόδοσή τους (το αντίθετο ακριβώς από τα potenza)... Είναι απλά για πολλά χιλιόμετρα, αλλά κούτσουρο η γόμα...
Σε αυτή τη διάσταση τα ΝΟΚΙΑΝ LINE είναι μια ανεξερεύνητη και πολλά υποσχόμενη επιλογή...
- http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η διάσταση 185/60/14 φίλε κορόλα έχει πλέον τεράστιο πρόβλημα στο να βρεις κάτι αξιόλογο... παθώς!
Τα ER 300 δεν έχουν καθόλου (μα καθόλου) καλή φήμη για την απόδοσή τους (το αντίθετο ακριβώς από τα potenza)... Είναι απλά για πολλά χιλιόμετρα, αλλά κούτσουρο η γόμα...
Σε αυτή τη διάσταση τα ΝΟΚΙΑΝ LINE είναι μια ανεξερεύνητη και πολλά υποσχόμενη επιλογή...
- http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
Αυτη θα ηταν η επομενη επιλογη μου μετα τα er300 αν και τα χαρακτηριστικα τους ειναι αντιστροφα.
Δηλαδη καλυτερα τα παει στο στεγνο το cdrive2 και μετριο στο βρεγμενο. -
Νομίζω ότι στην Ελλάδα το στεγνό μετράει πολύ περισσότερο από το βρεγμένο όμως.
Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος από αυτό το λάστιχο. Κρατάει πολύ καλά όταν ζεσταθεί στο στεγνό, ενώ δεν με πρόδωσε ούτε στο βρεγμένο ποτέ. Χαζογλυστράει σε δρόμους-σαπούνια όταν είναι κρύο αλλά το κάνει προοδευτικά και με χαμηλές ταχύτητες. Γενικά μπορεί να είναι και διασκεδαστικό αν ξέρεις τι κάνεις. Να σημειώσω εδώ ότι πλέον έχουν πολλά χλμ πάνω τους, όταν ήταν πιο νέα δεν είχαν πολλά τέτοια γλυστρίματα. Ο famas που έχει τα ίδια αλλά είναι πολύ πιο φρέσκια μπορεί να μας πει εντυπώσεις. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η διάσταση 185/60/14 φίλε κορόλα έχει πλέον τεράστιο πρόβλημα στο να βρεις κάτι αξιόλογο... παθώς!
Τα ER 300 δεν έχουν καθόλου (μα καθόλου) καλή φήμη για την απόδοσή τους (το αντίθετο ακριβώς από τα potenza)... Είναι απλά για πολλά χιλιόμετρα, αλλά κούτσουρο η γόμα...
Σε αυτή τη διάσταση τα ΝΟΚΙΑΝ LINE είναι μια ανεξερεύνητη και πολλά υποσχόμενη επιλογή...
- http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
Ορθόν... αλλά με γρήγορη φθορά τύπου Premium Contact
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/C-Drive2.htm -
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Η διάσταση 185/60/14 φίλε κορόλα έχει πλέον τεράστιο πρόβλημα στο να βρεις κάτι αξιόλογο... παθώς!
Τα ER 300 δεν έχουν καθόλου (μα καθόλου) καλή φήμη για την απόδοσή τους (το αντίθετο ακριβώς από τα potenza)... Είναι απλά για πολλά χιλιόμετρα, αλλά κούτσουρο η γόμα...
Σε αυτή τη διάσταση τα ΝΟΚΙΑΝ LINE είναι μια ανεξερεύνητη και πολλά υποσχόμενη επιλογή...
- http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
Ορθόν... αλλά με γρήγορη φθορά τύπου Premium Contact
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/C-Drive2.htmίσως τόσο μαλακή γόμα όσο τα Premium χρειάζονται πολύ ελαφρύτερα αυτοκίνητα τύπου matiz.
Αξιόλογο στη διάσταση θεωρώ το Fulda Carat Progresso -
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Η διάσταση 185/60/14 φίλε κορόλα έχει πλέον τεράστιο πρόβλημα στο να βρεις κάτι αξιόλογο... παθώς!
Τα ER 300 δεν έχουν καθόλου (μα καθόλου) καλή φήμη για την απόδοσή τους (το αντίθετο ακριβώς από τα potenza)... Είναι απλά για πολλά χιλιόμετρα, αλλά κούτσουρο η γόμα...
Σε αυτή τη διάσταση τα ΝΟΚΙΑΝ LINE είναι μια ανεξερεύνητη και πολλά υποσχόμενη επιλογή...
- http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
Ορθόν... αλλά με γρήγορη φθορά τύπου Premium Contact
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/C-Drive2.htmΆστους να λένε. Στους ελληνικούς δρόμους είναι άφθαρτα. Καμία σχέση με PC.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η διάσταση 185/60/14 φίλε κορόλα έχει πλέον τεράστιο πρόβλημα στο να βρεις κάτι αξιόλογο... παθώς!
Τα ER 300 δεν έχουν καθόλου (μα καθόλου) καλή φήμη για την απόδοσή τους (το αντίθετο ακριβώς από τα potenza)... Είναι απλά για πολλά χιλιόμετρα, αλλά κούτσουρο η γόμα...
Σε αυτή τη διάσταση τα ΝΟΚΙΑΝ LINE είναι μια ανεξερεύνητη και πολλά υποσχόμενη επιλογή...
- http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
Ορθόν... αλλά με γρήγορη φθορά τύπου Premium Contact
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Yokohama/C-Drive2.htmΆστους να λένε. Στους ελληνικούς δρόμους είναι άφθαρτα. Καμία σχέση με PC.
Aκόμα κι αν το πιέζεις το αυτοκίνητο (Yaris)? Αν είναι πιο ανθεκτικά από PC τότε αλλάζει το πράγμα, γιατί τα PC είναι αφρός... 35.000 χμ και διαλύθηκαν στο Avensis (δείκτης ταχύτητας V)!
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Aκόμα κι αν το πιέζεις το αυτοκίνητο (Yaris)? Αν είναι πιο ανθεκτικά από PC τότε αλλάζει το πράγμα, γιατί τα PC είναι αφρός... 35.000 χμ και διαλύθηκαν στο Avensis (δείκτης ταχύτητας V)!
Kαλα 35.000 χλμ ειναι καλα για Ελλαδα... Μεσα στον μεσο ορο.
Ξερω ατομα με κατω απο 20... -
Για τα Goodyear 4 Seasons που βγαίνουν πρωυα τα τελευταία χρόνια σ όλα τα τεστ των 4 εποχών ελαστικων έχει κανείς εμπειρία?
-
Ναι, πολύ καλό all weather, αν εννοείς τα vector φαντάζομαι, όμως σαπουνιάζουν σα χειμερινά το καλοκαίρι αν και σκληρότερα. Προτιμώ τα hankook h730 overall, ενώ από του χρόνου ίσως δοκιμάσουμε στον αρκούδο και το quatrac 3. Οψόμεθα. Που οδηγείς και σκέφτεσαι all weather σαν επιλογή?
-
Εγώ εδώ και 10 χρόνια μου ( κρατάνε άνετα 3 χρόνια και 45-50.000 χλμ ) σε 5 αυτοκίνητα σε διάσταση 195/50/15 φοράω μόνο αυτά, Yokohama AVS Sport, πολύ καλό λάστιχο, αντέχει στη σκληρή χρήση, στο στεγνό είναι τέλειο, είναι πολύ καλό στο βρεγμένο και επικίνδυνο όταν είναι λιμνάζοντα νερά, αν είσαι πάνω από 70-80 χλμ σου παγώνει το αίμα, 'αλλωστε η yoko το αναφέρει σαν summer tyre, για όσο υπάρχει δεν πρόκειται να το αλλάξω, το θέμα είναι ότι κάθε φορά στο βουλκανιζατέρ μου λένε καταργήθηκε, και κάθε φορά τηλεφωνάνε στον Θεοχαράκη και υπάρχει με φρέσκιες ημερομηνίες, περίεργο ?
Τα C Drive που είχα βάλει για αλλαγή τα πέταξε στις 8.000 χλμ, δεν μου άρεσαν καθόλου, ένιωθα μια ανασφάλεια.
http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Εγώ εδώ και 10 χρόνια μου ( κρατάνε άνετα 3 χρόνια και 45-50.000 χλμ ) σε 5 αυτοκίνητα σε διάσταση 195/50/15 φοράω μόνο αυτά, Yokohama AVS Sport, πολύ καλό λάστιχο, αντέχει στη σκληρή χρήση, στο στεγνό είναι τέλειο, είναι πολύ καλό στο βρεγμένο και επικίνδυνο όταν είναι λιμνάζοντα νερά, αν είσαι πάνω από 70-80 χλμ σου παγώνει το αίμα, 'αλλωστε η yoko το αναφέρει σαν summer tyre, για όσο υπάρχει δεν πρόκειται να το αλλάξω, το θέμα είναι ότι κάθε φορά στο βουλκανιζατέρ μου λένε καταργήθηκε, και κάθε φορά τηλεφωνάνε στον Θεοχαράκη και υπάρχει με φρέσκιες ημερομηνίες, περίεργο ?http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
Στην ίδια διάσταση τα είχα στο πουντο.Ακριβώς τα ίδια θυμάμαι και εγω.Επισης έχουν αρκετά σκληρά πλαϊνά και δεν πετάνε καρούμπαλο εύκολα.Στα τελευταία τους όμως κάνουν θόρυβο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Εγώ εδώ και 10 χρόνια μου ( κρατάνε άνετα 3 χρόνια και 45-50.000 χλμ ) σε 5 αυτοκίνητα σε διάσταση 195/50/15 φοράω μόνο αυτά, Yokohama AVS Sport, πολύ καλό λάστιχο, αντέχει στη σκληρή χρήση, στο στεγνό είναι τέλειο, είναι πολύ καλό στο βρεγμένο και επικίνδυνο όταν είναι λιμνάζοντα νερά, αν είσαι πάνω από 70-80 χλμ σου παγώνει το αίμα, 'αλλωστε η yoko το αναφέρει σαν summer tyre, για όσο υπάρχει δεν πρόκειται να το αλλάξω, το θέμα είναι ότι κάθε φορά στο βουλκανιζατέρ μου λένε καταργήθηκε, και κάθε φορά τηλεφωνάνε στον Θεοχαράκη και υπάρχει με φρέσκιες ημερομηνίες, περίεργο ?Τα C Drive που είχα βάλει για αλλαγή τα πέταξε στις 8.000 χλμ, δεν μου άρεσαν καθόλου, ένιωθα μια ανασφάλεια.
http://www.yokohama.gr/yokohama.nsf/tyr ... sions.html
Ωραίο πέλμα
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Εγώ εδώ και 10 χρόνια μου ( κρατάνε άνετα 3 χρόνια και 45-50.000 χλμ ) σε 5 αυτοκίνητα σε διάσταση 195/50/15 φοράω μόνο αυτά, Yokohama AVS Sport, πολύ καλό λάστιχο, ...Δυστυχως δε βγαινει σε 215/45/16 που θελω
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]