-
Καλησπερα σε ολους.
Θα θελα να μου μου πειτε την αποψη σας για τις 2 αυτες επιλογες.
Το μεν auris disel εχει τιμη κοντα στα 22000 στην κορυφαια εκδοση καινουριο (η στα 20000 στην εκδοση active). Το δε lexus μεταχειρισμενο στα 25000.
Υπαρχει η αδυναμια στο lexus αλλα ειναι «προκλητικο» για την εποχη μας βαση της οικονομικης κρισης. Τα km του ειναι κατω απο 10000. Η πραγματικη καταναλωση ειναι κοντα στα 5 λιτρα/100 χιλιομ.
Το diesel ισως ειναι πιο οικονομικο στην καταναλωση.
Παρκινγκ ιδιωτικο δεν υπαρχει.
Τι λετε βρε παιδια εσεις;
να πω οτι θελω να παρω ενα αμαξι που θα το κρατησω 15 χρονια (να μαστε καλα πρωτα) και δεν περισσευουν χρηματα για πεταμα.
-
Καλησπερα σε ολους.
Θα θελα να μου μου πειτε την αποψη σας για τις 2 αυτες επιλογες.
Το μεν auris disel εχει τιμη κοντα στα 22000 στην κορυφαια εκδοση καινουριο (η στα 20000 στην εκδοση active). Το δε lexus μεταχειρισμενο στα 25000.
Υπαρχει η αδυναμια στο lexus αλλα ειναι «προκλητικο» για την εποχη μας βαση της οικονομικης κρισης. Τα km του ειναι κατω απο 10000. Η πραγματικη καταναλωση ειναι κοντα στα 5 λιτρα/100 χιλιομ.
Το diesel ισως ειναι πιο οικονομικο στην καταναλωση.
Παρκινγκ ιδιωτικο δεν υπαρχει.
Τι λετε βρε παιδια εσεις;
να πω οτι θελω να παρω ενα αμαξι που θα το κρατησω 15 χρονια (να μαστε καλα πρωτα) και δεν περισσευουν χρηματα για πεταμα.
-
Καλησπερα σε ολους.
Θα θελα να μου μου πειτε την αποψη σας για τις 2 αυτες επιλογες.
Το μεν auris disel εχει τιμη κοντα στα 22000 στην κορυφαια εκδοση καινουριο (η στα 20000 στην εκδοση active). Το δε lexus μεταχειρισμενο στα 25000.
Υπαρχει η αδυναμια στο lexus αλλα ειναι «προκλητικο» για την εποχη μας βαση της οικονομικης κρισης. Τα km του ειναι κατω απο 10000. Η πραγματικη καταναλωση ειναι κοντα στα 5 λιτρα/100 χιλιομ.
Το diesel ισως ειναι πιο οικονομικο στην καταναλωση.
Παρκινγκ ιδιωτικο δεν υπαρχει.
Τι λετε βρε παιδια εσεις;
να πω οτι θελω να παρω ενα αμαξι που θα το κρατησω 15 χρονια (να μαστε καλα πρωτα) και δεν περισσευουν χρηματα για πεταμα.
-
To CT 200h , παίζει να είναι λίγο πιο οικονομικό στην καθημερινότητα σε συνθήκες πόλης.
Το Auris παίζει να έχει πιο φθηνή συντήρηση γενικά.
Το Lexus θα έπαιρνα γιατί πιστεύω οτι σε θέμα οικονομίας είναι κοντά και επειδή
έχει το κάτι παραπάνω απο το Auris. -
Επειδή 15χρόνια κανένα δεν θα κρατήσεις μήπως να κόψεις λίγο λεφτά ώστε να μαζέψεις για το επόμενο;
Με τόσα λεφτά μπορείς να πάρεις πάρα πολλά άλλα αυτοκίνητα. Κι αν καίνε και λίγο παραπάνω δεν πειράζει γιατί θα τα πάρεις πολύ φτηνότερα.
Αν ταξιδεύεις συμφέρει πετρέλαιο, στην πόλη και τα δύο παίζουν πιο κοντά.
Αλλά καλό είναι να τα οδηγήσεις εσύ να δεις πως θα σου φανούν μια και τα 2 μπορεί να έχουν ιδιαιτερότητες.
Μπορεί να σου αρέσει η μάρκα Λέξους αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο για μένα δεν παίζει στην ίδια αυλή με τα πιο μεγάλα αδελφάκια του. -
22 χιλιαρικα για auris???
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
22 χιλιαρικα για auris???Με τίποτα δεν τα δίνεις για auris.
Παίρνεις audi (για μένα κορυφαία συμβατή -με εμάς τους κοινούς θνητούς- μάρκα). -
πες μας ποσα χιλομετρα κανεις το χρονο και που ? εθνικη η πολη ?
-
Πάρε ένα Prius ΜΚ3 και έχεις την καλύτερη λύση...Το δικό μου έχει κατανάλωση τώρα που ζέστανε ο καιρός στα 4,1λ/100 με σβέλτη οδήγηση...όχι μόνο σε κίνηση αλλά και σε ΑΟ. Εθνική δεν έχει βγει, αλλά το ΜΚ2 που είχα έκανε Θρακομακεδόνες-Πύλος 5,6λ/100 σε 3 ώρες με γρήγορη οδήγηση. Το ΜΚ3 είναι ΠΟΛΥ βελτιωμένο και πιο οικονομικό!
Νίκος.
-
+1
-
Τον ίδιο κινητήρα με το prius III έχει και το ct200h όπως επίσης και το auris hybrid (22900 η τιμή του) . Επιπλέον έχουν κάποιες διαφορές στο λογισμικό και στην ηχομόνωση με αποτέλεσμα λιγότερο θόρυβο. Τέλος στο sprit monitor η κατανάλωση του νέου auris hybrid είναι στα ίδια επίπεδα με του prius III , άν σκεφτεί κανεις όμως ότι το αουρις έχει κινηθεί μόνο χειμώνα (επιβαρύνει σημαντικά την κατανάλωση και τις επιδόσεις των υβριδικών) μέχρι τώρα ενώ το πρίους έχει 3 γεμάτες σεζον, μάλλον το υβριδικό αούρις τελικά είναι οικονομικότερο από ένα πρίους.
Το diesel auris στην πλουσιότερη εξοπλιστική έκδοση είναι απλά υπερβολή. Του ταιριάζει ασύγκριτα περισσότερο η έκδοση active, αλλιώς σε diesel και στα 22.000 καλύτερα να στραφείς αλλού. (Το Α3 που αναφέρθηκε με το κλειδί στο χέρι στοιχίζει πάντως περισσότερο από το ποσό αυτό) -
Το νέο Auris είναι κακάσχημο. Πραγματικά για μένα δεν βλέπεται, ειδικά στις βασικές εκδόσεις με τάσια (και δυστυχώς θα πήξουμε από δαύτα αφού θα πουλήσουν πολύ ως εταιρικά...). Θα συμφωνήσω με το φίλο που πρότεινε τα 22 χιλιάρικα να πάνε σε Audi. Όμως αντί για Audi θα έπαιρνα BMW 116d Efficient Dynamics.
Το CT200h καλό, χρυσό, αλλά δεν κυκλοφορούν πολλά και ίσως έχεις πρόβλημα με το κόστος και (κυρίως) την εύρεση ανταλλακτικών. Τα 25 χιλιάρικα ίσως να τα ξόδευα ξανά για μπέμπα, και μάλιστα για λευκή 116d Sport Line με Advantage Pack και ηλιοροφή...
Αν θες να γλυτώσεις λεφτά και δεν σε πειράζει να αγοράσεις κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο, βουρ για Prius ΜΚ3 με 15-16 χιλιαρικάκια!! Θα συμφωνήσω με τον φίλο-κάτοχο και θα στο προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Ορίστε και κάποιες αγγελίες με MK3! http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass= -
Βασικα μου εμοιαζε ιδανικο στο να το κρατησω πανω απο 10 ετη εως 15. Αλλα σιγουρα τα χρηματα για μεταχειρισμενο ειναι πολλα.
Να σου πω οτι με ξετρελανε το αυτοματο του υβριδικου θα σου πω ψεματα. Δεν ειναι κ ασχημο ομως, μπορει να ειναι θεμα συνηθειας.
Γι αυτο σκεφτομουν diesel
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Επειδή 15χρόνια κανένα δεν θα κρατήσεις μήπως να κόψεις λίγο λεφτά ώστε να μαζέψεις για το επόμενο;
Με τόσα λεφτά μπορείς να πάρεις πάρα πολλά άλλα αυτοκίνητα. Κι αν καίνε και λίγο παραπάνω δεν πειράζει γιατί θα τα πάρεις πολύ φτηνότερα.
Αν ταξιδεύεις συμφέρει πετρέλαιο, στην πόλη και τα δύο παίζουν πιο κοντά.
Αλλά καλό είναι να τα οδηγήσεις εσύ να δεις πως θα σου φανούν μια και τα 2 μπορεί να έχουν ιδιαιτερότητες.
Μπορεί να σου αρέσει η μάρκα Λέξους αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο για μένα δεν παίζει στην ίδια αυλή με τα πιο μεγάλα αδελφάκια του.Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
Βασικα πιανω συγγρου και εθνικη καθημερινα. για τη δουλεια κανω ετησιως 14000km περιπου (με κινηση στην δαφνη, ν. Κοσμο και στην εθνικη απο πειραια εως περιστερι) και αλλα 4000 ταξιδια. Συνολο περιπου 16000-18000 km
Ειναι πολυ βασικο να εχει μια καλη ροπη γιατι τα 2 χωρια ειναι σε μεγαλο υψομετρο και κουβαλαμε το μισο σπιτι μαζι μας σε καθε ταξιδι
Ο χρήστης Eliaskat έγραψε:
πες μας ποσα χιλομετρα κανεις το χρονο και που ? εθνικη η πολη ?Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
Σε αυτο που λες για τα 22000 ευρω εχεις δικιο για την ακριβη εκδοση. Ισως τα 20000 να ειναι ενα πιο λογικο ποσο για το diesel.
Εχω κλεισει τεστ ντραιβ να το δοκιμασω βουλιαγμενη και στις ανηφορες προς υμηττο.
Το α3 μου αρεσει παρα παρα πολυ. Αυτο ηθελα τοσα χρονια. Βγαινει στα 25000 ομως το diesel. Και το προβλημα ειναι η αξιοπιστια. Φοβαμαι πως δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ toyota & audi. Ουτε στο θεμα βλαβων ουτε στο κοστος του service.
Πουθενα δεν εχω δει σε αξιολογησεις να πλησιαζει η γερμανικη την γιαπωνεζικη εταιρεια σε χαμηλο ποσοστο βλαβων
Ο χρήστης Run_like_Hell έγραψε:
Τον ίδιο κινητήρα με το prius III έχει και το ct200h όπως επίσης και το auris hybrid (22900 η τιμή του) . Επιπλέον έχουν κάποιες διαφορές στο λογισμικό και στην ηχομόνωση με αποτέλεσμα λιγότερο θόρυβο. Τέλος στο sprit monitor η κατανάλωση του νέου auris hybrid είναι στα ίδια επίπεδα με του prius III , άν σκεφτεί κανεις όμως ότι το αουρις έχει κινηθεί μόνο χειμώνα (επιβαρύνει σημαντικά την κατανάλωση και τις επιδόσεις των υβριδικών) μέχρι τώρα ενώ το πρίους έχει 3 γεμάτες σεζον, μάλλον το υβριδικό αούρις τελικά είναι οικονομικότερο από ένα πρίους.
Το diesel auris στην πλουσιότερη εξοπλιστική έκδοση είναι απλά υπερβολή. Του ταιριάζει ασύγκριτα περισσότερο η έκδοση active, αλλιώς σε diesel και στα 22.000 καλύτερα να στραφείς αλλού. (Το Α3 που αναφέρθηκε με το κλειδί στο χέρι στοιχίζει πάντως περισσότερο από το ποσό αυτό)Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
Η παλια 116 ηταν πιο του γουστου μου απο τη νεα.
Δεν λεω οτι ειναι το αουρις ομορφο αλλα οχι και κακασχημο . Θα πουλησει πολυ σιγουρα. Ηδη καθημερινα βλεπεις ολο και πιο πολλα.
Η Μκ3 ειναι η εκδοση που κυκλοφορουσε εως το 2012;
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Το νέο Auris είναι κακάσχημο. Πραγματικά για μένα δεν βλέπεται, ειδικά στις βασικές εκδόσεις με τάσια (και δυστυχώς θα πήξουμε από δαύτα αφού θα πουλήσουν πολύ ως εταιρικά...). Θα συμφωνήσω με το φίλο που πρότεινε τα 22 χιλιάρικα να πάνε σε Audi. Όμως αντί για Audi θα έπαιρνα BMW 116d Efficient Dynamics.Το CT200h καλό, χρυσό, αλλά δεν κυκλοφορούν πολλά και ίσως έχεις πρόβλημα με το κόστος και (κυρίως) την εύρεση ανταλλακτικών. Τα 25 χιλιάρικα ίσως να τα ξόδευα ξανά για μπέμπα, και μάλιστα για λευκή 116d Sport Line με Advantage Pack και ηλιοροφή...
Αν θες να γλυτώσεις λεφτά και δεν σε πειράζει να αγοράσεις κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο, βουρ για Prius ΜΚ3 με 15-16 χιλιαρικάκια!! Θα συμφωνήσω με τον φίλο-κάτοχο και θα στο προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Ορίστε και κάποιες αγγελίες με MK3! http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass=Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
H Mk3 είναι η γενιά που ξεκίνησε το 2009 και πωλείται ακόμα σήμερα..
Όσο για το Auris, μπροστά ψιλοτρώγεται... Πίσω μου φαίνεται πολύ άσχημο, πραγματικά δεν μπορώ να το συνηθίσω... Γούστα είναι αυτά βέβαια! -
Προσωπικά το νέο auris αλλά και το ct δεν μου αρέσουν, αλλά αυτά είναι γούστα. Το ct έχει ωραίο εσωτερικό στην έκδοση με τα δερμάτινα αλλά το βρίσκω ακριβό. Το prius το βρίσκω πολύ πιο όμορφο και ξεχωριστό. Σε χώρους είναι επίσης αρκετά μεγάλο, πολύ μεγαλύτερο από το autos. Είχα ένα μοντέλο 2007 και έχω το νέο τώρα. Μπορώ να σου πω πως είναι πολύ βελτιωμένο και θεωρώ και τα δύο πολύ καλά αυτοκίνητα. Είναι πολύ παρεξηγημένα από κόσμο που δεν τα έχει οδηγήσει αλλά αν πάρεις ένα μετά δεν θα ξεκολλάς. Έχουν αλλάξει πολλοί φίλοι μου άποψη και αγόρασαν ένα. Έχοντας και αυτόματο μερσεντες και bmw και Toyota θα σου πω πως το σύστημα του prius είναι πολύ βολικό μέσα στην πόλη και όχι μόνο γιατί δεν κάνει καμία αλλαγή και δεν είναι καθόλου κουραστικό. Όλα αυτά πάντως θέλουν κάποια συνήθεια, αλλά η εμπειρία μου λέει πως δεν θα το αφήνεις μετά το prius. Σε μεταχειρισμένο βρίσκεις σε καλή τιμή, αλλά πάλι πρόσεχε του μαντραδες με τα εισαγωγής χωρίς χαρτιά.
Νίκος
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων φίλε μου. Αν θες ένα caro για να κάνει την δουλειά για την οποία έχει κατασκευαστεί σχεδόν αλάνθαστα τότε μείνε στο toyota-lexus. ’Aσε που άμα κάτι πάει στραβά θα έχεις από πίσω σου το καλύτερο after sales της ελλάδας. Tο civic diesel ποσο πάει?
Auris diesel καινουριο η ct200h lexus μεταχειρισμενο